آموزش تغییر دادن فرمت :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

در این پست با روش های تغییر دادن فرمت برخی از فایل ها آشنا میشویم. برای مثال تبدیل فایل txt به فایل bat ویا vbs که در این وبلاگ هم بیشتر با این فرمت ها سروکار داریم.

1 - در این روش ما باید ابتدا گزینه های هیدن رو در ویندوز خودمون رو غیر فعال کنیم.

برای مثال در بیشتر ویندوز ها باید مسیر زیر رو طی کنیم.


Virus32


البته من اینجا از ویندوز هشت عکس گرفتم که با ویندوز اکس پی یکم تفاوت داره

در اکس پی بعد از رفتن به مای کامپیوتر از نوار وظیفه بر روی tools کلیک کنید و گزینه آخری یا همون Folder Options را انتخاب کنید

سپس مانند تصویر بالا از مرحله چهارم به بعد را انجام دهید.

که پس از آن میتوان فرمت تمام فایل های موجود در سیستم را دید

سپس بر روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه rename را انتخاب میکنیم. 

که با این کار میتوانیم نام و فرمت فایل را تغییر دهیم.

دقت داشته باشید فرمت تمام فایل ها را نمیتوان با این روش تغییر داد

برای مثال ما نمیتوانی فرمت mp3 را با این روش به فرمت دیگری تبدیل کنیم.




2- در این وبلاگ بیشتر کدهای bat یا vbs را کپی کرده و در یک نوت پد وارد میکنید که پس از آن باید فرمت txt نوت پد رو به bat یا vbs تغییر دهید. برای اینکار ما بدون اینکه گزینه های هیدن را فعال کنیم میتوانیم بعد از پیست "چسباندن" کدها در نوت پد از قسمت file بر روی save as کلیک کرده و در قسمت file name  عبارت bat. ویا vbs. و یا هر فرمت دیگر را پس از اسم مورد نظر فایلمون اضافه کنیم

به تصویر زیر توجه کنید.

فرمت هایی که بیشتر از آنها استفاده میشود

bat , vbs , html , php , reg , js


Virus32

بر روی تصویر کلیک کنید

نظر (۲۳)

کد امادشو بزار ویروس جون ممنون
Virus32 Virus 32 :
سعی ام رو میکنم
فرمت تغییر دادن سخت نیست که :(
سلام عیدت مبارک

من تو یه روم شلوغ کاری کردم حسابی :)

رمز وای فای همسایه هامونم داشتم + فیلتر شکن (وب فریر)

خلاصه هر بار میرفتم اخ میکردن میرفتم با فیلتر میومدمو بعدش که اونم اخ کردن با وای فای همسایه ها

الان هر چی میزنم نمیره تو روم دیگ همه کاراتم ک گفته بودی کردم ولی باز پیغام میده اجازه ورود به رومو نداری

مشکل چیه راهنمایی کن با حل راه بگو داشی ... دمتم گرم :)
Virus32 Virus 32 :
سلام عید تو هم مبارک
چه کنه ای بودی تو خخخخخخخخخ
شاید اسمت رو فیلتر کرده طرف
با اسم دیگه رفتی؟
اگه کوکی ها رو پاک کنی و آی پی عوض کنی یعنی همه رو دور زدی فقط میمونه لیست سیاه چت روم که اونم باید اسمت رو عوض کنی ;)
  • Virus32
  • ویروس میخوام چون خیلی عزیزی
  • ویروس لایک داری عالی بود هم با ترفند نتت حال کردم هم با این خواستم بگم ادمه بده تا میتونی ادرس بعدیتم بنویس چون به لطف پلیس فتی فییلتر میشه کاریشم نمیشه کرد خخخخخ تا همیشه بدونیم کجای وارتباط داشته باشیم
    Virus32 Virus 32 :
    فدات عزیز ممنون
    نه دیگه با پلیس فتا کنار اومدم کاری بهم ندارن D:
    سلام داش می شه تغییر ای پی برا ویندوز سون به زبان ساده تر توضیح بدی ممنون
    ویروس سلام چطوریی داداش خوب یخوشی سلامتی
    میشه ی هک وبلاگ اسان ولی عملی بزاری برای تمامییی بلاگها
    یچیز دیگ......
    هک مودمو سوختنشم اموزش بده ممنون عاشقتم ویروس هم از اسمت هم از اموزشات
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ممنون عزیز
    هک وبلاگ رو فعلا نمیتونم آموزش بدم (بخاطر مسائل امنیتی و کم جنبه بودن برخی از دوستان)
    هک مودم و سوختنش رو هم تو پست های قبلی آموزش دادم دیگه یه دور تو وب بزن
    سلام .. دوست من اگه میشه اموزش هک وبلاگ رو هم بزار ... دوستان قول میدن بی جنبه بازی در نیارن ..
    درسته دوستان.. !!!!!!!
    ممنون .
    سلام!!!
    حواسم نبود ریستور دیفالتس کردم:| قبلا وقتی تغییر میدادم پسوندُ مشکلی نبود؛ الان ارور میده که ممکنه با تغییر پسوند فایل، فایل غیر قابل استفاده بشه:|
    چرا؟ مشکل چیه؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اون اخطار برای اینه که کلمات فارسی که نوشتی از بین میره
    فایل در هر صورت قابل اجرا خواهد بود تنها ایرادش اینه که فارسی رو ساپورت نمیکنه :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ویروس جان ایدی تلگرامتو بده راحتر باهات ارتباط برقرار کنیم ایدی من @******
    Virus32 Virus 32 :
    ندارم
    سلام ممنون از سایت خوبتون میخواستم ببینم ویروس برای اندروید داریم یا نه چون من شنیده بودم ۹۹درصد از گوشی های اندروید اصلا نیازی به انتی ویروس ندارن !!!
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    چند هزار تا میخوایی؟ کیلویی میبرین یا بریزم تو گونی بگم کارگر بیاره دم در گوشی تون؟ :)
    ویروس زیاد داره خطرناک ترین هاش هم همین شبکه های مجازی هستن!!! از نظر شرعی نمیگمااا یوقت فکر حاجی به سرتون نزنه از نظر برنامه نویسی و امنیت میگم
    سلام میشه اموزش تغیر فرمت apk به ipa رو توضیح بدین ممنون میشم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام اینو بلد نیستم :(
    آی فون یه برنامه ای بری اجرای فایل های اندروید داره فکر کنم از اون استفاده کنید بهتر باشه تا اینکه تبدیلش کنین تو وب جستوجو کنید پیداش میکنین
    سلا ویروس جان ممنون از سایت عالی و مطالب مفیدتون ولی من با کامپیوترم مشکلی داشتم که چند بار هم واستون گفتم ولی مثل اینکه نرسیده به دستتون. بعضی از برنامه هارو که باز میکنم ارور میده مثلا برای باز کردن msconfig این ارور میاد:
    msconfig is not a valid win32 application
    خواهش میکنم اگر میدونید بگین چیکار کنم بس که ارور داد خستم کرد.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    این پست رو برای شما نوشتم
    سلام داش ویروس
    منم شب ها وارد عمل می شم
    خب برم سر اصل مطلب
    اگه میشه میتونی بگی تو بیان چه جوری عکس رو تو جایی که مطلب مینویسم کپی کنم ؟
    هرکاری میکنم عکس دیده نمیشه
    چیکار کنم زود بگو
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    روی مربع سبز رنگ کوچیک رو نوار بالایی کادری که توش متن مینویسی کلیک کن
    میره تو هاستت
    عکست رو آپلود کن بعد از اونجا انتخابش کن
    سلام ویروس خوبی؟

    دو سوال من تعدادی ویروس ساختم از جمله تروجان و ویروس پاک کننده

    سوال اول:آیا برنامه ای هست که بشه عکس فایلو عوض کنه و...کمکی های دیگه که البته این برنامه رو تو یه سایت یکبار دیدم روز بعد رفتم سرچ کردم نبودش


    سوال دوم:خب من ویروس تروجان ساختم تو pc قربانی هم فرستادم و اجرا شده

    سوال اینجا پیش میاد که از کجا میتونم اطلاعات قربانی رو از طریق تروجان بدست بیارم
    یعنی این اطلاعات کجا میرن؟؟؟؟




    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    اگه منظورت از عکس فایل آی کن فایل باشه میتونیم خودمون یه برنامه بنویسیم براش کار سختی نیست
    تروجان رو با چی ساختین؟
    موقع ساختن باید به تروجان ایمیلی آدرسی آی پی چیزی بدین دیگه
    میاد همون آدرسی که بهش دادین !!!
    نمیییشه برادر ویروس.ای پی عوض نمیشه.میشه یکم دقیق واسه ویندوز7 بگین؟
  • Virus32
  • فایل مارکت
  • ممنون عالی بود
    اقا من هرکاری کردم نفهمیدم باید چطوری فرمت ویندوز 7 رو از تکست به وی بی اس تبدیل کنم میشه کمک کنید
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    با دقت بخون متوجه میشی ، فرمت فایل هارو عوض کردن کاری نداره که دیگه //:
    مرحله به مرحله پیش بری حله فقط ظاهر ویندوز هفت یه خرده با ویندوز هشت فرق داره که اونم یه خرده دستکاری کنی خودت متوجه میشی
    ولی چون کارت راه بیفته یه راهنمیی کوچیک میکنم ، تو مسیری که فایلت قرار داره ، کلید Shift کیبوردتو پایین نگه دار بعدا کلیک راست کن و Open command window Here رو بزن ، بعدش که خط فرمان باز شد داخلش این دستور رو بزن
    فقط بجای Esme-Filet ، اسم فایل خودتو بزار که تو صفحته و به txt دست نزن ، به چیزای دیگه هم نمیخواد دست بزنی همینجوری بزن تو خط فرمانت و اینتر کن
    Rename Esme-Filet.txt File2.vbs
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ویروس جان یک سوال به این آدرس یک سری بزن ببین با این روش نمیشه ؟!!
    **** * ***********************************************************************************************************************************************************************************************
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چرا میشه اما بنظر خودت میصرفه هر دفعه اینکارو کنی ؟
    چرا نشه حالا چرا آدرسو ستاره کردی ؟!!! لا اقل یک سیم خاردار هم میکشیدی کلا دیگه کسی نمی رفت :)
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خب تو خوشت میاد اینکارو کن ، چون کامنتتو در هم بر هم میکرد ، آدرس وبت بالای کامنتت میخوره ، همین برات تبلیغ میشه
     راستی حالا که وب زدی به این پست یه سر بزن و رعایت کن ، کاری ندارم از اینجا چیزی کپی میکنی یا نه ولی حداقل خودت تایپ کن و بعضی جاهاشو تغییر بده و ... یه چیز دیگه هم اینکه وقتی پست میزاری و واردش میشی ، اون پایین یه علامت هست که رفته سمت بالا همیشه اونو یبار روش کلیک کن بزار رنکینگ پستت بره بالا ، مثلا من اومدم برای همه ی پستات موافق زدم :) و توصیه ی آخر اینکه از تو تنظیمات کاری کن که وقتی پست جدید میزاری بیاد بالا نه اینکه بره ته صفحه چون اینجوری وقتی کسی میاد تو وبت فکر میکنه بروزرسانی نکردی وبتو یا مثلا حواسش نیست که اسکرول رو بکشه پایین و ... که موجب میشه بازدیدات کم بشه / موفق باشی
    داداش من الان چیکار کنم به وبلاگم آدم بیاد الان بالاخره تازه تاسیس کی میاد چیکار کنم بین جست جو ها بیاد شما چیکار کردی اینطوری وبتت پر بازدیده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    باید روی سئوی وبت کار کنی
    سلام میشه لطفا بگین برای نوت پد اندروید چطور میتوتم فرمتو تغییر بدم??!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    من اندروید ندارم
    ولی تا جایی که میدونم باید برین به مدیریت فایل
    اونجا به قسمتی که فایلتون قرار داره برین
    بعدا فایل مورد نظر رو برای چند میلی ثانیه لمس کنید و بعد از انتخاب شدن انگشتتونو بردارین
    بعد از اینکه فایلتونو انتخاب کردین
    سه تا نقطه کنار هم یا زیر هم ظاهر میشه(یا یه همچین چیزایی)
    بعد اونجا Rename یا تغییر نام رو انتخاب کنید
    در آخر هم که روی ذخیره بزنین ...

    سلام هنگام آپ دیت ویندوز لپ تاپ و خاموش کردم

    تمام فایلهام تبدیل به bat  شدن و اجرا نمیشود

    امکان درست شدنشون هست؟

    با نرم افزار هم تبدیل نمیشود

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    احتمالا ویروسی شدین :)
    چون این پست ربطی به اون اتفاق نداره

    ممکنه بفرمایید کپشن چطوری نام میگیره؟

    Virus32 Virus 32 :
    متوجه نمیشم
    ینی چی؟

    ببخشید با اندروید هم آموزشش رو بزارید

    Virus32 Cracker 32 :
    تو اندروید خودش پسوند فایل رو بهمون نمایش میده بصورت پیشفرض
    فقط کافیه بریم به مسیر فایل و اون Rename کنیم و بعد از تغییر نام فایل
    یه نقطه بزاریم و پسوند اون فایل رو بنویسیم ، مثلا => ( v32.mp3 )
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی