بازگردانی فایل های حذف شده :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

برنامه EASEUS Data Recovery قوی ترین برنامه باز گردانی فایل های حذف شده میباشد.

این برنامه میتواند علاوه بر بازگردانیه فایل های حذف شده به صورت دستی تمام فایل هایی که در فرمت هارد هم از بین رفته اند را هم بازگردانی کند

استفاده از آن بسیار ساده میباشد و سرعت این برنامه نسبت به برنامه های هم رده ی خود بسیار بالا میباشد.

virus32





دریافت
حجم: 3.68 مگابایت

نظر (۱۳)

  • Virus32
  • گلبرگ دانلود
  • سلام با دانلودهای جدید در خدمتتون هستیم منتظر حضور سبزتون ...
    یامهدی فاطمه (عج)
    سلام دادا من از این برنامه های ریکاوری زیاد امتحان کردم ولی هیچ کودوم جواب نمی ده...
    فلشم که فرمت شده می خوام اطلاعاتشو برگردونم اگه این برنامه می تونه بگو تا دان کنم بعد ببینم چی میشه :)
    ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    این بهترین برنامه ریکاوری هستش که تا حالا دیدم
    سلام
    قرار بود آموزش هک وبلاگ "بلاگفا" رو بزارید
    که گفتید فتا گیر میده و ...
    میشه حداقل آموزشش رو به ایمیلم بفرستین؟
    قسم میخورم در راه درست و اسلام این هنر رو بکار ببرم :|
    توروخدا ........
    ali.watson33@gmail.com
    سلام داداش میشه هک بلاگفا رو به ایمیلم بفرستید مرسی ممنونتونم

    اگه بفرستید قول میدم به کسی نگم♥ :( میفرستی:(

    mahyar.khan80@gmail.com

    سلام اگه میشه هک بلاگفا رو برای من بفرس
    قسم میخورم در راه اسلام ازش استفاده کنم
    ali_tvkl20@yahoo.com
    سلام استاد
    انشاا..ک خوبین؟؟
    من یه سری عکس و فیلم شخصی روی CD-RW ریختم ,دفعه دوم ک اومدم دوباره روش اطلاعات بریزم ,اطلاعات سری اول فرمت و سری دوم رو CD نشست;هر کاری کردم اطلاعاتم برنگشت.چیکا کنم؟؟با این نرم افزار میشه برگردوند؟؟
    همین اتفاق رو یکی از درایوام پیش اومد(البته ناگفته نباشه ک بعد فرمت شدن درایوم روش اطلاعات ریختم,ویندوز عوض کردم,و این قضیه تقریبا مال 3 سال پیش)
    هر نرم افزار ریکاوری ک شما بگین رو امتحان کردم اما اطلاعاتم برنگشتن.
    با اینک میدونم برنمیگردن ولی هنو امید دارمو به این درو اون در میزنم تا رسیدم به در خونه شما;)
    مرسی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام ممنون
    راستش سی دی های ری رایت رو نمیدونم !!! تا حالا به پستم نخوردن
    ولی هارد و فلش و رم و بقیه حافظه های سیلیکونی رو میدونم و میتونم در هر صورت بازگردانی کنم
    این برنامه هم همونطور که تو متن هم گفتم یکی از بهترین برنامه های بازگردانیه ارزش امتحان کردن رو داره!!!
    برنامه disk digger هم خیلی خوبه همه چی سالم بر میگردونه
    Virus32 LORD 32 LORD 32 :
    سلام تست نکردم .
    بهترین راه شناخت کسی ریکاوری گوشی یا فلش یا سیستم طرف !
    کسی راه دیگری سراغ داره بگه
    Virus32 Dark Killer :
    یعنی چی ؟
    یعنی وقتی میخوای بفهمی چه جور ادمی
    Virus32 Virus 32 :
    اگه به سیستم یا فلش و ... دسترسی داشته باشی آره
    سوالت یکم گیج کننده بود عزیز ولی میتونم بگم ...
    دیدن اینکه طرف تو مجازی از چه سایت هایی دیدن میکنه ، با چه کسایی و درمورد چه‌ چیزایی چت میکنه و بقیه فعالیت های مجازیش به درک این موضوع بهتر کمک میکنه
    مگه شما سازنده این برنامه هستید که این همه میگید خیلی خوبه؟
    اگه خودت نوشتی ازش تعریف کن
    Virus32 Dark Killer :
    تست شده و کارش دیده شده که میگیم خوبه !
    ایشالا به زودی خودمونم مینویسیم :)
    انشالله بهترش بسازید
  • Virus32
  • یه آدم بدبخت
  • آقا ویروس دوستان هک وبلاگ بلاگفا رو اگه در راه اسلام استفاده می کنند
    اگه شما برا ایمیل بنده بفرستی قول میدم نه فقط اسلام بلکه در راه امام راحل وخط انقلاب استفاده کنم

    دوست دار ویروس آدم بدبخت
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    منم در راه اینایی که گفتی ارسال نمیکنم

    سلام 

    میشه یه برنامه برای ریکاوری تمام گوشی هم معرفی کنید 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی