طرز نصب کردن افزونه به فایرفاکس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

خیلی خلاصه توضیح میدم چون خیلی ساده است

مرورگر فایر فاکس خود را باز کنید

به قسمت تولز Tools برین

گزینه Add-ons رو انتخاب کنید

Virus32

در تبی که باز شده گوشه سمت راست بالا یه کادر کوچکی وجود داره

Virus32

داخل اون کادر اسم افزونه رو بنویسید و جستو جو رو بزنید یا اینتر کنید

پس از یافتن افزونه ی مورد نظر روی گزینه Install کلیک کنید.

برای مثال بنویسید Fire Bug و اینتر کنید تا افزونه ای که کدهای صفحات رو نشون میده رو ببینید

این روشی بود که باهاش میشه افزونه های مـُجاز رو اضافه کرد

برای اضافه کردن افزونه ای که از جای دیگری گرفتین و تو سیستم تون هست از این روش استفاده میکنیم:

کنار همون کادر یه چرخ دنده کوچیک میبینید، روش کلیک کنید

گزینه Install Add-on From File رو انتخاب کنید

یه صفحه جدید باز میشه...

برین جایی که فایل افزونه وجود داره

انتخابش کنید

یه صفحه کوچک دیگه میاد که باید روی Install Now کلیک کنید

احتمالا بعد از نصب باید روی Restart now هم کلیک کنید.

نظر (۷)

  • Virus32
  • سید علی غضنفری
  •  باسلام
    وب خوبی دارید.لذت بردم.به من هم سربزنید.
    سلام ویروس جان ممنون از پیشنهادت افزونه live http رو نصب کردم خب باید چیکارش کنم؟میشه لطفا آموزشش هم بذاری و طرز استفادش (فرار از بن شدن اکانت در انجمن) هم بگی؟؟
    تشکر تشکر تشکر
    Virus32 Virus 32 :
    سلام دوست عزیز طرز کار کردن با این افزونه تقریبا کار ساده ای هست
    فقط باید اجراش کنی و مثلا تو انجمن پیام رو ارسال کنی بعد از لیستش لینکی که مخصوص ارسال پیامت بوده رو پیدا میکنی و یه دست کاری کوچیک انجام میدی (مثلا تبدیل یه صفر به یک ) بعد ریپلی رو میزنی
    و اینکه این افزونه تو موزیلا ورژن های پایین تر از 30 کارایی داره
    آموزش کاملترش رو آماده میکنم اینجا قرار میدم ولی فعلا نمیتونم
    سلام عزیز دمت گرم خودم راهشو پیدا کردم وااااای چه لذتی داره
    راستی رو ورژن های بالای 30 فایر هم کار میکنه این افزونه که ترفند داره اونم بلدش شدم
    Virus32 Virus 32 :
    ;)
    عالیه
    agha roo firefox jadid mige it is not compatible yani sazgar nist :| hala chi kar konam ?
    Virus32 Virus 32 :
    چه افزونه ای؟
    فایر باگ که با همه نسخه ها سازگاری داره !!!
    خب این چه کابردی داره؟
    سلام
    داش من رفتم نصب نمیشه یعنی میگه با نسخه من سازکاری نداره با نسخه 4.2داره یانه؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام میلاد جان
    افزونه فایر باگ با همه ورژن های موزیلا سازگاری داره
    shift + F2
    سلام ببخشید
    اشتباه تایپی بود 42.0نه 4.2
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی