گذاشتن رمز برای سیستم :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

یکی از زد حال های جالبی که میشه به دوستان و اهل فامیل زد اینه که وقتی پشت سیستمشون میشنی سریع یه رمز عبور برای سیستمش انتخاب کنی تا دفعه بعد که خودش خواست از سیستمش استفاده کنه از شما خواهش و تمنا کنه تا بهش اجازه بدین تا از سیستم خودش استفاده کنه D:

خوب اول باید توی ران Run عبارت زیر رو وارد کنید

lusrmgr.msc

در صفحه باز شده دوتا گزینه Users و Groups رو میبیندی که باید بر روی Users کلیک کنید

از کادر سمت راست روی Administrator کلیک راست کنید Set Password رو انتخاب کنید و ....

این کار رو برای همه کاربرا انجام بدین تا به هیچ وجه نتونن وارد سیستم بشن D:

Virus32

اگه طرف رفیق فابتونه اسم مادر محترمشون رو برای رمز انتخاب کنید هیجانش بیشتر میشه D:

نظر (۲۱)

  • Virus32
  • داداش نخود
  • ایـ ـ ــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ☻ــــولـــ


    :)
    :)
    :)
    :)
    :)
    :)
    :)
    :)
    :)
    :)
    :)

    Virus32 Virus 32 :
    ;)
    ممنان :-)
    Virus32 Virus 32 :
    ه
    اینو جا انداختی فک کنم :)
    ♥♥♥
    برداشتن رمز با نرم افزارهای بوت مثلActive Data مثل آب خوردنه.
    سلام داداش نشد که..ارور میده چه کنم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    خوب چه اروری میده؟
  • Virus32
  • محمد سعید
  • این طرف کیه روش کلیک میکنیم؟
    Virus32 Virus 32 :
    کدوم طرف؟
    مادرش رو خوب اومدی :))))))
    داداش همین Administrator رو میگم. مثلا من میخوام برا خواهر زادم رمز بزارم از کجا تو ران پیداش کنم؟ اینی که روش کلیک میکنیم کیهAdministrator؟
    Virus32 Virus 32 :
    ویندوز هفت و هشت و بالاتر بطور پیشفرض تنظیمات خودشون رو برای کاربر محدود میکنن تا خود کاربر هم نتونه بطور اشتباهی سیستمش رو خراب کنه یعنی الان که تو داری از سیستمت استفاده میکنی به کل سیستمت دسترسی نداری مگر اینکه با Administrator لاگین شده باشی
     Administrator اکانت کاربری پیش فرض با قدرت دسترسی کلی میباشد که اگه یوقت مجبور شدیم تنظیمات اصلی رو دستکاری کنیم باید با این اکانت یا نام کاربری وارد محیط سیستم شیم
    Administrator همون مدیر اصلی و پیشفرض سیستمه
    Guest هم یعنی مهمان که سطح دسترسیش از همه پایین تره
    و آخری هم اسم کاربریه که ما برای سیستممون انتخاب میکنیم
    Set Password سلام اینو تو قسمت اخر نداره ...
    عجیبه نه ویروس ...
    خحخخخخخخخ
    سلام
    داش ویروس ی سوال دارم ازت بینم اگه سیستم طرف کلا رمز نداشته باشه
    یعنی ویندوز اوتومات بالا بیاد فقط این کارو انجام بدیم باز واسش رمزی رو که ما انتخاب کردیم میاد؟؟؟
    و اینکه بابا خیلی گُلی دمت گرم داشی این روش واسه همه ویندوزها جواب میده؟؟
    ☻ فدا مدا 0_o
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داش
    بله درهر صورت رمزی که ما انتخاب میکنیم رو باید وارد کنن
    تا جایی که من اطلاع دارم این رو همه ویندوز ها جواب میده
    عزیزی ;)
    سلام وقتی این کارو میکنم ارور میده میگه :ctrl+alt+delete رو بگیر گزینه setpassword رو بزن اونجا که میرم passwordقبلی رو میخواد ((با Adminstratorرفتم))
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    کمک لطفا کمک کنید
    ** **** ****************
    ** *********************

    بیاین
    سلام داداش من میخام پسورد ادمن رو تغیر بدم اما سیستم برام محدود شده است برام اخطاریه میده میگه اجازه نیست که تغیر بدی برام اخطاریه میده لطفا کمکم کنید لطفا....
    میخام دوستمو سوپرایزش کنم لطفا میشه جوابو برام ایمیل کنید لطفاااا.

    ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    گزینه Proceed رو انتخاب کن بعد توی هر دو کادر رمز مورد نظرت رو بنویس (دوبار رمز رو باید وارد کنی)
    یه سوال داشتم چطوری میشه پسور یک کامپیوتر رو شکست و داخل شد؟
    Virus32 Virus 32 :
    داداش آموزشش رو قرار دادم دیگه
    اقا سلام میگم من میطینم رمز جدید و ولی همون قبلی میمون چیکار کنم ؟؟
    Virus32 Ali Joker :
    متوجه نشدم دوست عزیز چی نوشتی
    واضح تر بگو
    من برم اینکارو بکنم اگر شد شما جنازه ی منو به سمت افق ببرید.
    *-*
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    میشه دیگه :(
    از کد پایینم میشه استفاده کرد که یه خرده سرعتمون بیشتر شه
    Net user %username% New_Password
    لایک

    سلام وقتی من

    lusrmgr.msc
    

    اینو وارد میکنم صفحه برام باز میشه و ارور local users and groupsمیده باید چیکار کنم

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    احتمالا قسمت مدیریت نام کاربری ویندوزتون غیر فعال شده
    بخاطر همین وقتی وارد میشید پیغام میده که این قسمت توسط Administrator بسته شده
    برای اینکه بتونی مجددا فعالش کنی از کد پایین توی CMD استفاده کن که با دسترسی ادمین اجرا شده باشه
    reg add HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\MMC\{5D6179C8-17EC-11D1-9AA9-00C04FD8FE93} /v Restrict_Run /t REG_DWORD /d 00000000 /f
    البته این قسمت معمولا باز هستش و بیشتر توسط ویروس ها غیر فعال میشه
    بخاطر همین اول سعی کن طبق پست پیش بری و اگه نتونستی وارد بشی از کدی که گفتم استفاده کن

    سلام حتی اگه رمز داشته باشه هم کار میکنه؟

    چون روی سیستم خودم وقتی set password رو میزنم یه ارور میده وقتی procced رو میزنم توی صفحه باز شده دوجا باید رمز وارد کنی کیش نوشته new password یکیشم نوشته confirm password

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام
    اره در اون صورت باید از طریق دستور net user عمل کنیم به این شکل :
    net user %username% 12345
    جای 12345 رمز مورد نظر رو بزن.

    سلام

    توی سی ام دی یا توی همین قسمت؟

    قسمت%username% باید همین عبارت باشه یا بجای یوزرنیم اسم یوزر رو وارد کنی؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    توی سی ام دی
    فرقی نمیکنه اون یه متغیر تعریف شدست به طور خودکار اسم یوزر نیم رو میزاره...

    چجور میشه بجای 12345 یه متغیر رو فراخوانی کرد؟

    Virus32 Ax0o 32 :
    متغیر چی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی