مخفی کردن آی پی بدون برنامه :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
اولین قدم نفوذ به سیستم هر فردی از راه دور ، بدست آوردن آی آپی آن سیستم میباشد. هکران برای نفوذ به سیستم ابتدا به آی پی و سپس به یک پورت باز نیاز دارند در این ترفند روشی را بررسی خواهم کرد که در آن آی پی بطور کامل برای سایت ها و مراجعی که خود شما به آنها مراجعه میکنید مخفی نخواهد ماند ولی آی پی شما برای روش ها و برنامه هایی که هکران از آن برای بدست آوردن آی پی شما استفاده میکنند مخفی خواهد ماند
این ترفند را میتوان ساده ترین ترفند برای مخفی کردن آی پی ها دانست.
با اینحال نمیتوانیم بر این باور باشیم که با انجام این روش بطور صد در صد از شر هکران در امان میمانیم.
ولی یاد گیری و انجام آن خالی از لطف نخواهد بود
برای شروع
کلید های ترکیبی win+R را فشار دهید
یا استارت را زده به Run بروید
در قسمت جستوجوی ران MMC را تایپ کنید و اینتر را بزنید
در محیط باز شده
از قسمت File گزینه Add/Remove snape in را انتخاب کنید
یا کلید های ترکیبی ctrl+M را فشار دهید
در قسمت Add گزینه زیر را پیدا کرده
IP Security Policy Management
و Add را فشار دهید و سپس دکمه Finish را زده خارج شوید
سپس Ok را بزنید تا به صفحه اول برگردید
در صفحه اول آیکون مقدار انتخاب شده به رنگ زرد میباشد
باید روی آن کلیک کنید تا به رنگ سبز تغییر کند
در آخر هم کل پنجره را ببندید یا از قسمت فایل بر روی Exit کلیک کنید تا پنجره بسته شود
تغییرات انجام شده را ذخیره کنید
آی پی شما در برابر حملات داس محافظت خواهد شد.
________ویروس 32 _________

نظر (۲۳)

  • Virus32
  • متین غلامی
  • یه سوال؛ روش مشابهی برای تغییر آی پی وجود نداره؟؟
    سایت گوگل و خیلی سایت های دیگه آی پی های ایران رو بلاک کردن؛ روشی برای تغییر آیپی و گول زدن این سایت ها بلدی؟ اگه آره بگو استفاده کنیم :)
    ممنون از مطالب خوبت
    Virus32 Virus 32 :
    روش که زیاده ولی اینجا ایرانه دیگه ..... میدونی که .... آموزش هم غدقنه
    پست بعدی با رمز قبلی ♥
  • Virus32
  • امیر خنگول
  • عالی بود کشل
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    جالب بود
    خـــــــــیلم خوب بود و هم خیلی جالب ممنون داداش واسه پست های خوب.همیشه موفق باشی
    مفید ترین وبلاگیه که تا به الان دیدم
    یه سوال
    همونطور که بهتون گفته بودم وبلاگم تازه هک شده
    یه مدته که صفحه ی مانیتورم خود به خود کوچیک بزرگ میشه "صفحه تکون میخوره"
    با نود آپدیدت روز اسکن کردم PC ویروس نداره
    امکانش هست که کسی به کامپیوترم نفوذ کرده باشه!؟؟!
    Virus32 Virus 32 :
    هشتاد درصد احتمال میدم سیستمتون هک شده و یه تروجان وارد سیستم شما شده که احتمالا اون باعث هک وبلاگتون شده
    این پست رو بخونید
    به قسمت هشت بیشتر دقت کنید شاید تونستین تشخیصش بدین
    سلام دوست عزیز.
    مدتیه که میخوام پیج یه شخصی رو هک کنم.
    اما متاسفانه آدرس ایمیلش رو نداشتم. بنابراین به فکر افتادم از روش جی میل استفاده کنم. فک کنم شمام با این روش آشنا هستین.
    که از جی میل خودم، یه پیغام رجیستری به جی میل بفرستم و ازش درخواست کنم پسورد اکانت قربانی رو تغییر بده.
    میخواستم راهنماییم کنین که آیا این روش، امتحان شده، مطمئن و عملی هست؟
    و اینکه آیا شخص قربانی متوجه میشه که چه شخصی با چه آی پی و جی میلی هکش کرده؟
    ممنون میشم جواب بدید.
    از مطالب عالیتونم ممنوووووون!
    Virus32 Virus 32 :
    این مدل رو نمیدونم
    تا جایی که میدونم فقط به ایمیلی که هنگام ثبت نام وارد شده پسوورد جدید رو ارسال میکنه که ما ابتدا ایمیل طرف رو هک میکنیم
    قربانی نمیفهمه چون شما فقط با فیلتر شکن میتونید اکانت فیس رو هک کنید پس آی پی شما پنهان خواهد بود
    تو چتروم یه یارو بود هر چی اخراجش میکردن دوباره میتونست بیاد تو
    ازش پرسیدم بهم گفت یه برنامه سایبری داره که هر دقیقه ای پیشو عوض میکنه
    اگه میشه اونو ی توضیحی بده
    Virus32 Virus 32 :
    افزونه Ip flood
    یا Ip fuck
    و .... افزونه های زیادی وجود داره سعی میکنم در اولین فرصت توضیح کامل بدم
  • Virus32
  • داداش نخود
  • داداش ویروس افززونه اس کیو ال بذار --------- ********* :--)
    Virus32 Virus 32 :
    اونم افزونه خوبی حتما میزارمش
     مرسی 
    سلام
    این راه رو هم رفتم ولی ای پی م همچنان پیدا هست که؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    این برای مک آی پی سیستم هست.
    در این صورت کسی نمیتونه شما رو هک کنه آی پی مک برای خودتون مشخصه ولی برای دیگران نه
    سلام گوشی من روته با هاش هک وای فای میکنم می خام بدونم باید چی کار کنم که طرف کی قربانی شده نتونه رده منو بزنه ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نمیتونه ردتو بزنه
    همین که روت کردی کافیه
    سلام یه سوال داشم اگه من با گوشی هک کنم وای فایو چه چوری با ید از خودم رد نزارم یا همونipممنون میشم توضیح بدین
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    با گوشی در کل به این سادگی ها قابل شناسایی نیستید
    سلام

    ببخشید پسورد پست هاتون چیه
    چرا پسورد میزارید اخه
    سلام جناب/خانم مهندس:)...ببخشید دوباره مزاحم شدم:
    میشه درباره ی حملات داس توضیح بدید.....
    یعنی به چه حملاتی داس میگویند و به غیر از داس چه حملات دیگری وجود دارد

    و کدام یک قوی ترند و آیا امکان یاد گیری چگونگی انجام این حملات (که فکر

    میکنم هر یک از این حملات یک نوع کار خاصی باشن که هکر برای هک کردن

    انجام میده:| ) برای کسی که تازه ی تازه برنامه نویسی رو شروع کرده

    خیلی سطح بالاست؟؟یا میشه به راحتی یادش گرفت (بدون نصب نرم افزاری)....باتشکر
    :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اینجا رو ببین
    سلام ویروس توی قسمت امنیت 11 روش برای امنیت گذاشتید با انجام همهی این مراحل قابل شناسایی هستیم
    Virus32 Dark Killer :
    روش امنیت نه روش مخفی شدن در مجازی :)
    واسه مخفی شدنی که شما مد نظرتونه باید ای پی خودتون رو ست کنید روی یه ای پی مجازی  و....
    چجوری ست کنم روی ای پی مجازی با نرم افزار نو ای پی خوبه

    یا.....

    اگه راهی سراغ داری توی همین قسمت نظرات بزار
    Virus32 Dark Killer :
    نرم افزار های زیادی هست که میتونی استفاده کنی در اولین فرصت یکی از برنامه هایی که خودم استفاده میکنم رو میزارم 
    سلام داداش !

    کم پیدایی؟؟ چیزی شده؟؟

    میخواستم بگم فکر کنم جوابتون به جناب مجتبی اشتباه بوده....
    چون تو هک وای فای وقتی وصل میشی مک آدرست روی مودم میوفته و طرف اگه چک کنه میتونه ......

    البته با این روش لو نمیرین ولی احتمال شناسایی و بسته شدن مک آدرس شما وجود داره ک البته دور زدنشم کار سختی نیست ولی در کل اگه میخواین به همسایتون وصل شید اول مک آدرس دستگاهتونو تغییر بدین

    D:
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    گوشی روت شده از نظر فنی مک نداره
    چون مک آدرسش قابل دستکاری و تعویضه
    در کل
    مرسی به خاطر دقتت وسواس



    خیلی وقته دوست دارم یه حرفی بزنم
    ولی میترسم اوضاع خراب تر شه
    ما یه عمره تو گوگل بودیم و کسی بهمون نگفت آقای گوگل مپ
    ولی یه نفر هست یکم شانس در خونه شو زد بهش میگن گوگل مپ
    مام صدامون رو درنیاوردیم و خودمون رو زدیم به کوچه علی چپ تا اتفاق بدی نیوفته
    ما یه عمره موتوری مجازی بودیم و کرایه نمیگرفتیم یا میگرفتیم کم بود
    هرکی رم سوار کردیم گذاشتیمش پشت فرمون تا به رفیقاش بگه موتور منه
    ماهی داشتیم آب نبود
    سایه بعضی ها کم نشه
    بهمون آب رسوند
    ولی دیگه ماهی مرده
    آبم از سر گذشته ...
    سلام دمت گرم عالی بووووووووود

    سلام ببخشید من می خواستم بدونم راهی است که IPیکبار مصرف کامپیوتر خودم (همان IPکه به سایت های اینترنتی نشان داده میشود و از طریق روتر وایفای یا... تغیر میکند)را به یک عدد خاص مثلا5.74.32.213 تغییر بهم خیلی متشکرم

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام
    نه نمیشه چون ایپی ها رو مخابرات میده نمیشه تغییرش داد
    اما میشه یه سیستم با این ایپی رو تبدیل به پروکسی کنی... که تقریبا غیر ممکنه!

    سلام وقتت بخیر تو یه الماسی خودت نمیدونی حداقل برای فعالین ارز دیجیتال

    ببین داداش صرافی بایننس(نرم افزار داره هم موبایل هم کامپیوتر) ایران تحریم کرده میخوام باهاش کار کنم چیکار کنم از شر فیلتر‌کن خلاص بشم و ای پیم هم همیشه مخفی باشه؟ 

    Virus32 Virus 32 :
    سلام ممنون
    بهترین راه vps هست ولی میتونی از vpn هم استفاده کنی با کشور سنگاپور رواله
    در کل با برنامه ای که بایننس داره طراحی میکنه هیچ راه فراری در آینده نخواهیم داشت (استعلام از جیمیل میخواد بگیره)
    بهتره بیخیالش شی و بری دنبال یه صرافیه دیگه خیلی ها بن شدن و ... داستان

    مرورگرهای بلاکچین چی مثلdak dak go که ای پی مخفی میکنن؟ اونا جواب نیستن؟ مثلا جیمیل از رو همونا بزنیم بره؟ 

    Virus32 Virus 32 :
    تست نکردم!

    داداش چی شد تست کردی؟ آیدی تلگرام یا واتساپ نداری بهت پیام بدم اینجا نیام؟ 

    Virus32 Virus 32 :
    خودت تست کن داداش

    چی شد داداش من منتظرم ببینم میتونی ما از شر بایننس خلاص کنی یا نه؟ 

    Virus32 Virus 32 :
    چی شد که .... وقت نشد عزیز
    باورت میشه چند بار کال مارجین شدم ولی هنوز وقت نکردم سر بزنم بهش؟

    سلام و ادب

    آقا روش بالا جواب نمیده، ویندوز من 11 هست و سیستمم جدیده، اینکارا رو کردم ولی باز دقیقا آی سیستم تو سایتها نمایش داده میشه، 

    لطفا راهکار جدید بدین ممنونم

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیزم
    این روش برای سیستم های داخل شبکه است
    و منظور آی پی داخلی سیستم شما از دسترس بقیه کاربرا دور میمونه و دستور arp -a برای هکر عملا بی جواب میمونه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی