کرک اکانت اینستاگرام :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

وقتی که داشتم کامنت هارو مرور میکردم چشم خورد به اینکه بعضیا آموزش هک اینستاگرام رو درخواست کرده بودن ولی برخلاف نظرات تصمیم گرفتم آموزش کرک کردن یوزر ها بصورت دیکشنری پسورد رو قرار بدم که اگه پسورد خوبی داشته باشین خالی از لطف نیست و میتونین چندین اکانت رو بصورت یکجا کرک کنین

قبل از اینکه بخوایم مستقیم بریم سر اصل مطلب باید برای خودمون فالورای یک پیج رو گراب کنیم و اونارو بیرون بکشیم تا کرکمون رو روی اونا انجام بدیم برای اینکار من همیشه از برنامه ی Insta Gather استفاده میکنم که میتونین از اینجا دانلودش کنین ، بعد از اینکه دانلود کردین یه اکانت جدید بسازین که بدرد هیچی نخوره و کلا خالی باشه و بعد از وارد شدن به برنامه از قسمت Login وارد اکانتی که ساختین بشین و بعد از اینکه Login شد و Loged داد ، توی سمت راست ، یه آی دی اینستاگرامی که مثلا برای یه فرد معروف باشه ( بازیگرا ، فوتبالیست ها و ...)وارد کنین ، بعدا از قسمت Count مقداری که میخواید استخراج کنین رو وارد کنین که اینم به خودتون بستگی داره ولی سعی کنین زیاد وارد نکنین که برنامه هنگ نکنه ، بعد از اینکه یوزر های چند پیج رو گراب کردین و روی دسکتاپتون ذخیره شد و بصورت تکی کردین فایلای ذخیره شده رو، وقتش میرسه که برای خودتون پسورد آماده کنین که برای اینکار یه فایل متنی باز میکنیم و پسوردهایی که میگم رو گسترش میدیم تا بتونیم یه کرک خوب داشته باشیم 

 از تاریخ های تولد به این شکل استفاده کنین 13501350 تا 13961396

اسم شهر ها و استان ها و ... مثلا : Golestan#123 که اینارو باید گسترش بدین مثلا بشه Golestan#1 و ... سعی کنین توی پسورد نویسیتون همیشه اگه ایران میزنین از سال های شمسی هم استفاده کنین مثلا 96 یا 95 و ... که میشه Golestan1396 یا Golestan96 و...

روش دیگه ، پسورد نویسی از طریق اسم های کشور مورد نظرتونه مثلا Ebrahim123 و ... که توی این روش شما باید اسم دختر ، پسرارو در بیارین و اونارو خوشگلش کنین یا ساده تر بگم ، گسترشش بدین :)

روش های پسورد نویسی زیاده ولی با همین روشا هم میشه پیجای توپی رو کرک کرد

نکته => میتونین بجای سوء استفاده از این آموزش اگه خودتون هم اکانت اینستا دارین ، یه خرده فکر کنین و دیگه هم از این پسوردها استفاده نکنین بلکه همیشه از پسورد های پیچیده استفاده کنین یا حداقل اطلاعات شخصیتونو کاری کنین که اگه طرف زووم نکرده باشه رو اکانتتون نتونه بزنه مثلا من اینجوری پسورد میزارم 3Br@h!nn ، این الان پسوردیه که من برای Ebrahim نوشتم ( بدون هیچ چیز دیگه ای ) ولی اگه شما هم میخواید از اینجور چیزا بزارید همیشه یه چیزایی هم به اول و آخر و وسطش اضافه کنین که به عقل جن هم نرسه مثلا 32019B2018r2017@2016h2015!97n96n اینجوری طرف حسابتونم نمیفهمه جریان چیه در حالی که اگه یه خرده با دقت بهش نگاه کنیم متوجه میشیم که از تاریخ های شمسی و میلادی داخلش استفاده شده

خب اینم از بحث پسورد نویسی ، حالا باید اینارو با استفاده از روش هایی که وجود داره بصورت کمبو در بیاریم ، یعنی :

User:Password

حالا بریم سراغ بحث اصلی یعنی استارت کرکر ، برای اینکار برنامه سنتری هست که شاید کار با اون یه خرده براتون سخت باشه بخاطر همین از کرکری که اینجا قرار میدم استفاده میکنیم

بعد از دانلود وارد برنامه میشیم و از قسمت  Load Combo , Setting رو میزنیم و کمبویی که ساختیم رو داخل برنامه لود میکنیم و بعد از تنظیم Threads که بستگی به نت خودتون داره ، استارت کار رو میزنیم همچنین وقتی اکانتی سالم باشه کنار برنامه یه فایل متنی ایجاد میشه و مشخصات اون پیج رو مینویسه ، راستی این برنامه ویژگی های خوبی داره که دستکاری + نحوه استفادشو میزارم به عهده خودتون ولی دو تا ویژگی خوبی داره که مثل سنتری میتونه گود هارو بفرسته به تلگرامتون + میتونین بجای کرک کردن لیستی ، یه پیج رو کرک کنین

سعی کنین روی سرور مجازی کرک کنین چون حجم نت رو مثل آب خوردن بالا میکشه :)

موفق باشید

نظر (۶۳)

Tnx
salam o khaste nabashid o merci babate webloge fogholadat ♥♥


ye moshkel

:

ro windows 10 vaghti insta gather o run mikonam ye error mide ke ye quit dare o ye continue

moshkel az debuggere fek konam rahnamai koni mamnoon misham ♥♥
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، ممنون که یاد آوری کردی
اون اررور بخاطر اینه که اینستاگرام تو کداش تغییر ایجاد کرده بخاطر همین این گرابر درست کار نمیکنه ، تا شب برنامه گرابر رو یه نسخه دیگشو میزارم که سالمه  
♥♥♥ merci besiar ziad

update shod begi mamnoonet misham


agaram ke betooni email koni ke fogholade mishe bazam mamnoon
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خواهش میکنم ، معلوم نمیکنه کی لازمه و کی اینستاگرام کداش تغییر میکنه ، دیروز یادم نبود بزارم ولی الان میرم آپلودش میکنم ، خودشم بزار لینکش باشه که همه استفاده کنن  اگه ایمیل میکردم فایده ای نداشت 
agha dobare salam

bazam damet garm ke upload kardi ♥


va in ke ye soal

man comboro ok kardam vali faghat idae instagrame ta inja ok vali vase combo passwordam mikhad bayad jeloe har id pass bezanam ?


masalan

MH_F_FE:123123
?

ya oonam dastane automatic dare chon 20k flwer yekam dastan dare ke hamaro pass bezanam
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نه باید کمبو باشه یعنی همونطور که خودت گفتی پسوورد و یوزر جلوی هم قرار بگیرن ، برای اینکار هم نیازی نیست دونه دونه اینکار رو انجام بدی از برنامه های آماده استفاده کن
che barname hai hast vase in kar ? vase inke pass automatic bezane ? man amoozesho khundam yekam mobham bood ghesmate pw ash bazam mamnoon misham age begi

damet garm ♥
Virus32 Terminator 32 :
برنامشو از اینجا دانلود کن
ببین کار برنامه اینه که شما هر یوزر و پسوردی رو که به برنامه دادی رو تست میکنه و اگر با اون یوزر و پسورد وارد اینستا شد به شما نشون میده و در غیر این صورت میره واسه یوزر و پسورد بعدی
ino dl kardam az aval vali man moshkelam chize digas

man hata PW listi ke khodet zahmatesho keshidiam dl kardam mikham bedoonam ke alan ID ha to ye File TXT e PW a to ye TXT e to barname (cracker) faghat yeja hast ke load comboe oonja joftesho attach konam ya...? moteasefane man injasho motevajeh nemisham

bebakhshid ziad soal mikonam maghzam ziadi peygire bazam merci babate zahmatatoon ♥
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کامنت قبلیتو یکی از رفقام تایید کرده بود که خبر نداشت میخوای چیکار کنی ، برای اینکار از این برنامه استفاده کن ، بعد از اینکه وارد شدی لیست یوزر یا ایمیل یا هر چیزیتو تو قسمت UserName بزن و تو بخش Password هم چیزی که میخوای بعد از مساوی قرار بگیره ، اگه یه موقع خواستی به جای مساوی از چیز دیگه ای استفاده کنی از بخش Separator علامت : رو به هر چی که خواستی تغییر بده ، در کل بعد از اینکه کادر یوزر و پسورد رو تکمیل کردی از پایین روی Make Combo بزن و بعد از اینکه کمبو توی بخش ComboList قرار گرفت روی Save Combo کلیک کن و بعدش مسیر ذخیره سازیتو مشخص کن و در آخر هم روی Save کلیک کن
dame joftetoon garm inam test konam bebinam be koja miresam
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خواهش ؛ مطمئنم کارتو راه میندازه / موفق باشی
agha ye soal dige :)

hodoodan cheghad hajm mibare? harseri ke combo check kone ?
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بستگی به حجم کمبوت داره و سرعت اینترنت
سلام اقا اگه بخوایم نکی کرک کنیم با ید چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، یه UserName وارد میکنی تو بخش Single ... و بعدش پسووردتو میزاری و Start رو میزنی
ok
ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خواهش
سلامی دوباره اما تو ی پست دیپ :)
الان داشتم تو یوتیوب میگشتم نوشته بود هک اینستا با استفاده از لینک
لینک واسه قربانی میفرستادی و اگ طرف روش کلیک میکرد و لینکو باز میکرد پسوورد برای گیرنده ارسال میشد .... والا ما هرکاری کردیم یا پیوند ها اومد با قندشکن هم رفتم ارور 404 داد :| راه حلی دیگ نیس ؟ :(
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز :)
اون هک اینستاگرام نیست عزیز ، به اون روش بدست آوردن اطلاعات از طریق فیک پیج میگن ، یعنی طرف اطلاعاتشو توی یه صفحه ی جعلی وارد میکنه بعدا اونا برای شما ارسال میشه ، چی فیلتر بود با فیلترشکن وارد شدی ؟ خوب متوجه نشدم !!! ببین این پست جواب میده هنوزم یا نه یه چیزایی تو مایه های چیزیه که تو فیلم دیدی
سلام من وقتی یوزر و پسورد میزنم داخل Insta Gather
Login نمیشه و ارور میزنه لطفا راهنمای کنید.
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
چون همه ی گرابر های اینستا خراب شدن 
افراد خاص شاید برای خودشون درست کرده باشن
یا اینکه از برنامه های دیگه مثل نینجاگرام و ... 
برای اینکار استفاده کنیم
ویژوال نصب کنم خودم مینویسم و لینکشو میزارم
سلام برا من که پاسوردو پیدا نمیکنه و قسمت bad هم هی اضافه میشه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
خب نباید پسوورد بزنی که !!!
باید کمبو لیست لود کنی ، مثلا
یک طرفش نام کاربری باشه و سمت دیگه هم پسوورد
کامنت هارو بخون
برنامه ی ساخت کمبو هم گذاشتم
در آخر اینکه
داری تکی کرک میکنی یا لیستی از نام های کاربری ؟
من هیچی از برنامه نویسی و هک بلد نیستم ! میتونید یه راه آسون بهم یاد بدید که بتونم پسورد اینستاگرام یکی رو پیدا کنم؟ به جز مهندسی اجتماعی !
سلام من وقتی با برنامه سنتری میخام کرک کنم همش ارور۴۰۴میده مشکل کجاست
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نمیدونم
اما به احتمال صد در صد کانفیگت مشکل داره
سلام میشه اموزش کامل استفاده از sentry رو بزاری؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اوکی ، بعدا آموزششو میزارم ...
اما چیز خاصی نداره که مگر اینکه بخوای توی درست کردن کانفیگ حرفه ای بشی
سلام میشه اموزش کامل استفاده از sentry رو بزاری؟
سلام من وقتی وارد برنامه Insta Gather
وقتی همه چیز را وارد می کنم
خود به خود برنامه از صفحه دسکتاپ میره
دلیلش چیه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اون بخاطر اینه که از کار افتاده
سلام
جدیدشو کی میزارین ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
جدید نداره همه از دم کار نمیکنن
به غیر از برنامه هایی مثل نینجاگرام و ...
اگه بتونم از ویروس کمک میگیرم و یدونه اختصاصی برای وب درست میکنم
چند بار خواستم درست کنم اما نتونستم
خیلیا درخواست میدن و نیازشونه ، ببینم چی میشه
خیلی مرسی
سعی کنید
سلام با نرم افزار سنتری چطوری سرور مجازی بسازیم بعد از کرک مثلا این نرم افزار 80 پسورد میده کدومش پسورد اصلیه ممنونم اگه جواب بدید
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
با سنتری نمیشه سرور مجازی ساخت O_o
میتونی اکانت سایت هایی که سرور مجازی میفروشن رو کرک کنی
و اگه یارو تو حسابش پول داشت با پول اون سرور مجازی بخری ;)
و اینکه متوجه منظورت از 80 تا پسوورد نشدم
سلام داداش آموزشت عالیه و حرف نداره ولی این برنامه insta getter کار نمیکنه همینجوری تو ...Login میمونه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
تو کامنت های قبلی هم گفتم برنامش از کار افتاده
میتونیم از برنامه های دیگه مثل NinjaGram و ...
استفاده کنیم
سلام برای دست یابی به یک اکانت تکی چطوری کار کنم یعنی وقتی کمبولیست رو میسازم باید همون یک اکانت رو تکرار کنم و پسوردهای مختلف براش نویسم
یه سوال دیگه این نرم افزار فقط پسورد های پیشنهادی رو تست میکنه؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
آره باید پسوورد های مختلف رو بچسبونی به اون نام کاربری یا ایمیل
برای سوال دوم هم بله درسته ، باید پسووردهای پیشنهادی خودمون رو بهش بدیم
ولی همین روش رو هم دست کم نگیرین
امکانش 1از 1000 ره :(
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
برو اکانت بساز ببین اینستا میزاره رمز 4 رقمی بزاری
سلام. اینستاگرام برای امنیت رمز پیجمو عوض کرده و من ایمیل غلط دادم. و الان نمیتونم وارد اینستا بشم! راه حلی بلدید که بتونم وارد پیجم بشم و دوباره از پیجم استفاده کنم؟
راستشو بخواید توضیح بالا رو زیاد نفهمیدم و نفهمیدم به درد این کار میخوره یا نه
1 از 1000 که خییلی خوبه D:
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
هزار چند رقمیه ؟
حداقل شیش هفت رقم کد باید باشه
سلام داداش میتونی یه کانفیگ سالم اینستا قرار بدی که پروکسی لس و فول کپچر باشه ؟ مرسی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
یدونه مشابه چیزی که گفتی دارم
وقت کنم برات ایمیلش میکنم
سلام .
ببخشید باز مزاحم شدم .
ببین من اینستا کرکر و کمبو میکر رو دانلود کردم .
میشه تصویری توضیح بدی ؟ ( مخم کنده )
راستی سینگل میخام کرک کنم . اگه میشه یکم کتر از اصطلاحات تخصصی استفاده کن . تشکر
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اگه میخوای سینگل ( تنها ) کرک کنی
نیازی به کمبو میکر نداری و فقط باید پسوورد لیست داشته باشی
بقیشم سادست
با برنامه که کار کنی متوجه میشی
اگرم متوجه نشدی ، اونجایی که مشکل داریو بگو تا راهنماییت کنم
بازم سلام
من وقتی اینستا کرکر رو باز میکنم میرم بخش ستینگ .
روی سینگل کلیک میکنم بعد یوزرنیم رو مینیوسم. حالا پسورد لیست خاصی ندارم. صرفا اطلاعاتی راجع به فردی ک یوزر بش تعلق داره دارم.مث تاریخ تولد و اینا . الان مشکل اینه ساخت پسورد لیست توسط خودم خیلی طول میکشه. با چ نرم افزاری پسورد لیستی میشه ساخت ک مثلا اطلاعات اولیه رو ما بش بدیم ؟ خودم یه password generator از سافت98 دانلود کردم ولی خودش کلا رندوم پسورد میده . الان مشکل اینه . راستی ممنون ک کمک میکنی . الان دیگه همه برده پول شدن و واسه پول فقط کار میکنن . تشکر
سلام .
ببین من برنامه ایسنتاکرکر رو ک باز میکنم وارد ستینگ میشم و بخش سینگل رو فعال میکنم.بعد یوزر رو میزنم . حالا واسه پسورد لیست خیلی سخته ک خودم دستی پسورد تایپ کنم . یه برنامه password generator دارم ک خودش رندوم پسورد میده. خاستم ببینم راهی نیست ک ما مثلا ب برنامه ای ی سری اطلاعات بدیم و پسورد متناسب با اون رو بهمون بده؟
بعد بگم من اطلاعات زیادی راجع به کسی ک یوزر بش تعلق داره دارم.
راستی اینم بگم توی زمونه ای ک خیلیا برده پولن اینکه تو اینقد سریع و بی منت کمک میکنی خیلی جای تقدیر داره . ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
وقتی رفتی تو Setting روی Single User بزن
بعدا پایینش یه کادر متنی ظاهر میشه که اونجا باید نام کاربری طرف رو وارد کنی
بعدا پایینش یه دکمه قرار داره که باید اونو بزنی و پسوورد لیستی رو که Password generator برات درست کرده رو بهش بدی
بعدا پایینش Threads رو تنظیم کن که بستگی به سرعت اینترنتت داره
در آخر هم روی دکمه ی Start بزن
از این ساده تر دیگه نمیتونم بگم
اگه بازم نتونستی ، کلا بیخیال شو
اها راستی اینو یادم رفت بگم تو پیام قبل .
من یه پیچ فیک از جی میل براش ساختم و بهش دادم ک فک کنم تا اخر امروز اطلاعاتشو واردش کنه . از طریق جیمیلش ( ک واسه اینستا هم از همین استفاده کرده ) میشه حرکتی زد ؟ خیلی از ایسنتا سر در نمیارم . بازم تشکر
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
منم زیاد از اینستاگرام سر رشته ندارم
سلام خسته نباشید اگر بخواهیم یه کاری کنیم که یه حمله ی بروت فورس روی یه پیج نه فالوور هاش انجام بدیم باید چه کار کنیم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
باید بصورت تنهایی کرک کنین
پست و کامنتارو بخون
به خیلی از کاربرا توضیح دادم
  • Virus32
  • آقای سر به هوا :)
  • سلام
    من داشتم کرک میکردم که با پیغام ip banned مواجه شدم در سنتری

    باید چیکار کنم؟!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    از طریق پروکسی لیست
    بهش پروکسی بده تا از طریق تغییر آی پی کار کنه
  • Virus32
  • آقای سر به هوا :)
  • پروکسی لیست بهش دادم
    از کجا بدونم پروکسی لیست سالمه ؟؟؟

    و اینکه با سرور مجازی چجوری کرک کنم؟
    کلی نتمو خورد!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    مطمئنی پروکسی رو ایمپورت کردی ؟
    چون تو تنظیمات کانفیگ یه گزینه هست که نوشته از پروکسی استفاده نکن
    اونو تیکشو بردار
    وقتی برداشتی کانفیگ رو مجددا سیو کن و بعد از اینکه سنتری رو مجدد اجرا کردی
    کانفیگ جدیدت رو بده سنتری
    ________
    تو همون پست پروکسی که برات لینک کردم
    اون برنامه یه ویژگی داره که پروکسی رو چک میکنه که از طریقش میتونی ببینی پروکسی سالمه یا نه
    یا اینکه اگه خواستی میتونی از تو نت پروکسی چکر دانلود کنی
    ________
    توی سرور مجازی هم همونطوریه که تو سیستم خودت کرک میکنی :(
    سنتری رو روی سرورت دانلود کن
    کانفیگت + پروکسی + کمبو یا نام کاربری و پسوورد و ... رو ایمپورت کن
    بات یا همون تردشو با توجه به سرعت نت سرور تنظیم کن و در نهایت استارتش کن

  • Virus32
  • علی زیرایی
  • عالی بود احسنت
    سلام چطور میتونم فقط با داشتن ای دی یه نفر پسوردشو به دست بیارم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    کامنت هارو بخونی متوجه میشی
    کانفیگ سالمی برای دانلود پیدا میشه؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره
    بزودی قراره آموزش کرک اینستا با سنتری بزارم 
    اونموقع همیشه کانفیگ چند تا سایت مهم رو بروز نگه میدارم
    سلام ببخشید برای کرک کردن حتما باید سرور وارز داشته باشم؟
    یا با سرور مجازی عادی که سایت ها میفروشن میشه کرک کرد؟
    ممنون میشم جواب بدی خیلی وقته سرور خریدم و تمدید میکنم ولی توش کرک نمیکنم چون وارز نیست و میترسم بسته بشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اگه فقط برای کرک اکانت اینستاگرام میخوای
    بله میشه با سرورهایی که سایت های دیگه برای فروش میزارن کرک کرد
    اما دقت کن سرورش برای کشور آمریکا و آلمان باشه
    چون من از این کشور ها سرور خریدم از سایت های ایرانی
    بخاطر همین میدونم مشکلی پیش نمیاد
    اما از کشور های دیگه اطلاعی ندارم
    همچنین دقت کن سرور تک هسته بخری
    چون برای اینکار نیاز به سرور خیلی قوی نیست
    فقط باید سرعت نتش بالا باشه
    در آخر اینکه وقتی خریدی بهت ایمیل میدن که هر گونه کرک و اینجور چیزا باعث بسته شدن سرور میشه که تو حرفشونو گوش نده
    سلام مال من login نمیشه چیکار کنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    کدهای اینستاگرام برای لاگین عوض شده و آی پی بن میکنه
    بخاطر همین بهترین از سنتری و یا غیره استفاده بشه....
  • Virus32
  • حسین نیکزاد
  • سلام. نرم افزاار دومی که قرار دادی الکی مینویسه پسورد اشتباهه.. من پیج خودمو اد کردم و پسوردشو هم زدم ولی میگه اشتباهه
    این 7 نرم افزار مختلفه که دارم امتحان میکنم و همینطوری سرکاریه
    لطفا جواب این کامنتمو بدید
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام عزیز
    این برنامه سر کاری نیستش
    همچنین برنامه اول هم کار نمیکنه چه برسه به دومی :)
    این برنامه ها میان یکسری مقادیر رو میگیرن و جلوی مقادیری که صفحه ی اینستاگرام برای لاگین قرار میده قرار میدن
    در نتیجه وقتی که اینستاگرام کدهای وبش رو تغییر میده این کرکر ها هم از کار میفتن
    سر کاری نیستش و شما که از برنامه های زیادی استفاده کردی
    پیشنهاد میکنم از برنامه ای به نام SentryMBA استفاده کنین و توی نت آموزش ساخت کانفیگش رو یاد بگیرین
    قول میدم خودتون که یکبار کانفیگ درست کنین متوجه میشین چرا این کرکر هم از کار افتاده
    و کار خودتونم راه میفته
    البته من خودم سعی میکنم یه چیز جدید با کدنویسی خودم قرار بدم

    سلام اقا من هیچی از اینایی ک راجع ب کرک میگید رو نمیفهمم چن وقت پیش با یکی بحثم شد عکس و اسم منو برداش پیج زد الانم هی عکسمو برمیداره و میزاره هر چقدرم ریپورت میکنیم پیجش بسته نمیشه . کسیو سراغ دارید برای کرک پسوردش؟؟ب خدا قصدم ازار رسوندن نیس فقط میخام پیج فیکرو ببندم . اگر کسیو میشناسید یا بلدید میشه کمکم کنید؟

    سلام اقا من هیچی از اینایی ک راجع ب کرک میگید رو نمیفهمم چن وقت پیش با یکی بحثم شد عکس و اسم منو برداش پیج زد الانم هی عکسمو برمیداره و میزاره هر چقدرم ریپورت میکنیم پیجش بسته نمیشه . کسیو سراغ دارید برای کرک پسوردش؟؟ب خدا قصدم ازار رسوندن نیس فقط میخام پیج فیکرو ببندم . اگر کسیو میشناسید یا بلدید میشه کمکم کنید؟طرف خادجیه اصن . ب اینستا نامه زدم . فکرم نمیکنم  سایبری بتونه کاری بکنه چون اصن به پیاما محل نمیزارن

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام، نه کسی رو نمیشناسیم، تلاش کنید تا با همین روش بتونید اکانت رو کرک کنید، خیلی واضح و روشن توضیح داده شده.
  • Virus32
  • parsa fathollahi
  • دادش این جواب نمیده. این برنامه هه رمزارو لمتحان میکنه(کرکر). اگه تو اینستاگرام از بیست بار بیشتر اشتباه بزنی رمزو(با یه آی پی)، برای یه چند وقت(نمی دونم دقیقا چقدر شاید یه رب) نمی زاره امتحان کنی رمزارو. خودتون امتحان کنید. یوزرنیم خودتونو بدید، رمزتونو تو لیست بیستم به بعد بدید مثلا بیست و پنجم کار نمی کنه یعنی اگه رمز درست تو بیستای اول بود بود، نبود جواب نمیده. از طرفی اگه اکانت یه نفرو هک کنی که از ایران دور باشه مثلا اکانت یه آمریکایی رو، اینستا می فهمه که از یه جای دیگه داری لاگین می کنی ورفیکیشن می کنه یعنی مثل تلگرام یه کد می فرسته برا گوشی صاحب اکانت که باید اونو وارد کنی با اینکه رمزو درست زدی. این یکیم می تونید با یه وی پی ان رو اکانت خودتون امتحان کنید. البته هر دو مشکل قابل حل هستن. من خودم چون پایتون بلدم می دونم می شه با مرورگر تور و سلنیم یه کارایی کرد هرچند تور اجازه نمی ده و باید از فایرفاکس با پرو فایل تور وارد شی خلاصه نرم افزار تو این پست جواب نمیده.

    Virus32 Virus 32 :
    تو کرک همیشه این مشکلات هست
    کرک اون زمانی که کپچاها همه گیر نشده بودن خیلی عالی بود
    ولی الان مشکلاتی مثل این برای کرکر ها هست که البته همه شون رو میشه یجوری دور زد ولی خوب موانع همیشه هستن و یه کرکر همیشه این موانع رو دور میزنه
    هرچند احتمالا راه حل هر دو رو خودت میدونی
    برای اولی از پروکسی های مختلف استفاده میشه و برای دومی هم از پروکسی کشور طرف
    بازم بیست بار انصافا خوبه
    خیلی جاها بیشتر از سه بار رو بهت گیر میدن
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام اگر کسی میتونه پیج کرک کنه لطفا به آیدی تلگرامم پیام بده @********

    سلام اگه میشه درباره کرک psn یا همون اکانت ps4 یه چی بزارید

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    راستیتش خودم قبلا رفتم تو نخش
    چون مشتری ثابت داشتم و دارم و خواهم داشت
    اما دیدم دارم اشتباه میزنم سریع کشیدم بیرون
    سر رشته زیادی ازش ندارم
    البته سر رشته از همه ی قسمت هاش دارم به غیر از قسمت های اصلیش مثل آماده کردن پروکسی درست و درمون + یه کرکر درست و درمون
    اما بازم سعی میکنم چیزایی رو هم که راجبش میدونم سر فرصت بنویسم

    میشه خودتون یاد بگیرید و بگید چون اصلا پیدا نمیکنم سایتی مثل شما 

    سلام ویروس جان میشه ساخت کانفیگ رو بزاری درست کردنش خیلی سخته بعد اونایی که هستش هم سالم نیست میشه اموزششو بزاری برای کرک با سنتری

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    در اسرع وقت

    ویروس جان بهترین برنامه برای کرک اکانت چی هست که هم سرعت خوب باشه هم نیاز به کانفیگ نداشته باشه

     

    Virus32 Virus 32 :
    والا من جرئت نمیکنم از نرم افزار هکرهای دیگه استفاده کنم!

    پس نظر شما چیه؟

    چه پیشنهادی به من میکنید ؟

    Virus32 Virus 32 :
    خودتون ساختن این برنامه هارو یاد بگیرید
    هر برنامه ای بهتون پیشنهاد بشه یا گیربیارین بعد از یه مدتی از کار میوفته
    بهترین راهکار یاد گرفتن برنامه نویسیه!

    سلام ویروس

    تو بلاگ به این خوبی یه پست درباره سنتری جاش خالیه بی زحمت اموزششو بزار 

    و یه سوال دیگه

    من اون پستی که درباره گرفتن پراکسی گذاشته بودی رو خوندم ولی پراکسی هایی که میده کلا یکی دو تاش کار میکنه و اموزش هایی که تو اینترنت درباره گرفتن پراکسی بود رو دیدم ولی بازم پراکسی هایی که میده به درد نمیخوره

    برای کرک اکانت خودت از کجا پراکسی میگیری؟

    لدفن اموزششو بذار

     

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    کدر برگرده بهش میگم درباره سنتری پست بنویسه
    اون پست هارو هم کدر زمان جاهلیتش نوشته بود D:
    بهتره بگم من تو کار کرک نیستم
    نمیتونم درباره کرک توضیح بدم!

    سلام

    من قبلا از یه کمبو میکری استفاده میکردم یکی از دوستام نوشته بود ولی الان به دلایلی نمیتونم ازش استفاده کنم

    این کمبو میکری که شما گذاشتی رو دانلود کردم بهش یه یوزر دادم و 20 تا پسورد

    اصلا کمبو نمیسازه

    چه کنم برنامه دیگه ای سراغ نداری؟

     

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    میتونی از کد پایین تو پایتون استفاده کنی
    with open('1.txt', 'r') as f:
        word_1 = [line.strip() for line in f]
    with open('2.txt', 'r') as x:
        word_2 = [line.strip() for line in x]
    
    for i in word_1:
        for j in word_2:
            print(i+':'+j)
    input()
    دو تا فایل با اسم یک و دو بساز
    فایل اول برای یوزرات یا ایمیل و اینجور چیزات
    فایل دوم هم برای پسووردت باشه
    در آخر اینو کنار اون فایلا قرار بده و اجرا کن
    نتیجه رو برات چاپ میکنی که میتونی Copy&Paste کنی
    یا اینکه دستور بدی برات بریزه داخل یه فایل دیگه...

    ایول داری

     

    برم تست کنم   ;)

    سلام (دوباره مزاحم شدم )

    میشه همینو تو قالب آموزش یا زیر همین کامنت با سی شارپ توضیح بدی؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    Virus32 Virus 32 :
    بخش‌هایی از پاسخ ادمین این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است :|

    اوو حاجی تو انقدر مارو *** فرض کردی :(  D:
    بزار بچه ها کامنتت رو ببینن، شاید حس ***** بهشون دست داد یه کاری واست کردن D:

    D:

     

    Virus32 MicRoB 32 :
    :)

    سلام ویروس جان یه سوال میخوام بکنم میدونم جاش اینجا نیست ولی ندونستم کجا مطرحش کنم.

    خواستم ازتون درخواست کنم کرک اکانت پی پال رو اموزش بدین بهمون .

    اینکه از همه مهم تر اینکه بایپس کردن رو بهمون اموزش بدین.ممنونتون میشم.

    وبلاگتون هم درجه یکه تا حالا اینطور وبلاگی ندیدم.

    Virus32 MicRoB 32 :
    شاید در اینده...

    سلام و عرض خسنه نباشید

    میخواستم بدونم الان که امنیت اینستا بالا رفته ....

     با این حال میشه اکانت کرک کرد؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    نه، اکانت بیشتر از 20 بار سعی کنی واردش شی بلاکش میکنه ):
    حالا باز با پروکسی و... تست کن.
    رت و اینا هم هستن.
    با این امنیت اینستا بنظرم بریم هدف رو بیهوش کنی رمز رو به زور بگیری بهتره D:

    سلام

    کسی هستی مورد اطمینان برای هک اینستاگرام؟؟

    خودم نتونستم و خیلی نیاز دارم به این مورد

    Virus32 MicRoB 32 :
    ادمین ها که فکر نمیکنم برات همچین کاری بکنن 
    ولی شاید بعضی کاربرا توی این کار باشن

    سلام و خسته نباشد به همه اعضای وب 

    لطفا میشه اموزش کرک پی پال رو بزارید؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    من سر رشته ای ندارم
    اما به یکی از دوستان کرکرم میگم اگه وقت کرد بنویسه و برام ارسال کنه تا قرار بدم
    ولی فکر نکنم اجازه انتشار مطالبش رو بهم بده :)

    سلام کسی هست که یه پیج رو هک کنه... خیلی کارم گیره ممنون میشم اگه کارمو راه بندازید

    سلام کسی هست که یه پیج رو هک کنه... خیلی کارم گیره ممنون میشم اگه کارمو راه بندازید

    سلام یه سوال میخواستم بپرسم با گراب کردن میشه فالوور زیاد کرد ؟ و یا راحل خاصی واسه زیاد کرن فالوور هست پنل های فالوور هم زیاد کار راه انداز نیستن

    Virus32 MicRoB 32 :
    اطلاعی ندارم!

    سلام برای هک پیج سینگل یوزر باشه و اینکه هیچ ایده ای برای پسورد پیج هم نداشته باشیم راهی دیگه نداره؟!

    Virus32 MicRoB 32 :
    خب ایده پیدا کن برای پسورد
    با طرف طرح دوستی بریز امارشو در بیار
    یه روش جدید تر هست

    علی 8 ساله از تهران
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی