صفحه دیفیس تخته :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

صفحه دیفیس تخته

مشاهده صفحه

کدهای صفحه

<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Hacked By Virus32</title>
<meta name="keywords" content="صفحه دیفیس رایگان,آموزش ساخت صفحه دیفیس,Free deface pages,Virus32, g32" />

<link rel="shortcut icon" href="http://i.hizliresim.com/wj2RLg.gif">
<style>
body {
margin: 0;
padding: 0;
color: #9c9893;
font-family: Tahoma, Geneva, sans-serif;
font-size: 13px;
line-height: 1.7em;
background-color: #030303;
background-image: url(http://i.hizliresim.com/02Xjq8.jpg);
background-repeat: repeat-x;
background-position: top
}
a, a:link, a:visited { color: #f9b507; font-weight: normal; text-decoration: underline; font-size: 12px }
p { margin: 0 0 10px 0; padding: 0; }
em { color: #c8690a; }
h2 { color: #fff; font-weight: normal; }
h2 { font-size: 28px; margin: 0 0 15px; padding: 5px 0; }
.float_l { float: left }
.float_r { float: right }
#g32_wrapper {
width: 988px;
height: 570px;
margin: 0 auto;
background: url(http://i.hizliresim.com/EELnYA.png) top right no-repeat
}
#twitter a {
float: right;
width: 240px;
height: 48px;
font-weight: normal;
display: block;
padding: 0;
margin: 10px 30px 0 0;
color: #ccc;
font-size: 18px;
background: url(http://i.hizliresim.com/OdzDDD.png) no-repeat right center;
text-decoration: none;
}
#g32_middle {
clear: both;
width: 900px;
padding: 40px 44px;
overflow: hidden;
}
#mid_title {
font-size: 24px;
font-weight: 400;
color: #fff;
margin-bottom: 20px;
text-shadow: 2px 2px 3px #000;
}
#g32_middle p {
width: 600px;
font-size: 14px;
color: #ccc;
line-height: 30px;
margin-bottom: 20px;
}
</style>
</head>
<body>
<div id="g32_wrapper">
<div id="g32_middle">
<div id="twitter">
<a href="http://www.Virus32.blog.ir" rel="nofollow"></a>
</div>
<div id="mid_title">
World FamouS! <font color="red" >Virus 32 </font> WaS HeRe.
</div>
<p align="center">از آنجایی که ما ایرانی ها <em>"البته بلا نسبت شما"</em> تبهر زیادی در دزدی و کپی برداری داریم <br>
من هم تصمیم گرفتم از این نیروی ذاتی خودم استفاده کامل کنم و به بخشی از خواسته های کثیف خودم ریشه بدم و در یک حرکت بی شرمانه سایت نازنین شما را تخته کرده و اسم قشنگ خودمو به نمایش بزارم<br>
امیدوارم بیشتر از اونچه که انتظار داشتم روانی نشده باشین ...هه هه <br>
یه روز خوب میاد ....... عااااااااااره جونه عمـّه ات </p>
<div class="cleaner"></div>
</div>
<div id="g32_main">
<div class="col_w960">
<div class="col_w450 float_l">
<h2 align="Right">چرت و پرت</h2>
<p align="Right"><em>ویروس 32 هستم میتونی ویروس صدام کنی </em></p>
<p align="Right">عاشق <a rel="nofollow" href="http://www.Virus32.blog.ir" target="_parent">اینجام</a> ...جای آرومیه بهتره توهم عاشقش شی </p>
<p align="Right">میتونی تو یاهو دردتو بهم بگی ... ر:د </p>
<p align="left"><em>Virus_bad32@yahoo.com </em></p>
</div>
<div class="cleaner"></div>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html>


این کدهارا با فرمت html ذخیره کنید

دانلود فایل آماده

دریافت


نظر (۸)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
متاسفم با این وبت من یک هکرم اصلا دیفنست بدرد لاجرز هم نمیخورد
Virus32 Virus 32 :
نه بابا؟ :)
دمت گرم
متن صفحه رو خوندم جر خوردم از خنده
:v
روحم شاد شد 3:
ویروس 32 من این متن رو برات نفرستادم من Ajc اصلیم من نبودم
Virus32 Virus 32 :
اوکی خودم هم شک کرده بودم ;)
سلام ویروس وقتی کد هارو تو نوت پد ذخیره میکنم اون متن های فارسی با علامت سوال نشون داده میشه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
فونت ها رو درست کن
بهتره Tahoma رو انتخاب کنی و از قسمت Script بر روی Arabic قرارش بده
به عنوان سومین کاری که توسط راهنمایی های شما انجام دادم امیدوارم خیلی بد از آب درنیومده باشه!
http://ha-pr-black-bg.blogfa.com/
درواقع کاری روش نکردم:D
ولی متنش فوق العاده بود!!!بعد از هک و پیاده کردن دیفیس تا 10 دیقه بلند بلند میخندیدم!ولی خل نشدم هنوز...بازم جا داره اینکارا...دارم میرم سراغ دیفیس چشمک زن
با تچکر از ویروس جون
Virus32 Virus 32 :
:)
قشنگ بود ای ول
موفق باشی عزیز
  • Virus32
  • آدمک مجازی
  • سلام گلم
    داداش یه صفحه دیف واسم درست کن دمت گرم
    خدایی درست کن واسم
    میکنی ؟
    Virus32 Virus 32 :
    خوب همین دیفیس هارو بگیر دیگه
  • Virus32
  • امـــــــــپـــــــــراطـور هــــــــــــک
  • دیفیس ها عالی بود اگ بشه ی موزیک هم گذاشت روش عالی میشه
    اگه شد ی اموزشی در موردش بزار مردم استفاده کنن...موفق باشی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    این پست رو برای شما آماده کردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی