مخفی کردن متن در تصویر :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

ما میتوانیم نوشته های مهم خود مانند رمز ها و ... را در درون یک عکس مخفی کنیم تا کسی متوجه اش نشه.

برای اینکار :

ابتدا یک عکس انتخاب کنید و برای راحتیه کار در دسکتاپ خود قرار دهید

سپس فایل نوت پدی که نوشته ی شما در آن قرار دارد را هم به دسکتاپ منتقل کنید


Virus32

که نام فایل نوشته his.txt و نام تصویر baba32.jpg میباشد

حالا cmd رو باید اجرا کنید

برای اینکار به استارت برین

ویا کلید های ترکیبی ویندوز +R را با هم فشار دهید

و در قسمت Run  عبارت CMD رو تایپ کرده اینتر را بزنید

سپس دستورات زیر را تایپ کنید


cd desktop
copy / b baba32.jpg + his.txt hVirus32.jpg



Virus32


یادتون نره شما باید بجای baba32.jpg و his.txt باید اسم فایل خودتون رو وارد کنید

پس از اجرای این دستور یک فایل تصویر به نام hvirus32 در دسکتاپ ایجاد خواهد شد

که شما تصویری که درست کردین رو باید با نوت پد اجرا کنید که کدهای زیادی خواهید دید

در آخر صفحه آخرین خط ها نوشته های شما خواهد بود


Virus32


از این روش برای نگهداری اطلاعات محرمانه و شخصی مانند رمز ها و کلمات مهم مختلف استفاده میشه که اطلاعات ما بصورت عکس در سیستم یا گوشی ما خواهد بود و کسی قادر به دیدن چیزی بجز خود تصویر نخواهد شد.

نظر (۱۱)

با سلام برای من کار کرد هیچجا مطالب شما بیدا نمیشه خیلی کم هست این جور مطلب ها با تشکر
سلام فقط یکی از خط هایی که من تو فایل پد نوشتم رو نشون میده.ایرادم از کجاست؟؟؟
Virus32 Virus 32 :
همه رو باید نشون بده
انتهای کدهای عجیب غریبی که نوشته شده رو نگاه کن
بهتره قبل از مخفی کردن نوشته ها خط اول رو در نوت پد خالی بزاری (یه اینتر بزن)
داداش من اگه بخوام یه فایل .bat رو پشت عکس مخفی کنم و قربانی با اجرا کردن عکس دستورات فایل .bat روی سیستمش اجرا بشه باید چه کنم؟لطفا توضیح بده مرسی
چند بار کامنتمو پاک کردم و دوباره نوشتم ولی کلمات مناسبی برای گفتن پیدا نکردم!
اولین چیزی از اموزشی های وبت بود که امتحان کردم...راستشو بخوای بار اول تونستم...بار دوم سوم و چهارم نشد!!!و دوباره بار پنجم چیز جدیدی راجع به سی ام دی یاد گرفتم!
فقط میتونم بگم ممنون:)
دستورشو حفظ کردم از این به بعد ازش زیاد استفاده میکنم ...
best
Slm.Omid varam halet khoob bashe :) . 2ta soal dashtam age baese zahmat nemishe j bede age mishe razi nisam :) 1.Dashtam ye ketab mikhondam emroz (dar josto jooye amniyat) bad ye ja neveshte bood rah haye moqabele ba hamle be gozar vazhe hesabe karbari windows yeki az gozinehash in bood hamle haye sticky keys ra baresi konid ba panj bar feshor dane shift man nemidonam manzooresh chiye ye ja dige ham ba hamin dastoor khate farmane system ro avorde bood bala daqiqan chikar mikone in dastoor
2.ye clip didam (learn wincmd by smyty) dastoore tracert ro to cmd goft hacker haye vaqei azash estefade mikonan :) ama mesale khasi nazad faqat tracert target ro goft age mishe bash kari anjam dad mamnoon misham tozih va mesal bezani bebakhshi sareto dard avordam Tashkor
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
برای سوال اولت این پست رو بخون
سوال دومت هم جوابش خیلی طولانیه
برای هک و نفوذ به یک سیستم (سایت یا کامپیوترها) باید مسیر رو بلد باشیم که به کمک این دستور این مسیر رو مشخص میکنیم
mitoni ba note pad++ bdon in kara rahat editesh koni va passwordo akharesh b nevisi.
داداش دمت ولرم فقط میشه تروجان هم نوشت
اوایل نتونستم
اما بعدش کامل کدارو فهمیدم حتی حفظ هم شدم
عالیهههههههههههههه
ویروس مرسییییییییییی
سلام اقای ویروس .از شما ممنونم من علاقه شدیدی به یاد گرفتن این چیزا دارم و از وقتی با سایت شما آشنا شدم و این مطالب رو رایگان دیدم خیلی تعجب کردم  چون این که وقت میگذارید تا به مردم چیزی یاد بدید واقعا یه چیزیه که خیلی ها ندارن اما شما دارید خیلی ازتون خوشم اومد .ای کاش میتونستم باهاتون در ارتباط باشم و ازتون چیزی یاد بگیرم.
از این که برای بالا بردن سطح امنیت و ... افراد تلاش میکنید سپاس.
thank you  for your site it is the best blog that I ever see 

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز
من ویروس نیستم ولی به جای ویروس هم خواهش میکنم D:
سلام خسته نباشید
چجوری با پایتون یک بایندر می نویسم که دو فایل رو بایند کنه و فایل دلخواه رو نشون بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی