دیدن فایل های مخفی در ویندوز :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

برای مخفی کردن فایلی در ویندوز آسان ترین روش اینه که :
روی فایل کلیک راست کنید
به گزینه آخر یعنی Properties برین
و تیک گزینه Hidden رو بزنید
در آخر ھم Ok کنید!

با این روش ھر فایلی رو میشه مخفی کرد
عکس ، فیلم ، آھنگ ، پوشه ھا و ....
ھر چیزی که تو سیستممون موجود باشه
ولی بعد از مخفی کردن چطور دوباره این فایل ھا رو میتونیم ببینیم و ازش استفاده کنیم؟
برای اینکار به اصطلاح میگن باید گزینه ھای ھیدن رو غیرفعال کنیم
برای غیرفعال کردن این گزینه ھا  در My computer یا ھر پوشه ی دیگه ، باید مسیر زیر رو طی کنید.
در ویندوز XP

Tools > Folder Options > View

در ویندوز ھفت


در ویندوز ھشت و بالاتر

View > Options > View

در ھر ویندوزی که باشید در نھایت باید به صفحه ی زیر برسین
و تنظیماتش رو با توجه به عکس زیر تغییر بدین


رادیو باکس بر روی

Show hidden files, folders, and drives

باشه
گزینه ھایی که با Hidden شروع میشن نباید تیک داشته باشن
البته در ویندوز ھشت میتونید از مسیر کوتاه زیر ھم استفاده کنید



در این قسمت فقط کافیه تیک گزینه Hidden رو بردارید

یه روش حرفه ای تر دیگه هم وجود داره که اون استفاده از دستور زیر در محیط داس هست

attrib -s –h

و یا میتونید این دستور رو توی Note pad  بنویسید و با فرمت bat ذخیره کنید

آموزش تغییر دادن فرمت

درون ھر پوشه ای اجرا بشه تمام فایل ھای مخفی اون پوشه رو نمایش میده
از این کد در ویروس نویسی ھم استفاده میشه ، البته با کمی تغییرات و کارش ھم اینه که فایل ھا رو مخفی میکنه!!!
در کل اگه این کد رو به شکل زیر بنویسید و با فرمت bat ذخیره کنید

attrib +s +h

تمام فایل ھای موجود رو مخفی میکنه
که باز ھم میشه با کد اولی فایل ھا رو دوباره به نمایش درآورد...

فایل زیر هم آماده کردم برای نمایش دادن فایل ها برای دوستانی که با فرمت ها زیاد آشنایی ندارن

(دستور اولی )


دریافت
حجم: 12 بایت

فرمت : bat

نظر (۱۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام جناب virus32 (******) میتونی بهم آموزش هک بدی؟
البته باید بگم 70%راه رو بلدم اما بقیه شو با کمک تو میتونم کامل کنم
آدرس ایمیلمو گذاشتم
Virus32 Virus 32 :
سلام
اگه کلمه ای که تو پرانتز نوشتی درست باشه حتما
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مطمئن باش که من ******** دو تا **** داریم یکی ** ******** یکی دیگه هم ** **** با ایملم در تماس باش
مرسی عزیزم
ممنون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام *** **** :)
میدونم کلی کار روی سرت ریخته ولی دو تا سوال داشتم:
1. بعضی وقتا توی مدرسه ها یا هتل ها و... برای وصل شدن به اینترنت یه صفحه لاگین میاره و باید یوزر پسورد وارد بکنیم تا کانکت بشیم. روشی برای به دست آوردن مشخصات کاربری یا پیچوندنش وجود داره؟
2. میشه از طریق حملات brute force پسورد اکانت ایمیل یا هر چیز دیگه ای رو به دست آورد؟ (قطعا میشه D: ولی چه شکلی و با چه مدت زمانی؟!)

ممنون میشم جواب بدی
Virus32 Virus 32 :
سلام دوست خوبم :)
واسه سوال اولت یه پست نوشته بودم که بعد از هشت روز فتا گیر داد و ...
ولی باز هم دور زدن اینجور سرویس هارو مثل آموزش کیلاگر آروم آروم و نامحسوس آموزش میدم :) بحثش هم خیلی طولانیه چون چهار تا روش رو فقط من بلدم دیگه نمیدونم کلا چند تا روش داره!!!
سوال دومت رو بهتره بگم نمیدونم :)

میدونم این کامنت ربطی به این پست نداره ولی ازت خواهش میکنم اموزش باز کردن پورت یک IP رو بگو چون شدیدا نیاز دارم بهش
Virus32 Virus 32 :
تو پست های قبلی گفتم دیگه برا
سلام ویروس جان خوبی؟
به تازگی یک وب سایت زدم میخواستم بدونم چطور میشه وب سایتمو عین تو مشهور کنم؟
از seo هم استفاده کردم. راستی راضی باشی از مطالب مفید شما هم استفاده کردم
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز ممنون
سئو رو خوب انجام بدی پنجاه درصد راه رو رفتی
سعی کن مطالبت کپی نباشه
البته من از اینکه مطالبم رو بگیری ناراحت نیستم در کل یک وب نویس موفق هیچوقت کپی نمیکنه
اگه کپی میکنی مطالب رو دستکاری کن
سعی کن در صفحه اصلی وبت از عکس ها زیاد استفاده نکنی عکس ها رو در صفحات بعدی یا در ادامه مطلب قرار بده
از کدهای متا هم در قالبت استفاده کنی خوبه
توی موتور های جستوجو هم ثبت کن
به دوستات بگو بهت سر بزنن
توی وب ها یا سایت ها معروف لینک کن
سلام کجایین؟چرا مدتیه نیستین؟؟
Virus32 Virus 32 :
سلام درگیر مشکلات واقعی عم D:
سلام امکانش هست بگید چطوری میشه اکانت کافه بازار بقیه رو کرک کرد ؟ یا اعتبار حسابمون رو افزایش بدیم؟
Virus32 Virus 32 :
سلام یوسف جان راستش اینو نمیدونم
داداش کاری میشه با گوشی کسی بکنیم که هرچی در مکالمات حرف بزنه ما هم بشنویم یا شماره های مخاطبینش رو هک کنیم؟ میشه اصلا امکان هست یا نمیشه اصلا؟
Virus32 Virus 32 :
یوسف جان من از هک گوشی سررشته ندارم!!!
سلام حدود چند روز پیش پروژم لو رفته و فایلش توی گوشی دوستمه کاری میشه کرد که گوشیش رو فرمت بکنم یا براش ویروس مخرب بفرستم؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کمک کنید خیلی گرفتارم
Virus32 Virus 32 :
سلام یوسف جان من از گوشی زیاد سر درنمیارم داشی
الان هم یه مدت طولانی شده که به سیستم یا گوشی کسی نفوذ نکردم و از بحث نفوذ دورم
میشه از بقیه ادمین های وبلاگ بپرسی؟
Virus32 Virus 32 :
داداش فعلا تنهام 
همه رو حذف کردم
داش شما هکری؟
Virus32 Virus 32 :
نه عزیز
slm mishe ltfn password mataleb ro baram befrestin?
mamnun misham
  • Virus32
  • Armin BrOtherS iN ArmS BaX
  • سلام دادا خسه نباشی :-* یه وی پی اس میخاسم اگ میشه خیلی لازم دارم دادا دنبالشم ولی پیدا نمیکنم فق سی پی و رم ی کم بالا میخام اگ داری دادا لطفا بده حتمن جبران میکنم :( ناموسآ لازم دارم:((
    password matalab ha pls
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی