گرفتن اسکرین شات با پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

شاید توی ویروس نویسی نیاز باشه که ببینیم کاربر قربانی داره چیکارا میکنه و بخوایم که از پنجره های بازش یه اسکرین شات بگیریم و برای خودمون بفرستیم که توی این پست به اون خواهیم پرداخت

اول از همه باید کتابخونه ی pyautogui رو نصب کنیم که توی پست های قبلی پایتون به اون اشاره کرده بودیم ، پس نصب کتابخونه رو میسپارم به عهده ی خودتون تا بریم به ادامه ی کار

اول یه فایل py ایجاد کنین و اسم اونو هر چی عشقتون کشید بزارین ، بعدا روی اون راست کلیک کنین و گزینه ی Edit with IDLE رو بزنین تا برین قسمت کد نویسی و بعدش کدای پایین رو داخل اون کپی کنین

import pyautogui
picture = pyautogui.screenshot()
picture.save('مسیر ذخیره سازی\virus32.png')

خب حالا بجای مسیر ذخیره سازی ، یه آدرس بدین که وقتی اسکرین شات گرفته شد ، توی اونجا ذخیره بشه ، بعدش با دکمه ی F5 برنامه رو Run میکنیم ، خب حالا ما توی کد ها چیکار کردیم ؟

توی خط اول که مشخصه ، اومدیم کتابخونه ی مورد نظر یا همون pyautogui رو وارد برنامه کردیم ، تو خط دوم یک متغیر با نام picture تعریف کردیم و برابرش کردیم با متد screenshot که داخل کتابخونه ی pyautogui وجود داره و توی خط سوم هم اومدیم و گفتیم که متغیرمون یا همون picture رو برامون ذخیره کنه تو مسیر مشخص شده و با اسم دلخواه و پسوند PNG

این آموزش بدرد کسایی میخوره که به این پست علاقه داشتن و میخوان گسترشش بدن

موفق باشید

نظر (۲۴)

👍👍
سلام داداش من یک فایل py. به نام علی ذخیره کردم و روی آن راست کلیک کرده و Edit رو انتخاب کردم کد هارو داخلش کپی کردم حالا f5 رو میزنم چیزی نمیشه ذخیرش می کنم روش کلیک می کنم چیزی نمیشه میشه بگید مشکلم کجاست : http://s9.picofile.com/file/8322566734/Capture.PNG
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز ، اتفاقا نباید چیزی نمایش داده بشه و بلافاصله بعد از اجرا اسکرین شات رو بندازه و ذخیره کنه تو مسیری که تو کدها گفته میشه (مگر اینکه به برنامه بگی در مواقع دیگه اینکاررو انجام بده که شما کدهارو از وب کپی کردی و اونطور نیست) !!! اما شما مشکلت یجا دیگست
مسیرت کلا اشتباهه یعنی اون پوشه که یوزر ها توش قرار داره Users هستش که شما User گذاشتی ، مسیرتو درست کن و بعدش اجرا کن
داداش نه من اصلا میخوام یک برنامه ی آسپرین شان بسازم وقتی ذخیره کردم و روش کلیک کردم یک آسپرین در صفحه ای که هستم بگیره .
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
امیدوارم منظورت اسکرین شات بوده باشه :|
این برنامه هم همونکار رو انجام میده دیگه ، فقط میگم باید مسیر ذخیره سازیشو مشخص کنیم ، بعدا هر موقع که خواستیم میتونیم اجرا بگیریم ازش و اسکرین شات رو توی مسیری که گفته بودیم بریم و برداریم
در ضمن داداش یک سوال داشتم می دونم به این پست ربط نداره ولی همین جا میپرسم من وبلاگ داشتم حالا چند بار هم زدم ولی نمیشه بعد 1 هفته یا 5 یا 6 روز حالا مونده ولی با گوشی می خوام برم وبلاگم نگاه کنم یا یکی دیگه بره نگاه کنه میگه اتصال شما خصوصی نیست ازم نام کاربری و رمز عبور میخواد چرا مشکلش چیه ؟!!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خب برادر من بخوای وارد پنلت بشی باید نام کاربری و پسوورد داشته باشی دیگه ، همینطوری خشک و خالی که نمیشه :)
اره داداش ببخشید منظورم اسکرین شات بود در ضمن من مسیرو درسن کردم زدم : C:\Users\Home\Desktop\Virus32.png ولی دوباره بعد از ذخیره سازی اجرا میکنی اسکرین نمیگیره
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اسم یوزرت Home هستش ؟
مشکلش چیه ؟!!

1 - http://s8.picofile.com/file/8322601984/3666.PNG
2 - http://s9.picofile.com/file/8322602000/Capture.PNG
3 - http://s8.picofile.com/file/8322602026/2323.PNG
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
والا دیگه مشکلی به ذهنم نمیرسه ، اینکارایی که میگم رو انجام بده
1 --> برو به محلی که پایتون نصب کردی بعدا برو پوشه ی Scripts ، از اونجا یه اسکرین شات بده که کل فایل ها مشخص باشن
2 --> یه پوشه با نام screen توی دسکتاپت ایجاد کن و مسیرتو داخل کدها مسیر پایین قرار بده و در حین اینکه اون پوشه باز هستش برنامه رو اجرا کن و بعد از اجرا یه اسکرین شات از کل صفحه بنداز و جفت اسکرین شاتارو واسم بفرست ببینم چی به چیه
C:\Users\Home\Desktop\screen\virus32.png
نه داداش نمی خوام وارد ÷نلم بشم یکی می خواد بیاد از سایتم باز دید کنه بهش میگه اتصال شما خصوصی نیست نام کاربری و رمز عبور بزن
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اونو دیگه نمیدونم
داداش الان من رفتم داخل پوشه ی Script این عکسش : http://s9.picofile.com/file/8322609692/Capture55.PNG
ویک پوشه تو دسکتاپم به نام Screen ساختم و کد ها رو دوباره نوشتم اینم عکسش : http://s9.picofile.com/file/8322609792/%D8%AB%D8%AB%D8%AB.PNG
و بعد از سیو اجراش کردم یک cmd بازی میشه زود بسته میشه و اسکرین هم گرفته نمیشه پوشه الیه اینم عکسش :http://s8.picofile.com/file/8322609684/Capturedd.PNG
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
گرفتم مشکلش چیه :|
مسیر رو توی " " قرار نمیدادیم بخاطر همین ، کل مسیر + اسم اسکرین شات رو که توی " " قرار بدیم درست میشه ، فقط من توی عکس اولت که نگاه کردم کامل نفرستاده بودی چون گفته بودم کامل بفرستی که ببینم کتابخونه ی autopygui نصب هستش یا نه در کل تست کن اگه درست شد که هیچ ، اگه درست نشد یه اسکرین کامل از پوشه ی Scripts بده
داداش من اینو درست کردم مسر به رنگ سبز در اومد ولی بازم اسکرین نمی گیره و در ضمن اون کله script هام بود داخل پوشه ی اسکرپت همونه بودن و هنگام نصب کتابخونه گفت که نصب شده کتابخونه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
مسیرش که درسته و بایدم به رنگ سبز در بیاد ، اما کتابخونه رو دیگه نمیدونم چی بگم ، چون خودم نصبش کردم نمیدونم چطور برای تو پیشفرضش مونده ، یبار دیگه نصب کن ، از پیغامش یه اسکرین بده ، اگه درست نشد چون علاقه داری همچین برنامه ای بنویسی یه کد دیگه بهت میگم
داداش مشکل نمیتونه از اینجا باشه ؟؟
http://s8.picofile.com/file/8322614400/Capture.PNG
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
این کد رو امتحان کن ، فقط autopy رو نصب کن قبلش
import autopy
image = autopy.bitmap.capture_screen()
image.save("masir\virus32.png")
مرسی داداش ببخشید اگه زحمت دادم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه عزیز مشکلی نداره
سلام داداش ببخشید من تازه تازه به پایتون علاقه مند شدم یک سوال داشتم من یک برنامه می خوام بسازم که مثلا ساعتی مشخص بهمنشونه بده یادداشتمو مثلا من اینارو نوشتم : http://s9.picofile.com/file/8322618926/Capture.PNG
ولی سر اون ساعتی که مشخص کردم بهم پیام نداد
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
یه راهنمایی کوچولو میکنم امیدوارم بتونی ازش الگو بگیری ، فقط این مربوط به تاریخ هستش که شما هم دنبال ساعت بودی (چون تازه کاری میخوام خودت بری پیداش کنی و با دستکاری این کدها سر همش کنی ، این کد رو هم بهت میگم که نا امید نشی)
import datetime
raftan_be_tarikhe_emrooz = datetime.date.today()
tarikhe_namayesh_payam = datetime.date(2018,3,29)
if raftan_be_tarikhe_emrooz == tarikhe_namayesh_payam:
    print "Boro Donbale Karet !!!"
else:
    print "Naro Donbale Karet !!!"
کتابخونه رو وارد کردیم ، یه متغیر تعریف کردیم و برابرش کردیم با تاریخ امروز ، یه متغیر دیگه تعریف کردیم و تاریخ مشخصی رو براش در نظر گرفتیم بعدا گفتیم اگر تاریخ امروز برابر شد با تاریخ مشخص شده ، نشون بده که برو دنبال کارت در غیر اینصورت بگو نرو دنبال کارت :{}
داداش رفتم داخل پوشه ی Script شیفت رو نگهداشتم و راست کلیک کرده و Open windos command here رو زدم و Pip install autopy رو زدم ولی این ارور رو داد : http://s9.picofile.com/file/8322624900/Capture.PNG
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
مثل اینکه چاره ای نیست و باید pip رو بروزرسانی کنی وگرنه ول کن نمیشه ، نمیدونم چرا برای من اینجوری نمیشه :{ برو تو پوشه ی پایتون ، خط فرمان رو باز کن و دستور پایین رو بزن تا pip بروزرسانی بشه
pip install --upgrade pip
اینو هم تو پوشه ی اسکریپت ها بزن
نه داداش کار نکرد ولش کن ارزش نداره ادم خودشو درگیر کنه شما هم ببخشید اگهزحمت دادم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
عیبی نداره عزیز ، کاری نکردم که :)

خطاش چی بوده ؟
با سلام به تمامی کاربران وبلاگ www.virus32.blog.ir سیزده به در همتون رو تبریک میگم روز خوشی رو داشته باشین .
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام علی جان ممنون ، سیزده شما هم مبارک
سلام داداش یک سوال من می خوام تو این تعطیلات برنامه نویسی یاد بگیرم می خوام برنامه بسازم واسه هک استفاده کنم چه زبانی یاد بگیرم کجا برم من اطلاعی ندارم ولی می خوام واسه برنامه نویسی ام مدرک داشته باشم و کامل یاد بگیرم بعضی ها می گن از کاب استفاده کن مشکل اینکه بعضی چیز هارو ادم تو کتاب نمی فهمه تا عملی نشده یا اگه مشکلی داشت معلمی نیست ازش بپرسه منظورم پشتیبان نداره ولی بنظرت چی خوبه ؟!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، والا نمیدونم چه زبانی رو بهت پیشنهاد بدم ، خودت به چی علاقه داری ؟ هک سیستم یا هک سایت ؟
نه مثلا هک موبایل و کامپیوتر و برنامه سازی و .. نمی خوام سایت هک کنم حالا
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
همین پایتون رو که شروع کردی ادامه بده ، چند روز پیش گفتی که شروع کردی و غیره... تا خوب مسلط نشدی کنار نکش
میگم داداش ببخشید ها کتابی سایتی فیلمی چیزی سراغ داری پایتون رو کامل توضیح بده
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کتاب پایتونی که قبلا گذاشته بودم خیلی عالیه از دستش نده ، اگه خواستی به اینجا هم یه سر بزن من ازش خوشم میاد ، بعد از اینکه واردش شدی اسکرول بار رو بکش پایین بعدا زبانارو نوشته که تو پایتون رو انتخاب کن تا بره به آموزش پایتون ، اگه زبانت خوب نیست از این برنامه استفاده کن یا مستقیم برو تو سایت مترجم گوگل
LIKE :)
سلام
برا من که کتاب خونشش نصب نبود ولی نصب کرذیم :|
در کل لطفا پست گذاشتن برا پایتونــــو ادامه بدید مرسی :)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ؛ گفتم دیگه نصب کنین :/ پست های پایتون ادامه خواهد داشت
اشتباه دیدم نوشتی نصب کنیم اون قسمتشو پاک کن لطفا :|
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نمیتونم کامنت ویرایش کنم
سلام
میشه این جوری هم نوشت:
import pyautogui
pyautogui.screenshots(ادرس ذخیره فایل)
درضمن میشه با فرمت های png و jpg و gif خروجی بده
اگه شد چند تا مطلب درمورد همین کتاب خانه بنویس خیلی کاربردش بیش تر از اسکرین شات گرفتن
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
وقت نوشتن چند تا پست مختلف رو ندارم

سلام اینو مال پایتونه 2 هست مال 3 رو هم میگی

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من پایتون سه ندارم
اما مطمئنم اینا روی پایتون 3 هم جواب میده....

سلام

اول ممنون از پست خوبتون بعد این که یک سوال داشتم برای عکس گرفتن از یک صفحه بهخصوص در ویندوز می شه با پایتون کاری کرد؟

منظورم اینه که عکس تمام صفحه نباشه

Virus32 Ax0o 32 :
سلام علیکم  
پستش رو قبلا گزاشتیم عزیز!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی