آموزش آنپک برنامه های تحت دات نت :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست میخوام یه آموزش جالب بزارم تا برنامه های سی شارپ و ویژوال بیسیک رو که بصورت Exe هستن رو سورسشونو در بیارین و داخلش تغییر ایجاد کنین و با اسم خودتون ازش استفاده کنین یا استفاده های دیگه ، یکی از فواید این برنامه اینه که میتونیم کد های سی شارپ رو به ویژوال بیسیک تبدیل کنیم و کد های ویژوال بیسیک رو به سی شارپ و... که اینجوری میتونیم اگه سی شارپ بلد نیستیم از کدهای ویژوال بیسیک استفاده کنیم و بالعکس

برنامه ای که قراره توی این پست ازش استفاده کنیم dnSpy هستش که میتونین از اینجا دانلودش کنین ، بعد از دانلود وارد پوشه ای بشین که dnSpy وجود داره و از اونجا فایلی که اسمش dnSpy.exe هست رو اجرا کنین و بعدش از منوی File گزینه ی Open رو بزنین و کارای دیگشو انجام بدین( رفتن به مسیر مورد نظر و انتخاب فایل اجرایی ) ، من قصد دارم یوزر گرابری که توی پست کرک اکانت اینستاگرام گذاشته بودم رو آنپک کنم که شما هم برای اینکه با  من هماهنگ بشین میتونین از اون استفاده کنین ولی زیاد فرق نمیکنه

خب ، حالا بعد از اینکه فایل اجرایی رو وارد برنامه کردین با عکس پایین روبرو میشین

"برای واضح تر شدن تصویر روی اون کلیک کنین"

توی تصویر بالا تو کادر سمت راست یه کادر هستش که در مورد اون برنامه توضیح داده و ... ، تو قسمت بالا توی اون کادر کوچیک که دورش خط کشیدم ، میتونیم انتخاب کنیم که کدهای ما بصورت ویژوال بیسیک باشه یا بصورت سی شارپ و... بعدا تو سمت چپ که یه کادر دیگه کشیدم که فکر کنم دات نت کارا با اون آشنایی داشته باشن ، تو همون کادر سمت چپ داخلش یه کادر کوچولوی دیگه هم کشیدم که اونو بزنین تا زیر شاخه ها باز بشه و ما به کد های منبع دسترسی داشته باشیم ، حالا باید بگردیم ببینیم که چخبره و ... ، مثلا من کد اجزای فرم برنامه ای که دارم روش کار میکنم رو پیدا کردم که تو تصویر پایین مشخصه

این از این ، خب حالا میخوام یه تصویر دیگه بزارم که مربوط میشه به کدهای منبع همین برنامه که تبدیل به کد های ویژوال بیسیک شدن

خب حالا همونطور که میبینین این کد ها به زبان ویژوال بیسیک هستش

" حرف های پایانی "

اگه از این پست خوشتون اومد و علاقه دارین که اینطور چیزارو دنبال کنین باید برنامه نویس خوبی باشین و به زبان هایی مثل سی ، اسمبلی و... آشنا باشین بعدش میتونین با آموزش هایی که تو سطح سایت های مختلف هستش دنبال اینگونه مسائل باشین ، البته گفتنیه که اگه علاقمند به کرک برنامه های تحت دات نت هستین فقط کافیه که از اون زبان اطلاعات خوبی داشته باشین و ... در کل اینو گفتم بدونین که این یه آموزش ساده بود و فقط اینجا ختم نمیشه 

موفق باشید

نظر (۱۷)

مثل همیشه عالی و پر محتوا
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نظر لطفتونه :)
Like 👍❤
عالی
داداش یه سوال
کوکی های سیستم تو چه آدرسی ذخیره میشن ؟؟؟؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
متوجه نشدم ، منظورت لاگ سیستمه یا کوکی مرورگر ها ؟
کوکی مرورگرها
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خب حالا چه مرورگری D: کروم یا فایرفاکس یا ...؟
سلام مثل همیشه عالی
ولی ماله پیغام خطای .net framework میده و ورژن ۴.۶ باید نصب کنم ولی متاسفانه نصب اونم خطا میده چیکار کنم
Virus32 Terminator 32 :
از سایت اصلی بزن دانلود شه
با خود سیستم اپدیت کن از جایی نیاز نیست دانلود کنی

از ویندوز 8 استفاده میکنی ؟ اول باید دات نت فریم ورک رو فعال کنی بعدا بروزرسانیش کنی یا از نسخه های دیگه استفاده کنی ، اینجا نحوه فعال کردن دات نت فریم ورک رو توضیح دادیم قبلا
خب داداش با این اوضاع ما بیایم هر برنامه یا ویروس یا هر چیز دیگه ای بنویسیم زود لو میره !!!!!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره دیگه :| کلا برنامه هایی که برپایه ی دات نت نوشته میشن امنیت کد منبعشون پایینه ولی روش های جلوگیری هم داره مثلا پک کردن برنامه و ...
ولی ویروس قبلا به ترمیناتور گفته بود یه روش بلده که اگه انجامش بدیم امکان دزدیده شدن کد منبع کمتر میشه که ... ، البته روش های زیادی داره ولی ...
سلام داداش ویروس خوبی؟ داش کدر تو چطوری؟
آره عزیز دارم سی شارپ یاد می گیرم به لطف شما.
این روش بالا هم خیلی فوق العاده بود، اصلن یه حس خوبی بهم داد وقتی سورس پروژه ها رو درمیاوردم.
ولی من نتونستم فرم پروژه ها رو ببینم.
بعد اکسپورت کردن پروژه، توو ویژوال استادیو رفتم وقتی میخواستم فرم دیزاین پروژه رو ببینم یه اروری میداد که انگار فرم بهم ریخت. کاری میشه کرد فرم پروژه ها و تنظیمات فرم رو هم دید علاوه بر کدها؟
مرسی که همیشه سوالاتم جواب میدید.
آرزوی سلامتی و موفقیت دارم براتون.

اوه اوه یه چیزو یادم رفت ....

نازترین IP دنیا: 91.98.29.219 ;)

حله
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
امیدوارم توام خوب باشی
فکر نکنم بشه تنظیمات و ریسورس رو باز گردانی کرد
تو سی شارپ هر پروژه ای تنظیمات خاص خودش رو داره که این تنظیمات هم با 0 و 1 ذخیره میشن که حساسیت زیادی داره
جوری که اگه دستکاری یا حذف بشن هر برنامه نویسی نمیتونه بازگردانیشون کنه
ولی تو هر پرژه ای مهم کدها هستن دیگه دیزاین که ....
شاد باشی
مرسی
استاد در مورد اینکه چطوری کدهارو ویرایش کنیم هم بگید لطفا
من یه dll دارم چند تا متن که پیداش کردم ولی نمیشه متن هارو تغییر داد بعد ذخیره کنم
لطفا حتما توضیح بدید
Virus32 Virus 32 :
اینجا رو بخون عزیز
داداش اگه به برنامه اصلی مون ، بیایم مثلا صد تا فایل exe و چیز میز دیگه بایند کنیم و فایل نهایی رو ده بار پشت سر هم با برنامه هایی مثل smart asemblr کدگزاری کنیم ، به نظرت باز هم طرف سماجت به خرج بده میدونه چی به چیه ؟؟
Virus32 Virus 32 :
نه فکر نکنم بدونه
ولی حرفه ای ها زیاد از این کار ها نمیکنن
محبوب ترین برنامه ای که همه باهاش سرکار داریم رو در نظر بگیر (تلگرام)
اوپن سورسه
ینی میتونیم کدهاشو اگه بخواییم به دست بیاریم و چرندیاتی مثل بقیه گرام های ایرانی ازش بسازیم
برنامه نویسی که برنامه ی تورو آنپک کنه میتونه یکی مثل اونو یا بهترش رو خودش بنویسه دیگه چه کاریه
ولی برای باج افزار ها و ویروس های مخرب
بعد از انجام عملیات
برنامه یه فایل کوچیک دیگه میسازه تا برنامه اصلی رو غیر فعال کنه و در نهایت حذفش میکنه تا به دست هرکسی نیوفته
برای رمزگذاری در فایل های مخرب هم هیچوقت از استاندارها استفاده نمیشه
ینی کدهاشم بهت بدن بازم نمیتونی بفهمی چی به چی بوده
برای مثال یک یا چند تا فایل رو بصورت رندم از قربانی میگیره (ما نمیدونیم این فایل چیه) و عملیات رمز و کلید بر اساس نام و حجم و تاریخ اون فایلها انجام میشه
حالا اگه این عملیات گرفتن فایل بصورت رندم در یک حلقه ی چند تایی صورت گرفته باشه شاید برای یه تیم قوی یک سال یا بیشتر طول بکشه تا کلید رو بتونن بسازن
برای برنامه های کوچیک خودمون هم بهتره روی همون پستی که نوشتم درباره جلوگیری از کپی شدن برنامه تمرکز کنی (قفل سخت افزاری)
داداش گرفتم چی میگی ، ولی حالا مثلن فرض کن ما به برنامه مخربمون گفتیم مثلن به یه چیزی وصل شه که یوزر و پسورد مشخصی می خواد و ما مجبوریم یوزر و پسورد رو تو کدامون یزاریم ، و اگه اون یوزر و پسورد دست نااهلش بیوفته ما لو میریم ، مثلا واسه همچین مواقعی باید چیکار کرد ؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
یه کلید تصادفی میسازیم و به تلگرام یا هر جای دیگه ای ارسال میکنیم....
بعدا شرط میزاریم که اگه کلیدمون اون بود وارد برنامه بشه....

واقعاً بدردم خورد Form1.cs یه پروژم به یه دلیلی پاک شد ولی فایل exeش رو داشتم تونستم با این استخراجش کنم

واقعاً ممنون

Virus32 Attacker 32 :
قربانت. خداروشکر

سلام ببخشید برنامه ای برای آنپک برنامه های c++ سراغ ندارید(;

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
OllyDebug و چند تا نرم افزار دیگه....
البته بیشتر برای تحلیل یه نرم افزار هستن تا اینکه بخوان سورس رو دو دستی تقدیمت کنن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام داداش ویروس من تو رو به گروه خودم دعوت میکنم

این پی وی داخل تلگرام:

***********

کانال:

*************

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
چشم در اسرع وقت بهت سر میزنیم

سلام اقا ما اون پنجره کوچیکه assembly Explorer ک میاورد رو بستیم الان باید چیکا کنیم؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
از قسمت View یا یکی از منوها که دقیق یادم نیست میتونین بر گردونین
اما به احتمال زیاد همون منوی View باشه

سلام آقا ویروس

آیا میشه بااین برنامه بازی های انلاین رو هک کرد

اگه میشه چطوری انجام بدم

 

Virus32 Virus 32 :
سلام
نه نمیشه

سلام روزت بخیر، دارم روی یه پروژه کار میکنم که یه پایگاه داده روی هاست داره و برای ارتباط برنامه با اون پایگاه داده، اومدم از کانکشن استرینک استفاده کردم، با خوندن این متن این سوال برام پیش اومد که ایا کسی میتونه بیاد داخل سورس برنامه من اون کانکشن استرینگ رو ببینه؟

 

Virus32 MicRoB 32 :
اره 
البته بستگی داره از چه زبانی برای برنامه نویسی استفاده کرده باشی
اگه سی شارپ باشه که میشه سورس کد اصلی برنامه رو دید 
که برای جلو گیری میتونی یه حرکتایی بزنی رو برنامت که هر کسی به اسونی نتونه سورس کد برنامه تو ببینه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی