آموزش نصب ویندوز با فلش :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

این روزا دیگه کم کم نصب ویندوز با DVD جای خودشو به فلش میده که هم سرعتش بهتره و هم اینکه حافظه ی فلش مثله DVD خراب نمیشه.

برای نصب ویندوز با فلش 3 مرحله داره که بتون میگم مراحل رو و بقیه راه
مثله نصب  از روی DVD هستش که بعد از این 3 مراحه میگم.

خب دوستان روال کار به اینصورته که اول باید یک فایل iso از DVD
ویندوز تهیه کنید و این فایل رو به صورت باز (نه فشرده) داخل فلش بریزید و بعد از اون بوت سیستم رو روی حالت USB نتظیم کنید و بعد ویندوز رو مثله روال عادی روی سیستمتون نصب کنید.

یه توضیح هم در مورد فایل iso میدم واسه دوستانی که نمیدونن iso چیه..!

فایل iso در واقع یک فایل
image یا همون فشرده است (مثله زیپ)
که محتوای یک DVD را در یک فایل با پسوند iso ذخیره میکنه.

برای تهیه فایل iso برنامه زیاده پیشنهاده بنده هم برنامه ISO Creator
 به شما هستش
چون یک برنامه رایگان و متن باز (Open source) هستش
و کار باهاش ساده است و بنا بر این منم این برنامه رو اموزش میدم

1, برنامه ISO Creator رو دانلود کنید
2, بعد از نصب برنامه رو اجرا کنید
3, در قسمت ISO file path مسیر ذخیره کردن فایل iso رو مشخص کنید
4, در قسمت Folder path باید مسیر DVD ویندوز رو مشخص کنید.
5, حالا روی start کلیک کنید و کمی صبر کنید تا برنامه
 از DVD ویندوز فایل iso رو تهیه کنه.



بعد از اینکه از ویندوزتون فایل iso گرفتید باید فایل رو داخل فلش انقتال دهید.
 حالا برای کپی کردن فایل iso روی فلش چندتا برنامه خوب هست که من
 دوتاشو بهتون معرفی میکنم.
1, نرم افزار Win To Felash
2, نرم افزار ISO TO USB
 در این قسمت هم پیشنهاد من دومی هستش برای انجام این کار.

1, برنامه ISO TO USB رو دانلود کنید
2, در قسمت ISO File اون فایل iso که از DVD تهیه کردین رو انتخاب کنید
3, در قسمت USB Drive آدرس فلش مموری رو انتخاب کنید

4, حالا گزینه ی Bootable تیک بزنید. و بعد دکمه burn کلیک کنید
و صبر کنید تا کپی انجام شود.



اینم از آموزش نصب ویندوز با فلش فقط یه نکته میمونه اونم بگم.
بعد از گذاشتن سستم رو حالت USB سیستم رو ریست کنید و F2
رو بزنید تا وارد تنظیمات شوید و دنبال گزینه BOOT بگردید
 و در قسمت بوت گزینه 
Priority BOOT رو پیدا کند
 و الویت اول رو روی USB بزارید و بعد تغییرات رو ذخیره کنید

وبعد سیستم رو ریست کنید و بعد از بالا اومدن سستم فلش شما بوت میشه
 و با زدن کلید اینتر به نصب ویندوز بپردازید

*** امیدوارم مفید بوده باشه واسه دوستان :) ***

موفق و پیروز باشید

نظر (۱۱)

از وبلاگ ما دیدن کنید وبلاگ بسیار عالی دارید
از وبلاگ ما دیدن کنید وبلاگ بسیار عالی دارید
درود

ببینم با اینکار فلش به درد انتقال داده میخوره یا نه؟؟؟؟
Virus32 LORD 32 LORD 32 :
بله مشکلی پیش نمیاد
برای ایمیج گرفتن از dvd ویندوز برای تهیه Iso میتوانید از برنامه ultra Iso و برای رایت روی فلش از برنامه Rufus استفاده کنید
یه سوال داشتم
من ایمیج ویندوز لایو xp گرفتم و رایت کردم توی فلش حالا میشه یه برنامه ای توش نصب کنم که وقتی به سیستم دیگه ای میزنم اون برنامه توش باشه؟
و اینکه اگه اطلاعات دیگه ای داخل فلش بریزیم مشکلی به وجود میاد؟
Virus32 Dark Killer :
اره میشه
ن مشکلی پیش نمیاد
سلام
داداش تا حالا دور زدن پسورد ادمین با ویندوز لایو امتحان کردی؟
روی کامپیوتر خودم که رمز داشت ویندوز لایو از روی فلش بوت کردم به راحتی توی اکانت خودم رفتم !
Virus32 Virus 32 :
سلام
نه خیلی وقته هک ویندوز لازمم نشده
سلا دادش من کالی رو لایو اجرا میکنم اما وقطی از کالی خارج میشم و دوباره کالی رو بوت میکنم هر کاری که کرده بودم کلا میپره و روز از نو روزی از نو
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نمیشه کاریش کرد ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام جناب Mr Cod3r میخواستم در رابطه با سوال اقای عباس بگم که میشه کاری کرد که وقتی از کالی لایو خارج میشین اطلاعات ذخیره میشن لطفا ویدیو زیر را ببینید

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

سلام ببخشید من روی سیستم با ارور کد 000225مواجه میشم باید چه کار کنم هارد دوم سیستم ر کشیدم الان یه هارده کردم ولی بوت نمیشه چه کار کنم میشه بکشد دمتون گرم

 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
این خطا بخاطر عدم پیدا کردن فایل های سیستمی برای بوت شدن هستش
باید حافظه ای که قراره ویندوز از روی اون خونده بشه رو از تو تنظیمات بایوس انتخاب کنی
اگه جواب نبود باید یه ویندوز دیگه نصب کنی

حافظه رو بردم روش یه ویندوز دیگه نصب کردم ولی الان وقتی بالا میاد دو راه هست یکی میره ویندوز جدیده دومی باز همو خطا رو نشون میده.

یعنی دوتا کلید میاد بالا.

تنظیمات بایوس از CMDمیشه فقط یا ....

Virus32 ولم کنید (: :
کنار ویندوزت یه دونه ویندوز دیگه ریختی که -______-
ویندوز لایو بیار اطلاعاتت رو بریز تو فلش
بعد کل هاردت رو فرمت کن
دوباره ویندوز بنصب

اگه ویندوز تازه نصب کنم مشکل برطرف میشه و سیستم هارد د می خونه درسته؟ 

Virus32 ولم کنید (: :
اره

دمت گرم اون وقت دیگه هارد رو می خونه و هارد مثل روز اولش میشه درسته.و دیگه خطای 000225رو نشون نمیده؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بله صد در صد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی