کتاب حل مسائل زبان برنامه نویسی پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

همونطور که قبلا گفته بودم نوشتن نرم افزار های حرفه ای یعنی اینکه قبلش بتونیم برنامه های کاربردی کوچیک مثل ماشین حساب و ... درست کنیم ، توی این پست یه کتاب آماده کردم که 650 تا مسئله حل شده با پایتون داره که دوستان تازه کاری که میخوان پایتون شروع کنن با اون پیش برن

برای دانلود کتاب با حجم 3 مگ و خرده ای میتونین از پایین این پست اقدام کنین :)

دانلود کتاب بصورت رایگان

نظر (۲۳)

سلام دستت طلا، زحمت کشیدی داش گلم، ی دونه ای ب خدا
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خواهش :)
سلام سلطان ب خدا روم نمیشه سوال کنم انقد ک زحمت دادم، ولی بازم ب بزرگی خودت ببخش، میخواستم بگم میشه کتابخونه هارو توی idle پایتون وارد کرد یعنی مثلا بنویسی import بعد اسم کتابخونه رو بزنی، یا باید از توی cmd کتابخونه رو نصب کنم، توی البته بازم شرمنده ب خدا خستت میکنم با سوالا، اگه اینستا داری ی سر ب اینستام بزن، reza_tarkan_021
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، اشکالی نداره عزیز هر موقع سوالی داشتی بپرس ، اگه بتونم جواب میدم پس خجالت مجالتو بزار کنار :)
نه دیگه وقتی یه کتابخونه رو نوشتی پسوند py به خودش میگیره و میتونه کنار برنامه بمونه و import بشه
فقط حتما اسمی که تو برنامه import میکنی حتما باید اسم کتابخونه باشه ، برای اینجوری کارا بهتره یه فولدر درست کنی و توی اون کاراتو انجام بدی
در آخر اینکه اگه کتابخونه برای خودمون باشه دیگه نیازی نیست که نصب شه و فقط کافیه در کنار برنامه باشه اما اگه کتابخونه ای باشه که یکی دیگه اونو نوشته و تو پایتون نسخه دو یا سه (بعضی از کتابخونه ها تو این دو نسخه فرق میکنه)وجود نداشته باشه ، باید بریم با دستور pip نصبش کنیم
اکانت اینستاگرام هم نه ندارم ، قبلا داشتم که فقط برای تست ساخته بودم نه برای ...
سلام یک بینل یک دنیا، داش گلم ی مشکلی واسه سیستمم پیش اومده البته ویروسه ها، از اوناس ک نمیزاره فایلای exe اجرا بشه و ارور میزنه، میخواستم بگم ی برنامه توپی ک بتونه این ویروسو ریشه کن بکنه و دیگه نگیرم معرفی میکنی، و اینکه چطوری این ویروس وارد سیستمم شده؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
راه های وارد شدن ویروس به سیستم که زیاده
خودت باید ببینی کجا اشتباهی انجام دادی
موقع نصب برنامه ها با چه اروری روبرو میشی ؟
حلش کردم عزیز دمت گرم، ویروس جیفو بود پدرسگ 😂، ارورای مختلفی میداد، اخه من بیشتر با گوشی توی نتم تا کامپیوتر اصلا نت کامپیوتر وصل نیست، مگه اینکه بخوام گوشیو بزنم کامپیوتر، ی سوال دیگه بازم شرمنده ب خدا، کدای پایتونو توی vs code بزنم خوبه یا همون ویراشگر خودش بهتره idle,
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نمیدونم عزیز ، من خودم از همون IDLE استفاده میکنم :)
اما ابزارهای دیگه برای طراحی کارای مارو راحت تر میکنن مثلا وقتی یه تیکه از کدی رو مینویسیم معمولا با زدن دکمه های Ctrl+space ادامه ی اون رو خودش مینویسه و ...
این باعث میشه برنامه نویس تنبل بشه :) بهتره اول کاری از IDLE استفاده کنی تا چیزای دیگه
جان منی داداش واسه راهنمایی ها، پادشاه سایت ها خودتی بقیه اداتو در میارن، بازم مرسی ک زحمت میکشی ک جواب میدی
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
عزیزی D:
سلام سلطان بازم میخوام سوال بپرسمو مزاحمت بشم، میخواستم بگم ک وقتی ک دیگه کار با دسترای if else elif اینارو یاد گرفتیم، چطوری ی برنامه درست کنیم، منظورم اینه ک مثلا میخوام ی کتاب اندروید درست کنم ک توش مطالب بزارم مثل کتاب اس ام اس، یا برنامه های دیگه، چطوری باید اینارد نوشت باید چیکار کنم، یا مثلا همش واسم سوال بوده ک وقتی ی بازی درست میکنن چطوری دستور مشت زدن و تیر اندازیو بهش میدن، حالا کاری ب گرافیکش ندارم ولی واسم سواله ک چطوری مینویسن اینارو، ببخشید دیگه سلطان با سوالام اذیتت میکنمو ب جز خودت کسیو ندارم ک اینجوری باهاش راحت باشمو سوال بپرسم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
برای اینکه بتونی برنامه نویسی اندروید با پایتون انجام بدی ، به قول خودت بعد از If و تلاش و ...
میتونی از کیوی استفاده کنی برای کارایی که میخوای انجام بدی ، در مورد اون مشت زنی D: من سر رشته ندارم از بازی سازی
ولی موتور های بازی سازی وجود دارن دیگه :( با اونا درست میکنن مثلا کتابخونه ی Pygame تو پایتون برای اینکاره :)
بزودی قراره یاد دادن برنامه نویسی اندروید رو شروع کنم
بابا تو باخت نداری همه رو بردی، ایولا داری ب مولا، مرسی از راهنمایات، به به چ شود اموزش اندرویدی ک خودت بگی واقعا نمیشه روش قیمت گزاشتو از بازیهای جام جهانیم هیجان انگیزتره ک بشینیم پای اموزشا، فعلا داش گلم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
با پایتون نه که :))
به زبان B4A میخوام شروع کنم به یاد دادن
اگه میخوای دنبال کنی و یاد بگیری پیشنهاد میکنم VB رو که قبلا دوست خوبم ترمیناتور آموزش داده بود رو دنبال کنی
سلام سلطان همون دیشب متوجه شدم با پایتون نمیخوای اموزش بدی، ولی خب با هر چیزی ک اموزش بدی تا تهشو میرم، فقط اینکه عزیز من vb6 رو روی ویندوز سون نصب کردم برنامش باگ خیلی داشت یعنی خیلی گیر داشت، میخواستم بگم ک با vs code میشه کدای vb رو نوشت یا ادیتورای دیگه ک run هم داشته باشه،
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
والا نمیدونم از ادیتور های دیگه استفاده نکردم
به غیر از نوت پد پلاس پلاس که اون هم بعد از نوشتن باید بهش کامپایلر بدیم تا اجرا کنه
Vb6 از کجا دانلود کردی ؟ با دسترسی ادمین بازش کن ببین درست میشه یا نه اگه درست نشد بگو تا شب لینک بهت بدم ، الان با گوشیم بخاطر همین حسش نیست
سلام داش گلم، شرمنده دیر جواب دادم وصل نبودم، دیگه خلاصه تجربه های خودت طلاس و باعث افتخاره دارم ازشون استفاده میکنم، قبلا از ی سایت دانلودش کرده بودم توی کامپیوتر داشتمش، جان منی داداش زحمت میفتی اخه اگه وقتتو میگیره نمیخواد، اگه هم ک دم دستته دیگه شرمنده میکنی بزاری، و اینکه ی سوال دیگه بازم معذرت ب خدا، اینکه میشه با html ی صفحه فیک درست کرد ک طرف بوزر و پسوردشو وارد کنه و بعد ارسال بشه ب ایمیل، همون بشه ی صفحه لاگینم بشه ک فقط یوزر پسورد بزنه طرف کافیه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
تو اینجا رفیقمون گذاشته که من قبلا هر موقع نیاز داشتم از اینجا دانلود میکردم
فقط چیزی که باید رعایت بشه اینه که باید با دسترسی ادمین بازش کنی
ارسالش به ایمیل و ... رو باید با زبان های برنامه نویسی انجام بدیم (html و Css برای نشانه گذاری و .. هستن) اما درست کردن فرم و ... رو میشه با Html انجام داد که کاربر اطلاعاتشو بزنه
سلام جان منی داداش زحمت کشیدی ب خدا، دانلودش کردم عزیز ایشالا ک دیگه این عالیه، اره حتما دسترسی ادمینم باز میکنم، اها پس نمیشه با همون فرم پیج ارسال بشه ب ایمیل، دیشب ی دونه فیک پیج درست کردم همین توی انوزشای اینجا ک لاک ب تلگرام داشت، وقتی لینک فیک پیجو واسه طرف میفرستم بازش ک میکنه صفحه فیک اینستا زود میادو و میره و بعدش ی نوشته نشون میده فقط، یعنی روی صفحه فیک اینستا ثابت نمیمونه، اگه با این مشکل برخورده بودی ک زحمت میکشی بگی اگه هم ن ک فدای سرت عزیز
ی سوال دیگه واسم پیش اومد ک گفتم تا حواب قبلی رو ندادی اینم زحمت بکشی و شرمنده کنیو جواب بدی، میخواستم بگم واسه mmb کدای جوا اسکریپ باحال داری ک روی دکمه بزارم یا وقتی اتورانو اجرا کردم جلوه خاصی پیدا کنه صفحه، یا اینکه مثلا میشه کدای برف و برگ و ... اینجور چیزارو بزاری یا اینا فقط واسه درست کردن پیجه، اگه میشه اینم ی توضیحی بدی خیلی ممنونت میشم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
راستش زبان Mmb رو من تا حالا کار نکردم ویروس کار کرده
بخاطر همین متوجه نشدم منظورتو !!!
میخواستم بگم واسه Mmb کدای جوا اسکریپ باحال داری
قبلا که جاوا اسکریپت کار میکردم کد برای جاوا اسکریپت نوشته بودم ، دقیقا چی موخوای ؟ :)
نه دیگه جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسیه ، همه ی کارارو میتونیم باهاش انجام بدیم " ارسال ایمیل و ..." که ارسال ایمیل رو مثال زدم ، بیشتر کارارو میتونیم برنامه نویسی کنیم دیگه ، یه چیزی تو مایه های همون زبان برنامه نویسی تحت ویندوزه
ایولا سلطان گفتم دیگه انقد اذیتت کردم نمیخوای جواب بدی، منظورم اینه ک همون کدای ک داریم پروژمونو درست میکنیم بعدش ی جا هست ک میتونی کدای اسکریپ اضافه کنی، قبلا ی بار تست کردم مثلا کد برگ پاییزی رو ریختم اونجا اما ارور میده، نمیدونم باید با چ دستوری وارد کنی یا اصلا اینجور کدای اسکریپ رو میخونه یا فقط واسه درست کردن سایته
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه ، من اونجوریا نیستم
وقتم کنم جواب میدم وقت نکنم تایید میکنم بعدا جواب میدم یا اگه حوصله نداشته باشم جواب نمیدم (کم پیش میاد جواب ندم)
کاری که گفتیو میشه انجام داد ...
اما اینکه نمیشه اونو به فایل اجرایی تبدیل کرد بلکه با پسوند Html ذخیره میشن و ...
خودشم به دو صورته که اگه نیاز نباشه باید آفلاین باشیم و اگه نیاز باشه هم که باید آنلاین باشیم و...
تا حالا برنامه نویسی وب کار کردی ؟ کار کنی خودت متوجه میشی
تو مشکلت اینه که نمیدونی دقیقا چی میخوای کار کنی D:
یعنی یبار میری تو نخ پایتون بعدا جاوا اسکریپت و اونروزم که گفتم میخوام برنامه نویسی اندروید آموزش بدم تو وب گفتی میخوای بری تو نخ اندروید
کلا بلا تکلیفی :)
بابا تو باخت نداری همه رو بردی سلطان، کارت درسته خدایی ک جواب کسای مثل منو میدیو واقعا اذیت میشی، ن اخه میدونی چیه من کلا دارم پایتون یاد میگیرم، قبلا با mmb کار کرده بودم و ی اتوران خوبیم درست کرده بودم، تا اینکه ب ذهنم رسید گفتم از استاد بپرسم میشه کدای بیشتری واسه mmb اسکریپ نویسی کرد، واسه اندرویدم ک میخوای اموزش بدی وقتیای ک پایتونو کار نمیکنم ی دورم اوتو نگاه میکنم ببینم چطوریه، بعد دوباره میرم سراغ اموزشای پایتون، الان دارم روی ی ساخت ویروس با بت کار میکنمو و پایتون، ک بیشتر پیشرفتم همینجا بوده و واقعا ی دونه اید، و دستورات اقا ویروسم توی mmb خیلی کاربردیه دمش گرم، بازم ببخشید اذیتت میکنم سوالی چیزی میاد ذهنم ازت میپرسم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اوکی فقط زیاد به خودت فشار نیار اونجوری یه دفعه خودتم زده میشه
MMB اصلا کار نکردم یکسال دیگه کار میکنم اونموقع کدهای بهتری میزارم :)
فعلا یکسال وقت میخوام بزارم برای B4a :)
اره ادم از این شاخه ب اون شاخه بپره خسته کننده میشه و کنترل نداری روی کارت، ایشالا ک خودت با هر برنامه ای کار کنی زود پیشرفت کنیو ما هم از تجربیاتت استفاده کنیم، و توی b4a هم واست ارزوی موفقیت میکنم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
مرسی
منم همینطور
سلام سلطان راستی رمز مطالبو واسم ب این جیمیل میفرستی خیلی واجبه و لازمش دارم، ممنونت میشم عزیز، rezataitan0@gmail.com
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
فرستادم ولی بهتر بود تو قسمت مربوطه درخواست بدی
جان منی داداش نمیدونم با چ زبونی تشکر کنم ب خدا، دیگه ب بزرگی خودت ببخش، اخه میخواستم این ایمیلی ک باهاش کامنت میفرستمو ببینم پسوردش یادم میاد خیلی وقته دارمش، دیگه ی جیمیل درست کردم واسه رمز مطالب، بازم ببخش بی ادبی کردم سلطان
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اشکالی نداره راحت باش ...
سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم چطوری یک یوزر وپسورد برای اپدیت انتی ویروس پیدا کنیم که دائم العمر باشه چون هزینه خرید ان خیلی گران قیمته
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
راه دقیقی نمیدونم
من خودم هر موقع نیاز داشته باشم کانفیگ سنتری درست میکنم و اکانت کرک میکنم
بعدا چون کانفیگ هارو کپچر میکنم بخاطر همین متوجه میشم که کدومشون چقدر زمان میتونن برام فعال بمونن
  • Virus32
  • علی میلانی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام دوست عزیز
    *** **** ****** *** ** *** *** ** ****** ** ***** **** ******
    *** ********* ****** *** *** **** **** **** ***** *****
    **** **** ******
    ***** ***
    ** ** **** ***** ***** **** **
    *******
    *******************************************************************************************************************************************************************************************
    ********
    ** ** *** ** *** ***
    ************************
    *** *** **** ** ******** ****** **** ** **** ***
    *** ***** **** ****** ***** ***** ***** **
    *** **** ***

    از اقای MR C0D3R متشکرم موفق باشید
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    دمت گرم :(
    اگه نیاز داشت روی لینک وبت کلیک میکنه(از قسمت بالای کامنت) و میاد برمیداره !!!
    سلام سلطان خسته نباشی، بازم مثل همیشه میخوام وقتتو بگیرم دیگه باید ببخشید عزیز، گفتم ک من بخوام مثلا چندتا کدای پایتونو کنار هم قرار بدم باید حتما کتابخونه import کنم، یا فقط واسه ساخت برنامه های کاربردی باید کتابخونه بزنی، مثلا واسه کیلاگر کتابخونه pyhook رو هرچی میگردم دانلود نمیشه نمیدونم از کجا باید بگیرم، و اینکه مثلا بدون اینکه کتابخونه هم نزنی میشه کیلاگر درست کرد یا حتما باید ی کتابخونه ای رو import کنیم، فدای مهربونیت ک خستت میکنم با سوالا
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    نه دیگه الانکه میخوای کیلاگر درست کنی نیازه که کتابخونه ی pyhook رو وارد برنامت کنی
    اگه نتونستی از سایت SourceForge دانلود کنی یه درخواست دیگه بده در اسرع وقت برات آپلود کنم لینک دانلود بدم
    بعدا بزار کنار برنامت و واردش کن
    البته من قبلا توی این پست که گفته بودم دو تا فایل ایجاد کنین ، فایل اولش مربوط به لایبرری pyhook بود -> آموزش ساخت کیلاگر برای لینوکس
    که میتونی اونو ذخیره کنی و ... اما نمیدونم برای ویندوز جواب بده یا نه چون برای لینوکس بود
    خودتم که میدونی دیگه
    لینوکس و ویندوز بعضی چیزاش فرق داره
    جان منی سلطان، فدات ک جواب میدید اذیتت میکنم با سوالا، اون سایته رفتم فک کنم اما نتوستم دانلود کنم یعنی پیداش نکردما، اگه خودت لینک دانلودشو بزاری ک دیگه نمیدونم چی بگم از خجالت واقعا، پس واسع درست کردن هر برنامه ای باید کتابخونه بزنیم، البته اینا ک ب قول خودت واسه لینوکسه میترسم وسط کاری ارور بزنه ک دیگه خیلی ضد حال میشه، البته اگه هم نشد فدای سرت نمیخواد زحمت بکشی ب قران، همین ک جواب میدی خودش ی دنیا واسم ارزش داره
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    برای دانلود کلیک کن
    فقط برای دانلود از سورس... فیلترشکنتو روشن کن :)
    راستی یادم باشه یه پست خالی برات درست کنم هر موقع سوال داشتی اونجا بگو D:
    مشتی این پست بیشتر کامنتاش برای توئه ، یه نگاه به اسم کسایی که کامنت گذاشتن بنداز :)
    هکرو برنامه نویس کی بودی تو ، فدایی دارییی، خیلی زحمت کشیدی ب خدا نمیدونم چطوری تشکر کنم، اره واقعا ی پست خالی لازم شدم حتما😷، اره واقعا من ده هیچ از بقیه جلوترم، فقط خودمو خودمم 😅، تا پست خالی درست نکردی دیگه روم نمیشه بیام سوال بپرسم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    من هکر نیستم کی گفتم هکرم :}
    تشکر نیازی نیست
    تو به امید پست جدید نباش موهات سفید میشه :)
    بگرد دنبال پست هایی که کامنت ندارن اونجاها همینجوری کامنت بنداز بزار شلوغ شه :(
    اینجا به اندازه ی کافی شلوغ شد D:
    استادمونی سلطانی، اشکال نداره پست جدید همین ک سوالی پیش میاد میپرسیم خودش کار دهتا پستو میکنه و کار کسای مثل من راه میفته، راستی سلطان با فیلتر شکنم رفتم توی اون لینکه کدومو باید دانلود کنم همون سایتواولیو زدم بعد زیرش نوشته لینک کد، ی کادر ابیه بعد میزنی میره ی جای دیگه 10 تا فایل میاره ب اسم پروژه، اینو جواب بدی میرم ی پست خالی پیدا میکنم، فدایی داری
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    وقتی که وارد شدی روی Download که کادرش سبزه بزن
    بعدا توی یه دایره چند ثانیه زمان میگیره
    بعدا خود به خود میره دانلود میکنه
    جان منی داداش، یکم مشغول نصب ویندوز بودم وگرنه زودتر تشکر میکردم سلطان، امیدوارم دوستانیم ک مشکلشون مثل منه اونام حل شه مشکلشون و اینکه استادو انقد اذیت نکنم، نیم ساعته دیگه میرم انجام میدم همین دستورو.
    مرسی ک هستی سلطان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی