عوض کردن آی پی بدون برنامه خاص :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

در این پست عوض کردن آی پی بدون استفاده از برنامه خاصی رو توضیح میدم

کدی که در ادامه قرار میدم رو کپی کنید

و یک نوت پد ایجاد کرده و کدهارو داخلش پیست کنید

REM Go it
REM Virus32.blog.ir
@echo off
echo / ip ghadimi pak shavad
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
echo ip jadid jaygozin shavad
ipconfig /renew
exit

سپس فایل را ذخیره کرده و فرمت آن را به bat تغییر دهید

با هر بار اجرا کردن این برنامه آی پی شما عوض خواهد شد.

دقت کنید با این برنامه رنج شما عوض نخواهد شد

آروزی موفقیت برای شما ♥

ویروس32


نظر (۸۶)

سلام
از وبلاگ خوبت سپاس گزارم.
اگه میشه میخواستم که یه پست در باره ی آموزش کار با گریس مانکی و همینطور یه پست واسه باز کردن پورت های بسته رو بذارید.
ممنون...
Virus32 Virus 32 :
گریس مانکی
اسکریپت های مانکی
حوصله نوشتن ندارم یه مدت
و اینکه اونجا خیلی خوب توضیح دادن!
باز کردن پورت های بسته رو هم به زودی آموزش میدم
احتمالا حداقل 10 سال توی حوزه ی هک و امنیت مطالعه و تلاش داشتید!
Virus32 Virus 32 :
هنوز اونقدام پیر نشدم :)
داداش/خواهریم:
خیلی باحالی چند تا کد در باره ی هارد ترکوندن بزار یا مانیتور اگه بشه که قطعا نمیشه
اجی مجی لا ترجی ای پی قدیم پاک شو ای پی جدید فعال شو.
هه هه چقدر دانشمندی شما ندزدنت
سلام مرسی دستتون درد نکنه از بابت عوض کردن ایپی
سلام فرمت batچجوری بکنم؟
Virus32 Virus 32 :
اینجا رو بخونید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ****** من فوق لیسانس نرم افزار کامپیوتر هستم چرا به مردم ویروس میدی که کامپیوترشون نابود بشه.درضمن پسوند bat.فقط برای ویروس هستش گفتم تا دوستان بدونن اینکارو انجام ندن
Virus32 Virus 32 :
شما فوق لیسانستون رو از کدوم دهات گرفتین؟
به پول بابایی تون یا به قیافه خوشگلتون فوق دادن؟
با شعور جان به دستورات دقت کنی شاید فهمیدی همون دستورات Ip config استفاده شده که ربطی به ویروس نداره
و اینکه پسوند بت برای اجرای دستورات سی ام دی هست چه دستورات مخرب باشه چه کاربردی که این دستور کاربردیه دستورات مخرب رو تو قسمت ویروس ها توضیح دادم
فک کردی مث خودتم که بخوام تو سیستم کسی ویروس بزارم؟ اونم اینجوری؟
شما اگه بجای نرم افزار کامپیوتر پرورش بلدرچین بخونید به یه جایی رسیدین
  • Virus32
  • متین اصفهانی
  • salam mishe az tarigh ip makane ye computer ro peyda kard?
    Virus32 Virus 32 :
    سلام در کل آی پی داشته باشی میشه هر کاری کرد
    مکان آی پی ، سرویس دهنده ، نفوذ به سیستم و .... به اینجا سر بزن
    سلام
    آدرس شما نمیدونم چرا اصلا نمیشه در کامنتا گذاشت
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بلاگفا مارو بلاک کرده ، فقط در بلاگفا نمیشه آدرس مارو کامنت کرد
    سلام
    کاش ی وبلاگ میساختین....وتوسط ان لینک اینجا رو میزاشتین....

    ....
    ببخشید اگه کسی آی پی خود رو عوض کنه اون آی پی هایی ک براش گذاشته میشه...رد یابی ا.ن کار سختس میشه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    متوجه نشدم ... چرا یه وبلاگ؟
    در اصل اینجا آی پی مک آدرس عوض میشه.
    اگه کسی آی پی عوض کنه رد یابیش تقریبا غیر ممکن میشه
    ببخشید رمز رو به چ کسانی میدین؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    به هرکسی که درخواست کنه !!!
    Type "ipconfig /release" (without the quotes, on the command line by itself).
    Shut down computer.
    Turn off computer.
    Turn off all ethernet hubs/switches.
    Turn off cable/DSL modem.
    Leave off overnight.
    Turn everything back on.
    من این راها رو میرم ولی ای پی عوض نمیشه

    برا این گفتم وبلاگ بزارین که آدر س وب شمارو در لینک هام بزارم....
    آخه ادرس فعلیتون رو نمیدونم کجا ثبت کنم
    Virus32 Virus 32 :
    اینا که دستور نیست که چرت و پرته
    فقط
    ipconfig /release
    دستور داس هست بقیه اش انگار آموزش به زبان انگلیسی هست که بازم چرت و پرته
    چون برای تغییر دادن آی پی چه نیازی به خاموش کردن سیستم داریم آخه؟
    اگه از سایتی اخراج شدین کوکی هاتون رو پاک کنید مودم رو خاموش روشن کنید آی پی عوض میشه
    اینجا رو بخون
    وبلاگ شوتر من : Virus_32.lxb.ir
    ان کامنت بالیی رو ک اجرا کردیم
    یک شب از نت استفاده نکنیم...
    Virus32 Virus 32 :
    چرا؟
    خیلی دوست دارم ای پیم رو عوض کنم

    چرا من هر چی رو مو ب مو پیش میرم نمیشه[گریه]
    Virus32 Virus 32 :
    اگه یاهو داری ادد کن کمکت کنم
    Virus_32.lxb.ir این وبت رو ک میزنیم 2 ثانیه نشون میده و سریع این وبت بار نشون میده
    Virus32 Virus 32 :
    خوب اون وبلاگ شوتر دیگه شما اونجا رو لینک کنید یعنی اینجا رو لینک کردین
    شرمنده
    دقیقا چ راهی برا عوض کردن ای پی برم
    Virus32 Virus 32 :
    از چیز شکن ها هم میتونی استفاده کنی
    http://whatismyipaddress.com/change-ip
    اون قبلی رو از این سایت وارد شدیم...که خود شما ادرسش رو گفته بودین
    Virus32 Virus 32 :
    اون سایت رو برای دیدن آی پی خودتون مثال زده بودم
    روشی که برای عوض کردن آی پی نوشته اشتباهه
    خب حالا چطور ipام رو عوض کنم؟
    خخخخخ الان ج.اب اون کامنتر ودیدم
    ممنونم
    چطور یاهو رو ادد کنم
    Virus32 Virus 32 :
    Virus_bad32@yahoo.com
    اون چیز شکن ها ک رمز داشت؟:(
    یعنی با ایمیلم به این آدرس بیام
    یعنی با ایمیلم ب این ادرس بیام؟؟
    جیمیل نمیشه؟؟
    یاهو مشخصات اصلیم هست
    با جیمیل میشه..؟
    سلام خوبین
    سلام
    ممنونم ب خاطر تمام جوابا ممنونم ...
    چطور یه وبلاگ رو بتونم یدفعه تمام پستاش رو جوری کنم ک کسی نبیندشون عدم نمایش....هر وقت خواستم بیاد بالا
    اونجوری ک یکی یکی بخوایم عدم نمایش در وبلاگ رو بزنیم خیلی طول میکشه...
    الن با جیمیل هم این سوال رو پرسیدم
    سپاس
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    خوب براشون رمز بزار
    لطفا سوال هایی که به پست مربوط نمیشن رو اینجا بپرسین
    سلام
    منتظر راهنمایتون هستم...
    ممنون
    slm dadashi man oono anjam dadam vali ip mo avaz nemikone mishe behem begi ellatesh chie??? (: mer30
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز این روش آی پی مک آدرس رو عوض میکنه نه آی پی مودم رو
    mamnoon az rahnemayitoon (:
    سلام دمت گرم خیلی کارت درسته

    میشه رمز مطالب قفل شده بدی؟؟
    نیاز دارم به شدت
    سلام آقا ویروس میشه منو راهنمایی کنید که چطوری آی پی ام رو عوض کنم تا زود به چت روم برگردم وقتی ناظر خفه میزنه منو
    اگه رنج آی پی بسته بشه چکار کنیم که بتونیم برگردیم برام مهمه که ناظر نتونه منو خفه کنه تا حالش گرفته بشه
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید خیلی خیلی ممنونم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    این پست رو بخونید این روش همیشه جواب میده مخصوصا اگه طرف ناظر باشه #چون ناظر ها نمیتونن رنج رو ببندن#
    اگه مدیر رنج آی پی تون رو هم ببنده بهترین و ساده ترین روش استفاده از ایناست :)
    سلام داداش خسته نباشی.
    میخاستم ببینم اگه من ایپی ام رو از طریق پاک کردن کوکی وبعدخاموش روشن کردن مودم عوضش توی پنل چتروم مشخص میکنه که من قبلا بااین ایپی می امدم؟ازیه مدیری پرسیدم گفت حتی باایپی فاکرعوضش کنی هم پنل نشون میده.
    میخام یه چیزی باشه که اصلا نشون نده تو پنل که من قبلا بافلان ایپی می امدم.
    ممنون میشم بگی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    وقتی شما وارد سایتی میشین اطلاعات زیر از شما به مدیر نمایش داده میشه
    آی پی - شهر - سیستم عامل - مرورگر - نوع مرورگر - اندازه صفحه نمایش
    با عوض کردن آی پی : آی پی و شهر شما به مدیر نمایش داده نمیشه
    و به کمک این پست بقیه اطلاعات شما هم مخفی خواهد ماند :)
    مدیرای چت روما اکثرا آدمای ساده دل و باحال و دروخگویی هستن که مثلا میخوان بگن عاره مام بلدیم
    ولی زیاد به حرفاشون اهمیت ندین بزا خوش باشن :)
    سلام داداش خستته نباشی
    ببخشید میخاستم بدونم ایپی مک چیه واصلا کاربردش چیه تو گوگل زدم چیزای بدرد نخوری بود و واضح چیزیو نفهمیدم اگه ممکنه بهم بگی ممنونت میشم.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
     به زبان ساده
    آی پی سیستم شماست (نه آی پی مودم)
    برای مثال :
    آی پی مودم من : 188.68.32.161
    و
    آی پی مک من : 192.168.1.2
    شاید مک آدرس سیستم شما هم همین باشد ولی اگه چند تا سیستم داشته باشیم (در شبکه باشیم) هر سیستمی آی پی مختلفی خواهد داشت.
    با وارد کردن دستور ipconfig در cmd میتونید آی پی مک یا همون مک آدرس خودتون رو ببینید.!
    از آی پی مک برای نفوذ به سیستم های یک شبکه مانند سیستم های یک کافی نت ، گیم نت ، و یا سیستم های یک هتل استفاده میشود
    ولی از آی پی مودم برای نفوذ به سیستم های غیر شبکه و از راه دور استفاده میشود
    سلام
    اگه امکانش هست
    رمز پست های قفل شده رو به این ایمیل بفرستین متشکر
    S.Asghari76@yahoo.com
    سلام دوست عزیز میخواستم اگه امکانش هست رمز پست های قفل شده رو برام بفرستی ممنون میشم منتظرمasadqamchin.1378@gmail.com
    سلام چجوری میشه بفهمیم ک ای پیمون عوض شده؟؟؟ازکجابفهمیم؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    با دستور ipconfig
    سلام
    داش ببخشن باز مراحم شدم خخخخ
    دادا این روش تا چند بار جواب میده و اینکه من قبلا از اون روش کنسول استفاده کردم یعنی باز عوض میشه و اینکه به دوستان بگم که میشه با افزونه های فایر فاکس راحت میشه آی عوض کرد مثلا این افزونه anonymox من با این 5تا آی پی دارم ولی خخخخ بازم نیازمه مرسی فدات
    ببخشین عرض اندام نمودیم
    :D
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    خواهش میشه
    این روش برای عوض کردن مک آی پی هست نه آی پی اکسترنال
    بله درسته افزونه های فایر فاکس هم در عوض کردن آی پی کمک خوبی هستن :)
    سلام
    داش یه سوال برام پیش اومده بینم این عوض کردن آی پی با افزونه ی anonymox رو میشه با همین 5 تا انجام داد یعنی بیشتر نیست؟و اینکه بعضی وقتا میاد بعضی وقتا نمیاد مشکلش کجاس؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اگه آی پی خیلی لازمته میتونی با کمک این آموزش و این سایت ها هر لحظه برا خودت آی پی ثبت کنی
    واقعابلاگ خیلی مفیدیه
    ایول کیف کردم

    ولی این کاری که گفتی با موفقیت کامل با شکست مواجه شد

    من پیشنهاد میکنم ای پی فاکر رو بذاری بقیه هم استفاده کنن

    خودم امتحان کردم جواب داد
    ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    اونم قرار دادم دیگه یه دور بزن میبینیش ;)
    سلام ویروس جان اقا کپی اینا مجازه؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اگه دلت میاد عاره :(
    سلام ممنون .
    فقط عوض نشد من میخواستم تو یه سایتی نظر بدم با ip خودم یدونه بیشتر ثبت نمیکنه میخواستم یه راه حل بدین تا بتونم چندین نظر ثبت کنم نظر سنجیش وبگذره ممنون میشم کمکم کنید
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برای اون کار یا از چیز شکن ها استفاده کنید
    و یا میتونید کوکی های مرورگرتون رو پاک کنید و مودم رو یبار خاموش روشن کنید و ...
    با خاموش روشن کردن مورد آی پی شما عوض میشه و اگه کوکی هاتون رو هم پاک کنید اون سایت نمیتونه شمارو شناسایی کنه.
    سلام ویروس جان ببخشید یه سوال داشتم ...
    این که اگه من آی پیو عوض کنم دوباره میتونم به آی پی اولم یعنی 192.168.1.1 برسم ؟
    ممنون از شما
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    آره میشه
    البته این بیشتر به درد شبکه میخوره توی شبکه از این آی پی ها استفاده میشه
    سلام ویروس جان یه سوال دیگه هم داشتم
    الان آی پی من افتاده دست یه هکر و منو تحدید هم کرده
    اگه از این برنامه استفاده کنم برای تعویض آی پی کمکم میکنه که هک نشم ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    آی پی تو هر روز داره تغییر میکنه
    دیگه مثل قدیما نیست که هر کی یه آی پی خاص داشته باشه و تا آخر با همون آی پی تو نت بیاد و بره
    هر لحظه آی پی ها عوض میشه نگران نباش نمیتونه به این راحتی ها پیدات کنه :)
    سلام داشی
    خوبی؟
    میخواستم بدونم چجوری میشه آی پی تو به آی پی دلخواه تغییر بدی ؟
    مثلا اگه آی پی من xxx.xxx.xxx.xxx باشه چطوری اونو میتونم به zzz.zzz.zzz.zzz تغییر بدم.
    فقط میخوام آی پیم همونی بشه که خودم میخوام.
    و سوال دوم :
    چجوری میشه مک آدرس مودم رو به مک دلخواه تغییر داد؟ (تو خود ستینگ نداره)
    میخوام مک ام رو با مک یکی از دوستان ست کنم و با یوزر پس اون نت بیام :)
    :0 علبته اگه کار کنه ;)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    ممنون
    سوال اولت رو نمیتونم جواب بدم
    برای سوال دومت توی سی ام دی دستور زیر رو بزن با یکمی ترجمه کردن متوجه میشی
    ipconfig /?

    ایول آخییش خیالم راحت شد
    دمت گرم
  • Virus32
  • جواد شادزاده
  • ببخشید میگم اون قسمت ک ادرس وبسایت خودتون رو گذاشتیم واس چیه؟
    Virus32 Virus 32 :
    واسه اداره تبلیغات جهانیه :)
    سلام ببخشید چرا بعضی از پستات رمز میخواد؟ اموزش دیفیس کرد چترومم بزارین ممنون میشم:)
  • Virus32
  • amirhossein lashkari
  • میشه یه توضیح کلی درباره ایپی بدید من اصلا نمیدونم چی و چه بدرد میخوره :(
  • Virus32
  • yeski جواب به اخرین سوال
  • سلام هر کسی یک ای پی ادرس داره وقتی که نت وصل میشه . خب؟ حالا مثلا ای پی شما هست 54.12.12.12 که ادرس محل و ... شما رو مشخص میکنه ی جورایی مثل پلاک ماشین میمونه برای هر کی که وارد اینترنت میشه :)که سبقت نگیره و... حتی شماره تلفن یا موبایل سما
    اما وقتی عوضش میکنی مثلا تبدیل میشه به 54.12.10.8 این ی توضیح کوتاه بود بدونین ایپی چیه؟ ولی شما رو همیشه از روی رنج ای پی شناسایی میشی ( رنج ای پی 4 رقم اول ای پی شماست ) همینطور که دوستمون فرمودن رنج ای پی رو به این سادگیا نمیشه تغیی داد:)
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی رفیق :)
    سلام دوست عزیز ؛ ویروس جان راستش بر عکس خیلیا که خست به خرج میدن دیدم که گفته بودی: که رمز عبور ها رو بهر کسی ک بخواد میدم؛ میشه ازت خواهش کنم که برای منم بفرستی؟ :) اخه اموزشات واقعا بدردم خورد؛ساده روان و برای منکه عااااالی بود :) جیمیلم که داری؛ اگرم یاهو میخواد بدم اونم
    بازم ممنون لطف میکنی
    منتظر جوابت هستم!
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برای توهم ارسال کردم ;)
    هک مک ادرس کجاس؟
    باسلام مجدد خدمت دوست خوبم ویروس32 عزیز،قبلاهم مزاحم شده بودم،راستش جیمیل قبلیم ب فنا رفت:| واسه همینم خواستم ازت خواهش کنم که اگه امکانش هست؟محبت کنی و رمز مطالب قفل شده رو ب این ادرس جیمیلم ارسال کنی واقعا از مطالب عالی و توضیحات ساده و خیلی مفید و جذابت بتونم استفاده کنم
    با تشکرفراوان...ی مزاحم و هوادار همیشگیت :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام مهربون ارسال کردم :)
    سلام مجدد. مرسی ویروس جان :)
    ی سوالم داشتم اگه محبت کنی و جواب بدی!
    کامنتای قبلیتو خوندم و ممنون متوجه شدم که با #C هم میشه کار کرد، اما ب عنوان س استاد برای وارد شدن جدی توی بحث هک و امنیت آموزش و کار با چه برنامه های رو پیشنهاد میدی میشه از اوولیش و مهم ترینش بگی؟
    اگه جوابمو بدی واقعا لطف میکنی رفیق :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    بستگی به سطحت داره دیگه
    اگه حرفه ای هستی برو لینوکس نصب کن دستوراتش رو یاد بگیر
    اگه نه تو همین ویندوز دستورات داس و ریجستری رو تمرین کن
    برنامه نویسی هم سی رو یاد بگیر
    سلام و درود ب دوست عزیزم ویروس32
    خواستم ازت تشکر کنم :) نفست گرم
    تقریبا خیلی از مطالبت رو خوندم و کار با #C؛ کی لاگر و ...!

    .میشه ی راهنماییم کنی که برای ورود به شکل حرفه ای توی بحث هک و امنیت؛

    بهتره که از چه برنامه هایی شروع کنیم؟تا همینجاشم که واقعا ممنونم ولی اگه لطف کنی و جواب بدی؟
    خیـــــــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــلی ممنونت میشم رفیق:)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام دوست خوبم
    من تا جایی که میتونستم توی این وب راهنمایی هام رو توضیح دادم
    اگه میخوایی خیلی بیشتر تر پیشرفت داشته باشی
    بهتره یه پک خوب گیر بیاری یا بری کلاس و کتاب بخونی
    البته من خودم هیچوقت هیکدوم از اینارو نداشتم :)
    برنامه نویسی رو ادامه بده
    سلام وخسته نباشید ب دوست عزیزم>ویروس داداش مطالبت بسیار عالی و مفیده واقعا دمت گرم با وجود مطالب شما خیلی خیلی پیشرفت کردم .داداش فقط خواهشا اگه میشه رمز مطالب گفتی هرکس بخواد بهش میدم اگه امکانش هست داداش برا ایمیلم ارسالش کن دمت گرم چون مطالب جذاب تر سایتت رمز دارن .

    داداش منتظر جوابتم.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز ممنون
    ارسال شد
    سلام وبلاگت عالیه داداش خواهش میکنم این رمز مطالبو براما ارسال کن
    این پدی ک گفتی ینی چی ؟
    Virus32 Virus 32 :
    همون دفتر سیستم
    برنامه کوچکی که توش میتونی بنویسی :)
    سلام خسته نباشید
    خیلی ممنون از راهماییتون
    از شما میخوام که آموزش تغییر رنج ایپی رو هم برامون قرار بدید
    با تشکر :)
    چرا ای پی من عوض نمیشه؟
    Virus32 LORD 32 LORD 32 :
    مک آی پی عوض میشه
    سلام داش موفق و پایدار باشی دوست عزیز میخوام طی چند ثانیه ایپیمو عوض کنم راهی وجود داره؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    پست آزاد راه رو بخون
    خب الان موضوع پستتون عوض کردن ای پی هس دیگه بعد من این کارارو میکنم ای پیم عوض نمشه
    الان چی شد؟!
    دمت گرم واقعا عالیه مطالبت فوق العادست
    اینستاگرام بدلیل فعالیت غیرقانونی منو بلاک کرده نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم یا حساب جدید درست کنم راهی هست وارد حساب قبلیم بشم بایدipعوض کنم بتونم حساب جدید باز کنم میخواستم نتونن ردیابیم کنن چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    این پست رو بخون شاید بکارت بیاد ، نمیدونم بتونی دوباره لاگین شی تو اکانتت یا نه ولی میدونم که میتونی یه اکانت جدید بسازی
    سلام دوتا سوال:
    1 از کجا بفهمیم ای پی و مک آدرس عوض شده
    2 اگه به سایتی حمله کردیم میتونیم با این روش گیر نیفتیم؟
    ممنون میشم جواب بدین
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    برای سوال اولیت اینکه میتونیم از دستور IPConfig کمک بگیریم و اینکه آدرس مک ما تغییر نمیکنه با این کدها
    برای سوال دوم اینکه نه گیر میفتیم
    در آخر اینکه چه نوع حمله ای میخوای روی سایت انجام بدی ؟ دیداس ؟
    بله حمله دیداس....
    میخام روش های دیگه حمله رو هم یاد بگیرم از همین سایت
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ردتو میزنن ، بهتره از فیلترشکن و پروکسی و ... زمان حمله استفاده کنی
    ===========
    قبلا استارت کار خورده بود
    اما بدستور فتا متوقف شد مثل همون پست Xss و ...
    و پست های دیگه که مربوط به وب هکینگه
    و ...
    کلا پیش نویس شدن و دیگه هم منتشر نمیشن :(
    حالا شاید بعدا یه خرده ...
    ببخشید خیلی سوال کردم
    یه سوال دیگه بعد حمله اگه پروکسی و فیلار شکن رو غیر فعال کردیم باز امکان رد گیری هست؟ یا فقط موقع حمله میتونن ردگیری کنن؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اونموقع دیگه بستگی به بعضی از شرایط داره
    سلام داداش سایتی هست که ای پی عوض کنه خودکار قبلنا انگاری میرفتم بدون نیاز داشتن ممنون میشم کمکم کنی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام عزیز
    راستیتش نه همچین چیزی سراغ ندارم
    واس جعل مک آدرس هم بلدی ؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    با خط فرمان نمیدونم چطور ممکنه...
    اینو یه سر بزن

    فقط یه چیزی بگم که این آموزش میتونه ip شبکه داخلی رو عوض کنه ولی اینو من تست کردم ip رو تو ویندوز xp کار میکنه

    ولی تو ویندوز 10 کار نمیکنه

    Virus32 Virus 32 :
    ممنون

    سلام نوت پد چیه؟

     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام حسین جان، نوت پد یه برنامه توو ویندوزه که تووش چیز میز مینویسن، میشه باهاش برنامه نویسی هم کرد، برای اینکه نوت پد رو باز کنی اول دکمه Start اون پایین رو بزن بعد توو قسمت جستجو بنویس Notepad

    باعرضه سلام از نوت پد گوشی می شود استفاده کرد 

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    خیر
    برای ویندوزه این روش

    سلام و خسته نباشید،

    من میخوام چندین بار تو یه سایت خارجی با لبتاپم عضو شم ولی با اینکه جیمیل هم عوض میکنم باز میگه تکراریه، حتی با فیلتر شکن هم فایده نداشت

    میخواستم یه کمک بکنید و اگه راهی بذارید که بیشتر در تماس باشیم ممنون میشم

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اول بهتره کلید های ترکیبی Ctrl+Shift+Del رو فشار بدی
    بعدا گزینه ی Time Range To Clear رو بزار روی Every Things
    در نهایت همه ی تیک هارو بزن و Ok کن
    ----------
    بعدا وارد یه جیمیل جدید شو یا یه اکانت جدید بساز و وارد اون شو
    یه فیلترشکن هم که روشن کنی دیگه چه بهتر...

    سلام

    میشه آیپی پاپلیکم عوض کرد؟

    من هر کار میکنم آیپیم همینیه که تو نظرات به نمایش در میاد و عوض هم نمیشه

    میشه کاری کرد براش؟

    سعی زیاد کردم آخه نشده

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام فکر کنم چند تا پست راجب آیپی پاپلیک و تغییر آیپی و اینا گذاشته بودیم بگردیش پیدا میکنی...

    سلام عرض میکنم خدمتت بزرگوار

    میخواستم بدونم راهی هست که بتونم نا محدود جیمیل بسازم؟

    روش هایی مثل دات گذاشتن وسط حروف هم به دردم نمیخوره پون باز اینباکسشون یکیه

    بنده واسه کارم باید روزانه 10 جیمیل بسازم. سیم کارت زساد دارم ولی تهش 5 جیمیل میشه ساخت با هر کدوم،

    میخواستم بپرسم راهی هست که بشه گوگلو دور زد و بی نهایت جیمیل مستقل ساخت؟

    خیلی خیلی ممنونم

     

    Virus32 Black Hat :
    سلام
    اطلاعی ندارم

    سلام ویروس جان پستات عالیه باهاشون حال کردم.❤️😊 

     

    _اگه بدونی راهی وجود نداره که با دستوری برنامه ایی چیزی به طور کامل تموم اطلعات مربوط به ip از جمله شهر و منطقه و... عوض بشه یا مخفی بمونه و دست شخص سومی نیوفته؟ 

    Virus32 ولم کنید (: :
    نه نمیشه عزیز
    باید ایپیت رو عوض کنی دیگه که اونم دیگه باید بلد باشی... اگرم بلد نیستی :| باید بگم با وی پی ان و VPS و پروکسی میتونی تغییر بدی

    عوض کردن ip رو که همه بلدن 

    اما همینو خواستم بدونم ....

    مرسی بابت جوابت ویروس🙂

    Virus32 ولم کنید (: :
    خوش به حالت :|

    سلام خوبین یکی گوشی منو لا ای پی من هک کرده و به گوشیم دسترسی داره و داخل واتساپ با اکانت من پیام میده از روبیکا هم بیرونم کرد و رمز گذاشت تا دیگه من نتونم برم باید چیکار کنم؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    reset factory
  • Virus32
  • امین اردلان
  • سلام قربان وقتتون بخیر

    دستم به دامنتون خیلی خیلی نیازمند کمکم...باید 1500 تا جیمیل یا گوگل اکانت درست کنم ولی شماره میخواد ازم چه راهی هست که بتونم درستش کنم؟؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    مجازی
    ایمیل فیک به جای شماره.

    سلام به تمام افراد سایت

    چجوری با نوت پد یک فیلتر شکن ساده بسازم

    اصلا میشه؟

    اگه میشه لطفا یک ادرسی چیزی بدید یا یکمشو باکد برام بنویسید بقیشو خودم میرم دنبالش و گیرش میارم خخخخخخخ

     

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، بله میشه
    فیلترشکن ها پشتشون یه پروکسی قدرتمند وجود داره
    حالا ما زمانی که این پروکسی رو داشته باشیم ، میتونیم بدون نیاز به فیلترشکن تنظیماتی انجام بدیم که ارسال درخواست های ما از طریق اون پروکسی انجام بشه
    و برای اینکار میتونیم از دستورات خط فرمان استفاده کنیم تا تنظیمات مورد نیاز ما اعمال بشه
    اگه میخوای چیز زیادی راجبش بدونی توی گوگولی سرچ کن :
    Configure internet proxy settings command line

    سلام

    میشه به عنوان چیز شکن ازش استفاده کرد؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    نه:|

    سلام

    میشه برای دور زدن یه سایت مثلا یه سایت نظر سنجی استفاده کرد؟

    اگه نه راه دیگه ای هس؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    نه باید از ف.شکن استفاده کنی
    و کوکی هاتو بپاکی (:
  • Virus32
  • امید جمشیدی
  • سلام ویروس جان

    من میخوام داخل یک سایت اکانت های زیادی باز کنم ولی هنگام ثبت نام میگه با این سیستم‌ و آی پی نمیشه بیش از یک اکانت ساخت!

    حتی دیتا مرورگر رو هم پاک کردم و ف*شکنمم روشن بوده 

    ممنون میشم راهنماییم کنی ویرووس جان

    Virus32 ولم کنید (: :
    کوکی ها رو پاک کردی؟!
  • Virus32
  • امید جمشیدی
  • بله، تمامی کوکی ها روهم پاک کردم

    Virus32 ولم کنید (: :
    پس نباید مشکلی باشه...
  • Virus32
  • یه بنده خدا
  • سلام یه سوال، فیلتر شکن ایپی پابلیک رو عوض می کنه یا پرایوت؟اگه اشتباه نکم این پرایوت رو تغییر میده... میشه جواب بدین؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آیپی پاپلیک. آیپی پراویت مربوط به داخل شبکه ست و ربطی به اون نداره. و توو این پست نحوه تغییر آیپی پراویت گفته شده...

    سلام

    میخاستم به یه وبلاگ ایرانیه خصوصی دید/اس بزنم میگن ایپیت قابل مشاهده هس و با اون ایپی میتونن موقعیت مکانیت پیدا کنن ایا اون ایپی با خاموش و روشن کردن مودم عوض میشع؟ فیلتر شکن سرعتش زیاد نیس واس همین میخام با ایپی خودم انجام بدم

    ی اموزش میخوام ک هیجا نیست کمکی راهنمای 

    Virus32 MicRoB 32 :
    :|
    چی میخوای؟

    این وبلاگ تو از سال 90 داری ادارش میکنی.. الان سال 1400ه

    دمت گرم:)

    ده سالللل!

    Virus32 Virus 32 :
    D:
    راست میگیا
    اینو که گفتی احساس پیری کردم D:
    برم دندون مصنوعی بخرم برا خودم D:
    ده سااااااااال ..... انگار دیروز بود اولین پستم رو منتشر کردم ... مچ پام در رفته بود .... تو خونه همه هوامو داشتن ... امپراطوری بودم برا خودم هههههه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی