افزایش سرعت اینترنت تا دو برابر :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سرعت مرورگر فایر فاکس خود را تا دوبرابر افزایش دهید

فایر فاکس بهترین مرورگر حال حاضر دنیاست

که به صورت کد باز ارائه میشود

در این ترفند قصد داریم سرعت آن را تا دوبرابر افزایش دهیم

برای شروع

در آدرس بار مرورگر خود بنویسید

about:config
اینتر کنید و قسم بخورید که مواظب رفتار خود هستید :)
در صفحه باز شده عبارت های زیر را پیدا کرده و مقادیر پیش فرض آن را تغییر دهید
network.http.pipelining : true
network.http.pipelining.maxrequests : 8
برای راحت تر یافتن این خط ها در ابتدای صفحه قسمت جستو جو وجود دارد که شما با کپی کردن و پیست کردن این عبارات در آن قسمت میتوانید خیلی راحت تغییرات را ایجاد کنید
که پس از یافتن میتوانید با دوبار کلیک کردن بر روی آن مقادیر را تغییر دهید
در قسمت بعد باید عباراتی رو ایجاد کنیم
برای این کار در همان صفحه کلیک راست کرده و از قسمت New یکی از مقادیر را با توجه به الگوی زیر انتخاب میکنیم
(Integer , Boolean , String )
الگو
- New :Boolean :content.interrupt.parsing :true
- New :Integer :content.max.tokenizing.time:
2250000
- New :Integer :content.notify.interval:
750000 - New :Boolean :content.notify.ontimer :true
- New :Integer :content.notify.backoffcount:5
- New :Integer :content.switch.threshold:
750000
- New :Integer :nglayout.initialpaint.delay:0

برای بازگشتن به حالت اولیه در همون صفحه کلیک راست کرده و گزینه
Reset رو انتخاب کنید


ایرانی
همیشه سر افراز


نظر (۴۶)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
مطلب قابل ستایشی بود...
دوست فرهیخته من!
با شعر جدیدم(نام تو برده و از نام خودم سیر شوم)به روزم...
با احتران دعوتید.
دردفروشی
*****************

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
داداش خیلی با این مطلب حال کردم دمت گرم . به منم سر بزن **********************
  • Virus32
  • نورالدین عبدالله زاده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام دوست عزیم

    من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی .هیچ چیز مثل این نیست که با یه مطلب زیبا تو هر زمینه ای دل بازدیدکنندگان رو بدست بیاری واقعا مطالبت زیباست.دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم یادت نره ،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبلاگم ******************** هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

    منتظرت هستم

    [قلب][قلب][گل]

    سلام
    داداش گلم وب خیلی باحالی داری من  خیلی از پستات استفاده کردم خیلیم خوب بودن واقعا ممنونم. خسته نباشی 
    وبت عالیه! فوق العاده! از اینکه همچین وبی طراحی کردی تبریک میگم! انشالله همیشه موفق باشید و به مراحل بالا پیش برید!
    واسه سی پی یو مشکل پیش نمیاد؟زیادی سریع شده :)
    Virus32 Virus 32 :
    نه عزیز ربطی به سی پی یو نداره ;)
    سلام سرعت من بالا که نیومد هیچ کمترم شد!!!!!! چرا؟
    Virus32 Virus 32 :
    بعد از اعمال تغییرات مرورگر خودتون رو باید مجددا اجرا کنید
    داداش این عبارت رو نداره!!
    Virus32 Virus 32 :
    خوب باید ایجاد کنید
    سلام
    میخواستم بدونم چه طوری آیکونی رو در کنار عنوان وبلاگم بزارم(fivicon)
    دستور html برا قالب وبلاگش چیه(چی بنویسم)
    Virus32 Virus 32 :
    آی کون مورد نظرتو تو یه سایتی آپلود کن لینک مستقیمش رو در کد زیر قرار بده
    <link href="لینک مستقیم آی کون" rel="SHORTCUT ICON">
    کد رو بعد از تگ زیر در کدهای قالبت قرار بده
    <body>

    داداش لایک داری واقعا مطالبت عالیه
    new-
    این - هم باید باشه یا پاکش کنم وقتی عبارتو اضاف میکنم
    Virus32 Virus 32 :
    نه دیگه اونها مسیر بودن
    برای مثال:

    - New :Boolean :content.interrupt.parsing :true
    کلیک راست میکنی از قسمت New  گزینه ی Boolean رو انتخاب میکنی بعد عبارات content.interrupt.parsing رو مینویسی و در آخر هم بر روی true تنظیمش میکنی!!!



    سلام داش یه سوال داشتم
    این کادر هایی که درست میکنی و متن ها رو داخلش مینویسی چطوری درستش میکنی ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش
    تو مدیریت من وجود داره
    تعریف شده است
    چطور میشه این تنظیمات رو برای گوگل کروم انجام داد
    با کمال تشکر
    Virus32 Virus 32 :
    راستش نمیدونم
    خودم تا جایی که بتونم ازش استفاده نمیکنم
    گوگل کروم با همه خوبی هایی که داره از نظر هک و امنیت بدرد نمیخوره !!!
    سلام برا من که جواب داد دستت درد نکنه
    واقعا سریع شده اشکالی ایجاد نمیکنه؟؟؟؟؟؟
    میشه توضیح بدی اون قسمت که وارد میشه وظیفش چیه و این قسمت هارو چرا باید اضافه کرد شما از کجا فهمیدید؟؟؟؟؟
    باز هم ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه هیچ اشکالی ایجاد نمیکنه
    خط درخواست رو فعال کرده و درخواست هارو هم کاهش میدیم
    (انگار از یک لوله آب بجای حجم بیشتر از فشار بیشتر استفاده کنیم)
    که باعث میشه هم از حجم نت کمتر مصرف بشه هم اینکه سرعت بره بالا
    در کل مرورگر رو برای نت ایران ست میکنیم

    سلام
    میشه در کار اینا یکم توضیح بدی اینا تو تنظیمات چیکار میکنن؟چرا فایر فاکس خودش اینا بطور پیشفرض نزاشته؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اینا یسری از تنظیمات اضافی هستن برای نت های پر سرعت و با کیفیت که موزیلا بطور پیش فرض از بیشترین حد کیفیت نت استفاده میکنه
    ولی چون ما به این کیفیت اضافی در ایران احتیاجی نداریم (یعنی وجود نداره که احتیاج داشته باشیم) ما این تنظیمات اضافی رو غیر فعال میکنیم و یا مقدارشون رو کم و زیاد میکنیم
    توضیح تخصصیش بحث طولانی خواهد داشت هر خط از تغیراتی که انجام دادیم یک صفحه توضیح داره
    Navigation to the webpage was canceled
    برای من این پیام میاد
    Virus32 Virus 32 :
    بزا بیاد
    اینتر کنید و قسم بخورید که مواظب رفتار خود هستید :)
    خخخخخخخخ
    مرسی :)
    سلام....
    :)
    1. من کلیک راست میکنم تا ریست رو بزنم کلید ریست هست اما کمرنگه و نمیشه روش کلیک کرد....باید چی کار کرد تا امکان کلیک بر روش پیش بیاد؟
    :)
    ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    گزینه ای که دستکاری کردین رو انتخاب کنید و بعد روش کلیک راست کنید
    اگه روی گزینه ای که دستکاری نشده کلیک راست کنید ریست غیر فعال میمونه
    در صورت اضافه کردن گزینه
    در قسمت خالی کلیک راست کنید ، اگه گزینه ای اضافه یا کم کرده باشین در اون صورت ریست فعال خواهد بود!!!
    برای دسترسی به فضای خالی در قسمت جستوجو یه عبارتی رو الکی تایپ کنید تا فضای خالی ایجاد بشه :)
    داداش اون باید 8 بمونه یا تغیرش بدیم به جند تغیرش بدیم لطفا جوابشو ی به جیمیلم یا همین جا بدین
    پستو آ| کن
    تو آخرین ورژن فایرفاکس چیزی به اسم :
    network.http.pipelining
    وجود ندارع :/
    ببخشید میشه فیلمشو بذارید
    پبرا من اصلا آن دو کد بالایی هم نداشت
    با تشکر
    مطالب واقعا عالیه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    تو این وب چیزی به نام ظبط فیلم نداریم :(‌ همه چیز بصورت متنی قرار میگیره 
    دقیق بگو کجاشو مشکل داری تا بهت بگم
    سلام. لطفا جواب بدید مهمه . سرعت افزایش پیدا نکرده. همه کار هارو کردم. مرورگر بستم و دوباره باز کردم نشد
    سلام داداش
    من اونارو پیدا نکردم
    یعنی وجود ندارن
    چیکار کنم؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اون نام هارو شما خودت باید ایجاد کنی
    و مقادیری که گفته شده رو بهش بدین
    سلام دادا کلا واسه من تو اون قسمت همچین چیزین نداره که تغیرش بدم 
    network.http.pipelining.maxrequests
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اگه پیدا نکردی اشکالی نداره و بصورت دستی ایجادشون کن
    بعدا شروع کن به دادن مقادیر گفته شده به چیزایی که ایجاد کردی
    داداش رمز مطالبت چنده؟؟؟؟

    سلام ببخشید یه مشکل داشتم این کد هار اصلا تو مرورگر من نبود و نمیدونم از کجا این هارو اضافه کنم

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    بعضی از این موارد بصورت پیشفرض موجود نیست
    و همونطور که گفتین خودتون باید اضافه کنید
    برای اینکار باید کلیک راست کنین
    و از قسمت new مورد رو اضافه کنین و مقادیر پیشفرض رو به مقادیر گفته شده تغییر بدین
    بهتره که یه خرده پست رو با دقت مطالعه کنین

    داداش این کدمحشره یعنی میشه تااخرهمینطوری بمونه

    سلام دادا من فایرفاکسم اپدیته اینا نیس توش :/

     

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    کامنت های قبلی رو بخون
    باید این مقادیر رو بصورت دستی اضافه کنی

    ویروس جان ایا امکانش روی گوشی هم هست

     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آره میشه

    اقا من این روش رو روی گوشی تست کردم جواب داد به بقیه هم توسیه میکنم انجام بدم.

    نکته:==> جناب ویروس بالا گفت بود که مقادیر رو Trueکنید شما اگه اون مقادیر رو جستو جو کنید پیدا نمیکنید. پس باید ایجادش کنید.

    به امید موفقیت........  :)

    ..

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    قربونت:)

    Attacker من تو آزاد راه سوال پرسیدم میشه اونجا جوابی بدی ممنون میشم

     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    عزیز، کامنتتو پین کردم برای مستر کدر، به زودی تاییدش می کنه...

    واسه کروم چی؟

    Virus32 Black Hat :
    نمیدونم
    استفاده نکردم

    that was perfect

    سلام ویروس مطالبت مث همیشه عالیه.

    اگه بدونی( امن ترین) مرورگر کدومه؟

    سلام ویروس مطالبت مث همیشه عالیه

    اگه بدونی (امن ترین)مرور گر از لحاظ امنیت کدومه ؟

     

    Virus32 MicRoB 32 :
    Tor Browser 
  • Virus32
  • خسته نباشید دوستان
  • سلام عزیزان من حالتان چطور است امیدوارم حر جای دنیا باشید سلامت و سر زنده باشید

     

    لطفا توضیح دهید

  • Virus32
  • ژنرال چونگ یونگ
  • سخته :(((

    Virus32 ولم کنید (: :
    کجاش مشکل داری؟
  • Virus32
  • ژنرال چونگ یونگ
  • کلن نفهمیدم 

    Virus32 ولم کنید (: :
    این مال سیستمه ها!
    برو تو اون تکست باکس بالای مرورگرت(فایرفاکس) بعد اینو بنویس و مراحل رو پیش بگیر...:
    about:config

    تکست بنی اونجا ک ادرس سایتو زده؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    آره
    Proceed with Caution

    Changing advanced configuration preferences can impact Firefox performance or security.

    Warn me when I attempt to access these preferences

     

     

    چرا دقیقن اینو داد؟

    Virus32 ولم کنید (: :

    Advanced رو بزن

    برا سیستم ینی برا pc ؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    اره

    اکپت ریسک و کانتینیو داره 

    Virus32 ولم کنید (: :
    کانتینیو دیگه

    ینی چی مقادیر پیش فرض رو تغییر بدم ؟

    سلام

    من داخل مرورگرم کلی اطلاعات و پسورد ذخیره کردم

    همه ی اکانتام داخلشن

    وقتی این کارو انجام بدم از بین میرن؟؟؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    سلام فکر‌ نکنم چیزی بشه

    مستر ویروس

    فایرفاکس الان خیلی فرق کرده

    میشه پست جدید بزاری یاد بدی؟

    واقعا بهش نیاز دارم

    باتشکر

    سلام داش ویروس الان این کارایی که گفتی رو کردم ولی الان میخوام به یه سایت که قبلا میرفتم برم این ارورو میده

    https://bayanbox.ir/download/9008359117709240347/Capture.jpg

    این عکسشه

    رسیدی یه نگا بنداز ببین مشکل از کاراییه که من کردم یا ارورش از یه جا دیگس  اگه مال یه چیز دیگس میتونی به مبگی چیکار کنم

    پ.ن: سایته تو ایران تحریمه مجبور شدم dns پی سی رو عوض کنم ممکنه از اون باشه؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی