وقتی هک شدیم چه کنیم؟ :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

بیشتر ما هنگام استفاده از اینترنت میتوانیم تغییرات جزئی و کلی که بطور غیر معمول در سیستم مان رخ میدهند را تشخیص دهیم. دلیل برخی از این تغییرات ممکن است خود سیستم و یا کم و زیاد شدن سرعت اینترنت ایران باشد. ولی برخی ممکن است بخاطر عوامل خارجی مانند نفوذ یک هکر به سیستم شما و یا نفوذ یک نرم افزار جاسوسی از طریق سایت های نا امن و غیره باشد

بیشتر تغییرات جزئی هنگام هک شدن عبارتند از :

کاهش غیرعادی سرعت اینترنت و رایانه شما ، کاهش بسیار کم وضوح صفحه نمایش ، شنیده شدن صدای "بیپ"  ، چشمک زدن صفحه نمایش ویا دیده شدن صفحه سیاه رنگ در یک لحظه ، باز و بسته شدن برنامه ها بطور خودکار ، غیر فعال شدن تسک منیجر ، غیر فعال شدن ماوس و ...

حال فرض کنید در برابر یک هکر قرار گرفته اید و سیستم شما در معرض خطر است.

Virus32

1 - خونسردی خودتون رو حفظ کنید و هیچوقت سیستم خود را خاموش نکنید ، افراد زیادی بر این باورند که هنگام هک شدن بهتر است سیستم خود را خاموش کنند. ولی ...

بیشتر نرم افزار های هک وقتی در سیستم شما آپلود میشوند " وارد سیستم شما میشوند" پس از ورود، سریعأ اجرا نمیشوند و منتظر میمانند تا شما با یک اشتباه کوچک خودتان آنها را اجرا کنید. مانند ندانسته کلیک کردن بر روی آنها و ... این برنامه ها بیشتر ویژه گی آوتوران دارند یعنی هنگامی که شما سیستم خودتون رو روشن میکنید این برنامه ها هم خود به خود همراه ویندوز اجرا میشوند.

پس شما اگر قبل از پاک سازی سیستم خود از این برنامه ها آن را خاموش کنید پس از روشن کردن این برنامه های مخرب شروع به کار خواهند کرد و با چند کلیک شما، به تمام قسمت های مختلف ویندوز نفوذ کرده و مشکل را چند برابر خواهند کرد.

2 - اولین قدم خاموش کردن مودم خود است . اگر مودم شما دکمه خاموش ندارد کابل پورت آن را از دستگاه جدا کنید. با این کار ارتباط سیستم شما با هکر خود به خود قطع خواهد شد و دیگر هکر نمیتواند فعالیت بیشتری انجام دهد.

از این پس شما فقط باید تلاش کنید بد افزار های هکر را از سیستم خود پاک کنید.

3 - سعی کنید هرگز دوبل کلیک نکنید و بجای آن ابتدا کلیک راست کرده سپس گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. یعنی تمام کارهای شما با تک کلیک انجام شود.

4 - کوکی های خود را پاک کنید بیشتر بدانید

"کاربرد دیگر کوکی ها، امکان ردگیری فعالیت‌های کاربران است"

5 - اگر سیستم شما آنتی ویروس ندارد سعی کنید هرچه زودتر یک آنتی ویروس نصب کنید و سیستم خود را اسکن کنید.

6 - به Run بروید و عبارت prefetch را تایپ کرده اینتر بزنید و تمام فایل های موجود را پاک کنید.

"از طریق Start در گوشه پایین سمت چپ و یا با فشار دادن کلید های ترکیبی ویندوز + R میتوانید به قسمت ران بروید"

7 - دوباره به Run بروید و اینبار %temp% را بنویسید و اینتر بزنید و تمام فایل های موجود را پاک کنید
8 - اگر سرعت سیستم شما بسیار کم شده بر روی نوار وظیفه ی پایین کلیک راست کنید و گزینه Task manager را انتخاب کنید در صفحه باز شده به تب processes رفته و به برنامه های در حال اجرا خوب دقت کنید در این قسمت اگه برنامه ی مشکوکی دیدین با انتخاب گزینه End task برنامه را متوقف کنید.
برنامه های مشکوک چند ویژه گی دارن :
1 - برنامه هایی که شما هیچ آشنایی با آن ندارید
"برنامه هایی که خودتان نصبشان نکرده اید"
2 - بیشتر این برنامه ها اسم های عجیب غریبی دارند
" مانند regeditmns.exe ، sdfgh.exe "
3 - برنامه هایی که فرمت bat دارند
" تمام برنامه هایی که فرمت bat دارند را متوقف کنید مانند: name.bat و ..."
9 - اگر آنتی ویروس ندارید بطور دستی ویروس ها را پاک کنید. برای اینکار تمام گزینه های هیدن ویندوز خود را غیر فعال کنید و به قسمت های مختلف رفته و برنامه های مخرب را پاک کنید.
برنامه های مخرب اسم های عجیب غریب دارند . بیشتر بصورت هیدن (مخفی) هستند . حجم بسیار کمی دارند و یا اصلا حجم ندارند. برخی با فرمت ini و برخی exe هستند. بیشتر این برنامه ها دو یا سه قسمت دارند برای مثال وقتی شما فایل مشکوکی به اسم Virus32.exe را یافته و پاکش کردین در همان قسمت دنبال فایل دیگری به اسم Virus32.ini باشید و آنرا هم پاک کنید که احتمالا قسمت دوم یا سوم آن مخفی نیست وحجم هم دارد.
10 - اگر بجای آنتی ویروس از روش 9 استفاده کردید تمام قسمت های ویندوز خود را خوب بگردید و پس از اطمینان کامل سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید.
پس از راه اندازی مجددا روش 9 را پیش بگیرید و دوباره تمام قسمت ها را با تک کلیک بررسی کنید.
11 - اگر وضعیت سیستم شما خراب تر از این حرفاست سیستم خودتون رو خاموش کنید هارد خود را از کیس جدا کنید و به سیستم دیگری به عنوان حافظه جانبی وصل کنید سیستم را روشن کنید و هنگام بالا آمدن ویندوز شیفت را نگه داریدمنتظر بمانید ویندوز به طور کامل اجرا شود بعد شیفت را رها کنید سپس با آنتی ویروسی که در سیستم نصب است هارد خود را اسکن کنید.



1 - به ران بروید Run و در آنجا عبارت Msconfig را تایپ کرده اینتر بزنید. از صفحه باز شده به تب Startup رفته و برنامه های غیر ضروری را غیر فعال "Disable" کنید

این پست باز هم آپدیت خواهد شد!!!

نظر (۱۳۱)

  • Virus32
  • آرین نرم افزار
  •  عالی. خیلی مفید بود
    Virus32 Virus 32 :
    دمت گرم خیلی مفید بود
    Virus32 Virus 32 :
    فدات 
  • Virus32
  • بانوی باران
  • سلام خیلی عالی بود
    خیلی مفید بود . خیلی کمک کرد
    جالب بود . ممنون 

    راستی قالب خیلی قشنگی دارید
    عالی بود برادر خدا خیرت بده به این احتیاج داشتم
    Virus32 Virus 32 :
    فدات عزیز :)
    dametgarm bahal bud estefade kardam:)
    ایول دمت گرم یه دونه باشی
    به من هم سربزن
    مرسی از اطلاعاتی ک در اختیارمون قرار میدین . :)
    خیلی خوب بود
    اولین باربود این اطلاعاتو میدیدم
    مر30
    اطلاعاتت فوق العاده بود مخصوصا برای منه مبتدی

    عالیییییییییییییه





    من خاموش کردم بایدچیکارکنم?
    Virus32 Virus 32 :
    توی Run عبارت msconfig رو بزن و برنامه هایی که اجرا شدنشون مهم نیستن رو غیر فعال کن " تیکشون رو بردار"
    سیستم رو ریستارت بده و موقع بالا اومدن ویندوز کلید شیفت رو نگه دار
    بعد از اینکه ویندوز بطور کامل لود شد شیفت رو رها کن و اگه آنتی ویروس داری سیستم رو اسکن کن در غیر این صورت هم از روش 9 استفاده کن.
    وقتی به یه سیستم ویروسی آنتی ویروس نصب میکنیم اون آنتی ویروس نمیتونه به طور کامل ویروس ها رو از بین ببره
    بخاطر همین بهتره دو یا سه بار سیستم رو به طور کامل اسکن کنی.

    همه برنامه ها مهمن. درضمن قبل خاموشکردن شماره 8روانجام دادم واینترنت هم قطع کردم ولی شکل مرورگرام عوض شده وهرچی دانلود می کنم ویروسی هستش
    Virus32 Virus 32 :
    شماره هشت فقط برای اینه که بعدش بتونی به روش شماره نه بد افزار هارو پاک کنی چون هر نرم افزار یا بد افزار هنگام اجرا ، حذف نمیشن. یعنی بعد از روش هشت باید روش نه رو هم پیش بگیری
    من تجربیاتم در همین حد بود
    ولی بهتون پیشنهاد میکنم یه سر به این صفحه هم بزنید اطلاعات خوبی داره

    سلام استاد خخخخخ عالیه خیلی عالی دمت گرم واقعا افتخار میکنم که استادمی درضم ندادا تورو خدا تورو به جون هر کی رو که دوست داری به لوکس بلاگ هم بیشتر بیا تورو خدا ممنونم دوستت دارم سهند هستم شاگرد قدیمی خخخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    سلام سهند جان مرسی
    چشم حتما به اونجاهم سر میزنم
    یکم سرم شلوغه فعلا
  • Virus32
  • داداش نخود
  • کاش من هک بشم (-:
    Virus32 Virus 32 :
    خخخخخخخخخ
    ای از دست تو =))
    ممنون مفید بودش D:
    Virus32 Virus 32 :
    ;)
    سلام داش
    تو یکی از پست ها یکی نظر داده بود که چیکار کنیم سرعت سیستم رو افزایش بدم ؟
    شما هم لینک این پست رو بهش داده بودی
    من پاک کردم ولی الان سیستمم مشکل پیدا کرده قسمت عکس و اهنگ و این چیزای فابریک سیستمم خراب شده
    چیکار کنم درست بشه ؟

    http://s5.picofile.com/file/8170151134/Untitled.jpg
    این رو ببین
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    مگه چه چیزهایی رو پاک کردی؟
    شما تمام فایل های هیدن موجود در این پوشه هارو حذف کردین که نباید فایل های desktop.ini رو پاک میکردین این فایل ها آیکون این پوشه هارو تعیین میکنن
    اگه هنوزم درست نشده اسم ویندوزت رو بگو تا براش کدهای اون قسمت هارو آماده کنم
    سلام داش
    والا نمیدونم دیگه چی پاک شد چی نشد فقط ctrl+all زدم
    بعد هم shift + delete
    ک دیدم خراب شد
    هنوز هم بر نگشته و درست نشده
    ویندوز 8 هست ممنون میشم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    منظورم این بود که محتویات کدوم پوشه ها رو پاک کردی این اتفاق افتاد؟
    چون قسمت هایی که گفتم رو خودم هر هفته پاک میکنم و تا حالا همچین مشکلی برام پیش نیومده!!!
    روی Libraries کلیک راست کن و تنظیمات رو به حالت اولیه برگردون ببین درست میشه

    سلام
    ن داش درست نشد
    هر چی بالا بود رو زدم پاک کردم
    به جز اون task manager
    به اون دیگه دست نزدم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    در این مشکل آیکون پوشه ها پاک شده
    میدونی که برای هر پوشه میشه یه آیکون انتخاب کرد
    با کلیک راست کردن و رفتن به Properties و ...
    وقتی برای پوشه ای آیکون انتخاب میشه درون اون پوشه ها یسری کد مثل کدهای زیر بوجود میاد

    [.ShellClassInfo]
    LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21791
    InfoTip=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-12690
    IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-189
    IconFile=%SystemRoot%\system32\shell32.dll
    IconIndex=-238

    یعنی اگه این کدهارو توی یه نوت پد کپی کنیم و با فرمت ini درون پوشه ای ذخیره اش کنیم آیکون پوشه به آیکون تعریف شده درون کدها تغییر خواهد کرد.
    وقتی آیکون رو خودمون بصورت دستی عوضش میکنیم این فایل ini درون پوشه خودکار و به صورت هیدن "مخفی" ایجاد میشه با اسم Desktop.ini که اگه این فایل پاک بشه آیکون پوشه به حالت اولیه برمیگرده
    چیزی که برای من خیلی عجیبه اینه که من تو پست بالا سه پوشه %temp% و recent و prefetch رو گفته بودم که از ران بصورت کامل پاک کنید که در این پوشه ها این فایل ها اصلا وجود ندارن
    و اینکه برای پاک کردن ویروس ها گفته بودم که ویروس ها اسم های عجیب غریب دارند و یک فایل exe هم نام هم کنار آنها وجود دارند
    تعجب میکنم که چطور و کجا این فایل ها رو پاک کردی با توجه به این پست :!
    همونطور که گفتم میتونی یه نت پد باز کنی و کدهایی که بالا گفتم رو توش کپی کنی و با فرمت ini درون پوشه Videos قرار بدی.
    برای پوشه های موزیک و تصاویر و داکیومنت از همین کدها استفاده میکنیم با این فرق که عددی که در خط آخر کدها وجود داره رو تغییر میدیم بصورت زیر

    Documents = 235
    Pictures = 236
    Music = 237


    سلام داش مرسی ولی اصلا باز نمیشه پوشه ک بخوام داخلش قرار بدم وقتی کلیک میکنی روش ارور میده ( ارور 1 ) و وقتی گزینه properties رو میزنم بازم ارور میده ( ارور 2 )
    ممنون میشم بیای یاهو راحت تر حرف بزنیم

    ارور 1 : http://s4.picofile.com/file/8170859868/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1_1.jpg

    ارور 2 : http://s4.picofile.com/file/8170859892/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1_2.jpg
    Virus32 Virus 32 :
    در ریجستری کلید زیر رو پیدا کن
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\FileSystem
    و ببین مقدار Win31FileSystem صفر باشد اگر صفر نبود به 0 تغییرش بده
    مرسی داش دمت گرم هم وبت عالیه هم خودت حل شد مرسی
    من که خوشبختانه دوتا انتی ویروس قوی دارم
    نود32
    و
    فایروال کومودو
    بازم احتمالش هس تروجان و یا کیلاگر و اینا باشن تو سیستمم؟؟
    الان که گشتم هیچی نبود
    Virus32 Virus 32 :
    نه فکر نکنم تو سیستم تو چیزی باشه :)
    سلام من دقیقا این اتفاق برای تبلتم پیش اومده. اشتباه منم همین بود که هم اونو اجرا کردم و هم سرسع سیستم رو خاموش کردم . حالا هم هر وقت تبلتم رو روشن می کنم اونم ران میشه و از باز کردت برنانه های دیگه جلو گیری میکنه . چکار کنم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بطور کامل از نت خارج شین و سیستم رو رستارت کنید و هنگام بالا آمدن ویندوز کلید شیفت رو نگه دارین و بقیه چیزایی که بالا گفتم
    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دمت گرم داداش
    خیلی کارت عالیه
    موفق باشی
    سلام دادا من زدم روی ی لینکی یهو سیستمم خاموش شد بدش روش کردم دیدم رمز عبورم عوض شده هرکارم میکنم نمیتونم برم تو سیستمم چیکار کنم میشه لطفا راهنمایی کنید؟
    سلام دادا من زدم روی ی لینکی یهو سیستمم خاموش شد بدش روش کردم دیدم رمز عبورم عوض شده هرکارم میکنم نمیتونم برم تو سیستمم چیکار کنم میشه لطفا راهنمایی کنید؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    احتمالا به کمک کارت پستال ها هک شدین
    اونها مثل بت ها فقط رمز سیستم رو عوض میکنن
    پست هک سیستم رو بخون سیستم خودت رو هک کن
    اگه توی task managerاشتباهی یه برنامه دیگ رومتوقف کنیم چطوری بایدبه حالت اولش برش گردونیم؟؟:(( من یه برنامه دیگ رواشتباهی زدم
    Virus32 Virus 32 :
    اگه برنامه لازم بشه خودش دوباره اجرا میشه از برنامه های ویندوز نترس فوقش بعد از یه ریستارت دوباره اجرا میشه
    سلام ببخشید من قبلا هک شده بودم اما به تنظیمات کارخانه برگردونده بودمش حالا باید چی کار کنم؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    باید از نو تنظیمات رو شخصی سازی کنی
    میشه دقیق بگید باید چه کار کنم؟
    Virus32 Virus 32 :
    نه نمیشه :)
    چرا نمیشه؟
    Virus32 Virus 32 :

    چطوری سیستم رو به تنظیمات کارخانه بازگردانی کردین؟
    گوشی تون هک شده بود یا سیستمتون؟
    الان دقیقا مشکلتون چیه؟ برنامه هاتون مشکل داره یا گوشی یا سیستمتون؟
    خوب یکم بیشتر توضیح بدین بدونم مشکلتون چیه تا بتونم کمکتون کنم
    اگه اروری میده متن ارور رو هم حتما اینجا بنویسید
    من خودم میدونم کی هکم کرده و اطلاعات گوشیم رو قبلا برداشته بوده من هم گوشیم رو به تنظیمات کارخانه برگردوندم حالا میشه بگید باید چه کار کنم تا امنیت گوشیم بالا بره یا از چه برنامه ای استفاده کنم.
    Virus32 Virus 32 :
    از گوشی سر درنمیارم
    سلام
    دادا یه سوالی واسم پیش اومده بود که مربوط به هک کردنم میشه
    آغا اول بگو میشه با آی پی کسی مودم اونو ریست کرد؟؟ و اینکه اگه مشه نحوه ی این کارو بزارید مرسی البته واسه این که اطلاعات بره بالا نه این که خدای ناکرده کسی رو باهاش این کارو انجام بدیم مرسی
    :D
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بله میشه
    آموزشش تو وب هست یه دور بزن پیدا میکنی
    سلام
    داش جان تو گشتم نبود حالا شما حال داشتی لینک کن مرسی
    آخه بد درگیرشم میخوام بینم چیکار کرده ناکس خخخخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    سلام اجازه کپی هست؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام بفرمایید :(
    سلام ویروس جان مفید بود
    من یه بار رفتم به اینترنت برای دانلود نرم افزار اما وقتی بر روی اولین سایت کلیک کردم خود به خود یه فایلی رو دانلود کرد
    حالا 10 ماهی میشه که توی کامپیوترم است
    امش"(نامشخص)"حجمش"(0)"
    هرچی پاک میکنم نمیشه اسمشو عوض میکنم بازم نمیشه
    میترسم یه روزی آسیب برسونه در ضمن آیکونش سفید رنگه و کامپیوترم رو زشت میکنه خودشم تو دسکتاپ سیو شده و انتقال داده نمیشه
    فرمتش رو توpropertisنوشته file و هرچه hiddenمیکنم بازم نمیشه اگه راهنماییم کنی ممنون میشم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    اسمش فارسیه؟ !!!
    توی درایو سی و ریجستری اسمش رو جستوجو کن هر جا پیداش کردی پاکش کن
    ابتدا باید فایل های اصلی شو پاک کنی بعدا میتونی خودشو پاک کنی
    توی پوشه prefetch یه فایلی با نام و فرمتPfPre_304b7f7c.mkd هست
    که هرچی پاکش می کنم پاک نمیشه

    -واینکه به صورت خلاصه اگه میتونی و وقت داری توضیح بده ریجستری چیه و از کجا باید برم به اونجا؟
    Virus32 Virus 32 :
    اون فایل رو لازم نیست پاک کنی سری بعد پاک میشه خودش
    این پست رو بخون دومین دستور ریجستری هستش
    سلام ویروس ممنون از مطلب مفیدت
    یه سوال داشتم
    یه مدتیه یه اکانت توی ویندوز من درست شده به اسم emperorteam
    هر بار هم که اکانتو پاک میکنم بعد از یکی دو هفته دوباره میاد
    تغییر خاصی هم در سرعت کامپیوتر و... بوجود نیومده
    من هک شدم؟؟؟!!!!
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    احتمالش هست
    اسم یه تیم هک و امنیت ایرانیه
    هرچند من تا حالا حرکت خاصی ازشون ندیدم ولی احتمالش هست
    هه عالی بود ولی حیف که این دختره همه وسایل های وبتو کپی کرده و بهم فروخته خب منم هکش کردم

    در ضمن میشه کد ضد هک میهن بلاگ رو هم بزارین/؟
  • Virus32
  • seduction the hacker
  • خسته نباشید .
    یه سوال داشتم توی مرحله ی 11 دقیقا چرا کلید shift و بگیریم؟
    اگه میشه توضیح بدید؟
    Virus32 Virus 32 :
    با اینکار اتوران ها اجرا نمیشن
    اون فایلی که هنگام اجرای ویندوز به ویروس دستور اجرا شدن میده اجرا نمیشه
    سلام ویروس جان ممنونم اطلاعاتت واقعا عالی هستن ولی من یه مشکل با کامپیوترم دارم . بیشتر برنامه هایی رو که باز میکنم ارور میده مثلا وقتی میخوام اینترنت اکسپلورر رو باز کنم این میاد :
    c:/program Files/Internet Explorer/IEXPLORE.EXE is not a valid win32 application.
    Virus32 Virus 32 :
    http://www.cnet.com/forums/discussions/msconfig-not-working-103751/
    http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie8-windows_other/iexplorerexe-is-not-a-valid-win32-app/e1cfd2df-84aa-4164-919a-f918ab0a1548
    http://www.geekstogo.com/forum/topic/197154-is-not-a-valid-win-32-application-resolved/
    سلام ببخشید من یه سوال داشتم اون هم این است که من با تبلتم وارد یک سایت شدم بعد فهمیدم که یک چیزی دارد دانلود می شود. وقتی دانلود کامل شد دانلود را باز کردم و برای کنجکاوی برنامهی دانلود شده را نصب کردم. اما دیگر تنزیمات تبلتم بالا نمی آمد و به جاش یک صفحه یی باز می شد که بزرگ نوشته بود اینتر پول.بعد زیرش اسم تبلتم ومدلش نوشته بود و یه چیز دیگه که نفهمیدم .همون برنامه هم که که باز می کردم همون اینتر پول می امد بعد یک هفته همه برنامه ها م از بین رفت و فقط یه چیز مسخره میآمد حالا باید چه کارکنم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    شرمنده من از اندروید سردرنمیارم
    عقب مونده گیه ولی من هنوز خودم وارد دنیای اندرویید نشدم :(
  • Virus32
  • لطفا جواب بدید
  • سلام من هک شدم و ویندوز عوض کردم آیا باز دسترسی به سیستم من هست ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بله
  • Virus32
  • لطفا جواب بدید
  • سلام داداش لطفا جواب منو بده دیگه کامنت گذاشتم جواب ندادی

    وقتی هک شدیم ویندوز عوض کنیم چی میشه آیا دسترسی قطع میشه ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    نه ، بعد از عوض کردن ویندوز باز هم احتمال داره دسترسی مجدد داشته باشه
    ممکنه بد افزار تو درایو های دیگه ات کپی شده باشه که بعد از عوض شدن ویندوز هم پاک نمیشه
    در این صورت با عوض کردن ویندوز هم اگه کل هارد تصفیه نشه باز هم .....
  • Virus32
  • لطفا جواب بدید
  • واقعاااااااا :(((((((((((((((((((((((((((((((

    داداش ترخدا کمکم کن من چیکار کنم الان دقیقا با انتی ویروس کل سیستم

    اسکن کردم هیچی نداشت با نرم افزار انتی تروجان هم همینطور هیچی نبود

    چیکار کنم :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    Virus32 Virus 32 :
    خوب پس دیگه تمومه دیگه عزیز نترس اتفاقی نمیوفته
    هک شدن به این سادگی هاهم نیست
  • Virus32
  • لطفا جواب بدید
  • من واقعا خیلی نگرانم :(

    از کومودو چی استفاده کنم اسکن کنم باهاش سیستممو خوبه نشون میده بد افزار هارو ؟
    Virus32 Virus 32 :
    آره اونم برنامه خوبیه
    مئبایلم خاموش شده حالا که روشنش کردم تو حالت روشن شده مونده توروخدا بگو باید چیکار کنم
    Virus32 Virus 32 :
    خاموشش کنن هههههههه
    من از موبایل سر درنمیارم عزیز 1100 بگیر خیالتو راحت کن اس ام اس هم داره D:
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دمت گرم خدا خیرت بده مطالب ارزنده و مفیدی لطفا به وبلاگ منم سر بزن همچنین شما دوستان *********************خوشحال میشم
    سلام ویروس جان
    دیروز به طرز وحشت ناکی لپ تاپم هنگ کرد همین که یه راس کلیک کردم صفحه هی میرفت و هی میومد نمیتونستم هیچ کاری بکنم حتی کی بوردمم کار نمیکرد مجبور شدم خاموشش کنم حتی از اینترنت هم جدا شدم بازم که باز شد دیگه هیچی تنظیماتش به هم خورده بود راستش هر کاری که این جا گفته بودی کردن حتی ویروس کشم هم فعال بود یه بارم اسکن کردم.
    ولی توی پوشه prefetch یه فایله که اصلا پاک نشد و یه فایلایی هم هستم که بلا فاصله بعد از پاک کردن ظاهر شدن
    PfPre_304b7f7c.mkd اصلا پاک نشد
    DLLHOST.EXE-5E46FA0D.pf بلافاصله ظاهر میشه
    ویروس جون اگه تویی تورو خدا شوخی نکن باهام و اگه تو نیستی راهنماییم کن ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش
    من از این شوخیا هیچوقت نمیکنم
    باور کن اکثرا وقت غذا خوردن ندارم چه برسه به ....
    اون دوتا فایل هم باید باشن نترس بد افزار نیستن
    سلام، گوشیم هک شده، چون گاه و بیگاه عکس یک آقای ناشناس میاد تو گالری عکسام( منم مرتب پاکش می کنم اما بعد مدتی همون عکس رو دوباره میبینم)، مشخص هم نیست از کدوم اپلیکیشن رسیده و محل ذخیره اش کجاست( زیر پوشه ی عکس های گالری محل ذخیره ی عکسها هست جز عکس این آقا). در حین جستجو تو اینترنت واسه پیدا کردن راه خلاصی از این مزاحم بودم که پیامی رو صفحه ی گوشیم اومد بالا ، نوشته بود شنود از راه دور ، لطفا بگید چطور میشه گوشی هک شده را از هکر پس گرفت
    سلام، گوشیم هک شده، چون گاه و بیگاه عکس یک آقای ناشناس میاد تو گالری عکسام( منم مرتب پاکش می کنم اما بعد مدتی همون عکس رو دوباره میبینم)، مشخص هم نیست از کدوم اپلیکیشن رسیده و محل ذخیره اش کجاست( زیر پوشه ی عکس های گالری محل ذخیره ی عکسها هست جز عکس این آقا). در حین جستجو تو اینترنت واسه پیدا کردن راه خلاصی از این مزاحم بودم که پیامی رو صفحه ی گوشیم اومد بالا ، نوشته بود شنود از راه دور ، لطفا بگید چطور میشه گوشی هک شده را از هکر پس گرفت
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    از گوشی زیاد سر درنمیارم
    سلام
    خواهش میکنم یکی جواب منو بده
    من تهدید شدم که هک میشم..گوشیمو اگه فلش کنم دسترسی اون فررد به من قطع میشه؟
    Virus32 Virus 32 :
    آره
    من از طریق یه برنامه هک شدم سری هم گوشیمو خاموش کردم نمیدونم الان چی میشه دوسه تا عکس فیلم هم تو گوشیم داشتم که شخصی بود ولی نیست
    الان باید چیکارکنم
    Virus32 Virus 32 :
    باید دیتا تو خاموش میکردی قبل خاموش کردن گوشیت
    باید دعا کنی حذف شده باشه
    اگه فک میکنی ازت دزدی شده الان تنها راه شکایته!!!
    ❤️❤️❤️❤️❤️
    سال نو مبارک
    انشاالله که سال ١٣٩٦ برای شما سال پراز پیشرفت و موفقیت و سلامتی باشه
    براتون دعا میکنم که به انچه که لایقش هستید برسید
    ❤️❤️❤️❤️❤️

    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    سلام عزیز سال 9 شما همه مبارک برای شما هم لحظات خوبی رو ارزومندیم.
    ❤️❤️❤️❤️❤️
    سال نو مبارک virus32 عزیز
    انشاالله که سال ١٣٩٦ برای شما سال پراز پیشرفت و موفقیت و سلامتی باشه
    براتون دعا میکنم که به انچه که لایقش هستید برسید
    ❤️❤️❤️❤️❤️

    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    سلام عزیز ممنون سال نو شما هم مبارک سال خوب و خوشی داشته باشین..
    سلام
    دوستم به من یه فایل داد که حجم خیلی کمی داشت گفت اجراش کن ببین درست کار میکنه یا نه ؟ که منم اجراش کردم ولی بعدش همین طور که بهش گفتم اجراش نمیکنه گفت : حک شدی . و منم بلافاصله فایل رو پاک کردم از رو کامپیوتر و فرداش ویندوزو عوض کردم . میخوام بدونم ویندوز عوض کردن یا پاک کردن فایل هیچ تاثیری داره یا نه ؟ اگه حک شدم باید چیکارکنم ؟
    لطفا سریع تر راهنماییم کنید.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    کاش میشد فایل رو برای ما بفرستین تا ببینیم چه کارایی میکنه
    سیستمتون رو با آنتی ویروس اسکن کنید
    اگه اتفاقات عجیب و فعالیت های غیر عادی برنامه ها تو سیستمتون انجام شده یا میشه رو گزارش بدین 
    متشکرم
  • Virus32
  • سللام ماله من ویروس اینترنتی هست یعنی میخوام وصل شم یا برم تو اینترنت میزنه its not private
  • سللام ماله من ویروس اینترنتی هست یعنی میخوام وصل شم یا برم تو اینترنت میزنه its not private
    سلام
    ببخشید فکر کنم تبلتم هک شده . وقتی دارم کاری انجام میدم مثلا بازی یا چک تلگرام و یا حتی جستجو در اینترنت یه صفحه تبلیغی باز میشه و من میبندم دوباره میاد تا جایی که دیگه تبلیغ قسمت ضربدر برای پاک کردن هم نداره.
    لطفا راهنمایی کنید چه کنم
    یاعلی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه این هک نیست
    این تبلیغات مال همون بازی هستش اکثر بازی ها برای درآمد خودشون تبلیغات میزارن :(
    سلام ببخشید من فک میکنم گوشیم هک شده من چن وقت پیش یه برنامه ای به اسم تلگرام پرو به جز تلگرام اصلیم دانلود کردم شمارمو زدم و کدی که اومد رو هم زدم بعد از اون دیگه برنامه رفت نیومد و منم بیخیالش شدم اما دیگه بعد از اون تلگرام خودم تو کانالای مختلف عضو میشد منم دیلیت اکانت کردم و اینکه الان من شارژ مولی نداشتم اما یهو گوشیم ۱۵۰۰ تومن شارژ شد و اینکه زنگوله هایی میاد بالای صفحه ی گوشیم و بعد میزنم روش میره در ضمن من آنتی ویروسم ندارم به نظرتون من هک شدم؟ و اگه هک شدم باید چیکار کنم؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه هک نشدید
    اونا برنامه های تبلیغاتی هستن
    اکثرا فقط تبلیغات آزاردهنده شون رو نمایش میدن و خرابکاری دیگه ای ندارن
    سلام
    دوست عزیز چطویر میشه بک دور رو از سیستم خودمون خارج کنیم؟
    سیستم من قبلا عضو یه ششبکه ی محلی هم بودهو فک کنم فایل های مخرب زیادی واردش شده
    لطفا راهنمایی کنید :((
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    من خودم همیشه هروقت از یه شبکه ای خدافظی میکنم یا حتی هربار که محل کارم رو عوض میکنم وقت و حوصله زیادی میزارم تا سیستمم رو یکبار خوب چک کنم
    حتی اگه یکم شک کنم ویندوزم رو هم عوض میکنم و بقیه کارای امنیتی رو با حوصله تمام طی میکنم
    به نظر من شما هم که از یه شبکه بعد از مدتی خارج شدین بهتره یکم تمیز کاری کنین
    برنامه های شبکه داخلی که دیگه به درد نمیخورن رو حذف کنین ، کوکی ها ، لاک ها ، ثمب ها و ... همه رو پاک کنید و ...
    سلام من فکرمیکنم گوشیم هک شده. شارژ گوشیم خوبه خود کم میشه. بعدپیغام برام میاد که اینترنت شما طبق مصرف آزادمحاسبه میشود، در صورتی که من اصلا از اینترنت گوشیم استفاده نکردم. یه چند وقت پیش هم یه تلفن بهم میشد وقتی وصل میکردم یکی بهم کد میداد واسه برنامه هام، یا پشت سرهم کد برام اس میومد من نمیفهمیدم مال چیه. حالا چکار کنم کمکم کنین لطفا
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    کار از ما گذشته بهتره یه سر برین فتا
    سلام.میخواستم بدونم ایا ممنکه متوجه نشیم که سیستم هک شده؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بله احتمالش زیاده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    می گم گوشیم هک شده برام ویندوز میار* ****
    Virus32 Virus 32 :
    چه بد :(
    سلام
    من امروز یه فایلی رو به اشتباه دانلود و اجرا کردم ولی اصن اتفقی نمی افتاد، بعد از چند ساعت که لپ تاپو روشن کردم دیدم وای فای روشن بوده
    بعد از روشن شدنم یهو چنتا پنجره باز میشه و تو یکیشون نوشته your pc is hacked by A F RO-o و بعد از چند ثانیه سیستم خاموش میشه،توروخدا راهنماییم کنید
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    با روش هایی که بالا گفتم میشه این دیفیسر رو غیر فعال کرد ولی اگه نشد ...
    اتصال اینترنتتون رو قطع کنید
    ویندوزتون رو عوض کنید و با یه آنتی ویروس خوب سیسیتم رو اسکن کنین
    نترسین اتفاق زیاد بدی نیوفتاده ;)
    سلام من ی بار با یکی بحث کردم بعدش گف هکت کردم منم خیلی ترسیدم بعدن تو گروهی ک بودم ی اسکرین شات داد ولی ب خاطر اینکه اینترنت ضعیف بود وا نشد یکی رو اون عکس ریپلی کرد دیدم مثله تلگرامه منه ولی عکس عکسه کامل وا نشد ولی احتمالا اسکرین شات از چتای من بوده منم بعدن دیلیت اکانت کردم ک نتونه دسترسی پیدا کنه ولی بعدن ک از یکی پرسیدم گف شاید بعد از دیلیت هم هکت کرده منم ی بار دیگه دیلیت زدم بعدش تو تنظیمات نگاه کردم ولی هیچی نبود بعد یهو گوشیم هنگ کرد مثلا ب جای موبوگرام ک اون بالا مینوسه ی جوری مثمربع یا مستطیل شد بعضی وقتام نگاه میکنم انگار گوشیم خودش خاموش میشه اون بالا هم بعضی وقتا چشمک میزنه اما امروز گوشیم هنگ نکرد ب نظر شما هک شدم یا ن 😐😂���
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برین به تنظیمات تلگرام
    حریم خصوصی
    نشست های فعال
    تمام نشست های فعال رو لغو کنید
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    داداش خیلی مطالبت عاموزنده بود :/
    و کامنتا باحال تر !!!!

    جان ****** *** ***
    ** ****
    **** ***** **** **** ** ** ** * ** **** ***

    چون به بارم لپتاپ من همین ویروس این یارو رو گرفت خلاصه مجبور شدم ویندوز عوض کنم ولی فهمیدم که یارو چیکار کرده !!! :|
    یه فایل بت که توی پوشه استارت آپ ویندوز بود که شات داون میکرد سیستمو :|

    این آیدیم هست تو تلگرام واقعا ااگه بهم پیام بدی زندگیمو از اول ساختی ** به خود میگوید گ فلسفی نخور *
    اینم آی دی :
    @*********

    شاخ شدیا😂😂😂😂😂
    کامنتا رو سین میکنی ج نمیدی😂😂😂😂😂

    هر چی گفتم اثری از این یارو
    AFRO-o
    نبود :/

    فقط میخوام بفهمم کیه این :/
    Virus32 Virus 32 :
    شاخ؟ من؟ 
    اصلا حسش نی
    :)
    این یارو هم بچه این محل نیس
    ما یه عنی خوردیم و با این شخص :
    @Hesam_NJF
    دهن به دهن شدیم یارو لاگین کرد تو تلگرامه ما :|

    از طریق اکتیو سشن انداختمش بیرون ولی چجوری اومده تو تل من ؟

    اکانتمم تایید 2 مرحله ای داره :/
    سلام من یه اسمس اومد برام که اگه عضو این کانال بشی 2 گیگ اینترنت بهت میدن من عضو شدم الان این اسمس برای همه مخاطبینم داره میره چیکار کنم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    :)
    چقد زود همه گیر شد این ربات
    وقتی اعتبارت تموم شد پاکش کن
    اگه نتونستی پاکش کنی ببر پیش یکی که بلد باشه
    تا وقتی که اعتبار داری برای مخاطبات اس میره 
    در جواب دوست گلمون دوست عزیز شما میتونی بری تو لیست برنامه هات و برنامه iwork...همچین چیزی اسمشه حذف کن نشونیش اینه تصویر نداره
    پیداش نکردی یه ریست فکتوری خرجشه
    ویروس دوست داریم
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی عزیز
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ویروس دلم برات تنگ شده بود 6-7 ماه نبودی خودم خیلی چیزا یادگرفتم منتظرم بیای باز استاد ما شی با خیلی دوستاتم اشنا شدم خبری نتونستم ازت بگیرم.........منتظرم
    تلگرام وقت کردی یه پیام بده...خوشحالم میکنی
    ***************
    ایدی رو حتما مخفی کن یکی دو نفر بیشتر ندارتش ممنون
    موقع هک امان دسترسی به گالری هم هس و اگه هس میتومه فایلهای حذف شده رو ریکاوری کنه
    Virus32 Virus 32 :
    بستگی به سطح امنیت و سیستم شما داره
    سلام من وقتی کامپیوترم رو روشن میکنم چندین برنامه که نمیدونم چیه رو میاره بالا بعد چند صفهه رو میاره بالا و در اخر مینویسه هک شدم توسط imno بنظرتون چیکار کنم ؟ خیلی هول شدم زود جوابم رو بدین ممنون
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، مطالبی که در این پست قرار داره رو به ترتیب انجام بدین ، موفق باشید .
    سلام کامپیوترم می زند هک توسط افرو و خود کامپیوتر خود به خود خاموش می شود و فقط چند ثانیه می تونم در سیستم باشم لطفا کمکم کنید ممنون
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    هنگامی که سیستمت داره بالا میاد کلید Shift رو پایین نگه دار و تا قبل از اینکه سیستمت کاملا بالا نیومده اونو ولش نکن ، بعد از اینکه سیستمت قشنگ بالا اومد قسمت Run ویندوزت رو با استفاده از دکمه های Win+R یا از طریق همون منوی استارت فرقی نمیکنه بازش کن داخلش بنویس Shell:Startup بعدا توی پنجره ای که برات باز میشه هر چی که هست رو بصورت تک تک حذف کنین بطوری که اول روی اون راست کلیک کنین بعدا دلیت و ... همینجوری هر چی که هست رو پاک کنین و بعدش تک تک مراحل گفته شده تو این پست رو انجام بده .
    سلام از یکی دوستام یک فایل نصب بسیار کم حجم رو گرفتم و بعد روی کامپیوتر زدم که نصب بشه امام یک صفحه سیاه باز شده و بعد رفت کامپیوتر را خاموش کردم بار بعدی که روشن کردم زد توسط افروو هک شده کامپیوتر و کامپیوتر استارتاپ 3 سی امدی را باز کرده و کامپیوتر می نویسد باید خاموش شود و بعد ظرف چند ثانیه خاموش می شود خیلی مدت کمی در سیستمم و زود خاموش می شود لطفا کمک کنید
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    دوست عزیز یکبار سوال رو پرسیدین جواب دادم ، چندین بار هم بصورت خصوصی ارسال کردین ، واقعا جواب رو نمیبینین ؟
    سلام راههای رفع حک گوشی رو میگین من وقتی میرم برنامه s healch می‌نویسه گوشیه شما هک شده سیاست امنیتی سامسونگ اجازه ورود نمیده تو رو خدا کمک کنید
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام عزیز
    راستش من زیاد تو نخ گوشی نیستم که بخوام این چیزایی رو که گفتی بدونم ، اسم اون برنامه ای رو هم که گفتی سرچ زدم یه نتیجه داشت ، اونم S Health بودش که کلا با اسمی که شما گفتی فرق داشت ، به احتمال زیاد طراح ویروس خودش از قصد یه همچین اسمی رو برای برنامش  ، اگه تو گوشیت عکس شخصی و ... داشتی یه سر برو فتا ، یا اگر نه خودت گوشیتو تنظیم کارخانه بده تا همه چیزش پاک شه ، برای اینکار هم چون گوشیت سامسونگه باطری گوشیتو در بیار یا بزار چند ثانیه از خاموش شدنش بگذره ، بعدا دکمه وسط گوشیت یا همون Home رو بگیر ، بعدا گوشیتو روشن کن ، اونجا چند تا موارد میاره که اگه نیاورد یبار دیگه فقط دکمه Home گوشیتو بزن ، بعدا اونجا با دکمه های Volume بالا ، پایین کن یه چیزی به نام Reset یا Reset Factory یا یه همچین چیزایی وجود داره وقتی روی اون رفتی ، با دکمه Power یا همون خاموش و روشن کردن ، روی اون بزن بعد ببین کدومشون Yes یا Yes delete all یا یه همچین چیزایی داره ، بعد از اینکه با دکمه صدا رفتی روی اون ، با دکمه پاور اوکی کن تا گوشیت کامل ریست فکتوری بشه ، بعد از اینکه گوشیت روشن شد سریع برو تو حافظش هر چی پوشه و ... هست پاک کن و مجدد یبار دیگه گوشیتو از تنظیمات Reset Factory بده
    سلام
    این همه کار نیاز نیست انجام بدن که !!!
    گنو/لینوکس نصب کنن خودشون رو راحت کنن بهترین کار ممکن
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام یعنی لینوکس هک نمیشه ؟ :)
    سلام داداش خیلی مفید و عالی بود خسته نباشید.
    Virus32 Terminator 32 :
    :)  ❤️
    یکی کمکم کنه
    من سیستمم با fork bomb درگیره هر کاری میکنم درست نمیشه آنتی ویروسم ندارم و دستی هم نمیتونم کاری بکنم خودتون میدونید که fork bomb اجازه اجرای هیچ برنامه رو نمیده خواهش میکنم کمممممممممک
    ارزش کار یعنی اینکه یه مطلبیو بذاری و انقد کمک کنه که بعد چهار سال هنوز ازت تشکر کنن عالی بود ممنون
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش :)
    ممنونD:
    من وقتی دستگاهم روشن میشه مینویسه شما هک شده اید وبعد خود به خود لب تابم خاموش میشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    وقتی که سیستمتو روشن کردی
    ویندوزت داشت بالا میومد
    کلید شیفت کیبوردت رو بگیر
    بعدا که سیستمت قشنگ بالا اومد
    کلید شیفت رو ولش کن
    بعدا مراحلی که تو پست گفته شده رو انجام بده
    سلام ببخشید که بی توجه به مطلب دارم اینو میگم ولی لپ تاپ وقتی به هاسپات اینترنت وصل میشه نمیره تو اینترنت به نظرم یه هکر نزدیکی نفوذ کرده به وای فای موبایل از طریق هاسپات موبایل وصل شده به لپ تاپ و راحت از اینترنت اون داره استفاده می‌کنه البته این نظر منه مطمئن نیستم اگه میشه کمکم کن 
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    شاید هم اینترنتتون قطع باشه
    مطمئن شید چراغ اینترنت مودمتون روشنه
    اگه خیلی شک دارین برین تو قسمت تنظیمات مودم
    تو مرورگرتون آدرس زیر رو بزنید
    192.168.1.1
    نام کاربری و رمز عبورتون احتمالا admin باید باشه
    تو صفحه باز شده به تب Status برین و از اونجا روی Device Info کلیک کنید
    در قسمت Wireless تعداد کانکت شده ها به مودمتون با آی پی مک سخت افزارش رو نمایش میده
    اگه مورد مشکوکی بود میتونید برای مودمتون لیست سفید تعریف کنید و ....
    سلام  یه برنامه آیی هم روش نصب کرده بودم وقتی حذفش کردم نت قط شد
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    شاید اشتباهی درایوری رو هم حذف کرده باشید
    با آل درایوری چیزی دوباره سیستمتون رو اسکن کنید کم و کثری هاشو نصب کنید مجدد
    از طریق هاسپات گوشی میرم اینترنت  و مرورگر خود گوشی کار می‌کنه یعنی اینترنت قطع نشده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    وقتی کامنتارو خوندم
    تا جایی که متوجه شدم شما یه برنامه ای حذف کردین که اینترنتتون قطع شده
    کاری که گفتیم رو انجام دادین؟
    یعنی نصب کردن مجدد درایور وایرلس سیستمتون ؟
    همونطور که گفته شد سعی کن از Driver Pack استفاده کنی تا درایور های نصب نشده رو به راحتی نصب کنه
    از طریق restore می‌توانم برگردونم؟ حافظه ضعیفتر نمیشه؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نمیدونم تست نکردم ....
    سلام روشی هست بدون نیاز داشتن به رمز کامپیوتر بازش کرد کد نویسی آیی روی سیدی یا همچین  چیزی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    میتونی از این پست استفاده کنی
    البته من با این پست پیش نمیرم چون یکی دو بار تست کردم نشده یا شایدم من بلد نبودم درست تست کنم
    کاری که من میکنم اینه که وقتی صفحه پارتیشن بندی میاد کلید های ترکیبی Shift + F10 رو میزنم
    بعدا که صفحه cmd باز شد
    شروع میکنم به تغییر رمز ویندوز با خط فرمان ....
    پست رو که بخونی شاید منظورمو بگیری ....
    الان حتی وصل نمیشه به وای فای هاسپات
    توی ران سرچ کردم %temp%چند تا چیز بالا آورد که اصلا شبیهش نیستن حذفش کنم ؟ 
    Temp 
    Temp
    Tempzxpsign3d8252856576feec
    Tempzxpsign3d8252856576feec
    Tempxpsign92d16ec4b4e6b0d6
    Tempzxsigna57aff60a4ffb6087
    درایور پک چیه؟و چطوری اینکارم کنم
    Virus32 Virus 32 :
    بنویس %temp% اینتر بزن یه پوشه برات باز میشه
    محتویات پوشه رو حذف کن
    اگه نت داری دانلود کن اگه نه بهتره دی وی دی شو خریداری کنی
    بعد از نصب ویندوز از درایور پک برای نصب درایورهای (گرافیک ، صدا ، شبکه ، وایرلس ، بلوتوث و .... ) استفاده میشه.
    سلام دمت گرم بابت اطلاعاتی که بهم دادی امیدوارم جبران کنم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    خواهش میشه
    Nvidia corporation  یه فایل به این صورت هست بعد سرچ %temp% بقیشونو حذف کردم این حذف نمیشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه فایلی حذف نمیشه اشکالی نداره
    مهم اینه که پوشه ی Temp خالی بشه
    احتمالا بعد از ری استارت اونم حذف بشه
    منم بعضی وقتا بعضی چیزارو میحذفم حذف نمیشه
    اما بعدا اوکیه و حذف میشه :/
    سلام 
    دارم میخوانم هرچند که اندروید کارم ولی خوب بود.
    کاش منم یاد بگیرم.
    راستی چطوری میشه ، پست های از دست رفته را برگرداند ، بدون فایل پشتیبان میگم ، چون فارسی بلاگ  فایل پشتیبان گیری نداره و حمایت هم نمیکنه.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام 
    راستیتش از سرویس دهندت باید بپرسی چون من داخلش سرویس نگرفتم
    مگر اینکه قبلا پستاتو ذخیره کرده بودی ( کلیک راست save as page) 
    یا همون فایل پشتیبان که گفتی سرویس دهندت ارائه نمیده
    از پشتیبانی سرویس دهندت بپرس شاید قبلا خودشون از اطلاعاتت بک آپ گرفته باشن تا اطلاعاتت به فنا نره :)
    واقعا ممنون بابت مطالبتون خیلی موثر بود ♡♡♡

  • Virus32
  • بلال صابری
  • سلام کامپیوترم توسط یک هکر هک شده و هکر پیغام گذاشته که در عوض ۵۰۰ دلار اطلاعات رو بر میگردونه ! تمام فایل هاش چه اگزه چه فایل صوتی و فیلم و هر چی داخل هارد بوده با یک پسوند davda تعریف شده و هیچ جوری نمیشه باز کرد اطلاعاتم خیلی مهمن کسی یا جایی هست که بتونم درستش کنن
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    سیستمت به باج افزار آلوده شده
    اینجاهارو بگرد شاید بتونن کمکت کنن :)
    کامپیوترم رو وقتی روشن میکنم مینویسه توسط آفرو هک شدین بعد خاموش میشه چیکار کنم کمک کنید تورو خدا اون کاریم که گفتین میکنم ولی اون سریع میاد نمبوتنم تایپ کنم خاموش میشه
    Virus32 Attacker 32 :
    سلام عزیز، توو کامنتا بگردی داداش ویروس و داش کدر زیاد درموردش گفتن که باید شیفت رو نگهداری و تا بعد توو استارت آپ و ریجستری رو تخلیه کنی. که اگه نتونتستی من یه روش پیچیده تر بهت میگم :) توو این پست، کتاب هک ویندوز رو دانلود کن و توو دو روش آخر تا جایی پیش برو تا بتونی سی ام دی رو اجرا کنی و دستور Regedit رو توو سی ام دی بنویس تا ریجستری اجرا بشه و به دو آدرس زیر برو :
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
    و
    HKEY_LOCKAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

    و هر چی توو پوشه Run میبینی به جز اولی (Default) رو پاک کن.

    بعد ریجستری رو ببند و دستور notepad رو توو cmd بزن. نت پد رو باز کن، و کد زیر رو تووش بنویس:

    @echo off
    Del /s /q "C:\آدرس استارتآپ"

    آدرس استارت آپ رو با توجه به ویندوزت از این پست ببین بنویس.

    و این فایل نت پد رو با پسوند بات توو دسکتاپت سیو کن.

    حالا سیستم رو ری استارت کن و سیدی ویندوز رو دربیار وقتی ویندوزت بالا اومد سریع اون فایل بات که سیو کرده بودی رو با دسترسی ادمین یعنی Run As Administrator باز کن. بعد از اون توو تاسک منیجر و Msconfig برو و توو تب Startup برنامه های مشکوک رو دیسیبل کن. اگه همه ی کارا رو درست انجام بدی احتمال ۹۰ درصد مشکلت حل میشه. راستی برای باز کردن Msconfig متن Msconfig رو توو Run تایپ کن.

    موفق باشی

    سلام ببخشید سیستم من هک شده و با شروع بکار ویندوز یه دستور cmd اجرا میشه و ویندوز رو شات داون میکنه حین شات داون یه پیام مینویسهyour pc hacked by A F R O _0 الان چیکار باید بکنم لطفا سریع جواب بدین

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، این یه ویروس بلاستره که وارد استارت آپ یا ران ویندوزت شده.
    اول سیستم رو روشن کن و به محض روشن شدن شیفت رو نگه دار تا اینکه دیگه اون پیغام نیاد و پوشه استارت آپ و ران رو تخلیه کن که ادامه بهت میگم. و اگه دیدی فایده نداشت برو این کتاب رو بخون و روش چهارم رو پیش بگیر تا جایی که برسی به اون قسمت که نت پد رو باز میکنی و کد زیر رو تووش بنویس:

    @echo off

    del \s \q "آدرس استارت آپ"

    به جای آدرس استارت آپ بسته به ویندوزت اینجا آدرس استارت آپت رو بنویس.
    حالا این فایل نت پد رو با پسوند bat یه جایی سیو کن که دم دست تر باشه تا به محض روشن کردن سیستم بازش کنی.
    حالا فقط میمونه تخلیه ریجستری که از روشی که توو کتاب گفته شد توو سی ام دی دستور regedit رو وارد کن و برو به آدرس های زیر:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
    هرچی تووش دیدی پاک کن به جز Default که اول فهرسته.
    حالا سیستم رو روشن کن به محض اینکه ویندوز بالا اومد، اون فایل bat که گفته بودم رو با سطح دسترسی ادمین اجرا کن (خیلی سریع).
    اگه همه اینکارو رو انجام بدی انشاالله که مشکلت حل میشه، باز سوالی داشتی در خدمتم
    موفق باشی

    ببخشید میشه بگید دقیقا از کدوم لحظه شیفت رو بگیرم در ضمن رمز ورود اون کتاب چیه شیفت و زمونی که عکس ویندوز اومد یا ولکام یا لحظه بعد ولکام

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    زمانی که ویندوز داره بالا میاد
    همون صفحه ی قبل از خوش آمدگویی

    دوستان من تونستم یه روش دیگه ای برای این نوع هک که با روشن شدن سیستم خودکار سیستم بسته میشه و پیغام your pc hacked by afro پیدا کردم اینکه ابتدا سیستم رو باز کنید بعد اومدن به به میزکارتون یه چند تا برنامه رو الکی تند پشت سر هم باز کنید تا سیستمتون هنگ کنه و اون اتران نتونه اجرا بشه و شما یه فرصت داشته باشین بعد CTRL+ALT+DELETE رو فشار بدین بعد TASK MANAGERرو انتخاب کنین حال با رفع هنگی این هم اجرا میشه از پایین TASK MANAGER عبارت More details رو انتخاب کنید سپس از بالا Startup رو انتخاب کنین تو منو یکم که پایین بیاین و عبارت هارو بگردین 3تا پشت سر هم startup میبینید که رو enabled هستن خیلی زود رو اونا کلیک راست کنین و disable رو انتخاب کنین بعد که هرسه تا بسته شدن رو هرکدون کلیک راست کنین و open file location رو انتخاب کنید به مسیری که میرین از اونجا پاکشون کنید اینطوری از شر این ویروس خلاص میشین 

     

    ممنون از ATTACKER_32

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    این روش هم خوبه
    اما دقت کنید این روش برای ویندوز 8 و 8.1 هستش
    و توی ویندوز 10 یا ویندوزای دیگه توی تب ها چیزی به اسم Startup وجود نداره
    و اینکه اگه سخت افزار سیستمتون یه خرده مناسب باشه ممکنه ویندوز سریع تر از این حرفا که گفته شد اجرا بشه و غیره...

    ببخشید میتونیند این پیغام رو نشون ندین اما اگه بشه جوابتون رو اصلاح کنید چون من این تکنیک رو روی ویندوز 10انجام دادم و در قسمت more برنامه task MANAGER تب start up هستش و نکته دومم هم اینکه هرچه قدر هم سیستم قوی باشه چون این ویروس با روشن شدن ویندوز فعال میشه میتونه باعث کندی و هنگی سیستم بشه.

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نه عزیز مشکلی نداره ، ممنون بابت اطلاعت
    چون من ویندوز xp و هفت و هشت داشتم
    یه مدت هم ویندوز ده داشتم و تا جایی که یادم بود چیزی به اسم Startup ندیده بودم
    اگر دیده بودم هم احتمالا یادم نمونده بود
    که با اطلاع شما یه سرچ زدم و یه نگاه به عکس تسک منیجر ویندوز 10 انداختم و متوجه شدم حق با شماست

    من کامپیوتر هک شده و تا روشنش می کنم خاموش میشه باید چیکار کنم ویندوزم 7

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سیستم شما دچار ویروس بلاستر شده، که طرز از بین بردن این ویروس رو توو کامنتای بالا گفتم، اگه پیداش نکردی بگو واست توضیح بدم

    الان اوضاع کامپیوترم بدتر شده دیگه روشن هم که میشه صفهش سیاه و هیچی نمی تونم کنم آیا برای این هم راهی است یا نیست

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    ینی ویندوز بالا نمیاد؟
    تا کجا پیش میره بعد بالا نمیاد؟
    کلا صفحه سیاهه؟ هیچ علامتی چیزی نیست؟

    هیچ علامتی نیست و کامل سیاهه از همون اول هم همین جوری سیاه

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    وقتی داره روشن میشه کلید F8 رو بزن بعد گزینه. Safe Mode رو بزن ببین ویندوز بالا میاد؟

    سلام در مورد مهندسی اجتماعی چیزی میدونی؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نه نمیدونم -_-
    چطور ؟ سوالی داشتی ؟

    آره میاد

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    خب حالا برو توو پوشه استارت آپ رو تخلیه کن و توو ریجستری هم ران رو تخلیه کن.

    سلام کامپیوترم رو هروقت روشن می کنم یک چیز عجیب روش میاد و درجا خاموش میشه چجوری باید درستش کنم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، این ویروس بلاستره که برای خیلیا پیش اومده که توو کامنت ها راه حلش رو گفتم، مثل این کامنت.

    سلام و خسته نباشید

    من مطمئنم گوشیم هک شده ..همه تماس هام..پیام هام..واتساپم..تلگرامم

    یعنی کل گوشیم

    الان سوالم اینه ک مثلا اگه تو وات یه پیامی رو پاک کنم

    برا اون هکر هم پاک میشه یا ن؟؟

    ممنونم

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    نه عزیز
    هکر ها اونقدری باهوش هستن که بخوان از اطلاعاتت بکاپ بگیرن
    -----------------------------------------------------
    بهترین کار ریست کردن گوشیتونه اگه خیلی مطمئن هستید و اینکه هرچیزی که برای شما میفرستن که نباید باز کنید
    سلام داداش راجب ویروس netshta میتونی کمکم کنی آنتی ویروسمو نصفه پاک کرده ! اسکن هم میکنم بعد ترمیم بازم الوده هست
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    باید ویندوز عوض کنی
    بعد آنتی ویروس نصب کن

    نگه داشتن شیفت موقع روشن شدن سیستم چه فایده ای داره

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    استارت اپ به برنامه هایی میگن که وقتی سیستم روشن میشه اجرا میشن 
    با شیفت کاری میکنیم اونا اجرا نشن
    چون احتمالا ویروس یا تروجانه تو اون قرار گرفته باشه

    سلام ببخشید من گوشیم هک شده

    تروخدا کمکم کنید

    Virus32 ولم کنید (: :
    چه علائمی مشاهده کردین؟

    سلام ببخشید من فریب یکی از این سایت هایی که اعلام میکنن شما برنده شدید رو خوردم و لینک شون رو باز کردم و با شمارهای که داده بودن تماس گرفتن البته تماس یک ثانیه هم نشد و خیلی زود قطع شد و این که شماره ش خارجی بود الان به شدت از هک شدن نگرانم روی گوشیم آنتی ویروس  AVL رو نصب کردم بعد از اسکن کردن تشخیص داد که گوشی من SAFE هستش اما از کجا میتونم مطمئن بشم که هک نشدم لطفا من رو راهنمایی کنید با تشکر

    Virus32 MicRoB 32 :
    با یه تماس کاری نمی تونن بکنن، اگه شماره تون رو جایی وارد کردین حواستون باشه از این سرویس های ارزش افزوده روش فعال نشده باشه و این که زیاد نگران نباشین -_-

    بسیار  ممنونم خیلی لطف کردید

    سلام لطفا کمک کن😢😢

    من از یه سایت یه چیزی رو دان کردم و باز کردم و میدونی خودت... 

    راستش الان خیلی وضعیتم خرابه همه ی عکسا. فیلما.مدرکا.برنامه ها و هههههههمممممهههههه چی انگار نیست.... یعنی هست ولی نیست... همه چی رو میبینم ولی باز نمیشه ته همچی هم یه پسونده nile داره.... راستش تقریبا همه ی کارای بالا رو امتحان کردم ولی تو هر کدوم یه مشکلی بود مثلا وقتی خواستم برنامه های درهال اجرا رو پاک کنم توی قسمت پروسس خود به خود خاموش میشه و یا اینکه اون فایل هایی که توی قسمت بالا گفته بودی پاک کنم  بعضی هاش پاک نمیشه و مینویسه یا درحال اجرا است یا با یه برنامه ی دیگه ای دارای اجرا میشه و اینجور چیزا.....

     وقتی که pc رو روشن میکنم یه سری گزینه های جدید میاد که قبلت نبوده و جدیده و انتخوابم کاملا محدود شده و فقط سه تا گزینه fast mode.... Windows 7 و خروج رو دارم....

    تا زه توی همه جای هارد هام توی تک تک پوشه هام نامه دارم که توش نوشته باید 1000 دلار بدم وگرنه هیچی تازه بهم گفته اگر زود بهش پلام بدم میتونم 500دلار بهش بدم 

      یه چیزی که فهمیدم اینه که یه چیزی همیشه در حال نصب هست و به خاطر همین نه میتونم چیزی رو نصب کنم و نه میتونم چیزی رو به طور کامل حذف کنم  

    خلاصه هر کاری که میخوام بکنم یه اروری یا چیزی میده

     

    تازه کروم کلا 

    ... تازه کروم هم وقتی که افلاینم کلا باز نمیشه وقتی هم که انلاینم منو همیشه میبره توی یه سایتی که اونم ارور میده و کلا نمیتونم کوکی هارو پاک کنم 

     

     

    امید وارم کمک کنی

     

    لطفا ب من ایمیل هم بده ghafoori428@gmail.com

    ممنون

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    شما توسط باج افزاری به اسم Nile آلوده شدی که باج افزار میاد :
    اطلاعات یه سیستم رو رمزنگاری میکنه و بعدش در قبال دریافت پول اطلاعات رو رمزگشایی میکنه
    پیشنهاد من اینه که اول از همه شما ویندوز خودتون رو عوض کنید به ویندوز 8.1 یا ویندوز 10 و اون بروزرسانی کنید
    البته میشه با ابزارهایی مثل Removal Tool اونو حذفش کرد ، اما من پیشنهاد میکنم که شما ویندوزتون رو تعویض کنید
    بعدا یه آنتی ویروس قابل اعتماد مثل KasperSky یا Eset نصب کنید ( اگرم نخواستین و سیستمتون هنگ کرد آنتی ویروس خود ویندوز رو بروزرسانی کنید )
    بعدا اگر دکریپتوری براش موجود باشه شما میتونین اطلاعات خودتون رو بصورت رایگان رمزگشایی کنید که من سرچ زدم توی گوگل و مثل اینکه موجوده ولی خب من دانلود نکردم و من آلوده نیستم که بخوام تست کنم
    به هر حال دکریپتوری براش از سطح اینترنت گیر بیارین و فایلاتون رو رمزگشایی کنید و در غیر اینصورت باید باج رو پرداخت کنید که مطمئنم ایرانی جماعت اینقدر باج نمیده مگر اینکه واقعا نیازش باشه :)
    در کل اینکه اگه نتونستی کاری کنی از نو ویندوز نصب کن و موقع پارتیشن بندی هر چی که درایو موجوده رو Format کن و یه فاتحه هم برای فایلای حساست بخون D:

    از هک شدن خسته شدم بعدش تهدیدم میکنن همون این توریت

     

    سلام خسته نباشید. سیستمم به طور ناگهان کند شد به طوری که در بازی هایی که بالای 60 فریم میگرفتم الا به زور 20 فریم میده یا مثلا برای باز کردن پوشه چیزی خیلی طول میکشه. ویندزوم عوض کردم ولی بازم همون جوریه. هاردمم ssd هست کل هاردو موقع عوض کردن ویندوز اول فرمت و بعد دلیت کردم ولی بازم این مشکل رفع نشد. آنتی ویروس نودهم نصب کردم ولی بازم مشکلم حل نشد. لطفا کمک کنید. همه درایور های لب تاب وصله. بعد چیز دیگه هم که هست وقتی که سیستم کند شد هارد اکسترنال رو که با نود اسکن کردم یه ویروس یه اسم win32/delf.nbx virus بود که پاک کردم. بعدشم 3 بار ویندوز عوض کردم ولی بازم هست. میشه به طور کامل راهنمایی کنید از 0تا 100.

    Virus32 ولم کنید (: :
    امکان ویروس سخت افزاری یک درصده :| این ویروس ها دیگه نسلشون منقرض شده
    کاربردش اینه که وقتی تو داری سیستمت رو اسکن میکنی متوجه میشه و متوقف میشه
    ولی امکان اسیب سخت افزاری بالاست عین من ، منم دقیقا مشکل تو رو داشتم فقط واسه یه پیج!
    بررسی هات رو انجام بده. دیسک نجات دان کن ببین چی میشه.

    من روبیکام هک شده چیکار کنم لطفا بگین😢

    Virus32 MicRoB 32 :
    اگه روبیکا نشست های فعال رو نشون میده که از اونجا طرف رو  از اکانت بندازین بیرون اگه هم نشون نمیده که دیلیت اکانت کنین اگه دیلیت اکانت هم نداره که باید بیخیال اکانت بشین یا به پشتیبانیش پیام بدین 

    سلام ببخشید من داشتم با کامپیوترم کار انجام میدادم یک پیغام که گفت ویندوز شما هک شده و بعد چند ثانیه خاموش شد و دوباره روشن کردم دوباره پیغام داد که ویندوز شما هک شده و دوباره بعد چند ثانیه ختموش شد و دیگه دست نزدم و کامپیوتر رو از برق کشیدم و برای اولین بار که پیغام داد در همون لحظه مودم رو خاموش کردم  میشه من رو راهنمایی بکنید. 

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، این ویروس بلاستره که برای خیلیا پیش اومده که توو کامنت ها راه حلش رو گفتم، مثل این کامنت. از این به بعد بیشتر مراقب باش چه فایلی دانلود یا اجرا میکنی و همچنین پورت ها و امنیت سیستمت رو چک کن...

    سلام خسته نباشید .

    ببخشید من برای یه کاری انتی ویروس و ویندوز دفندر رو خاموش کردم و بعد از یک ساعت ۴ بار cmd باز شد و گفت your pc hacked by A F RO_o و کامپیوترم خاموش شد و مودم به کامپیوتر  وصل بود  قطع کردم و دوباره بدون اینترنت روشن کردم دوباره همینجوری شد. 

    اگر میشه بهم کامل توضیح بدید چطوری رفع کنم .

    سلام 

     

    یه پیامی داخل واتساپ برام ارسال شد 

    سالگرد آدیداس 

    من وارد لینکش شدم ولی رباته هکره 

    ب نظرتون من هک شدم ؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    امکانش هست!

    برای موبایل چه راهکار هایی دارین؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    پاک کردن برنامه ها و فایل های مشکوک 
    نصب انتی ویروس/چک کردن گوشی با انتی ویروس
    و اخرین و بهترین گزینه هم ریست فکتوری 

    سلام خسته نباشید من لب تابم هک شده ویندوزو دادم یکی از بستگان عوض کنن گفتن موقع بالا اومدن ویندوز جدید خاموش میشه میشه کمکم کنید؟ ممنون

    Virus32 MicRoB 32 :
    شاید اون بستگانتون ویندوز رو درست نصب نکرده 
    مطمئنین لپتاپتون هک شده بود؟

    من وقتی کامپیوتر روشن میکنم ی سری ارور میاد ک یکیش نوشته  کامپیوتر شما هک شده است و بعد چند ثانیه کامپیوتر  خود ب خود خاموش میشع لطفا کمک کنید 

    Virus32 ولم کنید (: :
    بلاستر...

    سلام ، من داشتم بازی GTA v نصب میکردم که چند تا بود که حجم دانلودش کن بود مثلا بازی که چهل گیگ بود ، نسخه فوق فشردش رو دانلود کردم یکیش 90 مگ بود و یکی دیگش 3 مگ بود دیگه نمی‌دونم یکی از اینا مشکل ساخته برام. یکی از بزرگ ترین مشکلات اینه که وقتی کامپیوتر رو باز میکنم پسورد هم میزنم ، اتوماتیک خودش خاموش میشه .😔خلاصه هک شد دیگه ، من فقط به یک چیز شک میکنم که سایت هایی که من بازی رو دانلود میکردم خیلی عجیب و غریب بود اصلأ اسمشون معلوم نبود. حالا اگه من ویندوز رو عوض کنم درست میشه یا نه ؟ یا چیکار کنم؟

     

    Virus32 MicRoB 32 :
    Gta v 90مگ؟؟؟ O_o
    معلوم نیست، عوض کن اگه بعدش دیدی بازم مشکل داری باز باید به فکر یه روش جدید باشی

    داداش سلام

    یه فرد ناشناس به دوستم پیام داده و کلا با سین کردن پیام گوشیش هک شده

    میتونی بگی باید چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مرسی واقعا عالی 

    من سیستمم داشت نابود میشد مرسی 

    دسستتون درد نکه

    Virus32 Virus 32 :

    ببخشید اگر گوشی هک شده رو فلش کنیم درست میشه؟

    Virus32 Virus 32 :
    بله

    من لب تاب یا کامپیوتر دیگری ندارم چکارکنم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    برو پیش فامیلی دوستی آشنایی که اطمینان کامل بهش داری :(

    سلام لپ تاپ من هک شده و تمام فایل هام از بین رفته و وارد هر فایلی که میشم لپ تاپ صفحه‌ش خاموش میشه و هنگ میکنه و مجبور میشم از اول روشنش کنم

    توروخدا راهنمایی کنید راهی هست که بتونم برطرف کنم هک رو و فایل هام رو پس بگیرم؟؟؟؟؟ کل زندگیم تو لپ تاپمه خواهش میکنم کمک کنید):

    خود هکر یه پیغام توی لپ تاپم گذاشته که باید براش پول بریزم تا فایل هام رو پس بده ولی خب قطعا به اون اعتمادی نیست و مقدار پولی هم که درخواست کرده خیلی زیاده!!!

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    یا همه فایل هات رمز شدن یا سیستمت ویروسی شده
    اول ویندوز عوض کن ببین درست میشه یا نه
    اگر نشد یا باید پول بدی به هکر یا پول بدی به یه برنامه نویس یا بیخیال اطلاعاتت شی !
    اگر تو بازی های آنلاین مثل (csgo dota ) درگیر این ویروس شدی کار سختی در پیش داری!
    باید بایوست هم عوض بشه!
  • Virus32
  • یا حضرت عباس
  • سلام ترخدا کمک کن من یکی تو ایمیلم واسم یه لینک فرستاد پسوندشio بود بعد آدرس ایمیل و اسم اون طرف حیدر تپل بود

    بعد من از رو کنجکاوی کلیک کردم رو اون لینک الان سیستمم کلن هیچیش کار نمیکنه خاموششم نمیتونم بکنم صفحه کامل سیاهه یه متن قرمز سبزه روش نوشته:My name is Haidar Tepel, I'm fat and I hacked you

    با توجه به این متنی که نوشته انگاری که بچه مچس

    داداش چیکار کنم مودمم خاموش کردم برطرف نشد ترخدا بگو چیکار کنم بابام منو میکشه

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اگر تا الان بابات نکشته تت باید بگم بهتره ویندوز عوض کنی!
    سر به سر تُپل ها هم نزار گناه دارن D:

    سلام رفقا و سلام به ویروس عزیز که خیلی چیزا ازش یاد گرفتم و ازش ممنونم

     

    کسایی که درگیر بلاستر میشن کافیه شیفت رو نگه دارن وقتی اتو ران غیر فعال شد ساعت سیستم رو یه ساعت بکشن عقب تا کرم بلاستر غیر فعال بشه .. اگر نشد باید پوشه استارت آپ و ران رو اسکن کنید

     

    ولی خدایی نباید هر جا رسیدید فایل دانلود کنید خیلی خطرناکه فقط باید از سایت هایی که میدونید و خیلی معروفن برنامه دانلود کنید وگرنه بلاستر شب ساعت دو میاد بالا سرتون!

     

    خیلی ازت ممنونم  ویروس چیزای خوبی یادم دادی

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اجرا شدن یا توقفش ربطی به ساعت سیستم نداره
    نکته آخرت کاربردی تر هست ولی ساعت ...
    ممنون ♥

    سلام 
    من یه ایمیل دریافت کردم به‌زبان عربی وگفته دوربین و کیبورد منو هک کرده و کلی فیلم و عکس ازم داره که اگر تا ۴۸ ساعت ۱۰۰۰ دلار واریز نکنم به بیت کوین عکس ها رو می‌فرسته برای همه . 
    من دوربین لب تاپ رو پوشوندم و تمام فایل ها رو هم چک کردم و آنتی ویروس رو هم چک کردم صمن اینکه فایروال فعال بوده.  آیا واقعا هکم کرده البته گفته دوماه پیش تو فلان سایت بودی که بودم . به نظرتون هک شدم ؟

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    به نظرم بهش اهمیت نده
    احتمالش زیاده که سرکاری باشه
    اگر نباشه هم ... 1000 دلار بدی از کجا معلوم فایل هاتون رو حذف کنه و بیخاله ماجرا شه؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی