سیستم شما مرد است یا زن؟ :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

برای اینکه بدانید سیستم شما مرد است یا زن
کلیک راست کنید
از قسمت New یه فایل نوت پد ایجاد کنید
New Text Document
سپس کد زیر را در آن کپی کنید

CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love you"

سپس نوت پد را با فرمت vbs ذخیره کنید
مثلا:

 Virus32.vbs

سپس دوبار روی آن کلیک کنید
اگه صدای مرد شنیدید سیستم شما مرد در غیر این صورت سیستم شما خانوم خواهد بود
و برای اینکه گناه بیشتری مرتکب نشین میتونید صیغه رو جاری کنین

نظر (۸۷)

خانم می باشه
توی لپ تاپم نیز امتحان میکنم اگر اون هم خانم بود
یعنی ما سر کار می باشیم
Virus32 Virus 32 :
سیستم من مرده

chi
?
systeme shoma  morde  ?  ya  marde
?
in tasvir ashenast
!!!
  • Virus32
  • متین غلامی
  • داداش من مطلبتو دزدیدم
    کپی کردمش تو وبلاگ خودم؛ امیدوارم حلال کنی
    Virus32 Virus 32 :
    خخخخخ دیدم عزیز امتیاز هم دادم بهش
    اختیار داری داشی
    وبلاگ متعلق به خودته منو تو نداریم که :)
    نمیشه جنسیت رایانه رو عوض کرد؟
      آخه سیستم من زنه!!!!
    Virus32 Virus 32 :
    چرا
    به کنترل پنل برین
    از قسمت View by یکی از گزینه های لارج یا اسمال رو انتخاب کنین
    بعد روی Speech Recognition کلیک کنید
    از منوی سمت چپ گزینه Text to Speech رو انتخاب کنید و در صفحه باز شده به تب Text to Speech برین
    زیر Voice _Selection کشوی گزینه ها وجود داره که اولی صدای مرد و دوتای دومی صدای خانوم هستن
    در این قسمت میتونید صدای سیستم خودتون رو تغییر بدین :)
    پیغامی مبنی بر...
    cant find sciript engine...
    من نمی دونم سیستمم چشه بعضی برنامه هارو هم اینجوری می کنه و باز نمی کنه...!
    Virus32 Virus 32 :
    دارم روش کار میکنم مهرداد جان
    چون خودم این مشکل رو تاحالا نداشتم یکم گیج کننده شده برام
    بزودی حلش میکنم :)
    ببخشید من نگرفتم در قسمت new کجا یه نوت پد درست کنیم
    Virus32 Virus 32 :
    از قسمت New بر روی New Text Document کلیک کن یه دفتر درست میشه دفتره رو باز کن کدی که قرار دادم رو توش کپی کن بعد از قسمت File بر روی Save as کلیک کن اسم فایل رو هر چی میخوایی بزاری بزار فقط بجای txt آخرش vbs بنویس بعد روی فایلی که درست کردی کلیک کن سیستمت بهت میگه:
     I love you
    داداش منم کپی کردم حلال کن وبلاگ خوبی هم داری
    bIiIiIiiiiiIIiiIiIg liIiIiIiIiIiIiIiIke
    آقا می باشد :))
    چه صدایی :|
    واسه من زنه فردا صیغه میکنمش
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    عالی بودش! این که تکست تو اسپیچه خوده ویندوزه ! من فک کردم چیز عجیبی قراره بزاری ! ولی باحال بودش ! یه متنی گذاشتم توش بعد گذاشتم با استارت آپ ویندوز بیاد بالا خیلی توپ شدش
    Salam,
    Vase man Jigarie :D
    che naz I Love U mige :D =))
    Webe khobi dari tabrik migam ;)
    Virus32 Virus 32 :
    :) مرسی
    من برم سیقه مهرمیتو بخونم اخه سیستمم خانوم تشیف دارن برامون ارزوی خوشبختی کنید
    Virus32 Virus 32 :
    امیدوارم به پای هم پیر و چروکیده شین :)
    سلام وبلاگ عالی داری ولی مطالبی که همه از جمله من دوست دارد رو رمز گذاشتی من اسم تو و وبلاگتو از ویروس ها حذف نکردم چون میدونم سخته درست کردنش اگه لطف کنی رمز ها رو بر دار یا حداقل به ایمیل من ارسال کن ممنون از پست های بسیار مفیدت خدا حافظ
    عاقا خوبی بدی دیدین حلال کنین باید برم سیقش کنم
    لامصب چه ناز میگهههه
    Virus32 Virus 32 :
    عاغا مبارکه ♥به پای هم فسیل شین♥ :))
    من تازه پی بردم که لب تاپم زنه کامپیوترم مرده
    میخوام تلاقش بدم بره با کامپیوترم دوستشه بعدشم یه بچه هم در میاد ازشون اونم میشه گوشی اینجوری بهتره
    Virus32 Virus 32 :
    خخخخخخخخخخ
    لب تاپ منم زن بود ولی سیبیل داشت نمیدونم چرا !!!
    منکه زدم لالش کردم الان دوستان بهش میگن مش قمبر :)
    ماله من زنه
    Virus32 Virus 32 :
    خوش بحالت :)
    باحاله
    من ی سوال داشتم ک باید خصوصی بگم
    چترومی چیزی نداری بیام یا ادرس ایمیلتو بده تو مسنجر بحرفیم
    وبلاگت خیلی خوبه به دردم خورد همه مطلباش
    ramz bakhsh ha lotfan
    ههخخ خیلی باحال بود دمت گرم مال من مرده اینو از کجا فهمیدی؟
    سلام داداش مال من زنه ولی و اسم کامپیوترم انا هستش و وقتی روی گذینه Voice _Selection کلیک میکنم هیچ گذینه ای نیس به جز خودش
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    حتما ویندوزتون مشکل داره
    سلام دوست دارید باسیستم بیشتر صحبت کنید از کور تنا استفاده کنید.
    تو ویندوز xp چجوری صداش رو عوض کنم ؟
    وقتی حرف میزنه آدم میترسه
    اینو باید بذاری تو استارت آپ بچه روشن کرد بترسه دره
    Virus32 Virus 32 :
    اونم همینجوریه :))
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    mal man ro mard gozashte dar zemn system pishfarz entekhab mikone qabele taqiire jaleb bod merci taze neveshtam **** **** ****** ******* goftesh hal kardam
    Virus32 Virus 32 :
    حال کردی بهت فوحش داد؟ !!! O_o
    ما هیچ وقت از این شانسا نداشتیم الانشم نداریم
    توف به این زندگی یعنی تا سیستممونم مرده
    Virus32 Virus 32 :
    خخخخخخخخ
    داداش مواظب باش شبا زیاد پاش نشین بعضی از این سیستما چشاشون هیزه D: هههههه
    سلام خسته نباشی!
    عالی بود...
    خخخخخخخخخخ ویروس دوست دارم خیلی
    Virus32 Virus 32 :
    خخخخخخ منم دوست دارم ضی عاد
    دختره خخخخخخ شوهرش نمیدم
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    داداش ممنــــــــــــــــون

    با اجازه کـــــــپی کردم

    تبــــــــــلیغتم کردم

    آی لــــــــــــــــــاو یــــــــــــــــــو 3>
    سلام داداش خوبی.من چنتا مطالبتو کپی کردم و بردم وبلاگ خودم و نوشتم منبع هم ویروس 32 دیگه خودت حلال کن نریم جهنم خخخ
    Virus32 Virus 32 :
    سلام با مرام
    اینجا (سیستم مدیریت) گزارش کپی هارو بهم میده ولی خوشم اومد خودتم گفتی
    راحت باش عزیز دمت گرم :)
    سلامی دوباره به داداش ویروس32 و ممنون بابت جوابت. ادرس وبلاگ و کلبه فقیر و حقیرانه ام{خخخخ} رو نوشتم برات به ما هم سر بزنی خیلی خوشحال میشیم :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    این کلبه ات زیاد هم حقیر نیستااااا
    اندازه یه خرس شیر ده ازش کار میکشی که :)
    یهو رفت تو لیست سیام ولی بهش سر زدم
    آقا برای من زنه ..........!!!
    داداش واسه کلا صدا نمیده
    Virus32 Virus 32 :
    تخم کفتر بده بهش D:
    اینجا رو بخون
    از سیستم هم شانس نداریم مرده الانم یه جوری داره میکنه احساس میکنم یه فکریی تو هاردشه
    کمکککک
    Virus32 Virus 32 :
    D: ههههههه
    زیاد بهش نزدیکی نکن :)
    خخخ دس خوش مال منم زن هست باید برم مشخو بزنم یه حالی بهمون بده :(
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    سلام برای من این ارور رو داد
    windows script host
    چی باید بکنم؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اینو بخون
    udrood zendeh va salem va por talash bashi
    Virus32 Dark Killer :
    ممنون همچنین شما :)♥
    ماله من مرده!! O_o !! بهم میگه I Love You !! یکی زدم تو سرش گفتم خجالت بکش با بچه در میفتی!!!
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    مال من زنه
    اون یکی سیستمم زن بود نمیدونم کدومشون انتخاب کنم D:

    Virus32 Virus 32 :
    ههههههههههه
    درود بر شما
    وبلاگ خیلی خوبی دارین
    ای کاش کانال تلگرامی تون دوباره راه بیفته
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    یه کانال زدم جدیدا تو صفحه تماس با من درج شده
    In hich rabti nadare dos sokhtaram mige bro asn ba pc rel bezam:/
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    الن فهمیدم میشه بگید به چه دردی میخوره؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    کاربردش اینه که صدای سیستمتو در بیاری ببینی طرف حسابت زنه یا مرد !!! تا قبل از اینکه گناهی کرده باشی ، هر چی زودتر صیغه رو جاری کنی و ... :)
  • Virus32
  • یه آدم بدبخت
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ای جان چه صدایی داشت اول صبی میگم **** **** خوبه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره خوبه :(
    واس من مرده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خوش بحالت :))
    برا من کهه زنه :| با ناز میگع I Love U :|
    JOOOOOOOOOOOOOOOOOOONZ
    XD
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    حواست باشه یه وقت بیش از حد بهش نزدیکی نکنی D:
    سلام
    سیستم من خانومه مهم نیست
    برای سیستم فرقی نداره که؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چرا حرومه
    باید هر چه زودتر صیغه محرمیت بخونین
    اگر نه ماه رمضون هم هست گناه خیلی زیادی داره
  • Virus32
  • علی میلانی
  • کسی صیغه بلد نبود تماس بگیره.
    0902baghishobedo
    _راستی میشه با سیستم چت کنیم؟
    به مامانم میگم عاشق شدم میگه عاشق کی
    میگم لبتالم میزنه تو سرم میگه ایسگا کردی
    شما بگو xD
    +چی بگم...
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    با لپ تابت فرار کن :) 
    این همه دختر فرار میکنه چی میشه مگه
    تو و لپ تابتم روش 
    سیستم من زنه . .
    دمت گرم خیلی باحال بود .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اوکی
    فدات :)
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • حالا چطوری جنسیت رو با برنامه نویسی تغییر بدیم ؟
    از من view by نداره!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    تو ویندوز ده هم تقریبا باید همینجوری باشه
    فکر کنم اصلا ندونی منظور ویروس چی بوده
    وقتی وارد کنترل پنل شدی
    سلام
    مگیما میشه به این کده یا چند خط کد دیگم اضافه کنیم که بعدا توی ریجستر و اینا کپی بشه و بعد از این که کاربر روش کلیک کرد با یه حلقه ای چیزی هی اون متنی رو که گفتیم تکرار کنه و.....

    مثلا توش فوش بنویسی :|
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام  ، آره میشه
    بعدش چیکار کنم؟!
    هیچکدوم از گزینه هایی را که یک به یک گفتی رو نداره!
    به غیر از اون تصویره که گفتی نگاهش کن.
    لطفا برایم کامل توضیح بدهید😅
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بقیشو هم برگرد و توضیحات ویروس رو بخون
    یعنی :
    به کنترل پنل برین
    از قسمت View by یکی از گزینه های لارج یا اسمال رو انتخاب کنین
    بعد روی Speech Recognition کلیک کنید
    از منوی سمت چپ گزینه Text to Speech رو انتخاب کنید و در صفحه باز شده به تب Text to Speech برین
    زیر Voice _Selection کشوی گزینه ها وجود داره که اولی صدای مرد و دوتای دومی صدای خانوم هستن
    سلام....
    یکی بالا درمورد فحش و حلقه ی تکرار حرف زد..... گفتم کمکی کرده باشم:

    Do
    CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love you"

    Loop

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    عجب بابا یکی بیاد این زنه رو جمع کنه هی میگم سینگل باش پادشاهی کن میگه ای لاو یو تهش مجبور شدم متن رو تغیر بدم تبدیل شد  به
    hi i don't love you
    تهش خودمم میگم "نه که من دوست دارم گم شو ****"
    خدایی گیف میده با اتو ران سر کلاس پخشش کردم گذاشته بودمش
    pls .... me
    بعدش فقط بگم کلاس رفت رو هوا خوب شد دبیرمون نفهمید از فلش من بود فکر کرد گوگلی چیزی بود
    بعدش راستی با این اتو ران عشق میکنم من وسط کلاس سایته
    www.********

    اوردم بالا بازم کسی نفهمید تقصیر منه بیچاره دبیرمون یهو *** تو خودش کامپیوترو از برق کشید
    سلامتی ملت ایران ** *****
     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خدا عاقبت همه ی مارو ختم بخیر کنه، بحث سیاسی هم ممنوع :)

    خواهشا یکی متن کامل اینو بگه:

    سلامتی ملت ایران ** *****

    3 روزه دارم فکر میکنم

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلامتی ملت ایران که عشقمه D:
    گفتیم عشق جانسوزه، سانسورش کنیم زیاد راجب عشق و عاشقی بحث نشه
    راستی چرا با اسم خودت کامنت نمیزاری ؟
    باور کن ما مشکلی با اسم تو نداریم
    پس سعی کن با اسم خودت کامنت بزاری تا با اسم دیگران
    ما هم یه مانی داریم بخاطر همین تو که کامنت میزاری یاد اون میفتم
    پس راحت باش...

    اینو یکم تغییرش دادم فقط برنامه نویسا و هکرا میدونن چی میشه.نترسید چیز خطرناکی نیست اینو بنویسین

    do

    CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"i love you"

    loop

    بعدم همون سیو از و .vbsو بازش کنید اگه نتونستین خفش کنین ریستارت کنین.در اصل باید با تسک منیجر ببندینش.

    سیستمم خانومه. مرسی. چیز جالبی بود و خب راستش تا حالا خبر نداشتم :)

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    مبارکت باشه :)

    سیستم من مرد خیلی صدای کلفتی داشت از ترس کامپیوتر مو خاموش کردم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    اوه اوه مراقب باش :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام من خیلی شدید به هک علاقه دارم در تلگرام با عنوان هک و امنیت فعالیت میکنم.  امیداوارم پیام بدستت برسه و بیای تلگرام خوشحال میشم ملاقاتت کنم . کانالم ******************** 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اگه خدا بخواد ، اگه وقت کنم ، چشم سر میزنم

    سلام یه سوال رمز مطالب رو از کجا بیاریم؟

    هر مطلبی که می ریم ببینیم رمز داره=(

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    اون بالا رو یه نگاهی بندازی حله ;)
  • Virus32
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خاک تو سرم این زنه!!!!!!!

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خوش بحالت :(
  • Virus32
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخخخخخ

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    D:
  • Virus32
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • اون متن اخر رو عوض کن صداش عوض میشه درسته؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    منظورت کدوم متنه؟
    برای تغییر صدا باید بری توو کنترل پنل، توو کامت های بالا گفتیم...

    سلام

    من هر کاری کردم صدا پخش نشد

    کمک میکنین؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، کد اشکالی نداره، احتمالا مشکلت توو عوض کردن پسوند فایله، دقت کن که پسوند فایل های دیگه رو میتونی ببینی یا پسوند فایلهات مخفیه؟
    اگه پسوند فایلها مخفی بود، این پست رو بخون.
    به نکته اینکه اگه پسوند فایل تغییر کنه، شکل فایل هم تغییر میکنه، فایلهای vbs شکل آیکون‌ش تقریبا مثل یه کاغذ خط دار یا یچیز شبیه اینه D:

    مال من مذکر است 

     

    صداش مثل جیمز باند ع چیکار کنم؟ D:

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    میخوای عوضش کنی؟

    نه خوبه 

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خداروشکر
  • Virus32
  • ساجده مقدسیان
  • من تازه سایتتونو پیدا کردم 

    فک نمیکردم همچین سایتی باشه آخه برای هکری خیلییی دنبال سایت میگشتم مطالب خیلی خوبی دارین برا هکری 

    مشه یکم راهنماییم کنین من خودم رشتم کامپشوتر ولی میخوام زودتر سی شارپ رو تموم کنم اگه میشه راهنماییم کنینن 

    ممنون از سابت خوبتون

    Virus32 ولم کنید (: :
    خواهش میکنم، دنیای برنامه نویسی ته نداره، هیچوقت تموم نمیشه فقط با تجربه تر میشین، شما بگید تا چه حد از سی شارپ بلد هستین، داداش ویروس یکی از با تجربه ترین هاست تو سی شارپ و میاد شما رو راهنمایی میکنه (;
  • Virus32
  • ساجده مقدسیان
  • من تا enum یا همون داده شمارشی و یه کوچولو در حد اینکه بتونم حلقه هارو بلدم 

    ممنون میشم کمکم کنین

  • Virus32
  • ساجده مقدسیان
  • من تا enum یا همون داده های شمارشی و خیلی کم در مورد حلقه ها

  • Virus32
  • ساجده مقدسیان
  • من تا enum یا همون داده های شمارشی بلدم و یه کوچولو از حلقه ها رو هم یاد دارم

    ممنون میشم کمکم کنین

  • Virus32
  • ساجده مقدسیان
  • واقعا شرمنده من اصلا حواسم نبود از یک پیام سههههههه باررر ارسال کردمم ببخشید

    Virus32 ولم کنید (: :
    خواهش میکنم.
  • Virus32
  • ساجده مقدسیان
  • الان میشه منو راهنمایی کنین 

     

    اگه این لطف رو کنین خیلیییی ممنون میشم ازتون

    Virus32 ولم کنید (: :
    لطفا در قسمت پرسش و پاسخ بپرسید

    این کد هایی کخ مینویسید زبان خاصیه؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    اره به زبان وی بی اسکریپته

    مال منم زنه ...!

    از صب که رو لپتاپ اجراش کردم تا حالا تا میرم 

    سر سیستم هی میگه    I love you 

    بنظرتون موهاشو فر بدم ؟😅😂

     راستی داش ویروس چشامو باز کردی از این به بعد صداش

    میزنم سمیه..وقتیم هنگیده میگم : نرو سمیهههه🤣🤣

    Virus32 ولم کنید (: :
    خوبه دیگه با سیستمت زیر یه سقف زندگی کن.

    داش چی بزنیم شمارشو بده

    Virus32 ولم کنید (: :
    تکنیک های مخ زنی بزودی گزاشته میشه.

    عه جدی؟

    پس زود بزارین من لازم دارم واس سمیه😂

    Virus32 ولم کنید (: :
    باشه D:

    دادا ویروس دمت گرم اصن عالیییی بود 

    اصن فایده ایی نداره گناه رو مرتکب شدم باس برم صیغه رو بخونم چاره ایی نی

    لامصب چقد صداش نازه 

    اغا زودتر روش جدید مخ زنی بزارین که من حسابی لازممه 

    سایتتون واقعا عالییییه

    Virus32 ولم کنید (: :
    :|

    چیه؟

     

    مگ مال تو زن نبود؟؟!! :))

    Virus32 ولم کنید (: :
    مال من شیر مرد کهن سالار ، جهان پهلوان ، بزرگمرد، مرد دلیران ،  قرش شیران، بهتر از جان، سلطانی قوی هیکل بود.

    داش مراقب باش بعضی از اینا چشاشون هیزه😂😂

    Virus32 ولم کنید (: :
    D:

    میشه کاری کرد هر وقت سیستم روشن شد این فایل اتومات باز شه؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    یه چرخ بزن تو وب

    توی لینوکس چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    توی لینوکس نمیشه فایل های vbs رو ران کرد :/
  • Virus32
  • ilia علیزاده
  • سلام خوبی میشه لطف کنید بگید چی کار کنیم که فایل رو توند توند اجرا کنه 

    به صورت خود کار 

    ممنون

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام داداش با حلقه میشه دیگه
  • Virus32
  • ilia علیزاده
  • سلام ممنون کار کرد

    دمت گرم خیلی زود جواب دادی

    لپ تاپ بی حیا شلاقش زدم :)

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    کدوم شلاق؟!؟ :(

    سلام ممنون مطلب جالبی بود و من وقتی ذخیره میکنم این طوری میشه voice.vbs.txt

    هم اگه امکانش هست به وبلاگم سر بزنید

    عالی

    برای من مرده و خیلی صداش باحاله

  • Virus32
  • یه دارک وبی /;
  • دمت گرم مال من مرد بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی