دیفیس سیستم :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

در این پست دیفیس هایی که بعد از هک یا ویروسی کردن سیستم ها استفاده میکنم رو قرار میدم.

البته من زیاد دیفیس نمیزنم و فقط یه صفحه ساده سفید یا سیاه قرار میدم ...

درکل بعد از هک زیاد اسم خودم رو جا نمیزارم.

فقط بعضی وقتا که از قبل هماهنگ شده لازم میشه تا از دیفیس هایی مثل این استفاده بشه.

این برنامه ها ویروس نیستن یعنی چیزی رو خراب نمیکنن

ولی اگه یه تکه کد برای غیر فعال کردن کیبورد و این برنامه رو تو استارت آپ قرار بدیم اونوقت ماجرا کلا فرق میکنه و ....

شما میتونید تو سیستم خودتون هم این دیفیس هارو مشاهده کنید. چون با کلید های Alt+F4 برنامه بسته میشه.

در آینده ویروسی که کیبورد رو غیر فعال میکنه و خودش و این برنامه رو تو استارت آپ کپی میکنه رو هم قرار میدم.

علبته عگه ظیاد شولوق نکنید ;)


دیفیس شماره یک


دریافت
حجم: 665 کیلوبایت


دیفیس شماره دو


دریافت
حجم: 1.14 مگابایت


دیفیس شماره سه

Virus32

virus32

دریافت
حجم: 16.7 کیلوبایت


دیفیس شماره چهار

virus32

virus32

دریافت
حجم: 680 کیلوبایت



بازم آپدیت میشه


نظر (۶۷)

وبـــــــــــــــــــــــــــت عالیه
^_____^
ایول مثل همیشه عالی
Virus32 Virus 32 :
;)
slm mdadash miladam khobi.
dadash inbarname ke neveshti mishe raveshesham be man yad bedi manam yad begiram?
Virus32 Virus 32 :
سلام میلاد جان
برای ساخت این دیفیس ها باید برنامه نویسی بلد باشی
در آینده قراره ساختنش رو به زبان ساده توضیح بدم
سلام
چجوری میشه کاری کرد که با کلید alt+f4 یا windows+tab بسته نشه؟
Virus32 Virus 32 :
:(
تو خود متن گفتم بعدا توضیح میدم دیگه
یه ویروس کوچولو هست که کیبورد رو غیر فعال میکنه
سلام دوسی ببخشی نمیتونستم اسم بزارم اخه خیلی ضایع هست!!! خودت که بهتر میدونی همه رو من یه حساب دیگه باز کردن!![خخخخخخ
یکی از اینا رو روسیستم خودم اجرا کردم بعد پاک کردم!! از اون موقع به بعد تا مرور گر رو باز میکنم همش یه سایت باز میکنه که میخاد سیستمم رو اسکن کنه یه سری پاپ اپ مسخره میده بد جور اعصابمو بهم ریخته!!!!! چیکار کنم؟؟؟:)
Virus32 Virus 32 :
:)
http://www.pcanalysis.net/?cid=4471&ax=1&clickid=008572433021473951470&ext_inv_code=104082&dfpid=104104082&oid=7689
این سایت همش میاد بالا دهنمو سرویس کرده!!!!
Virus32 Virus 32 :
مسیر زیر رو تو موزیلا برو
Tools - Add ons - Extensions
افزونه هایی که اضافی هستن رو پاک کن
افزونه این سایت رو باید پاکش کنی
ربطی به برنامه هایی که من قرار دادم هم نداره ملتو به شک ننداز :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به پیشنهادم فکر کردی؟؟من یه هاست بیکار دارم که بهتره دست تو باشه چون خیلی فعالی.میتونی کارتو با ورد پرس شروع کنی اگه خواستی بدون چشم داشتی میدمش به خودت استفاده کنی.
اینم شمارم( فقط لطفا ویرایش کن نذار همه ببینن):
***********
Virus32 Virus 32 :
سلام دوست عزیز
تو مجازی تنها یجا احساس آرامش میکنم اونم اینجاست :)
راستش پیشنهاد مثل این رو دوستان زیاد بهم دادن ولی من ترجیح میدم اینجا بمونم
بازم ممنونم ازت لطف داری ;)
ایول داری عالی بود
ایول ایوله!! ایول!! ویروس تاج سره ایول!!!!!!


راستی مشکل حل شد از افزونه های اضافی بود !! پاک کردم درست شد! دیگه نیازی به راهنماییت نیست عزیزم!!!!!!خخخخخخ
راستی اخر تونستم با نرم افزار دامپر یه وایرلس با انتن دهی 30% تو کوچمون هک کنم!!!خخخخخخ
وقتی کانکت شدم یه جوری حس هکر بودن بهم دست داده بود که نزدیک بود زنگ بزنم پلیس فتا بیان منو دستگیر کنن ببرن!خخخخخخخخخخخخ
Virus32 Virus 32 :

دهنت سرویس
من  آخر از دست تو یا دق میکنم یا از خنده میمیرم
اون کامنت خصوصی چی بود گذاشتی آخه؟ ترکیدم
دادا نمیشه اسمو تغییر بدیم مثلا ویروس32 رو یه چیز دیگه کنیم؟
اخه مثلا به یکی میدیم بعد میگه تو که فلانی بودی این یکی دیگست خب ضایعه دیگه
بعد با کدوم زبان برنامه نویسیه؟
Virus32 Virus 32 :
یدونه از اولی برات درست میکنم
چه اسمی و چه عکسی و چه متنی میخوایی باشه؟ ;)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
inam link virosi k keybord ro off mikone

http://uplod.ir/t9v4sn7r**********************
Virus32 Virus 32 :
o_O
اهم
سورس برنامه رو قرار بده نه کامپایل شده اش رو
hiddenyour sistem fucked by hidden_killer
sorry but you have been hacked
bad_boys_team
dont forget it
اینو بزار
دستت طلا :)
Virus32 Virus 32 :
فردا شب حتما قرار میدم
عکس نذاشتیا
داداش میشه اموزش درست کردن صفحه دیفیس سیستم یاد بدی
Virus32 Virus 32 :
باشه حتما یاد میدم ولی الان نه
یازدهم دوباره برای یه مدت طولانی باید برم
سری بعد که برگشتم حتما حتما آموزش میدم
سلام
دیفیس ها رو با basic مینویسد یا #C
Virus32 Virus 32 :
سلام
با هر زبانی میشه نوشتش ولی من اینارو با mmb نوشتم
یه زبان ساده و جالبیه که فعلا زیاد طرفدار نداره و معروف نشده :)
علبته عگه ظیاد شولوق نکنید

O=

ثلام داش ویروص خوبی خهخهخهخه

دوبارح اومدم اظییتط کـنـم :)

اجب چیزایی عاوردی

بح بح


عاشخــــــــــــتم



...........................................................................................................



خــــــــــــــَرآبِــــــــــــــــــتـَـــــــــــــم

proxylist.com/

http://cheshm-nazar.blogfa.com/


http://notnotnot.blogfa.com/(اهنگ دفیش خوبه؟) خهخهخهخه


مآچ ×: موچ*: مآچ ×:



;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
;) ♥ (;
Virus32 Virus 32 :
صلام اظیظم خوش عومدی  D:
اختیار داری داداش ♥
دیفیس هات عالی بود
  • Virus32
  • فایزه جووون 82
  • سلام ویروسی خوفی من عاشق هک کردنم خخخخخخخخخ خو میخاستم بگم میخوام اینو ک واست گذاشتم رو هک کنم میتونی واسم کاری کنی؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام o_O
    من واسه کسی جایی رو هک نمیکنم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *******************************************************
    سلام اینم یه دیفیس خواستی بزار تو لیست دیفیس ها واسه وب
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عالی بود
    بزودی قرار میدم
    کاش اسم منم اضافه میکردی تا همین الان بتونم بزارمش
    داداش برای ساخت صفحه دیفیس از« ویژوآل استدیو» از این برنامه استفاده کردی
    Virus32 Virus 32 :
    نه
    ولی با اون هم میشه
    سلام ویروس جون خیلی وبت خوبه
    منیه چن وقته یه وبلاگ درست کردم تو این سیستم بلاگ اما یه بدی که داره نمیشه قالبو عوض کرد الان من میخوام واسه وبلاگم اسلایدر بزارم ولی اجازه نمیده میگه باید پول بدی گفتم شما که کد نویسی میتونی کاری کنی اینو دور زد اینم ادرس وبمhitler.blog.ir
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    راهی برای دور زدن بخش vip در سایت ها هست؟؟ مثلا این سایت(*****************) ..
    اگه هست، آموزش بدین
    سلام
    دوست عزیز
    سیستم من یک ویروس گرفته که دیوانه ام کرده
    توی مرور گر هر سایتی که میرم
    خود به خود سورس پیج رو تغییر میده و پاپ آپ اضافی باز میکنه
    و تبلیغاتی رو صفحه میاره که اصلا مربوط به اون سابتها نیست

    ممنون میشم راهنمایی کنید
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بالاتر از دوستمون ؟؟؟؟ هم همین مشکل رو داشتن بهشون توضیح دادم
    کامنت هارو بخونید
    سلام اموزش ساختشو قرار بدید لطفا خیلی دنبالشم
    سلام اگه میشه اموزش گذاشتن دیفنس بر روی ویندوز رو برام ایمیل کنید ممنون
    سلام داداش تروجانی کیلاگری چیزی نداری که بتونم رمز جیمیل ی نفریو در بیارم؟؟؟ روش اکانت کلش سیوه لامصب لولش بالاس
    دیفیس چیه؟ میشه توصیح بدی
    Virus32 Virus 32 :
    این پست رو بخون
    سلام ببخشید چند وقت پیش ایمیل زدید بهتون تو زمینه هک بازی کمک کنم من قبول کردم اما ایمیلی ازشما دریافت نکردم هر وقت این پیامو خوندین منو تا اسکای با ایدی hacker tm ادد کنید لطفا اد کنید چون فکر کنم نیاز داشته باشم ی سری چیزارو بم یاد بدین
    lotfan amozeshesho bezar
    har roz be omid on miam to web loget
    سلام داداش
    اگ یه ویروس تروجان رو ک کل درایو هارو پاک میکنه و ویرویس میریزه تو c رو اجرا کنیم راه خلاص شدن ازش چیه؟
    خیلی واجبه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اول باید به فکر متوقف کردنش باشیم
    تو پست وقتی هک شدیم چه کنیم توضیح کامل دادم
    ولی فکر کنم منظور تو یه ویروس خیلی خیلی قوی باشه
    که ویروس یسری تنظیمات رو هم بهم میزنه که باعث میشه ما نتونیم کار زیادی بر علیه ش کنیم
    در این صورت با دراوردن باتری مادر بورد و غیر فعال کردن یسری از امکانات از بوت میتونیم ویروس رو متوقف کنیم
    و بعد به دنبال ویروس کشی و ریکاوری و غیره بریم
    در آینده یه توضیح کلی درباره اش میدم
    سلام مرسی از وبلاگ خوبتون .
    من 14 سالمه و برنامه نویسی C بلدم الانم دارم برنامه نویسی جاوا برای اندروید یاد میگیرم و میشه گفت تا حدودی از برنامه نویسی سر در میارم. میشه بگید باید از کجا شروع کنم برای هک یه وبلاگ یا سایت ؟
    اصلا با باگ هاش باید چیکار کنم ؟؟
    اون برنامه هویجم که همه چی سایت هایی که باگ Sql دارن رو میاره ولی پسورد رو یه جور دیگه نشون میده مثلا :
    $$sd@ghdfhGg4E%Tb5e^43#$5@#@$$$$
    بخش Find Admin ش هم کار نمیکنه از شانس گ* من!!
    نمیدونم چیکار کنم!! ممنون میشم راهنماییم کنید .
    با سلام خدمت دوست عزیزمون ویروس

    یه خاهش داشتم اگه میشه میخاستم یه صفحه دیفیس اختصاصی برام بسازی

    ایدی رو اد کن و ی پیام بده بدونم تویی

    خیلی سریع نیاز دارم

    خرجش هم چقدر باشه روی چشام میزارم

    خیلی زود نیاز دارم داداش با تشکر

    ببین یه راهی هم پیدا کن که کیبورد کار نکنه تا الت اف 4 نزنه ممنون

    زود اد کن و پیام بده ممنون تا بهت بگم چطور باید باشه

    خیلی عالیه سایتت مرسی

    بای
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    شرمنده دیر شد
    در دسترس نبودم
    بزودی جوابتون رو میدم
    سلام داداش صفحه دیفیس سیستم کی میتونی یاد بدی
    یه مدت طولانی گذشته
    سلام داداش ویروس عالی بودددد
    اگه میشه کدشو قراره بده :)))))))))))
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    حتما بطور کامل توضیحش میدم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام ، انجمن تخصصی هک و امنیت مدیر و استاد متخصص و با تجربه جذب می کند.

    ************************
    سلام داداش گلم
    وبت واقعا عالیه
    میخواستم اگه امکانش هست از مطالبت توی وبم استفاده کنم من تازه وبمو ساختم و مطالب زیادی هم نداره
    لطفا رمز مطالبت رو هم برام ایمیل کن یه بار گفتم نفرستادی برام
    امید وارم منو یادت باشه عرفانم دوست عارف ارور با هم تویه تیم بودیم
    سلام چرا send بیشتر از recive است؟
    به عکس نگاه کنید

    http://uupload.ir/files/8q19_wwwww.png
    سلامی دوباره
    بهترین نرم افزاری مه یتونیم ببینیم کدوم نرم افزار داره اطلاعات send میکنه چی هست؟

    ممنون
    سلام مطالب خیلی آموزندس دمت گرم
    اگه میشه ساخت بنر برا سایت یا وبلاگ رو یاد میدی؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ساخت بنر که ساده است
    فتوشاپ نصب کن تا چند روز دیکه آموزشش رو میزارم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    slm dadash khobi ?
    ye narm afzare hack wifi baraye android pida kardam vali khodam emtehan nakardam ag khasti emtehan kon bebin kar mikone ya na chon man goshi android nadaram ag kar kard behem khabar bede.mamnon


    **********************************


    دس خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش



    دس خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش


    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    /*سلام اموزش سی شارپ و کار با ویزوال اسدیو رو به صورت کامل فیلمشو بزار و فیلماتو رل کن تو اپارات فیلم.خود میدونی که برادر من.مثل
    www.*************.com*/
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    فعلا در اون حد وقت آزاد ندارم
  • Virus32
  • ♥♥♥علی تنهـــــــــــــــــــا♥♥♥
  • سلام داداش میخوام بدونم برا دیفیس کردن چتروم همین کد هایی که توی اینتر نت هستن رو چجوری آپ کنیم ؟چون وقتی از قسمت بلود اس کیو ال آپ میشن فقط خودمون صفحه رو میبینیم دیگر کاربرا نمیبینن
    Virus32 Virus 32 :
    باید ثبتش کنی تا بقیه کاربرا هم بتونن ببینن دیگه
    سلام خسته نباشید دوست عزیز و گرامی
    ممنون میشم اگه راهنمای کنید که چه جوری خودمون دیفس درست کنیم با چه نرم افزاری ؟
    باتشکر
    ویروس 32 تاج سر همه است
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ساخت دیفیس به زبان ویژوآل بیسیک که با زبان سی شارپ هم مثل همینه
    این هم آموزش ساخت دیفیس به کمک مولتی مدیا
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داش ویروس اینو نیگا بنداز فدات شم خخخخ
    واسه همه اس ولی واس داشم بیشتر
    ********************************************************************
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    مرسی
    داش
    ویروس با چه برنامه های اینارو میسازی لامصب (:
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    با هر زبان برنامه نویسی میشه ساختشون آموزشش رو هم قرار دادم :)
    سلام خسته نباشید ببخشید میشه آموزش ساخت دیفیس در ویندوز رو هم بذارید ممنون میشم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    قرار داده شده دیه :) یه دور بزن
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش ویروس!
    من میخوام این صفحه شماره 1 رو بذارم روی یه سیستمی.
    ولی میخوام متنشو عوض کنم.
    اگه میتونی برام درست کنی متنش اینه:(دستت درد نکنه!)
    YoUr SysTem HacKed By The MysTeriOus hacKer.
    RemEmber It For AlL TiMe Of YoUr LiFe!
    psmysterioushacker@gmail.com
    لینک عکس ها:

    http:/***********************************ck.jpg

    و
    http:/***********************************m.jpg

    و اگه هم امکانش هست لینک آهنگ:

    http:************************Eminem-The%20Real%20Slim%20Shady%20www.mp3c.cc%20.mp3

    دستت درد نکنه ویروس ممنون میشم!
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    داشی فعلا هیچ وقت نمیکنم خیلی گرفتارم
    آموزش ساختنش رو نوشتم احتمالا خودت بتونی ولی اگه بازم نتونستی برات درستش میکنم ولی نه الان :(
  • Virus32
  • Dλгκπεss☠λπɢεl
  • سَـلام و خَسته نباشے خدمَــت ویروس کش 32 خخخخخخ دمت گرم باو عالیه پستات :) فقط میخام بدونم با هک کردن وب و دیگر چیزا پلیس فتا مارو نمیگیره ؟ مثلن باید ای پی تو عوض کنی یا مخفی ؟ چجوریه یکم توضیح بده :) ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام ممنون
    چرا اگه وب و سایت و سیستم ایرانی باشی گیر میده بدم گیر میده :)
    بهتره خارجیارو هک کنی :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام خسته نباشین


    میشه یه وب رو بدم و شما دیفنسش کنین ؟

    h**************************/




    لطفا این کار رو بکنین چون میخواد هکم کنه روی تصویرش هم بنویسید این وب به دست پرنسس سلستیا & لونا دیفنس شد اگه وبتو میخوای باید کد رو برداری و دست از سرم برداری شاید وبتو بهت بدم دوباره ^ــ^ لطفا
    Virus32 Virus 32 :
    ^ــ^
    سلام ویروس خان خوبی؟
    داداش
    من میخوام بسازم مثلا ضایعست
    واقعا بدیم یکی میفهمه خودمون نیستیم
    یارو مخنده.مثلا با چه برنامه ای نوشتی که بنویسم ؟؟
    بعد اون غیر فعال کردن کیبوردم بگو...
    :)
    :)

    :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    آموزش ساخت دیفیس با ویژوآل بیسیک که سی شارپ هم مثل همینه
    آموزش ساخت دیفیس با مولتی مدیا
    داداش برای گگزاشتن روی سیتم تنها کافیه رای تارگت ارسال شه درسته؟؟؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    آره
    عیول دادا ترکوندی خییییلیییی کارات باحالن☺☻
    چطوری اسمشو به اسم خودمون تبدیل کنیم؟
    Virus32 Virus 32 :
    اینجا رو بخون
    سلام داداش ویروس خوبی ؟ وبت واقعا عالیه
    برای ساخت این ویروس احتیاج به چه زبان برنامه نویسیه ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز ممنون
    آموزش ساخت این نوع ویروس ها رو قبلا نوشتم
    با تشکر از وب عالیت. اگه لطف کنی آموزش ساخت صفحه دیفنس سیستم رو بزاری تو وبت .
    داش اسم رو نمیشه ویرایش کرد
    وقتی نشه ویرایش کرد بدرد چیمون میخوره؟
    کد هاشو بگید خودمون بسازیم
    Virus32 Virus 32 :
    یه دور بین پست های برنامه نویسی بگرد آموزش اینارو به دو زبان برنامه نویسی نوشتم
    با خان هم همکاری میکنیا =))

    http://www.z0n3.org/view/?id=34402/

    تو دیفیسش اسمه تورو اورده البته اگه منظورش با تو بوده باشه

    مای عایز عار عوپن D:
    Virus32 Virus 32 :
    نمیدونم چرا اینکار رو کرده
    نظر لطفشه
    سلام
    متشکر از سایت بسیار خوبت
    میشه بگی من چگونه اسم ویروس 32 رو از روی دیفیس شماره سه بر دارم و اون پیغام هایی که میاد رو عوض کنم.
    بازم متشکر از زحماتت
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش آموزش ساختش رو باید بخونید
    سلام میشه ایدی تلگرامتو بدی
    لطفا بگین با چه برنامه ای و چه زبانی ساختین اینارو ؟؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    mmb
    vb
    c#
    با هرزبانی میشه ساخت چیز پیچیده ای نیست داداش
    سلام میشه بگی کد اینا چیه مرسی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    Html + CSS + java script
    دادا لطفا یه دیفیس توپ بساز بزار گزافیکی ها تاریخ تموم شدنشم بگو thx
    سلام میگم میشه سورسه این دیفیس هارو بفرستی میخوام یه چنجی بهشون بدم اگه سی شارپ باشه خیلی بهتره دمت گرم داش ویروس
    Virus32 Dark Killer :
    باشه به زودی
    سلام چرا خودمون مسازیم این طوری نمیشه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اگه بخوایم میشه :) 
    بعدا میگم چطور میشه اینجوری درست کرد با چند تا قابلیت بیشتر
    سلام داداش ممنون بابت مطالب خوبت کا وبلاگتو زیرو رو کردم هر چی بود رو خوندم یه چندتا هم اگه راضی باشی اسکی رفتم منوببخش |:
    می خواستم بگم اینای که ساختی می تونی فقط کداشو تو یه پست بزاری ممنون میشم اگه امکانش بشه و بزاری لایک داری (:(:(:(:(:(:
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    اینارو زمان جاهلیتم ساخته بودم الان نمیدونم سورس هاشو کجا گذاشتم :)
    اگه گیرم اومد حتما قرار میدم
    البته ساختنش رو تو چند تا پست آموزش دادم
    بیشتر بگرد
    باشه بازم ممنون گشتم اما اونی که میخواستم نیود
    Virus32 Virus 32 :
    بیس کار همینطوریه
    برای ساخت صفحه دیفیس بهتره گرافیست خوبی باشید

    سلام

     

    داداش چطوری کاری میکنی مثلا انگار کامپیوتر همو موقع داره تایپ میکنه چون مثلا مال ماها فقط یه متن میاد ولی برای تو مثلا انگار داره تایپ میشه , چطور این کارو کنیم؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    سلام
    برای چه زبانی میخوای ؟ 
    سی شارپ؟ پایتون؟ وی بی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی