بدست آوردن رمز فایل های فشرده شده RAR :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
در این پست بدست آوردن رمز فایل های فشرده شده RAR بدون برنامه رو بررسی میکنیم.
صاف بریم سر اصل مطلب
ابتدا یه نوت پد ایجاد کنید. در دسکتاپ خود کلیک راست کنید و از قسمت New بر روی Text Document کلیک کنید
نوت پد رو باز کنید و کدی که در ادامه قرار میدم رو کپی کرده درون نوت پد پیست کنید.
REM ==================================================
REM Virus32.blog.ir
@echo off
color B
title Rar Password Cracker
mode con: cols=47 lines=20
copy "C:\Program Files\WinRAR\Unrar.exe"
SET PASS=0
SET TMP=TempFold
MD %TMP%
:RAR
cls
echo ----------------------------------------------
echo GET DETAIL FOR VIRUS 32
echo ----------------------------------------------
echo.
SET/P "NAME=Esme file ra vared konid : "
IF "%NAME%"=="" goto NERROR
goto GPATH
:NERROR
echo ----------------------------------------------
echo Virus32
echo ----------------------------------------------
echo Sorry you can't leave it blank.
pause
goto RAR
:GPATH
SET/P "PATH=Adrese file ra vared konid : "
IF "%PATH%"=="" goto PERROR
goto NEXT
:PERROR
echo ----------------------------------------------
echo Virus32
echo ----------------------------------------------
echo Sorry you can't leave it blank.
pause
goto RAR
:NEXT
IF EXIST "%PATH%\%NAME%" GOTO SP
goto PATH
:PATH
cls
echo ----------------------------------------------
echo Virus32
echo ----------------------------------------------
echo File peyda nashod bishtar deghat konid ...
pause
goto RAR
:SP
echo.
echo ramzgoshaii...
echo.
:START
title Cracking Password...
SET /A PASS=%PASS%+1
echo %RANDOM%%RANDOM%%RANDOM%%RANDOM%%RANDOM%%RANDOM%%RANDOM%%RANDOM%%RANDOM%
UNRAR E -INUL -P%PASS% "%PATH%\%NAME%" "%TMP%"
IF /I %ERRORLEVEL% EQU 0 GOTO FINISH
GOTO START
:FINISH
RD %TMP% /Q /S
Del "Unrar.exe"
cls
title Password Found
echo ----------------------------------------------
echo CRACKED
echo ----------------------------------------------
echo.
echo PASSWORD FOUND!
echo FILE = %NAME%
echo CRACKED PASSWORD = %PASS%
pause>NUL
exit
REM ==================================================

بعد فایل نوت پد خودتون رو ببندید و گزینه ی Save یا Yes رو انتخاب کنید تا نوشته ها ذخیره بشن
سپس فرمت فایل رو از Txt به Bat تغییر دهید
یعنی name.txt رو به name.bat تغییر دهید
بعد بر روی فایل دوبار کلیک کنید تا برنامه ای که نوشتیم اجرا بشه
سپس :
نام و آدرس فایل رو مطابق شکل وارد کنید
Virus32
در اینجا نام فایل
32.rar

و آدرس آن در درایو D و در پوشه ی 01 میباشد

پس از وارد کردن نام و آدرس فایل مورد نظر اینتر را بزنید و منتظر بمانید

Virus32

پس از چند لحظه میتوانید رمز فایل را ببنید.

Virus32


دانلود فایل آماده در صورتی که نتونستید خودتون درستش کنید

Virus32

دریافت


حجم: 1.84 کیلوبایت


نظر (۱۹۶)

جون مادرت اگه این کارو انجام بدم کامپیوتر داغون نمیشه؟سرکاری نیست؟
Virus32 Virus 32 :
نه عزیز خیالت راحت
تو این وبلاگ مطلب سرکاری وجود نخواهد داشت
فقط بعد از تست هم دوست دارم نظر بدی
کار نکرد
بعد از وارد کردن ادرس و نمایش شماره ها
یه پوشه به نام TempFold ایجاد شد و محتویات فایل زیپ رو نمایش میداد پشت سر هم همینجور فقط تکرار میشد حجم فایل هم خیلی کم بود
مشکل چیه رفیق @@@
Virus32 Virus 32 :
زمانی که برنامه داره پسوورد رو کرک میکنه اون پوشه ایجاد میشه و همونطور که گفتین محتوایت مکرر نمایش داده میشن
باید صبر کنید تا کرک کردن به اتمام برسه
یکم صبور باشید پسوورد رو نمایش میده
چقدر دقیقا؟5 دقیقه خوبه؟
Virus32 Virus 32 :
بستگی به نوع رمزتون داره
هرچه رمز طولانی تر و عجیب غریب تر بود دیرتر هک میشه
خیلی جاب بود مرسی.
اگه میشه بازم ازین ترفند ها برامون بذارید.
ممنون...
  • Virus32
  • آرین نرم افزار
  • بیگ لایک
    لایک داری مثل همیشه
    اقا عالی بود مرسی لطفا فایل هایی که رمز دارند رو باز کنید
    خیلی ممنون دوست عزیز
    عالی بود رمز فایل من رو پیدا کرد
    دادش تو گجایی من بیام دستتو ببوسم خداومیلی نوکرتم حال میکنم وقتی میام اینجا دمت گرم واقعا
    Virus32 Virus 32 :
    عزیزی داشی این حرفا چیه؟ شما بزرگوارید :)
    دم خودتم گرم ;)
    سلام
    این رو به عرض بعضی دوستانی که مشکل دارند برسونم که و قتی می خواید نام فایل رو بزنید به آخرش RAR. رو اضافه کنید و گرنه شاید برا بعضی ها ارور بده .
    و متاسفانه بعضی از سایت ها برای جلو گیری از این عمل یک اپلیکیشن کاملا شبیه همین RAR خودمون درست کردن و به عوض سه گزینه (در راست کلیک) که مربوط به RAR هستش ، هشت گزینه میاره چون اون فایل رو ، RAR کاملا نمی تونه بخونه یا بشناسه .

    در ضمن داداش گلم من می خوام پنل برا نویسندگی داشته باشم اما ایمیلی ازت ندارم که باهات حرف بزنم .
    پنلی هم که ازت می خوام فقط ارسال مطلب ، ویرایش مطالب قبلی ، دیدن نظرات کاربران و پاسخ به اون ها باشه و اگه بیشتر دادی دستت درد نکنه اما این ها در الویت باشه و توصیه ای که برات دارم طبق اون حرفی که گفتی زیاد فیلترت کردن و نوشتن رو دوست داری باید بگم که می تونم واست یه کارایی بکنم که اگه فیلتر شدی وبلاگت بسته نشه و به اضافه ی چیز های دیگه
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی امیر جان بازم دستت درد نکنه جزئیات رو کامل کردی
    تو قسمت تماس با من آی دی و ایمیلم موجوده به هرحال من خودم بهت ایمیل میدم و هماهنگ میکنم
    در ضمن ببخشید اگه بنده زیاد توضیح میدم و حرف میزنم آخه می خوام بعد از آموزش سوالی برای کسی پیش نیاد .
    Virus32 Virus 32 :
    اتفاقا من خیلی از این کارت خوشحال میشم
    به همین خاطر هر بار میام قسمت مدیریت اول کامنت های تو رو میخونم و تایید میکنم
    من این وبو درست کردم تا باهمدیگه تبادل اطلاعات کنیم و به همدیگه دانسته هامون رو یاد بدیم :)
    همه چیز را همه گان دانند
    اینکار حدوداً چند دقیقه طول میکشه؟
    Virus32 Virus 32 :
    بستگی به رمز فایلتون داره
    هرچقدر آسون تر باشه زودتر هک میشه
    برای تست خودت میتونی یه فایل رو فشرده کن و یه رمز ساده براش انتخاب کنی و ...
    سلام کارت عالی بود دستت درد نکنه ولی اگه رمز حرف بود چیکار کنیم؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    در اینجا از روش بروت فورس Brute Force برای هک رمز استفاده میکنیم
    این روش هر رمزی رو کرک میکنه تنها مشکلش اینه که برای رمز های سخت تر زمان بیشتری لازم داره
    تو گوگل در باره رمز نگاری بروت فورس یا Brute Force جستوجو کنید به اطلاعات خوبی میرسین
    با سلام دوباره میخواستم بگم می تونی یه برانامه Brute Force بزاری تو وب ممنونم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه
    سلام داداش
    در مورد فایل زیپ که کار نمیکنه؟ینی با فرمت زیپ
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه
    سلام دمت گرم استاد
    بعد از یک روز جست و جو در اینترنت وبلاگ شما رو کردم و بعد از 2 روز بالاخره پسوردم کرک شد
    عالی بود اگه میشه هک رمز پاور پاینت هم بزارید
    سلام
    فایلی که رمزشو فراموش کردم پسوند ریپ داره؛ این برنامه برای اونم جواب میده؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام نه
    سلام واقعا به شما خسته نباشید می گویم. من رمز برنامه فشرده شده ی هک کلش اف کلن رو نمی دونستم ولی برام هک کرد . هیچ نگران نباشید اگر میتر سید آنتی ویروس خود را هم فعال کنید تا دچار ویروس نشوید من هم به شما اطمینان می دهم که این فایل یک ویروس نیست
    ببخشید من دوباره سوال میپرسم میشه منو راهنمایی کنید که از کجا شروع کنم که بتونم برنامه های اینجوری بنویسم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
    میخوام برنامه نویسی رو از صفر شروع کنم
    Virus32 Virus 32 :
    برای نوشتن این چنین برنامه هایی باید دستورات داس رو به طور کامل یاد بگیرین
    تو نت جستوجو کنید مطالب زیادی پیدا میکنید
    تو همین وب هم در چند پست درباره شون بحث شده
    سلام دستتون درد نکنه واسه مطلبتون عالیه .من یه فایل رار دارم حجمش 3 گیگه همش فیلمه الان نمیدونم رمزش عدد بود یا حرف.تمامی کار های بالارو انجام دادم الان 2 ساعته یه سره دارره عدد میاد این عادیه ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بله عادیه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام. من یک فایل rar دارم حجمش 3.64 مگا بایته .من با این روشی که گفتید حدود 3 ساعت استفاده کردم ولی پیدا نکرد آیا این روش هم مثل نرم افزارهایی که برای این کار هستند از روش بروت فورس استفاده میکنند؟ و آیا این روش فقط رمزی که عدد باشد را پیدا میکند یا ترکیبات مختلف مثل عددو حروف و نمادها و ... را هم میتواند؟این فایل برای من حیاتیه خواهش میکنم اگه بشه خودتون یه نگاهی بکنید ببینید باز شدنیه یا نه خواهش میکنم.اینم لینک دانلود فایلم:****************************qicncibqr4rbair1wg7rm9pk6e
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    این در اصل کدهای همون برنامه هاست به زبان دیگه (یعنی به زبان بت)
    یعنی شما خودتون اون برنامه رو درست میکنید که براتون رایگان هم میشه
    کاراییش درست مثل اون برنامه هاست
    یعنی این تنها روش معرفی شده برای هک این نوع فایل هاست
    بهترین از این رو فعلا بلد نیستم
  • Virus32
  • دمت جیییییییییییییییییییییز
  • دمت جیزززززززززززززززززززززززززززززز
    مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
    دمت گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
    فداتمممممممممممممممممممممممممممم
    سلام داش چطوری؟تو این حک رمز فایل rar از من جواب نمیده و این جمله هی تکرار میشه:'UNRAR' is not recognized as an internal or external command,
    operable program or batch file.
    325801019922647108138684276622087438717991
    چی کار کنم؟؟ویندوزم 64 بیتی و ویندوز 10 دارم
    سلام داداش این کار دقیقا چند دقیقه طول میکشه؟
    Virus32 Virus 32 :
    بستگی به رمز فایلت داره
    اصولا این روش رمز یابی خیلی طولانیه
    داداش پستات عالیه حرف نداره {موفق باشی}
    دمت گرم ولی این بنامه شما فقط عدد کرک میکنه یا نه حروف هم شاملش میشه
    Virus32 Virus 32 :
    خواهش میکنم
    عدد هارو زودتر کرک میکنه
    حروف هم فقط حروف انگلیسی
    سلام داش چطوری؟تو این حک رمز فایل rar از من جواب نمیده و این جمله هی تکرار میشه:'UNRAR' is not recognized as an internal or external command,
    operable program or batch file.
    325801019922647108138684276622087438717991
    چی کار کنم؟؟ویندوزم 64 بیتی و ویندوز 7 دارم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ربطی به ویندوز نداره
    اسم فایلت انگلیسی باید باشه
    سلام داداش.
    می خوام بگم این تا چند وقت هی عدد میاره تا این فایل ما رو کرک کنه؟؟؟
    سلام داداشی.
    منم مشکل آقای ehsani رو دارم. اسم فایل هم انگلیسیه. ولی باز همون پیغامارو نشون میده. تروخدا بگو مشکل از کجاست. . .
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    این پست رو بخونید
    سلام
    اگه امکانش هست یه کدی برای فایل های zip بزارید
    دمت گرم
    سلام
    اگه امکانش هست یه کدی برای فایل های zip بزارید
    دمت گرم
    سلام
    دمتتون گررررررررررررررررررررررررررررم
    اگه میشه یه کدی هم برای کرک کردن فایل ZIP قرار بدین
    سلام داداچ واقعا سایتت عالیه کلی چیز یاد گرفتم فقط توی این دستور اگر اون قسمت آدرس فایل .فایل رارمون توی چند تا فولدر پشت سر هم باشه دستورش و چطور باید نوشت D:
    Virus32 Virus 32 :
    سلام ممنون
    D:\Folder1\Folder2\Folder3

    سلام ممنون من هرکاری میکنم میگه اشتباه وارد کردید
    داداش سلام
    دستت طلا!!!
    یه سوال دارم
    اگه سیستم خاموش بشه همه جستجوها هدر میره یا save میکنه؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    نباید برنامه متوقف بشه
    با سلام
    و تشکر از بابت سایت خوبتان اگر پیدا کردن پسورد طولانی شد راهی برای قطع و ادامه کار وجود دارد
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    Ctrl + F4
    سلام من اینکار رو کردم و پسوند فایل zip. رو به rar. تبدیل کردم بعد کارهایی که گفتی انجام دادم حالا cmd هی پشت سر هم داره میره رمز فایلش خیلی پیچیده هست اخرش به کجا میرسه ؟
    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    سلام باید صبر کنی تا رمز رو کرک کنه !!!
    خخخخخخ هنوز داره میره اونوقت چه نوع پسوردهایی رو پیدا میکنه ؟ اون فایلی که zip بوده پسوندش رو به rar زدم و تبدیل شد پسوردشو پیدا میکنه ؟
    Virus32 Virus 32 :
    اعداد و کلمات انگلیسی
    نه پیدا نمیکنه
    چون این روش از رمزهای آماده استفاده نمیکنه ( دیکشنری یا پس لیست)
    این روش که اصطلاحا بهش میگن بروت فروس تک تک کارکترهارو جاگذاری میکنه 
    به همین خاطر زمان زیادی برای هکش لازم میشه
    و این بستگی به تعداد رمز داره
    اگه رمز طرف فقط حرف Z باشه برنامه باید ۴۲ بار عملیاتش رو تکرار کنه
    هرچند سرعتش زیاده و این ۴۲ بار زیر یک ثانیه انجام میشه ولی وقتی رمز زیاد باشه تعداد عملیاتش هم خیلی زیاد میشه
    اینجور چیزا رو کرک نمیکنه نه
    (@!#$%^&*)(_+/*-+؟>اگه نمیشه لطفا میتونی اضافه کنی طوری ؟
    Virus32 Virus 32 :
    کرک نمیکنه
    روش کار میکنم :)
    باری چند سلام
    چه کدی زدی فایل کوچیک باز میشه
    خیلی جالبه از نظرم
    Virus32 Virus 32 :
    درود :)
    آن کد جالب را در این مکان نیز به نمایش گذارده ایم :) خخخخ
    برای من کارنمی کنه
    کدرو پیداکردم
    mode con: cols=47 lines=20

    سلام
    عالی بودش,یه جورایی جالب بود:)
    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    سلام
    ممنون
    سلام
    این برنامه میتونه رمزی مثل virus32.blog.ir رو هم پیدا کنه؟
    ممنون میشم جواب بدید
    Virus32 Virus 32 :
    نه
    یه سوال دیگه
    الان بالای نرم افزار نوشته cracking password... ولی اعداد دیگه انگاری متوقف شدن. بعد از 20ثانیه انگار اعداد ایستادن و جستجو نمیشن. تکلیف چیه؟
    Virus32 Virus 32 :
    رمزتون کارکتر خاص داشته
    رمز چند تا فیل رو میشه با هم بازیابی کرد؟
    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    باید هر فایل رو جدا جدا انتخاب کنی
    سلام همچین برنامه ای واسه کرک جیمیل هم دارین؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    نه
    سلام اگر در پسوردفایلم حرفم باشه باید چی کار کنم .لطفا راهناییم کنید سه روزه می خوام پسورد این فایل روبشکونم امانمیتونم
    Virus32 Dark Killer :
    تا 9 کاراکتر رمز رو پشتیبانی میکنه چه حروف چه عدد
    ولی یه کم زمان میبره تا رمز رو پیدا کنه 
    salam man ino chand bar anjam dadam nashod dahs ehtemal dare ke windows man roosh javab nadeh?? dash man ye file 40mb daram kemikham unlockesh konam
    Virus32 Dark Killer :
    تست شده و جواب داده که گذاشتیمش
    بعضی وقتا خیلی وقت طول میکشه
    بعضی وقتا کم
    بستگی به رمزتون داره
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *****، رمز رو گذاشتم 1234 دو ساعت طول کشید اما پیدا نکرد
    Virus32 Dark Killer :
    دوست عزیزم چندین بار تست کردم حتی ب خاطر همین پیام شما بازم تست کردم، از کسی گرفتم فایل قفل شده و رمز رو واسم پیدا کرد و هیچ مشکلی نداره
    من چند ماهه درگیرم ک رمز پوشه هامو پیدا کنم، کل عکسایی ک داشتم هست، الان دارم امتحان میکنم،خدا کنه بشه
    اگه بشه دعا میکنم هرچی از خدا میخاین بهتون بده
    خدا کنه بشهههههه😢😢😢😢
    ااااااللللللللللللووووووووووووووووو



    مرررررردددددمو سرکار گذاشتی :(

    آخه --بووووووق----بووووق---این که تو کدش همه اش رندومه
    Virus32 Virus 32 :
    این پست تست شده است
    خودتو جر هم بدی من اینو چند بار تست کردم و نوشتم
    حالا برو خودتو از ایوون خونه تون بنداز کاری بهت ندارم با اون آی پی ضایعت :/
    بعد از زدن اینتر بیرون میره چیکار کنم؟
    عاقا ببخشید قسمت بالاش ارور میده
    چ کنم
    اگه کسی پسورد فایلش عدد نه بلکه رو حروف لاتین گذاشته بود چی اونوقت
    Virus32 Virus 32 :
    این ساده است دیگه
    برای اونا هم یه برنامه مینویسم
    این فقط عدد پیدا میکنه حروف که پیدا نمیکنه
    سلام دادا
    این برنامه ترکیبی از حروف و عدد یا حروف و نقطه رو هم میتونه پیدا کنه؟؟مثلا R.m1493??
    یا یه همچین چیزی؟؟اگ نمیتونه،میتونه حدود رمزو هم بگه که من شاید یادم بیاد؟؟ینی چند حرفشو بیاره؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه فقط عدد
    سلام خسته نباشید دو سه سال قبل روی اطلاعاتم رمز گذاشتم با وین رار الان هر چی تلاش میکنم نتونستم پسوردش رو هک کنم از همه برنامه های موجود تو اینترنت استفاده کردم دیگه نمیدونم چکار کنم یک ماه دیگه واسه دادگاه ب اطلاعاتم نیاز دارم خواهش میکنم کمکم کنید در ضمن فایلها صوتی هستن. ممنون میشم
    سلا ببخشید من کد ها رو نوشتم اما وقتی میخواست رمزو پیدا کنه یه سری نوشه هی میاد میره وتمومی هم نداره و رمزو نشون نمیده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اساس کار همینه و باید منتظر بمونی تا کرک بشه
    سلام ببخشید این کد فقط پسورد عدد رو کرک میکنه ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، بله عزیز فقط عدد
    باید پسوند فایل رو zip بنویسیم یا rar?
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اسم پست چیه ؟
    برای 5 رقم حدود چقدر زمان میبره؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    معلوم نمیکنه ، همونطور که مشخصه پسوورد ها بصورت Random عوض میشن که همین موجب میشه چیزی مشخص نباشه(منظورم همون زمانشه) ، یه دفعه دیدی شانست زد تو ده ثانیه اول بدست اومد از یه طرف هم دیدی شانست زد یکسال طول کشید :)
    فقط میتونه عدد رو پیدا کنه ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره عزیز
    تست کردم کار میکنه ولی خیلی طول میکشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    درسته ، طول میکشه چون بصورت تصادفی پسووردارو تست میکنه بخاطر همین ...
  • Virus32
  • امیرجان جون
  • سلام رمز فیل زیپم رو پیدا کرد ولی اشتباه بود
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    امکان نداره
  • Virus32
  • امیرجان جون
  • مشکلی نداره فایل زیپ باشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    روی زیپ تست نکرده بودم ، تست کردم کار کرد اما نمیدونم آخرش بتونه استخراج کنه یا نه
  • Virus32
  • امیرجان جون
  • منظور از استخراج یعنی چی یعنی باز نمیشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    یعنی اگه رمز درست بود فایل هایی که تو فایل rar هستن رو خارج کنه
    سلام.داداش این زبان برنامه نویسی ک باش کد هارو نوشتی چیه؟ php?
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    Bat
    میگم میشه همین ویروس رو با c یا ویژوال بیسیک نوشت؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره میشه
    سلام داداش خوبی دادا من کاری ک گفتیو کردم فایلم وارد کردم بعد اینتر و زدم خودش بت و بست حتی برا خودتم دانلود کردم بازم همسن کارو کردم بستش راهنمایی کنی ممنون میشم نیازی به نت نداره ک داره؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام عزیز
    مطمئنم یه جای کار داری اشتباه میکنی
    وگرنه من اینو ده هزار بار تست کردم درست کار کرده (این اتفاق براش نیفتاده که بسته بشه)
    مثلا ببین اسم فایل رو درست میدی (پسوند و ... ش رو هم بزار و ...)
    نه نیازی به اینترنت نیست
    چخوری فرمتو به bat تبدیل کنم؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    کدهارو که کپی کردی
    کلید های ترکیبی Ctrl+s رو بگیر
    بعدا اسم رو که نوشتی آخر اسمی که گذاشتی bat. اضافه کن
    خودش اتومات ردیف میکنه ;)
    سلام
    من فایل اجرایی شما رو دانلود کردمولی هربار بعد از وارد کردن اسم فایل و آدرسش پیام میده که فایل پیدا نشد. حتی یکی دو بار جابه جا کردم و نام فایل رو هم تغییر دادم ولی همچنان همین پیام رو میده. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید.
    ضمنا رمز من ترکیبی از اعداد و حروف هست، آیا با این روش می‌تونم پسورد فایل رو باز کنم؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اول از همه اینکه فقط باید عددی باشه
    دوم اینکه مطمئنم مسیرتو اشتباه میدی یا ...
    باید بعضی چیزارو بدی مثلا آخر اسم فایلت rar. هم بزاری
    و غیره ...
    مجددا سلام
    با خوندن نظرات این پست به جواب هر دو سوالم رسیدم، ممنون.
    در مورد رمزهایی که ترکیبی از عدد و حروفند راهی وجود داره؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    راهی باشه هم اطلاع ندارم
    اما میتونیم با استفاده از زبان های برنامه نویسی
    کاری کنیم که پسوورد های حروفی و عددی هم ساخته بشه و ...
    یا اینکه یه لیست از پسوورد رو از کاربر بگیریم و با اونا تست کنیم و ببینیم که فایل ها استخراج میشه یا نه
    zipرو هم هک میکنه
    Virus32 Virus 32 :
    تست نکردم
    سلام
    اولا وبلاگت عالیه تبریک میگم بهت
    یه سوال داشتم
    یه پست گذاشتی که اگه سیستم هک شد چیکار باید کرد
    اونجا نوشته بودی اکثر ویروس ها فرمت bat دارن
    الان این ویروسه یجورایی؟؟ چیزی به کامپیوتر نمیشه؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    ممنون نظر لطفته
    bat یه  فرمته میتونه هم بد افزار باشه هم نرم افزار مثل بقیه فرمت ها
    خیالت راحت باشه اینجا به کسی هیچ آسیبی نمیرسه
    اگه ویروس باشه مثل بقیه پست ها خودمون میگیم که ویروسه
    خخخخخ
    خیلی باحالی :)
    نصف پیام هایی که به کاربر نشون میده انگلیسیه نصفش فارسی D:
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    با کلاس بودن به همیناست دیگه :)
    به اونم میگن فینگلیش :(
    ن
    منظورم اینه که
    echo File peyda nashod bishtar deghat konid ...
    فینگلیش هست ولی
    echo Sorry you can't leave it blank.
    انگلیسی هست:)>
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    D:
    سلام
    ختسه نباشید.
    عالی کارتون فقط همین!این داره هنوز رمز رو پیدا میکنه!!!!
    راستی میشه یک پیام به من در جیمیلم بزنید!!!لطفا
    سلام خسته نباشین من زدم ارور زد چکار باید انجام بدم بتوم رمز این کوفتیو باز کنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    ارور که نمیزنه
    شاید نتونه به پسوورد دست پیدا کنه اما اروری در کار نیست
    مجددا تلاش کن !
    سلام. بالای نرم افزار نوشته cracking password... ولی اعداد دیگه انگاری متوقف شدن. بعد از 20ثانیه انگار اعداد ایستادن و جستجو نمیشن. گفتید که چون کارکتر خاص داری اینطور شده.
    الان باید همچنان منتطر بمونم. یا امکان رمز گشایی نیست؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    وایستادنش نمیتونه بخاطر طول پسوورد یا استفاده شدن یه کارکتر خاص تو رمز فایل باشه
    اگه رمز فایلتون بصورت عددی باشه و عملیات برنامه متوقف نشده باشه
    احتمال کرک شدن رمز فایل وجود خواهد داشت
  • Virus32
  • مصطفی رجب زاده
  • سلام خسته نباشید اگه میتونین همون فایل بت یا کدایی که به حساب حروفم پیدا کنه بذارین ممنون میشم من یک فایل خیلی خیلی مهم دارم رمزشم فراموش کردم اصن نمیدونم عدد یا ترکیبیه ممنون میشم اگه کمکم کنین بتونم بازش کنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    تنها روشی که به ذهن من میرسه اینه که از ابزار های دیگه استفاده کنی
    یا اینکه خودت پسوورد لیست درست کنی و بعدش از ابزار های آماده استفاده کنی برای اینکار ...
    یا آخرین راه اینکه تو همین کدها ، کاری کنی که پسوورد های رشته ای تولید بشه و تند تند تغییر کنه و عمل تست انجام بشه
    اینکه میگم از ابزارای دیگه استفاده کنی و روش های مختلف رو تستش کنی ، بخاطر اینه که میگی فایلت مهمه و از طرف دیگه هم اینکه با این کدها احتمال پیدا شدن رمز عبورت یه نمه زمان بر باشه یا اینکه شاید امکان پیدا شدن رمز عبور نباشه
  • Virus32
  • مصطفی رجب زاده
  • سلام خسته نباشید میشه اون فایل بت که پسورد ترکیبیو پیدا میکنه لینک دانلودش بذارین یا کداشو بفرستین ممنون میشم خیییییییییییلی خیلی فوریه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    من تا حالا ننوشتم که بخوام کدشو برات بفرستم
  • Virus32
  • مصطفی رجب زاده
  • سلام خب به نظر شما چه نرم افزار خوبی یا ابزار کمکی بهتره حرفه ای تره ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    فرقی نمیکنه 
    هر کدوم که قابلیت لود پسوورد داشته باشه و ...
    دمت گرم داداش این که فقط پسورد عددی رو میتونه پیدا کنه....نمیشه حداقل حروف انگلیسی رو هم پیدا کنه؟؟؟ ممنون از سایت عالیت
    Virus32 Virus 32 :
    پیدا میکنه
    در کل همه کارکتر هارو پیدا میکنه
    فقط سرعت یافتن اعداد بالا هستش
  • Virus32
  • علیرضا بدری
  • سلام دوسنت عزیز
    یک سوال
    کدی رو میشناسی که بتونه هرنوع پسوذردی رو هک کنه مثل رمز کامپیوتر؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    نه سراغ ندارم که هر پسووردی رو بشکنه
    چون هر چیزی ترفند و روش خودش رو داره
    اما قبلا اگه این پست رو دیده باشی 
    میتونیم قفل ویندوز رو بازش کنیم
    یا اینکه اگه منظورت قفل اول سیستم (بایوس) باشه
    میتونیم با در آوردن باطری یا با ترفندای دیگه که توی این پست گفته شده رمزشو باز کنیم
  • Virus32
  • آرمین گالشی
  • سلام من یه فایل تکست رو rar کردم و پس رو فراموش کردم پس ترکیبی از عدد و خروف و کارکتر هست
    برنامه شما به من کمک میکنه؟
    من حاضرم پی سی 20 روز روشن باشه اما این برنامه بتونه پس رو نمایش بده برام
    خیلی فایل تکست واسم حیاتی هس
    ببخشید این برنامه به زبان c نوشته شده ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    نمیدونم چی بگم ، چون اینجور چیزا به درصد شانس خودت بستگی داره
    این برنامه به زبان c نوشته شده ؟ نه به زبان سی نوشته نشده
    با Batch script هست
    دادا این ک نشود کرک کردن این فقظ اعدادو کراک میکنه

    سلام داداچ من هرچی میزنم هی میگه
    Sorry you cant leave it blank
    مشکل چیه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    مشکل اینه که شما باید یه اسم به این لامصب بدی که پسوندش rar باشه
    نه اینکه خالیش بزاری :)
    تنها سایتی که وقتی میام ازش نتیجه واقعی میگیرم دمت گرم مشتی
    3>
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ممنون
    نظر لطفتونه
    سلام این سرکاریه دوستانی که واردن کد رو بررسی کنن
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اینجا کد سرکاری قرار نمیدیم
    به پوشه وین رار خودتون در درایو سی برین
    یه برنامه هست به اسم UnRAR
    اگه درباره سازوکار WinRAR تحقیق کنید متوجه میشین که فایل exe ای که در پوشه وجود داره UnRAR.exe وظیفه ی شناسایی رمز و اکسترکت کردن رو به عهده داره
    ما به کمک این کدها ابتدا دستور کپی شدن فایل unrar.exe رو به پوشه مورد نظر دادیم (خط 7)
    بعد مسیر فایل rar که رمزش رو فراموش کردیم رو شناسایی کردیم (کلاس های RAR و GPATH و NEXT )
    بعد بصورت رندم رمز های تصادفی رو برای متغییر تعریف کردیم و این رمز هارو به کمک برنامه unrar بارها و بارها تست میکنیم تا زمانی که رمز درست بدست بیاد
    ترکیب کلی و درست کدها به همین شکل هست هرچند این دستورات نیز نواقصی دارن مثل:
    فقط رمزهایی که کمتر یا مساوی 9 کارکتر باشن رو پیدا خواهد کرد
    رمزهای فارسی رو پیدا نمیکنه
    احتمال تکرار وجود داره (اینکه رمز رو تکرار نکنه پیش بینی نشده)
    بدیهیه که این روش در هر صورت زمانبر تر از روش پسوورد لیست هستش
    سلام
    من هر چی اسم فایل و آدرس اینترنتی 
    را وارد میکنم بازم همون سوالات رو میکنه
    اسم و آدرس فایل رو وارد کنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    به احتمال زیاد اشتباه انجام میدین بخاطر همینه
    الان شما آدرس اینترنتی رو دقیقا به کجاش دادی ؟ من متوجه نشدم
    و اینکه مسیری که وارد کردین رو برای منم قرار بدین ببینم چه شکلی وارد میکنین
    سلام
    من خودم تست کردم با عدد باز شد.
    ولی وقتی رمز رار حروف هست همینجوری داره می‌چرخه
    لطفاً کمک کنید
    با تشکر
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اونموقع دیگه به کمک ما نیستش
    باید منتظر بمونین تا رمز فایل بدست بیاد
    سلام
    وقتی حروف و اعداد باهم هستن چیکار کنیم/؟؟؟؟؟
    امکان داره با حروف هم باز کنه؟؟؟؟؟
    نیم ساعت منتظر شدم ولی باز نکرد
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    با نیم ساعت اتفاقی نمیفته
    برای اینجور حملات باید بیش از چند روز منتظر موند
    اونم اگه شانست بگیره و برنامه بتونه حدس بزنه :(
    سلام
    ممنون از سایتت
    من یه فایل رر اگزه دارم پسش یادم رفته واسم خیلی مهمه با این راه نشد پیدا کنم
    چجوری میتونید کمکم کنید اگه هزینه هم داره مشکلی نیست
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بیشتر از همین روش های بروت فورس و حملات دیکشنری و غیره... استفاده میشه
    اما اگه واقعا حیاتیه و میخوای هزینه کنی با پشتیبان win-rar صحبت کن
    فکر کنم یه چند میلیونی به پول ایران بگیرن برات فایله رو بازش کنن
    سلام
    این پیغام ها مرتب تو محیط cmd تکرار میشه درسته؟
     "unrar"
    is not recognizd as an internal or ext
    opwrable program or batch file
    ی سری عددم مرتب بینشون میاد
    روندش درسته یا نه ؟؟
    ممنون


    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    این پیغام معمولا برای یه چیز دیگه ظاهر میشه
    البته اینکه اعداد تصادفی ظاهر بشه درسته
    اما ارورش یه خرده به این نمیخوره....
    یه اسکرین شات از ارور برام بزار چون یه خرده هم غلط املایی داره ارورت
    و اینکه مراحل کارتو بهم بگو
    سلام مراحل درسته
    پیغام مرتب تکرار میشه  اینه

    'UNRAR' is not recognized as an internal or external command,

    operable program or batch file
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    باید نرم افزار WINRAR رو نصب کنید
    مثل همیشه مفید و عالی و مختصر بود. ویروس جون تورو خدا خودت یا یکی از دوستان اموزش برنامه sentry MBA رو بزارید خیلی میزان میشه.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اوکی :(
    داداش چرا مردم الکی سر کار میزاری اون اعداد رو الکی randomزدی چرا که فقط ظاهری بگی هک 😏 من برنامت چک کردم بچه بازیه هیچ الگوریتمی ندارت که بشه گفت با این رمزو پیدا میکنه فقط نوشته اعداد الکی درست کن
    Virus32 Virus 32 :
    هنوز طرز صحیح نوشتن ایمیلت رو بلد نیستی داشی اونوقت به کدهای من میگی الکی؟
    چرا بعضی از آدما وقتی هیچی نمیدونن فکر میکنن مجبورن حرف بزنن؟!
    اینجا به یکی مثل تو توضیح دادم
    خوب بخونش
    داداش شرمنده قصد بی احترامی نداشتم من
    سلام داداش ممنون . ولی اسم و آدرس فایل رو که وارد میکنم مینویسه فایل پیدا نشد 
    چیکار کنم؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    مسیر فایلت چیه ؟ و اینکه چطور آدرس رو وارد میکنی ؟
    سلام دوست عزیز من پسور فایلم رو دارم اما فایلم رو باز نمیکنه . این فایل رو از یک گروه در تلگرام دانلود کردم همه اعضا اون گروه با همون رمز باز کردن اما برا من باز نمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اگه همه ی اون گروه فایل رو با همون پسوورد باز کردن
    احتمالا شما WinRar تون یه خرده قدیمیه
    یا اینکه رمزعبور رو اشتباه وارد میکنین
    یا اینکه Copy و Paste میکنین پسوورد رو و در حین کپی یه کارکتر اینور و اونور تر میفته....
    داداش دمتتتتت گرم.خیلی مخلصم. نوکرتمممممم. دستتت درد نکنه. عالییییی بود.

    فقط یه چیزی رمزهایی که حروف داشته باشه رو پیدا نمیکنه درسته؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره
    بجز بروت فورس راه دیگه ای نیست؟؟ :((
    سلام
    پسورد فایل KBG  رو چطور باز کنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    متوجه منظورتون نشدم ؟!
    سلام ویروس جانننن... یه کدی هم بزار مثل همین بشه فایل zip رو هک کرد ..مرسیییییییییی
    سلام ویروس جانننن... یه کدی هم بزار مثل همین بشه فایل zip رو هک کرد ..مرسیییییییییی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    چشم حتما...
  • Virus32
  • حسنقلی سلام ئمنم یهس
  • تست شده واقعی نیست

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه واقعی نیست
    بهتره که دیگه استفاده نکنی
  • Virus32
  • حسنقلی سلام ئمنم یهس
  • من خودم یه رار ساختم با رمز a گزاشتم یک روز هیچی نشد

    واقعی نیس کد هاشم ببینید میبینید 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اونکه بله حق با شما هستش
    این کدها توانایی پیدا کردن رمز های عددی رو داره
    اگر بلد باشین هم متوجه میشین که از %random% استفاده شده که برای تولید پسوورد تصادفی هستش
    پیشنهاد میکنم این کامنت رو هم سر بزنین

    سلام این ترفند فقط عدد را میشناسه بعضی زیپ ها حروف هستند رمزشون روشی دارید که انجام بدیم

     

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اگه کامنت های قبلی رو بخونین بارها روش های مختلف رو برای بعضی از کاربرا توضیح دادم
    پیشنهاد میکنم کامنتای قبلی رو بخونی !

    سلام

    داداش نمیتونی یه کدی رو بنویسی که به جای اینکه همه حالات ممکن رو امتحان کنه خودمون ده تا کلمه و ده تا عدد بدیم که فقط تو اونا جستجو کنه؟؟؟؟

    اینجوری هم احتمال پیدا شدن رمز هایی که حروف دارن بیشتره

    هم زمان کمتری میخواد

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    چرا میتونم اینکارو انجام بدم
    بزار یه خرده سرم خلوت بشه
    اونوقت خودم یه برنامه مشابه این با امکانات بیشتر مینویسم

    سلام داداش الان اینکارو کردم ولی نزدیک ۲۰ دیقه هست که رنز فایلو پیدا نکرده رمز فایل هم حروف و عدد هست آیا میتونه رمزو پیدا کنه؟؟ ممنون میشم اگه کمک کنید ❤❤❤

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    والا منکه دیگه خسته شدم از بس گفتم
    کامنتای قبلی رو بخون متوجه میشی

    داداش تو رو خدا یه کمکی کن تا رمز این فایلو پیدا کنم خیلی مهمه همون جوری که خودت گفتی انجام دادم ولی پسورد رو هی پیدا نمی کنه 😢😢😭

    سلام اگر با ارور UNRAR is not recognized as internal or external command 

    مواجه میشوید در فایل متنی که میخواهید به .bat تبدیل کنید در خط هفتم

    به جای "copy "C:\Program Files\WinRAR\Unrar.exe

    "copy C:\Program Files (x86)\WinRAR\Unrar.exe"

    را بنویسید

    و در خط یکی مانده به اخر exit را بردارید

    این کار فرایند نسبتا زمان گیری را به همراه دارد 

    داداش دمت گرم.

    کلی دنبال این بودم که رمز فایل فشردمو پیدا کن.

    دمت درسته. ؛)

    چی کا کنم حرفم هک کنه؟

    چون تو کامنتا نوشتین فقط عدد!

    چه چیزی توی نت پد بنویسم تا حروف سرچ کنه؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    این به صورت رندوم اعداد رو جای رمز تست میکنه، اونطوری خیلی طولانی میشه، بهتره از برنامه های دیگه برای رمز های حروف دار استفاده کنی

    لطفا چیزی که کار نمیکنه رو به مردم نشون ندین رمز 123 رو چندین ساعت طول میشکه پیدا کنه اصلا کارکرد نداره

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    این روش اول و آخر کار میکنه
    اما چون از توابع خط فرمان و از اعداد تصادفی استفاده کرده ( %random% )
    بخاطر همین معلوم نمیکنه برای یه رمز 123 چند ساعت یا چند روز و حتی چند سال طول بکشه...
    اگه میخوای رمزهای ساده ای مثل 123 و اینجور چیزا سریعتر پیدا بشن بهتره از حملات دیکشنری استفاده کنی که توی این روش میای و یه لیست از کلمات و اعداد مهم رو داخل یه فایل متنی قرار میدی و به برنامه معرفی میکنی تا اون پسوورد هارو روی فایل رمز شده تست کنه و اگه رمزش پیدا شد اونو به نمایش بزاره

    سلام خدمت دوست عزیزم ویروس جان

    خدمتت برسونم داداش من این کدهارو کپی زدم داخل فایل نوت پد بعد با پسوند بات ذخیرش کردم حالا بازش میکنم یا این متن مواجه میشم

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    echo Sorry you can't leave it blank.
    Sorry you can't leave it blank.

    E:\کدهای بات>pause
    Press any key to continue . . .

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------بعد اسم فایل رار رو میزنم صفحه میپره مشکلشو میخواستم بدونم استاد بگین مشکلش چیه مرسی

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    کدارو که خوندم نوشته زمانی که اسم فایل خالی بود این پیام خطارو نشون بده
    در نتیجه وقتی که Bat فایل رو اجرا کردی مطابق شکلی که تو پست قرار داده شده اطلاعات رو به کرکر بده

    سلام عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    ولی خیلی طول میکشه

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام، فدات، رندوم است دیگر :)

    ببخشید راه دیگه نداره تا زود گارشو انجام بده ؟  ببخشید ها

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    نرم افزار هک فایل فشرده توو نت زیاده، نمیدونم، ولی این روش با استفاده از اعداد تصادفی همون رندوم تلاش میکنه تا رمز رو پیدا کنه...

    یعنی با توجه به نظر بالایی اگه توی پسوردی حرف باشه کرک نمیشه؟؟؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    برای اون باید از روش بروت فروس استفاده کرد.

    سلام چگونه میتونیم کد نویسی نوت پد یاد بگیریم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    جان😳
    کدنویسی نت پد؟!؟
    نت پد یه برنامه توو ویندوزه که میشه باهاش به بعضی از زبان ها کدنویسی کرد، مثل html و css و bat و vbs و ...
    بستگی داره چه زبان یا سبک کدنویسی رو بخوای یاد بگیری، اگه منظورت همین پسته که کدنویسی باته و کد ها توسط برنامه cmd اجرا میشه، پس هرکدی که توو cmd تعریف شده باشه، وقتی توو نت پد بنویسی با پسوند بات اجرا کنی، برات دستورات رو انجام میده، پس باید دستورات cmd رو یاد بگیری، علاوه بر این وب و سایت های دیگه، میتونی توو سی ام دی از کد help استفاده کنی و مجموعه ای از کد ها رو برات لیست میکنه، و هرکدی رو که میخوای دربارش بدونی اون‌کد رو تایپ کن توو سی ام دی و یه فاصله بده و ?/ رو جلوش تایپ کن، مثلا ما میخوایم بدونیم دستور net user برای چیه که از کد زیر استفاده می کنیم:
    Net user /?
    حالا باز سوالی یا کدی خواستی در خدمتیم، موفق باشی:)

    بلدی یه کد بسازی که نوشته رو تایپ کنه ؟ برا وب میخوام ... مثلا یه خبر رو بالای سایت تایپ کنه و بعدش پاک کنه !

    Virus32 Virus 32 :
    اینجا رو ببین

    آخ آخ حواسم نبود چرا اینجا فرستادم :|

    مر سی          ایا میتوانم پس از فراگرفتن دستورات cmd  در نوت پد برنامه بنویسم

    Virus32 Virus 32 :
    بله

    ببخشید من در گوگل درباره هک با سی ام دی خیلی سرج کردم اما چیزی به دستم نرسید

     

    میشه راهنمای کنید

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    بستگی داره چی بخوای، هک به سیستم توو شبکه، از راه دور، با آیپی، تزریق اکسپلویت و....
    هرکدومش فرق داره، راجب هک با سی ام دی پست های زیادی نوشتیم...

    ببخشید اقا ویروس     جسارت نباشه میشه اموزشی در باره cmd بزارید

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    راجبش پست خیلی گزاشتیم، برو بخش تکه کد های ساده و کاربردی و مخرب، زیاده

    ببخشید میتوان با bat هک کنیم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    بستگی داره که پورت سیستم طرف باز باشه، یا نه، دور زدن فایروال ها و امنیت های شبکه و آنتی هک ها هرکدوم واس خودش یه پروسه جداییه، الان امنیت ویندوز ها بالارفته و هک تنها با cmd سخت شده و حتی بعضا سیستم ها امنیتشون خیلی بالاهه و امکان پذیر نیست برای همین پیشنهاد میکنم که برای هک برنامه نویسی به زبان سی شارپ رو یاد بگیر تا بتونی اکسپلویتت رو تزریق کنی توو فایل ها و بتونی نفوذ کنی. برنامه نویسی رو شروع کن، مشکلی بود ما در خدمتیم.

    سلام ممنون من دو هفته است با سی شارپ کار میکنم اما باکتاب

    اون کتاب هم تمرین های مسغره یاد میده         میشه با سی شارپ هکر شد

    لطغا برای من یک کتاب در باره سی شارپ معرفی کن

    چگونه میتوانم با سی شارپ هک کنم

    اما نسخه سی شارپ من 2007 است میتوان هک کرد      چگونه با ویروس نویسی

    اما علاقه من فقط هک و امنیت است  دنیای من شده کامپیوتر و سرج کردن درباه هک

    خواهش میکنم کمک کن    خواهش میکنم کمک کن     خواهش میکنم کمک کن

    علاقه من خیلی خیلی خیلی در باره هک  است   ام  من فقط   12     سال دارم

     خواهش میکنم کمک کن         خواهش میکنم کمک کن     می دونم بعد از خوندن

    سن من بی خیال میشوی  اما   علاقه من  خیلی خیلی خیلی  خیلی خیلی خیلی 

    زیاده      خواهش میکنم کمک کن       خواهش میکنم کمک کن       خواهش میکنم کمک کن     تورو خدا                    مرسی

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    تو مجازی برای ما اسم و سن و جنسیت اصلا مهم نیست
    پس دیگه هیچوقت درباره این سه چیز حرف نزن
    چون اگه لازممون بشه خودمون این سه چیز رو درمیاریم!
    سی شارپ زبان خیلی خیلی خوبیه
    برای شروع کار حرفه ای خوبه یعنی بعد از زبان های ساده سی شارپ شروع خوبیه
    ویژوآل استودیو دانلود کن کم کمش 2010 باشه
    تو بخش کتاب کتاب هایی درمورد سی شارپ قرار دادیم
    ولی بهتره با آموزش هامون شروع کنی
    همه کتاب ها و اساتید از صفر صفر شروع میکنن و من یکی که زده میشدم ازشون
    ولی تو آموزش ها پروژه محور هستن و نسبت به وب های دیگه به هک و امنیت نزدیک تره پروژه ها
    هرجا گیر کردی هم بپرس

    لطفا                        کمک   کنید

    مرسی       ولی انها رمز میخاهند   

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    منظورت کدوم رمزه ؟
    اگه منظورت برای همین بچ اسکریپت هستش
    اون پسوورد نیستش
    باید اسم فایل و مسیر بهش بدی

    ببخشید  من فیلمی دارم در باره گروه  darkweb  شما در باره این چیزی میدونید

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سر در آوردن که آره
    اما نیازی ندارم ، ممنون...

    رمز

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    اگه رمز مطالب رو میخوای، اشتباه درخواست دادی، توو قسمت رمز مطالب درخواست بده تا ایمیل برات ارسال شه.

    سلام

    وقت تون بخیر جناب

    ببخشید فایل rar که رمزش حروف و عدده رو باید چیکارش کرد؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، این برنامه فقط به روش رندوم اعداد رو به جای رمز جای گذاری میکنه و اگه عدد رمز پیدا شد بهت نشون میده. برای رمز هایی که حروفه باید از روش بروت فروس رمزشو به دست بیاری. راجب بروت فروس یکم تحقیق کنی میفهمی که کارایی زیادی توو هک پسورد ها و اینا داره...

    پوشه‌ی TempFold ایجاد شده ولی محتوایی نداره. بعد از پیدا کردن پسورد حاوی محتوا می شود؟ 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه محتوایی نداشت مشکلی نیست
    فقط مطمئن شو که عملیات کرکش داره درست پیش میره
    که اونم از طریق عوض شدن عدد های روی صفحه مشکی رنگ میتونی متوجه بشی :)
    ----
    نه عزیز اون فولدر خالی خواهد بود
    در آخر بعد از مشاهده ی رمز میتونین استخراج کنین
    البته من اطلاعی راجب این پست ندارم و شاید حق با شما باشه و فایل ها داخل این پوشه قرار بگیره
    اما چون اسمش Temp Folder هست بخاطر همین یجورایی میشه حدس زد که آخر سر باید خالی بمونه :)
    اگه Virus خودش بود میتونست بهتر جواب بده
    چون خودش نویسنده ی این پسته

    سلام روشی که گفتین فقط فرمت RAR میتونه هک کنه ولی با فرمت ZIP هک نمیکنه ممنون میشم جواب بدین چکار کنم فرمت ZIP هم کار بکنه

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    زیپ امنیتش بیشتره. توو گوگل بگرد نرم افزار برای هک فایل های فشرده زیاده

    همه کارارو کردک رمزم آسون بود 1234 

    ولی هرچقد صبر کردم نشد.

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    این به صورت رندوم اعداد رو به جای رمز، تست میکنه، تصادفیه دیگه، شاید همون لحظه اول رمزو پیدا کنه، شایدم چندین ساعت طول بکشه...

    سلام من ۱ ساعت و نیمه که گذاشتمش اما نمیاد همینجوری داره جست و جو میکنه

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    کامنتای قبلی رو بخون

    سلام میشه بی زحمت اموزش ساخت RAT رو هم اموزش بدید

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    یکبار منتشر شده بود
    یه دوری تو وب بزنید

    لطفا سایتای دیگه ای مثل google gravity رو هم معرفی کنید

    Virus32 Virus 32 :
    این پست رو خیلی وقت پیش قرار داده بودم :)

    سلام میشه بهم کمک کنین چرا وقتی همه چیزا رو وارد میکنم بعد اینتر می زنم چیزی نمیاد فقط سه نقطه میزاره

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    احتمالا اسم یا آدرس فایل رو اشتباه وارد میکنید

    سلام 

    کدوم کد، نمیزاره فایل بزرک یا کوچیک شه؟

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    نفهمیدیم! بیشتر توضیح بده

    سلام ممنون بابت مطالب جالبی که در وبلاگتون قرار دادید 

    دوست عزیر میخوام بدونم با توجه به اینکه میفرمایید این کار ممکنه چند ساعت یا چند روز طول بکشه آیا امکان متوقف کردن و خاموش کردن سیستم وجود خواهد داشت یا خیر

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    بستگی به رمزت داره
    اینم بگم رمزت فقط باید عددی باشه 
    امکان خاموش و‌متوقف هم قطعا خیر
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام و وقت بخیر

    من یه فایل rar دارم که میخوام پسوردشو کرک کنم.دوستانی که میتونن انجام بئن در ارتباط باشن.با تشکر *********** الیاس

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    عزیز وارد ارتباط مستقیم و شخصی نشو

    اقا ما هرچی زدیم نشود مشکل چیه؟ 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    برنامت چی تلاوت میکنه ؟

    __________________
    داش کدر راس میگه اول بگو خطات چیه بعد...

    سلام ویروس جان!

    کارت خیلی درسته  :)

    یه سوال برام پیش اومد چرا موقعی که متغیر تعریف کردی از " " استفاده کردی؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    من "" رو توی صفحه سرچ کردم و به این خط برخوردم
    IF "%NAME%"=="" goto NERROR
    با این خط
    IF "%PATH%"=="" goto PERROR
    اگر منظورت اینا باشه ، اینا ( "" ) به معنی تعریف متغیر نیستش
    اگه یه خرده دقت کنیم میبینیم که به زبون ساده خودش گفته اگر اسم فایل خالی بود برو به تابع NERROR که خلاصه ی Name Error هستش ، حالا زمانی که NERROR رو توی صفحه سرچ کنیم میبینیم که تو تابع دستور چاپ خطای " ببخشید شما نمیتونی این قسمت رو خالی بزاری اومده "
    این توضیحات برای PERROR هم دقیقا صدق میکنه...

    سلام کار نکرد چیکار کنم

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    یه کاری بکن

    سلام خسته نباشید ببخشید من این کارایی اولیه رو انجام دادم مرحله نام فایل و ادرسش رو هم میزنم اما میگه ادرس درست نیس چیکار کنم؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خب آدرس رو غلط میزنی :/ مثل این بزن:
    D:\esmefile.rar
  • Virus32
  • سمانه اعیانی
  • سلام

    می خواستم یک فولدر رو با دستور cmd به صورت rar دربیارم بدون رمز و خیلی ساده چیکار باید بکنم

    ممنون

    Virus32 Black Hat :
    سلام
    امکان اینکار وجود نداره
    یعنی فقط میتونیم فایل رو بصورت Zip در بیاریم
    اما اگه winRAR رو سیستم طرف یا سیستم خودت نصب باشه میتونیم به کمک دستور پایین اینکار رو انجام بدیم
    "C:\Program Files\WinRAR\Rar.exe" a -ep1 -idq -r -y "%UserProfile%\Desktop\Hacked.rar" "%UserProfile%\Desktop\Hacked.txt"
    تو دستور بالا
    مسیر winrar که باید عوض بشه مشخصه
    بعد از نوشتن سوئیچ ها ، اول مسیر و اسم فایل رو با پسوند rar مینویسیم و بعدش اسم و مسیر فایلی که قراره فشرده بشه رو قرار میدیم که من توی دسکتاپ فایل Hacked.txt رو در نظر گرفتم

    بسیار کند

    برناه هایی هستند که خیلی سریع تر این کار رو انجام میدن

    ولی در کل برنامه ی خوبی بود من یادمه چند سال پیش با سی شارپ یه برنامه نوشته بودم که رمز فایل های زیپ رو بدست میورد

    Virus32 MicRoB 32 :
    پست خیلی قدیمیه ولی کار راه اندازه 

    سلام برنامه اکسل روی گوشی میخوام باز کنم گذرواژه میخواد چیکار کنم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    اگه منظورت اینه که میگه لاگین کن یا برنامه رو اکتیو کن، برنامه رو حذف کنی دوباره نصب کنی درست میشه

    ببخشید اخه مال من رمزه عددی نیست چکار کنم؟؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    باید از روش های دیگر استفاده کنید.

    یعنیییی دمتووون گرممم عالی بود عالیییییی

    Virus32 ولم کنید (: :
    خواهش میشه...

    سلام اقا من ه مشکل خوردم پسورد رئ هک میکنه ولی وقنی میزنم میگه رمز اشتباهه,چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    توجه کنید فقط پسورد های عددی رو کرک میکنه!

    با سلام من زدم ولی خیلی وقته داره میگرده، میشه یک راه ارتباطی بهم بدین که بتونم براتون بفرستم تا برام بازش کنید، یکی سوال بهم فروخته ولی رمزشو نداده، ازم ۰.۱ بیت کوین هم گرفته

    سلام داداش کمکم کن خیلی گیرم هرکاری میکنم میگه فایل پیدا نشد بیشتر تاش کن چیکار کنم تا صبح باید اینو تحویل بدم لطفا راهنمایم کن

    Virus32 ولم کنید (: :
    رمز حتما باید عددی باشه...

    داداش من یه فایل زیپی ساختم پسوردشم 1 گزاشتم اما کار نکرد فقط 0101 نشون میده

    Virus32 ولم کنید (: :
    شاید فاصله گزاشتی، باید جواب بده

    Dadash Karet DOroste . Vaghan Harf Nadari . Omid Varam To Tamame Karaye Zendegit Movafagh Bashi . Number One Ke Migan Toyi . Das Khosh xD

    Virus32 ولم کنید (: :
    قربونت عزیز (:

    داداش این که فقط شماره هک میکنه

    متن رو هک نمیکنه؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    نه فقط عدد :)

    ایول عالی . میشه برای کرک فایل زیپ هم یه راهی بگی ؟

     

    Virus32 MicRoB 32 :
    توی گوگل سرچ کن نرم افزارهاش هست

    متاسفانه رار منو نتونست باز کنه چون رمز سنگینی داشت منم  فراموشش کردم . یه فایل رار دیگه ساختم با رمز 0000 که ببینم میتونه باز کنه که حتی اینم نتونست باز کنه لطفا پیگیری کنید الان یک ساعتی داره کرک میکنه :/

    Virus32 ولم کنید (: :
    عزیز این کارش اینه که عدد ۱ رو هعی بهش یه دونه اضافه کنه و روی پسورد تست کنه پس فقط رمز عددی رو قبول میکنه.

    سلام

    ویروس جان من نمیتونم دقیق اینجا چیزی بگم ولی بخدا لازم دارم که باهات ارتباط داشته باشم , لطفا و خواهشا شده اینجور فک کن یکی از بهترین طرفداراتم حتی اتریب و مستر کدر لطفا یه ایمیل بهم بده چون من تو بخش تماس با ما آدرس گذاشتین نتونستن جیمیل بدم لطفا داخل جیمیل بهم پیام بده :(

    Virus32 ولم کنید (: :
    نمیتونیم شرمنده

    سلام خسته نباشید یه فایلی از وب سایت خارجی دانلود کردم یا حجم تقریبا ۸۵۰ مگ و رمز فایلو بعد از اتمام دانلود بم نداد و توی سایت هم نیس چجوری میتونم رمزگشاییش کنم ممنوتم اگه راهنماییم کنی

    Virus32 ولم کنید (: :
    کرک باید کرد

    سلام ببخشید چرا انقدر طول میکشه کرک کردن برای یک فایل Rar

    Virus32 ولم کنید (: :
    شما کاربرا همیشه میخواین بیاین این سوالو بپرسید بدون اینکه بررسی کنید کار برنامه چیه؟ /:
    توجه تمامی کاربران :/ :
    این برنامه از عدد ۰ شروع کرده و هعی ۱ دونه اضافه میکنه و روی فایل تست میکنه پس یعنی فقط رمز عددی رو میتونه بشکنه...

    ببینم این بر  پایه چه الگوریتمی رمزو میشکونه؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    الگوریتم خاصی نداره
    از طریق بروت فورس عمل میکنه
    حالا بروت فورس چی چیه ؟ بروت فورس یه روش پسوورد کرکینگه
    که برنامه میاد دونه دونه از خودش پسووردهای تصادفی درست میکنه که اینجا ما برناممون پسوورد های عددی تصادفی ایجاد میکنه
    و بر همین مبنا در زمانی که شرط ما انجام شد پیغام تموم شدن کار رو میده ، هر چند از 100 درصد به احتمال 1 درصد این روش جواب بده
    چون پسووردهای تصادفی رو به ترتیب تست نمیکنه که مثلا اینجوری باشه :
    123
    1234
    12345
    برای همین احتمال پیدا شدن پسوورد خیلی میاد پایین

    کار نکرد eror دداد

    سلام خوبی من همه راه هارو رفتم اما یه فایل اگزه با یه پوشه امده ولی رمز نه

  • Virus32
  • ilia علیزاده
  • سلام چرا توخط 56  9تا رندوم نوشتین نمیشه یکی باشه ؟؟؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام
    اون واسه خوشگلی برنامست میتونه نباشه!

    این رو رمز که اسم سایت باشه هم کاز میکنه

    Virus32 ولم کنید (: :
    خیر فقط رمز عددی.

    سلام این رمز فایل با پسوند .7z رو در نمیاره ؟! 

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام
    با کمی تغییر میتونی انجامش بدی (:

    لطف میکنید بگید به چه صورت ؟ تغییر بدم که فایل 7z پیدا کنه

    Virus32 ولم کنید (: :
    به جای rar بنویس 7z دیگه/:

    اسم فایل و پوشه رو دقیقا طبق همون چیزی که نوشتین وارد کردم اما می زنه فایل پیدا نشد بیشتر دقت کنید

    من خیلی دوست دارم اموزش کامل cmdرا یاد بگیرم

    اما سایت ها همه دستورات رو یاد نمیدن

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آفرین منم خیلی دوست دارم یاد بگیرم، مهم خواستنه. بقیش به دست میاد مَ مَ جان :)
  • Virus32
  • ژنرال چونگ یونگ
  • خطری برای استفاده عموم نداره ؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    نه نداره دیسموند جان |:
  • Virus32
  • ژنرال چونگ یونگ
  • بهم بگووووووووو 

    ژژژژژژژژژزززننننننننننننننننرررررررررررررررررااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

    Virus32 ولم کنید (: :
    باشه ژنرال :|
  • Virus32
  • ژنرال چونگ یونگ
  • :)

    Virus32 ولم کنید (: :
    (:

    جواب داد !مرسی

  • Virus32
  • ابوالفضل
  • اقا این فقط شماره هک میکنه

     

    Virus32 MicRoB 32 :
    Yes

    سلام داداش کارت عالیه واقعا ممنون

    Virus32 MicRoB 32 :

    سلام

    بنده یه فایل رو بصورت Exe رمزگذاری و ذخیره کردم، الان با این جواب میده؟

    اگر نه ممنون میشم کمکم کنید

    سپس

    Virus32 MicRoB 32 :
    نه این فقط برای فایل های رار کاربرد داره

    سلام داداش عالیه عالی

    فقط یه سوال من برای تست 123 گذاشتم پیدا کرد

    بعد برای تست دیگه یه m گذاشتم از دیشب تا الان نزدیک 12 ساعته هنوز پیداش نکرده 

    توی نظرات خوندم زده بودی بروت فورس هستش 

    خب اوکی بروت فورس همه چی رو شامل میشه ولی نباید یه m رو تا الان پیدا می کرد ؟ 

    میشه راهنمایی کنی 

    تشکر

    Virus32 Ax0o 32 :
    عزیز این فقط رمز های عددی رو پیدا میکنه...

    اگه میشه سی شارپش رو هم بذار

    سلام این فایل آن رار رو بدون هیچی اجرا کنیم یه صفحه باز میشه و بعد میره منم یک فایل دارم مثل همین دقیقا البته کارش چیز دیگس چطور باید سوییچ هاشو دربیارم که با cmd  ی ربات بسازم اجراش کنه و ... 

    دمتون گرم کار کرد(البته شکی هم توش نبود:)  )

    ولی سرعتش پایینه

    مثلا من رمز های هشت نه رقمی زدم بعد بیست دقیقه هک نشد با اینکه 12345678 بود

     

    الگوریتم سریع تری بلدید؟

    من از کدی که نوشتید سر در نمیارم برای همین نمیدونم دقیقا چی نوشتید :(

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    اره دیه بارها گفتیم این روش استفاده از اعداد رندوم و تصادفیه و فقط هم رمز عددی رو پیدا میکنه ولاغیر.
    و توو این کدها نوشتیم یسری اعداد تصادفی تولید کن و به جای رمز تست کن و هرکدوم که درست بود رو نمایش بده. و سرعت کار بستگی به نوع رمز هم داره. شاید یه رمز یه دقیقه ای پیدا شه شایدم سالهای سال طول بکشه :(

    چطوری جون دل برقراری عزیز

    خب 

    ببین من الان نزدیک 20 دقیقه ای هست که منتظرم کی تموم میشه خدا بخواد

    Virus32 Cracker 32 :
    کامنت های قبلی رو بخونید

    سلام و وقت بخیر

    ببخشید میشه من فایلم رو براتون بفرستم شما امتحان کنید ببینید میشه رمزشو شکست؟ خیلی ممنون میشم اگه این کارو برام انجام بدید

    سلام من هرچی اسم ادرس میزنم نمیاره هیچی.اسمشو مطمینم درست میزنم اما ادرس رو نمیدونم.درایوcپوشه nima رو چجوری باید نوشت؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    راست کلیک کن روو فایلت توو قسمت پروپرنیس در تب سکوریتی آدرس فایل رو کپی کن

    عالی بود

    کمک خیلییییییییییییییییی بزرگی بهم کردین

    10 گیگ نتمو نجات دادین دستتون درد نکنه :)

    سلام مال من نمیشه چرا... میزنه فایل پیدا نشد

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    آدرس رو درست وارد نکردی
    بیشتر دقت کن

    اگه رمز 
    ali123 باشه خب هیچ وقت پیدا نمی شه که 😐😐😐

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    معلومه پیدا نمیکنه چون گفتیم به صورت اعداد رندوم رمزگشایی میکنه. ینی فقط رمز های عددی.

    سلام داداش اگه میشه آموزش اینو با ویندوز اپلیکیشن هم بزاری

    Virus32 Ax0o 32 :
    سلام عزیز الگوریتم ها یکیه خودتون ام میتونید تبدیل کنید با کمی دقت!

    هر کای میکنم کار نمیده

    میشه راهنماییم کنی؟

     

     

    سلام داداش لپ تاپ من ثانیه ای 10 مگ داره نت میخوره و شارز هم زود خالی می کنه به نظرت ویروسی شده ؟ چشه؟

    البته ربطی به این پست شما نداشت ولی جای دیگه ای نبود که بپرسم ممنون میشم جواب بدی

    توی نتوورکش  هم نشون میده بالای 5 تا برنامه svchost.exe داره نت میخوره

    Virus32 Ax0o 32 :
    با وایرشارک یه نگاه بنداز

    من پسوردم فقت عدد نیست باید چه کنم

     

    دادا یه سوال مال نمی دونم داره چی کار میکنه فقط عدد نمیاره یه پیام اینگلیسی هم میاره 

    این مشکل نداره

    Virus32 Virus 32 :
    کامنت های قبلی رو بخونید

    سلام علیکم من رمز فایل زیپ رو میزنم اکسترکت شروع میشه بعد قطع میشه میگه فایل با رمز محافظت میشه و بخشی از محتوای فایل اکسترکت میشه ممنون از راهنمایی شما

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    احتمالا این متد دیگه منسوخ شده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی