افزایش بازدید سایت با پروکسی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست یه اسکریپت آماده میکنیم که اسم یه فایل متنی رو میگیره که شامل پروکسی هستش و بعدشم ازمون یدونه آدرس سایت میخواد و بعدشم با استفاده از اون پروکسی ها که داخل فایل متنی قرار داره برای سایت درخواست میفرسته که همین موجب افزایش بازدید میشه ... !!!

قبل از اینکه بریم سراغ نوشتن کدها یه چند تا چیز قبل از هر چیز باید بگم

اونا هم اینکه افزایش بازدید از این طریق جزء سئوهای کلاه سیاه محسوب میشه که اینجا توضیح دادم که سئو چیه

در نتیجه توی توضیحات سئوی سیاه متوجه شدیم که استفاده از سئوی سیاه برای افزایش بازدید کار اشتباهی هستش که در نتیجه بهتره که ما از سئوی سفید برای افزایش بازدید استفاده کنیم که اینجا هم دوست عزیزم ویروس 32 ;) در مورد سئوی سفید توضیح داده بود !!!

 نکته ی بعد اینکه توی این پست هم درمورد بدست آوردن پروکسی + توضیحات و ... توضیح دادم

نکته ی آخر اینکه بهتره به تمام لینک هایی که گذاشتم یه سر بزنین چون چیزایی هستن که برای استفاده از این پست بهتره اونارو نگاه کنین و اطلاعاتتون رو در مورد این موارد بالا ببرین

در کل افزایش بازدید از این طریق کار مناسبی نیستش اما من روش کلی اینکار رو میگم ...

خب دیگه میریم سراغ کدنویسی

اگه از پایتون 2 استفاده میکنین قبل از هر کاری کتابخونه ی requests رو نصب کنین

و بعد از نصب کتابخونه ی مورد نیاز ، یدونه اسکریپت پایتون با پسوند py. ایجاد کنین و کدهای پایین رو داخل اون قرار بدین

import requests
proxyfile = input("Enter your proxy list file name : ")
site_url = input("Enter your url: ")
a = 0
try:
    proxyfile = open(proxyfile, "r")
except:
    print("File not found")
    quit()
proxyfile = [el.replace('\n','') for el in proxyfile]
for i in proxyfile:
    try:
        requests.get(site_url, proxies = {'http':'http://'+proxyfile[a]})
        print("Available proxy: {}".format(proxyfile[a]))
    except:
        print("proxy isn't available")
    a += 1

خب حالا اگه پست بدست آوردن پروکسی رو خونده باشین

میتونین پروکسی گراب و اسکن کنین و بعدش هم اونارو ذخیره کنین و اسکریپت رو اجرا کنین و بعدش اسم یه فایل پروکسی بهش بدین و بعد هم آدرس سایت خودتون رو بهش بدین و ....

اگه با یه پروکسی بازدید نزنه مینویسه پروکسی در دسترس نیست و ...

خب دیگه اینم از این پست پایتون !!!

موفق باشید

نظر (۳۷)

سلام داداش کودر ببخشید که دوباره مزاحم شدم داداش من چون علاقه ی زیادی به این اتک دادن به سیستم دارم باید یاد بگیرم امیدوارم ناراحت نشی ببین میشه یک بار دیگه مرور کنیم ؟!! : ببین اولا به کدام آی پی طرف نیاز داریم !؟ بعد چگونه پورت طرف رو پیدا کنیم کدام پورتو باز کنیم و به کدام پورت اتک بدیم ؟! بعد مدل مودم من : Data Sheen AM241W مقدار پاکت و سوکت رو چقدر بزنم


ببخشید دیگه چون من علاقه دارم باید تا آخرش برم :)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نیاز به آی پی پابلیک داریم که توی اینجا نحوه ی بدست آوردنش رو گفتم
پورت رو هم که باید یه آی پی رو اسکن کنیم ببینیم چه پورت هایی روی اون باز هستش
که برای اینکار قبلا پورت اسکنر های زیادی قرار دادیم
اما من خودم به شخصه همیشه از پورت اسکنری که خودم درست کردم استفاده میکنم
که اینجا هم نحوه ی ساخت و ...ش رو باهاتون به اشتراک گذاشته بودم که فقط برای خودمو
یه خرده تغییر دادم و پیشرفته ترش کردم مثلا دادن Thread و ...
مقدار پاکت سایز رو هم همون 4444 بزار و مقدار سوکت رو هم 8888 و استارت کن
اگه دیدی مودمت بیش از حد داغ نمیکنه مقدار پاکت سایز رو افزایش بده مثلا بزار 5000
بعدش مقدار پاکت رو ضربدر دو کن که میشه 10000
اینجا هم ویروس همینکار رو کرده ، یعنی مقدار 4444 رو ضربدر 2 کرده که شده 8888
و اون رو به عنوان مقدار سوکت در نظر گرفته
سلام من همین ایده رو تو سرم داشتم فقط چون برنامه نویسی بلد نبودم ...
من سیستمم خراب شده پنجرهها و متون بزرگ نوشته میشن سیستم ریاستور هم کردم ولی درست نشد گفتم بلکه تو بلد باشی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
همینه که میگم باید برنامه نویسی یاد بگیرین دیگه :/
حالا اینجا که هیچ آدم بعضی وقتا یه جاهایی گیر میکنه که
صد در هزار باید برنامه نویسی بلد باشه وگرنه بیخیال چیزی که میخواد
باید بشه...
برای مشکل هم اینکه باید متناتو کوچیک کنی
برای اینکار هم وارد Control Panel شو
و تو قسمت سرچش بنویس Display و یکبار بزن روی چیزی که میاره
بعدا اونجا سایز متن رو تغییر بده و ...
بعدشم که میتونی سایز هر چیزی رو خواستی کم کنی
مثل منوها و ...
اگه درست نشد روی دسکتاپ کلیک راست کن
و گزینه ی Screen resolution رو انتخاب کن
بعدش تو صفحه ای که باز میشه جلوی resolution
یه چیزی قرار داره که وقتی اونو زدی تغییرش بده و ...
ضمنا توی روش اول باید یکبار هم که شده از اکانتت خارج بشی و ...
یک سوال یعنی اگه اسکن کنیم ببین مثلا پورت 80 باز بود اینم واسه مثال گفتم فرقی نمی که به کدوم پورتش ضربه بزنیم !؟ یعنی مثال 444 بود میشه زد ؟!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه...
یدونه 4 هم بهش اضافه کنی آره
سلام داداش من با برنامه ای که تو این وبلاگ گذاشته بودین برنامه ی باز کردن پورت یک پورت باز کردم مثلا 80 الان با همون پورت اسکن می زنم همون 80 رو نشون نمی ده چرا !؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کامنتی که اینجا گذاشته بودی رو دیدم و جواب دادم
بازم میگم :/
این تصویر رو ببین
سلام من تو هاستم پوشه ی پاپلیکhtmlندارم ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
خب ایجاد کن !!!
سایت هایی که با گوگل ساخته میشه فیلتر میشه یا نه
میشه این اسکریپ رو تبدیل به فایل exe کنی D:
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سایت هایی که با گوگل ساخته میشه ؟ O_o
نه نمیشه چون قبلا آموزششو گذاشتم بخاطر همین خودت باید بری
کاراشو انجام بدی ;)
خیلی پشفیوز هستی D:
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
میدونم D;
اشکال نداره من با تور میرم تو سایتمD;
ویروس کجای؟ خبری نیست ازش
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خب چیکار کنم با چی میری تو سایتت :(
تو چیکار به ویروس داری ؟
هر از چند گاهی میاد بعضی از کدهای وب رو تغییر میده
و یه خرده هم کامنتارو جواب میده و ...
  • Virus32
  • کیانوش کاظمی
  • انگار منظورمو نفهمیدی مرورگر تور کار همین نرم افزار رو میکنه!!!
    انگار ناراحت شدی؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خودم متوجه شدم
    نه چرا ناراحت شم ؟
    تو به دل نگیر منظورم این بود
    خب چیکار کنم تو با تور وارد سایتت میشی ؟ :/
  • Virus32
  • کیانوش کاظمی
  • پس حالا که ناراحت نشدی به این سوال جواب بده
    میشه تو وبلاگم >صفحه ی مستقل یه لینک بدم بره به همون ادرس
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چی رو به چی ربط دادی :)
    سوالتو خوب متوجه نشدم
    میخوای تو قسمت صفحات مستقل و منو ساز یه بخش بزاری
    که کاربر وقتی واردش شد شوت بشه تو سایت خودت یا یه سایت دیگه و... ؟
    اگه همچین چیزی میخوای بگو بگم وگرنه بهتر توضیح بده
  • Virus32
  • کیانوش کاظمی
  • الان یه فایل فلش درست کردم از سایت اپارات لینک یه کلیپِ وقتی صفحه بارگزاری میشه همشون شروع به بخش میکنند باید چکار کنم ؟
    تیک پخش اتوماتیک هم برداشتم ولی به گزینه های دیگه دست نزدم.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    انصافا انتظار نداری که اینو بدونم دیگه ؟ :|
    بله همینطوره
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    پس باید بگم نمیدونم :)
    سلام خوبی؟
    اصلا تو بیان نمیشه لینک بزاری مگه نه راهی داری؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    تو کجای بیان لینک بزاری ؟
  • Virus32
  • کیانوش کاظمی
  • سلام کجا بودی ؟ نه نمیخواد دگه الان نظر عوض شد
    ایمیلتو چک کن
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام اوکی
    ضمنا چک کردم ولی حوصله ی اینو ندارم
    که بخوام در مورد خودم به کسی توضیح بدم
    در کل یه نقطه ی ریز توی یه دنیای بزرگ ...
  • Virus32
  • کیانوش کاظمی
  • اطلاعات وارد شده صحیح نیست
  • Virus32
  • کیانوش کاظمی
  • اشکال نداره ادم اینقدر خودشو نمیگیره !!!!!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    هر جور میخوای فکر کن
    سلام داداش 2 تا سوال داشتم


    1 - من اون پس اس ام اس با پایتون رو می خواستم پیش برم کد ها رو میزنم api و شماره رو میزنم ولی وقتی ران می کنم ارور میده واسه این قسمت : from kavenegar import * واسه ستاره ارور میده .
    2 - دومین سوال اینکه من با زبان html یک صفحه ی fake gmail sakhtam یعنی دو تا کادر و دکمه و... حالا فرق نداره تو فقط بگو با کدام زبان میشه کد نویسیس کرد ایا با html میشه !؟
    منظور از کد نوسیی مثلا می خوام ایمیل و جیمیل شو زد تو کامپیوتر به محلی که می گم ذخیره کنه ولی نمی خوام حالا یک پست بود با سی ام دی بود نمی خوام کنسولی باشه می خوام ظاهرم داشته باشه با کدوم میشه ساخت و یکم تو کداش منو راهنمایی می کنی ؟!
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    برای سوال اولت اینکه امکان نداره برنامه
    به اون ستاره گیر بده ، مگر اینکه بگه ماژولش
    نصب نشده که برای رفعش باید ماژول Kavenegar
    رو نصبش کنی
    سوال دومت یه خرده برام عجیب بود !!!
    چون میگی میخوای یه مسیر بدی توی سیستم یارو ذخیره بشه O_o
    مگه نمیخوای آپلود کنی روی یه هاستی چیزی ؟
    در نتیجه میتونی بگی اطلاعات وارد شده رو ذخیره کن داخل یدونه فایل txt توی همون هاست
    برای اینجور کارا هم میتونی از زبان های تحت وب استفاده کنی ...
     Js (java Script), Php و ...
    سلام شما هک هم بلدید؟ رایگان؟ بلاگفا رو خودم میخوام یاد بگیرم ولی ایسنتا کسی هک کنه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    برای اولیه نظری ندارم :|
    برای دومیه اینجا رو یه نگاه بنداز (آموزش کرک اکانته نه آموزش هک)
    دومی درسته اشتباه شده و اولی نمیدونم برنامه رو ساره قرمز کشیده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اسکرین بده
  • Virus32
  • مهران خالقی
  • سلام خوبی؟
  • Virus32
  • مهران خالقی
  • یه چیز عجیب من از فیلتر شکن استفاده نمیکنم ولی ای من روی دانمارک هست D:
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    با گوشی میای ؟ برو تو تنظیماتت یه جاهایی هست که پروکسی و ..
    ست میکنن ، از اونجاها بگرد و چیزی که نیازه رو تغییر بده
    یا کلی دلایل دیگه ...
    ببخشید من الان پست رو دیدم داداش الان کامپیوتر در دسترس نیست یکم دیگه آسپرین میدم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    پس بعدا آسپرین بده
    فقط به داروخونه حتما سفارش کن جنس خوب
    برات ردیف کنه ...
    پست قبلیم بجای اسکرین نوشتم آسپرین :D خب اینم اسکرین : اولا اونجا بعد Message علامت مساوی گذاشتید غلطه باید علامت : باشه بعد اینم ارور ستاره:


    http://s8.picofile.com/file/8331521800/Untitled.png


    http://s8.picofile.com/file/8331522118/Untitled.png

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    گفتم که برای نبود ماژولشه یا نصب نشدن درست ماژول و ...
    در ضمن تو عکس اول اینکه به جای = باید ، " : " قرار بدی
    تو کدها مشخصه دیگه ....
    خب چگونه ماژول رو نصب کنم ؟!
    منم میگم که باید : نکته بزاریم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بلد نیستی ماژول نصب کنی ؟:/
    برو تو مسیری که پایتون نصب کردی
    بعدا وارد پوشه ی Scripts شو
    اونجا یه شیفت ، راست کلیک بگیر و Open command window here
    انتخاب کن
    بعد از اینکه باز شد کد پایین رو بزن
    pip install kavenegar
    برای اون " : " هم اینکه ، منم تو کدها مساوی گذاشتم دیگه
    سر کارم گذاشتی ؟! D;
    چه سروکاری تو به جای : از عبارت = استفاده کردی که اشتباه است باید : بزاری
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    شما اصلا پستشو سر زدی که اینجوری میگی ؟
    شما یه سر برو به این لینک که آموزششو گذاشتم ، چرا کاربرارو میخوای به شک بندازی :(
    توی کامنت های این مطلب هم نحوه ی ارسال آی پی رو توضیح داده بودم که اونجا هم
    مجددا از " : " استفاده کرده بودم
    شما اون مساوی رو از کجا آوردی ؟ اصلا کدارو از کجا کپی کردی ؟
    الان توی یه پست دیگه هستی کلا ...
    سلام خسته نباشید اگه با کامپیوتر وارد دارک وب بشی و هیچ کاری نکنی میتونند ردتو بزنند یا نه
    لطفا بگو بلدی درخواست دارم اذیت نکن دیگه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    من بلد نیستم
    اما ویروس 32 بلده
    اونم وقت نمیکنه به کارای خودش برسه
    چه برسه به اینکه بخواد به کسی هک بلاگفا یا ... یاد بده
    ولی داش فکر نکنم کسی بهت همچین آموزشی بده ، حالا میل خودته
    میتونی بگردی و... شاید پیدا کردی :(
    چرا همه مثل تو نیستن که نامرد باشن ادم خوب هم پیدا میشه که هک کنه و هکم یاد بده. این ویروس 32 که خودتی چرا ادرس وبتو بهم میدی؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ویروس 32 خودمم که چرا آدرس وبمو بهت میدم ؟ :|
    خیلی نامردی کمکم نکردی ازت نمیگذرم الهی بسرت بیاد
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    O_o ؟
    کدر خدا صبرت xD
    سلام میخام ی اسکریپت بسازم ک وقتی داره اکانت کرک میکنه تو پایتون یا دورک اسکن میکنه از پروکسی استفاده کنه
    چه کتاب خونه ای نیازه و چ کدی
    سیستم عامل : لینوکس & ویندوز
    نسخه پایتون ک جفتش D:
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    با استفاده از همین requests میشه
    من وقت ندارم برات بنویسم ، ولی اگه خواستی خودت به کمک همین پست میتونی درستش کنی
    قبلا هم آموزش ساخت ابزار دورک اسکنر رو نوشتم
    در نتیجه خودت باید با کمک اینا ببینی که چطور میشه به پروکسی متصل شد
    و فلان کار رو انجامش داد تا خودت ردیفش کنی
    fdaw
    سلام کد php برای اینکار ندارین
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    بعدا مینویسم میزارم
    سلام
    داداش با این روش میشه واسه پست های شبکه های اجتماعی هم بازدید بگیری یا ن؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه تحت وب باشه ، شاید ...
    واسم ارور سینتکس میده میشه اماده شدش رو بزاری برامون ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نه نمیشه.... 

    برام ارور سینتکس میده

  • Virus32
  • یک درآمد| کسب درآمد از اینترنت
  • عالی بود

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ممنون از نظرتون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی