ویروس نویسی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

ویروس نویسی شاید شیرین ترین و بهترین قسمت برنامه نویسی باشه

(حداقل برای من اینطور بوده)

این پست مقدمه ای برای شروع ساخت ویروس و تروجان و هرچی بد افزاره هسسش.
سالهاست با ترفند های ساده ی هک و امنیت ، بعضی هاتون جذب اینجا شدین و سالهاست که دارم میگم برنامه نویسی رو شروع کنین
چون بدون دانش برنامه نویسی هیچوقت نمیتونین تو دنیای مجازی حرکت خاصی داشته باشین
تا به امروز بیشتر برنامه هایی که ساختیم جنبه کاربردی داشتن
حتی کیلاگر هایی که ساختیم
شاید بعضی هاتون با خودتون گفته باشین خوب اینا به چه درد یه هکر میخورن؟
ویروس ها ، کیلاگر ها ، تروجان ها و ... اکثر بدافزارها در اصل همون برنامه های کاربردی ساده هستن که با یه تغییر کوچیک تبدیل به یه غول ضد اعصاب میشن
ویروس ها همون کارهایی رو انجام میدن که یه برنامه خوب کاربردی برای کاربرش انجام میده با این فرق که اون عمل رو چندین هزار بار تکرار میکنه یا یه قسمت کوچیک رو سرخود انجام میده که این باعث میشه نقش یه جانی رو داشته باشه :)
ما قراره ویروس نویسی رو شروع کنیم
ولی با این اهداف که ...
بدونیم یه ویروس چه کارهایی رو انجام میده تا بتونیم جلوی ویروس ها رو وقتی باهاشون روبرو شدیم بگیریم
بدونیم چه کارهایی رو نباید در برنامه نویسی انجام بدیم
بدونیم دربرابر ویروس های مختلف چه عملکردهایی باید داشته باشیم
و اینکه از این ویروس ها در برابر لو رفتن زحمت هامون استفاده کنیم
قسمت آخر مهمترین قسمت برای شخص منه
من یه برنامه نویسم که به کارم خیلی خیلی علاقه دارم
اگه پروژه ای که قبول کردم رو به موقع انجام ندم روزها نه غذا میخورم و نه کار اضافی دیگه ای انجام میدم نه خواب درست و حسابی دارم
جوری که من به کارم اهمیت میدم شاید یه مسیحی به صلیبش اهمیت نده
با این وجود من برنامه هامو بدون دریافت هیچ هزینه ای با تمام امکاناتش برای مدت محدودی در اختیار مشتریم قرار میدم
بعضی از مشتری ها بعد از اون مدت محدود سعی میکنن برنامه های منو هک کنن
البته من قسمت زمان برنامه رو جوری طراحی میکنم که بشه راحت هکش کرد ، حتی بعضی جاها خودم میگم که مثلا با صفر کردن این قسمت برنامه هک میشه و ... :)
خوب با انجام اون کار برنامه واقعا هک میشه
ولی بعد از چند روز سیستم مشتری به طور کامل از کار میوفته و برنامه ی کاربردی من تبدیل به یه اژدهای وحشی میشه
در کل ویروس ها اونقدر که ما فکر میکنیم بد نیستن و میشه ازشون استفاده های بهتری هم کرد
مثلا من برای امنیت سیستمم از یه ویروس خیلی خطرناک استفاده میکنم تا با یه کلیک کل اطلاعات سیستمم از بین بره تا به دست نا اهلش نیوفته
میتونیم در بحث امنیت شبکه وقتی برای واکر ها گودال درست میکنیم بهشون ویروس هامون رو هم تچ کنیم
و ...
خلاصه پست های مربوط به ویروس نویسی فقط جنبه ی آموزشی دارن و مدیران این وب هیچ تعهدی نسبت به پیش آمد های بعدی نخواهند داشت :)
این پست رو نوشتم تا پست های آینده رو بدون مقدمه شروع کنم
در پست های آینده قراره ویروس نویسی به زبان سی پلاس پلاس رو بحث کنیم
سی پلاس پلاس اسمش یکم خفنه ولی وقتی بری سمتش میبینی خیلی ساده و بانمکه :)
ما تو آموزش هامون تیکه تیکه بحث میکنیم
شما هم تو تست هاتون تیکه تیکه تست کنید
ولی سعی کنید لپ مطلب رو خودتون جمع و جور کنید
چون یسری محدودیت ها برای ما تنظیم شده که خوبیت نداره پا به فراسوی این مرز ها بذاریم :)
پس حرکت بعدی
سی پلاس پلاس
کنسولی
ویژوآل استدیو (مال من 2013)
ویروس نویسی
بهتره یه ماشین مجازی با یه ویندوز (هرچی) داشته باشین برای تست نهایی

نظر (۱۷)

عاغا ویروس دمت گرم ، خیلی وقته منتظر این بودم
همین ساده بانمک میزنه سیستم رو داغان میکنه :|
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خب تست نکن !
سلام
من سی پلاس پلاس تخصص ندارم ولی هر چی بنویسی میتونم معادلش توی پایتون یا cmd یا با هم بنویسم توی نظرات مربوط اگه خواستی بفرستم ولی دیگه سانسور نکن🔥
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اگه میخوای کداتو به اشتراک بزاری
میتونی زیر یکی از پست های مربوط به اون زبان (مثلا پایتون) کدهاتو بفرستی
اوکی سانسور نمیکنم :)
اونجایی که گفتی میزارم هکش کنه گفتم خدایا این یه فرشته س
وقتی کفتی هک شه ویروس میشه فهمیدم چه چه عجوبه ای هستی
: )
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
:)
داداش سلامی دوباره
میگما حالا که بحث ویروس نویسی رو شروع کردیم میشه یه توضیح کوچولو بدی که آنتی ویروسا از چه راه هایی ویروس ها و بدافزار ها رو شناسایی می کنند ؟؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
بعد ها در موردش مینویسیم ...
فعلا بزار روی ویروس نویسی کار کنیم و به جاهای پیشرفته تر برسیم ...
بعدشم شروع میکنیم به گفتن اینکه آنتی ویروس ها چطور کار میکنن و ...
سلام داداش خوبی
چندتا کمک ازت میخواستم
میشه کمک کنی؟
البته فقط خودت نه ادمینات
منتظرتم فقط اینجا نه هر جا بگی بیام اونجا بحرفیم برار

سلام اموزشش رو نزاشتی ؟ 

اینا اخه فقط مقدمهه بود

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
چرا آموزشش موجوده
پست های دیگه ی سی پلاس پلاس رو دنبال کنین
  • Virus32
  • 🖤🖤🖤Drsvhost 32
  • :)

    میکروب

    اتریب

    اتکر:)

    ایا میشه مثلا با سی شارپ هم ویروس نویسی رو شروع کرد؟؟؟؟؟؟

    ؟؟

    یا اول فقط با سی پلاس پلاس؟

    لطفا یه پست دربارهی شروع ویروش نویسی با سی شارپ بنویسین

    Virus32 ولم کنید (: :
    فرقی یوخ دی دادا

    میشه بهم بگی چجوری یه ویروس آتوران بسازم یعنی فلش رو وصل کرد اجرا بشه

    Virus32 MicRoB 32 :
    امنیت سیستم عامل ها رفته بالا و این نوع ویروس هم دیگه مثل قبل کاربردی نداره!

    این جوری باید حتما یکی اجراش کنه

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بله... حتما باید اجراش کنن

    خب اگه آتوران نباشه یکی باید اجراش کنه و این مشکله لطفا راه حل این مشکل رو بگین

    Virus32 MicRoB 32 :
    اتوران هم باشه بازم یکی باید اجراش کنه :/

    باید چه نسخه ای ویژیال استودیو رو داشته باشی منظورم ایترپر و کوم نمی دونم چی چی Por..... آخر هیچ کدومو نمیدوم به نظرت کدوم بهتره ؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    نسخه Community رایگانه، اینترپرایسش همه قابلیت ها رو داره و Professional هم واسه شرکت های بزرگ استفاده میشه 

    بابت راهنمایی هاتون ممنون

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش میشه :)

    من Visual Studio Enterprise 2015 رو دارم  به نظرت خوبه ؟ 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    راستیتش من فقط ویژوال 2010 و 2013 داشتم
    ولی یادم میاد یه زمان یکی از دوستان داشت انتقاد میکرد راجب 2015 که حجم خروجی زیاده
    ولی خب نمیدونم راست میگفت یا نه....
    بنظرم همون 2013 هم کافی باشه برای راه افتادن کارهامون

    باورتون نمیشه بگم من چند سالمه من به خدا 11 سالمه شاید باور نکنید 

    من ۸ سالمه  :)

    باور میکنم ! جون خودم ۸ سالمه  :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی