دانلود فایل بدون ثبت نام :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

شما هم حتما مثل من بارها و بارها تو مجازی با جملاتی مثل این برخورد کردین

"دانلود این فایل فقط مخصوص اعضای سایت میباشد یا ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید"

از اونجایی که ما به فایل مورد نظر احتیاج داریم و چون حوصله ثبت نام نداریم من اینجا ترفندی قرار میدم تا بدون هیچ دردسری فایل مورد نظرتون رو به بهترین شکل دانلود کنید.

البته باید بگم این روش شاید برای بعضی ها یکم پیچیده به نظر برسه و ثبت نام کردن رو ترجیح بدن.

ولی این روش میتونه در

دانلود از سایت های خارجی

پیدا کردن فایل مورد نظر بدون جستوجو در سایت ها و وبگردی

دانلود فایل با لینک مستقیم بدون روبرو شدن با تبلیغات و ...

دانلود فایل بدون نیاز به ثبت نام و تایید شدن

سرعت بخشیدن به جستوجو و دانلود

دانلود مخفیانه

و....

کمک زیادی به ما بکنه

خوب بریم سر اصل مطلب

برای این کار ابتدا باید اسم و فرمت فایل مورد نظر رو پیدا کنید

مثلا ما دنبال آهنگ های مرتضی پاشایی میگردیم با فرمت mp3

که در اینجا اسم مورد نظر ما

pashaei

(لازم نیست اسم رو بطور کامل بدونین و فقط کافیه بهش اشاره بشه چون طرف حسابمون گوگله :))

و فرمت

mp3

حالا ما با این اطلاعات میتونیم خیلی راحت به خواسته خودمون برسیم

وارد سایت گوگل شین 

ودر قسمت جستوجو

عبارت زیر رو وارد کنید

intitle:index.of? mp3  pashaei

که در کد بالا بجای mp3 فرمت مورد نظر خود و بجای pashaei اسم مورد نظر خودتون رو وارد کنید.

با این روش خیلی راحت تر به خواسته تون میرسین

نظر (۴۶)

دومت گرم با مطالبت :)
Virus32 Virus 32 :
فدات داشی ;) 
  • Virus32
  • سُر. واو. شین
  • یک در دنیا و صد در آخرت خدا اجرت بده :))
    Virus32 Virus 32 :
    :)
  • Virus32
  • محمد مهدی
  • سلام ممنون از وبت.
    میخواستم بدونم برای سایتایی که پولی هست هم راهی وجود داره؟؟
    ممنون...
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    با این روش به لینک های مستقیم دانلود فایل مورد نظرتون میرسین چه تو سایت های پولی باشه چه غیر پولی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    وب خوبی داری دوست من.موفق باشی.یه سری هم به مابزن.نظر یادت نره.
    ***********************
    عالی بود
    عالی بود فدات
    ایـــــــــول خیــــلی خوب بود .

    ایشالا با ذکر منبع تو وبم کپی میکنم !
    سلام ببخشید داداش برای دانلود فیلم ها هم از همین روش می شه استفاده کرد لطفا تو ضیح بدید ممنونننننننننننن
    Virus32 Virus 32 :
    بله
    برای دانلود هر فایلی که اسم و فرمتش رو بلد باشین میشه ازش استفاده کرد
    فرمت های 3gp , mpg , mkv , mp4 , و ... فرمتهای فیلم ها هستن
    سلام
    میخواستم بدونم برای دانلود فایل مثلا اندرویدی چه فرمتی باید ذخیره شه؟
    tnx
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    apk
    salam dadash aya rahi hast ke beshe survey ha ro dor zad?
    سلام
    داداش
    اگه بخواهیم همین کار رو توی سایت مشخص انجام بدیم
    چی بسرچیم؟
    ممنون از اموزشای عالیت
    سلام واقعا مطالبتون جالبه و همینطور اموزنده.
    یه سوالی داشتم اونم اینه که اگه بخوای برنامه ای رو از سایت فیلتر شده برداریم اون موقع باید چیکار کنیم ؟
    یه بار دیدم که دوست با note pad++ این کارو کرد .اگه برام توضیح بدید ممنون میشم .
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز ممنون
    منظور تون رو خوب متوجه نشدم
    اگه قصد دارید بدون فیلتر شکن از سایت فیلتر شده چیزی دانلود کنید
    میتونیم بجای آدرس آی پی سایت رو وارد کنیم
    سلام مرسی از وب سایت خوبتون
    من یه سوال دارم
    توی بعضی از بخش های سایتتون میرم مینویسه رمز عبور اونو باید چی کنم؟
    ممنون بابت آموزش
    اگه سایت مورد نظر رو بدونیم و مثلا فایل تو یه فرومی پیوست شده باشه چی برای این هم راه کاری هست؟
    Virus32 Virus 32 :
    اسم فایل رو بدونید اگه تو ایندکسش هم که باشه میتونید دانلودش کنید
    مثل همیشه عالیی بود داداش ویروس
    سلام.
    ممنون خدا اجرت بده
    راستی لطفا نحوه دور زدن survey ها هم اینجوریه؟اگه نیست لطفا بذارین.
    بازم ممنونم.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    این روش همه جا جواب میده
    سلام من الان همین ادرسی که خودت دادی رو زدم ببینم چیزی پیدا میکنه یا نه الا سه ساعته میخواد دانلودش کنه:) چی کارش کن باید با موزیلا برم؟؟؟ یا با کروم البته الان با کروم میرما اینجوریه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    فرقی نمیکنه با کدوم مرورگر باشی
    حواست باشه عبارت بالا رو تو گوگل باید جستوجو کنی نه تو آدرس بار
    سلام ویروسی جون ؛)
    لطفا آموزش خوندن مطالب سایتایی که نیاز به ثبت نام دارن رو بدون ثبت نام هم بزار تو اینترنت گشتم چیز به درد بخوری پیدا نکردم
    قربون دستت
    سلام
    تو بعضی از سایتا برای خوندن مطالب هم نیاز به ثبت نام هست اگه میشه آموزش خوندن اونارو هم بدون ثبت نام تو سایت بزار
    ویروس جان دوباره سلام
    من این روش رو انجام دادم ناباورانه دیدم نه تنها برای فایل های پولی بلکه برای همه چیز حتی ف.ی.ل.ت.ر شده ها هم جواب میده و اجازه دانلود میده
    میشه دقیقا بگین این دستور چیه و چه کار میکنه بازم مشابه داره؟
    I mean ,is this some thing like Backdoor?

    BIIIIIIG LIKE
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    این یکی از دورک های گوگل هکینگ بود که اینجا معرفیش کردم
    از اینا خیلی زیاد دارم :)
    اینجا رو ببین
    خیلی عالی بود
    تو نظرات قبلی گفتی که این یکی از دورک های گوگل هکینگ بود
    "دورک" ینی چی؟!
    Virus32 Virus 32 :
    اینجا رو بخون
    slm.darkhst daram ke anti ban ro bezarin ...marboot be bazi canter strick hast...anti ban server ha |mrc
    با چه زبونی ازت تشکر کنم

    ایول

    ایشالا همیشه موفق بشی
    Virus32 Virus 32 :
    مچکرم عزیز توهم همینطور
    یه سول گوگل به جای پاشایی باید اسم چی وارد کینم و گوگل از کجار میفهمه اون برنامه که ما میخوایم داخل کدوم سایت قرار داره و بعد اگه فرمت و اسمش ندونمیم باید چی کار کنیم
    Virus32 Virus 32 :
    خوب کار گوگل همینه دیگه
    نه اسمش رو میدونی نه فرمتش رو؟ پس چیشو میدونی؟
    بسیار عالی
    اگه بخوایم از یه سایته خاصی دانلود کنیم چی ؟
    Virus32 Virus 32 :
    توی همون جستجوها دنبال اسم سایت بگرد یا به لینک اسم سایت رو هم اضافه کن
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام دااش...امیدوارم خوب باشی
    ...دااش من از این روش استفاده کردم ولی جواب نداد... من یه فونت رو خواستم از نت پیدا کنه ... که تو بعضی از سایتا اونو با ی قیمتی میفروشن تو تویه کامنت های بالا گفتی اگه حتی فروشی هم باشه میشه گیرش آورد لینک دانلودشو...****************/ مثلا این سایتیشه ک خواستم ازش این فونت نستعلیق شکسته رو دانلود کنم...که این سایت گذاشته واش فروش.. حتی ب لینک اسم سایتو هم اضافه کردم نشد...اصن:) داغونم بد این فونته هم لازممه
    ببین تو نمیتونی لینک دانلود ازش گیر بیاری مشتی...دمت گرم گیر اومد بفرس ایمیلم یا بزا همینجا بچها هم استفاده کنن...
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز ممنون
    داشی این سایت از هاست ما استفاده میکنه
    یعنی فایل هاش توی هاست خود سایتش نیست
    نمیتونم خیانت کنم! :(
    راحتمون کردی
    very gooooooooooooooooooood
    دمت گرم
    دوست عزیز داداشم شما که هیچی نمیدونی از دورک برا چی میخوای یادشون بدی؟
    اول اینکه کد بالا نیستش و اسمش دورکه که این ی مدلشه و میتونیم باهمین دورک کلی کار دگ کنیم. دوست عزیزم برو ی زره یاد بگیر بعد بیا آموزش بده
    بدرود
    Virus32 Virus 32 :
    خوشحالم که شما میدونید :)
    damet garm
    سلام
    ;)
    حالا شانس من چیزی ک میخوام باید تو هاست شما آپ شده باشه :|
    حداقل ی ذره راهنماییم میکردی خو :( میرفتم از ی سایت دیه میگرفتم...
    دمت گرم
    خداحافظ
    سلام
    داداش این آموزش ات خیلی توپه
    دمت گرم
    فیلترشکن hide ip نسخه pro میخواستم که نمیاره
    اگه پیدا کردی برام ایمیل کن
    slm dadash khaste nabashi migam man in dorki ke dadi natonesam gram dominator ro dl konam site aye ziyadi ba vip 8000 , 10000 gozashtanesh mesle in networkiha.in , http://soft.datagozar.com formatesham ke exe ast ba chanta dorke dige ham talfigh kardam bazam nemiyovord :|
  • Virus32
  • مارکت فایل
  • مرسی عالی بود
  • Virus32
  • عکس برای پروفایل
  • داداچ دمت گرم
    سلام
    برای دانلود برنامه های کامپیوتر چی نوشت؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    intitle:index.of? exe EsmeBarname
    فقط اونجایی که گفتم " Esme Barname" باید تغییر کنه به اسم برنامه ای که دنبالشی
    سلام دادا
    شرمنده بازم مزاحم میشم
    چجوری بعضی از متنا (مثل متنای برنامه نویسی یا همین عبارت intitle:index.of? mp3 pashaei توی همین پست) رو توی کادر میندازی؟ بگو ماهم تو بلاگمون بذاریم خب :) تو بلاگ بیان این امکان هست؟؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    از تگ pre استفاده میکنیم
    در واقع ما کدهای Css وبلاگ خودمون رو ویرایش کردیم ...
    وگرنه الان کدشو بهت بگم بزنی تو وبلاگت باز نمیکنه
    سلام. خیلی باحاله دمت گرم.
    فقط برای فیلم های ایرانی مثل آینه بغل رو نمیتونم پیدا کنم چیکار کنم؟
    Virus32 Virus 32 :
    intitle:index.of? mkv  ayne-baghal
    یا
    intitle:index.of? mkv aine-baghal
    یا
    intitle:index.of? mp4 ayne-baghal
    یا
    ...
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ایول دمت گرم
    راستی چجوری ایکون موس رو مثل این سایت:
    *********************************************************
    عوض کنیم؟
    کدشو میزاری؟
    مرسی:)
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    میتونیم از cursor:url توی css استفاده کنیم
    یه سرچ که بزنی تو نت پره
    از این به بعد از اینجور سوالا داشتی
    اینجا بپرس تا بهتر راهنمایی بشی
    سلام
    من یه متنی رو میخام بخونم از ی سایتی ولی پولیه . باید چی بزنم ؟
    ینی اسم سایت رو ک میزنم پیدا نمیشه خیلی خوب. باید text بزنم ب جای mp؟

    ممنون
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره
    مطلب خوب و کاملی بود

    سلام ببخشید من یه سوال داشتم

    اگه میشه بگید چطور میشه کاری کرد که در DOS هرخط همزمان به رنگ های جدا در بیاد

    یعنی خط اول قرمز

    خط دوم ...

    خط سوم...

    .

    .

    .

    اگه میشه لطفا به ایمیلم بفرستین 

    با تشکر فراوان از مطالب عالیتون

     

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    من با ایمیلم فقط رمز مطالب رو ارسال میکنم
    این پست رو برای تو نوشتم
    ضمنا از این به بعد سوالاتت رو توی پرسش و پاسخ بپرس وگرنه جواب نمیدم -_-

    حاجی من هکر نیستم اما موافقتم

    خیلی خوبه استفادهاز مرورگز فایر فاکس

    ;)

    سلام ببخشید من خیلی دنبال کار (مواد پر انرژی گشتم ولی نبود با این کد هم امتحان کردم چه راهی دیگه ایی وجود داره ؟ 

    اسم کامل کتاب Chemistry of high energy materials 

    Virus32 MicRoB 32 :
    سرچ توی گوگل 
    اگه پیدا نشد توی تلگرام دنبال باش 

    سلام ببخشید من خیلی دنبال کار (مواد پر انرژی گشتم ولی نبود با این کد هم امتحان کردم چه راهی دیگه ایی وجود داره ؟ 

    اسم کامل کتاب Chemistry of high energy materials

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    بیا

    این یه لیست از چیزایی که پیدا کردم

    نیازی هم حتما به دورک نویسی نیست

    یه for free آخرش بزن حله

    https://archive.org/details/ChemistryOfHighEnergyMaterials2ndEdition
    https://www.worldcat.org/title/chemistry-of-high-energy-materials/oclc/650504333
    https://www.researchgate.net/publication/264372202_Chemistry_of_High-Energy_Materials_Thomas_M_Klapotke
    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9783527628803
    https://www.amazon.com/Chemistry-High-Energy-Materials-Gruyter-Textbook-ebook/dp/B06Y6FR8P3
    https://www.perlego.com/book/654542/chemistry-of-highenergy-materials-pdf
    
    
    من اولیه رو ترجیح میدم
    فک کنم درستهو خودم ازش دانلود کردم
    اینم چیزی که سرچ کردم : 
    https://www.google.com/search?safe=active&client=fozoli-nakon!!!&sxsrf=ALeKk01A4fnIyV25ROX4hBNYuA1UbogEZg%3A1591032559405&ei=7zrVXsuIGMGwkwWuj7ko&q=Chemistry+of+high+energy+materials+for+free&oq=Chemistry+of+high+energy+materials+for+free&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIFCCEQoAEyBQghEKABOgQIIxAnOgYIABAWEB46CAghEBYQHRAeOgcIIRAKEKABUNAVWNpaYN9eaAZwAHgBgAHvAogB2iGSAQYyLTE1LjGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwiLvJ2UkuHpAhVB2KQKHa5HDgUQ4dUDCAs&uact=5
    مورد عنایت قرار نگیرم یه وقت :)

     

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    مرسی
    بیا تل
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    داداش اینکه کار نمیکنه من میخواستم یک فایل  رار از *** *** دانلود کنم..هر چقدر هر جا زدم نشد مثل سرچ معمولی بود

    در آدرس بالا زدمurl

    در جستوجوی صفحه ی گوگل زدم

    در فایر فاکس دوتای بالا 

    توی کروم دوتای بالا 

    ولی اصلا جواب نداد

    Virus32 Virus 32 :
    به کمک این دورک به اندکس فایل مورد نظرت میرسی
    با لینک مستقیم میتونی دانلود کنی
    اگر یافت نشد
    یا اسم فایل رو اشتباه وارد میکنی
    یا سایت مورد نظرت اسم ایندکسش رو عوض کرده
    یا اون فایل اصلا وجود نداره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی