برنامه نویسی بدون کامپایلر :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام امیدوارم همگی خوب و خوش و سرحال باشین و از اینکه اسم منو بعد از مدتها میبینید حالتون گرفته نشده باشه D:

مدت هاست با کدها و دستورات cmd درگیریم و خیلی هامون خیلی راحت میتونیم یه فایل bat از این دستورات بسازیم و یه برنامه کوچیک کاربردی یا یه بد افزار جم و جور و یسری ترفندها باهاش پیاده کنیم.

همیشه چیزهایی که برام تو دوره های مختلف جالب بوده رو تو این صفحه ی سیاه با شما به اشتراک گذاشتم و پله های پیشرفت یا پسرفت رو با هم طی کردیم.

ما بیشتر دستورات سی ام دی رو یاد گرفتیم و داریم دستورات زبان های پیشرفته تر رو یاد میگیریم.

ولی یه فرقی که این بین هست اینه که قبلا خیلی ساده کد میزدیم و کامپایل میشد ، ولی الان برای دستورات پیشرفته ترمون نیاز به برنامه های نسبتا حجیم تر و پیشرفته تر نیاز داریم

این برنامه ها یا به قول معروف کامپایلر ها برنامه های خیلی خوبی هستن (مثل ویژوآل استودیو که از نون شب هم واجب تره)

ولی بعضی وقتا پیش میاد یه کد خیلی ساده (تقریبا شبیه دستورات cmd ) رو بخواییم کامپایل کنیم آدم زورش میاد یه کامپایلر نصب کنه و ... (این خط رو الکی گفتم برای اینکه مثلا ریتم آموزش بهم نخوره ؛ هدف اصلی رو آخر پست میگم بهتونD:)

خوب حالا بریم سر اصل مطلب :

من یه سیستم صفر دارم که هیچی جز ویندوز نداره

یه مشت کد هم دارم که به زبان سی شارپه (کنسولی)

class Virus32
{
    static void Main()
    {
        System.Console.WriteLine("Virus32 was here");
        System.Console.ReadKey();
    }
}

میخوام یه جوری تبدیل به exe یا همون نرم افزارشون کنم

قدم اولی که برمیدارم :

نوت پد رو باز میکنم و کدهامو مینویسم

(همون کاری که برای ساخت فایل های bat انجام میدادیم)

ذخیره اش میکنم و بجای فرمت bat فرمت cs بهش میدم

(یعنی txt رو cs میکنم)

فایل خام من آماده است.

حالا میرم تو درایو ویندوز به مسیر زیر

C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.5

میبینم از نت فریم ورک ها چه نسخه ای نصبه

مثلا تو سیستمی که من دارم نسخه 3.5 نصبه (نشد پایین تر یا بالاتر)

cmd رو باز میکنم و با دستور زیر به مسیر نت فریم ورک میرم

cd C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.5

حالا به کمک دستور زیر فایلم رو تبدیل به exe میکنم

csc d:\virus32.cs


در دستور بالا فایل cs من تو درایو D بود (شما مسیر فایل خودتون رو باید وارد کنید)

فایل exe با همون نام تو مسیر نت فریم ورک یعنی اینجا

C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.5

قرار خواهد گرفت.

وقتی با زبانی مثل سی++ یا سی شارپ یا هر زبان قوی تری کار میکنید برای کارهای بزرگتر دیگه سراغ bat ها نمیرین

این یه روش کلی بود میتونیم تغییراتی در این مسیر داشته باشیم و استفاده های مختلفی داشته باشیم

شاید متوجه شده باشین که چرا؟

بعضی از ویروس ها بعد از یکبار اجرا شدن ویروس های بیشتری تولید میکنن

چرا بعضی از برنامه های کاربردی بعد از یه مدتی ویروسی میشن

(اونها ویروس های کامپایل نشده ای تو متن شون دارن که بعد از یه مدتی به این روش کامپایلش میکنن و ... )

براتون روزهای خوشی آرزومندم

پیروز باشید

نظر (۷)

شاد شدم دیدمت
عالی....
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
ممنون نظر لطفتونه :)
  • Virus32
  • Virus32 Fake (Mozahem32)
  • جلل خالق سی شارپ بدون کامپایلر!
    عالی بود ویروس جان
    مرسی که هستی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش میشه :)
    (این خط رو الکی گفتم برای اینکه مثلا ریتم آموزش بهم نخوره ؛ هدف اصلی رو آخر پست میگم بهتونD:)
    -----------------------
    آخر پست هدف اصلی رو نگفتی :/
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اشکالی نداره مهم نیته ;d
    سلام عید شما مبارک
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ممنون عید شما هم مبارک
    این که برای C# بود حالا Cpp و C چی؟ اونا هم میشه باز بدون نصب کامپایلر با خود برنامه های ویندوز کامپایلشون کرد؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    برای انجام همین هم چیزی به نام دات نت فریم ورک باید روی سیستم نصب باشه
    تا جایی که من میدونم اونموقع باید چیزی به نام gcc روی سیستم نصب باشه
    بعدا از آرگومنت o- استفاده کنیم و اسم فایل cpp رو قرار بدیم تا ازش خروجی گرفته بشه
    اما نمیدونم این فایل gcc تو کجای سیستم قرار داره چون من خودم دانلود میکنم و ازش استفاده میکنم
    داداش چرا تو بعضی از قسمتا مثلا تعریف متغیر ارور می ده ؟
    نه داداش ولش کن ، کتاب خونه هارو اضافه کردم حل شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی