صفحه دیفیس بلاگفا :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

برای قرار دادن صفحه دیفیس بر روی بلاگفا ابتدا صفحه مورد نظر رو انتخاب میکنیم

که در ادامه مطلب همون پست کدهای صفحه رو هم قرار دادم

بعد از تغییر دادن اسم و تصاویر و غیره یه تغییر کوچولو هم در کدها باید ایجاد کنیم تا سرویس دهنده بلاگفا کدهامون رو قبول کنه

و اون اضافه کردن تگ <BLOGFA> به ابتدا و انتهای کدهامون هست

برای مثال من این صفحه رو انتخاب میکنم و قصد دارم بر روی بلاگفا قرار بدم

ابتدا و انتهای این کدها به صورت زیر هستش

<html>
<head>
<title>Hacked By Virus32</title>

...
...
...

</div>
</div>
</div>
</body>
</html>

که باید ما تگ بلاگفا رو در ابتدا و انتهای این کدها قرار بدیم که بصورت زیر میشه

<html>
<head>
<BLOGFA>
<title>Hacked By Virus32</title>

...
...
...


</div>
</div>
</div>
</body>
</BLOGFA>
</html>

دقت کنید هیچ دستکاری دیگری در کدها انجام نمیدیم و فقط قسمت های قرمز رنگ رو به کدهای دیفیسمون اضافه میکنیم.

نظر (۲۱)

  • Virus32
  • داداش نخود
  • ایول ایوله ایول ویروس تاج سرِ ایول

    ویروس دوست دارم☺☺☺☺☺☺☺☻☻☻☻☻☻☻☻
    Virus32 Virus 32 :
    خخخخخخخ
    بابا بیخیال داشی D: ههههه
  • Virus32
  • HassaN_DicTaTor
  • دادا من قبلا امتحان کردم این تگ رو اگه فقط به ابتدا هم اضافه کنیم جواب میده :)

    ارادتمند
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی که مارو هم در جریان گذاشتی عزیز ♥
  • Virus32
  • HassaN_D!cTaTor
  • دادا من از وقتی پست اسنیفرارو دیدم دارم در به در دنبالشون میگردم ولی پیدا نمیکنمم IDMـم هم مشکل پیدا کرده...

    اگه زحمتی نیس برات،هر وخ که وقت داشتی تو یاهو برام بفرستشون...

    شرمنده هی مزاحم شما میشم ♥♥♥

    Virus32 Virus 32 :
    فکر خوبیه
    اسنیفر ها همیشه به درد میخورن
    سعی میکنم اسنیفرهایی که ازشون استفاده میکنم رو اینجا قرار بدم ;)
    سلام هک وبلاگ های بلاگفارو هم آموزش بده
    خوب بود
  • Virus32
  • روح سوار
  • سلام من سومین هکر مشهدم وبلاگ خوبی داری افرین
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی ;)
    داش واسه گذاشتن آهنگ باید چیکار کرد ؟میشه توضیح بدی
    Virus32 Virus 32 :
    اینجا رو بخون عزیز
    خوندم ی کم وقت میگیره سرفرصت انجامش بدم...اگه بلد نبودم مزاحمت میشم
    راستی من تغییر ای پی رو یاد نگرفتم
    Virus32 Virus 32 :
    آدرس وبلاگ یا ایمیلت رو بده برات رمز پست هارو ارسال کنم
    سلام
    ایمیل ک فرستادم رمز ندادین
    ببخشید فیلتر شکن رو چطور دانلود کنم
    Virus32 Virus 32 :
    ارسال کردم
    سلام
    ایمیل ک فرستادم رمز ندادین
    ببخشید فیلتر شکن رو چطور دانلود کنم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ویروس جان
    من مطالب تو رو تو سایتم گذاشتم
    3***************
    ببخشید که قبلاً نگفتم
    سلام خوبی ایول خوب بود فقط آموزش هک با برنامه هویج رو نیز بگو
    سلام داش
    من موندم دیگ کجا کام بزارم ک رمزارو بدی
    بده دیگهههههههههههه
    سلام ویروس32
    ببخشید دوست عزیزم ولی اگر امکان داره مثل همیشه که لطف میکنید الانم اسنیفرارو برای همه بزارید ممنون میشم
    ویروس جان سلام
    اگر لطف کنی رمز بدی میخوام از معلوماتت به اطلاعات ناقص خودم اضافه کنم ;)
    Email: farzad_sdt@yahoo.com
    از لطفت ممنون
    سلام داش میشه کدهای بیان رو تو بلاگفا گذاشت
    کدهای قالب بیان رو؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه داداش آخه بلاگفا لینک های ناشناسش رو بلاک میکنه
    این باعث میشه آدرس سی اس اس ها و تصاویر قالب اجرا نشن
    سلام ویروس چند تا سوال ازت دارم

    آیا تا به حال دیفیس روی سایت هک شده آپلود کردی ؟

    چرا این همه مردم آپلود میکنن نمیترسن از فتا ؟

    چرا فتا پیگیرشون نمیشه ؟

    وقتی وبسایت رایگان برای ساخت هست چرا این همه وبسایت رو هک میکنن و دیفیس میزنن در عاقبت هم توسط فتا دسگیر میشن ؟

    اگه این همه راه برای جلوگیری از ردیابی و ضد هک و امنیت هست چرا توی اخبار اعلام میکنه که فلان هکر دستگیر شد ؟

    در ضمن این سوالاتی که گفتم حتما فردا منطظر جوابشون هستم به علاوه ی این سوال اگه وی پی اس سرور داشته باشیم مال یه کشور دیگه موقیت مکانی توی وی پی اس مال همون کشور نشون داده میشه یا نه ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نه
    نه
    رابطه ها
    ادعا ها باعث میشن
    دست بالا دست زیاده
    آره
    سلام مطلبت خیلی عالی بود بعضی مطلبارو نمیتونم بخونم رمز میخواد میشه رمزشو بگی؟ ممنون
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    به افتخار داداش گلم virus32
    یه سر به اینجا بزن هکش کردم:
    ***************************
  • Virus32
  • ابلیس بزرگ
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** **** ** ** **** **** ******* ** ** *** *** ******
    ********************

    یلا بزنین بسم الله
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    حیف که الان روزه ام نمیتونم چیزی بگم وگرنه ...

    داداش فیلم اموزشی نداری ؟ هرکار کردم نشد میشه ایدی تلگرامتو بدی بیام تلگرام واضح تر بگی؟

    Virus32 ولم کنید (: :
    فیلم نمیخواد عزیز یه فایل HTML درست کن کد ها رو توش کپی کن .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی