فعال کردن NET Framework در ویندوز هشت :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سی دی ویندوز را درون رایتر قرار دهید و یا فایل ios آن را به شکل زیر اجرا کنید

بر روی درایو سی دی رام یا رایتر خود کلیک راست کنید و گزینه Open را انتخاب کنید

سپس از فایل های سی دی به مسیر زیر بروید

sources\sxs

این پوشه را کپی کرده و در درایو سی پوشه ای با نام net35 درست کرده پوشه sxs را درون آن بریزید

بعد از کپی به آدرس زیر برین

C:\Windows\System32

در این پوشه CMD.exe را پیدا کنید

با فشار دادن کلیدهای c و m بصورت پشت سرهم و سریع در این پوشه زودتر میتونید پیداش کنید.!

روی cmd کلیک راست کنید و گزینه run as administrator ... کلیک کنید

سپس کد زیر را در cmd کپی کرده اینتر را بزنید تا فعال سازی شروع شود.

dism.exe /online /enable-feature /featurename:NetFX3 /All /Source:c:\net35\sxs

در نهایت با یکبار رستارت دادن ویندوز NET Framework ویندوز شما فعال خواهد شد.

برای متوجه شدن فعال یا غیر فعال بودن این برنامه میتوانیم به مسیر زیر برویم

Control Panel\All Control Panel Items\Programs and Features

سپس در صفحه باز شده در کادر سمت چپ بر روی Turn Windows features on or off کلیک کنید

در لیست باز شده اگر NET Framework 3.5 تیک داشت نشان دهنده فعال بودن و اگر مربع خالی بود یعنی هنوز غیر فعال است

نظر (۶)

ویندوز 8 ورژن 2 هست اگه مثلا بخوایم ببریم 3.5 چی ؟
یا بالاتر ؟
دانلود کردم جواب نداد
راهی دره عایا ؟
Virus32 Virus 32 :
این آموزش با ویندوز هشت تکمیل شده
ورژن نت فرامش 3.5 بود که بعد از اون چهار رو نصب کردم براش هیچ مشکلی هم نداشت
مهم اینه که باید فعالش کنی بعد میشه هر ورژنی نصب کرد
نمیدونم دیگه دردش چی بود مال من ک ریسیت شد نصب شد همه کاریش کردم عوض نشد :(
سلام داداش سی پیو سیستم من بدون اجرای هیچ برنامه رو 100 هست...نمیدونم دلیلش چیه گفتم شاید بخاطر ویروس باشه چون فایلای ویروس زیاد زدم به سیستمم سیستمو فرمتش کردم کلاااا اما بازم تا یه مدت درست بود بعدش باز اینجوری شد....
Virus32 Virus 32 :
سلام
ویندوز هفتت روی لپ تاب نصبه؟
ویندوز هفت هست ولی رو کامپیوتره
Virus32 Virus 32 :
فک کنم مشکلت سخت افزاریه
احتمال میدم خمیر سیلیکون سی پی یو روباید تازه کنی
سلام ویندوز من 10 هست
همین کارو کردم 100% شد ولی اخرش تایید نداد این ارور رو داد
http://s2.img7.ir/ZGnYg.png
Virus32 Virus 32 :
سلام
خوب تکمیل شده یبار رستارت بدی مشکل برطرف میشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی شاخی ها جوجو
** *** مثلا اگه هکری بیا چت روم منو هک کن
http://w*************ir
ببینم ** **** ****** *********
شاخ مجازی ******* خخخخخ
Virus32 Virus 32 :
:)
ایشالا توهم یه روزی صاحب چت روم یا سایتی میشی عزیزم غصه نخور :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی