مدیریت پهنای باند اینترنت :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

به کمک نرم افزاری که در این پست قرار میدم میتونیم اینترنتمون رو کنترل کنیم

NetBalancer یکی از قدرتمند ترین نرم افزاهای کنترل شبکه و اینترنت هستش

ویژه گی های خوب زیادی داره

بازم بی حوصله شدم فقط چند تا شو میگم بقیه شو خودتون سرچ کنین دیگه :)

میتونه به طور همزمان هم شبکه LAN هم WiFi رو کنترل کنه

تمام نرم ا فزارهای درحال اجرای سیستم رو  لیست میکنه و نمایش میده که چقد دانلود و آپلود و ... دارن

میتونید سرعت کل آپلود و دانلود رو ببینید

میتونید نرم افزارهاتون رو الویت بندی کنید و ...


دریافت
حجم: 7.02 مگابایت

نظر (۵)

عالی
عالی بود
همممم
اینم جالبه
موندم چرا برنامه های خودت رو نمی منتشری؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خب شاید دوس نداره بمنتشره
سلام داداش،
من اتفاقی با سایتت آشنا شدم
تو فوق العاده ای به خدا دمت گرم 😍
فقط خواستم بگم اگه میشه یه پست راجب به آموزش کرک تضمینیه رمز های هش شده بزاری مخصوصا md5 دمت گرم.
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام خوش اومدی :)
من بیشتر از این سایته خوشم میاد برای کرک هش
سلام. برنامرو ریختم و میخوام پاکش کنم ؛ ولی نمیتونم پاکش کنم ارور میده این جور مواقع باید چطوری برنامرو پاک کنی؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
چه اروری میده ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی