غیر فعال کردن موس و کیبورد #C :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

در پست قبلی غیر فعال کردن موس و کیبورد به زبان ویژوآل بیسیک رو بررسی کردیم

اینبار یک پروژه به زبان سی شارپ با نام dis mk32 ایجاد کنید

همان کارکتر ها را به برنامه تون اضافه کنید

یک عدد Progress Bar

یک عدد Button

و یک عدد Timer

به قسمت کدها رفته و تمام کدهای موجود در آن قسمت را پاک کنید و کدهای زیر را به برنامه اضافه کنید.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Runtime.InteropServices;

namespace dis_mk32

{
public partial class Form1 : Form
{
[return: MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]
[DllImport("user32.dll", CharSet = CharSet.Auto, ExactSpelling = true)]
public static extern void BlockInput([In, MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]bool fBlockIt);
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
timer1.Enabled = true;
}
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
BlockInput(true);
progressBar1.Increment(+5);
if (progressBar1.Value == 100)
{
timer1.Enabled = false;
BlockInput(false);
progressBar1.Value = 0;
}
}
}
}

کدها و کارایی این برنامه هم شبیه ورژن ویژوآل بیسیکشه با کمی تفاوت که اگه یکم باهم مقایسه شون کنید خیلی راحت متوجه این تفاوتها میشین

برای درک بهتر کدهای بالا حتما این پست رو هم بخونید

توضیحات ریز و درشت از حوصله ام خارجه ولی اگه مشکلی داشتین حتما سوال کنید تا جایی که بتونم کمک میکنم

سوالات نا مربوط به پست پاسخ داده نمیشن !!!

نظر (۳۴)

سلام خیلی ممنون ویروس جان به خاطر مطلبت ولی من هنوز گیر دارم
کد ها رو ریختم ولی کار نمیکنه ارور هم نمیده (البته تو برنامه خودم ریختم)

اینم فایل سلوشن برنامم اگه میشه بررسیش کن جواب بده
http://uplod.ir/7qitpzll6os7/WindowsFormsApplication6.rar.htm

خیلی ممنون از کمکت
Virus32 Virus 32 :
سلام دوست عزیز
انتهای پست ویژوآل بیسیک گفته بودم که احتمالا نتونید تو محیط برنامه نویسی تستش کنید
برو تو پوشه ای که برنامه ذخیره میشه و با Run as admin اجراش کن
پست ویژوآل بیسیک رو یبار دیگه بخون بهتر متوجه میشی :)
این مشکل بخاطر تنظیمات ویندوزه ولی وقتی ویروس به مرحله اجرا رسید این مشکل پیش نمیاد
جالب بود مرسی :)
ادامه بده مهربون
سلام میشه بگید کی آموزش هک وبلاگ میزارید؟؟؟
جان من اخه ببین همه دارن میگن!!!!
سلام ویروس جان این کار ها رو هم کردم ولی موس و کیبورد غیر فعال نشد
میشه لطفا اون فایل سولوشن رو که بهت دادم کداشو بررسی کنی ببینی کجا اشکال داره
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
با اینکه هیچوقت از کسی فایلی نمیگرفتم ولی پروژه تورو نگاه کردم
جالب بود
تنها اشکالت این بود که تو قسمت Form_Load باید تایمر شماره دو رو هم فعال کنی
یعنی کد زیر رو بهش اضافه کنی
timer2.Start();
کارت خوب بود اگه بخوایی میتونی برنامه هاتو به اسم خودت تو این وب ثبت کنی
خیلی ممنون که برنامه رو نگاه کردی
باشه اگه موافقی من چند تا دیفیس دیگه هم میسازم اما جالب تر و بهتر
(البته من فقط سولوشن ها رو بهت میدم نه کامپایل شدش رو)
Virus32 Virus 32 :
باشه منتظرم
خوشحالم که لاقل یه نفر یه بحث رو خوب متوجه شده ;)
وب زیبا بامطالب جالبی داری
سلام ویروس میخوام تو برنامم یه کدی بنویسم که وقتی برنامه باز شد خودش اتوماتیک اهنگ پخش کنه
کدشو بلدی؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
اینجا رو بخون
یک عدد سوال جزئی اونم این که ویژوال بیسیک رو دی وی دی بگیرم یا کمه میشه دانلود کرد ؟
چه نسخه ای و چه ویژگی هایی داشته باشه ؟
Virus32 Virus 32 :
دی وی دیه ولی میشه خیلی راحت دانلودش هم کرد
من از نسخه 2010 استفاده میکنم
سلام آقا ببخشید سوالم بی مربوطه ولی نمیدونستم کجا مطرحش بکنم من خیلی دنبال کامپایلر های زبان سی گشتم ولی چیزی پیدا نکردم چن تا پیدا کردم ه الکی بودن من خیلی زبان سی رو دوست دارم ولی کامپایلرش رو ندارم اگه میشه لینک دانلود کامپایلر سی رو برام بفرستید مرسی
Virus32 Virus 32 :
سلام
ویژوآل استدیو رو نصب کنید خیلی از مشکل هاتون رو برطرف میکنه عزیز
کامپایل کردن سی و اکثر زبان ها فقط یکی از ویژه گی هاشه
سلام
مرسی امتحان میکنم
Doroud aqa Soal , chandin bar dar heyne barname nevisi to mohite visual studio ye moshkeli vasam pish miyad dar soorati ke kod kamelan doroste ejra nemishe albate hich eror i ham nemideama vaghti kodha ro daghighan ba hamoon moshakhasate zaheri va ... dobare minevisam to visual studio kar mikone moshkel az chie khob hamoon copy kardanesh dobare dastan dare
va ye soal dige migam bazi az web log ha vaghti ro titrashon click mikoni ye mohite firefox dige ya IE khod be khod be vojod miyad chikar konim ye mohit dige baz nashe mesle Web log virus32.blog.ir :)))
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
مشکل اولت رو متوجه نشدم و اینکه فینگلیش نوشتی حوصله خوندن رو از آدم میگیره
برای مشکل دومت میتونی از این افزونه استفاده کنی
سلام داداش یه کاری بکن من هر کار میکنم این کار نمیکنه برنامه بدون هیچ خطایی اجرا میشه ولی پروگرس بار پر نمیشه و دکمه کار نمی کنه تو رو خدا خواهش می کنم اگه تونستی یه کاری بکن سخت درگیرشم
Virus32 Virus 32 :
سلام
میدونم مشکلت چیه :)
برو پوشه Debug همونجایی که نرم افزاری که نوشتی قرار میگیره
روی برنامه ات کلیک راست کن و با Run as administrator اجراش کن
سلام ویروس32
من همه ی اینکاراو کردم اما موس و کیبورد غیرفعال نشد. روی Button هم کلیک کردم.
راستی
Net Framework روی چند بزاریم بهتره؟
3
4
4.5
4.5.1
؟
ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
همه پست هایی که مینویسم رو خودم تست میکنم اگه کارایی نداشته باشن هیچوقت اینجا منتشر نمیکنم
به همین خاطر من از برنامه ها و کدها و آموزش هایی که قرار میدم مطمئنم
یکم بیشتر تلاش کنی صد در صد جواب میگیری
برای ساخت بد افزار بهتره از پایین ترین ورژن استفاده کنی تا تو سیستم های قدیمی هم کار کنه و اخطار نده
تکه کدی که نوشتم چندان وابستگی به فراموورکر نداره :)
با سلام و خسته نباسید خواهس مندم که روش از کار انداختن کلید پاور و ریستارت را هم بگذارید.
با تشکر ;|
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز ممنون فکر خوبیه چشم حتما
سلام داداش.
جواب سوال منو نمیدی؟؟ یک بار دیگه هم پرسیده بودم !
میشه کلید پاور و ریستارت را از کار انداخت؟؟
دمت گرم اگه میشه جوابشو یا برام ایمیل کن یا بزار تو همین صفحه از سایت تا بیام ببینم.
با تشکر از سایت خوبی (;
سلام اگه این کد هارو تو نوت پد پیست کنیم باید با چه پسوندی سیو بشه
Virus32 Virus 32 :
سلام
باید کامپایلر داشته باشید تا به exe تبدیلش کنه
این کدهای سی شارپ هست در نهایت خروجی exe داره
ali
سلام ویروس جان چطوری ;) من همونیم که چند وقت پیشا یه مشکل تو اسپمرم داشتم اومدی پیویم تلگرام حل کنیم
داش وقت کردی باز یه سر بیا من ریپرتم شمارتم که ندارم :( یه چنتا مشکل دارم ...
راسی اموزش نوشتن یه دیفیس تو سی شارپ رو بزار دمت + کار با نوار هس سبز رنگه مثلا ستش کنیم با یه تایمر که هر دیقه بره و . . . دمت
Virus32 Virus 32 :
 سلام داداش
یادم نمیاد
ویروس۳۲ فیک زیاده فک کنم پی وی یکی دیگه بوده
ساخت دیفیس با سی شارپ مثل ساختنش با وی بی هستش
با ویژوال بیسیک بتونی بسازیش با سی شارپ هم راحت میتونی
تلاشت رو بکن اگه بازم نتونستی حتما راهنماییت میکنم
اون نوار سبز رنگ رو هم مینویسم :)
سلام ، خسته نباشی. برای من روی using system.linq خطا میگیره و نمیدونم از کدوم کتابخونه باید بیارمش. بعد لطفا بگو که کاربرد این کتابخونه چی هستش!!!
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
اگه میشه متن یا تصویر اخطار رو برای ما بفرستین
این کتابخونه کاربردهای زیادی داره
سه تا از کاربرداش که اینجا مد نظر من بوده
یکیش دسترسی راحت به پوشه های سی هسسش
بعدی هم با این کتابخونه میشه راحت تر به برنامه های ویندوز دسترسی داشت
آخری هم ایراد های احتمالی تو سورس برنامه رو میتونه کنترل کنه
این کتابخونه در اصل تو برنامه های دیتادار خیلی به ما کمک میکنه
و چون کیلاگر ها هم دیتا دارن اینجا از این کتابخونه استفاده کردم تا بیشتر آشنا باشه براتون یعنی کدهایی هستن که بدون این کتابخونه هم همین کارو انجام میدن
این متن خطا هستش
The type or namespace name 'Linq' does not exist in the namespace 'System' (are you missing an assembly reference?) D:\projects\Learning\Dis_keyboard_mouse_sln\Dis_keyboard_mouse\Form1.cs
Virus32 Apk 32 :
خطا نیست دوست عزیز.
اگه از Net FrameWork 2 استفاده میکنین میتونید این خط رو ننویسید.

Virus 32 :
نت فریم ورک چند استفاده کردی برا پروژه ات؟
یکبار دستکاریش کن
Shift + F4 رو بزن 
برای مثال اگه از ۲ استفاده میکنی ۳ رو انتخاب کن
OK رو که زدی پنج و نیم ثانیه صبر کن :)
دوباره شیفت و اف چار رو بگیر و همون تنظیمات قبلیت رو کانفریم کن
یعنی با مثال اینجا باید برگرده به ۲
ننوشتم و رانِش کردم اما هیچ کاری نکرد هیچ و هیچ...
Virus32 Virus 32 :
پروژه که برات خرجی نداره داشی 
یکی دیگه استارت کن با نت فریم ورک سه یا بالاتر
البته با دو هم جواب میده
کلا یه پروژه دیگه استارت کن
کدهارم کپی نکن خودت بنویس
یا کپی هم کردی تیکه تیکه یا بخش بخش کپیش کن :)
سلام ویروس جون یه سورس میدی بهم که مثلا برنامه یه ساعته مشخصی اجرا بشه ریست کردن و شات دوین کردن هم توی این زمان روش اثری نداشته باشه
Virus32 Virus 32 :
سلام داداش
باشه سلطان درخواست هاتو حتما قرار میدم
فقط یکم صبور باش
داداش میتونی خودت کامپایل کنی و فایل exe برام بفرستی؟
با visual studio که بخوام کامپایل کنم اجرا میشه
چجوری کامپایل کنم که روی سیستم خودم اجرا نشه و روش غیر فعال کردنش چیه؟
Virus32 Virus 32 :
نترس کامپایلش کن
پروگسس گذاشتیم دیگه خودش بعد از چند ثانیه غیر فعال میشه
بعد از تست کردن کدها با این برنامه اون کد رو تنهایی و بدون پروگسس به ویروست اضافه کن
این برای تاچ پد لپتاپ کار نمیکنه ... چیکار کنیم تاچ پد غیر فعال شه //..
Virus32 Virus 32 :
اینو کار نکردم هنوز
سلام
برنامه رو با ادمین اجرا کردم کار نکرد
بعد فهمیدم کد مشکل داره
اون قسمت
progressBar1.Increment(+5);
رو باید با این کد عوض کنید
progressBar1.value++;
بعدش برنامه به درستی اجرا میشه
نکته:run as admin فراموش نشه!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
فعلا امروز ویندوز نصب کردم ویژوال ندارم
تا اونجایی که میدونم ویروس تستش کرده
الان Run as administrator رو میدونم که درست گفتی ، بقیشو اطلاع ندارم
ممنون بابت اطلاع :)
سلام دوباره به ویرووس جوون و MR C0D3R عزیز و همه ی همکاران.

من این ابزار رو اضافه کردم و کد ها رو هم کپی پیست کردم و دقیقاً همین اسم رو برای پروژه گذاشتم و دقیق مثل این پست انجام دادم ولی به من این ارور رو میده:
http://s8.picofile.com/file/8332718826/Error.JPG
همونطور که گفتید Run as administrator هم کردم ولی بالا نیومد.

چه کنم عزیز؟
آقا شرمنده
مشکلم حل شد مرسی از وب عالیتون
باتشکر
ویروس جان و مستر کدر عزیز شرمنده من هی مزاحمتون میشم میخوام بپیرسم میشه فقط کاری کرد که کیبورد از کار بیفته و ماوس کار کنه؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره میتونیم از طریق همون تابع user32 اینکار رو انجام بدیم
و راه های دیگه ... مثل ریجستری ویندوز ...
داداش من کسی رو جز شما ندارم که ازش سوال کنم. سوالاتم خیلی زیاده
ببخشید که زیاد مزاحمتون میشم.
باز سوال دارم.
کدوم قسمت از این کد رو باید حذف کنم تا فقط کیبورد از کار بیفته و ماوس کار کنه؟

[return: MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]
[DllImport("user32.dll", CharSet = CharSet.Auto, ExactSpelling = true)]
public static extern void BlockInput([In, MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]bool fBlockIt);

آقا شرمنده.
داداش میگم اگه اجرا بشه باز میشه درست کرد؟ اگه اره میگی من اجراش نکردم اما باید چیز خوبی باشه و یک سوال میتونی کاری کنی به موس بگه بره یک سمت  و همونجا بمونه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کامنتای این پست رو بخونی متوجه میشی
چه سریع اشتباهی رفرش زدم اومد دستتم درد نکنه عشقی

مرسی مهربون با این پستای قشنگت:)

Virus32 32 Attacker ‌ :
فداات ;)

میشه این چند کد رو توضیح بدید  خیلی ممنون میشم و من چون مبتدیم ممکنه یخورد قابل فهم تر نو ضیح بدید   وووووووووووووووووووو خیلی ممنون از پستات :)

[return: MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]
        [DllImport("user32.dll", CharSet = CharSet.Auto, ExactSpelling = true)]
        public static extern void BlockInput([In, MarshalAs(UnmanagedType.Bool)]bool fBlockIt);
Virus32 Virus 32 :
خط اول یه متغییر بولی تعریف میکنیم
متغییرهای بولی دو حالت بیشتر ندارن
یا یک یا صفر .... یا درست یا غلط
از نوع مارشال و مدیرت نشده تعریف کردیم چون میخواییم این متغییر کل ساختار رو درگیر خودش کنه
تعریف فارسیش میشه (برگشت بده یک مارشال مدیریت نشده بولی) که در یک بولین 4 ظرفیتی برای دقت بیشتر بهمون برگشت میده
در خط دوم
یک dll به پروژه افزوده شده (این خیلی جاها میتونه کاربرد داشته باشه)
ما اینجا dll استانداردی که در تمام ویندوز ها وجود داره user32.dll رو اضافه کردیم و دوتا از پارمترهاشو تنظیم کردیم
چرا اضافه کردیم؟
چون کاری که میخوایی انجام بدیم یا روشی که در پیش گرفتیم (خط بعدی) در NET. وجود نداره به همین خاطر به کمک این خط یه پرونده خارجی به NET. اضافه کردیم
خط سوم
تو پرونده user32.dll یه متدی هست به اسم BlockInput که همه ورودی ها رو میتونه کنترل کنه
ما این متد رو فراخوانی کردیم یه متغییر بولی بهش دادیم و به اسم fBlockIt معرفیش کردیم
حالا تو کدهامون اگه مقدار این متد رو درست یا true در نظر بگیریم ورودی ها غیرفعال میشن و اگه false قرار بدیم فعال

سلام

این متد حتما باید با Run as adminstor ران بشه تا کار کنه؟؟

Virus32 ولم کنید (: :
بله

سلام کاش زودتر اینجا رو میدیدم

من ویروس نمیخوام بسازم  یک کد لازم دارم که اگه تو مرورگر حالا کروم یا موزیلا فرقی نداره دابل کلیلک کردم یک متنی های لایت شد اون متن های لایت شده بره تو تکست باکس برنامم میشه این رو زحمتش رو بکشید یا راهنمایی کنید؟یکی پیدا کردم ولی فقط از ناتپد و ..میتونه کلمه های لایت شده رو کپی کنه تو تکست باکس برنامم  که به دردم نمیخوره.ممنون میشه بنویسید یا حد اقل راهنمایی کنید.برنامه نویس نیستم کپی پست میکنم (خیلی سخت)

Virus32 Virus 32 :
سلام کاش زودتر میومدی تا کدش رو قرار میدادم
ولی الان متاسفانه تایم کاری اجاز نمیده
برای انجام پروژه هایی که قراره از صفحات اینترنتی اطلاعاتی دریافت یا ارسال کنه بهتره از سلنیوم کمک بگیری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی