تبدیل فایل های پایتون به فایل های اجرایی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

یکی از دوستان گفته بود که در مورد تبدیل فایل های پایتون به فایل های اجرایی توضیح بدم بخاطر همین منم تصمیم گرفتم یه پست براش بنویسم و نحوه ی اینکار رو توضیح بدم البته چند تا راهکار دیگه هم هست ولی من بیشتر از این مورد استفاده میکنم بخاطر همین گفتم بزار همینو توضیح بدم

اول از همه باید کتابخونه ی Pyinstaller رو نصب کنیم ، برای اینکار به پوشه ای که پایتون نصبه میریم و بعدش وارد پوشه ی Scripts میشیم و بعدش کلید شیفت رو نگه میداریم و بعد از راست کلیک گزینه ی Open commnad window here رو میزنیم و بعد از اینکه خط فرمان باز شد دستور پایین رو داخل اون مینویسیم

Pip install pyinstaller

حالا فایل پایتون خودمون رو به پوشه ی Scripts که داخل پوشه ی پایتون هست کپی یا منتقل میکنیم و بعدش توی همون خط فرمان که کتابخونه رو نصب کردیم یه CLS میگیریم تا صفحه پاک بشه و بعدش کد پایین رو مینویسیم

pyinstaller-script.py -F EsmeFilePython.py

و بعد از اینکار منتظر میمونیم تا کار تبدیل فایل پایتون به فایل اجرایی تموم بشه و بعدش توی همون پوشه Scripts وارد پوشه ی dist میشیم و مشاهده میکنیم که فایل اجراییمون اونجا قرار گرفته ، اگه میخوایم به برناممون آیکون هم بدیم اول باید یه آیکون کنار فایلی که ریختیم تو پوشه ی Scripts بریزیم و به این شکل عمل کنیم

pyinstaller-script.py -i EsmeIcon.ico -F EsmeFilePyton.py

حالا اگه بخوایم فایلمون مخفی بشه و کاربر نتونه اونو مشاهده کنه باید از کد پایین استفاده کنیم تا برنامه بلافاصله بعد از اجرا شدن سریع مخفی بشه و تو قسمت پردازش تسک منیجر قرار بگیره ، البته گفتنیه روی بعضی از برنامه ها Error میده

pyinstaller-script.py -i EsmeIcon.ico --noconsole -F EsmeFilePython.py

روش کلی استفاده از این ماژول به این شکل بود ، تو پست های بعدی شاید در مورد ماژول های دیگه برای اینکار پست گذاشتم

موفق باشید

نظر (۴۵)

  • Virus32
  • توحید اقدامی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    *********************************************************************

    یا

    **********************************************************
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام 
    ایده جالبی بود ایول :) منم وقت کردم یه همچین چیزی مینویسم ، موفق باشی
    بسیار عالی
    تشکر فراوان
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش ;)
    سلام داداش میتونی آموزش برنامه ای رو بزاری که وقتی ساختیم حالا با هر زبانی دادیم به قربانی ای پی کامپیوتری رو بفرسته جیمیلمون یا تلگرام یا ... قبلا سایتی بود به نام iplogger.org ولی الان از کار افتاده من می خوام بسازم تشکر اگه آموزش رو بزارید.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، اتفاقا قراره تا چند وقت دیگه (اینور عید ، اونور عید یا شایدم تو خود عید) آموزش تروجان نویسی بزارم که سیستم هدف رو از طریق تلگرام کنترل کنیم ، خودشم بخش بخشش کردم و یکی از بخشاش اینه که با زدن ip/ آی پی قربانی برای ما ارسال میشه ، فقط یه مدت کوچولو صبر کن
    باشه ولی اینو هم یاد بده که کسی شاید تو کامپیوترش تلگرام نداره حالا فعلا
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نیازی نیست که طرف تلگرام داشته باشه و ... ، فقط کافیه که به اینترنت متصل باشه ، اما خودت باید تلگرام داشته باشی که بتونی کنترلش کنی ، اونم فرقی نمیکنه که از تلگرام گوشی استفاده کنی یا کامپیوتر چون قراره از طریق دستورات ربات استفاده کنی برای کنترل و...
    باشه ممنون .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش :)
    سلام سلام و بازم سلام

    خدومت دوست خوبمون pro جان بگم دیگه زیاد ای پی به کار نمیاد چرا : چون آی پی ها داینامیک شدن آیپی ، و مک های ای پی اس ها باعث شده نتونم مثل قبل خیلی کار ها بکنیم
    نمیصرفه بخاطر پیدا کردن یه پورت کلی وقتو و انرژی بزاریم راه ها بهتری هم هست:)
    خب راه های جدید نفوذ رو بزراید منم نگفتم من فقط نظر دادام ا
    گه راه دیگه ای هست یاد بدید هر راهی بود بگید ممنون .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اینجوری مفت خوری میشه آخه ، خودتم باید تلاش کنی خب ، اگه قرار باشه همه چیزو ما بگیم که فایده ای نداره :(
    سلام.ممنون از اموزشاتت.من یه چندوقته میخوام زبان برنامه نویسی پایتون رو یادبگیرم اما هرچی تو این سایت ها میگردم چیز به درد بخوری که مفهوم رو برسونه پیدا نمیکنم.هرچی جزوه میخونم همش الکیه.یه راه حل بهم بده لطفا
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، نظر لطفته ، عیبی نداره هرچی که نمیفهمی فقط تمرین کن ، هیچ چیز به اندازه ی تمرین کردن نیست ، بزار ملکه ی ذهنت بشه ، پایتون که بنظرم ساده ترین زبان برنامه نویسیه ، چرا نمیتونی ؟ منم راستیتش اولاش که میخواستم سی پلاس پلاس کار کنم عین خودت بودم یعنی تنها چیزی که رو مخم بود این بود که من چرا هیچی نمیره تو مخم ، بعدا که تمرین کردم و یه خرده پشتکار به خرج دادم دیدم خود به خود درست شد ، پس یه خرده مختو بکار بنداز تا خود به خود همه چیز بیاد سر جاش :)
    سلام مستر کدر عزیز، ی مشکلی پیش میاد موقعه ای ک فایلو به exe تبدیل میکنم، و اجراش میکنم کادر close prograam میاد بالا و اجرا نمیشه، گفتم ب استاد عزیزمون بگم مشکلو حل کنه، برنامه نویـــــــــــس خودتی بقیه اداتو در میارن، فدایـــــــــتم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    این مشکل تا حالا برام پیش نیومده
    ویندوزت چنده ؟ ضمنا یه اسکرین هم پیوست کن
    والا عزیز ویندوزم سون 64 بیتی، موقع اجرا صفحه cmd هم میاد بالا و ی اروریم توی صفحش نوشته، بعد کادر stop wrking ک close programo داره، باشه عزیز ی اسکرین میگیرم میفرستم، دارم ی برنامه با کتابخونه tkinter مینوسم وقتی درست شد بعد تبدیلش کنم ارور بزنه چ خاکی ب سرم بریزم:)D، فعلا عزیز
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    پس گمونم تحریما روی اونم اثر گذاشته ... D:
    اوکی ...
    اگه درست نشد بگو با هم حلش کنیم :)
    :)D اره خدایی از کل دنیا ی کامپیوتر تحریم میشه اونم منم.

    http://uupload.ir/files/ltr4_untitled.jpg

    استاد عزیزم اینم لینک عکس اروری ک دیگه روانیم کرده.

    فدایــــــــــــــی داری تا اینجاشم مشکلی پیش اومده خودت حلش کردی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    از دستور پایین استفاده کن به جای دستوری که تو پست گفتم
    ببین درست میشه یا نه ...
    pyinstaller --onefile Esme_Filet.py --onefile
    سلام داش کدر عزیز بازم همون ارورو میزنه، 😭، فدای داری ک ب فکر بودیو بازم اینو فرستادی، ب جز این یعنی دیگه نمیشه کاریش کرد: 😊
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    خب این کتابخونه pyinstaller بود
    حالا یکبار هم با Py2Exe اینکار رو انجام بده
    اگه دوباره ارور داد توی stackoverflow بپرس
    چون من راه حلی به ذهنم نمیرسه
    چشم استاد، فقط اینکه این py2exe برنامه اماده کامپیوتره یا کتابخونس؟ اونم سایته؟ یعنی باید سوالمو انگلیسی بپرسم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    پای تو اگزه کتابخونست
    اونم آره سایته و انگلیسیه
    من خودم هر موقع مشکلی داشتم اونجا پرسیدم
    سریع مشکلمو حل کردن
    سلام عزیز، py2exe هم نصب کردم بازم نشد، اون سایتم معلوم نی چی ب چیه ثبت نام میکنم ارور میده، راستی استاد برنامه ای نیست ک خودش اینکارو انجام بده ب exe تبدیل کنه، چون واسه vb و ی چندتایی دیگه هست اما واسه پایتون ندیدم، اگه زحمتی نبود رفیق ی فیلتر شکن جدید واسم لینکشو بزار اگه دم دستت هست، بازم ممنون ک تا الانشم هوامونو داشتی فداییی داری
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    نه سراغ ندارم که اتومات انجامش بده
    فدایی داری، مرسی ک تا الانم زحمت کشیدی، ایشالا جبران کنم، بازم یکم دستکاریش میکنم درست شد خبرت میدم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اوکی موفق باشی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داش
    میگم من یه فایل بت نوشتم که خودکار اطلاعاتو میگیره پایتونو به exe تبدیل میکنه.
    با کدای همین پست نوشم:)
    اینم کداشه:
    *****************************************
    کداشو ببین درسته.
    اگه دوست داشتی میتونی اخر پست بزاری بقیه هم استفاده کنن:)
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    دارم پست مینویسم
    کارام که تموم شد بازش میکنم
    الان اصلا دانلودشم نکردم ...
    اگه ببینم اوکیه ، پستش میکنم ...
    داداش کدا درست بود؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    هنوز وقت نکردم نگا کنم
    Pip install pyinstaller
    داخل cmd هم بزنه میشه
    ================
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه مسیر pip به path اضافه شده باشه میشه
    سلام داش کدر گل، رفیق میگم اون دوستمون ک اون کد بت رو نوشته اقای a-hack 32 ک فایلهای پایتونو ب اگزه تبدیل میکنه رو میشه بزاری فدات، خودت میدونی نمیدونم کامپیوتر من هر کاری کردم موقع اجرا شدنش ارور میده، فقط همین راهو نرفتم، ک اونم اگه زحمت بکشی بزاری دیگه ممنون میشم، فداییی داری
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    کد اون مربوط به ارور شما نمیشه
    باشه استاد دیگه خودت میدونی شاگردتیم
    دمت گرم عشقی
      Retrying (Retry(total=4, connect=None, read=None, redirect=None, status=None))
     after connection broken by 'ReadTimeoutError("HTTPSConnectionPool(host='pypi.or
    g', port=443): Read timed out. (read timeout=15)",)': /simple/pyinstaller/

    وقتی pip install pyinstaller میزنم ارور بالایی هی میده و میگه :
      Could not find a version that satisfies the requirement pyinstaller (from vers
    ions: )
    No matching distribution found for pyinstaller
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    وقتی که از این دستور استفاده میکنی
    چیزی شروع به دانلود و نصب میشه یا نه ؟
    چون من قبلا بارها از این کتابخونه استفاده کردم ( داخل پایتون 2 و پایتون 3 )
    شاید اینترنتت بیش از حد ضعیفه و این دستور نمیتونه درخواست دانلود به سمت سایتی که کتابخونه داخلش قرار داره بفرسته 
    البته بعضی مواقع من دیدم بعد از نصب ارور هایی میده ( پایتون 2)  اما بهش اهمیت نمیدم
    سعی کن ادامه ی پست رو دنبال کنی چون احتمالا نصب شده باشه 
    و اگه نصب نشده بود از دستوری که تو پست گفتم استفاده کن و بعدش یه اسکرین شات به علاوه نسخه کامل پایتونت برای من قرار بده تا من بهتر متوجه بشم
    سلام خسته نباشید.
    من کالی دارم و میخوام فایلمو به exe تبدیل کنم اما از رو ک استفاده میکنم برنامه ای که خروجی میده فقط قابل استفاده در کالی هست نه در ویندوز .
    چیکار کنم؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، ممنون
    راستیتش من تا حالا اینکار رو انجام ندادم
    چون ویندوز جلوم بوده و لزومی ندیدم که اینکار رو انجام بدم
    اینجارو کلیک کن
    بعدا وارد سایت آپارات شو ...
    آموزش اینکار رو تو لینوکس توضیح داده
    تو کالی هم همونجوریه تقریبا...
    میخواستم لینک آپاراتشو بزارم
    اما یه خرده مشکل سئو به بار میاورد
    چون داخل لینکش از " _ " استفاده شده
    خدا سایتو از سرمون کم نکنه سردار
    ممنون

     داداش  میشه کدی بگی که  وقتی  از پایتون خروجی گرفتیم
      وقتی تو سیستم اجرا کردیم یه دفع وسط کار کامپیوتر  خاموش شد
     بعد از  روشن شدن  اتوماتیک برنامه اجرا بشه
     لطف می کنی بفرستی ممنون

    سلام وقت بخیر ، من یه فایل اصلی دارم که کدم رو نوشتم و یه فایل گرافیکی که وصل میشه کدم ، حالا برای تبدیل به فایل اجرایی به مشکل خوردم هر کدوم رو exe میکنم اجرا نمیشه چطور میتونم اینکار رو بکنم 

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    سلام برای گرافیکی از pyinstaller استفاده نکنید
    از کتابخونه cx__freeze استفاده کنید

    سلام .میشه بصورت apk هم ذخیره کرد؟ یا فایل exe رو به apkتبدیل کرد ؟اگه میشه لطفا راهنمایی کنید

    Virus32 ولم کنید (: :
    خیر :|:|:|

    سلام ویروس جان!

    یه سوال داشتم که اصلا مربوط به پستتون نمیشه ولی سوال دیگه!!!

    میخواستم یه کد بنویسم که ازم پسورد بخواد:

    password:

    وقتی پسورد رو بزنم بجاش ستاره بزاره:

    password:****

    ممنون میشم اگه جواب بدید(:

    Virus32 ولم کنید (: :
    توی کنسول یا tkinter  ؟

    فرقی نمی کنه اگه میتونی جفتشو بده

    واقعا دمتون گرم

    Virus32 ولم کنید (: :
    توی آموزش هاش گفتم.

    آها یادم رفت با زبان پایتون باشه

    لطفا سریع تر جواب بدیدددددددد

    لینک آموزش لطفا

    me: im sorry

    you: why

    me: because ...

    im

    very

    وراج

    سلام برادر لینک آموزشی که میگی پس چی شد آموزش ستاره ای کردن پسورد

    Virus32 ولم کنید (: :
    عزیز یه کم چرخ بزن لینک رو هم من باید بهت بدم؟
  • Virus32
  • ممد قلی:نام اصلی حسین
  • سلام عزیز 

    گشتم پیدا نشد

    لینک رو بده دیگه لطفا

    یا اصلا همینجا تو نظرات بگو از نوع کنسول

  • Virus32
  • حسین همون ممد قلی
  • برادر بالاخره فهمیدم چجوری هست:

    import stdiomask
    
    Password = stdiomask.getpass()
    print(Password)

     

    • حسین همون ممد قلی

    داداش داری اشتب میزنی :|

    import getpass

    getpass.getpass()

    اینو یه تست بکن

    نیاز به نصب کتابخونه نداره :|

    نخیر من میخوام بجاش ستاره بزاره ولی اینیکی تو میگی بجاش ستاره نمیزاره

    حالا چی ادمینم نمیکنین

    دیگه نظر سنجی ها نظر سنجی نیست باران پست هست

    سلام داش کدر

    داداش نمیدونی چطوری میشه 

    خروجی apk گرفت از فایل های 

    پایتونی توی لینوکس؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    متاسفانه کدر نیست!
    اتریب هم براش یه مشکلی پیش اومده، اونم نیست!
    کلا پایتون کارهامون نیست که دقیق راهنمایی کنن
    ولی تا جایی که من میدونم واسه کارای اندرویدی باید از kivy توی پایتون استفاده کنی

    سلام
    من وقتی این دستور رو میزنم اخرش یه نوشته قرمز میاد و میگه نصب نمیشه نسخه 2.7.18 هم هستش

    Virus32 Cracker 32 :
    سلام
    یه اسکرین شات از خطا قرار بده برامون
    فکر کنم قبلا به یه همچین خطایی برخورده بودم
    که باید یه نسخه دیگه از pyinstaller رو نصب میکردیم تا مشکلش حل شه

    سلام، با تشکر از شما

    من هنگام اجرای pyinstaller f برای تبدیل فایل پایتونم به exe با خطای زیر روبرو میشم، میتونید کمکم کنید. ممنون میشم.

    File "C:\Users\azark\AppData\Local\Packages\PythonSoftwareFoundation.Python.3.9_qbz5n2kfra8p0\LocalCache\local-packages\Python39\site-packages\win32ctypes\pywin32\pywintypes.py", line 37, in pywin32error
        raise error(exception.winerror, exception.function, exception.strerror)
    win32ctypes.pywin32.pywintypes.error: (1920, 'LoadLibraryExW', 'The file cannot be accessed by the system.')

    Virus32 Ax0o 32 :
    با دسترسی ادمین بزن ببین میشه یا ن
    این خطاش اینه که تابع LoadLibrary نمیتونه بهش دسترسی داشته باشه..

    سلام موقع نصب کتابخانه این ارور رو می ده

    میشه بی زحمت بگین اشکال کار کجاست؟

    Defaulting to user installation because normal site-packages is not writeable
    Collecting pyinstaller
      Using cached pyinstaller-4.3.tar.gz (3.7 MB)
    ERROR: Exception:
    Traceback (most recent call last):
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\cli\base_command.py", line 180, in _main
        status = self.run(options, args)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\cli\req_command.py", line 204, in wrapper
        return func(self, options, args)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\commands\install.py", line 318, in run
        requirement_set = resolver.resolve(
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\resolver.py", line 127, in resolve
        result = self._result = resolver.resolve(
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_vendor\resolvelib\resolvers.py", line 473, in resolve
        state = resolution.resolve(requirements, max_rounds=max_rounds)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_vendor\resolvelib\resolvers.py", line 341, in resolve
        name, crit = self._merge_into_criterion(r, parent=None)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_vendor\resolvelib\resolvers.py", line 172, in _merge_into_criterion
        if not criterion.candidates:
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_vendor\resolvelib\structs.py", line 139, in __bool__
        return bool(self._sequence)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\found_candidates.py", line 143, in __bool__
        return any(self)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\found_candidates.py", line 129, in <genexpr>
        return (c for c in iterator if id(c) not in self._incompatible_ids)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\found_candidates.py", line 33, in _iter_built
        candidate = func()
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\factory.py", line 200, in _make_candidate_from_link
        self._link_candidate_cache[link] = LinkCandidate(
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\candidates.py", line 306, in __init__
        super().__init__(
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\candidates.py", line 151, in __init__
        self.dist = self._prepare()
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\candidates.py", line 234, in _prepare
        dist = self._prepare_distribution()
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\resolution\resolvelib\candidates.py", line 317, in _prepare_distribution
        return self._factory.preparer.prepare_linked_requirement(
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\operations\prepare.py", line 508, in prepare_linked_requirement
        return self._prepare_linked_requirement(req, parallel_builds)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\operations\prepare.py", line 570, in _prepare_linked_requirement
        dist = _get_prepared_distribution(
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\operations\prepare.py", line 60, in _get_prepared_distribution
        abstract_dist.prepare_distribution_metadata(finder, build_isolation)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\distributions\sdist.py", line 34, in prepare_distribution_metadata
        self._setup_isolation(finder)
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\distributions\sdist.py", line 61, in _setup_isolation
        self.req.build_env = BuildEnvironment()
      File "c:\program files\python39\lib\site-packages\pip\_internal\build_env.py", line 98, in __init__
        fp.write(textwrap.dedent(
      File "c:\program files\python39\lib\encodings\cp1252.py", line 19, in encode
        return codecs.charmap_encode(input,self.errors,encoding_table)[0]
    UnicodeEncodeError: 'charmap' codec can't encode characters in position 587-594: character maps to <undefined>
    WARNING: You are using pip version 21.1.1; however, version 21.1.2 is available.
    You should consider upgrading via the 'c:\program files\python39\python.exe -m pip install --upgrade pip' command.

    Virus32 Ax0o 32 :
    نسخه پایتونت چنده؟
  • Virus32
  • علی محمدی *****
  • سلام 

    چطور می تونم فایل پایتون را به apk تبدیل کنم؟ کارم خیلی گیره.

    ممنون میشم اگر بگید. 

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اینو نمیدونم متاسفانه

    سلام سوال واسم پیش اومده

    1- اگر من یه نرم افزار بنویسم که با کتابخونه هایی که به صورت پیشفرض تو پایتون نیست کار کنه و از اون فایل پایتون با پای ایسنتالر فایل اجرایی شو درست کنم نرم افزار به مشکل بر نمی خوره؟

    2 - اگه فایل پایتون به فایل اجرایی تبدیل بشه دیگه نیاز نیست پایتون روی سیستم نصب باشه؟

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    به مشکل نمیخوره
    نه در اون صورت نیاز نیست نصب بشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی