کد غیر فعال کردن موس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
یکی از بهترین کدها برای غیر فعال کردن کلیک راست در وبلاگ و سایت
کد رو میتونید در ساخت دیفیس ها هم استفاده کنید
و یا در قالب وبلاگ یا قسمت کدهای جاوا قرار بدین
کد جاوا :
<script>
var isNS = (navigator.appName == "Netscape") ? 1 : 0;
if(navigator.appName == "Netscape") document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN||Event.MOUSEUP);
function mischandler(){
return false;
}
function mousehandler(e){
var myevent = (isNS) ? e : event;
var eventbutton = (isNS) ? myevent.which : myevent.button;
if((eventbutton==2)||(eventbutton==3)) return false;
}
document.oncontextmenu = mischandler;
document.onmousedown = mousehandler;
document.onmouseup = mousehandler;
</script>

نظر (۱۸)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ویروسی یه سوال کوچولو
http:/***********team.ir
این سایته
معتبره؟
میشه بهش اعتماد کرد ؟
اسمایی ک بالاش نوشته واقعیه یا فیک هست ؟
بیشتر به خاطر بالا سمت چپ اخریه رفتم اینجا
میخوام ببینم سایت درست راستیه یا ن ؟
Virus32 Virus 32 :
منظورت از معتبر چیه؟
همونطور که میدونی تو مجازی نمیشه زیاد اعتماد کرد ولی بهتره اندازه اطلاعاتی که لازم داری اعتماد کنی
مهم یادگیریه
اون اسم ها اکثرشون واقعی نیستن و یه نفر دیگه خودشو جای اونا زده
معتبر یعنی اینکه به نظرت چیزایی ک گذاشتن ویروس
یا کد مخرب
یا چیزای دیگه نباشه یه موقع به فنا برم
من بد بخت که شانس ندارم
خب پس نمیرم بی خیال همینجا ور دل خودت میمونم
رفتم اشیانه روی هر چی دست گذاشتم مشکل داشت و حتی نویسنده پست هم نمیومد جوابگو باشه
دیگه به خاطر همین دلسرد شدم
ولی تو ک اومدی دوباره جون گرفتم :)
Virus32 Virus 32 :
نمیشه گفت از اون لحاظ معتبر هستن یا نه
شاید مدیرهاش خوب باشن و  بعضی از نویسنده هاش شیطونی کنن
در کل بهتره هر فایلی رو از هر کسی نگیری ولی این سایت ها بعضی وقتا پست های جالبی هم میزارن !!!
سلام استاد
برنامه غیرفعال کردن کارت گرافیک.فایروال.SPUهست

باتشکر
CATIUSHA.IRAN
Virus32 Virus 32 :
مرسی
mersi ba bate code:)
Virus32 Dark Killer :
خواهش :)
دادا اگه اینو بزاریم تو قالب وبسایت چی میشه؟
یعنی هرکس بیاد تو اون سایت الوده در جا ویروسی میشه کامپیوترش؟
Virus32 Virus 32 :
نه
تنها تو وب شما کلیک راست طرف کار نمیکنه
اینا برای جلوگیری از کپی هستش
سلام برای دور زدن این کد چکار باید بکنیم که مثلا نوشته ها و عکسای سایتو کپی کنیم
Virus32 Virus 32 :
سلام
این پست رو بخون
بازم از جاوا بزار ..
سلام داداش می دونم زیاد کامنت میزارم بیکاریه دیگه بگزریم میگما
اگه بخوام یه صفحه دیفیس به این بدم باید چی ککار کنم
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
اینجا پاسخ دادم

سلام یه سوال داشتم

توی جاوا اسکریپ  history back هست  ولی سوال من اینکه چطور میتونم این هستوری رو پاک کنم یا مثلا چطوری کاری کنم  کاربر نتونه به صفحه قبلی برگرده  چون این حرکتو من توی فرم ها دیده بودم که کاربر نمیتونه برگرده به صفحه قبلی 

Virus32 Virus 32 :
سلام
نمیتونیم دکمه برگشت مرورگر رو غیر فعال کنیم
و پاک کردن هیستوری هم کار جالبی نیست
دوتا راهکار وجود داره
1 - بجای برگشت به صفحه قبل به کاربر پیام بدیم که مثلا صفحه گم شده
window.onbeforeunload = function() { return "صفحه مورد نظر یافت نشد"; };
که این روش رو بعضی مرورگرها جواب نداده
2 - با یه منطقی عملیات بازگشت مرورگر رو قفل کنیم رو همون صفحه ای که وجود داره و این بهترین کار ممکن هستش
(function (global) { 

if(typeof (global) === "undefined") {
throw new Error("window is undefined");
}

var _hash = "!";
var noBackPlease = function () {
global.location.href += "#";
global.setTimeout(function () {
global.location.href += "!";
}, 50);
};

global.onhashchange = function () {
if (global.location.hash !== _hash) {
global.location.hash = _hash;
}
};

global.onload = function () {
noBackPlease();

// دکمه بک اسپیس در صفحه غیر فعال میشود ولی در تکست باکس ها فعال خواهد بود
document.body.onkeydown = function (e) {
var elm = e.target.nodeName.toLowerCase();
if (e.which === 8 && (elm !== 'input' && elm !== 'textarea')) {
e.preventDefault();
}
e.stopPropagation();
};
}

})(window);
این کد رو در یک اسکریپت جداگانه بنویس و  باید در صفحه مورد نظرت لود شه
رو اکثر مرورگر ها تست شده
پیروز باد

من توی فرم ها دیده بودم  که وقتی فرم رو پر میکنی و دکمه برگشت رو میزنی دیگه مراحل فرم رو نمایش نمیده و میره صفحه اولیه فرم  الان با جاوا اسکریپ میشه همین حرکتو زد یا نه 

Virus32 Virus 32 :
دکمه برگشت مرورگر یا دکمه ای که در فرم قرار داره؟
برای مورد اول همون کدی که دادم رو یکم بیشتر بهش دقت کنی میتونی انجامش بدی
مورد دوم هم که .... خیلی ساده است دیگه یه دکمه میزاری و لینک صفحه اولت رو میدی بهش

هستوری رو چطور میشه پاک کرد 

Virus32 Virus 32 :
browser.history.deleteAll();
برای پاک کردن هیستوری
ولی کدهای زیر به چیزی که میخوایی نزدیک تره فکر کنم
<script type="text/javascript">
function Navigate(){
window.location.replace('لینک');
return false;
}
</script>
لینک فرم اصلیت رو جایگزین میکنی و برای دکمه برگشت تعریف مکنی
آخرین هیستوری رو جایگزین لینکت میکنه و ...

نه منظور من از فرم ها اینکه وقتی اطلاعات رو پرمیکنی و ارسال رو میزنی نمیتونی برگردی عقب خودش میره اولین صفحه فرم

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اینجوری نمیشه
نه ما متوجه منظورت میشیم و نه تو به هدفت میرسی
گفتی تو بعضی از فرم ها این مورد رو دیدی
شما بیزحمت یکی از اون فرم هارو معرفی کن تا ما دقیق بگیم که چیکار کردن
و درست متوجه بشیم که شما دقیقا چی میخواین
یه مثال میزنم ببین اگه منظورت اینه بگو کدشو بگم در غیر اینصورت یکی از اون فرم هارو معرفی کن

شما یه سایت داری که یه صفحه لاگین داره
و میخوای زمانی که کاربر از صفحه اصلی وارد قسمت لاگین شد ، دیگه نتونه به عقب برگرده
و زمانی که اطلاعاتش وارد شدش درست بود دایورت بشه به صفحه ی اصلی وبت

منظورت اینه یا نه ؟

درود من تازه جاوا اسکریپت رو شروع کردم 

 

ولی همچین چیز هایی رو ندیدم همچین کد هایی اینا برمیگرده به 

 

قسمت ادونسش؟؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
یجورایی آره...
چون مقدمات مربوط به چیزای ساده مثل حلقه ها و توابع و اینجور چیزا میشه

من یه برنامه با جاوا اسکریپت نوشتم  که به صورت وب ویو هست   

سوالم اینکه : من یه صفحه دارم توی برنامه که میشه زوم کرد باهاش ولی نمیشه برعکس اینکارو انجام داد یعنی تا یه حدی تصویر کوچیک میشه ولی من میخوام کاربر هرچقدر خاست بتونه این کارو انجام بده

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
درست متوجه نشدم که بخوام راهنماییت کنم
اگه میخوای درست و درمون راهنمایی بشی یه خرده واضح تر سوالت رو بپرس یا حداقل کدی که نوشتی رو قرار بده
الان سوال قبلیت هم با اینکه میخواستم راهنمایی کنم اما جواب رو روی هوا گذاشتی موند....
وب ویو که کلا یه کامپوننت هستش برای ابزارهایی مثل ویژوال و غیره...
یه سرچ هم زدم که شاید متوجه منظورت بشم
شاید این به کارت بیاد
البته اگه منظورت اون باشه

یه سوال دیگه هم داشتم من یه پلیر پخش فیلم میخواستم کدشو از یه سایتی برداشتم ولی یه کنترلر داره که میشه فیلم رو دانلود کرد 

ولی من نمیخوام فیلم رو دانلود کنن چطوری این دکمه دانلود رو بردارم

 

<video width="320" height="240" controls="controls"><source src="ادرس فیلم" type="video/mp4">مرورگر شما امکان پخش این ویدیو را ندارد. لطفا از مرورگر های جدید تر استفاده کنید…</video> یه تست کن 

 

فقط یادت نره میخوام دکمه دانلود نباشه

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
توی مرورگر فایرفاکس که دکمه ی دانلود نداره
توی مرورگر کروم هم که اینجوری دیده میشه :


که برای غیرفعال شدنش باید اینجوری بنویسیم
<video width="320" height="240" controls controllist="nodownload">
<source src="Link-Clip" type="video/mp4" />
</video>
که صد البته اگه کاربر سایتت دانلود منیجر داشته باشه اونو نمیشه کاریش کرد و بعد از پلی شدن کلیپ یه دکمه بالای ویدئو نشون داده میشه که از طریق اون میتونه کلیپ رو دانلود کنه
یا حتی کاربر میتونه روی کلیپ کلیک راست کنه و Save Video As رو بزنه...

سلام این کدی که دادی اصلا هیچی نشون نمیده یعنی اصلا فیلم رو نمایش نمیده

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
باید ببینی مشکل چیه
الان خودت کدی که نوشتی رو بهم بده ببینم
چون من برای این جوابم یه کلیپ آپلود کردم داخل هاستم و لینک فیلم رو قرار دادم
و فایل رو که باز کردم همه چیز اوکی بود
این کدها فقط کافیه بین تگ html قرار بگیره

یا اگه میشه خودت یه یکی بنویسی که عالی میشه

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
چیو ؟

یه سوالی من از یه سرویسی نوتیفیکیشن واسه وبلاگم فعال کردم .

اگه دقت کرده بشی توسایت ها اول ازت میپرسه که میخوای نوتیفیکیشن واست ارسال بشه یا نه .

من میخوام  توی وبلاگم یه دکمه بزارم و اون نوتیفیکیشن فعال بشه 

امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کامنتت رو گذاشته بودم که هر موقع ابزارهای لازم رو نصب کردم جواب بدم
چون میخواستم بصورت کلی کدهای اصلی + نحوه ی فراخوانیش رو بهت بگم که چجوریه
تا اینکه مدیر اصلی به نکته ی خوبی اشاره کرد
شما چون از سرویس دهنده استفاده میکنی باید ببینی کدوم قسمت از کدهاش ، چیزی مربوط به فراخوانی Notification.request یا همچین چیزهایی اومده
بعدا باید ببینی داخل چه تابعی قرار داره که در نهایت بتونی با کد پایین یه دکمه ایجاد کنی و اسم اون تابع رو قرار بدی
مثلا تو خط پایین اسم تابع رو myNotification در نظر گرفتیم که شما هم باید ببینی اون سرویس دهنده از چه اسمی برای تابع Notification استفاده کرده و تغییرش بدی
<button onclick="myNotification()">Enable Notification</button>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی