خلاص شدن از شر F1 :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

بعضی وقتا بعضی از سیستم هارو وقتی روشن میکنیم تویه صفحه سیاه رنگی ازمون میخواد تا بر روی دکمه F1 کلیک کنیم تا وارد محیط ویندوز بشیم

دلیل این مسخره بازی ها چی میتونه باشه؟

سه تا دلیل وجود داره که باهم سعی میکنیم برطرفش کنیم.

1 - بخاطر مشکل سخت افزاری

2 - اشتباه در محیط ستاپ

3 - بخاطر باتری بایوز

مشکل اول سخت افزاریه که مسلما تودنیای مجازی نمیشه دنبال برطرف کردن مشکل سخت افزاری بود

ولی مشکل دوم که اکثرا هم این مشکل رو دارن رو چجوری باید برطرف کرد؟

ابتدا بهتره Boot رو تنظیم کنید برای تنظیم کردن محیط بوت Boot مراحل زیر رو باید طی کنید

سیستم رو رستارت بدین

(یاروشنش کنید)

وقتی صفحه مادربوردتون رو دیدین بر روی دکمه Delete فشار بدین

(بهتره هی رو سر دکمه Delete بزنید تا محیط ستاپ رو بیاره)

از محیط Setup که اکثرا آبی رنگه باید به قسمت Boot برین

در حالت عادی در این قسمت سه تا گزینه وجود داره که اسم سه تا از سخت افزارهای شما رو نشون میده

Floppy - CD Rom - HDD

که اگه سی دی رام یا هاردتون بیشتر از یکی بود هارد یا سی دی رام یا رایترهای اضافی رو هم نمایش میده

در هر صورت شما در این قسمت باید گزینه اول رو بر روی هاردتون HDD قرار بدین

(اگه دوتا هارد دارین باید همون هاردی که ویندوز در اون نصبه رو انتخاب کنید)

که روی همون گزینه اول اومده اینتر میزنید و HDD رو انتخاب میکنید

به زبان ساده این محیط به سیستم میگه که ویندوز رو از کجا لود کنه؟ از فلاپی یا سی دی یا هارد که ما باید بر روی هارد تنظیمش کنیم

دلیل اکثر سیستم هایی که این مشکل رو داشتن این بود که گزینه اول روی Floppy قرار گرفته بود!!!

اون اخطار هم اینو میگه که : شما از من خواستید ویندوزتون رو از روی فلاپی لود کنم در حالیکه فلاپی وجود نداره حالا  F1 رو فشار دهید تا خودم ویندوز رو پیدا کنم:)


بعد از انجام تغیرات در میحط Boot دکمه F10 رو فشار میدین و تنظیمات رو ذخیره کرده و خارج میشین.

سیستم خود به خود رستارت داده میشه که اگه مشکلتون هنوز برطرف نشده بود دوباره رستارت بدین و دوباره برین به محیط ستاپ

با فشار دادن دکمه Delete

اینبار تاریخ Date و ساعت Time سیستم رو چک کنید

(این احتمالش خیلی کمه که به تاریخ اینا گیر بده ولی احتمالش هست!!!)

اگر کیس شما فلاپی ندارد Floppy را در حالت غیر فعال Disable قرار دهید!!!

از قسمت Option گزینه Halt On را پیدا کنید و آن را هم در حالت No Error قرار دهید

و در نهایت دوباره Save & Exit را فشار دهید

(همون F10 و خارج شدن از محیط Bios )

اگر باز هم مشکلتون حل نشد آخرین کاری که میتونید بکنید اینه که باتری Bios رو از مادربوردتون خارج کنید

برای اینکار سیستم رو خاموش کنید و بهتره برقش رو هم قطع کنید

باتری رو از سیستم خارج کنید

دوباره سیستم رو روشن کنید و بعد از چند ثانیه خاموش کنید

باتری رو سرجاش بزارین

سپس دوباره سیستم رو روشن کنید و محیط Setup رو یبار دیگه چک کنید.

(نترسید هیچ اتفاق بدی برای سیستم نمیوفته!!!)

این مشکل نود درصد با تنظیم کردن محیط Boot برطرف میشه

ولی اگه سیستمتون خیلی کلید کرد کارهایی که بعدا گفتم رو هم انجام بدین

اگه دیدین که نه این لامصب ول کن نیست خاک بریزین تو کیستون و توش یه کاکتوس بکارین گلدون خوشگلی میشه :)

شوخی کردم اونموقع مشکل از سی پی یو تون میشه که در برخی موارد Safe mod کردن جواب داده

یا شاید قطعات روی مادر بورد به خوبی سوار نشدن قطعات رو هم چک کنید کج و کوله یا ول نصب نشده باشن

بعضی ها میگن بهتره به سی پی یو فرکانس جدید بدیم که اینکار رو هیچوقت نذارین انجام بدن!!

(منظورم خدماتی ها هستن)

امیدوارم مفید بوده باش

نظر (۱۵)

سلام ویروس
این قسمت رفع خطا ها هم ایده خوبی بود
یکی از رفیقام همین مشکل F1 رو داشت تو قسمت بوت رفتم درستش کردم
سلام
خیلی خوشحالم که وبلاگت دوباره فعال شد
و ممنون بابت جواب دادن به سوالم(خلاص شدن از شر F1) من روش دومی که گفتی رو امتحان کردم محیط بوت من با اونی که گفتی فرق داره ولی به هر حال گزینه هاشو پیدا کردم اما متاسفانه بازم این F1ها مزاحمم میشن . راستی تاریخ و ساعت سیستمم به روز نیست یعنی به روزش میبکنم ها ولی دفعه بعدی که روشن میکنم دوباره تاریخ سیستمم همون قبل آپدیت میشه و به این تاریخ (2009-09-09)تغییر میکنه .خلاصه کلافم کرده .
روشای 1و 3 رو امتحان نکردم چون دو روز دیگه میرم دانشگاهو خونه نیستم که دونبالش باشم .
من ارورهایی که برای F1 میان وقت بوت شدن رو نوشتم و فایلشو براتون میفرستم به جیمیلتون اگه زحمتی نیس بهم میگین کجای سیستمم مشکل داره که F1 مزاحمم میشه ؟؟
خیلی ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
من فایل رو دیدم
ارورها اولی بخاطر تنظیم نبودن محیط بوت

DQS training failed on previous boot,reverted to slower DRAM speed

و دومی هم بخاطر تنظیم نبودن ساعت و تاریخ سیستمت هست

CMOS Date/Time Notset

اگه بوت رو تنظیم میکنی و دوباره بهم میخوره پس احتمالا ایراد از باتری بایوز هست روش سه رو یبار امتحان کن اگه بازم محیط setup تنظیمات رو ثبت نکرد و بازم بهم خورد باید باتری رو عوض کنی
ممنون از لطفت
salam viruusjan kheily khosh halam dobare webloget ra oftid :)
Virus32 Virus 32 :
سلام
ممنون
سلام خواستم میشه یه وب هک کنید؟
سلام داداش خوبی .؟
چرا تو یاهو نمیای ؟
یک سوال داشتم داش.جدیدا شنیدی که 2 جوان 15 ساله ایرانی فروشگاه تقلبی درست کردن.و هر کی که واسه خرید اقدام کرده شماره کارت رمز دوم و... به ایمیلشون ارسال میشده و حساب طرف رو خالی میکردن.
میخواستم بدونم از همون روشی که یوزر و پسورد جیمیل رو بدست می اوردن استفاده کردن یا نه.که یک صفحه تقلبی جیمیل میساختیم(صفحه رو ریپ میکردن) کد ها رو دستکاری میکردیم در قسمت کد های ایمیل خودمونو میزاشتیم و وقتی که طرف اطلاعاتو وارد میکرد به ایمیل ما ارسال میشد.یعنی میشه از همین طریق این کارو کرد.

Virus32 Virus 32 :
سلام داداش ممنون
اون دوتا جوون تازه اسنیف کردن یاد گرفته بودن داشتن تمرین میکردن فقط :) البته الان خیلی پشیمونن
توی صفحه های خرید و فروش فالگوش وای میستادن و اطلاعات کد شده رو به درستی میتونستن کرک کنن !!!
ویروس جان میشه کرک کردن نرم افزار با برنامه نویسی یا یاد بدی
یه بازی آنلاینه که کاراشا رو کامپیوتر فک کنم انجام میده بعد میفرسته رو سرور
میخوام اونا کرکش کنم پولما زیاد کنم :)
با چیت انجین که نشد :(
بازی ارونیه اگه اسمشا بگم فک کنم مجبور میشی فیلتر کنی اسمشا پس دیگه اسمشا نمیگم :)
Virus32 Virus 32 :
راستش از بازی زیاد سردرنمیارم
برای اینجور چیزا باید یه مدت روش کار کنم تا یه چیزایی گیرم بیاد :(
درود ...

دوست عزیز میخاستم ازتون خواهش کنم یه ویروسی بهم معرفی کنید که بشه با اون کل سیستم طرف رو از کار انداخت یعنی سی پی یو . رم . هارد و ...
و وقتی طرف فایل رو باز کرد سیستمش هم دیفیس بشه .یعنی چند تا کارایی در یک فایل .
ممنون میشم اگه برام بسازین
ممنون از مطالب خوبتون
یاحق
Virus32 Virus 32 :
سلام
من برای کسی چیزی نمیسازم ولی آموزش ساختنش رو توضیح میدم
دستاتون رو به برنامه نویسی آلوده کنید تا آموزش ساخت این ویروس رو هم شروع کنم
سلام اون وب چی شد؟؟؟
مثلا قرار بود کار با کوکی xss رو یاد بدی ها!!... :(
برات ایمیل کردم مطلب برای سایت...
چرا جواب نمیدی :(
اصن ناراحتم ازت.....
لطفا جواب بده
Virus32 Virus 32 :
سلام
کوکی هایی که با اون روش به دست میاریم همون کوکی های معمولی هستن
خیلی گرفتارم داداش ازم دلخور نباش :(
مگه میشه
همزمان دوسایت؟؟
blog.ir
blogfa.com
راستی چرا قبلا این جا بسته شده بود؟
Virus32 Virus 32 :
فتا گیر داده بود
سلام رفیق
وبت حرف نداره مثه خودت که حرف نداری :D

درمورد هک و امنیت یه سوال دارم : بعضی جا ها شنیدم میگن اولین گام هک و اینجور چیزا دانش برنامه نویسی هست ...

اگه این حرفو تایید میکنی بهترین زبان برنامه نویسی که رتبه اولو داشته باشه چیه؟

سوال دوم : (سوال مسخریه ولی خوب سواله دیگه )

اسم شما چیه؟ ( اسم اصلیت، نگی یه وق ویروس 32 هستم :( )
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
بله در اصل هکر یعنی برنامه نویس حرفه ای
به نظر من بهترین زبان ++C
البته هر زبان برنامه نویسی خوبی های بی پایان خودش رو داره و یادگرفتنش خالی از لطف نیست

  • Virus32
  • سید محمد امین بنی فاطمه
  • سلام من می خواهم توی فلشم یک ویروس بذارم بعد از این که pc فلش رو شناسایی کرد اون ویروس بدون اینکه دیده بشه بره تو drive مشخصی مثلا E
    بعد اگه یک فلش دیگه ای وارد pc شد اون ویروس شروع به کار کنه .
    چه کد هایی رو باید به فلشم بریزم؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    میخواهید ویروستون چه کاری تو درایو انجام بده؟
    این بحث رو بهتره تو قسمت آموزش ساخت ویروس دنبال کنیم
    سلام می خواهم تو فلشم یک عکس بذارم مثلا توی عکس نوشته باشه شما هک شدید بعد اون عکس بره توی یک drive بعد از خاموش روشن کردن pc اون عکس بشه تصویر زمینه pc
    pc طرف به اینترنت متصل نیست
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    این یکی از سرگرمی های چند ساله منه :)
    بهتره ابتدا ساختن اینا رو یاد بگیرید مرحله بعدی رو هم توضیح خواهم داد
  • Virus32
  • امیر ویروس شاگرد ویروس32
  • ویروس جون پست بذار
    Virus32 Virus 32 :
    فعلا یکم با فتا درگیرم داشی اجازه فعالیت ندارم
    بزودی برطرف میشه اگر خدا بخواد :(
  • Virus32
  • بنی فاطمه
  • سلام ویروس من می خواهم اکانت اینستگرام دیگران رو هک کنم هر چی تو اینترنت می گردم نیست میشه با کرک پسورد هک کرد ؟راستی اگه برنامه برای هکش داری بذار باسه pc؟
    میشه برنامه بسازی باسته کرک پسورد ins
    Virus32 Virus 32 :
    سلام آبجی
    راستش چیزی وجود نداره نشه هکش کرد
    اگه من نتونم افراد زیادی وجود داره که میتونن هکش کنن
    ولی من از این پس نمیتونم مطالب بیشتری درباره هک بنویسم
    کلا آموزش هک کنسل شده :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی