عوض کردن رمز سیستم :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
چند روز پیش سر یه کل کل با یکی از دوستان مجبور شدم رمز سیستمش که روشن بود رو پیدا کنم، و از اونجایی که من فقط میتونستم تو سیستم های رمز دار نفوذ کنم ورمز هارو نمیتونستم به دست بیارم پس تصمیم گرفتم رمز سیستمش رو عوض کنم تا هم سر حرفم واستاده باشم هم یه زدحالی به اون زده باشم :) .
در ادامه کدی قرار میدم که در این شوخی به من کمک کرد:
@echo

title CodeCracker By Virus32.blog.ir

color 0E

echo CodeCracher V32

echo By Virus 32

echo ******************************************************************

echo.

net user

echo type in a username in the option above:

Set /p username=

net user %username%

echo Changing Password...

این کد هارو تو نوت پد کپی کرده و با فرمت Bat ذخیره کنید
با اجرای فایل Bat به راحتی میتوانید رمز هر سیستمی رو عوض کنید
دوبار بر روی فایل کلیک کنید و رمز مورد نظرتون رو وارد کنید ُ اینتر بزنید :)

نظر (۴۲)

سایتت حرف نداره.با چیزایی اشنا شدم که قبلا ندیده بودم.منتظر آپ بعدیت هستم. فقط قربون دستت آپ کردی یه ایمیل بهم بده من سرم شلوغه دستت درد نکنه
Virus32 Virus 32 :
فدات
چشم حتما :)
این کدت واقعا باحا بو ..... . . . . .. . د.............واقعا باحال بود
من اینکار رو کردم اما رمز عوض نشد بیشتر توضیح میدید
Virus32 Virus 32 :
بستگی به ویندوز و تنظیماتش هم داره
احتمالا ویندوزتون از سون "هفت" بالاتره بیشتر حالت پیش فرض این ویندوزها کاربر رو به عنوان ادمین اصلی نمیشناسن
که در این حالت بسیاری از دستورات در سی ام دی اجرا نمیشن
برای فرار از این مشکل بهترین روش اینه که بر روی برنامه cmd کلیک راست کرده و با گزینه Run as Administrator این برنامه رو اجرا کنید.
سلام دادا وبلاگت واقعا عااااااااااااااااااااالی بود دستت مرسی
مرسی داداش فدات من خیلی چیزا یاد میگیرم از سایتت فقط دادا خواهشا مطالب بیشتری بزار و رمز دارشون نکن لاقل یه کار کردی به نحو احسنت انجام بده آپ کن تا میتونی ایول داری منتظرتم...
سلام داداش من اینو با پسوند bat اجرا کردم ولی نه توی ویندوز 7تونستم پسورد عوض کنم و نه توی ویندوز8 لطفا میشه راهنمایی کنی؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
حتما به عنوان کاربر از ویندوز استفاده میکنی
باید با عنوان ادمین وارد ویندوز شده باشی
چند کامنت بالاتر رو بخون!!!
سلام!!!
دادا ای ول با این سایتت
سایتتو دنبال میکنم فقط تورو خدا چیزای جدید زیاد بزار (")
داداش من کامپوتر خودم رو میگم...
با ادمین وارد شدم و وقتی روی سیستم اجرا میکنم و پسورد جدید میدم،پسورد عوض نمیشه لطفا راهنمایی کن داداش.مرسی وبسایت خیلی خوبی داری
سلام
بابا ایول داره برنامه هاتون .من تازه با سایتتون آشنا شدم خیلی مطالب آموزنده و جالبی داره.
منم علاقه ی زیادی به ویروس نویسی دارم و از شما میخوام کمکم کنید .
من میخوام برای پروژه ی آخر ترمم یک ویروس بنویسم و بیشتر سر کاری باشه ولی موضوع خوبی پیدا نمیکنم(منظورم تکراری نباشه) پیشنهاد بدین ممنون میشم راستی بازبان c++ باشه.مرسی
رمز پست نزار یا اگر میزاری ما رو سر کار نزار رمزو بده دیگه
javaty20@gmail.com

سلام
ببخشید من هرکاری کردم نتونستم رمزم رو عوض کنم .
ویندوزم هم سون هست ، پست های بالا رو هم خوندم اما به کارم نیومد .
ممنون میشم بگید مشکلم از چیه ؟!
و اینکه ممنون میشم رمز رو برام ایمیل کنید .
Sadrazeraat@gmail.com
و در آخر ممنون میشم آموزش هک جیمیل و یاهو رو قرار بدید .
با تشکر .
Virus32 Virus 32 :
سلام
این پست رو بخون
خیلی سایت باحالی داری من 3 ساعت رو سایتتم غاشق سایتمم من اون ویروس cpu زدم ولی لبتاپم هیچی نشد میشه راهنمایی بکنی
Virus32 Virus 32 :
بخاطر ویندوز 8.1 هست که ازش استفاده میکنین
بخاطر امنیت بالای این ویندوز شما به عنوان کاربر معمولی وارد ویندوزتون شده بودین
اگه این برنامه به حالت مدیر اصلی ویندوز دسترسی پیدا کنه ماجرا فرق میکنه :)
سلام
ممنون از وبلاگ خوبت خیلی خوبه امیدوارم پیشرفت کنی.
مطالب جالب و پر محتوا هستن.
فقط برخی از مطالبترمز داره لطف میکنی رمز رو به من هم بدی؟
سلام
دادا من از این کد استفاده کردم رمز سیستم که اون نیست یعنی سیستم قبلنا رمز نداشت الان که اینو استفاده کردم ی تغییر کرده نمیدونم رمزش چنده یعنی تو سی ام دی زدم رمز 1 باشه ولی هر چی یک میزنم میگه رمز اشتباهه
الان باس چ کنم:)؟؟؟؟
در ضمن با ادمین هم وارد شده بودم نه مهمان...تو میحط سی ام دی رو میگم
خوب دیگه اگه راهی داری بگو که داغون میشم بدون سیستم نمیخوام که ویندوز هم عوض بشه...اطلاعاتم واسم مهمه...یه کمکی کن مرسی
زود :(
Virus32 Virus 32 :
سلام
چهار تا یک بزن
سلام
از این طریقم زدم نشدRun as Administrator
ممنون بابت مطالب پربارتون.
  • Virus32
  • محمد نیکو
  • چرا انیقدر پیچیدش کردی دادا یه کد کافی بود

    net user USERNAME NEW PASSWORD
    خلاص برای انیکه بدونی یوزر نیم طرف چیه کافی دستور نت یوزر رو یک بار جدا تایپ کنی اینتر بزنی
  • Virus32
  • مورچه کوچولو
  • سلام میشه کدی بنویسید که پسورد کامپیوترو نشون بده
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    net user
    این باید نشون بده

    سلام کدهارا با چه فرمتی ذخیره کنیم ممنون از سایت خوبتان
    Virus32 Virus 32 :
    bat
    من کدرا زخیره کردم ولی ل نکرد میشه توضیع بدید
    Virus32 Virus 32 :
    Run as administrator
    سلام دوست عزیز سایت خوبی دارید
    من این کد رو در ویندوز ۱۰ با فرمت بات سیو کردم ولی رمزو نمیتونم عوض کنم با یوزر ادمین هم وارد سیستم شدم ولی باز نمیشه
    این سایت چقدر عالیه دمت گرم داش
    تلگرام یه پی ام بده مزاحمت شیم ی چیزی ازت بیاموزیم
    س عالیه.دمت گرم. اگر اموزش ساخت یه بازی.برنامه با نوت پد بافرمتexeمیزاشتید خیلی ممنون می شدم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    قرار میدم :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بعضی پستات ک خیلی مفیدن و من دنبال اونا خیلی گشتم و فقط تو سایت شما پیدا کردم رمز داره... ممنون میشم رمزشو به ایمیلم بفرستی

    m*********mail.com

    و این ک میخوام ی همکاری با هم داشته باشیم پس به ایدی تلگرامم پیام بده
    @*****_k
    Virus32 Virus 32 :
    سلام نظر لطفته
    سلام دادش من این کد رو برای عوض کردن رمز admin می زنم ازم رمز admin
    می خواد ولی نمی تونم بفهمم عوض شده یا نه.
    @echo off
    set /p username=adminestator%username%
    pause
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، یه خرده اشتباه زدی :)
    با این دستور مطمئن باش پسورد یوزر admin عوض میشه ، فقط کافیه با دسترسی ادمین باز بشه ، راستی اون دستور adminiestrator نیستش administrator هست
    Net User admin Virus32
    فقط اینجا پسورد به Virus32 عوض میشه که میتونی پسورد مورد نظر خودتو بجاش قرار بدی ، راستی چرا تست نمیکنی ؟ اول یه یوزر بساز بعدا کد رو تست کن ، بعدش بنداز به جون بدخواهت :)
    سلام
    داداش خط اول @echo off باید باشه
    و خط یکی مونده به اخر یه * تهش کم داره
    * net user %username%
    و حتما باید با run as administrator باز شه
    ولی واقعا دمت گرم
    بلاگ خیلی باحالی داری
    سلام ببخشید چطور میشه به عنوان ادمین وارد سیستم شد؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، چیز دقیقی نمیدونم :/ یکی از روش هایی که وجود داره دور زدنه UAC هستش
    آها خب ممنون ولی دور زدن UACمن نمیتونم اگه روش دیگه ای تونستید بفهمید به منم بگید ممنون مطالبتون هم عالیه
    اقا من هرکاری میکنم نمیشه ویندوزم 10 هس من یوز Pc مو میزنم یه دفعه اجرا میشه بعد از نرم اقزار میپره بیرون
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    کدها یه خرده اشکال داره که باید رفع بشن ...
    میتونی از کد پایین استفاده کنی که خودم همین الان نوشتم و تست کردم درست کار کرد
    فقط کدهارو با دسترسی ادمین باز کن
    Echo off
    Mode 90,25
    Title Password Changer...
    Color FC
    Cls
    Set /p pass="Enter new password => "
    Net User %username% %pass%
    Pause
    سلام داداش ویندوزم 10 است . کد اصلی که کار نمیکنه - کد جدیدی هم که گذاشتی بدون run as admin ارور میده وقتی هم با ادمین باز میکنی ارور زیر رو میده :(
    Enter new password => 0000
    System error 8646 has occurred.

    The system is not authoritative for the specified account and therefore cannot complete the operation. Please retry the operation using the provider associated with this account. If this is an online provider please use the provider's online site.

    Press any key to continue . . .
    چی کار کنم ؟ لطفا یک کد سالم بزار بتونم رمزو عوض کنم.
    (ممنون از سایت بسیار خوبتون)
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    کد کار میکنه
    رمز عبورتون ضعیفه بخاطر همین این ارور رو میده
    شما اگه تونستی رمز عبور قوی تری بزن
    این چیه آخه ;)
    سلام میشه بگی چطوری میشه با net user پسورد سیستم رو دید ؟
    تو اینترنت گشتم فقط نوشته بود چطوری عوض میشه ولی من می خوام ببینم . اگه با net user میشه لطفا بگو چجوری ؟ اگه نمیشه بگو با چه دستوری توی cmd می تونم پسورد رو ببینم ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    هیچ راهی برای دیدن پسوورد توی cmd نیست
    اگه کسی هم بگه وجود داره از خودش گفته
    راهی که من برای اینکار بلدم از طریق فایلی به نام SAM هستش که مسیرش به شکل پایینه
    C:\Windows\System32\config
    وقتی فایل sam رو پیدا کردیم
    باید شروع کنیم به استخراج فایل های Hash شده
    همه ی اینارو یه سر بزن :)

    سلام ممنون از سایت خوبتون

    قفط من می زنم ارور میده

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز چه اروری میده؟
    شاید درست وارد نمیکنی
    با run as admin اجراش کن
    وقتی اینو زدی خودش اسم یوزر رو نشون میده
    و ازت میخواد اسم یوزر رو وارد کنی.
    ابتدا اسم یوزر رو وارد میکنی بعد با یه فاصله ای رمز رو مینویسی.
    دقیقا به شکل زیر

    من اینجا به اسم خودم رمز 123456 دادم

    ویروس جان میشه جوری نوشت که وقتی کد رو مانوشتیم و توی کد رمزو تعیین کردیم

    طرفمون فایلو باز کرد بدون اینکه بفهمه رمزش عوض بشه بعد موقعه ای که کامپیوترشو خاموش کرد بعد روشن کرد به جای اسمشUser nameما تعیین کنیم چی بنوسه؟  

    میشه اینو بزاری ازش استفاده کنیم

    ویروس جان میشه جوری نوشت که وقتی کد رو مانوشتیم و توی کد رمزو تعیین کردیم

    طرفمون فایلو باز کرد بدون اینکه بفهمه رمزش عوض بشه بعد موقعه ای که کامپیوترشو خاموش کرد بعد روشن کرد به جای اسمشUser nameما تعیین کنیم چی بنوسه؟  

    میشه اینو بزاری ازش استفاده کنیم

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    توی پست کدهای کاربردی و مخرب پایتون جواب دادم
    الان سه بار یه کامنت رو ارسال کردی
    اینجوری هم جواب خودت میمونه و هم غیره...

    سلام ویروس لطفا بگو رمز جدید که خودمون میزنیم کدومه

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اینو ببین
    به جای pass که بین دو تا علامت تقسیم اومده میتونی رمزتو وارد کنی
    تا بدون پرسیدن رمز عوض بشه به چیزی که میخوای
    یا اینکه اگه خواستی یه رمز تصادفی در نظر گفته بشه میتونی جای pass از random استفاده کنی

    سلام

    من اینو که اجرا میکنم رمزهم بهش میدم ولی کار نمیکنه

    Virus32 ولم کنید (: :
    مشکلش چیه باید کار کنه!

    من سیستم خاموش ر چطور اجراکنم میخوام پیدا کنم که توی نت هم سرچیدم پیدا نکردم نمیخوام عوض کنم حال باید چه کرد؟

    محسن بندازش تو استارتاپ، بزار نصفه شب روشن بشه، بعد بیا همه اون کارارو بکن، بعدش هم کامپیوتر رو خاموش کن. ایده های سس ماس :|

    سلام

    یه جایی یه آموزشی دیدم موقع بوت شدن ویندوز f8 رو میزدی  و روی گزینه start windows with command Prompt کلیک میکردی یه صفحه باز میشد اونجا یه کد میزدی رمزو عوض میکرد لطفا این آموزشو هم بزارید

    Virus32 ولم کنید (: :
    رمز باشه تو سیف مودم باید بزنی /:

    وقتی میخوام توی cmdاز طریق net userرمزو عوض کنم هیچ چیزی تایب نمیشه مشکل از کدیه که بهش میدم یا از جای دیگه هس؟

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    تایپ نمیشه؟ منظورت پیغام با موفقیت انجام شده؟

    سلام ممنون از وبتون

    لطفا اگه مطلبی درباره کد و برنامه نویسی مقدماتی و بایند کردن فایل ها گذاشتین ممنون میشم لینکشو بدین

    منم همتی بات رو اجرا کردم کلا پسورد رو یه چی دیگه گذاشت. بگو کرک پسورد چه جوری بود .... من ویندوز 8.1 هستم.

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام
    یعنی چی پسورد رو یه چی دیگه گزاشت؟ از رندوم استفاده نکردی؟ امکان نداره یه چیز دیگه بزاره!

    سلام چطور میشه با نوشتن کد حالا تو نت پد یا غیره رمز عبور های که روی یک سیستم زده میشه را ذخیره کرد بعدا مشاهده کرد 

    Virus32 MicRoB 32 :
    سلام
    یکی دو تا پست در مورد کیلاگر ها توی وب گذاشتیم 
    یه چرخی بزن توی‌ وب شاید باشه البته اگه دوستان فیلترچی گیر نداده باشن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی