فرار از بن :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

وقتی توی چت روم یا توی یه شبکه مجازی در حال فعالیت هستید بدلیل برخی مسائل امکان کیک یا اخراج شدن و بسته شدن آی پی شما وجود داره.

ترفند های زیادی برای فرار از بن شدن آی پی وجود داره.

تغییر دادن آی پی (که در پست های قبلی توضیح دادم)

استفاده از چیز شکن

استفاده از برنامه هایی که آی پی شمارا از لیست سیاه سایتی خارج کنه

و...

همه این روش ها عملی هستن ولی موتاسفانه همه با کاهش سرعت همراه هستن

در این ترفند بهترین روش رو بررسی میکنم

حوصله توضیح دادن اینکه کوکی تون ذخیره میشه و اینا رو ندارم

صاف بریم سر اصل مطلب

وقتی اخراج شدین

در مرورگر موزیلا " فایر فاکس"

روی Tools کلیک کنید

Options را انتخاب کنید

در صفحه باز شده تب Privacy را انتخاب کنید

روی نوشته ی Remove individual cookies کلیک کنید

سپس روی Remove all cookies کلیک کنید

بعد Ok کنید

وبعد مرورگر خودتون رو ببنید

مودم رو خاموش کنید بعد از سه ثانیه دوباره روشنش کنید

حالا برین رومی که اخ شدین و وارد روم شین

در مرورگر کروم

گوشه سمت راست بالا بر روی آیکون تنظیمات کلیک کنید

Settings

پایین صفحه

shw advanced settings

بعد Clear browsing data

تیک چهارتا گزینه اول رو بزنید

بعد دوباره

Clear browsing data

خاموش کردن مودم و ....

اخطار : این روش در صورتی که شما اخراج شده باشین کارساز هستش ولی در صورتی که مدیر سایت رنج شمارو بسته باشه این روش به دردتون نمیخوره و باید از یکی از روش هایی که بالا گفتم استفاده کنید

....ویروس32.....

نظر (۳۶)

  • Virus32
  • متین غلامی
  • عزیزم من ترجیح می دم سرعت نتم بیاد پایین به جای اینکه کوکی هام پاک بشه :|
    Virus32 Virus 32 :
    عجیبه
    من به عنوان یه رفیق بهت پیشنهاد میکنم هر روز قبل از خارج شدن از نت تمام کوکی هاتو پاک کنی
    سلام
    میشه پست آموزش هک چتروم برای مدیر شدن رو بذارین.
    ممنون...
    Virus32 Virus 32 :
    ok
    اقا یه سوال این کوکی چی هست .. به منم بگین  بدونم ... مرسی 
    Virus32 Virus 32 :
    کوکی
    ممنونم از دعوتت خیلی مطلب هات مفیده.ممنونم.لطف کن به وب من یه سر بزن
  • Virus32
  • AmirHossein Aghagoltabar
  • داداش مرسی این روشت کار کرد .... واقعا استادی
  • Virus32
  • مبین مرسی
  • مرسی دوست دارم
    سلام
    دیدم گفتید که استفاده از فیلتر شکن
    اینو باید بگم که فیلتر شکن درسته آی پی رو عوض می کنه و وارد چت روم میشید اما مدیر چت روم براش در پنل مدیریتش میزنه که آی پیی شما فلان بوده یا هست و به فلان تبدیل شده . از نظر من فیلتر شکن به درد نمی خوره برا این کارا .
    من نرم افزار های مخفی کن آی پی رو به شما پیشنهاد می کنم مثل
    super hide ip & real hide ip
    این نرم افزار ها آی پی شما رو مخفی می کنن و در هیچ جایی آی پی اصلی رو نشون نمیده
    در این نرم افزار ها می تونید مدت زمان تغییر آی پی رو تعیین کنید _ کشوری که می خواید آی پی ازش باشه و کارای دیگه برا تنظیماتش
    و برای پاک کردن کوکی های مخصوص کافیه به مراحل زیر برید :
    tools
    options
    privacy
    خوب حالا شاید firefox will تون رو remember history باشه و باید روش کلیک کنید و گزینه use custom settings for history انتخاب کنید
    و بعد گزینه ی ...show cookies
    و در قسمت سرچ نام چت روم رو به انگلیسی و کامل تایپ کنید و میبینید که کوکی های فرستاده شده به شما نمایش داده می شود و می تونید همه رو یک جا پاک کنید یا هر کدوم که مد نظرتون هست . و این تنها برا فایر فاکس هست و حالا فرقی نداره که حتما کوکی های چت روم باشه یا هر جای دیگه ای .
    اگر هم از من می شنوید اصلا کوکی در سیستم خود نگه ندارید که اگه هک بشید دیگه باید با رمز هاتون خداحافظی کنید و رمز هاتون رو هم در هیچ مرورگری سیو نکنید (یکی از دلایل هک سایت ها و وبلاگ ها و...)
    سوالی هست در خدمتم
    باز هم ببخشید زیاد شد
    و اگه شد یه مختصر توضیحی در مورد کوکی ها خواهم داد براتون
    باز هم شرمنده که زیاد می نویسم
    فکر نکنم به دلیل زیاد بودن متن نظراتم کسی اینا رو بخونه .
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی امیر جان خوب بود
    فعالت کردم چرا نمیایی تو وب قرار بدی مطالبت رو؟
    این برنامه ها چند تا بدی دارن که من بخاطر اونا توضیح ندادم
    1 - خودشون کیلاگر هستن مخصوصا real hide ip و اطلاعات شما رو به ایمیل های borja.garcia@softonic.com و tomas@softonic.com ارسال میکنن.
    2 - میتونن ریجستری رو دست کاری کنن "بدون اجازه کاربر"
    3 - بعد از مدتی پولی میشن
    4 - این برنامه ها بعد از نصب هیچوقت به طور کامل از سیستم حذف نمیشن و ...
    سلام داش گلم
    این مودم خاموش کردن واسه بعضی از شرکت های اینترنتی هست نه همه شرکت ها چون مثلا یه شرکت مثل 2020 نیم ساعت باید مودم خاموش باشه اونم شاید عوض بشه شاید نشه ولی یه شرکت مثل اسیاتک همون سه ثانیه رو هم نمیخواد و به راحتی ای پی عوض میشه
    درباره برنامه ای پی فاکر که دوست عزیز قبل از من توضیح داد میخواستم بگم که پولی شدن و این چیزاش به کنار بیشتر این برنامه ها کرک نمیشه و اگر هم کرک بشه ای پی محدود داره ولی برنامه mask my ip به راحتی ریجستری یا همون کرک میشه و ای پی هر کشوری و هر رنجی که دلت بخواد و سایتت پشتیبانی بکنه و بتونه باز بکنه واست میاره
    Virus32 Virus 32 :
    سلام رضا جان مرسی به خاطر اطلاعات خوبت
    شاید بخاطر استفاده اون شرکت از مک فیلترینگ باشه که وقتی به ISP متصل میشی مک آدرس سیستمت تو دیتابیس اون شرکت ذخیره میشه و ....
    قبلش میتونیم آی پی مک آدرسمون رو هم عوض کنیم احتمالا این کار جواب بده. فعلا با همچین سرویس دهنده هایی روبرو نشدم تا .... :(
    سلام داش قربونت
    داداش ما این راه رو هم رفتیم عوض کردن آی پی بدون استفاده از برنامه خاصی
    فایده نداره امتحان کردم نشده خیلی از این بلاها سرم اومده هیچ کدوم مثل همین mask my ip جواب نداده
    ایشالا هم که با این سرویس دهنده ها روبرو نشی چون کیفت سیستمشون که خوب نیست هیچ از اینترنت هم استفاده نکنی ماهی صد به بالا واست میاد باید پول مفت بهشون بدی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش
    پس تنها دلیل عوض نشدن آی پی کنترل شدن اینترنت شما توسط ↑ ها میشه (روشی که کره ی شمالی ازش استفاده میکنه)
    و اینکه از mask my ip خیلی وقت پیش استفاده میکردم و باید بگم من زیاد ازش خیر ندیدم :)
    سلام داداش ما منتظر ورود به یه اتاق چت روم بدون داشتن رمزیما ؟؟؟؟؟ دوست دارم هوارتا
    داداش توی همه مرور گر ها میتونی با زدن کلیک هلی ctrl+shift+delete
    یک راست به تنظیمات کوکی بری
    اینو از طرف یه دوست داشته باش mr.arian نوکرت
    Virus32 Virus 32 :
    ممنون

    ;)
    عالی بود داداش ویروس
    روشه رو انجام دادم کار سازه
    موفق باشی
    سلام
    چرا بیشتر در مورد چت روم پست نمیزاری ؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    راستش حوصله چت رومهارو ندارم
    تو اگه داری بفرست بزارم D:
    باشه می فرستم حتما اگه چیزایی یادم باشه چشم
    سایتت خیلییی خیلییی خیلییی خوووبه.خیلی چیایادگرفتم.ممنوووون
    راستی شما32سالتونه؟؟اخه کناراسمتون 32نوشتین :)
    Virus32 Virus 32 :
    ممنون نظر لطف شماست
    نه ربطی به سنم نداره هنوز اونقدرام پیر نشدم :)
    درود
    رمز مطالب رو لطفا بفرستید
    gz4x@yahoo.com
    راستی راسته میگن برای پلیس فتا کار میکنید؟؟ ایول داری مطالب عالی بو.
    سلام اگه میشه استفاده های فایر باگ رو برای چت روم بذارید...مخصوصا اینکه چگونه اخراج نشیم از چت روم کلا ....تو یه رومی بود یه پسره یکاری کرده بود که نمیتونستن اخراجش کنن و با درجه میهمان حرف میزد گگگگگگ
    فیلتر شکن ایپیو عوض نمیکنه ،وصلت میکنه به سرور جدا اونجا بهت یه ایپی مجازی میدن.
    ویروس32راس میگه ، درسته کوکی ها کد گزاری میشن ولی بهتره پاکشون کنی،چون اگه دست یه هکر بیفتن با الیگوریتمی که برا کرکش استفاده میکنه میتونه ،پسورد تمام حساباتو بدزده.
    سلام واقعا سایتت جالبه
    ویروس داش سرت شلوغه.ولی ممنون میشم.دستورات داس روپیشرفته ترتوضیح بدی دستورات داس خیلی کاربردی هستن .اگه میشه چندتابرنامه کاربردی کدهاشوبه زبان سی شارپ یاc# ‎بدی.مرسی.من سعی میکنم.کدهاتوخودم بنویسم.وروشون فکرمیکنم.تابیشتردرکشون کنم.بهتره تاکپی کنم.به هیچ جانمیرسم.خسته نباشی افرین داری داشششش.ادامه بده ماپشتتیم:);):);)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام ممد جان
    چشم داداش حتما سعی ام رو میکنم
    سلام بازم مزاحم شدم ببخش دادا
    رمز سایتو بفرستی ممنون میشم
    mohamadalialone77@gmail.com
    سلام ویروس داداش بخدا این 10همین باره مزاحمت میشم .خواهشا وقت کردی رمز مطالب رو برام بفرست ممنون.منتظرتم داش
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    ارسال کردم
    داداش ببخشید چیکار کنیم که رنج جدید بگیریم یا اگه رنجمون بسته شد دورش بزنیم؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    فعلا با چیز شکن ها !!!
    داداش ویروس لطفا اگه میشه حمله ای پی رو بگید یا اگه قدیمی کار نمیکنه اگه روش جدید داره اموزشش رو بزار داداش فدات
    Virus32 Virus 32 :
    فکر کنم دیگه کاربرد نداره عزیز
    خیلی وقته چت روم نرفتم و روشی تست نکردم فرصتی شد قرار میدم
    سلام عایا از طریق ای پی میشه فهمید دوست در حال حاضر تو چ چت رومی انلاین هستش؟:))
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    میشه فهمید با چه سیستمی تو چه سایت هایی فعالیت داره
    پست فقط اونجاش که میگه "چیز شکن" خخخخخ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام داداش  میشه رمز مطالبو واسم بفرستی ممنون میشم دمت‌گرم

    **********************

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام عزیز، اینجا نباید درخواست بدی، اون بالا رو نگاه☝️

    سلام داداش من یه چیزی دانلود کردم و باز کردم بعدش.... همه اطلاعات. عکس. فیلم. همه چی انگار پاک شده 

    پاک نشده ولی اصلا نمیشه واردش شد با تغییر پسوند هم درست نمیشه... راستش هیچی لپتاپ مثل قبل نیست اصلا وارد کروم نمیشه بجز وقتی که اینترنت وصل باشه که نمو میفرسته به سایتی که باید پولو بهش بدم... راستی همه جای لپتاپ مامه دارم که باید 1000 دلار بهش بدم.... روشن خاموشش عوض شده  .... وقتی میخوام پروسه های در حال اجرا رو پاک کنم ری استارت میشه  وقتی هم میخام روشن کنم یه سری گزینه های جرید و محدود میاد برام.... انگار فکر همه جاشو کرده      لطفا کمک کن

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    نکته اول : در بخش مناسب سوالت رو بپرس!

    احتمالا به باج افزار آلوده شدی!!!!!

    اممممم... آقایان 32 ببخشید پستی در مورد ویروس تروجان گذاشتین؟

    جر خوردم پیداش نکردم متاسفانه :|

    Virus32 ولم کنید (: :
    پیلود ها.

    سلام تو سایتتون بزرگترین پکیج تست و نفوذ هم قرار بدین بچه های حال کنن اگه نمیتونی خودم بزارم

     

     

     

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    نه ممنون (:

    سلام میشه درباره ربات زدن توضیح بدید 

    Virus32 MicRoB 32 :
    ربات چی؟
    تلگرام

    اسپم زدن تو چت روم مثلا یهوی پنجاه تا پنجره خصوصی باز میشه واسه کاربر یا پر شدن لیست اسامی 

  • Virus32
  • یه بنده خدا
  • متنا کجن چیشم درد میگیره

    گذشته از اون خیلی خفنی داش

    سلام داداش، من تو تلگ از یک گروه بن شدم:( چه کنم؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    یه اکانت دیگه بزن با اون برو توی گروه 

    راه دیگه ای نیست؟ اخه ۲ تا شماره دارم دوتاش هم بن شده و نرم افزار های ساخت شماره مجازی هم کار نمیکنه:(

    Virus32 MicRoB 32 :
    نه راهی نیست اگه هم باشه من بلد نیستم
    نرم افزار های شماره مجازی که توی یه پست اتکر معرفی کرد کار میکنه ها، من چند وقت پیش باهاشون شماره درست کردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی