هش فایل :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

* به نام خداوند بخشنده ی مهربان *

سلام بر همه ی عزیزان، دوستان گلم (: این چند روزه دارم پست بارون میکنم وب رو و اینم یکی از پست هاست داش کدرم الان دوباره گوشم رو میگیره (): ، این مطلب برای هش فایل هاست و کاربردش (:

کاربرد هش فایل ها در چند تا چیز هست (: ، اولیش امنیته، یعنی فک کن شما میری سایت کالی، قسمت دانلود، اونجا یه فایل ایزو برای دانلود هست، بعد هش اون فایل رو هم نوشته، شما فایل ایزو رو دانلود میکنی و هشش رو با فایل دانلودی مقایسه میکنی، اگر مطابقت نداشته باشه یعنی ایها ناس یکی این فایل رو تغییر داده :| یا مثلا نت نداری کالی رو دان کنی((کالی مثاله ها میتونه حتی یه عکس یا برنامه باشه )) بعد دوستت میگه بیا کالی تو فلشمه بیا بریز ، بعد میای تو سایت کالی هش فایل رو با این فایل مقایسه میکنید میبینید بعله فرق داره و دوستتون داره شیطونی میکنه (: (شایدم بنده خدا یه نسخه ی دیگه داده :| خلاصه این که اون نیست :| )نه فقط تو این قضیه بلکه حتی تو بکاپ گرفتن، با یه آنتی ویروس اسکن میکنید، بعد که فهمیدین فایل هاتون پاکه یه بک اپ میگیرید از هش فایل هاتون بعد از چند وقت دوباره چک میکنید ببینید تغییری کردن یا خیر /: اینجا تو پایتون میخوام با کتابخونه ی هش لایب و استفاده از این پست، هش فایل هامون رو بدست بیاریم، خب یه اسکریپت باز کنید :

import hashlib
m = hashlib.md5()

در کد بالا کتابخونه رو اضافه کردیم و در متغیر m یه شی از تابع MD5 گرفتیم، معمولا این جور هش ها با md5 و sha256 هستن، باز حالا شما میتونید قبل از نوشتن md5 یه تب بزنید هش های پشتیبانی شده رو بهتون میده، خب حالا فایل خودتون رو باز کنید :

with open('Amir Tataloo - Ajab2.mp3' , 'rb') as f:

بعدش m رو با تابع آپدیت بهش مقدار فایل رو میدیم :

m.upsate(f.read())

بعدش با تابع هگز دایجست هش رو میبینیم :

print(m.hexdigest())

به همین راحتی! اینم سورس کاملش :

import hashlib
m = hashlib.md5()

with open('Amir Tataloo - Ajab2.mp3' , 'rb') as f:
m.update(f.read())
print(m.hexdigest())

خیلی هم عالی بدون دوشواری! ما هیچ وقت دوشواری نداریم (:

هش ها باحالن (: توجه کنید تغییر فقط و فقط یه دونه از بیت ها کل هش تغییر میکنه ): به همین راحتی، دوستان یکم کامنت بدید و لایک کنید پست ها رو حداقل بفهمیم دارین پست ها رو میبینید D:


نویسنده: Attrib 32

ViRuS32

نظر (۲۲)

تو هرچقد بزار رو تاج سری

Virus32 ولم کنید (: :
عشقی داداشی

سلام

m.upsate(f.read())

غلطه. درستش کن :

m.update(f.read())
Virus32 ولم کنید (: :
اوه مرسی

خیلی عالیه :)

Virus32 ولم کنید (: :
(:

سلام

چجوری میشه متنی رو کدینگ کرد بعدش دوباره به حالت قبلش برگرذونت

Virus32 ولم کنید (: :
به چه حالتی؟ با چه مدل رمز منظورته؟

میخوام کدم رو اول رمز گذاری کنم بریزم داخل یه متغییر

بعد با یه فانکشن :

داخل اسکریپت اون مقدار که داخل متغییر هست

رو رمز گشایی کنه

بعد همونجا با

exec(کد رمز گشایی شده)

 اجرا بشه

Virus32 ولم کنید (: :
این کاربردی نداره... تو ویندوز حداقل کاربردی نداره، کلا تابع exec در فایل اجرایی کاربردی نداره، من دقیقا دو ماه پیش به کشف تو رسیدم، ولی این کار نمیکنه و باید حتما پایتون نصب باشه تازه باید با اسکریپت ران شه

اتریب چرا نمیشه؟؟

من که تونستم

انکریپترم رو با همون نوشتم دیه؟؟

در ضمن دارم pyrus هم میزنم:) یه زبان ویروس نویسی ساده عین پایتون:)

میشه با exec این کار رو کردا

Virus32 ولم کنید (: :
یعنی تو تونستی این تابع رو ببری توی فایل اجرایی روی سیستمی که پایتون نصب نی اجرا کردی و بوم؟

سلام

 لطفا اموزشش رو بزایدر که چجوری بتونیم یه متن رو رمز گذاری کنیم بعد رمز گشایی کنیم

ممنون:)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

آره!

خیلی ساده بود!

هیچ اتفاقی هم نیفتاد!

البته ویروسه رو که نه خیلی بوم نبود:)

یه نرم افزار بود کد رو میگرفت با همون exec اجرا میکنه.

همون شل پایتون بود. ترمینال پایتون که توی کامندلاین میزنیم python3

الان یک بار هم روی سند باکس اجراش میکنم.

ضمنا تابع انکریپت و دیکریپتش هم عمل کردا

این رو ببین :

********************************************************************************************

بی زحمت سانش کن چون چیزیه که عمل کرده:) سرچ کنن پیدا میکنن. لقمه آماده نباشه:)

چهارمین جوابو تست کن

Virus32 ولم کنید (: :
سلام
الان اینو بزن تو پایتون :
a = input()
exec(a)
فایل اجرایی بگیر و رو یه سیستمی که روش پایتون نصب نیست اجرا کن، اجرا شد خبر بده

عاقا یه زبان ویروس نویسی با قابلیت افزودن پلاگین زدم به اسم py-rus :)

 

Virus32 ولم کنید (: :
(: مبارکه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **** **

** ******* ******* **** ** **

**** ** **** ***** ******* ****

*** **** ** *** ***** **

*********** ************

Virus32 ولم کنید (: :
عجب!

سلام اتریب من همون کد رو تو اسکریپت نوشتم بعد با pyinstallتبدیلش کردم به exe

a = input()
exec(a)

ولی کار کرد

 

Virus32 ولم کنید (: :
0_0

killer84

با Autoit رو ویندوز خوب جواب گرفتم

تستش کن

Virus32 ولم کنید (: :
اسکریپته عین vbs

سلام 

#درخواست_اموزش

میشه درباره ی کار با دیتابیس تو پایتون اموزش بزارید لطفا :)

 

Virus32 ولم کنید (: :
دفترچه تلفن رو داش کدر گزاشته بود اونا رو ببین

ایسگا کردی مارو :)

بابا خودت میتونی بد به ما میگی نمیشه :)

حالا من انکدرشم تست میکنم و احتمال زیاد جواب میده

Virus32 ولم کنید (: :
نه اون که مشخصه جواب میده(انکدر) ولی بخدا قسم نمیشه اونی که گفتی D:
حدودا دو ماه یا چهار ماه پیش بود، اومدم کدم رو رمز گزاری کنم و بعد با این تابع اجراش کنم ، نشد.
روی یه سیستم بدون بایتون تست کن خبر بده.

سلام‌اتریب چطوری خوبی  ؟ حاجی تو شی گرایی خیلی به مشول بر خوردم دارم نصف میشم😐😂ایدی تلگرامم @amiralirj02 هست بیا ببینمت

Virus32 ولم کنید (: :
سلام
نه داداشی همینجا کارت رو بگو خب

لینوکس که خودش پایتون داره که هیج

سیستم بدون پایتونم ندارم لامصب:) روی هر سیستمم حداقل 3 تا پایتون نصبه:|

سرور کرکی هم که کلا تو کارش نیستم. چه بخوام خودم کرک کنم چه کرک شده رو با ریموت دسکتاپ وارد بشم.

توی وین 10 ، 10 گیگ حجم درایو تو ویرچوال باکس بهترین ویندوزی که میتونم نصب کنم چیه؟ xp یا ویستا؟؟

Virus32 ولم کنید (: :
۱ - خب تست نکردی مطمنم جواب نمیده ! آخه داداشی وقتی مفسر نصب نیست از روی هوا میخواد دستورات رو کامپایل شه؟
هیچکدوم. باید حداقل ۲۰ گیگ داشته یاشی.

آخه یه چیزی هم هست

اگه اینطوریه چرا وقتی یه برنامه مینویسی که پایتونیه و ارور داره و مثلا با پای اینستالر exe میکنیش و ببری تو یه کامپیوتر دیه اجراش کنی دقیقا همون ارور رو میده؟؟ یعنی یه مفسر کوچول موچول حد اقل هست که میاد دستورت رو پردازش میکنه و اگه ارور داد به زمان پایتون برمیگردونه

ضمنا پیشنهاد میکنم یه فایل پایتونی رو با pyinstaller تبدیل به EXE کن ولی از دستورات دیگه استفاده نکن. فقط بزن

pyinstaller myfile.py

ببین کلی فایل کنارش زده. جلوتر که بری میبینی خیلی از کتابخونه هارو هم داره

پس میشه احتمال گرفت خود فایل exe ما هم کد رو داره و هم مفسرش رو

Virus32 ولم کنید (: :
0_0
بدون شرح....

من امتحان کردم میشه :|

چرا بچه مردومو(me) میندازی تو شک آخه؟؟

Virus32 ولم کنید (: :
داداشی باور کن نمیشه!! عجب آدمیه میگه تو فایل اجرایی مفسر هست :| مشتی تو برو سورس ها رو ببین بعد بیا این حرفو بزن... سوییچ --onefile  رو بردار سورس ها رو ببین. فقط کتابخونه ها اومدن.

سلام

سان پلیز

و

خدایی جای خوبی واسع نوشتن پیدا نکردم

خخخ

و اینکه فک کنم فهمیدم CHB-Ct کجاس!

:)

بعد مدت ها از سر گذراندن کل شهر و اطراف گنبد پیداش کردم فک کنم

:)

 

Virus32 Virus 32 :
سلام
بجای اینهمه وقت کشی بهتر نبود یکم کد نویسی کار میکردی؟

سلام دمتون گرم این اوخر کمک زیاد کردینم بعد از لحاظ دیدن و لاک و کامنت اکه بتونید توی اینستا این مطالب رو بذارید خیلی لایک و کامنت می خوره به جرئت میگم ولی شاید اینستا ببنده 

  • Virus32
  • حسین همون ممد قلی
  • سلام دوستان منم میتونم عضو سایت تون بشم و پست پایتون بزارم البته زبان های دیگه ای هم بلدم ولی تازهگیا بیشتر رو پایتون کار میکنم و پیشرفت چشم گیری دارم

    لطفا

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    یه مدت بصورت کاربر معمولی با یک اسم بهتر فعالیت کنید
    بعدش درخواست بدید و نام کاربریتونو ارسال کنید تا منم با بچه ها صحبت میکنم ادمینتون کنن
    یا خودم دسترسی بدم بهتون...
  • Virus32
  • حسین همون ممد قلی
  • سلامی دوباره اینم یه کد همینجوری میزارم افراد استفاده بکنن:

    import requests
    
    ip = input("please enter public ip: ")
    url = requests.get('https://get.geojs.io/v1/ip/country/'+ip+'.json')
    country = url.json()["country"]
    name = url.json()["name"]
    print("code country =>"+country)
    print("full name country =>"+name)
    
    exit = input("Press enter to exit ...")

    اول آی پی پابلیک رو میدی و بعد اون بهتون کد کشورتون رو میده بعد هم اسم کامل کشورتون رو

    میتونین آی پی کسی که داری باهش چت میکنی رو بدی و بعد بدونی تو کدوم کشوره

    سازنده کد خودم بودم

    برای پایتون 2 ارور میگره باید input رو raw_input بزارن و بعد پرینت ها نباید پرانتز بزارین

     

    لطفا منم عضو سایتتون بکنید ممنون میشم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی