ویروس فلیکر :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
این ویروس کیبورد رو از کار میندازه و با فشار هر کلید از کیبورد صدای بیپ پخش میکنه که میتونه خیلی اعصاب خورد کن باشه
فقط برای شوخی نوشته شده و خطر آنچنانی نداره
کد های زیر رو تو یه نوت پد وارد کنید و با فرمت reg ذخیره اش کنید
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\Keyboard Response]
"Flags"="127"
[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Accessibility\SoundSentry]
"Flags"="3"
"WindowsEffect"="3"

در پایین کد دیگری برای غیر فعال کردنش قرا میدم
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\Keyboard Response]
"Flags"="126"
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\SoundSentry]
"Flags"="2"
"WindowsEffect"="1"

این کد هارو هم با پسوند reg ذخیره کنید.

نظر (۲۸)

  • Virus32
  • یوسف لاوری
  • عالی
    عالی بود ممنون
    سلام داداش خووبی؟ممنون از وبلاگ عالیت بعضی مطالبش به دردم خورد
    ی سوال داشتم من سیستممو حدود2ماه میشه خریدم خیلی خیلی زیاد هنگ میکنه بد جور هنگیه درصورتی که اصلا موردی نداره با توجه به مشخصاتشم نباید مشکلی داشته باشه نمیدونم چشه تو میتونی کمکی کنی
    مشخصات لب تابم:
    لنوو
    ویندوز8.1
    سی پی یو:cori7
    گرافیک:4
    رم:8
    هارد:1ترابایت
    اگه میتونی کمک کنی ممنون میشم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش امیدوارم تو هم خوب باشی
    راستش علی جان خیلی چیزا هستن که باعث کندی سیستم میشه (نرم افزاری و سخت افزاری )
    البته سیستمی که شما دارین هم نباید به این آسونی ها هنگ کنه.
    احتمالاتی که وجود داره :
    ممکنه ویندوز اورجینال نباشه . ویا آپدیت اتوماتش فعاله و .... یا شاید چند تا برنامه سنگین رو تو استارت آپ فعال گذاشتی و در آخر هم شاید ویروسی شده شایدم مشکل سخت افزاری داره
    ...
    هرچی فکر میکنم دلیل خوبی پیدا نمیکنم ، سیستم من یک چهارم سیستم شماست و به قول معروف مثل سگ ازش کار میکشم :) ولی سرعت خیلی خوبی داره ، تعجب میکنم میگی سرعت این سیستم پایینه ، یا ویروسی شده یا مشکل سخت افزاری داره یا شما توقع تون خیلی خیلی بالاست نمیتونه بهتون جواب بده :)
    از همون اول اینطوری بوده یا...؟
    اره از اول همین طوری بوده راستش من شغلم برنامه نویسی هست سنگین ترین کاری که میکنم دریم ویور و فلش و فتو شاپ هست نرم افزار سنگین ندارم
    حتی موقع کار با نوت پد هم هنگ میکنه ویندوزش با خود لب تاپ بود اورجیناله چک کردم سخت افزاریشم چک کردم ویروسم هم همین طور
    اما دوتا انتی ویروس دارم نود سی دو ورژن8 و انتی ویروس اوریرا ممکنه به خاطر دوتا انتی ویروس باشه؟
    Virus32 Virus 32 :
    آره حتما بخاطر آنتی ویروس هاته
    تو کامنت قبلی هم میخواستم بهش اشاره کنم که شاید آنتی ویروست سنگینه ( مثل مکافی ) ولی باز با خودم گفتم سیستمی که داری نباید با داشتن آنتی ویروس سنگین هم هنگ کنه. و تصور نمیکردم که دوتا آنتی ویروس داشته باشی
    دوتا آنتی ویروس مختلف تو یه سیستم هیچوقت باهم کنار نمیان مثل دوتا رم مختلف تو یه مادربورد که بجای بیشتر کردن سرعت باعث هنگ کردن سیستم میشن.
    آنتی ویروس ها با همه خوبی هایی که دارن استفاده از سی پی یو و رم رو به دوبرابر میرسونن . چون وقتی شما یه برنامه ای رو اجرا میکنید و یا حتی وقتی یه پوشه رو باز میکنید آنتی ویروس ها هم همراه باشما این برنامه ها و یا پوشه هارو شروع به چک کردن میکنن که باعث اضافه کاری سیستم میشن.
    هر آنتی ویروسی یه قرنطینه برای خودش داره که ویروس هایی که پیدا کرده رو تو قرنطینه خودش قرار میده.
    سیستم شما چند برابر حالت نرمال خودش اضافه کاری میکنه. و اینکه آنتی ویروس هاتون چون قرنطینه ی همدیگه براشون تعریف نشده هست همش دارن همدیگه رو قرنطینه میکنن که باعث هنگ کردن سیستم میشه.
    یکی از آنتی ویروس هارو حذف کنید صد در صد جواب میده
    ممنون از مطالبت خیلی خوبن

    فقط این یکی رو هرکاری کردم جواب نداد
    (منظورم همین ویروس فلیکره)
    Virus32 Virus 32 :
    خوب این ویروس ها یکم قدیمی هستن شاید تو سیستم های جدید کار نکنن
    البته تو سیستم های جدید هم باید اجرا بشن ولی چون ویندوز هفت و هشت و بالاتر برای سیستم عامل سطح کاربر تعیین میکنن بهمین خاطر بعضی وقتا این کدها دچار اختلال میشن
    ولی چون در اکس پی هم کاربر ساده هم ادمین اصلی ویندوز میتونست به راحتی از سی ام دی استفاده کنه (براش فعال بود) این ویروسها به راحتی اجرا میشدن
    این پست رو برای آشنایی بیشتر با کدهای بت قرارش دادم
    اگه درخواست ها برای ویروس بیشتر شه ویروسهای بهتر و بیشتری قرار میدم
    سلام وبت عالیه خواهش میکنم بازم ویروس بزار من خودم هکرم ویروسم میسازم البته کم اگه امکان داره رمز مطلباتو بم بده خواهشا
    سلام ویروس جان ، ببخش حرفم ربطی به پست نداره ولی جیمیلمو دزدیدن :(( میتونی کمکم کنی ؟
    خواهش میکنم اگه میتونی یه کاری بکن
    ببخشید این کد ها رو دقیقا از چه منبع های یاد میگیرید؟ اگه میشه چن تا کتاب راجب همین موضوع یا منابع دیگه معرفی کنید ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    منبع خاصی سراغ ندارم نوشتنش آسونه یکی دوتا بنویسی خودت هم میتونی کدهای جدید تولید کنی
    این جا وقتی من میخوام اجراش کنم ی ارور میده
    Virus32 Virus 32 :
    متن ارور رو کپی کنید تا ببینم مشکل از چیه
    سلام با تشکر از وبلاگ خوبت ببخشید میشه اموزش ایننکه چطور ویروس را به دلخاه تولید کنیم یعنی کاری دوست داریم کنه با تشکر
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    تو پست های آموزش ساخت ویروس دراین باره بحث شده لطفا پست های مربوط رو مشاهده کنید :)
    دادا وبلاگت معتادم کد رمز عبور رو بده لطفاااااا وبلاگت عالیه
    سلام خسته نباشید میشه رمز مطالبو ارسال کنید ممنون

    qadermarzy1999@gmail.com
    سلام داداش وبلاگت عالیه و خوشم اومد ازش و فقط لطف میکنی رمز مطالبو به ایمیلم بفرستی دستت طلا
    میشه رمز مطالبتو بهم بدی amir3831@mailfa.com اینم ایمیل برام بفرس ممنون
    عالی بود.
    سلام داداش من هروز میام تو جیمیلم ولی خبری از رمز نیست اگه نمیخای بدی اجبار نمیکنم
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • عالی بود.با این داداشمو سرکار گذاشتم.
    آقا ترو خدا رمزو بده چیکار کنم رمزو نیدی ترو خدا من اون مطالبو میخوام!
    Virus32 Virus 32 :
    باید قسمت درخواست رمز درخواست میکردین دیگه عزیز
    سلام میگم این اجرا نمیشه اول که بازش میکنم میپرسه میخوای بزاری تغییر ایجاد کنه منم میزنم آره بعد میگه ممکنه نمیدونم چیکار کنه اونم میزنم ادامه بعد مینویسه در رجیستری اضافه شد ولی کیوبردم کار میکنه!!!!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، یه رستارت بدی حله :)
    سلام میگم این اجرا نمیشه اول که بازش میکنم میپرسه میخوای بزاری تغییر ایجاد کنه منم میزنم آره بعد میگه ممکنه نمیدونم چیکار کنه اونم میزنم ادامه بعد مینویسه در رجیستری اضافه شد ولی کیوبردم کار میکنه!!!!
    داداش یک پست بزار خیلی وقته نذاشتی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    میزارم عزیز ، دارم آموزش ساخت کرکر رو با سی شارپ آماده میکنم اما یه مشکل داشت که چند روزی بود داشتم روی اون خطا کار میکردم که همین امروز بالاخره تونستم حلش کنم ، به احتمال زیاد امروز یا فردا میزارم ، این پسته رو بزارم ، چند تا پست رگباری مینویسم
    باشه داداش رگباری D: خب منتظریم ....
    در ضمن میتونی یک منبعی بهم بگی یا حالا هر چیز دیگه ای من می خوام زبان pawn رو یاد بگیرم تو اینترنت چیز خواصی پیدا نکردم حالا فرق نمی کنه فارسی باشه می خونم نباشه هم تو مترجم ترجمه می کنم اگه بشه ممنون میشم یا حق ...
    Virus32 Virus 32 :
    چرا PawN ؟
    یکم خیلی قدیمی شده ها
    در هر صورت اینجا خوب توضیح داده شده
    چجوری اینو بدون فایل غیر فعال کنم
    خواهش میکنم ج بدید
    کیبوردم از کار افتاده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خب مراحل ذخیره سازی رو با استفاده از ماوس انجام بده
    میتونی از کیبورد مجازی ویندوز هم استفاده کنی برای نوشتن یا اینکه قسمتی از متن یه جایی رو کپی کنی و جایگزین کنی به عنوان اسم فایل و ...(جهت اطلاع)
    داداش لطفا کامل خنثای این کیبوردو بفرست به ایمیلم کیبوردم قفل کرده هیچکاری نمیتونم بکنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    توضیح دادم دیگه ، از طریق توضیح انجام بده بزار دستت راه بیفته :)
    کیبوردم قفله کد خثی سازی هم کپی میکنم فرمت هم درست میزنم ولی غیر فعال نمیشه چیکارش کنم لطفا جواب بدین کیبردم قفل شد
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه کد غیر فعال کردن ویروس رو زدی
    سیستمت رو یبار رستارت بده :)
    اگه درست نشد وقتی ویندوزت بالا اومد
    تو نوار اعلانت احتمالا یه آیکون ساعت ایجاد شده
    اونو بزن و تنظیم کن که درست شه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خیلی ممنون از سایتتون تروخدا رمز مطالب رو برا بفرستین ****************************

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    بخدا میفرستیم تروخدا فقط ایمیلاتونو نزارین تو متن

    من کد ها رو کپی کردم اما پنجره ارور باز میشه و ارورر میده 

    ممکنه بخاطر ویندوز باشه؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام نه بخاطر ویندوز نیست اگه توی vbs بود شاید، متن ارورت چیهه؟!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام نیاز به یک برنامه نویس یا شخصی که توانایی نوشتن ویروس رو داشته باشه کاری که مدنظرم هست یه دنیا پول بهمون میرسه اگر کسی سراغ دارین اطلاع بدین ***********

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی