بدست آوردن آی پی پابلیک با پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست و این پست در رابطه با بدست آوردن آی پی پابلیک با خط فرمان و وی بی اسکریپت پست گذاشته بودیم ، توی پست قراره با استفاده از پایتون اینکار رو انجام بدیم که میتونیم به کمک اون آی پی پابلیک تارگت رو توی یه متغیر ذخیره کنیم و هر بلایی که دوست داشتیم به سرش بیاریم (آی پی رو میگم جای دور نرین )

خب خیلی سرعتی یه فایل پایتون درست کنین و بعدش راست کلیک کنین رووش و Edit with IDLE رو انتخاب کنین و کدای پایین رو بریزین داخلش تا بریم سراغ توضیحات کدها

import urllib
ip = urllib.urlopen("http://ip.42.pl/raw").read()
print ip

خب تو خط اول کتابخونه ی urllib رو import کردیم که  میخوایم به کمک اون کارایی رو انجام بدیم ، بعدا تو خط دوم یه متغیر با نام ip ایجاد کردیم و با استفاده از تابع urlopen که توی urllib هستش ، آدرس لینکی که داخل پرانتز هستش رو باز کردیم و با استفاده از read سورس این صفحه رو خوندیم ، حالا چرا سورس صفحه ؟ چون این لینک یه لینکی هستش که آدرس آی پیه مارو بدون چیزای دیگه (تگ و ...) میده که برای تست ازش استفاده کنیم و ... ، بعدا تو خط بعدی اونو چاپش کردیم که موجب میشه آی پی ما به نمایش در بیاد که میتونیم چاپ نکنیم و اونو از طریق ایمیل ارسال کنیم و ...

پست یه خرده کوتاه شد اما کاربردی !!!

موفق باشید

نظر (۳۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
slm chetori *** khobi baz ke dell acc zadi bya tel montazeram

**********
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام چخبرا دلم برات تنگ شده بود :) کاریم داری ؟ تو مدیریت وبت یه برچسب زدم برو بخون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اره بیا تل اموزشیمم تمام شد 4 روز دیگه باید برم سر خدمتم...

برچسبی نیامده؟!!!!!!!!!!!!

********************************************************
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
به تلگرام دسترسی ندارم :( ، خدارو شکر D: سختیش همین آموزشی بود بقیش عشق و حاله ، به جون جفتمون برچسب گذاشتم :( صبر کن عکس بندازم برات ایمیل کنم اینجوری نمیشه :|

آهان ، فهمیدم چرا ، تنظیمات خودتو جوری کردی که برچسب زرد تو مدیریتت نشون داده نشه ، قبلا که داشتم تو تنظیمات میگشتم تا با تنظیماتش آشنا بشم ، چشم به اینجور چیزا خورده بود ، از سمت راست بزن رو تنظیمات بعدا تنظیمات مرکز مدیریت رو انتخاب کن بعدا اونجا نوشته ، جعبه های موجود در صفحه مدیریت ، از اونجا تیک برچسب زرد رو بزن و از سمت چپ روی ذخیره کلیک کن اوکی میشه
اره سختیش همین اموزشی بود ولی خیلی زود گذشت...

اره راست میگی قبلا تیکشو برداشته بودم...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
زود گذشت ولی آدم سیاه میشه ، اونم توی این گرما ، خیلی دوست دارم عکستو ببینم :) مطمئنم شدی شبیهه آفریقاییا D:
اره دقیقا شدم سوسک سیاه خخخخ

بیا تو وب قسمت برچسب ها با هم حرف بزنیم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اتفاقا هرموقع که آنلاین میشم میام اونجا
راستی من الان تو سرورت هستم...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
همون دو هسته که برای ویتنام بود ؟ یا اون ترکیه ایه ؟ آره خودم رمزشو عوض نکردم که استفاده کنی چون میدونستم از خدمت برگردی میای سراغ من و ازم سرور میخوای :(
اره همون ویتنام... دستت درد نکنه ممنون دادا اتفاقا انقد هم لازم داشتم رات ساختم دادم به هم خدمتی هام خخخخخخخخخ
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
زیاد شلوخ کاری نکن ، تو دردسر میفتیا :| مخصوصا که الان داری دوران سربازی رو میگذرونی
ok havasam hast ...
سلام داداش خسته نباشی
ی برنامه میخوام ک بشه بی نهایت اکانت اینستاگرام ساخت
تو نت هرچی گشتم همش پولیه ک نمیشه اعتماد کرد
باهاش اکانت میسازین بعد میدین ب برنامه اینستاdub ک ی اکانت مشخص رو لایک و فابو کنن

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز ، ممنون
همچین برنامه ای سراغ ندارم ، باید بدی یکی برات بنویسه یا ... و سورسشو بگیری خودت ویرایش کنی
سلام داداش من یک وبلاگ ساختم میتونی بیای قالب رو انتخاب کردم می خوام مطلبام داخل کادر باشه مثل شما تو کدد های css چی بزنم مرسی اگه کمکم کنی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز ، من جای دیگه عضو نمیشم ، اینجور چیزارو خودت باید سرهم کنی ، اینجا رو یه سر بزن ، من خودم همیشه از کد پایین استفاده میکنم تا کد بزارم و ... که میتونه هر چیزی داخلش باشه ، میتونی تغییرش بدی و ... ، به اینم دقت کن که اینجور چیزا سلیقه ای هستش
<pre><span style="color: blue; font-size: large;" size="4"><span style="color: #000000;">   اینجا متن قرار میگیره   </span><span style="color: #ff6600;"><br></span></span></pre>
یه سرچ هم بزنی آموزش زیادی برای ایجادش هست که من پیشنهاد میکنم این آموزشارو یه سر بزنی و خودت یادبگیری که بعدا شاید نیاز داشته باشی برای تغییر که اونموقع بلد باشی و بدونی که چیا باید تغییر کنه
اینجا و اینجا هم یه دور بزن و ببین با کدومشون بیشتر حال میکنی ، طبق اونا پیش برو
سلام داداش نمیدونم منظور منو فهمیدی یا نه اگر بری بخش مرکز مدیریت وبلاگ در قسمت قالب اگر قالب شما رو انتخاب کنم دور هر پستی که می زارم کادری وجود نداره ولی ماله شما یک کادر سرمه ای رنگی هست که داخلش پس زمینه ی سفید رنگی هست که متناتون سیاهه من اونو میگم شما هم اونو می گید یا ...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
تازه گرفتم چی میخوای فکر میکردم منظورت کادرهایی هستش که توش کد میزاریم ،***  فایل رو دانلود کن (یه فایل تکست که کد قسمت شرح مطلب وبمون رو داخلش گذاشتم ، چون طولانی بود اینجا نذاشتم) ، دانلودش کن ، بعدا برو تو مدیریت وبت بعدا از سمت راست قالب رو انتخاب کن ، بعدش ویرایش ساختار قالب فعلی رو انتخاب کن و جایی که نوشته شروع شرح مطلب رو پیدا کن(میتونی همونجا سرچ کنی) و کل کدی که اونجا قرار داره رو پاک کن تا جایی که نوشته :
<!-- #PAGE_Comments) -->
حالا کدایی که برات گذاشتم رو بزار بجاش و ذخیره کن
سلام داداش ببخشید مزاحم شدم مرسی از اینکه زحمت کشیدی ولی قالب شما رو هم برداشتم زدم ارور داد گفت اطلاعات ذخیره شده اشتباه می باشد
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
مگه کجای قالب رو برداشتی زدی تو قالب وب خودت ؟
الان کادر پستات اوکی شده دیگه ، چی ارور میده ؟ :{
مگه همینو نمیخواستی ؟
داداش من اینو میگم
http://s8.picofile.com/file/8326053292/Screenshot_35_.png
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اونو دیگه نمیدونم ، اگه ویروس وقت کرد بهت کمک میکنه ولا غیر... خودشم چه اصراری داری کادرت عین کادر اینجا بشه ؟ همینکه پستتو کمک کردم بندازی تو کادر کافیه دیگه ، یه خرده تغییر ایجاد کن بزار بعدا که انشالله بازدیدات زیاد شد کسی نگه همه چیزشو از وب ویروس کپی رفته ، مثلا اون "دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند " انصافا چی میگه اون وسط ؟ حداقل یه چیزیو کپی کن که زیاد ضایع نباشه
داداش تبادل لینک میکنی؟!!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه
سلام و خسته نباشید خدمت اساتید سایت، کامنت من شاید بی ربط باشه ولی به بزرگی خودتون ببخشید، خواستم بپرسم، چطوری شروع کنیم با پایتون برنامه بنویسیم یا ویروس بنویسیم، کدهاشو از کجا بیاریم، اموزشای ک قبلا دیدم فقط در حد اشنایی جمع و تفریق بوده، مثلا من میخوام کی لاگر با پایتون بنویسم ک با ویندوزا ن لینوکس، از کجا کدهاشو بیارم یا جای هست ک کداشو بهت بگه یا کداشو معرفی کنه مثلا بگه فلان خط کد این کارو میکنه ک خودمون بتونیم بنویسیمش، شرمنده طولانی شد، اگه جواب بدین ک منت گرفتی رو سرمون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ممنون
کامنتت زیاد هم بی ربط نیست ، برای شروع همونطور که خودت گفتی با جمع و تفریق و ... کار کردی خیلی خوبه یعنی اول از همه باید اصول و سینتکس یه زبان رو یاد گرفت ، قبل از اینکه بخوای بری سراغ ویروس نویسی و ... بهتره که بلد باشی برنامه های کاربردی بنویسی ، مثلا تو گوگل سرچ بزن ، سوالات حل شده برنامه نویسی پایتون (من یدونه دارم تا چند روز آینده قرار میدم ، داخلش هم 600 تا سوال حل شده داره) ، بعدا باید خودت سعی کنی که برنامه های کاربردی بنویسی ، بعدش که دستت راه افتاد میتونی ویروس نویسی کنی ، البته من پیشنهاد میکنم که برای ویروس نویسی پایتون کار نکنی !!! خودشم در حین اینکه پایتون کار میکنی ریجستری ویندوز رو هم یاد بگیر (پشیمون نمیشی) ، اونموقع که خیلی خوب تونستی برنامه های کاربردی بنویسی شروع کن به نوشتن ویروس و یادگیری لایبرری های مختلف پایتون که برای ویروس نویسی خیلی مهمن ، در آخر هم برای کی لاگری که شما گفتین ، همونطور که گفتم اگه لایبری هارو بلد باشین چطور استفاده کنین میتونین اینکار رو انجام بدین مثلا تو پایتون با کتابخونه ی pyHook اینکار رو انجام میدن و ...
سلام میشه یه اموزشم برای باز کردن ادرس اینترنتی با پروکسی بزارید برای پایتون 3
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ؛ اوکی وقت کنم میزارم ؛ فعلا دارم روی یه پست طولانی کار میکنم
واقعا ممنونم زحمت کشیدی جواب دادی فکر نمیکردم ب این زودیا جواب بدین وگرنه زودتر تشکر میکردم، از بزرگای مثل شما سوال پرسید باعث افتخاره، پس من برم دنبال سوالات حل شده بگردم، اخه خیلی واسم سوال شده بود ک چطوری خودمون برنامه بنویسیم یا مثلا فلان کد این کارو میکنه و بعد خودمون تغییرش بدیم، بیشتر جاها هم با لینوکس نوشته شده بودن اما من با ویندوز سون میخواستم با پایتون کار کنم ک لطف کردی راهنمایی کردی، اگه بازم سوالی پیش اومد مزاحم میشم بزرگوار، ایشالا همیشه موفق باشی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خواهش میکنم نیازی به تشکر نیست باو از خودمونی راحت باش :)
آره اول سعی کن برنامه های کاربردی بنویسی بعدا ...
بنظرم برای برنامه نویسی یا لینوکس انتخاب کن یا ویندوز وگرنه مثل من بعدها میهنگی که چرا فلان چیزو نمیشه تو ویندوز نوشت اما تو لینوکس خیلی راحت اجرا میشه و...
فقط چیزی که یادم رفت بهت بگم اینکه سعی کن وقتی راه افتادی پروژه های Open source پیدا کنی و یه تیم کوچیک درست کنین و روش کار کنین و ... مثلا تو گیت هاب کلی برنامه نویس هستش که میتونی باهاشون ارتباط برقرار کنی و بگی که مثلا فلان فکر تو سرمه بیا با هم روش کار کنیم و ... که اونم اگه حال کرد با ایدت باهات همکاری میکنه که میتونی بهتر پیشرفت کنی
آرزوی موفقیت دارم برات :)
جان منی داداش، نظر لطفته، حتما استفاده میکنم از تجربه هات چون میدونم این تجربه ها قیمت نداره و منت میزاری عزیز، فقط اینکه ی سوال دیگه بپرسم اگه ازیت نمیشی، برنامه mojo loggero رو دانلود میکنم ارور میزنه با ویندوز سون بالا نمیاد یا خودش ویروس بود؟؟ و اینکه میخوام ی فایل بت بنویسم ک وقتی اجرا شد مستقیم بره توی استارت اپ ویندوز، و اینکه اگه ی برنامه ای سراغ داشتی مثل موجو لاگر ی خبری بده، ممنون میشم عزیز
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من سرکسی منت نمیزارم چون بلد نیستم (الکی مثلا فرق دارم با بقیه) ، اگه واقعا چیزیو بلد باشم از گفتنش عمرا دریغ کنم و اگه گفتم هم بعدا نمیام بگم یادته فلان وقت فلان کارو کردم برات :(
برای کپی شدن برنامه توی استارت آپ اول یه سر به اینجا بزن چون آدرس استارت آپ رو گفتیم بعدا با توجه به سیستم هدفت با استفاده از دستور Copy ، دستور کپی شدن برنامه توی استارت آپ رو بده
باور کن حتی نمیدونستم به چه دردی میخوره اما سرچ که زدم متوجه شدم حدسم درست بود چون قبلش هم حدس زدم که کی لاگر باشه چون لاگر داره
اگه بخوای از کیلاگر استفاده کنی ، بهتره کی لاگری باشه که خودت مینویسی چون اینجوری اطمینانت بیشتره و ...
قبلا چندین بار آموزش ساخت کی لاگر رو گفته بودیم که لینکشونو برات میزارم .
-------------------------------------------------------------------------------
شکسته نفسی میفرمای عزیز، همین ک بتونیم چیزی از تجربه هات یادبگیریمو وقت میزاری جواب کامنتو میدی خودش ی دنیای ارزش داره، و شاید باشن کسایی ک خیلی چیزا بلدن اما ن وقتی میزارن ن دوس دارن کسی استفاده کنه، واسه همین بازم ممنون، دمت گرم واسه استارت اپا، واسه کیلاگرام پس حتما باید سی شارپو نصب کنم چون لینوکس ندارم باید با سی شارپ بنویسم، با پایتون میشه واسه اندروید برنامه نوشت؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
در مورد ساخت کیلاگر برای ویندوز با پایتون هم پست میزارم
آره باید سی شارپ نصب کنی یا اینکه ویژوال استودیو رو نصب کنی که زبان های بیشتری رو پشتیبانی میکنه و بعدها میتونه بکارت بیاد
بله میشه با پایتون برای اندروید هم برنامه نوشت ؛ یه نمونش کیوی و دیگری لایبرری اندروید هستش و ... که من فعلا با همین دو تا آشنام !!!
راستی این کیلاگر وب رمز مطالبش حتما واسه ایمیل میاد چون نیازش دارم واقعا، خیلی وقته ایمیلمو باز نکردم میترسم کار نکنه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
رمز مطالب رو نداری مگه ؟ /:
یا اینکه منظورت اینه که اطلاعت تایپ شده رو ایمیل کنه ؟
اگه منظورت اولیست که هر موقع درخواست بدی تا چند ساعت بعدش رمز مطالب ارسال میشه
اگه منظورت دومیه باید بگم که اطلاعات تایپ شده داخل یه فایل متنی ذخیره میشه و ایمیل شدنی در کار نیست !!!
سلام سلطان، خواستم بپرسم اگه واست مقدور شده اون 600 تا سوالی بود ک گفتی زحمتشو بکشی و بزاری، چون خیلی احتیاج دارم باید زود پایتونو یاد بگیرم، بازم ببخشید واسه زحمتات
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
یه یکی دو روزی نبودم ، از الان که نشستم پای سیستم شروع میکنم به پست گذاشتن ، کتابه رو هم لا به لای اینا پست میکنم چون قراره چند تا کتاب دیگه هم قرار بدم
راستی داداش گلم شرمنده سوال میپرسم ب جز خودت کسه دیگه ای رو ندارم ک اینجوری جوابمو بده، میخواستم بدونم میشه پایتون 2 و 3 رو همزمان با هم داشته باشیم توی ویندوز سون ن توی لینوکس، بعدش اینکه من تا حالا کتابخونه نزدم اگه بزنی دیگه واسه همیشه میمونه یا باید دوباره همیشه بزنی کتابخونه هارو، اینم سوالای بود ک یادم رفت ازت بپرسم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره عزیز میتونی نصب کنی ، فقط خواستی ادیت کنی اونموقع باید راست کلیک کنی و با پایتون نسخه مورد نظرت کدنویسی کنی و ...
ایجاد کتابخونه هم که بستگی داره به اینکه برای چکاری بخوای درست کنی ، آره برای همیشه میمونه ، فقط باید کنار برنامت قرار بدی که بتونی import کنی اما بعد از کامپایل دیگه نیازی نیست
جان منی داداش فدات ک جواب دادی، خودتو وبت ی دونه ای، اصلا برج میلاد خلال دندونته، خدایی هر جا بشینم میگم استادم خودت بودی ک پایتونو فول شدم، بازم مرسی واسه همه زحمتات بی منتت ک واسه این پیج میکشی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
فدات ;)
سلام
چطور میشه با ای پی هک کرد؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
هک کردن با آی پی برای قدیم مدیما بود که فایروالا نقش هویج داشتن و ...
الان به یه پورت مناسب برای نفوذ و دانش و ... دیگه نیاز داریم
به روش جدیدش میتونید یاد بدید؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
روش جدید نداره O_o
کلا از این روشها برای پیدا کردن آی پی پابلیک استفاده میکنن
یعنی متن صفحاتی که آی پی مارو میتونن ارائه بدن ، آی پی رو میخونیم و چاپ میکنیم
یه نمونه دیگه هم وجود داره که میتونیم از کتابخونه های آماده استفاده کنیم که در واقع اونا هم همینکار رو میکنن و فقط ما باید از توابع و متد هایی که برای اون لایبرری تعریف شده استفاده کنیم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمتت ویروس جان وبلاگت حرف نداره خیلی عالیه کارات و پستایی که گزاشتی من این کد هارو بررسی کردم و چند تا سوال برام پیش اومده که امیدوارم وقت پیدا کنی که جواب بدی
1-ورژنی که این کد هارو باهاش نوشتی 2عه یا 3؟علت این سوالم این بود که برای اموزش تولید پسورد تصادفی کد هارو توی پایتون 3 زدم اما اجرا نکرد و ارور داد
2-میخواستم ببینم میتونی راجب کتاب خونه های پایتون یه پست بزاری اخه خیلی به یاد گیری پایتون علاقه دارم و دارم دنبال میکنم و میخوام اونو به صورت کامل فرا بگیرم اگه میشه راجب کتاب خونه ها و توابع پر کاربرد این کتاب خونه ها پستی بزاری و توشون ب صورت کامل توضیح بدی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، ممنون
برای جواب سوال اولت اینکه
از پایتون نسخه 2 استفاده میکنم 
برای پست تولید پسوورد تصادفی هم شما اگه کامنتارو بخونی
تو جواب یکی از کامنت ها ، کدهاشو با پایتون 3 نوشتم برای یکی از کاربرا که پیگیر یادگیریش بود
جواب سوال دومت هم اینکه قبلا شروع به نوشتن آموزشش کردم ، اما دیدم زیاد طرفدار نداره
ولی سعی میکنم کم کم درمورد کتابخونه هاش بنویسم
شما سعی کنین پستای دیگه که داخلشون از کتابخونه ها استفاده شده رو دنبال کنین 
چون توی اونا با استفاده از کتابخونه ها کارای مختلف انجام دادیم که این باعث میشه
تا ذهنتون باز بشه و بدونین که کجاها چیو استفاده کنین

سلام داداش سایتی میدونی که بشه با همین کد اوکی کرد هم کشورو هم ایپیو نشون بده
  یعنی هم اسم یا پرچم کشور  و هم آیپی سیستمو نشون بده

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
صد بار سوال کردی راجب نوشتن باج افزارت
ندیدم یک بار هم خودت تلاش کنی
خودتو نکش من جوابتو نمیدم ( حتی اگه بدونم هم )

>>> import urllib
>>> ip = urllib.urlopen("http://ip.42.pl/raw").read()
Traceback (most recent call last):
  File "<pyshell#6>", line 1, in <module>
    ip = urllib.urlopen("http://ip.42.pl/raw").read()
AttributeError: module 'urllib' has no attribute 'urlopen'
>>> 

 

این چی میگه؟

 

پایتون 3.8.2

Virus32 Attrib32 32 32 :
این برای پایتون2
پایتون 3 میشه : 

import socket
print(socket.gethostbyname(socket.gethostname()))

عجب پشتیبانی خوبی

 

میشه ایدی تلگرامی چیزی بدید در ارتباط باشم

 

 

Virus32 Attrib32 32 32 :
ن

حاجی باید در ارتباط باشم 

کسانی که ارور میگیرن از این استفاده بکنن

import requests

ip = requests.get('https://ident.me/).text
print(ip)

برا پایتون 3 هست و لینک عوض شده

  • Virus32
  • حسین همون ممد قلی هستم پست بالای هم مال منه
  • از این یکی استفاده بکنین بهتره:

    import socket
    import requests
    
    try:
        host_name = socket.gethostname()
        ip_computer = socket.gethostbyname(host_name)
        ip_public = requests.get('https://ident.me/').text
        print("your host name =>"+host_name)
        print("your computer ip =>"+ip_computer)
        print("your public ip =>"+ip_public)
    except:
        print("your internet is off !")
    
    exit = input("Press enter to exit ...")

    اینم برا پایتون 3 هست

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی