مشکلی در سی ام دی CMD :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

بعضی وقتا وقتی هر دستوری که به سی ام دی میدیم اجرا نمیشه و خطای زیر رو نمایش میده

“دستور” is not recognized as an internal or external
 command, operable program or batch file

برای رهایی از این خطا راهکارهای زیر رو امتحان کنید :

ابتدا سی ام دی رو به کمک Run as administrator اجر اکنید و دستوری در آن بنویسید

برای اینکار باید به آدرس زیر در سیستم خود برین

C:\Windows\System32

توی این پوشه باید cmd رو پیدا کنید و روش کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator رو انتخاب کنید

و یا میتونید فایل bat خودتون رو به همین روش اجراش کنید

(دوستانی که در رمزگشایی مشکل داشتند)!!!

اگه بازهم این اخطار رو داد

اینبار گزینه های زیر رو چک کنید

شما باید ببینید توی سیستمون برنامه های زیر موجود هستن یا نه

    msiexec.exe
    pkgmgr.exe

برای اینکه بفهمید این دو برنامه توی سیستمتون فعالن یا نه کلید های ترکیبی win + R رو بزنید و درون کادر Run برنامه های بالا رو کپی کنید و ...

اگه برنامه ها اجرا شد یعنی مشکل مسیر ندارین ولی اگه اجرا نشد این برنامه هارو در قسمت جستوجوی درایو سی جستوجو کنید و پس از یافتن یکبار اجراشون کنید.

این دوتا برنامه برنامه های خاصی نیستن فقط برنامه های کمک یا همون Help هستن که بخاطر یه داستان طولانی cmd وابسته اینا شده

در کل اگه باز هم مشکل برطرف نشد ...

کارهای زیر رو انجام بدین که در این صورت باید صددرصد مشکل برطرف بشه

1 - به میسر زیر برین

Control Panel\System and Security\System

2 - از صفحه باز شده بر روی Advanced system settings کلیک کنید

3 - از تب Advanced بر روی دکمه Environment Variables کلیک کنید

4 - از صفحه باز شده درون لیست پایینی گزینه ی Path System و یا Path رو انتخاب کرده روی دکمه Edit کلیک کنید

5 - مطمئن شوید که آدرسی که در قسمت Variable value نوشته شده عبارت زیر را در خود دارد

%SystemRoot%\system32;

برای اینکار بهتره کل آدرس رو کپی کنید در یک نوت پد و ...

اگه عبارت بالا رو نداشت اون عبارت رو بهش اضافه و Ok کنید و به مرحله 8 این آموزش برین ولی اگه این عبارت رو داشت برین به مرحله شیش D:

6 - کل عبارت رو کپی کنید توی تکست باکس یا نوت پد و بهتره که ذخیره اش کنید .... بعد اون کادری که آدرس داره رو خالی کنید و یه عبارت الکی توش بنویسید و OK کنید.

7 - دوباره بر روی Edit کلیک کنید و عباراتی که توی نوت پد کپی کرده بودین رو برگردونید سرجاش

یعنی به همون حالت اولیه بگردین!

OK کنید و کارش رو بسازید :)

8 - دوباره تست کنید ببینین برنامه یا فایل bat اخطار میده یا نع؟ :)

نظر (۳۰)

داداش چجوری میتونیم باهات همکاری کنیم .مثلا رمزو بفرستیمو و ... اخه ب یکی گفتی بدو برو مدریتتو بکن و کد و بفرست و... خواهستم ببینم شرایط خاصی داره یا اون فرد فامیلی ،اشنایی چیزی بود ک کمک دستته .

(سوال مسخره ایه :) )
Virus32 Virus 32 :
اون یکی از رفیقای دوست داشتنیه منه که خیلی دوست داشت مدیریت اینجا رو ببینه چجوریه
که البته الان اکانت اون رو هم حذف کردم!
یه نفر هس خیلی گنده گوزی میکنه میخام کارش رو بسازم به نظرت با کی لاگر یا ویروس ممنون بایییییییییییییییییی
ویـــــــــــــــــروس جون ســـــــــــــــــــــلام

یه سوال داشتم

شــــــــــما هک و این چیــــــز ها رو از کجا یاد گرفتین


نه شما همه ی هکر ها از کجا بلدن؟



تو اینترنت یــــــــــــــا کــــــــــــلاس یـــــــــــــــــا...


لطفا جواب رو به ایمیل بفرستید لطفا بــــــــــــه ایمــــــــــــیلم!!!!


:)I Ghorban You
Virus32 Virus 32 :
D:
از کتابا
سلام باز هم تشکر از وبت و مطالب خوبت.
یه سوالی داتم ربطی به این پست ندارهههه .
میخواهم هک رو یاد بگیرم لطفاا کمکم کن و بگو از کجا شروع کنم و چجوری یاد بگیریم .
خواهش میکنم جواب بده
باز هم ممنون
سلام عرض خسته نباشید
میشه رمز مطلب را به ایمیلم بفرستین ممنون میشم اگه میشه زود
بدین ممنون😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ویروس

من دیروز تونستم با باگ اپلود یه سایت هک کنم ولی این باگ موندگاری نداره مثلا وقتی هک میکنی و دیفنستو میزنی بعد وقتس ادرس اصلی سایت رو مینویسی سایت هک نشده و انگار نه انگار که هکش کردم...

ادرس سایتی که هک کردم


http://w***********************n//vantindat/images/Russia%20site%20hack2(5).html

فیک پیچ رو هم از سایت خودت برداشتم تغییرش دادم

فدات لطفا جواب بده
Virus32 Virus 32 :
سلام
تو دیفیست رو زدی ولی مس فیس رو نتونستی
هک شدنش هک شده
سلام

ازت یه خواهشی دارم اینه که اموزش هک سات های عربی به روش های مختلف رو بگی همونطور که میدونی این روزا جنگ سایبریه بی ایران و عربستانه پس نمیخام ایران کم بیاره و میخام منم برم سایتای عربی رو هم کنم پس ازت خواهش میکنم که یه روش قطعی برای هک سایتاشون بهم بگی

مرسی ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام
ایده خوبیه بهش فکر میکنم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ویروس جان آموزش دور زدن این فروشگاه رو بده
http:/****************/shop/
چطور میشه بدون پرداخت پول فایل ها رو دانلود کرد. لطفا بهم بگو
با تشکر ویروس جااااان
سلام...
امیدوارم خوب باشی...
دادا یه پست درمورد دور زدن رمز ویندوز 7 گفته بودی که بعد اینکه ویندوزو کاری کردیم که به صورت نرمال اجرا نشه... سات مود اینا... به سی ام دی که رسیدیم... میتونیم دقیقا چیکار انجام بدیم...مثلا اگه چن تا کار با سی ام دی اونجاها بگی ممنون میشم... چن کاری انجام دادم ولی...اگه به نت وصل باشه میشه کارایی بیشتری انجام داد فک کنم... حالا اگه میشه یکم توضیح بده...
مرسی :)
(اگه میخای جوابمو ندی لااقل نظرمو بزار ک هر دیقه نیام چک کنم )
سلام وسروس جان.
من ی کار اظطراری برام پیش اومده خواستم ببینم میتونین آموزش ساخت فیک پیج اینستاگرام رو بزارید ؟
یا اگه هم هست تو سایت لینکشو بدید ؟
البته هاست هم مهمه . اگه سراغ داری هاستی رو ک بشه توش فیک پیج آپلود کرد هم بگو .
شــــــــــرمنده وقــــــــتت رو گـــــــرفتم
{{Just Virus}}
:) مرسی
Virus32 Virus 32 :
سلام داداش
اصلا تو بهر تلگرام و اینستا و اینجور چیزا نمیستم خدایی
ولی اگه سایت باشه حتما میشه درستش کرد
ولی فعلا نمیرسم درست کنم
سلام ویروس جان یه سوال چرا از قالب گرافیکی استفاده نمیکنی خب این قالب خوب نیس قالب گرافیکی خیلی خوب میتونه مخاطبو جذب کنه .
بعد یه پیشنهاد ساخت یک (وب سایت) با موضوع جهاد در جنگ نرم اونم باهم نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
Virus32 Virus 32 :
سلام داداش
من خودم از این قالب خوشم میاد دیگه نمیشه کاریش کرد
چون من از یه چیزی یا یه کسی خوشم بیاد تا آخر خوشم میاد ازش دیگه  D:
وب سایت رو اگه خودت میخوایی مدیریت کنی خوبه چون من نمیرسم
اگه بخوایی بعضی وقتا میتونم بیام کمکت فقط :)
سلام

میشه یکم بیشتر درمورد مس فیس توضیح بدید

ممنون میشم😉😉
سلام دادا بیا تبادل لینک کنیم🙏🙏🙏🙏
Irantm.vcp.ir
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز 
لینکدونی ندارم :(
سلام دادا من همه این کارارو کردم ولی باز همون خطارو میده چکار کنم؟
سلام خسته نباشید
دادا راستیتش من همه این کارارو کردم ولی باز ارور میده
هیچ کار دیگه نمیشه کرد؟؟
ویندوزم 8.1
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
 راستش اطلاعات من در همین حد بود
البته باید بعد از یکبار ریستارت مشکل برطرف بشه
اره ویروس جون فیک پیج سایته. میتونی اموزش بزاری؟
Virus32 Virus 32 :
 آره داداش ولی باید صبور باشی تا دوباره برگردم
البته چندتا فیک پیج قبلا قرار دادم
ویروس جون اذیت نکن دیگه :/
لینک اونایی که توسایت هست رو میدی بهم فیک پیجارو میگم
Virus32 Virus 32 :
بیا داداش
اینارو بگردی خودت پیدا میکنی هاااااا :)
  • Virus32
  • New Folerrrrrr . eXe (+98)
  • اینم عالی بود. :*
    یه مدته دیگه از اندروید نمیزاری؟
    با هک وایفای و هک سکه ش دیوونه شدم.ههه الکی مثلا "منم" شاخم :))
    هک اینستا رم وقت کردی بزار
    سلام
    داش اگه میشه ی سرچ هم تو سایتت اضافه کن ک هر برنامه میخوایم دنبالش نگردیم سرچ کنیم بیاره
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    تو فکرش هستم
    سلام داداش میخاسم یه چیزی رو بپرسم ... اگر با مطالب سایت پیش برم میتونم یه هکر ساده بشم ....خیلی علاقه دارم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    میتونی یه برنامه نویس بشی
    من خودم برنامه نویسم ولی به هکری هم علاقه دارم.....دنباله یادگیریش هسم ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنم !! آیا باید زبان برنامه نویسی خاصی رو یاد بگیریم یا هک کردن زبان برنامه نویسی خاصی داره؟؟!!یه راهنمایی کنی که بتونم بفهمم چجوری میتونم هکری رو یاد بگیرم خیلی نوکرتم.... دمت گرم داداش
    Virus32 Virus 32 :
    هکر یعنی برنامه نویس حرفه ای (منظورم خودم نیستمااااا من هنوز چیزی نیستم)
    هر زبانی یاد بگیری میتونی پیشرفت کنی
    یکی رو هم یاد بگیری دومی رو خیلی راحت تر یاد میگیری
    مهم شروع کردنه .... شروع کن
    سلام...
    امیدوارم خوب باشی داشی
    چن وخته خبری ازت نیست... این بار سوال خاصی ندارم...فقط خواستم حالتو پرسیده باشم...
    امیدوارم هرجا هستی خوش و خرم باشی...
    میدونم گیری چپ راست دعات میکنیم از گرفتاری بیرون بیای :)...
    اگه این بار یکم از گیر اومدی بیرون سرت خورد به اینجا :) بوگووو زنده ای
    هر ده مین ی بار چک نکنم اینجایی یا نه...
    جواب هیچ کامنتی هم داده نشده...
    دمت گرم بیا بیا که بهت مریضم :D...
    زود خِلاص شو...
    خوب دیگع ظیاد هرف ضدم خثطم شد حدف فخط دیدار بود که نبودی یا علی خدانگهدارت
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش فدایی داری عزیز
    ممنون واقعا خوشحالم کردی
    تقریبا آخرای کارم سعی میکنم بزودی شروع کنم
    من خودم خیلی دلتنگتون میشم :(
    بهترین باشی 
    سلام داشی.. کجایی کم پیدایی نمیایی اینورا؟؟
    گوشیتم ک خاموشه. من فردا دارم میرم احتمالا بعد عید برگردم..
    همیشه موفق باشی داش گلم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داشی 
    فدایی داری دادا
    سلام ویروس جون .
    من یه مطلبی میخاستم یا در واقع یه کدی میخاستم که بتونه تمام فایل های یه پوشه رو با اجراش سریع هیدن کنه.
    مثلا یه پوشه فیلم کمدی من دارم (99 درصد فیلمای کمدی فحش دارن و صحنه .خودتم میدونی حتما) من لپتامو زیاد میدم دست بچه هام .بچه هم خوب فضوله میدونی که .نمیخام هم روی پوشه قفل بزارمکه توجه شون جلب بشه و اینا...
    میخام یه کدی باشه که هر وقت روش کلیک میکنم اون پوشه رو که مثلا اسمش باشه film رو با محتویات داخلش رو هیدن کنه یا اگه هم هیدین نمیشه برای مواقع اظطراری که دیگه وظعیت خرابه یه ویروسی که فولدر رو پاک کنه بدون اینکه نشون بده در حال پاک شدنه (اون کادری که وضعیت انتقال و حذف و اینا رو نشون میده .میدونی که چی میگم) ولی اگه میشه هیدین بهتره .


    تــــــــــوروخــــــــــــــــدا شرمنده وقتت گرفته شد
    اگه ممکنه به ایمیلم بفرستین
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز این پست رو بخون قسمت های آخرش به دردت میخوره :)
    attrib +s +h
    تو در حد دایان نیستی
    Virus32 Virus 32 :
    عممممممممممممم دیوونه ;)
    سلام داداش تلگرام داری؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    صفحه تماس با من رو ببین
    hi
    Virus32 Virus 32 :
    های :)
    سلام ببخشید من توی اون برنامه واسه نشون دادان رمز فایل با فرمتrarاین مشکل رو داشتم ممنون که یاد دادید چه شکلی رفعش کنم
    Salam Khobi Ye AMozosham dar bare LiNux Ham bzar ya ke to karesh nisti ? Karet faqat Ba windowse :D
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    تو کارش هستیم
    اما به بعضیا اعتماد نداریم که از آموزش در راه امنیت خودشون استفاده کنن
    یا در راه های دیگه ...

    سلام اسم چنتا از کتابای هک که خودت استفاده کردی و میدونی ارزش خوندن داره رو میگی.

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    ما کتاب هک نخوندیم که :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی