مخفی ماندن در مجازی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام
میشه آموزش بدید که چه جور از یه وبلاگ بازدید کنیم بدون اینکه طرف بفهمه؟
لطفا
البته روش هایی مثل استفاده از فیلتر شکن رو بلدم
اما کار از ائنا هم گذشته
یه راه دیگه بهم معرفی کنید  لطفا
سلام برای اینکار باید مراحل زیر رو طی کنید.
این روش مخصوص مرورگر موزیلا میباشد و بگونه ای هست که باعث میشه آمار وبلاگ یا سایت ها وجود شما رو گزارش بدن ولی هیچ اطلاعاتی از شما نمایش ندن
یعنی اگر در قسمت حاضرین در سایت دو نفر + شما باشد ،آمار سه نفر رو گزارش میده ولی در قسمت آخرین بازدید کننده گان و آخرین نمایش ها هیچ اطلاعاتی از شما ثبت نخواهد شد.
برای شروع :
در قسمت آدرس بار مرورگر موزیلای خود آدرس زیر را نوشته و اینتر کنید
about:config
سپس بر روی
I'll be careful , I promise !
کلیک کنید تا وارد قسمت کد های موزیلا بشین
در این صفحه در قسمت جستوجو عبارت زیر را بنویسید
Useragent
 در این قسمت ما به دنبال کد زیر هستیم
general.useragent.override
که احتمالا این کد در مرورگر شما وجود ندارد
پس در قسمت سفید این صفحه کلیک راست کنید و از قسمت New بر روی String کلیک کنید
در کادر باز شده عبارت
general.useragent.override
را بنویسید و Ok را بزنید در قسمت بعدی User Agent دلخواه خود را باید وارد کنید
User Agent : اطلاعات شما میباشد که در سایت ها و وبلاگ ها ثبت میشن.
برای مثال شما میتونید از این کد در این قسمت استفاده کنید
Mozilla/5.0 (compatible; Googlebot/2.1; +http://www.google.com/bot.html)
که در این کد شما به عنوان ربات های جستجوگر گوگل وارد سایت یا وبلاگ میشین.
و اگه میونه تون با افزونه ها خوبه میتونید از افزونه User Agent هم استفاده کنید.
با این افزونه شما میتونید مرورگر موزیلاتون رو بجای مرورگر اینترنت اکس پلورر هم معرفی کنید که برای ورود به سایت هایی که فقط با اینترنت اکس پلورر قابل رویت هستن به درد میخوره :)

نظر (۳۳)

خیلی ممنون
دقیقا به ترتیبی که گفتید پیش رفتم
اما برای وبلاگ خودم تستش کردم!
شهرمو  لو میده هنوز :(
مشکلش چیه؟ 
Virus32 Virus 32 :
شهر شما بوسیله ی آی پی شما شناسایی میشه
باید آی پی تون رو عوض کنید دیگه
البته تا جایی که من مطمئنم با این روش کاربر تماما باید مخفی بمونه
شاید شما قبل از انجام این تغییرات وارد وبلاگ خودتون شده باشید و سیستم شما اطلاعات همون موقع شما رو ثبت کرده باشه
برای اطمینان به صفحات مختلف وب خودتون سر بزنید و از قسمت مدیریت آخرین نمایش ها رو چک کنید
میبینید که از صفحه ها و یا پست هایی که شما دیدن کردین خبری نیست تو آمار :)
عجب وبیییییییییییی
هک کردن یاد میده وااااااااااااااااااااااااااای
Virus32 Virus 32 :
:) 
  • Virus32
  • داداش نخود
  • دادا کپی کردم حلال کنک گگگگ :(
  • Virus32
  • داداش نخود
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دادا ویروس یکی ادعا داشت میتونه هکت کنه چیزمو کردم تو***ش خخخ


    **** سرویس کردم

    خخخ

    فک نکنم دیگه از این *** ا بخوره :-) :)
    Virus32 Virus 32 :
    ;) خخخخخخ
    بگو بیاد هکم کنه یکم بخندیم =))
    سلاممم...اقا شما در جوابی که به اقای ناشناس در بالا دادین گفتین کاربر تماما در اینترنت مخفی میمونه..یان یعنی چی؟یعنی اگه من الان این کارو کنم و وارد چت رومی بشم ای پیم نمی افته؟؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    آی پی تو باید با روش هایی که در پست های قبلی گفتم مخفی یا عوض کنی
    اگه مدیریت یه سایت رو داشته باشی متوجه میشی که بجز آی پی اطلاعات دیگه ای هم ثبت میشه که ما با این روش اونهارو هم مخفی میکنیم
    داداش منم امتحان کردم نشد......یعنی وقتی وارد یه سایت میشم ای پیم میفته...مثلا خواستم وارد یه چت روم بشم همون رو قالب چت روم اون پایین زده بود ادرس ای پی شما ++++++++++++نمیشه جواب نمیده
    Virus32 Virus 32 :
    تو کامنت اولی توضیح داده بودم که آی پی رو باید به کمک برنامه های دیگه عوضش کنیم
    کامنت اولی رو بخون
    اره داداش میدونم اون اطلاعات مخفی شد درست میفرمایی گلم ولی منظور من این بود که ای پی مخفی بمونه یعنی ای پی رو اصلا نشون نده وگرنه اون اصلاعات واقعا مخفی موند...خود ای پی رو میشه یکاریش کنی که اصلا نشون نده؟؟عوض کردن ای پی رو بلدم کاری نداره
    Virus32 Virus 32 :
    آره میشه ولی فعلا بهتره از افزونه ها و چیز شکن ها کمک بگیری تا سر فرصت یه پست براش بزارم
  • Virus32
  • blacklove.shiraz18
  • چیزززززززززز شدکن ای قربون اصطلاحاتت خخخخخ
    چشم داداش هروقت وقتشو کردی قرار بدی ممنونتون میشم...مرسی واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    خیلی زحمت میکشی
    جوابم که زود به زود میدی خیلی از وبلاگا اینجوری نیست
    خداوکیلی خیلی اقاییییی...ببخشید که من زیادی سوال میکنمو ور میزنماااا
    شیرازیم دیگه تنبلیم از چند روز پیش تا حالا پلاس شدیم اینجا خخخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    اختیار داری کاکام
    اینجا رو ببین ;)
    شما تاج سرمایی عزیز خو کاکوی مو تو که زحمتش کشیدی خو لامصب رمزشم بده خووووووووووووو خخخخخخخخخخ اینم لهجه مانه کاکو جون
    Virus32 Virus 32 :
    رمز همه پست ها یکیه دیگه
    نکنه هنوز رمز نگرفتی؟ O_o
    ارسال میکنم برات
    اره نگرفته بودم حوصلم نمیشد خخخخخ فقط مطالبی که باز بودن و نیازی به رمز نبود رو میخوندم تو این مدت والاااا خخخ بابات این برنامه هایی که معرفی کردی واقعا مرررررر+20+10=30 داداشی.....برای گوشی فیلترشکن هات اسپاتم که هست ! چرا نمیذارینش؟ و یه مرورگری هست اسمش وب فرر یا وب فریر هر سایتی یکیشو نوشته خخخ اونو دان کنید برای سیستم هست ولی عبور از فیلترینگش خوبه سرعتشم عالیه واقعاااااا نسبت به بقیه فیلترشکن هااا
    Virus32 Virus 32 :
    رمز رو واست ارسال کردم ایمیلت رو چک کن
    من خودم از این برنامه ها استفاده نمیکنم (لازمم نمیشه) اونارم گذاشتم برای دوستان اگه فرصت کنم اون پست رو باز هم آپدیت میکنم
    اوهوم مرسی داداش بابت رمز
    داداش ویروس حالا کی وقت میکنی اموزش مخفی موندن ای پی رو بذاری؟نه که عوض بشه ها...کلا مخفی بمونه نشونش نده
    Virus32 Virus 32 :
    اون رو هم مینویسم آرمین جان
    دست تنهایی نمیتونم جواب همه رو زود بدم باید موقعیتش پیش بیاد
    هر وقت خودم مجبور شدم آی پیم رو مخفی کنم سریع از کارایی که انجام میدم عکس میگیرم و آموزشش رو اینجا مینویسم
    اوهوم اوووکی داداش ویروس...... دمتم گرمممممممممممممممم.....پس منتظریم دادا....وبلاگت خیلی عالیه هیجا مثه اینجا نمیشه ..اینجا اولین وبلاگی هست که داخلش عضو شدم و بیشتر یک روز توش موندم ....!!!الان یه هفته ای میشه که همینجام و فعلاا فعلنااا پلاسم با اجازت چون اموزشات تکراری نیست
    Virus32 Virus 32 :
    اختیار داری عزیز 💃
  • Virus32
  • ارمین شیراز
  • سلام دادا بعد دو ماه هنوز حتی جواب یدونه از سوالای منو ندادی ها نامرد؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ببخشید یه مدت نبودم
  • Virus32
  • ارمین شیراززز
  • اها...داداش قرار بود اموزش مخفی کردن ای پی رو به صورتی که وقتی وارد سایت میشیم اصلا ای پی نیفته رو بذاری...گفتی هروقت خواستم خودم اینکارو کنم عکس میگیرم میذارم ولی من که هرچی منتظر موندم چیزی ندیدم ):
    Virus32 Virus 32 :
    ببخشید یادم رفت :(
    این کامنتت رو میزارم تو بایگانی تا در اولین فرصت آموزشش رو بنویسم ;)
  • Virus32
  • ارمین شیراززز
  • اععع واقعا؟؟؟؟ یعنی من میتونم بدون اینکه ای پیم بیفته با خیال راحت برم تو سایت هکرا؟ خخخخ ای ول چه خوب...دمت گرم دادا
    دادا خیلی طول میکشه تا اموزشو بذاری؟لطفا اگه امکانش هست تقریبی مدت زمانیو که طول میکشه بهم بگین.....مر30
    Virus32 Virus 32 :
    خودمم نمیدونم
    داداش حالا تو که بالاخره میخوای زحمتشو بکشی اگه راه داره یکم زودتر لطف کنید...البته جسارت نشه ها....ولی خب خداییش سایتای دیگه که هیچی همش تکرایه...اینجاهم الان دو سه ماهه منتظرم جیگرم..البته بازم عذرخواهی میکنما اگه جسارت کردم به بزرگواری خودت ببخش
    Virus32 Virus 32 :
    روشی که قراره توضیح بدم برمیگرده به دستکاری مودم و DNS که در اصل یه روش هک مودم هم هست
    قبل از اون هم باید یه پست درباره Parch کردن آی پی قرار بدم
    اگه اینارو سر سری توضیح بدم خوب متوجه نمیشین چون یکم پیچیده است که در نهایت باعث میشه از هزار جا منو سوال بارون کنید و ....
    باور کن من اینجا رو بیشتر از همه کاربرا دوست دارم و دوست دارم هر روز آپدیتش کنم
    ولی این مدت توی خط قرمز های زیادی قرار گرفتم و کارم از صد جا گیره
    یکم صبور باشید
    اها..ایشالله که کارهات درست بشه...دمتم گرم داداش ممنونم که به فکر راحتی ما هم هستید...............تنکس
    سلا داداش...داداش این اموزشو یادت نره ها....همون بدون ای پی شدن و مخفی رفتن کامل به فضای مجازی.....مررررررررررررررر30
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    باشه
    دادا خدایی الانم یکماه از وقتی که گفتی این پستو میذارم تو بایگانی تا یادم نره میگذره...فکرکنم بازم فراموش کردی....
    اگه وقت نوشتنشو نداری من میشم نویسنده وبلاگتااا خخخ تو صوت بده من تایپ میکنم خخخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    داشی بخدا خیلی خیلی گیرم الانم که دارم این نظر رو تایید میکنم با هزار بدبختی اومدم مجازی
    بیا نویسنده شو خوب :)
    منم دوس ندارم وبلاگ بخوابه
    گرفتارم :(
    ایشاالله که مشکلاتت درست بشن دادا...خبری نیست من بچه شیرازم وقتی یجایی پلاس بشم دیگه کار حضرت فیلمه بیاد جمعم کنه خخخخ تا الان 5 ماه صبر کردم بقیشم صبرمیکنم ولی خدایی تو اولین فرصت اگه زحمتشو بکشی ممنونت میشم مررررررسی
    Virus32 Virus 32 :
    ممنون
    باشه
    سلام اگه امکانش هست اموزش مخفی شدن کامل در اینترنت رو بذارین.هم اطلاعات راینمون هم اینکه نفهم از چه شرکتی اینترنت گرفتیم یا اگه میشه مخفی کردن ای پی.البته بجز استفاه ازفیلتتتر شکن.مرسی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    سعی میکنم در اولین فرصت بنویسیم
  • Virus32
  • ارمین/شیراز
  • سلام داداش خدایی 12 ماه گذشت ها نمیخوای این اموزش بدن ای وار سایت شدنو بذاری؟؟ خخخ اولین فرصت چند ساله میشه؟؟خخخخ
    Virus32 Virus 32 :
    سلام خخخخخخخخخخ
    میدونم بد قول شدم ولی باور کن دوست دارم برنویسم یا وقت نمیشه یا اینقد درگیری دارم که یادم میره همش
    سلام
    من این روش رو انجام دادم و 3 تا افزونه موزیلا به نامهای adblock plus , web developer و proxy list رو اضافه کردم ، اتفاقی که افتاده اینه که الان تو گوگل ترنسلیت نمیتونم متن ترجمه شده رو کپی کنم که جای دیگه پیست کنم و اینکه تو بعضی از سایتها هم با نام کاربری و رمز عبورم نمیتونم وارد بشم ، اون 3 تا افزونه رو هم دیسیبل کردم ولی بازم درست نشد ( با مرورگر موزیلا)
    در صورت امکان راهنمایی بفرمایید که چیکار کنم درست بشه
    با تشکر
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    من درباره اون افزونه ها بحث نکردم که اونارو از کجا اضافه کردی آخه؟
    تا قسمت زیر برو
    about:config
    بعد کلیک راست کن و Reset رو بزن درست میشه
    سلام
    user agent ریست کردم درست شد ، دلیل اینکه نمیشد تو بعضی سایتا وارد شد چی بود؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نمیدونم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلا* ******** ***** *** ****** ** ******* *** ******* **** *** *********** ** نه. ممنون
    اگه میشه متن این پیامو ستاره کنید
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اگه خیلی مهم نباشه نمیفهمن
    میشه فهمید ولی چون دنگ و فنگش زیاده شرایط خاص نباشه نمیرن دنبالش
    ببخشید مرتب سوال می پرسم اخه جواب بعضی سوال ها تو اینترنت پیدا نمیشه باید از یه نفر بپرسی که خودش اینکاره باشه. سه تا سوال دیگه هم داشتم میخواستم ببینم کانفیگ یک سایت به چه دردی میخوره)بافرمت.ini(
    یکی دیگه اینکه با پیدا کردن پیح ادمین بعضی سایتها به مشکل برمیخورم می خواستم بجز نرم افزارهایی که فرمودید دیگه چیکار میشه کرد.
    وآخری. آیا ممکنه تو متد sql injectionنهایتا پسوردی که به دست میاریم هش نشده باشه؟.)چند مورد برام پیش اومده گفتم شاید اشتباه از طرف من بوده(
    واسه اپرا چیکا کنیم!؟ نمشه همین کارارو کرد؟!
    Virus32 Dark Killer :
    نه
  • Virus32
  • دالتون هکر
  • سلام ویروس با انجام همه ی این مراحل هایی که برای امنیت گذاشتید

    مطمعن باشیم ردیابی نمیشیم
    Virus32 Dark Killer :
    رد یابی میشید !
    کاری به ردیابی شدن یا نشدن نداره این کارا
    هر ای پی یه سری اطلاعات داره ک این اموزش برخی از اونا رو مخفی میکنه ولی چیزایی مثل شهر و... رو مخفی نمیکنه و باید ای پی خودتون رو عوض کنید تا به صورت کامل مخفی بشید

    ما هر کاری هم بکنیم باز هم نمیشه به طور کامل مخفی شد

    این روشم نمیدونم چرا رو مرورگر مکن جواب نداد:(

    با تور چی؟

    مخفی نمیشیم؟

    Virus32 محمدرضا نوربخش :
    با تجربه ای که من دارم (خیلی کمتر از همه) نمیشه شما بدون IP تو اینترنت درخواست بدی و جواب بگیری
    درهرصورت سمت سرور از شما درخواست کننده یه IP  میگیره که جواب شمارو میده

    خب نمیشه مثلا یه آیپی ای بدیم که هیچ کس شک نکنه که آیپی فیکه؟

    مثلا آیپی یه بنده خدا دیگرو بدیم؟

    Virus32 محمدرضا نوربخش :
    ip فیک که هیچی ولی شما همین که vpn میزنین ip شما تغییر میکنه و میتونین آزادانه بچرخین تو اینترنت ولی بهرحال اگه تو سطح بین الملل دچار مشکل بشید دیگه علاوه بر ip قسمت سخت افزاری شما mac address میاد وسط

    اون درست

    ولی تو یکی از نظرات یکی از نویندگانتون به یه بنده خدایی گفته بود به راحتی میشه آیپی ای که از وی پی انه رو با یه دستور ساده به آیپی اصلی تبدیل کرد

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    با یه دستور که نه ...
    اما بهتره از چند تا استفاده بشه
    یا مثلا از Tor استفاده بشه و یه چیز ترکیبی بزنیم
    در غیر اینصورت اگر اون مورد چیز امنیتی باشه ، سریعا قابل پیگیریه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی