پسری هست هنوز :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

گرگـــها خوب بــدانند در این ایل غریــب                            
                                      گر پــدر مـُــرد تفنگ پدری هسـت هنوز  
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند                            
                                    توی گهواره چوبی ، پسری هست هنوز  
آب اگر نیست نترسید ، که در قافله مان                           
                                   دل دریایی و چشمان تــَـری هست هنوز


نظر (۱۷۷)

فوق العاده بود ویروس جان ؛ فوق العاده. دیگه نمیدونم چی بگم...

با اجازه کپی کردم
Virus32 Virus 32 :
فدات داداشم
salam vebetun mofido khushgele.......
mamnun matlabasho khundam..mvafagh bashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
خیلی زیبا بود عزیزم :)
خوب بود...و اینکه من هنوز زنده ام ...خخخ
سلام . نظر لطف شماست. ما باهم رفیقیم و من بهت افتخار میکنم داداش گل
Virus32 Virus 32 :
فدا مدا داشی
زیبا بود دمت گرم
  • Virus32
  • حدیث سامی
  • سلام...
    خیلی قشنگ بود و البته جدید....موضوع جدید... حالو هوای جدید..
    من عاشق شعرم...
    مرسی...
    kheili webet khobe mvafagh bashi azizam♥
    سلام ویروس...
    داداش یه مشکلی دارم...
    حجم نتم خیلی سریع داره تموم میشه....
    نه کسی رمزمو پیدا نکرده...
    چک کردم هم نرم افزاری آپدیت نمی شه چرا اینطوری شده؟
    سلام برادر...
    آپدیت نمی شد فک نکنم ولی آپدیت اتماتیک غیر فعال هم نبود...
    چک می کنم دوباره رف میام یاهو ببینم چی میشه راستی هک وبلاگ رو هم بزار یکم سرگرم شیم دیگه همش میام می بینم مطلب نزاشتی :|
    Virus32 Virus 32 :
    احتمالا از آپدیت ویندوزه
    تو فکرشم داشی بزودی
    سلام دوست من یه اماوزش هک وبلاگ میشه بزاری
    عاشقتم
    حس و حال خوبی به ادم میده این متن واقعا لاااااااااااااااایک
    داداش وبلاگت خوبه موفق باشی
    مثل پست ثابت قبلیت عالی بود
    شکستن بسورد ویندوز 8 و سون رو هم یاد بدید داداش گلم
    Virus32 Virus 32 :
    هک ویندوز
    movafagh bashi kheili khob bod khosham omad
    Virus32 Virus 32 :
    فدات عزیز
    جستجو کردم پیدا نکردم لطف کنید آموزش بدید
    سلام داداش من میخوام مطلب هاتو ببینم میگه باید رمز داشته باشی جایی هم رمز نیست یا ثبت نام رمز رو خودت میدی داداش ؟؟؟؟؟

    ممنونت میشم راسی وبت عالیه اوستای بخدا دمت گرم منظر رمزم
    Virus32 Virus 32 :
    رمز مطالب
    یعنی کشته مرده ی اون پرچم ایران بقل اسمتم !!
    :دی
    Virus32 Virus 32 :
    منم دوستش دارم :)
    سلام داداش ناموسا یه داداشی در حقم میکنی؟؟؟
    یه فیلم هک که کامل باشه برام بفرس مثلا پیام دادن با مهمان تو عمومی و بستن لیست انلاین و هک روم
    بخدا اقایی میکنی برام بفرستی البته داداش شرمنده ها رایگان منظورمه
    بفرس برام بخدا جبران میکنم هر کاری بگی میکنم
    منتظرتمممممممم ضروریه مر30
    Virus32 Virus 32 :
    ندارم
    وب خوبی داری به منم سر بزن
    وب خوبی داری ایول داشی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش،
    خسته نباشید داداش مایل به همکاری هستید برای تکامل دو سایت؟
    ******************** و ویروس 32
    اگه خواستی با ایمیلم در تماس باش ویا در وبم پیام خصوصی بذار
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نع
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش میشه این صفحه رو واسه اینکه بقیه گوا نخورن رو ببندی ممنون میشم
    ************************/
    ----------------------------------توی این بلاگ بود
    ************************/
    --------------------------------------وبلاگ منو هم همینجوری هک کردن رفت میتونی پس بگیریش
    سلام
    تولدمه اما نیستی:(
    تولدم مبارک
  • Virus32
  • امیرحسین
  • سلام داداش امرو باهام حرفیدیم کار واجب دارم میتونی تو همون چت روم لوکس بلاگ بهم پیام بدی پیدات نکردم بازم ممنون
  • Virus32
  • امیرحسین
  • سلام رفیق اولا همکارتو تحدید نکن :-)
    دوما واسه همین گفتم بیا تبادل بنر کنیم دیگه
    اگه میخوایی بنر تو بده بزارم تو وبلاگم تمام صفاحت اول وبسایت تو هم واسم این کارو بکنم اخه یکم طول میکشه منبع بزارم واسه اون مطالب قبلی
    اگه ناراحت شدی واسه اونا معذرت قصد بدی نداشتم رفیق
  • Virus32
  • مهدی اشرفی
  • با سلام
    خیلی خوبه از ائمه حرف بزنیم و دفاع کنیم ولی مدافع کسیه که همیشه دست به شمشیره ، صحبت و مذاکره می کنه اما به دشمنش فرصت کوچکترین خیانتی رو در حق دینش نمیده
    مدعی دینداری زیاده ولی هیچکدومشون یاد نگرفتن اول مطالعه کنن و بعد فکر کنن وبعد نظر بدن ، دینداری یعنی تفکرکردن یعنی بر اساس اسلام عزیز و زندگی آل الله عزیز تکلم کردن ، یعنی در حالی که اهل منطقی اهل مجاهدتم باشی .
    یا حق
    سلام میخواستم ازتون درباره هک وبلاگ سوال کنم ! یه فیلم دیدم که با برنامه user sniffer اینکارو انجام میدن خواستم بدونم شمام بلدین که راهنماییم کنین؟
    Virus32 Virus 32 :
    اسنیفر ها برنامه های مورد علاقه من هستن ازشون هیچ کاری بعید نیست D:
    ولی تا جایی که من میدونم user sniffer بخش کوچکی از این کاوش رو انجام میده
    چون باید پکت هارو آنالیز کنیم و کرک هش ها و ....
    یوزر اسنیفرها هم مدل های زیادی دارن (اسنیفر شبکه ها ، سیستم ، سایت و ...) شاید ورژنی که شما دیدین فرق میکنه
    داداش لطفا اموزش هک کامل لوکس بلاگو بزارید ممنونم چند بارم گفتم بازم مرسی
    ♥♥♥♥♥♥
    داداش می شه بگی چجوری مدیران مخفی تو چت رومو ببینیم هر کاری کردم نشده ممنون می شم بگی چجوری می شه
  • Virus32
  • داداش نخود
  • در تصاویرحکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست

    هیچکس سوار بر اسب نیست

    هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید

    در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد.

    این ادب اصیلمان است:

    نجابت

    قدرت

    احترام

    مهربانی

    خوشرویی

    هم وطن ایرانی من ، ایرانی اصیل بمان



    بگینــ باشـــــــــــــــــــــه :)
    Virus32 Virus 32 :
    باشـــــــه ;) 
    سلام استاد دیتابیس چیه من موندم همش میگن دیتابیس برام مفصل توضیح بدین من چجوری درستش کنم با دیتابیس چکار میکنن در کجا درستش کنم برام توضیح بدین استاد اگه زحمت نباشه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام سهند جان
    دیتابیس یا پایگاه داده اطلاعات ، مجموعه ای از اطلاعات یک سایت یا یک سیستم یا یک برنامه است که بصورت منظم و قابل درک و خواندن برای سیستم ها است.
    به زبان ساده ، دیتابیس یه فایلی هست که تمام اطلاعات یک سایت در این فایل ذخیره میشن .برای مثال ما وقتی تو یه سیستم وبلاگ دهی مانند بلاگفا ثبت نام میکنیم ، تمام اطلاعاتی که وارد کردیم "نام کاربری ، رمز و غیره" در دیتابیس این سایت "یعنی بلاگفا" ذخیره میشه. و وقتی یه هکر سایت بلاگفا رو هک کرد مهم ترین چیز براش همین دیتابیس این سایت خواهد بود.
    که وقتی دیتابیس یه سایتی رو بدست بیاری میتونی تمام کاربرای اون سایت رو مورد عنایت خودت قرار بدی :)
    دمت گرم ویروس جان خیلی شعر قشنگی بود
    منم یه شعردارم اگه اجازه بدی برات بفرستم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز خوشحال میشم بفرستی ;)
    ببخشید استاد اکسپل.یت دقیقا چیه؟
    Virus32 Virus 32 :
    اینجا رو بخون
    سلام ویروس جان
    شعر برات ارسال شد؟؟
    بزارش خیلی باحاله
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش
    مرسی محمد جان شعر جالبی بود
    ولی هم طولانی بود هم خنده دار
    سلام ببخشید استاد من چجوری یک ویرو رو به کامپیوتر دیگران منتقل کنم در ضورتی که خودش آنلاین باشه و خودشم هیچ چی نفهمه لطفا یا مطلبو بذارین یا توضیح دهید
    ببخشید من چجوری به یه دیفیس ویدیو بذارم؟
    با کدوم تگ و خودتون مثالشو بزنید
    سلام داداش . بلدی کمبو لیست بسازی ؟!؟ مثلا کمبو لیست سایت takmovie
    salam

    matlebet khili khobe

    mikham mataleb ramz dar ham bekhonam
    mamnoon misham ramezeshoon ro befresti vasam
    سلام داداش
    یه خواهشی دارم میخام هرچی ترفند درباره چتروم هست بهم یاد بدی یا تو وبلاگت بزاری

    از حفظ امنیتش تا هکش و حمله به یه چتروم
    ممنون میشم کمکم کنی لطفا
  • Virus32
  • آشنای دیروز
  • ما که از یه روزی به بعد خوشی ندیدیم شما خوش باشی همیشه....
    زندگی به من آموخت که "هیچ چیز‏"‏ از "هیچکس‏"‏ بعید نیست!!!‏
    Virus32 Virus 32 :
    لایک
    سلام داداش ی سوال داشتم امکان هک بازی کلش اف کلن و جم رایگان وجود داره یا نه ؟
    ممنون از وب زیبات
    خوشبحال ویروس،،، چون حدأقل توفکر کشتنشی...
    Virus32 Virus 32 :
    جمله سنگینی بود فری تا یه هفته سکوت کردم
    خبر داری که :)
    هنوزم باورم نمیشه...از خدا میخوام فقد مثل قبل برگردی...
    سلام دیوونه
    گفته بودی برا نوزدهم دعات کنم
    نگفتی چرا اما خیلی دعات کردم دیوونه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام روانی
    مرسی
    سلام شاهین خوبی؟همکلاسیتم. سایتت واقعا شوخی نمیکنم عالیه.از ترفند هات استفاده کردم.به سایت منم سر بزن ممنون.....
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز ممنون
    ولی من شاهین نیستما :( :|
    سلام کد ٣٣ خوبی؟؟ وبت عالیه داداش. اگه کمک خواستی بگو من هستم !:) خخخ البته قبلش باید یادم بدی..
    Virus32 Virus 32 :
    پـــِـــرســـِـــنــــِـــل
    سلام 34 جان فدات داشی. ممنون
    حتما روت حساب میکنم ;)
    سلام مجدد.پس ببخش اشتبات گرفتم با اون رفیقم.حالا یه سوال داشتم.سایتم عکس مطالبی رو که در معرض نمایش هستند رو نشون نمیده ولی اولش تا همین دیروز نشون میداد .رزبلاگی هستم کمک کنید
    ممنون از سایت خوبتون........
    Virus32 Virus 32 :
    تصاویری که برای قالب وبلاگ انتخاب شده از هاستی که در آن آپلود کردین حذف شده
    یعنی تصاویر سایتتون از هاست حذف شدن یا آدرسشون عوض شده
    باید دوباره تو هاست مطمئن تری آپلودش کنید و لینک هارو جایگزین کنید
    سلام
    سال نو مبااااااااااااااااارکـــــــــــــــــــــــــــــ[گل]
    با سلام و عرض ادب
    داداش من ی ناظری دارم از ی روم حالا میخوام وارد پنلش بشم میشه برام بگی چجوری به خودم دسترسی بدم ؟
    مدیرش ی بلایی ب سرم اورد و پولمو خورد حالا میخوام تلافی کنم براش اگه برام اموزشش رو بزاری ممنونت میشم داداشی
    منتظرم
    میشه ی کد بزاری که فقط بعضی کلمات مشخص شده رو لینک دار کنه؟؟؟؟
    سلام داداش ...سال نو مبارک ... منو یادته ایا ؟؟؟ خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم ... اینجا کلی شلوغ شده ... پر مطلبای خوب =) ... وبلاگمو عوض کردم به جدیده یه سر بزنی خوش حال میشم ... خوش حالم باز اومدم اینجا
    Virus32 Virus 32 :
    سلام آجی خیلی خیلی خوشحالم که دوباره پیامت رو میبینم
    هر چند یکم دیر شد بازم سال نو توهم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
    حتما بهت سر میزنم :)
    حالا که میبینم با این چن وقت نیومدن کلی عقب افتادم ... نا امید شدم ... حتی دیگه کتابای برنامه نویسی رو هم ادامه ندادم =|
    سلاااااااااااام داداش ویروس گلم
    خوشحالم که هستی ، از ته ته دلم برات دعا کردم داداشی
    موفق باشی آبی جیمممممممم
    Virus32 Virus 32 :
    فدات آجی مینا جونم
    خیلی ممنون ♥
    عای لاو یو عاجی D:
    سلام
    مطالب مفیدی گذاشتی و وب خوبی داری
    اگر تمایل داری ما رو با عنوان وبلاگ لینک کن و ی پیغام بده تا شما رو هم لینک کنیم
    موفق و پیروز باشید
    رمز لطفا؟
    سلام
    به جرعت میتونم بگم بهترین وبی هستش ک توش تونستم هر چی رو میخوام پیدا کنم. خسته نباشی داداش مطالبت عالیه فقط ترفند های چت روم رو بیشتر کن. موفق باشی
    یاحق.
    Salam...
    Y soal az hoozooretoon dashtam, Toe JavaScr agar bkham k matn ro bsorate harf-harf show kone, Bass chi kar konm?
    ببخشید آقا ویروس بنظرتون برا اینکه به درجه های عالی هک برسم باید چه زبانایی یاد بگیرم
    اگه میتونین کتاب پی دی افش لینک دانلودشا بدین یا اگر نمیتونین اسم کتابا بین یجور گیر بیارم
    ممنون میشم بگین
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    هکر یعنی برنامه نویس حرفه ای
    هر زبانی یاد بگیری یه قدم بزرگ برداشتی
    خودم در قسمت کتاب چند تا کتاب قرار میدم
    سلام لطفا رمز مطالیاتونو بدین همه خوبارو ک قفل کردین.LOL
    لطفا بفرسین ک ب بعضیاش واقعا نیاز دارم ممنون
    سلام ویروس جان امیدوارم خوب باشی وب عالی داری
    اگه میشه منو به عنوان شاگردی قبول کن
    اگه شرایطی داره تا قبول کنی یا باید ثابت کنم که واقعا دنبالش هستم
    لطفا جوابتو به جیمیلم بفرس
    موفق باشی :)))))))
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    راستش عضو گیری ندارم فعلا :(
    ﺑﻬﻢ ﻧﺨﻨــﺪﯾﺪ ﻭﻟـﯽ ....
    ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ
    ﻣﻨﻔﺠـﺮ ﺑﺸﻪ ... ﻫﻤﻮ ﮔﻢ ﮐﻨﯿــﻢ ﻣﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﯿﺎ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ
    ﻣﯿﺸﻪ ...!
    ﺯﻣﺎﻥ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ ﻣﺎ ﺩﻫﻪ 60 ﻭ 70 ﻫﺎ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﮕﻪ
    80 ﻭ 90 ﺟﺎﻣﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ..!
    ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ....ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻧﺪﮔﯿﺎﻣﻮﻥ ... ﻫﻤﻮ ﮔﻢ
    ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ...! ﺍﻣﺎ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﺎﺩ ﻫﻢ ﻣﯿﻔﺘﯿﻢ ....! ﯾﺎﺩ ﺧﻨﺪﻩ
    ﻫﺎﻣﻮﻥ ... ﮐﻞ
    ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺎﻣﻮﻥ ... ﺷﺎﺥ ﺑﺎﺯﯾﺎﻣﻮﻥ ... ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻨﺎﻣﻮﻥ ...
    ﻻﯾﮏ ﺯﺩﻧﺎﯼ ﺯﻭﺭﯾﻤﻮﻥ ... ﺩﺳﺖ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﻫﻤﺪﯾﮕﻤﻮﻥ .....
    ﺟــﻮﻭﻧﯿـﻤﻮﻥ .......
    ﻭ ﺍﯾﻦ ﻭﺳﻂ ﻓﻘﻂ ، ﺧﺎﻃــﺮﻫﺎﻣﻮﻥ ﻣﯿﻤﻮﻧـــــﻪ ...
    ﻣﺎ ﺍﺑﺪﯼ ﻧﯿﺴﺘﯿـــﻢ ﻭ ﯾـــــﻪ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺮﯾــــﻢ ﺩﻧﺒـــــﺎﻝ ﺯﻧﺪﮔﯽ
    ﺑﯽ ﺳﺮ ﻭ ﺗﻬﻤﻮﻥ ...
    ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻣﻦ ... ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﻣﺠــــــﺎﺯﯼ ﻣﻦ ...!
    ﺍﺯ ﻫﻤﯿـﻦ ﺍﻻﻥ ﺩﻟﺘﻨﮕﺘــﻮﻧﻢ ...!
    ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸـﺪ ﻣﻮﻗـﻊ ﺭﻓﺘـﻦ ﺧﺎﻃـﺮﺍﺗﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﭘــﺎﮎ ﮐﻨﯿــــﺪ ﻭ
    ﺑﺮﯾــﺪ .....
    Virus32 Virus 32 :
    لایــــک
    ...
    این لایک زورکی نیست واقعا حرفای سنگینی زدی دمت گرم
    دنیامون شاید ، ولی دل هامون هرگز مجازی نبود
    من صفا و سادگی و صمیمیت اون روزها رو هنوز تو دنیای واقعیم ندیدم
    به سلامتی همه تون ☼
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دانلود نرم افزار هک وای فای
    تست شده و کار میکنه
    کم حجم2.5مگابایت
    **************************************
    به لینک بالا برید.دانلود کند را انتخاب کنید.30ثانیه صبرکنید لینک دانلود رو بده.برنامه رو دانلود و اجرا کنید.سمت راست نام هر وای فای پسورد آن نوشته شده.
    داداش لطفا آموزش هک وب رو بزار خیلی مهمه لطفا سریع بزارش داداش
    لاینی چیزی از این مزخرفات داری؟
    Virus32 Virus 32 :
    نه خدایی
    داداش هک بدوننم افزارت فیل تر شده ها!!
    داداش می شه فیک پیج های آماده از جی میل و ... بزاری؟؟
    سلام. لطفاً پسورد مطالب رو برام بفرست یا همین جا تو پاسخ بده. ممنون.
    یه شعار جدید هست میگه : لایک قدیمی شده، من بوس میخوام!
    واقعا تحت تاثیر قرارم میده :)

    خخخخخخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    سلام داداش خوبی؟ ممنون میشم که رمز مطالبتو برام بفرسی مرسی
    سلام.
    مطالب وبلاگتون واقعا کاربردیه ...
    مچکر بازم منتظر مطالب جدید هستم.
    موفق باشی .
    سلام ویروس!من همونیم که توی چت لوکس بلاگ باهات آَشنا شدم;)
    وب خیلی باحالی داری!راستی اگه تونستی آموزش هک وبلاگ رو بهم ایمیل کن!
    به منم سر بزن،آدرس وبمو نوشتم...
    چجوری میتونم تو وبت عضوشم؟
  • Virus32
  • محمد پزشکیان
  • با سلام ممنون گله فداتم داداش خاکتم
    سلام داداش میشه یه نرمفزار بذاری وبت ک وبلاگ هارو هک کنه با تروجان میشه وبلاگ رو هک کرد؟؟؟/
  • Virus32
  • محمد پزشکیان
  • با سلام ممنون از وبلاگ شما لطفا یه هک جیمیل خوب بگذارید همه رو امتحان کردم ولی جواب ندادن مثل همین
    PolyDex_v3
    ممنون میشم
  • Virus32
  • New Folder(+98).exe
  • داش دمت گرم.بلاگ دوباره فعال شد؟
    :O
    دمت گرم
    سلااااااام O_o سلوم هیوا :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام :)
    سلاااااااااااااااااام :)
    ویروس جان چنتا سوال
    یک نفر مثل شما گفت چند نوع زبان برنامه نویسی یاد بگیرم
    یک مقدارش را بلد بودم و پرل را بلد نبودم که یه مقداری بلد شدم
    و گفت یک کتاب هم بخونم اینم لینکش:
    https://books.google.com/books?id=OOqH8NsLeLkC&printsec=frontcover
    Virus32 Virus 32 :
    حرفش درسته کتابها بهترین منابع هستن
    سلام متن عالی بود
    میشه راجع به تورنت توظیح بدین
    چجور میشه استفاده کرد
    سلام ..دوست من..یه سوال در مورد c++:
    چه جوری میتونم از دستور goto xy() استفاده کنم..
    ایا باید براش کتابخونه هم فرا خوانی کنم... اگه باید این کار رو بکنم .. اسم کتابخونه.. و مثالش رو لطفا....
    باتشکر...
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه کتابخانه خاصی لازم نیست یعنی همون stdio.h کافیه
    خوب برای استفاده از goto ابتدا باید یه برچسبی رو تعریف کنیم
    برای مثال من برچسب Virus رو تعریف میکنم و توی تابعم برنامه رو به سوی Virus  هدایت میکنم
    تعریف برچسب:
        Virus: 
        xxx(0,0,0);
    حالا فرض کن من توی تابع شرطی if یا حلقه for دستوری دادم که در نهایت این تابع رو باید به برچسب Virus هدایت کنم
    استفاده از goto :
    goto Virus;
    که این کد رو هرجای برنامه قرار بدی برنامه رو به سمت برچسب هدایت خواهد کرد!!!

    یلدات مبارک:)
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی ;)
  • Virus32
  • امیرعباس
  • سلام دادا اگه کمک میخوای من میتونم کمکت کنم اگه سرت شلوغه من میتونم برات وبلاگو بگردونم
    سلام
    استاد خسته نباشید
    اینم از من:

    ﺭﻭﺯﯼ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺑﻪ ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ:

    ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺪﻩ ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ ﺍﺯ

    ﺑﺎﻻﯼ ﺗﭙﻪ ﺑﭙﺮ

    ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ ﭘﺎﯾﻢ ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ

    ﮔﻔﺖ ﺑﭙﺮ ﻣﯿﮕﺮﻣﺖ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﭘﺮﯾﺪ ﮔﺮﮒ

    ﻧﮕﺮﻓﺘﺶ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﭼﺮﺍ.. ؟

    گرگ گفت درس اول :

    اعتماد یعنی مرگ ....
    Virus32 Virus 32 :
    سلام رفیق
    خدایی لایک داری
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    هنوز تو *** 36 حضور داری؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام نه انتقال شدم به یه جهنم دیگه
    کاش اسمتو میگفتی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    کجا رفتی ؟؟ اسمم وحید هست . برنامه نویسم .. ****** . یادگاریتو ** ******* ******* و همچنین ** ***** جایگاه دیدم .. از برنامه نویس جماعت خوشم میاد . ولی چه فایده دیگه رفتی .. به هر حال این ایمیلمه *************************
    Virus32 Virus 32 :
    من هنوز زنده ام
    ولی جای بدی ام :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من فقط صادقانه خواستار آشنایی بودم ولی تو خواستی باهام بازی کنی.
    خطوط سوم و چهارم ایمیلت رو بخوبی بین خطوط اول دوم و پنجم ساندویچ کردی. جوابم رو همینجا واست گذاشتم که واسه تشحیص آیپی دیگم دچار زحمت نشی. درمورد خط آخر ایمیلت باید بگم نه نشناختمت و فک نکنم با این چیزا ارتباطی داشته باشی:
    **********************
    ******************
    **********
    *******************
    **********
    ***** ******* ****
    ****** **** ** ******** **** *** ******** ** * ** * ** ******
    ***** ***** ************* ****** * *****
    ***********
    ***********************
    ***** ****** ********** ****** *********** **
    ***********
    ***************** ******** **************** **
    **** ***** *******
    ***********
    ***** *****

    .......
    بیخیال..........
    خداحافظ
    Virus32 Virus 32 :
    این حرفا چیه رفیق؟ وقتی من اونجا بودم یه نفر دیگه به اسم وحید اونجا بود فامیلیش یادم رفته
    بچه کرج ... یادم میاد آخرین روزی که اونجا بودم دستش ضرب دیده بود ... رفیق فابه امیر ... بچه آق تپه
    من فکر کردم اون هستی
    در کل منظوری از ایمیل نداشتم به آی پیت هم هیچ احتیاجی ندارم اسمهایی که گذاشتی رو هم نشناختم!!!
    به سلامتی پدری که لباس خاکی میپوشه میره کارگری
    برای سیر کردن شکم بچه اش.
    اما بچش خجالت میکشه به دوستاش بگه این پدرمه
    خدایی ما که اینجوری نبودیم...
    همین جا میگم بابای من کارگره خیلی هم افتخار میکنم
    :)
    داش ویروس سلام دم اون پسر گرم...جملت خیلی سنگین بود به پوچی رسیدم :)
    Virus32 Virus 32 :
    خدایا بالاتر از بهشت هم داری؟ زیر پای پدرم میخواهمش !!!
    سلامتی همه پدرا ♥
    سلام یه سوال خیلی اساسی داشتم
    نطرت چیه از سیاهی بیای بیرون و رنگ قالب این صفحه رو عوض کنیییییییییییییی؟
    آخه من دغ کردم
    البته قصد فضولی و توهین ندارم ها من عاشقتم کم مونده برا سایت تو ترک تحصیل کنم...
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    چه رنگی دوست داری؟
    تو فکر خودم هست یه تنظیمات برای رنگ و قالب وبلاگ قرار بدم که بشه باهاش رنگ وب رو تغییر داد
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ****
    چقدر دلم برات تنگ شد بابا بزرگ خخخخخ
    دیوونه دلم برای مزخرفاتت تنگ شد **** ***** خخخخخخخ
    موهای زردت هنوز یادمه با اون ***** خخخخخخخخ
    شوخی کردم دلم برات تنگ شده بود اومدم دیوونه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام چثافت امیدوارم خوب باشی
    نمیدونی چقد خوشحال شدم وقتی اسم نحثت رو دوباره دیدم ههههههه :))
    دلم برات اندازه سوارخه **** مورچه تنگ شده
    اگه امشب دوباره برگشتی اینجا هتمن خبرم کن یجا ببینمت یکم بت بخندم D:
    کلی فوش برات عاماده کردم حیف تو این وب نمیشه هر حرفی رو زد D:
    راستی به اون چیزایی که ستاره شون کردم خوب دقت کن ..... دفه آخرت باشه به اونا گیر میدی من روشون حساسم !!! خخخخخ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ** **** ** *** **** با *** *******
    ** *** ***** ****** *** *** برو *** **** ** :|
    ** **** **** **** **** **** **** ***** **** ** *** ** ****
    از *** ** *****:-D
    *** ** ****** از ****** **** **** رفتی **** * *** **** ***** خخخخخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    :|
    یه نگاه به مطالبی که نوشتی بنداز :|
    هشدات سال عمر کردی ، دندونات زرد شدن ، دماغت شُل شده ، دششویی خودتو نمیتونی نگه داری
    ولی هنوز آدم نشدی ....
    چرا از دیویست تا کلمه ای که مینویسی فقط چهار تاش باید مجاز باشه؟
    تو چجور مخلوقی هستی؟ من چه گناهی کردم؟ چرا نیست و نابود نمیشی؟
    D:
    دلم برات تنگ شده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    داداش نرم افزار محموعه رمز نویس با c++ ساختم گفتم شاید به درد شما یا کاربراتون بخوره با سوسش براتون قرار دادم
    htt********************************150/ramzsaz.rar.html
    Slm refiq sharmande hey mozahem misham , ye soal dashtam , 2 ta drive dashtam yeki az drive hamo be 2 ghesmat taghsim kardam shod 2ta drive 105 gb taghriban restart kardam ta to yeki az drive ha ke khali bood raftam ke linux nasb konam albate az to khode mohite linux ama ye kari pish oomad hich kodom az marahelo anjam nadadm bad ke bargashtam system ro roshan kardam migoft system amel peyda nemishe restar kon :(, to google peyda nakardam chizi dar in bare :(
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    به اصطلاح ویندوزتون پریده میتونید سیف مود کنید و یا اینکه ویندوز عوض کنید
    این پست مکان مناسبی برای این سوال نبود وگرنه بیشتر توضیح میدادم :)
    tahmol nadashtam dorosesh kardam faghat age darbare linux ham matlab bezari kheyli @li mishe
    سلام آقاویروس اومدم تو یاهوتون نگین چرا نیومدی فقط بهم محل ندادین:(
    البته به احتمال زیاد کار داشتین ولی بهحر حال گفتم که نگین نیومدم
    سلام
    متن پستت خیلی قشنگ بود ^^
    خیلی خوشم اومد ازش
    وبلاگتم عالیه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    تو دیگه چه *** هستی همشو سانسور کردی که
    ** **** ***** ****:-D
    ** حالیت نمیشه:-D
    دل منم برات تنگ شد
    سال نو مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی
    امیدوارم تو یال جدید حداقل
    آدم شی:-D خخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    سانسور نمیکردم که ملت همه از شریعت خارج میشدن D:
    برو از خدا بترس :)
    سال نو توهم مبارک باشه دیگه
    امیدوارم تو سال جدید هیچ اتفاق خاصی برات نیوفته و همین زندگیه عادی و خسته کننده ات رو در مرگبار ترین سکوت ها ادامه بدی خخخخخخخخخ
    شوخی کردم بابا امیدوارم سال خوبی داشته باشی
    سلام فکر کنم که منو میشناسی :)

    من یک درخواستی دارم میتونید آموزش ادد کردن ممبر فیک در کانال تلگرام رو بگید؟ خیلی ممنون میشم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام یوسف جان
    راستش از تلگرام و جامعه های مجازی سردرنمیارم زیاد
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** کجایی ***:-D
    Virus32 Virus 32 :
    اینجام D:
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • داداش چرا مطلب جدید نمیزاری؟
    Virus32 Virus 32 :
    یه پروژه بزرگ دستمه تموم که شد میچسبم به اینجا :)
    زیبا بود
    سلام داش ویروس خسته نباشی :)

    داش ی تروجان میخام درس کنم که از تلگرام بدم ب یکی و دانلودش کنه بعدش همه اطلاعات گوشیش و (اس ام اس و اینجور چیزا) بتونم ببینم

    :)
    چجوری باید درست کنم همچین چیزیو ؟؟ :) ♥


    عشقی..
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز مرسی
    والا نمیدونم بابا آبرو منو بردین با این سوالاتون ههههههههههههه
    خخخ خو ساخت تروجانو بلدی؟♥
    داداش برای این که برنامه نویس شد باید کدام مراحل را پشت سر کذاشت
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • داداش وبت عالیه.اگه میشه هک GMAIL و هک وای فای اندروید بدون نیاز به روت رو هم بزار.اگه هم نمی تونی تو سایت بزاری به ایمیلم بفرس.
    سلام داداش اگه آدرس یه وبلاگ میهن بلاگ رو بهت بدم امکانش هست برام که هکش کنی؟؟ به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ممنون میشم اگه جواب بدی
    Virus32 Virus 32 :
    نه
    سلام خوبین؟؟من 13 سالمه من عاشق شما هستم میخوام هک رو به کلی یاد بگیرم اگه میشه به من آموزش بدید.
    پول هم میدم
    پــــــــلـــــیز
    شمارتون رو به ایمیلم بفرستید.
    سلام ویروس جان.حال و احوال؟
    دارم زبان php و html و در کل زبان های تحت وب رو یاد میگیرم.با این زبان ها میشه ویروس خطرناک نوشت عایا؟
    لطفا زود جواب بده ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش آره میشه
    تو در حد دایان نیستی
    Virus32 Virus 32 :
    عممممممممممممم دیوونه ;)
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • با عرض سلام.من بازی cities xl 2012 را رو کامپیوترم نصب کردم.تو نصب مشکل نداشت ولی بعد نصب این ارور رو میده.ممنون میشم راه حل این ارور رو به جیمیلم بفرستین.ممنون.
    http://bayanbox.ir/info/6167576689205484835/123
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش خوبی خسته نباشی. عیدت مبارک باشه.

    عزیز کانال رو ردیف کردم بزارش تو وبسایت تا دوستان جوین بشن و استفاده کنن.


    **** * *******************************
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داشی
    ممنون
    سلام. دمت گرم بسار زیبا بود حتما به خاطر می سپرمش .
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • الآن 40 ساله در انتظار پست جدید این وبلاگم
    و 60 ساله منتظر رسیدن ایمیل از شما در رابطه با هک جیمیل و وای فای بدون روت هستم.
  • Virus32
  • دانلود مداحی جدید
  • خوبببببببببود
    وبلاگ خوبی دارین امیدوارم موفق باشین
    سلام خدمت ویروس32
    خیلی جمله جالبیه..ازخودتونه؟

    حمیدمصدق خرداد1343:توبه من خندیدی ونمیدانستی
    من به چه دلهره ازباغچه ی همسایه سیب رادزدیدم
    باغبان ازپی من تنددویدسیب رادست تودید
    غضبآلودبه من کردنگاه سیب دندان زده ازدست توافتادبه خاک
    وتورفتی وهنوزسالیانیست که درگوش من آرام آرام
    خش خش گام توتکرارکنان میدهدآزارم
    ومن اندیشه کنان غرق دراین پندارم
    که چراباغچه کوچک ماسیب نداشت...
    جواب زیبای فروغ فرخزادبه حمیدمصدق:
    من به توخندیدم چون که میدانستم
    توبه چه دلهره ازباغچه همسایه سیب رادزدیدی
    پدرم ازپی توتنددوید ونمیدانستی
    صاحب باغچه همسایه پدرپیرمن است
    من به توخندیدم تاکه باخنده خود
    پاسخ عشق توراخالصانه بدهم
    بغض چشمان تولیک لرزه انداخت به دستان من
    وسیب دندان زده ازدست من افتاد به خاک
    دل من گفت برو چون نمیخواست به خاطربسپارد گریه تلخ تورا
    ومن ازپیش تورفتم وهنوزهنوزسالانیست که درذهن من
    آرام آرام حیرت وبغض توتکرار کنان میدهدآزارم
    ومن اندیشه کنان غرق دراین پندارم
    که چه میشدکه اگرباغچه خانه ماسیب نداشت...
    Virus32 Virus 32 :
    ای ول جالب بود 👍 
    مرسی
  • Virus32
  • ارا د خان
  • امیدوارم از اون خان ناراحت نشی، عادتمه :)

    یه سوال برای یادگیری و شروع برنانمه نویسی
    از چی سروع کنم...
    HTML
    C++
    PHP?
    Virus32 Virus 32 :
    خان؟؟!
    ++c
  • Virus32
  • ارا د خان
  • مرسی...
    به نظر. شما برای ویروس نویسی هم. C++ به درد می خوره؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    ++c خوراک ویروس نویسیه :)
    سلام داش ویروس
    میشه بگی از کجا اموزش هک جیمیل رو ببینم؟
    اگه بلدی خودت یادم بده اگه نه برام پیدا کن اموزشش رو
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • سلام ویروس جان.من دنبال نرم افزاری می گردم که از محیط بازی فیلم برداری کنه و از سرعت بازی کاسته نشه و حجم ویدیو هم زیاد نباشه.میشه یه نرم افزار معرفی کنی؟هر چه گشتم پیدا نکردم.(برای PC)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام دوست خوبم
    والا هیچوقت تو بحر بازی و فیلم گرفتن نبودم
    بازم تو گروه سوال میکنم دوستان سراغ داشتن حتما خبرت میکنم
    ___
    میتونی از برنامه screen recorder هم استفاده کنین!!!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داش
    هرچی نوشتم فقط خودت بخون همشو * بزار

    یه خواهش بیا به وبلاگ من نظر بده بگو چطوره خوبه یا نه

    http://www******************om/
    با ثبت نام در سایت ما تجربیات خود را درباره ویروس، امنیت و آنتی ویروس با دیگران به اشتراک بگذارید و در بحث ها شرکت کنید.
    Virus32 Virus 32 :
    تبلیغ که میکنی لاقل یه سلامی هم بده
    بیا اینم تایید داداش :)
    سلام وخسته نباشید لطفا اگه میشه اموزش کانفینگ sentty mbaرو بزارید ممنون.
    درود

    داداش من یوزر ایجنت خودمو عوض کردم هات اسپات شیلد صفحه ای رو بار نمیکنه سایفون هم همینطور

    چرا؟؟؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    اینو بخون
    داداش سلام.

    من میخام ی کاری کنم برنامه های ویندوز فکر کنن ویندوزم آخرین ورژن و آپدیته !!!

    برای نصب جدیدترین ورژن نرم افزاری که می خوام نصب کنم باید حتما ویندوزت آخرین ورژن باشه.

    چیکارکنم ؟؟؟
    Virus32 LORD 32 LORD 32 :
    سلام 
    بیشتر نرم افزارها از لحاظ ویندوز به نت فریم وورکر گیر میدن
    میتونی ورژن جدید این برنامه رو نصب کنی و ....
    سلام و خسته نباشید ب فعالان وب ✋️
    این virus 32 خودش کجاست؟؟
    وب و کانال و گروه ساخته و خودشم نیس😜
    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    سلام عزیز گرفتاره داداش میاد بزودی..
    سلام اقا ویروس انشالله خوب باشی لطفا اموزش وارد شدن به چتوم ناظر را بده میخواستم بدونم چطور میشه بدون اینکه ادمین یا ناظر یه چتروم باشی وارد اتاق انها بشی ممنون
    سلام ممنون میشم رمز مطالب را برام ارسال کنید با تشکر
    الآن این killer 32 منم یا اکانتم دست یکی دیگس ؟؟ :ا
    Virus32 Virus 32 :
    این تویی
    اون همشهریته
    داداش این با فرمت چی سیو کنم؟
    Virus32 Dark Killer :
    این چیزی نیست که سیو کنی :| !؟
    سلام اقا ویروس انشالله خوب باشی لطفا اموزش وارد شدن به چتوم ناظر را بده میخواستم بدونم چطور میشه بدون اینکه ادمین یا ناظر یه چتروم باشی وارد اتاق انها بشی ممنون
    Virus32 Dark Killer :
    سلام به زودی قرار میدیم
    سلام ممنون
    سلام

    دادا پایتون 3.5 رو میخام نصب کنم (ستاره بزن دمت گرم)
    ب اخرین ورژن ویندوز میخوره

    چیکار کنم ؟؟
    سلام داش ویروس
    الان کجایی دقیقا
    فردا عیده
    1 فروردینه
    اومدی خونه خودت یا نه ؟
    پیشاپیش هم عید رو تبریک میگم
    دیگه پست جدید هم که نمیزاری
    اگه میشه یه کمکی بهم بکنی ممنون میشم
    Virus32 Dark Killer :
    سلام عزیزم هستیم در خدمتتون :)
    اره اومده
    پست هم میزاره صبر داشته باش
    چه کمکی ؟
    سلااااااااااااااااااااام virus32 ✋️
    سال نوتون مباررررررررررک
    خوبه ک دوباره اومدین💪👍
    راسی چرا گروه منحل شده؟؟
    Virus32 Dark Killer :
    سلام
    سال نو شما هم مبارک باشه ♥
    به خاطر یه سری جریانات :)

    سلام
    داش ویروس اگه اومدی خونتون اون درخواست من کخ بهت گفته بودم رو جواب میدی
    گفته بودی بعد عید میگی خب حالا بسم الله
    و یه آموزش هم درباره گذاشتن درگاه بانکی تو ولاگ رو بزار ممنون میشم داش
    Virus32
    سلام
    خسته نباشید
    آقا
    اپ کنید چیزای باحال یاد بدین بازم
    من هر روز میام میبینم چیز جدید نذاشتین
    مرسی
    سلام

    حوصله tor رو نداشتم جانت از ای پی ما سو استفاده نکن

    ببخشید کی ویروس 32 قدیمی بر میگرده؟؟ دلمون تنگ شد براش
    همون ک نمیذاشت ی روز از کامنتمون بگذره سریع جواب میداد :'(
    همون ک براش مهم بودیم....

    بیخیالش.



    حالا این پروژه شما چقدر بزرگه؟؟؟ ای کاش زودتر تموم شه.....

    راستی اسمت اسم یکی از سرداران ایرانیه میدونستی؟؟؟

    منتظرتیم

    آماده و پیشرفت کرده

    از طرف سیریش ترین شاگردت



    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    قبلا هم گفتم اینجا کسی از آی پی کسی سواستفاده نمیکنه (قول شرف میدم)
    سعی میکنم زودتر استارت بزنم
    پروژه ای که داشتم روش کار میکردم تموم شد یه پروژه دیگه گرفتم ولی این مثل قبلی تمام وقت نیس :)
    اسم من؟ :؟
    پیروز باشی ;)
    از python 3.* هم پست بزار
    سلام اقا ویروسه :
    من رمز یکی از ایمیلهای یاهو را فراموش کردم و رمز ایمیل پشتیبانی را فراموش کردم هیچ سوال امنیتی هم قرار ندادم ایا راهی هست بتونم پسورد را پیدا کنم یا ریست کنم ممنون
    سلام داداش

    میبینم دوباره تنها شدی....
    قضیه چیه؟؟ همه نویسنده هاتون رفتن پستاشون رو هم بردن O_o

    هنوزم تنهایی راحت تری؟؟؟ خوبه دل ادم به تنهایی خو کنه.....
    حسش نیست اره؟؟؟ ولش کن پس.

    جواب سوال منو بعدن بده. شاید تا اون موقع خودم پیداش کردم...): مثل نرم افزاره ک خودم ساختمش.

    هنوز منتظریم.
    فعلا
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    آره تنهایی بهتره
    سلام داداش.

    حسودیم شد که شما پروژه داری من پروژم تقریباً تمام شد :|

    یکی جدید شروع کردم: **** **** *** ***** D:

    با cmd هستش هنوز برنامه نویسی ویندوزی یاد نگرفتم. اون جیمیلت رو هم چک کن مردیم از انتظار.

    این پروژه تموم شد برات میفرستمش
    Virus32 Virus 32 :
    i promise you
    you kill me in a good way
    سلام :|

    اگه استفاده نمیکنی پس چجوری آی دی تلگراممو پیدا کردی؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برای پیدا کردن آی دی تلگرام نیازی به آی پی نیست که
    سلام ویروس جون خیلی میخوامت داداش.هک تلگرام بلدی؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اسدسایت چی شد ******.com
    Virus32 Virus 32 :
    اسد سایت اینو چیکار کردی؟ :)
    همین یه اسم مونده بود که بهم بگن دستت درد نکنه :)
    اسد کیه دیگه مسلمون؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام!!!
    *** ** ***** *** *** ** *** **)
    ....

    نمیدونم چی بگم فقط این که امتحانات نمیزارن برنامه نویسی رو فعلا ادامه بدم.
    دارم تو پایتون پیشرفت میکنم :)
    فقط نمیدونم بعد پایتون چی بخونم :|

    دوستان گفتن کنار کشیدی :( آره؟؟

    ای بابا حیف شد
    خب

    هنوز منتظریم داداش

    خداحافظ D:

    -----------------------------------------------
    پ.ن:جواب اون سوال مارو هم بده
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    دارم پروژه های سی شارپ مینویسم
    شروع کن بهت یاد بدم
    زبان دیگه ای نمیتونم الان کار کنم و آموزش بدم
  • Virus32
  • علی تلگرام
  • عالی بود
    سلام
    هر چند میدونم دیر ب دیر اینجا سر میزنین یا اصن سر نمیزنین ولی بازم گفتم اخرین شانسم رو امتحان کنم.
    به کمکتون احتیاج دارم......
    کد تایید دومرحله ای جیمیل برام ارسال نمیشه , نمیتونم وارد جیمیلم بشم.😔
    هر راهی رو ک بگین رفتم از Forget پسورد و ایمیل بگیرین تا سوالات دیگه گوگل اما نمیشه
    جیمیلم ک احیانا هک نشده؟؟؟؟؟؟؟
    میشه کاری کرد براش؟؟
    لطفا کمکم کنین
    پیامم رو تایید کنین
    ---------------------------
    به امید اینک شاید جواب بدین😢
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    هک نشدین
    احتمالا باید 48 ساعت صبر کنید
    یکی از امکانات امنیتی جیمیل زمان دار بودن لاگین شدنه
    حتی نمیتونی تمام کوکی هاتو پاک کنی و با یه آی پی دیگه سعی کنی وارد شی :)
    چون جیمیل آدرس ایمیلت رو میزاره تو لیست :)
    نترس اونایی که 32 دارن جاشون امنه :)
    سلام
    بلاخره خونه تکونی شد؟ ;)
    دیگ یادم رفته بود این وب رو ;) الانم یه کارم گیر یه پستتون بود اومدم :))
    _______________________________________________________
    ممنون
    اره بعد چن روز دوباره تونستم وارد حسابم بشم.
    دوباره کانال زدین؟؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    آره بلاخره بازگشتیم :)
    کدوم پست؟
    یه کانال زدم که توش فقط لینک پست هارو میزارم
    تو قسمت تماس با من نوشتمش :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ویروس جوون:)
    ببین من خیلی علاقه به یادگیری برنامه نویسی دارم:)
    ** ****** ****** ****
    *** ** **** *** ***** *** **** *** **** ******* **** ** ** ** **** **** ** **** ***** ****

    شکر زیااااد:=
    فقط یه زحمت دیگم دارم...
    اگه تصمیم گرفتی ایمیل بزنی بهم یه توضیحی هم درباره اینکه کیلاگر و تروجان و اصطلاحات هکریو بهم میگی؟
    ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
    سلام
    تولدمه اما نیستی:(
    تولدم مبارک
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    تولدت مبارک عزیز
    سلام دوست عزیز .
    شما با وبلاگ هکینگ 32 رابطه ای داری؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، نه
    نکرم داداش
    عالی بود
    مثل گل قالی بود
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    salam khobi ? jedan chera virus kolan be blog sar nemizane jarian chie? midonam nemikhad ziad to karash dakhalat konim :/ vali ie hali azash bepors behem bego

    *** * *************
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    بیخیال ، سلام داره خدمتت D:
    ta onja ke midonam in weblog zendegish bod alan kolan nemiad post bezare be har hal age bahash dar ertebati bego behem pm bede
    دارم به اون کامنتی ک ۲۹ اسفند ۹۳ ساعت ۸:۳۷ دقیقه گذاشتم فک میکنم چقد زود گذشت
    Virus32 Virus 32 :
    آره زود گذشت
    حالام که میخوایی بری
    دلم برات تنگ میشه
    یادت باشه داشی
    قول دادی هیچوقت خلاف نکنی!

    کدوم کشوری؟ حاظرم بیارمت لندن

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    سوالات شخصی ممنوع

    سلام رمز بخش هارو لطف میکنی

    سلام ویروس جان بنده هم می خوام یک وبسایت در حوزه آموزش تست نفوذ بزنم واینکه قوانین میگویند که آموزش ها ی ویروس هکینگ و شنود غیر مجاز و غیره.‌‌‌..... غیر قانونی و سایت بسته میشه و بنده هم نمی تونم فعالیت کنم مشکل اینه که چجوری شما می تونید و بنده نمی تونم که آموزش بزارم 

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیزم
    ما هم اجازه فعالیت نداریم
    اینایی هم که میبینید توی چهار چوب قانون هستن
    نصف بیشتر پست های این وب بخاطر قانون حذف شدن
    بخاطر همینه اینجانب .... بیشتر سکوت اختیار میکنم!

    حالا نمی خوام اونقد شاخ بزارم که مثله لرن فایلز توسینسو و غیره .... مثه اونا بزارم می خوام بدونم او نا چجوری فعالیت می کنن

    Virus32 Virus 32 :
    باید از خودشون بپرسی

    سلام ویروس ، کدر چطورین

    یه سایت برای خودم زدم

    نظرتون چیه؟

    چطور بهترش کنم؟

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    نمیدونم کدوم علی هستی

    سلام استاد ویروس ۳۳

    از این‌ورا در میشوم گفتم یه سلام و خسته نباشید بگم👋

    خوبه ک هنوز این بلاگ سرپاست👏👏 

    خیلی وقته اینجا نیومده بودم ☺

    راسی برا این ویروس جدیده پادزهری ندارین؟!😉

    موفق و سلامت باشین 

  • Virus32
  • حسین اسماعیلی
  • سلام

    رمز رو لطف می کنی بدی؟؟

    خیلی مشتاقم که پست هاتون رو بخونم

    و اینکه کلی هم سوال دارم ازتون

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    رمز رو اینجا باید درخواست بدی؟!
  • Virus32
  • حسین اسماعیلی
  • سلام

    ببخشید که رمز رو اینجا درخواست میدم

    اما چند روزی هست که منتظرم رمز رو دریافت کنم

    میشه لطفا رمز رو به من بدین؟

    خیلی برای خوندن مطالبتون مشتاقم

    سلام , نمیخواید پستای جدید بزارید :|

    ما منتظر پستای جدید هستیما

    Virus32 MicRoB 32 :
    ما هم به فکر پستای جدید هستیم
    دختری هنوز هست

    علی 8 ساله از تهران
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    فکر میکردم **** ****** *** گفته بود دیگه تقریبا آزاده و میاد؟ کامنتای چندتا پست آخرو دیدم هیچکدوم رو خودش جواب نداده بود.

    بگذریم

    برا امنیت سایت هم کاش چندتا چیز پست کنید. از این رو که این روزا آنلاین شاپ ها بحاطر ویروس زیاد شدن و یه مدتیه دارن کم کم سایت هم میزنن برای فروش، فکنم هرچه سریعتر یسری چیز ساده و تخصصی قرار بدید بد نباشه.

    البته اینجا مخاطبای خودشو داره ولی بازم چون خودمون رو همین بستریم و مسئله امنیته رسیدگی بشه دیگه...

    تشکر

    Virus32 Virus 32 :
    سعی ام رو میکنم عزیز
    دارم برنامه ریزی میکنم با یه روش جدید بیاییم بالا

    اتفاقا چند وقت پیش تو گروه دراین باره صحبت میکردم
    خودمم به فکرش بودم
    پیشنهاد دادم آموزش ساختن فروشگاه رو شروع کنیم و با بحث هک و امنیت تمومش کنیم.
    ولی ....

    سلام وقت بخیر.

     

     

    نشته ام به در نگاه میکنم!

    دوره ی سی شارپ پیشرفته ی استاد مداینی میگه بدو بیا وگرنه جفت پا میرم تو شیکمت

     

    ......................................................................................................

    سوال:

    به نظر شما لینک بهتره یا  ADO.net?

     کدام سریعتره و بهتره؟

    و کدام تکنولوژِی برای ارتباط با بانک sql server  بهتره؟

    که هم قدرت داره هم سرعت هم رو بورس و بروز میباشد

    روی بروز حساسم خیلی مهمه

    بای بای

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    first code
    بله sql خوبه

    سلام و صبح بخیر.قالب شعری این چیه؟

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    قطعه
  • Virus32
  • 💔...🖤😔 ...
  • عالی  بود

    Virus32 Virus 32 :

    🙃🙃🍃❤️

  • Virus32
  • B.boy32(silicios)
  • سلامی به اندازه دماوند!!

    خبر خوب

    اوبونتو روی vmware نصب کردم

    همین الان

    اول به شما گفتم:)

    شبتون بخیر

    فردا امتحان تفکر و فارسی داریم:(

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    پیروز باشی ♥
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی