اجرا شدن برنامه با سطح ادمین :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
بعضی وقتا لازم میشه برنامه ای که مینویسم رو با سطح دسترسی ادمین یا به قولی با "Run as Administrator" اجرا کنیم
مثل این پروژه یا هر پروژه ی دیگه
در این پست روش کلی این کار رو در کامپایلر محبوب ویژوآل استدیو توضیح میدم
شما میتوانید از این روش در هر زبانی در ویژوآل استفاده کنید C# , c++ , C , VB و ....
روش کار هم خیلی ساده است
روی اسم پروژه تون در کادر Solution کلیک راست کنید از گزینه Add بر روی New Item کلیک کنید
در صفحه باز شده Application Manifest File را انتخاب کرده اضافه کنید
فایل اضافه شده به پروژه تون رو باز کنید و تکه کد زیر رو
<requestedExecutionLevel level="asInvoker" uiAccess="false" />
به شکل زیر تغییر بدین
<requestedExecutionLevel level="requireAdministrator" uiAccess="false" />
یه بار برنامه رو استارت کنید و ...
موقع استارت شاید تغییر احساس نکنید ولی اگه به پوشه Debug پروژه تون برین متوجه تغییرات خواهید شد

نظر (۲۹)

ای کلک :)
چندزبان برنامه نویسی یاد داری اصلا تخصصت چیه؟
Virus32 Virus 32 :
خودمم نمیدونم :)
درکل همه چی یاد داری:)
بیشتر تو کدوم شاخه موفق تر بودی؟
Virus32 Virus 32 :
:) تیکه میندازی مشتی؟
من کجا همه چی بلدم؟
از زبان سی شارپ بیشتر خوشم میاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** *******
Virus32 Virus 32 :
مهم نیست
خیر جدی میگم.
پایتون در چه حدی هستی؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بلد نیستم اداشونو در میارم :(
یه کدی داری که وبلاگ بیان رو روش رمز بزارم؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کد نمیخواد وقتی داری پست مینویسی از پایین صفحه گوشه سمت چپ رمزتو بزار ....
نه وقتی سایت داره لود میشه !
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اونو نمیدونم
خیلی مشتی هستی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
لطف داری :))
سلام سلطان خسته نباشی، ی چند روزی دست ب سیستم نزدم دیشب اومدم ی چند خط کد بزنم با پایتون و موقعه ران کردن برنامه با idle سربرگش syntax error و پیام وسط کادرش unexpected indent رو میزنه، تا حالا هیچوقت اینجوری نشده بود، دیگه ببخشید سلطان بازم وقتتو میگیرمو شرمنده میکنی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
انصافا انتظار داری با همین دوتا بهت چی بگم ? D:
اسکرین کدات رو بفرست بگم خطات بخاطر چیه 
میشه یه حدسایی زد ولی نمیشه گفت دقیقا چیه
مثلا اگه توی IDLE بنویسیم ()def virus32 بهمون ارور میده
چون تابع تعریف کردیم و آخرش مساوی " : " نذاشتیم
ولی این الان Syntax error میده و متنش فرق داره
در نتیجه بستگی به کدهایی که مینویسی داره
جان منی سلطان، دیگه با تجربه های خودت میخوایم جلو بریم، پای سیستم نیستم وگرنه الان اسکرین کدارو میگرفتم ک ببینی، این کدای ک زدم همون حدس عدد ک بین یک تا 99 باید ی عدد بزنی بهت میگه کوچیکه یا بزرگه یا حدست درسته، قبلا ک اینو میزدم درست بود اما جدیدا این ارورو میده، دیگه گفتم ب استاد بگم ببینم نظرش چیه و اشتباهم کجاس
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
دقیق متوجه نشدم منظورتو چی داری مینویسی
ای کاش یه خرده بهتر توضیح میدادی چون متوجه نشدم
حدسی که میزنم اینه -> یه برنامه میخوای بنویسی که یه عدد بگیره و
اگر بالای 99 بود بگه بزرگتر و اگه کوچیکتر بود بگه کوچیکتر
اگه منظورت این نبود منظورتو بهتر برسون چون من اینطوری متوجه شدم
برای حدسی هم که خودم زدم کد پایین رو میتونیم استفاده کنیم
num = raw_input("Enter your number -> ")

num = int(num)

if (num > 99):
    print "Bozorgtar az 99"
else:
    print "Koochektar az 99"

بازم میگم من اینطور متوجه شدم
اگه منظورت یه چیز دیگست بگو کدشو بگم یا اینکه رفتی پای سیستمت اسکرین بده تا علت ارور رو بهت بگم ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من میخواستم هکر بلاگفا بشم تا بلاگفا بتونم هک کنم
میشه این برنامه هکر بلاگفا رو یاد بدید چطور باید وبلاگ هک کنم ؟
این برنامشه :
h******************************************************************l
توروخدا یاد بدین چطور ازش استفاده کنم
ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
برنامه رو اجرا نکردم ولی وسط اسمش نوشته کراکر 
کراک کردن اکانت هم یکی از روش های بدست آوردنه اکانت یه سایته
حالا فرقی نمیکنه اون سایت چی باشه که شما دنبال بلاگفایی
و هک و کراک با هم فرق دارن چون تو کرک همه چیز وابسته به
کمبویی که به کرکر میدیم هستش ولی تو هک ما نیازی به کمبو نداریم
و همینجوری سرمون رو میندازیم پایین و یالله میریم تو حساب یارو
مثلا من اینجا آموزش ساخت کرکر به زبان سی شارپ گفتم
قبلا که به کرک اکانت سایت ها علاقه داشتم یه روش priv8 از خودم در آوردم 
فایدشم این بود : سایت هایی رو که نام کاربری و پسوورد میخوان واسه لاگین ؛ خیلی راحت تر میشد کرک کرد
حالا بعدا سعی میکنم اونو باهاتون به اشتراک بزارم
ببخشید من اون سی شارپ که میگین بلد نیستم
اون برنامه اماده هست میشه همونو بگین چطور کار میکنه
توروخدا اینو یادم بدین
سایتتون هم خیلی عالیه فقط اونو بهم یاد بدین
اگه هزینه هم داره تقدیم میکنم بگین چقدر میشه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
قسم نخور ...
چون اون فایل اجراییه 
منو دار هم بزنن تو مجازی از کسی فایل اجرایی نمیگیرم
من تو مجازی دنبال پول نیستم
حالا که قسم خوردی یه اسکرین از محیط برنامه ای که لینکشو بهم دادی بزار
با محیط بیشتر کراکرها آشنام میتونم راهنماییت کنم
شرمنده قسم نمیخورم دیگه
و ممنون الان اسکرین میزارم
http://s9.picofile.com/file/8329881976/screen1.png
اون فایل اجرایی هم البته خطری نداره من با اخرین اپدیت انتی ویروس بازش کردم هیچی نبود
ولی بهرحال اون لینک عکس گذاشتم چک کنین ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کاری به خطری بودن ندارم
کلا دانلود نمیکنم وگرنه خودمم میتونم اسکن کنم
مقابل یوزر لیست روی Browse کلیک کن و لیست یوزهاتو بده
بعدش مقابل پسوورد لیست هم روی Browse کلیک کن و فایل پسووردتو بده
در آخر هم استارت کن
بهتره روی سرور مجازی کراک کنی چون حجم نت رو زیاد مصرف میکنه
برای اینکه ببینی کراکره سالمه یا نه 
یه اکانت تو سایت بلاگفا بساز و یوزر و پسووردشو در قالب دو تا فایل جدا نگه دار
بعدا قبلش چند تا یوزر و پسوورد هم بزار
بعدا جلوی گوود و بد هم مهم ترین قسمت هاست یعنی اون یوزر و پسوورد چرت و پرت میره تو قسمت بد و اون اکانتی که خودت ساختی میره تو بخش گوود
البته اگه کراکر سالم باشه این اتفاق رخ میده ...
جان منی تو ب خدا، شرمنده میکنی حسابی اره دقیقا حدست درسته همین چیزی بود ک گفتی ولی کداشو از ی جا قبلا گرفته بودم، ک اولش کتابخونه random رو ایپورت میکنی الان مینویسمش
Import random
n = random.randint(1,99)
Hads = int( input ("lotfan adad bezan (beyne 0 ta 99)
While n != " hads":
If hads
Print("hadset kame"(
Hads = int( input ("lotfan adad bezan (beyne 0 ta 99)
Elif hads > n:
Print("hadset bozorge")
Hads = int( input ("lotfan adad bezan (beyne 0 ta 99)
Else:
Print("hadset daghighan doroste")
Break
دیگه سلطان ببخشید طولانی شد کدا همینه، اونایم ک حروفش بزرگ شده واسه کیبرد گوشیه وگرنه همشونوم با حروف کوچیک زدم، قبلا میزدم اینو درست میشد اما توی ویندوز جدیدی ک نصب کردم وقتی پایتون 3.4 هم نصب کردم دیگه این ارورو میزد، قبلا پایتون 3.6 بود، حالا بازم خودت هرچی دستور میدی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه این یه ذره با کدی که بهت گفته بودم فرق داره
اول از همه کتابخونه ی random رو وارد میکنیم
بعد یه متغیر تعریف میکنیم و یه عدد بصورت تصادفی داخلش قرار میدیم ( بین 1 تا 99 )
بعدش یه حلقه باز میکنه که من موندم اون حلقه چرا الکی باز شده !!!
چون میتونستیم با دستورات شرطی کاری که میخواستیم رو انجام بدیم
بعدا میگه که یه عدد بین 1 تا 99 بگیر که از نوع عدد صحیح یا همون int باشه
و ...
======
اما مشکل شما ، اول اینکه نیازی نیست ما سه بار از کاربر عدد دریافت کنیم و یکبار که دریافت کنیم کافیه
چون عددمون میره توی متغیر که همین باعث میشه بتونیم تا قبل از آپدیت شدنش از اون استفاده کنیم
دوم اینکه تو خط 5 دستور شرطیت اشکال داره
======
من چون پایتون دو رو سیستمم نصبه ، اینارو با پایتون دو برات نوشتم
import random
n = random.randint(1,99)
hads = raw_input("Lotfan adad ro bezan -> ")
hads = int(hads)
while n != hads:
    if hads < n:
        print " Hadset kame "
    elif hads > n:
        print " Hadset Bozorge "
    else:
        print " Hadset Daghighan Doroste "
    break
البته یک سری تغییرات باید بهش بدیم ولی چون خواستم شبیه برنامه ای باشه که میخواستی
بخاطر همین تغییراتی که میخواستم رو داخلش ایجاد نکردم ، فقط اشکال شماره اولتو داخلش رعایت کردم که تو کدهای ارسالیت بود
یکی از اون تغییرات این بود که مثلا اگه کاربر یه عددی وارد کرد که بالای رنج 1 تا 99 بود برنامه چاپ کنه که داری اشتباه میزنی و ...
سلام تو ویروس با هم از کی رفیقید؟
سلام سلطان سلام استاد، اخه من تورو نداشتم چیکار میکردم، خیلی زحمت کشیدیو ب خدا نمیدونم چطوری تشکر کنم، مرسی ک انقد هوای همه رو داریو نمیزاری اگه اشتباهی داشته باشن بهشون میگی ک واقعا این تجربه و این اشکال گرفتنا قیمت نداره ب خدا، از الان میشینم دیگه با این دستور خودت کار میکنم، همه وب سایتای دنیا قبل از اینجا سوتفاهم بود، فعلا داداش گلم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
دمت گرم نظر لطفته
منکه کاری نکردم :))
فقط یه کوچولو کداتو اصلاح کردم همین
فداییی داری، خیلی زحمت کشیدیو همیشه ب زحمت میندازمت، سلطان کدارو میزنم اگه بازم درست نشد بهت میگم اگه هم شد ک بازم بهت میگم|:D, فعلا عزیز
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کدای من اجرا نمیشه چون من با پایتون دو نوشتم و تو پایتون سه داری
اولین اروری که میگیری فک کنم برای raw_input باشه چون تو پایتون سه از input برای گرفتن ورودی استفاده میشه
سلام سلطان، اره دقیقا همون اروری رو ک گفتی داد، همون ک فهمیدم مشکل کجاسو و ی چیزی جدیدی یاد گرفتم واقعا ممنونمو ایشالا جبران کنیم
سلام به virus & mr coder من یه سرچ تو گوگل زدم باگ هایی که معمولا سایت ها دارند پنج شش تا نبودند. می خواستم بدونم باگ های دیگه ای برای سایت وجود داره ؟
بیشترین سایت هایی که هک میشه دارای چه باگ هایی هستند؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
باگ که اگه بخوام نام ببرم تقریبا یه لیست بزرگ میشه
اما اگه بخوام باگ هایی رو نام ببرم که به احتمال زیاد اسمشونو شنیده باشین
میتونم به موارد پایین اشاره کنم
Sql
Xss
Rce
Rfu
Csrf
LFI,RFI
  • Virus32
  • کیانوش کاظمی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    این وبلاگ داره از مطالبتون کپی میکنه !
    ********************
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اشکالی نداره
    اصل وب ما همینه ، یعنی مطالب آموزشی قرار میدیم
    حالا هر کی کپی کرد و منبع زد که هیچ دمش گرم
    اگرم نزد که بازم عیبی نداره
    این وب فقط صرفا جهت اینه که مطالب خودمون رو قرار بدیم تا مردم تو برنامه نویسی یا ... پیشرفت کنن
    وگرنه راش ننداختیم که ببینیم کی کپی میکنه و ...
    در نتیجه فدا سرت :)
    سلام سلطان ادب، اینبار دیگه سوال پایتونی ندارم ،😉 میخواستم بگم ک سلطان چطوری میشه وقتی گوشی رو وصل میکنیم ب کامپیوتر با خود کامپیوتر وای فای های اطرافو جستجو کنه مثلا برنامه wifi hack ک نصب میکنیم باید با برنامه خاصی این کارو انجام بدیم یا با تنظیمات گوشیه ک من هر کاری کردم انجام نشد، گفتم از استاد بپرسم اگه قبلا با این موضوع برخورد کردی ک راهنمایی کنی اگه هم ک ن فدای سرت، همین ک سوالی پیش میاد میپرسیم مارو تحمل میکنی کافیه :|D
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اینکار امکان پذیر نیستش (شایدم من نمیدونم!)
    اما بطور کلی فکر نکنم بشه که گوشی رو متصل کنیم به کامپیوتر بعدا با کامپیوتر wi-fi های اطراف رو سرچ کنیم
    جان منی داداش، دیگه پس بیخیالش میشم، بازم سوالی بود مزاحم میشم
    salam virus
    omidvaram sare hal bashi ^_^ chetore iekam darmorede socket programming to c# matlab benvevisi alan moghe khobie vase amozesh SocketProgramming! :D
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    ویروس وقت نمیکنه
    منم که فکر نمیکردم مشغول بشم
    اما کار افتاده زیاد نمیرسم به وب
    چون از اعضای قبلی تیم هستی
    یدونه آموزش توپ سوکت نویسی توی سی شارپ دارم که برای یکی از سایت های ایرانیه اما بعد از یه مدت از تو سایتش پاک شد
    که قبلا وقتی داشتم سی شارپ یاد میگرفتم با اون پیش رفتم
    کلی بخوام بگم تو کانال ها قرارش داده بودن که منم دانلود کردم و ...
    تقریبا یک گیگ و خرده ای شایدم بیشتر دقیق یادم نیست
    آپلود میکنم روی پیکو فایل یا .. لینک دانلود میفرستم به ایمیلت
    میخوای ؟
    آقا مرسی
    مثل همیشه فوق العاده ♥♥
    Virus32 Terminator 32 :
    قربانت ♥
    بازم سلام

    داداش مال من این ایتم Application Manifest File رو نداره
    قبلا بود ازش استفادم کرده بودم ولی الان که یه پروژه جدید زدم نیست
    سلام. این با مانیفست هست اگه با کد بخوایم چی ؟ یعنی کد سی شارپ
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بزودی آموزش اونم مینویسم

    سلام تو دو سی پلاس چجوری این کارو کنیم

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    یه روش دیگه هم هست که با تنظیمات و یسری حرکات موس میشه اینکار رو کرد ولی به درد ویروس نمیخوره
    اون روش طولانیه سر فرصت یه پست براش مینویسم

    سلام من یه سوال داشتم چطور میشه فرو رو رو صفحه پین کرد یعنی کاربر نتونه هیچ برنامه ای رو ببینه

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    فرو رو رو؟ :(
    اگه منظورت اینه برنامه کل صفحه رو بگیره توو تنظیمات فرم گزینه Windows State رو روی Maximum قرار بده. برای اینکه برنامت مینیمم نشه و به قول خودت پین بشه، گزینه Top Most رو فعال کن...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی