پروکسی و نحوه بدست آوردن آن :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

پروکسی یا پروکسی لیست ها ، آی پی و پورت هایی هستن که با استفاده از مساوی از هم دیگه جدا میشن مثلا

127.0.0.1:2189

پروکسی ها معلوم نمیکنه از چه پورتی استفاده میکنن و احتمال داره شما به انواع پورت ها موقع بدست آوردن پروکسی بر بخورین که هیچ مشکلی نداره

اما چند تا مثال ساده از کاربرد پروکسی لیست ها میزنم و بعد میریم سراغ بدست آوردن اونها :)

شاید بعضی وقتا دیده باشین که وقتی چند بار رمز عبورتونو توی یه سایتی اشتباه میزنین ، اون سایت آی پی شمارو بلاک میکنه و ... ، اینجاست که پروکسی به داد کرکر یا همون کراکرا میرسه و موجب میشه که آی پیی که از طریق اون دارن تو سایت با یوزر و پسوردی که از کمبو بدست آوردن لاگین میکنن عوض شه و مدت زمان عوض شدن اون بستگی به سایتی داره که دارن کمبورو روی اون تست میکنن ، ما هم میتونیم از پروکسی استفاده کنیم یا اینکه آی پی خودمون رو تغییر بدیم و ...!!!

کاربرد دیگه ی پروکسی رو که شاید به تازگی خودتونم متوجهش شده باشین اینه که میتونه آی پی مارو به یه آی پی خارج از ایران تغییر بده و یه جورایی میشه گفت که مثل فیلتر شکن عمل میکنه و این موجب شده بود که بعضیا بدون فیلتر شکن و فقط با داشتن پروکسی ، زمانی که تلگرام فیلتر بود ، ازش استفاده کنن

و کاربرد آخری که مثال میزنم برای کسایی هستش که نمیخوان گیر بیفتن ، البته راهی برای فرار از گیر افتادن نیست ولی یه خرده میتونیم طولش بدیم و توی زمانی که بدست میاریم میتونیم خیلی کارا بکنیم ، البته بعضیا هستن که فکر میکنن با یه آی پی عوض کردن یا استفاده کردن از پروکسی گیر نمیفتن ولی اینطور نیست چون خیلی ساده میشه آی پیی که پشت آی پی فیلتر شکن یا ... وجود داره رو بدست آورد  ، ولی کاربردی که میتونه داشته باشه اینه که میتونیم پیچ در پیچش کنیم مثلا برای یه کار غیر قانونی ده ، بیستا فیلتر شکن و پروکسی و ... بندازیم پشت حمله ای که میخوایم انجام بدیم تا یه خرده کمک کنه تا دیر تر گیر بیفتیم :) ،‌ از این ها گذشته سیستم هدف یا ... لاگ میندازه و کسایی که دوره های فارنزیک و ... گذروندن و تو فتا مشغولن و ... میتونن خیلی راحت آمارتونو در بیارن 

البته ما قصدمون این نیست که در مورد اینجور چیزا بحث کنیم ولی دیدم چون بعضیا دنبال پروکسی هستن که گیر نیفتن ،‌گفتم یه یادی کرده باشم تا خیالتون راحت باشه که ...

همچنین گفتنیه که ما انواع پروکسی هارو داریم که بهترین اونا به ترتیب به این شرحه

Elite
Anonymous
Transparent

خب حالا چطور میشه پروکسی هارو بدست آورد ؟!!!

برای اینکار راهکار های زیادی وجود داره مثلا سایت ها و ... هایی که وجود داره ولی از اونجایی که من دنبال اینم که کارم سریع راه بیفته ، برای شما هم یه برنامه معرفی میکنم که خیلی ساده میتونین پروکسی های خوب و زیادی مثلا 1000 یا شاید هم بیشتر بدست بیارین و اسم اون برنامه هم Proxy Shark هستش که میتونین تو گوگل سرچ کنین و دانلود کنین ،البته احتمال داره لینک دانلودش فیلتر باشه که میتونین از اینجا چیز شکن دانلود کنین که خالی از لطف نیست یا اگه از سرور مجازی استفاده میکنین که چه بهتر (من خودم بیشتر روی سرور مجازی تهیه میکنم)

بعد از اینکه برنامه رو دانلود کردین ، فیلتر شکن خودتونو روشن کنین و وارد برنامه بشین و بدون اینکه به چیزی دست بزنین منتظر بمونین تا برنامه کارش رو انجام بده و لیستی از پروکسی هارو بدست بیاره ، بعد از اینکه کار جستجو تموم شد روی دکمه Start بزنین و منتظر بمونین تا نوار پیشرفتی که وجود داره ، تا انتها پیشرفت کنه و یا هر وقت به مقدار مورد نیازتون رسید متوقف کنید ، یکی از خوبیایی که این برنامه داره اینه که میتونین بصورت رنجی هم آی پی وارد کنین و پروکسی رو با پورت دلخواهتون بدست بیارین ، به هر حال بعد از اینکه سالماش اسکن شد روی Save Proxies بزنین و مسیر دلخواهتون رو انتخاب کنین و روی ذخیره کلیک کنین

اینم تصویری از برنامه که محیط ساده ای داره

تنظیم کردن پروکسی روی سیستم یا مرورگر ، به عهده خودتون ، یه خرده که سرچ بزنین نتایج زیادی بدست میاد

موفق باشید

نظر (۲۳)

dada damet garm khial maro rahat kardi ke aval o akhar gir mioftim
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
فدا :) اسمتو اصلاح کن برادر من
سلام
اگه امکانش هست یه آموزش برای ساخت پروکسی با vps لینوکس بزارید (https)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
راستیتش نمیرسم پست بنویسم عزیز /: اما بعدا چرا که نه
سلام
میشه یه کاری کنیم که کامپیوتر دیگر به فیلتر شکن نیازی نداشته باشه
اگه میشه چطور؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نمیدونم
یکی از روشهاش اینه یه سرور مجازی رو تبدیل به پروکسی کنیم
بعدا سیستم خودمون رو باهاش تونل کنیم
سلام داداش اگه بگم همه نت رو زیر و رو کردم نتونسم دانلود کنم باورت میشه؟اگه امکانش هست خودت برنامه رو اپلود کن
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
چجوری گشتی که زیر و رو کردی اما پیدا نشد ؟
اگه صلاح میدونستم حتما میذاشتم
اما فضای بیان گیر میداد که فایل ویروسیه و منم دوست ندارم اینجا چیزی آپلود کنم که بعدا ملت غیور حرف در بیارن
اینو هم الان چون نیاز داشتی و گفتی فشردش کردم که استفاده کنین و بیان هم گیر نده
برای دانلود هم اینجا کلیک کن
فقط یادت نره از اینات روشن باشه ;)
سلام ممنون واقعا ک درست جواب منو دادی میدونم کامل نگشتم ولی تا اونجایی ک مخ من سات های خارجی رو میکشید گشتم
رو لینک هم میزنم ک دان بشه خطا میده میگه

چنین صفحه ای وجود ندارد (آدرس اشتباه است)

با عزر پوزش بی ظهمط دوبارح عاپ کن داداش :)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
آپلود کردم دیگه
کامنت قبلی رو با دقت بخون :(
سلام مجدد داداش بخدا لینک ک دادی میگه چیزی یافت نشد از اونام هم روشن بود
http://uupload.ir/files/50v8_0517.png
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آهان گرفتم !!!
روی اینجا کلیک راست کن
بعدش گزینه ی Copy link location رو انتخاب کن
و بعدش یدونه صفحه ی جدید باز کن و لینک دانلود رو Paste کن و اینتر ...
ممنون داداش دانلود شد
پروکسی لیست و ایمیل لیست رو دادم به برنامه ولی نتونسم اکانت بسازم هی خطا میداد
Error while processing the mail and mail password, mail verification won't be available for mail: abanitabashi@yahoo.com
کلا از 5000 ایمیل 1 اکانت ساخت برنامه
بازم دمت گرم مرسی
راستی تو فیلم اموزشی ک پروکسیو ایمیل لیست رو وارد میکنه کنار فیلم این متن نوشته شده میشه توضیح بدی
http://uupload.ir/files/3qt_procy.png
شاید نحوه لیست کردن ایمیل یا پروکسی های من اشتباه بوده
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
پروکسیت درسته !!!
چون همونطور که گفته IP:Port باید باشه که برنامه ی پروکسی شارک هم موقع ذخیره اینکار رو انجام میده
اما اون ایمیل لیست و ...ت رو نمیدونم
اما اونم باید Email:Pass باشه
اگه تست کردی و دوباره کار نکرد
باید بگم که اون برنامه هدفش یه چیز دیگست ازش استفاده نکن :)
چون میگه یه ایمیل که قبلا باهاش توی اینستا لاگین شدی و یدونه هم پسوورد بزن که درست باشه
و اینجوری خیلی راحت اکانت میره تو جیبش
  • Virus32
  • با سلام و احترام
  • ممنون از آموزشتون
    فقط این که چقدر میتونه این پروکسی ها کار کنه محدودیت دارن یا نا محدودا؟
    با تشکر
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بستگی داره
    مثلا میبینی یه پروکسی ده دیقه کار میده
    یه موقع هم میبینی که پروکسی کلا خاموش شدن حالیش نیست
  • Virus32
  • پنل پیامکی
  • عالی
    سلام 
    اگه از مرورگر tor یا مستقیم از یه vps استفاده کنیم خطر گرفتار شدن کمتر نمی شه؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    چرا کم میشه :)
    اما وی پی اس هم لاگ میندازه دیگه...
    باید یه سری چیزارو رعایت کنی
    مثلا از پروکسی و فیلترشکن و اینجور مخلفات استفاده کنی....
    mal man yeho part mishe biron chi kar konam ?? :/
     
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    این برنامه یه خرده غشی هستش
    بعضی وقتا برای منم این شکلی میشد
    اما الان از نرم افزار Http Proxy Gather استفاده میکنم
    فعلا اونو پیدا و استفاده کن تا کارت راه بیفته

    سلام داداش مطالب وبلاگت عالیه
    دم شما گرم
    یه سوال داشتم راستش واسه دور زدن این تحریمهای مسخره مجبور شدم برم سراغ خرید VPS اومدم تو ه سری از سایتها عضو بشم کارمو کنم ولی ارور داد که کسی رو که پروکسی استفاده کنه راه نمیدیم فعالیت کنه
    به نظرت چرا من رو تشخیص دادن؟
    چیکار کنم کارم پیش بره؟
    من نیاز به چیزی داشتم که بتونه IP رو تغییر بده و هویتم رو پنهون کنه واسه همین رفتم VPS گرفتم که جواب نداد از قرار معلوم فقط تونسته یه IP تغییر بده

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آره کسی که از vps و vpn استفاده میکنه رو میشه تشخیص داد
    اگه نتونستی با آیپی خودت برو و هرچند ثانیه عوضش کن
    روش تغییر آیپی هم آسونه هم توو وب گفتیم هم بارها راجبش بحث شده...

    مرسی ولی میدونی چیه
    من واسه کارم نیاز به یه آی پی ثابت دارم که مال خارج از کشور هم باشه
    به خاطر کار با بعضی حسابها مثل paypal و این حرفا
    واسه حل این مشکلم چیزی به نظرت میرسه؟
    یا اینکه مثلا ترفندی وجود دار بزنم رو VPS که نتونن پروکسی تشخیصش بدن؟5

    Virus32 Virus 32 :
    اگه کارت خیلی مهمه بهتره آی پی ثابت خارجی خریداری کنی
    تو گوگل سرچ کنی پیدا میکنی
    در غیر این صورت تمام روش هایی که من میدونم کمتر از یک هفته آی پی شون عوض میشه!

    مرسی داداش
    دمت گرم که وقت گذاشتی

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خواهش به عمل می آید ;)

    سلام یه سوال

    یکسری سایتا هستند که اگه اون آیپی ای که توش وارد میشی عوض بشه زارت میزنن میبندن اکانتتو

    همچنین ایرانم تحریم کردن

    یه برنامه هست mask may ip

    میتونیم توش مشخص کنیم که الان از آمریکا دقیقا اینجا هستیم

    مثلا از آمریکا شهر لس آنجلس خیابون فلان کوچه این و فلان پلاک

    میشه کاری کرد فقط روی همون آدرس بیایم وصل بشیم؟

    یا اینکه طوری میشه کرد که آیپیمون مخصوص یک جای دیه بشه؟

     

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    NO

    داداش من 41005 تا پروکسی قوی بهش دادم هیچ کدومش رو گود نداد

    من خودم از بعضی هاش برا تلگرام استفاده میکنم

    پروکسی چکر خوب چی دان کنم؟

    Virus32 Black Hat :
    از پروکسی چکر های آنلاین استفاده کن

    اوکی دمت

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خوایش میشود

    بسیار عالی و کاربردی!

    دنبال پراکسی پورت تور بروزر برای استفاده در نرم‌افزارهای انتخابی بدون مخفی کاری و اینا بودم یه سری وی پی ان های مجانی را امتحان کردم جواب نداد orbot که داغون بود با پل هم راه نیفتاد اما تور بروزر که خوب کار میکنه نمیدونم تو اندروید باید چطوری با یه app دیگه همراهش کرد.

    چکار باید کرد؟ 

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام
    ترموکس
    خدافظ

    سلام. توی پایتون با 9051 اگه اشتباه نکنم میشه ریکوئست زد. آیپی میره پست پروکسی تور. من هر کاری کردم نتونستم توی ویندوز پسورد برای اون stem رو بدست بیارم. یه فایل torc فکر کنم باشه ولی تو اون فقط بریج ها بود. چه طوری باید دوباره آیپی جدید بگیریم؟؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    در این رابطه اطلاعاتی ندارم

    سلام

    نرم افزار پروکسی یاب غیر این شارک دیگه چی رو توصیه می کنید؟

    Virus32 Ax0o 32 :
    توی تلگرام اسکن شده هاشم میزارن!

    خب برای اینکه شناسایی نشه از  آنتی فارنزیک استفاده کنه!

    و چرا سایت تعطیله اصلا هیچ کس نیست مگه داریم! اصلا هیچ کی نیست همه رو پلیس گرفته؟

    تورو خدا بیاین دلمون براتون تنگ شد

    Virus32 Ax0o 32 :
    بحث طولانی ای داره ..
    یکم درگیر ایم ولی هستیم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی