ویروس باز وبسته شدن سی دی رام :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

ساخت یک ویروس سرکاری و اعصاب خورد کن دیگر

خوب حالا کد های زیر رو در یک نوت پد کپی کنید :
Set oWMP = CreateObject("WMPlayer.OCX.7")

Set colCDROMs = oWMP.cdromCollection

do

if colCDROMs.Count >= 1 then

For i = 0 to colCDROMs.Count - 1

colCDROMs.Item(i).Eject

Next

For i = 0 to colCDROMs.Count - 1

colCDROMs.Item(i).Eject

Next

End If

wscript.sleep 8000

loop

خوب با این ترفند هر 8 ثانیه دیسک خوان شما باز می شود

و اگه می خواید این مدت زمان رو بیشتر یا کمتر کنید

در قسمت

sleep 8000

که در کد ها هست رو می تونید مثلا به دو ثانیه (2000 در کد بزنید بعد از کلمه ی sleep) تغییر بدید

که اینطوری میشه

sleep 2000

باز هم میگم که کپی کنید کد ها رو

آموزش تغییر دادن فرمت
و در آخر با فرمت vbs سیو کنید
و می تونید آپلودش کنید و به کسی که می خواید اذیتش کنید بدید
و برای غیر فعال کردن کلید های Ctrl + Alt + Delete
و start task manager رو انتخاب کنید و در پنجره ی باز شده processes رو انتخاب کنید و روی wscript.exe کلیک کنید و بعد هم روی end process و از شما یک سوال می پرسه و شما دوباره روی end process کلیک کنید .


دریافت فایل آماده
حجم: 301 بایت


نویسنده :            Killer_32

نظر (۴۴)

خیلی جالب بود
Virus32 killer 32 :
فدات
تو چه پنجره ای کلیدارو فشار بدم؟
Virus32 Virus 32 :
لازم نیست که کلیدی فشار بدین کدها رو توی نوت پد کپی کنید
سلام داداش میخواستم اول رو سیستم خودم امتحانش کنم ولی کاری انجام نمیده چجوری میتونم اینکارو بکنم؟؟
Virus32 Virus 32 :
همه پست های این وبلاگ تست شده هستش عزیز
احتمالا در این قسمت مشکل دارین
اگه ارور میده متن اخطار رو اینجا کپی کنید
  • Virus32
  • متین اصفهانی
  • سلام داداش من همون متین بالایی هستم مشکل من از تغییر فرمت نیست مشکل من اینه که اصن نمیدونم چجور اجراش کنم و یه سوال اگه فرمت رو به vbsتغییر بدم نوع فایل رو همونtxt مینویسه؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام برای اجرا باید دوبار روش کلیک کنید
    نه اگه فرمت رو به درستی تغییر داده باشین شکل و نوع فایل تغییر میکنه
    شکل زیر یک فایل vbs هستش
    Virus32
  • Virus32
  • متین اصفهانی
  • ممنونم فدا مدا
    Virus32 killer 32 :
    خواهش :)
    سلام داداش من این کد رو کپی کردم برای تغییر فرمت viewرو هم زدم ولی
    status bar lمیاره فقط بعدم که save می کنمش بازم هیچ اتفاقی نمی افته
    با save و save as سیوش کردم بازم هیچ تغییری نکرد می شه کمکم کنی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    وقتی ذخیره اش کردی شکل فایل عوض شد؟
    "مثل عکسی که تو کامنت بالاتر گذاشتم"
    اگه آیکون "شکل" فایل تغییر نکرد این پست رو خوب بخونید. "بهتره از روش دوم استفاده کنید"
    فایل آماده رو انتهای پست قرار میدم اگه بازم نتونستی اونو دانلود کن
    سلام داش ممنون دانلودش کردم
    فقط بازم بازش کردم ولی سی دی رام من بازم باز نشد
    حالا این هیچ داداش من خیلی دوس دارم بدونم چطوری می شه پسورد وبلاگ یکیو پیدا کنم روش اینو بزاری ممنون می شم ازت
    Ramz kotfan
    عجب سایتی داری خیلی هم باحال بود.
    سلام ویروس جان
    میشه یه کد دیگه نوشت تا برنامه متوقف بشه بجای اینکه از روش بالا استفاده کنیم!؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام بله برای اینکار میتونیم از دستور taskkill استفاده کنیم که با این دستور میشه هر برنامه ای رو از cmdمتوقت کرد
    taskkill /im CDR.vbs
    که به جای CDR.vbs میتونیم اسم هربرنامه ای رو بنویسیم و کدهارو با فرمت bat ذخیره میکینیم
  • Virus32
  • امیررضا صادقی
  • زبان این ویروسی که نوشتین چیه؟
    Virus32 Virus 32 :
    vbs
    بهترین سایت دنیا
    دمت گرم داداش چند سالتونه شما؟
    Virus32 Virus 32 :
    کوچیک شماییم
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت virus32
    من بعد از اینکه این ویرووس رو اجرا کردم برای غیر فعال کردنش رفتم تو task manager ولی فایل مورد نظر رو مشاهده نکردم و بعد برای از کار انداختنش فایل vbs مربوطه را پاک کردم ولی باز هم نشد که نشد . الان هم همش cd rom باز و بسته می شه . ممنون میشم اگه راهنماییم کنید .
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز شماهم خسته نباشین D:
    رستارت بدی حله :)
    درود
    داداش من uac رو غیر فعال کردم از طریق gpedit.msc در run !!!
    داداش برای فعال کردنش هم از طریق اون هم از ریق ریجستری چیکار باید کرد
    لطفا بگو داداش نیازمندم
    اگه پیام جای خودش ننوشتم شرمنده
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • داداش واقعا عالی هستی
    داداش سلام ببین من فایلو باز کردم بعد از همون راهی که گفتی غیر فعالش کردم اما میخوام دوباره غیر فعال کردنشو ببینم start task manager رو انتخاب کردم و در پنجره ی باز شده processes رو انتخاب کردم و لی این گزینه نبود چی کارکنم wscript.exe
    Virus32 Virus 32 :
    سلام دادا
    بعد از اینکه غیرفعال شد دیگه اسمش تو اون مسیر نمیمونه دیگه :(
    سلام ویروس 32 عالیه بابا میدونم احمقانستا ولی کدی نیست که از تسک منیجر حذف نشه لطفا.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام رفیق یه روشی هست اونم مینویسم
  • Virus32
  • فردین صلاح الدین
  • خیلی جالب بود، خدا یار و مددگارت.
    سلام داداش گلم ممنون بابت مطالب خوبت.من ویروس cd rom رو ساختم عکس فایل هم درست بود اما تا سیو میشه از رو سیستم حذف میشه ممنون میشم کمکم کنی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    بخاطر ویروس کشتونه
    ابتدا غیرفعالش کنید
    داداش چجوری خنثی کنم
    Virus32 Virus 32 :
    از تسک منیجر غیر فعالش کن
    جالب بود
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی دمتون گرم بازم از این ویروسا بزارین
    سلام چیجوری میشه تو سی شارپ سی دی رام ها رو شناسایی کرد؟!
    یعنی کدی هست که درایو های دی وی دی رام رو ریترن کنه؟!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، آره میشه
    فقط منظورتو دقیق نفهمیدم
    منظورت اینه که اطلاعات داخل دی وی دی رو نشون بده یا اینکه فقط شناسایی کنه که اسم سخت افزار و غیرش... چیه ؟
    کامنت ناشناس هم نده ، به احتمال زیاد از این به بعد کامنت هایی رو که بصورت ناشناس میان جواب ندم
    منظورم اینه محل ( نشانی ، اسم یا همون آدرس ! ) درایو های سی دی رام رو ریترن کنه
    مثلا اگه درایو G سی دی رامه اونو به این شکل ریترن کنه
    G:\
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    این شد یه چیزی :)
    اون چیه آخه هر کی میرسه زرتی دکمه ی پیام ناشناس رو میزنه
    کلا از اون پیام ناشناسا بدم میاد وقتی کسی هم کامنت میده کلا دلم نمیاد بهشون جواب بدم :) اما از رو اجبار جواب میدادم ولی از این به بعد دیگه جواب نمیدم
    اصن خوشم نمیاد از کلمه ی ناشناس :)
    پس میخوای کاری کنی وقتی برنامه اجرا شد اسم درایو هارو نشون بده ؟ مثلا درایو G مربوط میشه به سی دی رام و ... که مثلا چی به چین درسته ؟
    توی یکی از پست های سی شارپ درخواست بده تا بهت بگم چون سوالت جالبه بخاطر همین شاید سوال یکی دیگه هم باشه
    اینجوری اونا هم میتونن استفاده کنن
    فقط اینم بگو دوست داری برنامت گرافیکی باشه یا کنسولی ؟ یعنی تو کدوم محیط توضیحش بدم
    صد در صد کنسولی 😍😍
    سلام برای بهترین سایت اموزش هک و امنیت
    داداش من دوستم قراره بهم فلش بده واسش چن تا برنامه بریزم
    میشه ی روشی یاد بدی با فلش به عکس و چن تا اطلاعات کامپیوترش دسترسی داشته باشم؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    نه نمیتونم اینکار رو انجام بدم
    این پست رو بخون و سعی کن یه زبان برنامه نویسی یاد بگیری
    بعدش فقط میتونی از من کمک بگیری و کار دیگه ای نمیتونم برات انجام بدم
    سلام خسته نباشید.
    ببخشید من همین کد بالا رو کپی کردم و با پسوند vbs ذخیره کردم اما وقتی بازشناسی می کنم ارور میده ارور آین هست :
                                                                          Windows script Host
     
                            Script    c/:Users\7\Desktop 
    \ویروس ها \virus.vbs
                                                              Line:     4
                                                             Char:      1 
           Error:       Object required : 'cilCDROMs
                                              Code:     800A01A8
    Source:     Microsoft VBScript runtime error 
    Virus32 Virus 32 :
    سلام ممنون
    سی دی رام داره سیستمت؟
    این خطا میگه سی دی رام یا رایتر یافت نشد
    بله سی دی رام داره تازه قوی هم هست و کار می کنه
    Virus32 Virus 32 :
    پس مشکل از سیستمته
    اسکریپت ها در ویندوز خوب پشتیبانی نمیشن و ...
    من راه حل خوبی براش پیدا نکردم
    این کد خطا دلیل های خیلی زیادی میتونه داشته باشه که اکثرا بخاطر مسائل امنیتی تو تنظیمات پیشفرض ویندوز اعمال میشه
    این کدها تو سیستم منم کار نمیکنن و همین خطا رو میده با این فرق که تو سیستم شما به خط چهارم گیر داده تو سیستم من از خط اول خطا میده.
    اونم بخاطر اینه که من نمیخواستم فایل های MHT توی ویندوزم اجرا بشن چون به کمک این فایل ها ما میتونیم از سیستم ها جاسوسی کنیم
    شاید تو سیستم شما هم این تنظیمات اعمال شده شاید هم مورد دیگه ای باشه
    با تشکر از راهنمایی های خوب شما. خیلی ممنون.
    ببخشید ویروس مثل این که جالب باشه چی دارید ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    یه دور که تو وب بزنی متوجه میشی :)
    داداش ببین یک بار دیگه توضیح میدم ببین متوجه میشی یه نه ؟ من یک برنامه ی فروشگاه اینترنتی می سازم دیتابیس باز شده و کد های پی اچ پی درست نوشته شده و کد های اندرویدی هم اوکیه به دیتا بیس هم وصل شد و زمانی که خودم بالا میارم اکامنت می سازم و وارد هم میشم یعنی با برنامه ی xamp که بالا میارم کار می کنه برنامم ولی روس هاست که میارم لاگین میشه ولی اکانت نمیشه ساخت مشکلش چیه ویروس جان ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نمیدونم :(
    متوجه شدم ، اما مشکلت چیزیه که حلش دست من نیست
    خودت باید رووش کار کنی
    کداتم قرار بده بخونم
    اگه سر در نیاوردم از پرهام برات میپرسم
    داداش کجای کد رو باید عوض کنم که مثلا هر ۸ ثانیه ۳ بار سی دی رام بازو بسته شه
    Virus32 Virus 32 :
    ینی نمیشه هر 8 ثانیه دو بار یا چهار بار باز و بسته شه؟
    دقیق سه بار باید باشه؟
    ببین هشت تقسیم بر سه عدد گنگ به دست میاد
    اون هشت هزار رو دوزارش کن اینطوری هر هشت ثانیه چهار بار باز بسته میشه
    اگه خیلی اصرار داری و برات حیاتی هستش این مسئله میتونی بجای دوهزار 2666 بزاریش تا سه بار ....

    ببخشیذ همه این کار ها رو کردم اما نه شکل فایل تغییر کرد نه وقتی باز کردم اجرا شد

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نوت پد رو باز کن
    از منوی File روی Save کلیک کن
    بعدا از قسمت Save as type گزینه ی All Files رو انتخاب کن
    بعدا تو قسمت اسم هم مثلا بنویس v32.vbs
    فقط دقت کن هر اسمی گذاشتی اون vbs. خیلی مهمه

    عالیییییییییییی

    سلام ممنون بابت این ویروس با حال 

    ولی نمیشه ی کاری کنی انتی ویروس به عنوان تروجان نگیرتش

    با تشکر

    Virus32 Virus 32 :
    سلام خواهش میشه
    راستش خیلی وقته رو اینجور دستورات تمرکز نکردم عزیز

    عاقا عین همیشه عالی
     

    با اجازه کپی کردم

     

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    کپی ازاده

    من دارم یه ساعت با انتی ویروس کشتی میگیرم خخخخخخخ که دانلود کنم اونم فقط میگه تهدید شناسایی شد (: فقط بیا و بخند

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آره ویروس های vbs به راحتی توسط آنتی ویروس ها شناسایی میشن.
    بهتره با یه زبان دیگه حرفه تر بنویسی ;)

    سلام

    کد بازکردنش چیه؟

    منظورم اینه که فقط cd رام باز بشه

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    Set oWMP = CreateObject("WMPlayer.OCX.7")
    oWMP.cdromCollection.Item(0).Eject

    سلام

    ممنون از وب خوبتون

    راهی هست که این ویروس رو در پس زمینه یه فایل دیگه باز کنیم؟

    مثلا یه عکس باز بشه ولی این ویروس خود به خود فعال بشه؟

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    باید بایندش کنی

    و یه سوال دیگه

    راهی هست که آیکون این فایل ها رو تغییر بدیم چون به خاطر شکلش احتمالا طرف مقابل شک میکنه و بازش نمیکنه

    Virus32 ولم کنید (: :
    به فایل اجرایی تبدیل کن ایکونش هم میتونی عوض کنی

    سلام

    ببخشید، من ویندوزم 10 هستش و این کد رو روی سیستم خودم اجرا کردم و اون کد هی داره اجرا میشه و توی تسک منیجر هم رفتم اما فایل wscript.exe رو پیدا نکردم. :) :(

    اگه میشه لصفا راهنمایی کنید.

    Virus32 MicRoB 32 :
    اگه پیداش نکردی ویندوز رو ریست کن خودش غیر فعال میشه 
    بعدش میشه فایلش رو حذف کنی که بعدا اشتباهی اجراش نکنی 

    سلام

    ممنون که زود به سوالات پاسخ میدید.

    ببخشید چجوری باید از آموزش های رمز دارتون استفاده کنیم؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    خواهش ♥
    باید توی صفحه رمز مطالب درخواست بدی رمز برات ارسال میشه

    سلام ببخشید این کد با جه زبانی نوشته شده ؟؟

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    vbs

    سلام من این کارو کردم ولی نه از سایت شما بعد ک روش کلیک کردم انجام شد بعد برگام ریخت اون چیزی که ساختمو پاک کردم بعدشم کامپیوتر رو خاموش کردم مشکلی که پیش نمیاد؟؟؟

     

    Virus32 Virus 32 :
    نه هیچی نمیشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی