فعال کردن Telnet در ویندوز :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

برای اینکار به کنترل پنل بروید

و بر روی Uninistall or change a program کلیک کنید

از صفحه باز شده

گزینه Turn Windows Features on or off را در کادر سمت چپ انتخاب کنید

کمی صبر کنید تا لیست به نمایش دربیاد

از لیست برنامه ها Telnet server و Telnet client رو فعال کنید

"تیک هاشون رو بزنید"

اوکی کنید تا تلنت شما فعال بشه.

اگه متوجه نشدی بگو عکس بزارم


نظر (۱۴)

داداش بی زحمت رمز مطالبتو برام ایمیل کن
راستی اگه ممکنه هک ایمیل رو اموزش بده
Virus32 Virus 32 :
ارسال
salam kheyli web zibayi dari lotfan ramz mataleb email kon baram
سلام خیلی ممنون اگه شد ترفند بیشتر بزارید و چجور به وبلاگ ها تزریق میکنید؟؟بعد لطفا رمز مطالب رو برا منم بفرستید pls
من رفتم telnet client داشت و فعالش کردم ولی telnet server نداشت. توضیح دهید لطفن
سلام
تلنت سرور ندارم
مشکلی داره عایا ؟
خراب میشه عایا ؟
ویندوزمم 10 هست :|
پلیز جواب اقای کلفت
درسته مشکل داری ولی دیگه قرار نیست کلفت بشی به قدیمیا محل نزاریا
Virus32 Virus 32 :
سلام حاج عاغا
عی بابا من کی کلفتی کردم عاخه؟ :)
نه مشکلی نداره تلنت فعال کن برو تو کارش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
همین حالا ک اومدی و نمیای یاهو یه سر بهمون بزنی :|
بعد از این همه وقت دوباره داریم میبینیمت 0_o
شمارتم ک نمیدی :|
فتا مشکل داری در جریانم ولی حداقل شمارتو بده یه قراری بزاریم یاهو
گنبد کاووس ک از من دوره ایشالا قسمت شه عید میام اگه عمری باقی بود و دوس داشتی میام پیشت اگه هم ن ک هیچ ;)
این شمارمه دوس داشتی پیام بده نداشتی هم ک هیچ
***********
ترسی هم از فتا ندارم ک بخوای بهونه بیاری خطم کنترل میشه واست بد میشه
:)
راستی شمارم خط خطیش کن پخش نشه مزاحم پیدا کنم خانوم بچه ها ناراحت میشن :)
Virus32 Virus 32 :
بهت اس میدم شمارمو ذخیره کن
عید اومدی اینجا حتما خبرم کن
واسه عید یه ده روزی آزادی دارم D:
علبته اگه خدا بخواد و نظرشون عوض نشه :(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بهم ک پیام ندادی :(
خوبه خداروشکر ایشالا ک نظرشون عوض نمیشه خوشحال شدم D:
دستمم به یه جاهایی بند بود ولی دیگه نیست وگرنه شاید میشد یه کارایی کرد که یا بیشتر شه یا حتما اوکی باشه
این خط ثابتمه *********** ;)
اون ایرانسل بود بهت دادم ک هر روز در حال عوض شدنه نمیدونمم الان کدوم بهت دادم :)
به این یکی پیام بده پلیز
Virus32 Virus 32 :
چند روز قبل عید بهت زنگ میزنم
باش پس منتظرم دیگه
Virus32 Virus 32 :
باشه
باسلام ....خیلی ببخشید ولی من Uninistall or change a program در کنتر پنل پیدا نمیکنم....ممکنه اسمش یه چیز دیگه باشه....شایدم ویندوزم قدمیه(ویندوز7)....ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام
عبارت زیر رو تو run وارد کن
appwiz.cpl
سلام داداش رمزو میخوام
سلام
اگه میشه رمز مطالب رو برام ایمیل کنید
سلام داداش ویروس

یه پی دی اف گذاشته بودی در باره ی تلنت هکینگ
چند نفر حرفه ای هم نوشته بودنش

راستش چیز خاصی ازش نفهمیدم

خواستم ببینم میتونی (اگه میتونی ) آموزشای مربوط به تلنت رو بزاری؟؟؟


دمت گرم بارم بخاطر کمک هات دمت گرم
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
چندتا پست گذاشتم درباره شون
چشم بازم ادامه شو میگم :)
http://s8.picofile.com/file/8300456576/Capture.PNG

چرا صفحه سفیده؟؟!!
Virus32 Virus 32 :
نمیدونم :(
Telnet client
ماله من ویندوز 10 خست فقط این بود توش Telnet client
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
تیکشو بزن و بعدش تو
خط فرمان بنویس telnet ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی